Постанова
від 06.12.2011 по справі 2а-7667/11/1270
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Категорія №8.2.9

ПОСТАНОВА

Іменем України

06 грудня 2011 року Справа № 2а-7667/11/1270

Луганський окружни й адміністративний суд у скл аді:

Головуючого - судді Горпенюк О.А

при секретарі Марковій О.О.

за участю сторін:

представника позивача: ОСОБА_1 (дов. від. 18.0 3.2011),

представник відповідача: ОСОБА_2 (дов. від 27.05.2011 № 30),

розглянувши у відкритому с удовому засіданні адміністр ативний позов Товариства з о бмеженою відповідальністю « Виробничо-комерційна фірма « Еталон» до Ленінської міжрай онної державної податкової і нспекції у м. Луганську про ви знання недійним та скасуванн я податкових повідомлень-ріш ень, -

ВСТАНОВИВ:

31 серпня 2011 року до Лугансько го окружного адміністративн ого суду надійшов адміністра тивний позов Товариства з об меженою відповідальністю «В иробничо-комерційна фірма «Е талон» до Ленінської міжрайо нної державної податкової ін спекції в м. Луганську про виз нання недійним та скасування податкових повідомлень-ріше нь.

В обґрунтування позовних в имог позивач зазначив наступ не.

На підставі актів перевірк и №159\152-214 від 12.05.2011 та №158\152-214 від 12.05.2011 Л еніською МДПІ винесено подат кове повідомлення-рішення №0 001591520\0, яким збільшено суму грош ового зобов' язання з орендн ої плати за землю на 37381,11 грн. за штрафними санкціями та пода ткове повідомлення-рішення № 0001581520\0, яким збільшено суму грош ового зобов' язання з орендн ої плати за землю на 3005,24 грн. за штрафними санкціями.

Як вбачається з актів перев ірки податковий орган вважає простроченої сплату узгодже ного податкового зобов' яза ння за податкові періоди з тр авня по грудень 2010 року та нара ховує штрафні санкції виходя чи із встановленого факту та кої прострочки.

Як встановлено в акті перев ірки, заявником були зроблен і наступні платежі: сума 12622,60 гр н., сплачена 30.06.2010 року сума 17429,80 гр н., сплачена 30.07.2010 року сума 4755,90 гр н., сплачена 30.08.2010 року сума 26432,20 гр н., сплачена 30.09.2010 року сума 26432,20 гр н., сплачена 19.11.2010 року сума 23556,65 гр н., сплачена 30.11.2010 року сума 26432,17 гр н., сплачена 30.01.2011 року сума 26432,19 гр н., сплачена 28.02.2011 року сума 26432,19 гр н., сплачена 30.03.2011 року сума 26432,16 гр н., сплачена 29.04.2011 року.

При цьому податковий орган не врахував наступні платеж і: сума 1108,87 грн., сплачена 21.07.2010 рок у згідно платіжного дорученн я № 1430; сума 9563,12 грн., сплачена 28.10.2010 року згідно платіжного доруч ення № 1637; сума 9563,12 грн., сплачена 19.11.2010 року згідно платіжного до ручення № 1698; сума 9563,12 грн., сплач ена 30.12.2010 року згідно платіжног о доручення № 1908.

Також в ході перевірки не бу в взятий до уваги той факт, що в квітні 2010 років Позивачем бу в наданий в Ленінську МГНІ ут очнений розрахунок, згідно я кого податкові зобов'язання за січень-грудень 2010 року скла ли 9563,12 грн. щомісячно, а всього з а рік -114757,42 грн. Фактичні дані св ідчать про те, що:

Сума 12622,60 грн., сплачена 30.06.2010 рок у, сплачена в погашення подат кових зобов'язань травня 2010 ро ку (термін - 30.06.2010); сума 1108,87 грн., спл ачена 21.07.2010 року згідно платіжн ого доручення №1430 взагалі вип ала з обліку податкового орг ану (сплачена в погашення под аткових зобов'язань червня 2010 року (термін - 30.07.2010); сума 17429,80 грн., сплачена 30.07.2010 року, сплачена в погашення податкових зобов'я зань червня 2010 року (термін - 30.07.20 10); сума 4755,90 грн., сплачена 30.08.2010 рок у, сплачена в погашення подат кових зобов'язань липня 2010 рок у (термін - 30.08.2010); сума 26432,20 грн., спла чена 30.09.2010 року, сплачена в пога шення податкових зобов'язань серпня 2010 року (термін - 30.09.2010); сум а 9563,12 грн., сплачена 28.10.2010 року згі дно платіжного доручення №1637 взагалі випала з обліку пода ткового органу, сплачена в ра хунок податкових зобов'язань вересня 2010 року (термін - 01.11.2010); су ма 26432,20 грн., сплачена 19.11.2010 року, сп лачена в погашення податкови х зобов'язань вересня 2010 року (т ермін - 01.11.2010 грн.); сума 26432,20 грн., спл ачена 19.11.2010 року, сплачена в пог ашення податкових зобов'язан ь жовтня 2010 року (термін - 30.11.2010); су ма 9563,12 грн., сплачена 19.11.2010 років з гідно платіжного доручення № 1698 взагалі випала з обліку под аткового органу; сума 23556,65 грн., сплачена 30.11.2010 років, сплачена в погашення податкових зобов' язань листопада 2010 року (термі н - 30.12.2010); сума 9563,12 грн., сплачена 30.12.2 010 років згідно платіжного дор учення №1637 взагалі випала з об ліку податкового органу; сум а 26432,17 грн., сплачена 30.01.2011 року, спл ачена в погашення податкових зобов'язань грудня 2010 року (тер мін - 31.01.2011) прострочення більше 30 днів; сума 26432,19 грн., сплачена 28.0 2.2011 років, сплачена в погашення податкових зобов'язань січн я 2011 року (термін - 02.03.2011); сума 26432,19 гр н., сплачена 30.03.2011 року, сплачена в погашення податкових зобо в'язань лютого 2011 року (термін - 30.03.2011); сума 26432,16 грн., сплачена 29.04.2011 р оку, сплачена в погашення под аткових зобов'язань лютого 2011 року (термін - 30.03.2011).

Позивач вважає, що вказане п орушення фактично не існує, а має місце виняткове в обліку податкового органу в резуль таті його протиправної повед інки, а саме - зарахування засо бів, сплачених Позивачем в по гашення податкових зобов'яза нь певного податкового періо ду, в погашення податкового б оргу. Закон 2181 такого права под атковому органу не надавав.

Таким чином, податковим орг аном фактично сфальсифікова ні дані про нарахований Пози вачем податок і перераховані суми, а прострочення, про яке йде мова в актах перевірки, на справді не існує Податковий орган порушуючи норми Закону 2181 і конституційного права По зивача на розпорядження влас ними грошовими коштами, зара ховував вказані платежі в по гашення податкового боргу, я кого в реальності не існує.

Відсутність в реальності п одаткового боргу підтверджу ється Постановою Донецького апеляційного адміністратив ного суду від 17.08.2011 року у справ і №3305\11\1270.

Позивач просив податкове п овідомлення-рішення Ленінсь кої міжрайонної державної по даткової інспекції в м. Луган ську від 19.05.11 №0001591520\0 та №0001581520\0 - визн ати недійсними і відмінити

Як видно з Акту перевірки №1 58\152-214 від 12.05.2011 року, 159\152-214 від 12.05.2011 рок у податкові зобов'язання по п латі за землю позивача склад ають: квітень 2010 року - невідомо травень 2010 року - 4755,90 грн. по акту №159 і 17429,80 грн. по акту №158 всього - 22 185,70 грн. червень 2010 року - 26432,20 грн.; л ипень 2010 року - 26432,20 грн.; серпень 20 10 року - 23556,65 грн.; Вересень 2010 року - 26432,17 грн.; Жовтень 2010 року - 26432,19 грн .; Листопад 2010 року - 26432,19 грн.; Груд ень 2910 року - 26432,16 грн.

Вказані дані не відповідаю ть дійсності, оскільки 27.04.2010, по зивач надав відповідачеві ут очнену податкову декларацію по орендній платі за земельн і ділянки державної і комуна льної власності, в якій задек ларував наступні значення по датку: травень 2010 року - 9563,12 грн.; ч ервень 2010 року - 9563,11 грн.; липень 201 0 року - 9563,12 грн.; серпень 2010 року - 956 3,12 грн.; вересень 2010 року - 9563,12 грн.; жовтень 2010 року - 9563,13 грн.; листоп ад 2010 року - 9563,11 грн.; грудень 2010 рок у - 9563,13 грн.

Вказані цифри підтверджую ться також і актом звірки роз рахунків від 13.05.2011 року між Пози вачем і Луганською міською р адою, як орендодавцем земель них ділянок (в ради - по дебету , у Позивача - по кредиту), що сто сується фактичних оплат, за т равень 2010 року - 9563,12 грн. - погашає ться сплатою 100000,00 грн. згодне п\ п №1139 від 28.08.2009 року; червень 2010 рок у - 9563,11 грн. - частково сплачено з гідно п\п №1430 від 21.07.2010 на суму 1108,87 г рн. з призначенням платежу - «з а червень 2010 року» і частково п огашається сплатою 100000,00 грн. зг ідно п\п №1139 від 28.08.2009 року; серпен ь 2010 року - 9563,12 грн. - погашається с платою 100000,00 грн. - згідно п\п №1139 в ід 28.08.2009 року; вересень 2010 року - 9563, 12 грн. - сплачено згідно п\п №1637 в ід 28.10.2010 на суму 9563,12 грн. з признач енням платежу - «за вересень 20 10 року»; жовтень 2010 року - 9563,13 грн. - сплачено згідно п\п №1698 від 19.11.2 010 на суму 9563,12 грн. з призначення м платежу - «за жовтень 2010 року» ; листопад 2010 року - 9563,11 грн. - сплач ено згідно п\п №1908 від 30.12.2010 на сум у 9563,12 грн. з призначенням плате жу - «за листопад 2010 року»; груд ень 2010 року - 9563,13 грн. - сплачено зг ідно п\п №1679 від 28.01.2011 на суму 9563,12 гр н. з призначенням платежу - «за грудень 2010 року».

Таким чином позивач вважає , що Акти перевірки №158\152-214 від 12.05 .2011 року, 159\152-214 від 12.05.2011 року не є і д опустимими доказами обґрунт ованості прийняття оскаржув аних податкових повідомлень -рішень, оскільки містять сві домо неправдиві дані про под аткові зобов'язання Позивача .

У судовому засіданні предс тавник позивача позовні вимо ги підтримав, надав поясненн я аналогічні викладеним у по зовній заяві.

Представник відповідача п озовні вимоги не визнав, нада в заперечення у яких просив в ідмовити у задоволенні позов них вимог з огляду на таке.

На підставі п. 20.1.4 ст. 20, п. 54.3 ст. 54, п. 57.1 ст. 57 Податкового кодексу У країни від 02.12.2010р. № 2755-VI Ленінсько ї МДПІ у м. Луганську проведен а камеральна перевірка в при міщенні Ленінської МДПІ у м. Л уганську з питання своєчасно сті сплати (погашення) узгодж еного податкового зобов'язан ня по орендній платі за землю підприємства TOB "ВКФ "Еталон", к од за ЄДРПОУ 32419292 за квітень-тра вень 2010р. та за травень - груден ь 2010р.

Перевіркою своєчасності с плати (погашання) узгодженог о податкового зобов'язання п о орендній платі за земельні ділянки державної і комунал ьної TOB "ВКФ "Еталон" згідно п.57.1 с т.57 Податкового кодексу Украї ни від 02.02.2010р. № 2755-VI встановлено н аступне:

за квітень 2010 року по терміну сплати "31" травня 2010 року сума у розмірі 12622,60 грн. фактично спла чено "30" червня 2010 року, затримка сплати становить 30 днів,

за травень 2010 року по терміну сплати "30" червня 2010 року сума у розмірі 17429,80 грн. фактично спла чено "30" липня 2010 року, затримка с плати становить 30 днів, чим по рушено п.57.1 ст.57 Податкового ко дексу України від 02.12.2010р. № 2755-VI.

за травень 2010 року по терміну сплати "30" червня 2010 року сума у розмірі 4755,90 грн. фактично спла чено "30" серпня 2010 року, затримка сплати становить 61 день,

за червень 2010 року по терміну сплати "30" липня 2010 року сума у р озмірі 26432,20 грн. фактично сплач ено "30" вересня 2010 року, затримка сплати становить 62 дня,

за липень 2010 року по терміну сплати "30" серпня 2010 року сума у р озмірі 26432,20 грн. фактично сплач ено "19" листопада 2010 року, затрим ка сплати становить 81 день,

за серпень 2010 року по терміну сплати "30" вересня 2010 року сума у розмірі 23556,65 грн. фактично спла чено "30" листопада 2010 року, затри мка сплати становить 61 день,

за вересень 2010 року по термін у сплати "01" листопада 2010 року су ма у розмірі 26432,17 грн. фактично с плачене "30" січня 2011 року, затрим ка сплати становить 90 днів,

за жовтень 2010 року по терміну сплати "30" листопада 2010 року сум а у розмірі 26432,19 грн. фактично сп лачено "28" лютого 2011 року, затрим ка сплати становить 90 днів,

за листопад 2010р. по терміну с плати "30" грудня 2010р. сума у розмі рі 26432,19 грн. фактично сплачено "3 0" березня 2011 року, затримка спл ати становить 90 днів,

за грудень 2010р. по терміну сп лати "30" січня 2011р. сума у розмірі 26432,16 грн. фактично сплачено "29" кв ітня 2011 року, затримка сплати становить 89 днів, чим порушен о п.57.1 ст.57 Податкового кодексу України від 02.12.2010р. № 2755-VI.

З огляду на зазначене, відпо відач вважає, що вимоги позив ача не підлягають задоволенн ю через відсутність порушенн я прав діями інспекції, а обра ний позивачем спосіб захисту в цій частині не відповідає о б'єкту порушеного права.

Суд заслухавши пояснення п редставника позивача та пред ставника відповідача, дослід ивши матеріали справи, розгл янувши справу в межах заявле них позовних вимог і наданих доказів, оцінивши докази від повідно до вимог ст. 69-72 КАС Укр аїни, суд прийшов до наступно го.

Ст. 19 Конституції України вс тановлено, що органи державн ої влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові та службові особи зобов' яз ані діяти лише на підставі, у м ежах повноважень та у спосіб , що передбачені Конституціє ю та Законами України.

У відповідності з Конс титуцією України кожному га рантується право на оскаржен ня в суді рішень, дій, чи безді яльності органів державної влади, місцевого самоврядув ання, посадових і службових о сіб.

У відповідності зі ст. 2 Кодексу адміністративного судочинства України у спра вах про оскарження рішень, ді й чи бездіяльності суб' єкт ів владних повноважень слід перевіряти, чи прийняті (вчи нені) вони на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що пе редбачені Конституцією Укра їни та Законами України, з вик онанням повноваження з метою , з якою це повноваження надан о, обґрунтовано, тобто з ураху ванням усіх обставин, що мают ь значення для прийняття ріш ення (вчинення дії), безсторон ньо (неупереджено), добросові сно, розсудливо, з дотримання м принципу рівності перед за коном, запобігаючи несправед ливій дискримінації, пропорц ійно, зокрема з дотриманням н еобхідного балансу між будь- якими несприятливими наслід ками для прав, свобод та інтер есів особи і цілями, на досяг нення яких спрямоване це ріш ення (дія), з урахуванням права особи на участь у процесі при йняття рішення, своєчасно, то бто протягом розумного строк у.

Стаття 67 Конституції Україн и передбачає, що кожен зобов'я заний сплачувати податки і з бори в порядку і розмірах, вст ановлених законом.

Порядок складення та подання податкової звітност і врегульовано главою 2 Подат кового кодексу України від 02.1 2.2010 №2755-VI (надалі - ПК України).

Відповідно до п.п. 48.1 - 48.3 ст. 48 ПК України податкова де кларація складається за форм ою, затвердженою в порядку, ви значеному положеннями пункт у 46.5 статті 46 цього Кодексу та ч инному на час її подання.

Форма податкової дек ларації повинна містити необ хідні обов'язкові реквізити і відповідати нормам та зміс ту відповідних податку та зб ору.

Податкова декларація повинна містити такі обов'яз кові реквізити: тип документ а (звітний, уточнюючий, звітни й новий); звітний (податковий) період, за який подається под аткова декларація;звітний (п одатковий) період, що уточнює ться (для уточнюючого розрах унку); повне найменування (прі звище, ім'я, по батькові) платн ика податків згідно з реєстр аційними документами; код пл атника податків згідно з Єди ним державним реєстром підпр иємств та організацій Україн и або податковий номер; реєст раційний номер облікової кар тки платника податків або се рію та номер паспорта (для фіз ичних осіб, які через свої рел ігійні переконання відмовля ються від прийняття реєстрац ійного номера облікової карт ки платника податків та пові домили про це відповідний ор ган державної податкової слу жби і мають відмітку у паспор ті); місцезнаходження (місце п роживання) платника податків ; найменування органу держав ної податкової служби, до яко го подається звітність; дата подання звіту (або дата запов нення - залежно від форми); іні ціали, прізвища та реєстраці йні номери облікових карток посадових осіб платника пода тків; підписи платника подат ку - фізичної особи та/або поса дових осіб платника податку, визначених цим Кодексом, зас відчені печаткою платника по датку (за наявності).

Згідно з п. 48.5.1. п. 48.5. ст. 48 ПК України податкова деклараці я повинна бути підписана кер івником платника податків аб о уповноваженою особою, а так ож особою, яка відповідає за в едення бухгалтерського облі ку та подання податкової дек ларації до органу державної податкової служби. У разі вед ення бухгалтерського обліку та подання податкової декла рації безпосередньо керівни ком платника податку така по даткова декларація підписує ться таким керівником та осо бою, яка відповідає за веденн я бухгалтерського обліку.

Відповідно до ст. 8 Зак ону України «Про бухгалтерсь кий облік та фінансову звітн ість в Україні» № 996-XIV від 16.07.1999 пи тання організації бухгалтер ського обліку на підприємств і належать до компетенції йо го власника (власників) або уп овноваженого органу (посадов ої особи) відповідно до закон одавства та установчих докум ентів.

Відповідальність за організацію бухгалтерськог о обліку та забезпечення фік сування фактів здійснення вс іх господарських операцій у первинних документах, збереж ення оброблених документів, регістрів і звітності протяг ом встановленого терміну, ал е не менше трьох років, несе вл асник (власники) або уповнова жений орган (посадова особа), я кий здійснює керівництво під приємством відповідно до зак онодавства та установчих док ументів.

Відповідно до п. 2.10 Порядку н аправлення органами державн ої податкової служби України податкових повідомлень плат никам податків та рішень про застосування штрафних (фіна нсових) санкцій, затверджено го наказом ДПА України від 21.06.2 001 р. №253 та зареєстрованого в Мі ністерстві юстиції України 6 липня 2001 р. за N 567/5758 - (далі Порядок №253), узгоджене податкове зобо в'язання - податкове зобов'яза ння платника податків, нарах оване податковим органом, вв ажається узгодженим у день о тримання платником податку п одаткового повідомлення (за винятком випадків, коли плат ник податків) розпочинає про цедуру апеляційного узгодже ння).

Відповідно до п. 4.9 Порядку №2 53, якщо податковий орган або п ошта не може вручити платник у податків податкове повідом лення у зв'язку з незнаходжен ням посадових осіб, їх відмов ою прийняти податкове повідо млення, незнаходженням факти чного місця розташування (мі сцезнаходження) платника под атків, то працівник структур ного підрозділу, у якому скла дено таке податкове повідомл ення, на підставі інформації від структурного підрозділу , до функцій якого входить реє страція вхідної та вихідної кореспонденції, або відповід альна особа, визначена керів ником податкового органу для виконання таких функцій, у де нь надходження до податковог о органу такої інформації оф ормляє відповідний акт, у яко му вказує причину, яка призве ла до неможливості вручення податкового повідомлення.

Відповідно до п. 49.1. ст. 49 Податкового Кодексу України податкова декларація подаєт ься за звітний період до орга ну державної податкової служ би, в якому перебуває на облік у платник податку.

Відповідно до пп. 4.4. п. 4 р озділу 4 Методичних рекоменд ацій щодо централізованого п риймання та комп' ютерної об робки податкової звітності п латників податків в ОДПС Укр аїни, затверджених наказом Д ПА України від 31.12.2008 № 827 працівни ки ОДПС при прийманні податк ової звітності на паперових та електронних носіях з дода нням роздрукованих оригінал ів контролюють наявність: пі дписів посадових осіб, печат ки платника податків, обов' язкових реквізитів, обов' яз кових додатків до податкової звітності, передбачених пор ядком заповнення відповідно ї звітності, які є невід' ємн ою частиною податкової декла рації або уточнюючої звітнос ті та не можуть бути самостій ним документом, прокреслень у значеннях показників, що не заповнюються через відсутні сть інформації.

П. 4.3 Методичних рекоме ндацій встановлено, що подат кова звітність має бути: нада на адресату звітності за фор мами встановленого зразка, щ о діють на момент подання док умента, з обов'язковими додат ками; повністю заповненою, а с аме: наявні обов'язкові рекві зити та відмітка про подані д одатки, значення показників, що не заповнюються через від сутність інформації, мають б ути прокреслені; документи п одаткової звітності, що пода ються на паперових носіях, ма ють бути заповнені чорнилом, пастою кулькових ручок, за до помогою друкарських машинок , принтерів, засобів механіза ції або інших засобів, які заб езпечують збереження записі в протягом установленого тер міну зберігання звітності; б ез підчисток, помарок, малопо мітних виправлень; підписана відповідними посадовими осо бами, скріплена печаткою пла тника податків.

Відповідно до п. 4.4. Поло ження ДПА України №166, якщо пла тник самостійно виявив помил ки, що містяться у раніше пода ній ним податковій деклараці ї, то такий платник зобов'язан ий подати в порядку, установл еному для подання декларацій (без урахування граничного т ерміну подання, але з урахува нням строків давності). Одним уточнюючим розрахунком може виправлено помилки лише одн ієї раніше поданої деклараці ї. Такий спосіб самостійного виправлення платником помил ки може бути застосований у р азі виправлення у декларації звітного (податкового) періо ду помилок лише однієї раніш е поданої декларації.

Відповідно до п. п. 4.4.1. п. 4.4 Положення ДПА України №166, у р азі виправлення помилок у ря дках поданої раніше декларац ії, до яких повинні додаватис я додатки, до уточнюючого роз рахунку чи декларації, до яко ї включені уточнені показник и, повинні бути подані відпов ідні додатки, що містять інфо рмацію щодо уточнених показн иків.

Підпункт 4.4.3 вказаного Положення встановлює, що у ра зі виправлення помилки, допу щеної у податковій деклараці ї, поданій за формою, затвердж еною наказом ДПА України від 30.05.97 N 166, зареєстрованим у Мініст ерстві юстиції України 09.07.97 за N 250/2054 (у редакції наказів ДПА Ук раїни від 15.06.05 N 213 та від 17.03.08 N 159), зі з мінами, уточнюючий розрахуно к подається за формою, визнач еною у додатку 5.

Товариство з обмеженою від повідальністю «Виробничо-ко мерційна фірма «Еталон» скор исталося встановленим право м на подання уточнюючого роз рахунку податкових зобов'яза нь з орендної плати за землю у зв'язку з виправленням самос тійно виявлених помилок за 2010 рік.

В Податковому Кодекс і України зазначено, що подат кове зобов'язання - це самості йно визначене платником под атків у податковій декларац ії зобов' язання, яке вважає ться узгодженим з дня поданн я такої податкової деклараці ї. Зазначене податкове зобов 'язання не може бути оскаржен е платником податків в адмін істративному або судовому по рядку. Якщо у майбутніх подат кових періодах платник подат ків самостійно виявляє помил ки у показниках раніше подан ої податкової декларації, та кий платник податків має пра во надати уточнюючий розраху нок. Платник податків має п раво не подавати такий розр ахунок, якщо такі уточнені по казники зазначаються ним у с кладі податкової декларації за будь-який наступний подат ковий період, протягом якого такі помилки були самостійн о виявлені. Форма уточнюючих розрахунків визначається у порядку, встановленому для податкових декларацій.

Як вбачається з матер іалів справи, уточнююча пода ткова декларація орендної пл ати за земельні ділянки держ авної комунальної власності за 2010 рік (а.с. 20 - 21) позивачем до по даткової була подана 28.04.2010, про що свідчить штамп вхідної ко респонденції (а.с. 20)

Згідно акту звірення взаємних розрахунків від 13.05.20 11 між позивачем та Управління м Луганської міської ради з п итань земельних ресурсів ста ном на 01.05.2011 у ТОВ «ВКФ «Еталон» заборгованість з орендної п лати за земельні ділянки дер жавної і комунальної власнос ті відсутня (а.с. 22)

Платіжними доручення ми позивач підтверджує сплат и податкового боргу з орендн ої плати в повному обсязі згі дно уточнюючої податкової де кларації орендної плати за з емельні ділянки державної ко мунальної власності за 2010 рік (а.с. 23 - 28)

Згідно зворотного бо ку облікової картки ТОВ «ВКФ «Еталон» платник податків с плати в податкові зобов' яза ння, зазначені в уточнюючій п одатковій декларації орендн ої плати за земельні ділянки державної комунальної власн ості за 2010 рік (а.с. 45 - 77)

Згідно акту від 12 трав ня 2011 № 159/152-214 перевіркою своєчас ності сплати (погашення) узго дженого податкового зобов' язання орендної плати за зем ельні ділянки державної тат комунальної власності встан овлено порушення п. 57.1. ст. 57 Пода ткового Кодексу України від 02.12.2010 № 2755-VI - ТОВ «ВКФ «Еталон» с платило (погасило) узгоджену суму податкового зобов' яза ння по орендній платі за земе льні ділянки державної і ком унальної власності за травен ь - грудень 2010 року з затримко ю більше 30 днів. (а.с. 8)

Згідно акту від 12 трав ня 2011 № 158/152-214 перевіркою своєчас ності сплати (погашення) узго дженого податкового зобов' язання орендної плати за зем ельні ділянки державної тат комунальної власності встан овлено порушення п. 57.1. ст. 57 Пода ткового Кодексу України від 02.12.2010 № 2755-VI - ТОВ «ВКФ «Еталон» с платило (погасило) узгоджену суму податкового зобов' яза ння по орендній платі за земе льні ділянки державної і ком унальної власності за квітен ь-травень 2010 року з затримкою б ільше 30 днів. (а.с. 10)

На підставі актів пер евірки винесені податкові по відомлення - рішення від 19.05.20 11 № 0001591520/0 та № 0001591520/0 (а.с. 7, 9)

При проведенні перев ірки своєчасності сплати (по гашення) узгодженого податко вого зобов' язання по орендн ій платі за землю ТОВ «ВКФ «Ет алон» (код ЄДРПОУ 32419292) Ленінськ ою МДПІ у м. Луганську не були прийняті до уваги дані, зазна чені в уточнюючій декларації орендної плати за земельні д ілянки державної комунально ї власності за 2010 рік.

Згідно акту від 12 трав ня 2011 року № 158/152-214 сума податково го зобов' язання по орендній платі за земельні ділянки де ржавної і комунальної ТОВ «В КФ «Еталон» за квітень 2010 року складає 12622,60 грн., за травень 2010 р оку - 17429,80 грн. (а.с. 10)

Згідно акту від 12 трав ня 2011 року № 159/152-214 сума податково го зобов' язання по орендній платі за земельні ділянки де ржавної і комунальної ТОВ «В КФ «Еталон» за травень 2010 року складає 4755,909 грн., за червень 2010 р оку - 26432,20 грн., за липень 2010 року - 26432,20 грн., за серпень 2010 року - 23556,65 грн., за вересень 2010 року - 26 432,17 грн., за жовтень 2010 року - 26432,19 грн., за листопад 2010 року - 26432,19 г рн., за грудень 2010 року - 26432,16 грн . (а.с. 8)

Згідно уточнюючого р озрахунку, податкової деклар ації орендної плати за земел ьні ділянки державної і кому нальної власності сума подат кового зобов' язання за 2010 рі к з січня 2010 року по грудень 2010 р оку складає 9563,12 грн. щомісячно . (а.с. 20 - 21) Відповідач отримав по даткову декларацію орендної плати за земельні ділянки де ржавної і комунальної власно сті сума податкового зобов' язання за 2010 рік 28.04.2010 року (а.с. 20)

Згідно платіжного до ручення № 1430 від 21 липня 2010 року п озивач сплатив зобов' язанн я з орендної плати за земельн і ділянки в сумі 1108,87 грн. (а.с. 23), пл атіжне доручення № 1637 від 28 жов тня 2010 року - 9563,12 грн. (а.с. 24), платі жне доручення № 1698 від 19 листоп ада 2010 року - 9563,12 грн. (а.с. 25), платі жного доручення № 1908 від 30 груд ня 2010 року - 9563,12 грн. (а.с. 26), платіжн ого доручення № 1679 від 28 січня 201 0 року - 9563,12 грн. (а.с. 27), платіжного доручення № 1139 від 28 серпня 2009 ро ку - 100000,00 грн. (а.с. 28).

Згідно акту звірення взаємних розрахунків від 13.05.20 11 станом на 01.05.2011 сальдо за ТОВ «В КФ «Еталон» складає 26371,71 грн., за боргованість по пені станом на 01.05.2011 складає 26371,74 грн. (а.с. 22)

Відповідно до ч.1 ст.9 К одексу адміністративного су дочинства України, суд при ви рішенні справи керується при нципом законності, відповідн о до якого органи державної в лади, органи місцевого самов рядування, їхні посадові і сл ужбові особи зобов' язані д іяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що пе редбачені Конституцією та за конами України, а відповідно до ст.105 КАС України позивач ма є право вимагати скасування або визнання нечинним рішенн я відповідача - суб' єкта в ладних повноважень повністю чи окремих його положень.

Суд вважає, що Ленінською мі жрайонною державною податко вою інспекцією у м. Луганську при складені актів від 12 трав ня 2011 року № 158/152-214 та № 158/152-214 про резу льтати камеральної перевірк и своєчасності сплати (погаш ення) узгодженого податковог о зобов' язання по орендній платі за землю ТОВ «ВКФ «Етал он» не були прийняті до уваги уточненні дані податкової д екларації орендної плати за земельні ділянки державної і комунальної власності. Тому податкові повідомлення - р ішення від 19 травня 2011 року № 0001581 520/0 та № 0001591520/0 підлягають скасува нню.

Таким чином, виходячи з меж заявлених позовних вим ог, системного аналізу полож ень чинного законодавства Ук раїни та матеріалів справи, с уд дійшов висновку, що виклад ені в позовній заяві доводи п озивача є обґрунтованими та такими, що підлягають задово ленню в частині скасування п одаткових повідомлень - ріш ень від 19 травня 2011 року № 0001581520/0 та № 0001591520/0.

Відповідно до частин и третьої статті 159 КАС обґрун тованим є рішення, ухвалене с удом на підставі повно і всеб ічно з'ясованих обставин в ад міністративній справі, підтв ерджених тими доказами, які б ули досліджені в судовому за сіданні.

На підставі частини 3 статті 160 Кодексу адміністрат ивного судочинства України у судовому засіданні 06 грудня 2011 року проголошено вступну т а резолютивну частини постан ови. Повний текст постанови б уде складено та підписано 9 гр удня 2011 року, про що згідно вимо г частини 4 статті 167 Кодексу ад міністративного судочинств а України повідомлено після проголошення вступної та рез олютивної частин постанови у судовому засіданні.

Керуючись ст. ст. 3, 17, 18, 94, 128, 158-163, 167 К одексу адміністративного су дочинства України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Позовні вимоги Товар иства з обмеженою відповідал ьністю «Виробничо - комерці йна фірма «Еталон» до Ленінс ької міжрайонної державної п одаткової інспекції в м. Луга нську про визнання недійсним та скасування податкових по відомлень - рішень задоволь нити.

Податкові повідомлення - рішення Ленінської МДПІ в м. Л уганську від 19.05.2011 № 0001591520/0 та № 0001581520/ 0 скасувати.

Постанова може бути о скаржена в апеляційному поря дку до Донецького апеляційно го адміністративного суду.

Апеляційна скарга подаєть ся до Донецького апеляційно го адміністративного суду ч ерез Луганський окружний ад міністративний суд. Копія ап еляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її п одає, до суду апеляційної інс танції.

Апеляційна скарга на пост анову суду першої інстанці ї подається протягом десяти днів з дня її проголошення . У разі застосування судом ч астини третьої статті 160 КАС України, а також прийняття п останови у письмовому пров адженні апеляційна скарга по дається протягом десяти дн ів з дня отримання копії по станови.

Якщо суб'єкта владних повн оважень у випадках та поря дку, передбачених частиною четвертою статті 167 КАС Украї ни, було повідомлено про мож ливість отримання копії по станови суду безпосередньо в суді, то десятиденний с трок на апеляційне оскаржен ня постанови суду обчислюєт ься з наступного дня після закінчення п'ятиденного ст року з моменту отримання с уб'єктом владних повноважень повідомлення про можливіст ь отримання копії постанови суду.

Постанова набирає законно ї сили після закінчення стр оку подання апеляційної ска рги, встановленого статтею 186 КАС України, якщо таку скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає за конної сили після поверненн я апеляційної скарги, відмо ви у відкритті апеляційного провадження або набрання зак онної сили рішенням за наслі дками апеляційного провадже ння.

Повний текст постанови ск ладено та підписано 09 грудня 2 011 року.

< Текст >

Суддя О.А. Горпенюк

СудЛуганський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення06.12.2011
Оприлюднено23.12.2011
Номер документу19990819
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-7667/11/1270

Ухвала від 30.05.2017

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Маринчак Н.Є.

Ухвала від 12.05.2017

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Маринчак Н.Є.

Ухвала від 30.01.2017

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

С.М. Чиркін

Ухвала від 30.01.2017

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

С.М. Чиркін

Ухвала від 30.01.2017

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

С.М. Чиркін

Ухвала від 23.12.2016

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

Т.І. Ковальова

Ухвала від 07.12.2016

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Маринчак Н.Є.

Ухвала від 02.12.2016

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Маринчак Н.Є.

Ухвала від 13.01.2012

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Василенко Любов Андріївна

Ухвала від 06.03.2012

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Василенко Любов Андріївна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні