Ухвала
від 15.11.2011 по справі 21/63б/2011
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ



ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

91000, м. Луганськ, пл. Героїв ВВВ, 3а. Тел. 55-17-32


УХВАЛА

          

15.11.11                                                                                 Справа № 21/63б/2011.

          За заявою

боржника  - Товариства з обмеженою відповідальністю «ТНП ЕКСПЕРТ»,

       м. Луганськ,

про порушення справи про банкрутство

суддя Кривохижа Т.Г.

при секретарі судового засідання Меженській Ю.О.,

представники:

від боржника:

- не прибув;

розглянувши матеріали справи,

                                                       в с т а н о в и в:

обставини справи: банкрутство в порядку ст. 51 Закону України “Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом” (далі за текстом –Закон),  тобто щодо боржника який ліквідується власником; підготовче засідання;  

 - боржник своєчасно та належним чином був повідомлений судом про час та місце проведення цього судового засідання (ухвала суду від 17.10.2011 № 21/63б/2011);

 - технічна фіксація судового процесу не здійснюється, оскільки боржник у судове засідання не прибув;

- на адресу суду надійшли:

- лист від 01.11.2011 №1967 Відділу з питань банкрутства у Луганській області з пропозицією щодо призначення ліквідатором по справі арбітражного керуючого Сичову В.О., ліцензія НОМЕР_1 від 23.09.2011, ідентифікаційний номер НОМЕР_2, що мешкає за адресою: АДРЕСА_1, з наданням  інформації про його зайнятість у провадженні по 4 справах про банкрутство та доданням його заяви 31.10.2011 б/н на призначення ліквідатором по даній справі;

- довідка від 09.11.2011 № 13-52/307 Головного управління статистики у Луганській області з відомостями про боржника та його юридичну адресу, якою є  м. Луганськ,                 вул. Оборонна, буд. 87; керівник Садко Костянтин Анатолійович;

- довідка від 09.11.2011 № 11677875 (без серії) державного реєстратора виконавчого комітету Луганської міської ради, м. Луганськ, з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб –підприємців з інформацією щодо боржника;

- лист від 10.11.2011 №17222/10 ДПІ в Жовтневому районі у м. Луганську з повідомленням про те, що боржник на податковому обліку не перебуває, бо на цей час ще перебуває на обліку в ДПІ у Києво-Святошинському районі Київської області;

- лист від 28.10.2011 №2808/9/10-015 ДПІ у Києво-Святошинському районі Київської області з інформацією щодо боржника, в тому числі про банківські установи щодо останнього;

          - матеріали справи були предметом розгляду у судовому засіданні.

Розглянувши матеріали справи та приймаючи до уваги, що:

          - у підготовчому засіданні розглядається заява від 07.10.2011 №104 (вхідний по канцелярії суду № 69-4973/11 від 11.10.2011) боржника –Товариства з обмеженою відповідальністю «ТНП ЕКСПЕРТ», м. Луганськ, вул. Оборонна, буд. 87, ідентифікаційний код 35520339, яка подана до суду в порядку ст. 51 Закону, щодо якого учасником товариства прийняте рішення №1 від 16.06.2011 про його ліквідацію, створення ліквідаційної комісії у складі голови ліквідаційної комісії, а головою ліквідаційною комісією прийняте рішення №1  від 04.10.2011 про звернення до господарського суду з заявою про порушення  справи про банкрутство в порядку ст. 51 Закону, оскільки ліквідаційна комісія після проведення інвентаризації майна боржника, проаналізувавши стан його фінансово-господарської діяльності, дійшла висновку, що майнові активи у боржника відсутні, задоволення вимог кредиторів не є можливим;

- у судовому підготовчому засіданні 15.11.2011 з’ясувалося, боржник взагалі не виконав вимог цієї ухвали та не скористався своїм процесуальним правом –у судове засідання для подання пояснень за обставинами справи не з‘явився;

- справа розглядається в порядку ст. 75 ГПК України за наявними у ній матеріалами, з урахуванням строку проведення підготовчого засідання, встановленого за ч. 1 ст. 11 Закону, який спливає 16.11.2011;

- загальний порядок ліквідації суб'єкта господарювання за власним рішенням визначений нормами Цивільного та Господарського Кодексу України;

- відповідно до вимог частини 4 статті 105 ЦК України комісія з припинення юридичної особи поміщає в друкованих засобах масової інформації, в яких публікуються відомості про державну реєстрацію юридичної особи, що припиняється, повідомлення про припинення юридичної особи та про порядок і строк заявлення кредиторами вимог до неї. Цей строк не може становити менше двох місяців з дня публікації повідомлення про припинення юридичної особи;

- згідно частини 1 статті 110 ЦК України юридична особа ліквідується за рішенням її учасників або органу юридичної особи, уповноваженого на це установчими документами, в тому числі, у зв'язку із закінченням строку, на який було створено юридичну особу, досягнення мети, для якої її створено, а також в інших випадках, передбачених установчими документами;

- частиною 3 статті 110 ЦК України встановлено, що якщо вартість майна юридичної особи є недостатньою для задоволення вимог кредиторів, юридична особа ліквідується в порядку, встановленому законом про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом;

- відповідно до вимог частини 1 статті 111 ЦК України ліквідаційна комісія після закінчення строку для пред'явлення вимог кредиторами складає проміжний ліквідаційний баланс, який містить відомості про склад майна юридичної особи, що ліквідується перелік пред'явлених кредиторами вимог, а також про результати їх розгляду. Проміжний ліквідаційний баланс затверджується учасниками юридичної особи або органом, який прийняв рішення про ліквідацію юридичної особи;

- відповідно до вимог частини 5 статті 60 Господарського кодексу України, яка регулює загальний порядок ліквідації суб'єкта господарювання, ліквідаційна комісія оцінює наявне майно суб'єкта господарювання, який ліквідується і розраховується з кредиторами, складає ліквідаційний баланс та подає його власнику або органу, який  призначив ліквідаційну комісію. Достовірність та повнота ліквідаційного балансу повинні бути перевірені у встановленому законодавством порядку;

- згідно з правовою позицією Вищого господарського суду України, викладеною, зокрема, в постанові від 25.05.2010 по справі № 12/95б - тільки після публікації оголошення у спеціальному друкованому засобу масової інформації, оцінки вартості наявного майна боржника, в порядку статті 60 Господарського кодексу України, публікації оголошення в порядку статті 105 ЦК України для виявлення кредиторів, повідомлення органу державної податкової служби про ліквідацію підприємства та складання проміжного ліквідаційного балансу, достовірність та повнота якого повинні бути перевірені у встановленому законодавством порядку, можливе з'ясувати питання про недостатність вартості майна боржника для задоволення вимог кредиторів та можливе звернення до господарського суду, після закінчення строку, який передбачений статтею 105 ЦК України, з заявою про порушення провадження у справі про банкрутство боржника в порядку статті 51 Закону, яка передбачає спрощену процедуру банкрутства;

- на дату порушення справи боржником не надані докази повідомлення органу державної податкової служби та проведення відповідної перевірки та відсутній аудиторський висновок незалежного аудиту про перевірку достовірності проміжного ліквідаційного балансу;

- боржником також не надані докази проведення оцінки наявного майна;

- відповідно до ст. 34 ГПК України обставини справи, які відповідно до законодавства повинні бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватись іншими засобами доказування;

- за приписами чинного законодавства про банкрутство основним завданням підготовчого засідання є ретельне з’ясування усіх ознак неплатоспроможності боржника, наявності чи відсутності боржника та майнових активів у відсутнього боржника та перешкод подальшому руху справи про банкрутство (підстави: постанови ВГСУ від 17.02.04. у справі 02-2-24/12669, від 02.06.04. у справі 24/471, від 19.11.03. у справі №7/60 та інші);

- згідно з приписами п.2.6 Рекомендації Президії Вищого господарського суду України                 від 04.06.04.  N04-5/1193 «Про деякі питання практики застосування Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом»та п.9 постанови Пленуму Верховного Суду України від 18.12.2009 №15 «Про судову практику в справах про банкрутство»суди не можуть продовжувати встановлені Законом строки судових процедур банкрутства, окрім випадків, передбачених цим же Законом;

- згідно з п. 8.2 рекомендацій Президії Вищого господарського суду України                 від 04.06.04.  N04-5/1193 «Про деякі питання практики застосування Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом»у разі, якщо у підготовчому засіданні судом буде встановлено,  що на момент подання заявником заяви були відсутні  ознаки,  передбачені положеннями Закону України “Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом”, порушена справа  про банкрутство підлягає припиненню;

- відповідно до п.36 Постанови Пленуму Верховного суду України від 18.12.2009р. №15 "Про судову практику в справах про банкрутство", якщо виявлено безпідставність вимог кредитора (боржника), за заявою якого порушено справу про банкрутство, судам слід припиняти провадження у справі на підставі п.7 ч.1 ст.40 Закону про банкрутство (за відсутністю інших підстав для такого припинення) та п.1-1 ч.1 ст. 80 ГПК України (за відсутністю предмету спору);

 -  з огляду на викладені обставини, господарський суд приймає наступне рішення:

- за змістом ч. 11 ст. 80 ГПК України господарський суд припиняє провадження по справі (заяві), якщо  спір (процедурне провадження з банкрутства) не підлягає вирішенню в господарських судах України;

- за таких обставин, суд на підставі ч. 11 ст. 80 ГПК України  припиняє провадження у справі №21/63б/2011 про банкрутство боржника на підставі ст. 80-11 ГПК України, оскільки відсутній предмет – умови банкрутства боржника за статтею 51 Закону, тобто на цей час заява не підлягає розгляду у суді стосовно подальшого провадження у справі про банкрутство; але у зв’язку з цим боржник, за таких обставин, не позбавлений права повторного звернення до суду з відповідною заявою у встановленому законодавством порядку;

- за цих обставин, на підставі ст. 8 Декрету Кабінету Міністрів України від 21.01.1993           № 7-93 «Про державне мито»із Державного бюджету України повернути на рахунок боржника  державне мито у сумі 85 грн. 00 коп., сплачене за квитанцією № 00303 від 07.10.2011, та витрати на інформаційно-технічне забезпечення судового процесу у сумі                 236 грн. 00 коп., сплачені за квитанцією №00304 від 07.10.2011, у зв‘язку з припиненням провадження у справі, вилучивши її із матеріалів справи. Підставою для повернення боржнику державного мита є ця ухвала, скріплена гербовою печаткою господарського суду, разом з оригіналами згаданих розрахункових  документів, надісланих на адресу боржника.

На підставі вищевикладеного та керуючись ст. ст. 45-49, 75, 80-1, 86 ГПК України, ст.ст. 1, 7, 12, 51 Закону України “Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом”, ст. 8 Декрету Кабінету Міністрів України від 21.01.1993 № 7-93 «Про державне мито», суд    

у х в а л и в:

                    1.Провадження у справі припинити.

Скасувати мораторій на задоволення вимог кредиторів.

2. Повернути з Державного бюджету України боржнику - Товариству з обмеженою відповідальністю «ТНП ЕКСПЕРТ», м. Луганськ, вул. Оборонна, буд. 87 (08151, Київська область, м. Боярка, вул. Кірова, б.27), ідентифікаційний код 35520339,  державне  мито  в  сумі  85 грн. 00 коп.,  сплачене за квитанцією № 00303 від 07.10.2011, та витрати на інформаційно-технічне забезпечення судового процесу у сумі 236 грн. 00 коп., сплачені за квитанцією №00304 від 07.10.2011, у зв‘язку з припиненням провадження у справі, на підставі оригіналів цих платіжних документів, надісланих судом  на адресу боржника.

Повернення  державного мита здійснити на  підставі  даної ухвали,  засвідченої  гербовою печаткою господарського суду Луганської області.

            3. Ухвалу надіслати:

- боржнику (рекомендованим листом з додатком);

- Жовтневому відділу державної виконавчої служби Луганського міського управління юстиції;

- Відділу з питань банкрутства у Луганській області;

- Державній податковій інспекції у Жовтневому районі м. Луганська;

- Державній податковій інспекції у Києво-Святошинському районі Київської області

 (м. Вишневе Київської області, вул. Ломоносова, 34);

- Жовтневому районному суду у м. Луганську (до відома);

- Державному реєстратору виконавчого комітету Луганської міської ради;

- учаснику –ТОВ «НВО ТРЕЙДІНГЛАЙН (м. Вишневе, Київо-Святошинський район

 Київської області, вул. Київська, 6В).

          Додаток: оригінали квитанцій: №00303 від 07.10.2011 про сплату державного мита у сумі 85 грн. 00 коп. та №00304 від 07.10.2011 про сплату витрат на інформаційно-технічне забезпечення судового процесу на суду 236 грн. 00 коп. (тільки боржнику на 2-х арк. –рекомендованим листом).

        Суддя                                                                            Т.Г.Кривохижа

          

СудГосподарський суд Луганської області
Дата ухвалення рішення15.11.2011
Оприлюднено22.12.2011
Номер документу19892755
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —21/63б/2011

Ухвала від 15.11.2011

Господарське

Господарський суд Луганської області

Кривохижа Т.Г.

Ухвала від 17.10.2011

Господарське

Господарський суд Луганської області

Кривохижа Т.Г.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні