ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
04 жовтня 2011 року 15:00 Справа № 2а-0870/7013/11
Запорізький окружний адміністративний суд у складі:
головуючого – судді Татаринова Д.В.
при секретарі Урсуленко Ю.О.
за участю представників:
від позивача: не з’явився
від відповідача: не з’явився,
розглянув у відкритому судовому засіданні адміністративну справу
за позовом: Державної податкової інспекції у Орджонікідзевському районі м. Запоріжжя
до: Товариства з обмеженою відповідальністю «Торгівельно промислове підприємство «Запоріжпромсервіс»
про: стягнення податкового боргу з платника податків, -
ВСТАНОВИВ:
23 серпня 2011 року до Запорізького окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов Державної податкової інспекції у Орджонікідзевському районі м. Запоріжжя (далі – позивач, ДПІ у Орджонікідзевському районі м. Запоріжжя) до Товариства з обмеженою відповідальністю «Торгівельно промислове підприємство «Запоріжпромсервіс» (далі – відповідач, ТОВ «Торгівельно промислове підприємство «Запоріжпромсервіс»), в якому позивач просить суд стягнути з відповідача заборгованість з орендної плати з юридичних осіб у сумі 22 772,16 грн., у т.ч. податковий борг з податку на прибуток у сумі 19 700,94 грн., податковий борг з податку на додану вартість у розмірі 947,39 грн., податковий борг по податку на доходи фізичних осіб у сумі 2099,00 грн., податковий борг по комунальному податку у сумі 24,03 грн.
04 жовтня 2011 року представником позивача подано клопотання про уточнення позовних вимог, відповідно до якої зазначає, що у зв’язку з допущеною технічною опискою стягнути з відповідача податковий борг по податку на доходи фізичних осіб 2099,80 грн.
Позивач у судове засідання не з’явився, надіслав суду клопотання про розгляд справи без його участі, на позовних вимогах наполягає у повному обсязі.
Відповідач у судове засідання, також, не з’явився, про час та місце розгляду справи повідомлявся належним чином, заяв та клопотань до суду не надав.
Згідно з ч. 1 ст. 41 Кодексу адміністративного судочинства (надалі – КАС України), суд під час судового розгляду адміністративної справи здійснює повне фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу. У разі неявки у судове засідання всіх осіб, які беруть участь у справі, чи якщо відповідно до положень цього Кодексу розгляд справи здійснюється за відсутності осіб, які беруть участь у справі (у тому числі при розгляді справи в порядку письмового провадження), фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється.
Відповідно до ч. 6 ст.128 КАС України, якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, визначених цією статтею, але прибули не всі особи, які беруть участь у справі, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні у разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта.
Керуючись приписами ст. 41, ч. 6 ст. 128 КАС України суд розглянув справу в порядку письмового провадження, фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснювалось.
Дослідивши матеріали справи, з’ясувавши обставини справи та перевіривши їх доказами, суд приходить до наступного висновку.
Станом на 25 травня 2011 року відповідач має податковий борг перед бюджетом у сумі 22 772,16 грн., а саме:
- податковий борг з податку на прибуток - 19700,94 грн.;
- податковий борг по податку на додану вартість - 947,39 грн.;
- податковий борг по податку на доходи фізичних осіб - 2099,80 грн.;
- податковий борг по комунальному податку - 24,03 грн.
Податковий борг з податку на прибуток виник на підставі наступного:
Станом на 19 листопада 2008 року у відповідача існувала переплата у розмірі - 40,18 грн.
За результатами здійснення підприємством фінансово-господарської діяльності, на виконання вимог діючого законодавства України, до ДПІ надані наступні податкові декларації та уточнюючі розрахунки з податку на прибуток:
- № 147195 від 04.11.2008р. відповідно до якої підприємством самостійно були визначені податкові зобов'язання у сумі 7017,00 грн. та сума штрафу, самостійно нарахованого у зв'язку з виправленням помилок у розмірі 312,00 грн.;
- № 173115 від 18.12.2008р. відповідно до якої підприємством самостійно було зменшено податкові зобов'язання на суму 2797,00 грн. та зменшено суму штрафних санкцій на 312,00 грн.;
- № 3024 від 29.01.2009р. відповідно до якого підприємством самостійно було нараховано штрафні санкції у розмірі 312,00 грн.;
- № 205563 від 09.02.2009р. відповідно до якої підприємством самостійно було зменшено податкові зобов'язання на суму 2668,00 грн.;
- № 22712 від 18.03.2009р. відповідно до якого підприємством самостійно було нараховано штрафні санкції) розмірі 312,00 грн.;
- № 53261 від 07.05.2009р. відповідно до якої підприємством самостійно були визначені податкові зобов'язання у сумі 2840,00 грн.;
- № 99831 від 05.08.2009р. відповідно до якої підприємством самостійно були визначені податкові зобов'язання у сумі 2753,00 грн.;
- № 143533 від 06.11.2009р. відповідно до якої підприємством самостійно були визначені. податкові зобов'язання у сумі 100,00 грн.;
- № 180705 від 01.02.2010р. відповідно до якої підприємством самостійно були визначені податкові зобов'язання у сумі 75,00 грн.;
- № 39880 від 29.04.2010р. відповідно до якої підприємством самостійно були визначені податкові зобов'язання у сумі 104,00 грн.;
- № 79788 від 05.08.2010р. відповідно до якої підприємством самостійно були визначені податкові зобов'язання у сумі 100,00 грн.;
- № 120227 від 09.11.2010р. відповідно до якої підприємством самостійно були визначені податкові зобов'язання у сумі 9991,00 грн.;
- № 152543 від 03.02.2011р. відповідно до якої підприємством самостійно було зменшено податкові зобов'язання на суму 523,00 грн.
Фахівцями ДПІ у Орджонікідзевському районі м. Запоріжжя 26 березня 2009 року проведена перевірка TOB «ТПП «Запоріжпромсервіс» з питань своєчасності сплати узгоджених податкових зобов’язань до бюджету (акт перевірки від 29 березня 2009 року № 401/15-1/35366102).
Перевіркою встановлено, що TOB «ТПП «Запоріжпромсервіс» в порушення вимог п. 16.1 ст. 16 Закону України «Про оподаткування прибутку підприємств» в редакції від 22.05.1997р. №283/97 BP із змінами та доповненнями, пп. 5.3.1 п. 5.3 ст. 5 Закону України «Про порядок погашення зобов’язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» від 21 грудня 2000 року №2181 несвоєчасно сплачувало узгоджені суми податкового зобов’язання.
На підставі акта перевірки були прийняті податкові повідомлення-рішення від 14 травня 2009 року № 0007701503/0 та № 0007691503/0, якими згідно Закону України «Про порядок погашення зобов’язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» від 21 грудня 2000 року №2181 визначено суму податкового зобов’язання з податку на прибуток у розмірі 1955,80 грн., в т.ч. 0,00 грн. - основний платіж, 1955,80 грн. - штрафні (фінансові) санкції. Податкові повідомлення рішення 19.06.2009р. були розміщені на дошці податкових оголошень у зв'язку з неможливістю вручення.
Фахівцями ДПІ у Орджонікідзевському районі м. Запоріжжя 23 вересня 2009 року проведена перевірка TOB «ТПП «Запоріжпромсервіс» з питань своєчасності сплати узгоджених податкових зобов'язань до бюджету (акт перевірки від 23 вересня 2009 року № 971/15-1/35366102).
Перевіркою встановлено, що TOB «ТПП «Запоріжпромсервіс» в порушення вимог п. 16.1 ст. 16 Закону України «Про оподаткування прибутку підприємств» в редакції від 22.05.1997р. №283 97 ВР із змінами та доповненнями. пп. 5.3.1 п. 5.3 ст. 5 Закону України «Про порядок погашення зобов’язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» від 21 грудня 2000 року №2181 несвоєчасно сплачувало узгоджені суми податкового зобов’язання.
На підставі акта перевірки було прийнято податкове повідомлення-рішення від 29 жовтня 2009 року № 0013921503/0, яким згідно Закону України «Про порядок погашення зобов’язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» від 21 грудня 2000 року №2181 визначено суму податкового зобов’язання з податку на прибуток у розмірі 599,92 грн., в т.ч. 0,00 грн. - основний платіж, 599,92 грн. - штрафні (фінансові) санкції. Податкові повідомлення рішення 28 листопада 2009 року було розміщено на дошці податкових оголошень у зв'язку з неможливістю вручення.
Фахівцями ДПІ у Орджонікідзевському районі м. Запоріжжя 29 жовтня 2010 року проведена перевірка TOB «ТПП «Запоріжпромсервіс» з питань дотримання вимог податкового законодавства (акт перевірки від 29 жовтня 2010 року № 1168/15-1/35366102).
Перевіркою встановлено, що TOB «ТПП «Запоріжпромсервіс» в порушення вимог пп.б пп. 12.1.5. п.12.1 ст. 12 Закону України «Про оподаткування прибутку підприємств» в редакції ввід 22.05.1997р. №283/97 ВР із змінами та доповненнями, не збільшено валові доходи на суму непогашеної заборгованості.
На підставі акта перевірки було прийнято податкове повідомлення-рішення від 03.11.2010р. № 0008161501/0, яким згідно Закону України «Про порядок погашення зобов’язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» від 21 грудня 2000 року № 2181 визначено суму податкового зобов’язання з податку на прибуток у розмірі 13856,70 грн., в т.ч. 12 597,00 грн. - основний платіж, 1 259,70 грн. - штрафні (фінансові) санкції. Податкове повідомлення рішення 03 листопада 2010 року було вручено боржнику під підпис.
Згідно службової записки №715 від 15 листопада 2010 року, боржнику зменшено борг минулих років на суму 12 597,00 грн.
Відповідачем частково сплачена сума боргу у розмірі – 1 697,07 грн.
Підприємству була нарахована пеня з податку на додану вартість у розмірі - 6,77 грн.
Отже, борг з податку на прибуток складає 19 700,94 грн.
Податковий борг з податку на додану вартість виник на підставі наступного:
Фахівцями ДПІ у Орджонікідзевському районі м. Запоріжжя 24 лютого 2010 року проведена перевірка TOB «ТПП «Запоріжпромсервіс» з питань своєчасності сплати узгоджених податкових зобов'язань до бюджету (акт перевірки від 24 лютого 2010 року № 144/15-1/35366102).
Перевіркою встановлено, що TOB «ТПП «Запоріжпромсервіс» в порушення вимог п. 5.3 ст. 5 Закону України «Про порядок погашення зобов’язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» від 21 грудня 2000 року несвоєчасно сплачено узгоджену суму податкового зобов’язання.
На підставі акта перевірки було прийнято податкове повідомлення-рішення від 29.03.2010р. № 0002231503/0, яким згідно пп. 17.1.7. п. 1.7.1. ст. 17 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» від 21 грудня 2000 року №2181 визначено суму податкового зобов’язання з податку на додану вартість у розмірі 847,01 грн.. в т.ч. 0 грн. - основний платіж, 847,01 грн. - штрафні (фінансові) санкції. Податкове повідомлення рішення було повернуто поштовим відділенням у зв'язку з неможливістю вручення, та 04 травня 2010 року - рішення розміщено на дошці податкових оголошень.
До винесення вищевказаного податкового повідомлення-рішення за платником податків обліковувався податковий борг з податку на додану вартість (станом на 30.04.2010р.) у сумі 1 453,71 грн., але відповідачем було подано податкову декларацію (№45820 від 14.05.2010р.), згідно якої зараховано від’ємне значення у зменшення боргу з ПДВ у сумі 1 646,00 грн. Виходячи з викладено, податковий борг у сумі 1 453,71 грн. є погашеним, а сума у розмірі 192,29 грн. зарахована в погашення боргу нарахованого по податковому повідомленню-рішенню.
Підприємству нарахована пеня з податку на додану вартість у розмірі - 292,67 грн.
Отже, борг по податку на додану вартість становить 947,39 грн.
Податковий борг по податку на доходи фізичних осіб виник на підставі наступного.
За результатами здійснення підприємством фінансово-господарської діяльності на виконання вимог діючого законодавства України, до ДПІ надано декларацію з податку на доходи фізичних осіб № 8276 від 21 лютого 2011 року, відповідно до якої підприємством самостійно були нараховані податкові зобов'язання у сумі 12,37 грн. та визначено за даними податкового агента суму заборгованості у розмірі 2 087,43 грн.
Отже, борг по податку на доходи фізичних осіб складає 2 099,80 грн.
Станом на 02 березня 2010 року у відповідача існувала переплата з комунального податку у розмірі - 1,47 грн.
За результатами здійснення підприємством фінансово-господарської діяльності, на виконання вимог діючого законодавства України, до ДПІ надані наступні податкові розрахунки комунального податку:
- № 9006 від 17.02.2010р. відповідно до якого підприємством самостійно були визначені податкові зобов'язання у сумі 3,40 грн.;
- № 17979 від 17.03.2010р. відповідно до якого підприємством самостійно були визначені податкові зобов'язання у сумі 3,40 грн.;
- № 30459 від 14.04.2010р. відповідно до якого підприємством самостійно були визначені податкові зобов'язання у сумі 3,40 грн.;
- № 45744 від 13.05.2010р. відповідно до якого підприємством самостійно були визначені податкові зобов'язання у сумі 1,70 грн.;
- № 55043 від 15.06.2010р. відповідно до якого підприємством самостійно були визначені податкові зобов'язання у сумі 1,70 грн.;
- № 73238 від 20.07.2010р. відповідно до якого підприємством самостійно були визначені податкові зобов'язання у сумі 1,70 грн.;
- № 87673 від 30.08.2010р. відповідно до якого підприємством самостійно були визначені податкові зобов'язання у сумі 1,70 грн.;
- № 96355 від 20.09.2010р. відповідно до якого підприємством самостійно були визначені податкові зобов'язання у сумі 1,70 грн.;
- № 112436 від 20.10.2010р. відповідно до якого підприємством самостійно були визначені податкові зобов'язання у сумі 1,70 грн.;
- № 125062 від 18.11.2010р. відповідно до якого підприємством самостійно були визначені податкові зобов'язання у сумі 1,70 грн.;
- № 135364 від 20.12.2010р. відповідно до якого підприємством самостійно були визначені податкові зобов'язання у сумі 1,70 грн.;
- № 145315 від 18.01.2011р. відповідно до якого підприємством самостійно були визначені податкові зобов'язання у сумі 1,70 грн.
Отже, борг з комунального податку складає 24,03 грн.
На день подачі податкових декларацій та визначення суми податкового зобов'язання платника податків контролюючим органом (до 01.01.2011р.) був чинний Закон України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» № 2181-ІІІ від 21.12.2000р. (далі - Закону № 2181), який встановлював порядок погашення зобов'язань та виникнення податкового боргу юридичних або фізичних осіб перед бюджетами та державними цільовими фондами з податків і зборів (обов'язкових платежів).
Згідно пп. 5.3.1. п. 5.3. ст. 5 цього Закону, платник податків зобов'язаний самостійно сплатній суму податкового зобов'язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом десяти календарних днів, наступних за останнім днем відповідного граничного строк), передбаченого підпунктом 4.1.4 пункту 4.1 статті 4 цього Закону для подання податкової декларації.
Відповідно до п.п.4.2.2 п.4.2 ст.4 Закону України №2181 контролюючий орган зобов'язаний самостійно визначити суму податкового зобов'язання платника податків у разі якщо платник податків не подає у встановлені строки податкову декларацію.
В пп. 5.3.1 п. 5.3 ст. 5 Закону №2181 вказано, що у разі визначення податкового зобов'язанню контролюючим органом за підставами, зазначеними у підпунктах «а» - «в» підпункту 4.2.2 пункту 4.2 статті 4, платник податків зобов'язаний погасити нараховану суму податкового зобов'язання протягом десяти календарних днів від дня отримання податкового повідомлення, крім випадків коли протягом такого строку такий платник податків розпочинає процедуру апеляційного узгодження.
При цьому, підпунктами 95.1 -95.3 ст. 95 Податкового кодексу встановлено, що орган державної податкової служби здійснює за платника податків і на користь держави заходи щодо погашення податкового боргу такого платника податків шляхом стягнення коштів, які перебувають у його власності, а в разі їх недостатності - шляхом продажу майна такого платника податків, яке перебуває у податковій заставі.
Стягнення коштів та продаж майна платника податків провадяться не раніше ніж через 60 календарних днів з дня надіслання такому платнику податкової вимоги.
Стягнення коштів з рахунків платника податків у банках, обслуговуючих такого платника податків, здійснюється за рішенням суду, яке направляється до виконання органам державної податкової служби, у розмірі суми податкового боргу або його частини.
У даному випадку, податкові вимоги було направлено боржнику на підставі Закону «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» № 2181-ІІІ від 21.12.2000 р.
Перша податкова вимога №1/2007 від 24.07.2008р. повернута з відміткою поштового відділення «про неможливість вручення», про що був складений акт про неможливість вручення податкової вимоги № 844 від 23.12.2008р. та розміщена на дошці податкових оголошень 23.12.2008р.
Друга податкова вимога № 2/226 від 23.01.2009р. повернута з відміткою поштового відділення «про неможливість вручення», про що був складений акт про неможливість вручення податкової вимоги № 97 від 10.03.2009р. та розміщена на дошці податкових оголошень 10.03.2009р.
Підпунктом 6.2.3 п. 6.2ст. 6 цього Закону встановлено, що податкові вимоги надсилаються
а) перша податкова вимога - не раніше першого робочого дня після закінчення граничного строк) сплати узгодженої суми податкового зобов'язання.
б) друга податкова вимога - не раніше тридцятого календарного дня від дня направлення (вручення) першої податкової вимоги, у разі непогашення платником податків суми податкового борг) у встановлені строки.
Пунктом 59.3 ст. 59 Податкового кодекс) встановлено, що податкова вимога надсилається не раніше першого робочого дня після закінчення граничного строку сплати суми грошового зобов'язання.
Вищенаведеними нормативними актами не передбачено направлення податкових вимог в інших випадках.
Згідно п. 102.1 та 102.4 ст. 102 Податкового кодексу, контролюючий орган, крім випадків, визначених пунктом 102.2 цієї статті, має право самостійно визначити суму грошових зобов'язань платника податків у випадках, визначених цим Кодексом, не пізніше закінчення 1095 дня. що настає за останнім днем граничного строку подання податкової декларації та/або граничного строку сплати грошових зобов'язань, нарахованих контролюючим органом, а якщо така податкова декларація була надана пізніше. - за днем її фактичного подання. Якщо протягом зазначеного строку контролюючий орган не визначає суму грошових зобов'язань, платник податків вважається вільним від такого грошового зобов'язання, а спір стосовно такої декларації та/або податкового повідомлення не підлягає розгляду в адміністративному або судовому порядку.
У разі подання платником податку уточнюючого розрахунку до податкової декларації контролюючий орган має право визначити суму податкових зобов'язань за такою податковою декларацією протягом 1095 днів з дня подання уточнюючого розрахунку.
У разі якщо грошове зобов'язання нараховане контролюючим органом до закінчення строку давності, визначеного у пункті 102.1 цієї статті, податковий борг, що виник у зв'язку з відмовою у самостійному погашенні такого грошового зобов'язання, може бути стягнутий протягом наступних 1095 календарних днів з дня виникнення податкового боргу. Якщо платіж стягується за рішенням суду, строки стягнення встановлюються до повного погашення такого платежу або визначення боргу безнадійним.
Окрім вищевикладеного слід вказати наступне: відповідно до п.95.4 ст.95 Податковою Кодексу орган державної податкової служби на підставі рішення суду здійснює стягнення коштів у рахунок погашення податкового боргу за рахунок готівки, що належить такому платнику податків. Стягнення готівкових коштів здійснюється у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.
Постановою Кабінету Міністрів України, від 29.12.2010, № 1244 " Про Деякі питання реалізації статті 95 Податкового кодексу України" встановлений Порядок, яким визначений механізм стягнення готівки, яка належить платникові податків, у рахунок погашення його податкового боргу.
Зважаючи на вищевикладене, погашення податкового боргу згідно чинного законодавства здійснюється за рішенням суду, як з рахунків платника податків у банках, обслуговуючих такого платника так і за рахунок готівки.
Відповідно до пп. 20.1.28. п. 20.1 ст. 20 Податкового кодексу України органи державної податкової служби мають право застосовувати до платників податків фінансові (штрафні) санкції, стягувати до бюджетів та державних цільових фондів суми грошових зобов'язань та/або податкового боргу у випадках, порядку та розмірі, встановлених цим Кодексом, стягувати суми простроченої заборгованості суб'єкта господарювання перед державою (Автономною Республікою Крим чи територіальною громадою міста) за кредитом (позикою), залученим державою (Автономною Республікою Крим чи територіальною громадою міста) або під державну (місцеву) гарантію, а також за кредитом з бюджету в порядку, визначеному цим Кодексом.
Відповідно до п. 102.4. ст. 102 Податкового кодексу України у разі якщо грошове зобов'язання нараховане контролюючим органом до закінчення строку давності, визначеного у пункті 102.1 цієї статті, податковий борг, що виник у зв'язку з відмовою у самостійному погашенні такого грошового зобов'язання, може бути стягнутий протягом наступних 1095 календарних днів з дня виникнення податкового боргу. Якщо платіж стягується за рішенням суду, строки стягнення встановлюються до повного погашення такого платежу або визначення боргу безнадійним.
Відповідно п. 87.11 ст. 87 Податкового кодексу України орган стягнення звертається до суду з позовом про стягнення суми податкового боргу платника податку - фізичної особи. Стягнення податкового боргу за рішенням суду здійснюється державною виконавчою службою відповідно до закону про виконавче провадження.
Частиною 1 ст. 71 КАС України встановлено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.
Враховуючи вищевикладене, оскільки при розгляді справи судом встановлено порушення відповідачем вимог податкового законодавства та несплату сум узгоджених зобов’язань, суд дійшов висновку, що заявлені позивачем вимоги про стягнення з відповідача заборгованості з податку на додану вартість у розмірі 22772 грн. 16 коп., є законними, обґрунтованими, підтверджуються зібраними в справі доказами та підлягають задоволенню у повному обсязі.
Відповідно до п. 4 ст. 94 Кодексу адміністративного судочинства України у справах, в яких позивачем є суб’єкт владних повноважень, а відповідачем – фізична чи юридична особа, судові витрати, здійснені позивачем, з відповідача не стягуються.
Керуючись ст.ст. 41, 161, 162, 163, 167 КАС України, суд, –
ПОСТАНОВИВ:
Адміністративний позов задовольнити повністю.
Стягнути з рахунків платника податків Товариства з обмеженою відповідальністю Торгівельно промислове підприємство «Запоріжпромсервіс» (код ЄДРПОУ 35366102) у банках, обслуговуючих такого платника податків; а також за рахунок готівки, що належить такому платнику податків, податковий борг по податку на прибуток у сумі 19700 грн. (дев’ятнадцять тисяч сімсот) грн. 94 коп. на р/р 31116009700007, код платежу 11021000, отримувач Державний бюджет Орджонікідзевського району, код отримувача 34677145, банк - ГУДКУ у Запорізькій області, МФО 813015.
Стягнути з рахунків платника податків Товариства з обмеженою відповідальністю Торгівельно промислове підприємство «Запоріжпромсервіс» (код ЄДРПОУ 35366102) у банках, обслуговуючих такого платника податків; а також за рахунок готівки, що належить такому платнику податків, податковий борг по податку на додану вартість 947 грн. (дев’ятсот сорок сім) грн. 39 коп. на р/р 31118029700007, код платежу 14010100, отримувач Державний бюджет Орджонікідзевського району, код отримувача 34677145, банк - ГУДКУ у Запорізькій області, МФО 813015;
Стягнути з рахунків платника податків Товариства з обмеженою відповідальністю Торгівельно промислове підприємство «Запоріжпромсервіс» (код ЄДРПОУ 35366102) у банках, обслуговуючих такого платника податків; а також за рахунок готівки, що належить такому платнику податків, податковий борг по податку на доходи фізичних осіб 2099 грн. (дві тисячі дев’яносто дев’ять) грн. 80 коп. на р/р 33216800700007, код платежу 11010100, отримувач Державний бюджет Орджонікідзевського району, код отримувача 34677145, банк - ГУДКУ у Запорізькій області, МФО 813015;
Стягнути з рахунків платника податків Товариства з обмеженою відповідальністю Торгівельно промислове підприємство «Запоріжпромсервіс» (код ЄДРПОУ 35366102) у банках, обслуговуючих такого платника податків; а також за рахунок готівки, що належить такому платнику податків, податковий борг по комунальному податку у сумі - 24грн. (двадцять чотири) грн. 03 коп. на р/р 33210828700007, код платежу 16010200, отримувач Державний бюджет Орджонікідзевського району, код отримувача 14677145, банк - ГУДКУ у Запорізькій області, МФО 813015;
Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо вона не була подана у встановлені строки. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку до Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду через Запорізький окружний адміністративний суд шляхом подачі в 10-денний строк з дня її проголошення, а в разі складення постанови у повному обсязі відповідно до статті 160 КАС України, або прийняття постанови у письмовому провадженні – з дня отримання копії постанови, апеляційної скарги, з подачею її копії відповідно до кількості осіб, які беруть участь у справі.
Якщо суб’єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбачених частиною четвертою статті 167 КАС України, було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб’єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.
Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.
Суддя (підпис) Д.В. Татаринов
Суд | Запорізький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 04.10.2011 |
Оприлюднено | 23.12.2011 |
Номер документу | 19989088 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Татаринов Дмитро Вікторович
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Татаринов Дмитро Вікторович
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Татаринов Дмитро Вікторович
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Татаринов Дмитро Вікторович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні