Постанова
від 26.09.2011 по справі 2а-0770/971/11
ЗАКАРПАТСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Cправа №  2а-0770/971/11

Ряд стат. звіту №  9.4.4

Код -  04

ЗАКАРПАТСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

26 вересня 2011 р.                                                                                                     м. Ужгород

Закарпатський  окружний адміністративний суд у складі:

головуючого -  судді Рейті С.І.

при секретарі судового засідання – Рибак Т.В.  

за участю представників

позивача: ОСОБА_1 (довіреність від 04.01.2011 року № 01)

прокурор та представник відповідача в судове засідання  не з’явились

розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу  за позовом прокурора м. Ужгорода  в інтересах держави  в особі  Закарпатського територіального управління  Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку до відкритого акціонерного товариства "Колос"  про  стягнення штрафу за правопорушення на ринку цінних паперів у сумі  1020,00 грн., -

ВСТАНОВИВ:

У відповідності  до ч. 3 ст. 160 Кодексу адміністративного судочинства України   в судовому засіданні 26 вересня 2011 року проголошено вступну та резолютивну частини Постанови.   Постанова в повному обсязі складена  28 вересня 2011 року.

Прокурор м. Ужгорода звернувся до Закарпатського окружного адміністративного суду з позовною заявою (а.с.3-4) в інтересах держави в особі Закарпатського територіального управління  Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку (далі –позивач, ТУ ДКЦПФР) до відкритого акціонерного товариства "Колос" (далі –відповідач, ВАТ "Колос"),  якою просить стягнути  штраф  за правопорушення на ринку цінних паперів у сумі  1020,00 грн.

В судовому засіданні представник позивача позовні вимоги підтримала з підстав, наведених у позовній заяві, просить позов задовольнити в повному обсязі.

Відповідач   письмове заперечення проти позову з належними доказами не подав, свого  представника  в судові засідання  24.06.2011 року та 26.09.2011 року не  направив, не повідомив суд про причини не прибуття, хоча належним чином був повідомлений судом про відкриття провадження в адміністративній справі, про дату,  час і місце розгляду даної справи.  Отже, судом вжито достатніх заходів щодо належного повідомлення відповідача про відкриття провадження, про дату, час і місце судового розгляду  даної адміністративної справи, та справу розглянуто за відсутності представника відповідача,  на підставі наявних в матеріалах справи доказів.  

Дослідивши матеріали справи,  заслухавши пояснення  представника позивача, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд приходить до висновку про задоволення адміністративного позову, виходячи з наступного:        

ТУ ДКЦПФР  в межах повноважень, визначених Законом України "Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні" від 30.10.1996 р. № 448/96-ВР (з наступними змінами та доповненнями, далі –Закон 448)  здійснює державну політику у сфері діяльності на ринку цінних паперів в області та контролює дотримання законодавства, що регулює відносини на ринку цінних паперів.

Порядок накладення штрафів за правопорушення на ринку цінних паперів встановлено ст. 12 Закону 448, та згідно ч. 2 цієї статті - про вчинення правопорушення, зазначеного у ст. 11, уповноваженою особою ДКЦПФР складається акт, який разом з поясненнями керівника, іншої відповідальної посадової особи та документами, що стосуються справи, направляється посадовій особі, яка має право накладати штраф. Посадова особа ДКЦПФР приймає рішення про накладення штрафу протягом 10 робочих днів після отримання документів, зазначених у частині другій цієї статті, рішення про накладення штрафу оформляється постановою, що надсилається юридичній особі, на яку накладено штраф, та банківській установі, в якій відкрито поточний рахунок цієї юридичної особи (ч. 5 ст. 12 Закону 448).

Статтею 11  Закону 448 передбачена відповідальність юридичних осіб за правопорушення на ринку цінних паперів, в тому числі:

-  за неопублікування, опублікування не в повному обсязі інформації та/або опублікування недостовірної інформації накладається штраф у розмірі до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (абзац п'ятий ст. 11 Закону 448);  

- за нерозміщення, розміщення не в повному обсязі інформації та/або розміщення недостовірної інформації у загальнодоступній інформаційній базі даних Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку про ринок цінних паперів накладається штраф у розмірі до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (абзац шостий ст. 11 Закону 448);.

- за неподання, подання не в повному обсязі інформації та/або подання недостовірної інформації до Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку накладається штраф у  розмірі до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (абзац сьомий ст. 11 Закону 448)..

Положеннями ст. 7 Закону 448 визначено, що ДКЦПФР відповідно до покладених на неї завдань здійснює, в тому числі, контроль за дотриманням законодавства, та згідно ст. 8 цього Закону - має право розробляти і затверджувати з питань, що належать до її компетенції, обов'язкові для виконання нормативні акти.

Рішенням ДКЦПФР від 19 грудня 2006 року за № 1591 затверджено Положення про розкриття інформації емітентами цінних паперів (зареєстровано в Мінюсті України 05.02.2007 року за № 97/13364, з наступними змінами та доповненнями, далі – Положення), та Положення регулює склад, порядок і строки розкриття на фондовому ринку регулярної, особливої інформації та інформації про іпотечні цінні папери  емітентами цінних паперів та подання її до ДКЦПФР.            

Як встановлено в судовому засіданні та підтверджено матеріалами справи, 18 серпня 2010 року уповноваженою особою ТУ ДКЦПФР, на підставі ст. 12 Закону 448,  винесено постанову про порушення справи про правопорушення на ринку цінних паперів (а.с.30), підставою для винесення постанови слугувало не опублікування у офіційному друкованому виданні річної інформації за 2009 рік, тобто, порушення відповідачем вимог пункту 1 глави 7 розділу 5 Положення.  

6 вересня 2010 року уповноваженою особою ТУ ДКЦПФР складено Акт про правопорушення на ринку цінних паперів за № 123/10-ЗК  (а.с.27, на звороті)  та винесено постанову про розгляд справи про правопорушення на ринку цінних паперів (а.с.27).

15 вересня 2010 року уповноваженою особою ТУ ДКЦПФР винесено постанову про застосування санкції за правопорушення на ринку цінних паперів за № 156/10-ЗК (а.с.25), якою на відповідача накладено штраф за правопорушення на ринку цінних паперів (не опублікування річної інформації за 2009 рік в офіційному друкованому виданні) у сумі 340,00 грн.

Як встановлено в судовому засіданні та підтверджено матеріалами справи, 18 серпня 2010 року уповноваженою особою ТУ ДКЦПФР, на підставі ст. 12 Закону 448,  винесено постанову про порушення справи про правопорушення на ринку цінних паперів (а.с.15), підставою для винесення постанови слугувало не розміщення в загальнодоступній інформаційній1 базі даних  ДКЦПФР річної інформації за 2009 рік, тобто, порушення відповідачем вимог пункту 1 глави 7 розділу 5 Положення.

6 вересня 2010 року уповноваженою особою ТУ ДКЦПФР складено Акт про правопорушення на ринку цінних паперів за № 124/10-ЗК  (а.с.12,  на звороті)  та винесено постанову про розгляд справи про правопорушення на ринку цінних паперів (а.с.12).

15 вересня 2010 року уповноваженою особою ТУ ДКЦПФР винесено постанову про застосування санкції за правопорушення на ринку цінних паперів за № 157/10-ЗК (а.с.10), якою на відповідача накладено штраф за правопорушення на ринку цінних паперів (не розміщення річної інформації за 2009 рік в загальнодоступній інформаційній базі даних  ДКЦПФР)  у сумі 340,00 грн.

Як встановлено в судовому засіданні та підтверджено матеріалами справи, 18 серпня 2010 року уповноваженою особою ТУ ДКЦПФР, на підставі ст. 12 Закону 448,  винесено постанову про порушення справи про правопорушення на ринку цінних паперів (а.с.22), підставою для винесення постанови слугувало не подання до ТУ ДКЦПФР інформації за 2009 рік, тобто, порушення відповідачем вимог пункту 1 глави 7 розділу 5 Положення.

6 вересня 2010 року уповноваженою особою ТУ ДКЦПФР складено Акт про правопорушення на ринку цінних паперів за № 125/10-ЗК  (а.с.19,  на звороті)  та винесено постанову про розгляд справи про правопорушення на ринку цінних паперів (а.с.19).

15 вересня 2010 року уповноваженою особою ТУ ДКЦПФР винесено постанову про застосування санкції за правопорушення на ринку цінних паперів за № 158/10-ЗК (а.с.17), якою на відповідача накладено штраф за правопорушення на ринку цінних паперів (не подання до ТУ ДКЦПФР річної інформації за 2009 рік) у сумі 340,00 грн.

Відповідачем рішення про накладення штрафу не оскаржуване  та штраф не сплачено у добровільному порядку, в зв’язку з чим прокурор м. Ужгорода в інтересах держави в особі Закарпатського територіального управління державної комісії з цінних паперів та фондового ринку, звернувся до суду з позовом про примусове стягнення з відповідача в доход бюджету штрафів за правопорушення на ринку цінних паперів в загальній сумі 1020,00 грн.

Право звернення до суду з зазначеним позовом передбачено ч. 3 ст. 11 Закону 448, згідно якої штрафи, накладені Державною комісією з цінних паперів та фондового ринку, стягуються у судовому порядку.

За наведених обставин, позовні вимоги про стягнення з відповідача штрафів в загальній сумі 1020,00  грн. за правопорушення на ринку цінних паперів підтверджені в повному обсязі долученими до справи доказами,  відповідачем не спростовані (заперечення проти позову відповідач суду не надав), позовні вимоги підлягають до  задоволення повністю.

Згідно ч. 4 ст. 94 КАС України судові витрати по справі з відповідача не стягуються.

Керуючись ст. ст. 17, 71, 86, 94, 160,163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -  

ПОСТАНОВИВ:

1. Позов  прокурора м. Ужгорода  в інтересах держави  в особі  Закарпатського територіального управління  Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку до відкритого акціонерного товариства "Колос" про стягнення штрафу за правопорушення на ринку цінних паперів у сумі 1020,00 грн.  –задовольнити повністю.

2. Стягнути з відкритого акціонерного товариства "Колос" (Закарпатська область, Тячівський район, с. Тернове,  вул. Верхня, 1 код 22069280)  до державного (місцевого) бюджету за відповідним кодом бюджетної класифікації штраф за правопорушення на ринку цінних паперів у сумі 1020,00 грн. (одна  тисяча двадцять гривен).

3. Постанова набирає законної сили в порядку, встановленому ст. 254 КАС України, та може бути оскаржена до Львівського апеляційного адміністративного суду через Закарпатський окружний адміністративний суд в порядку та строки, встановлені ст. 186 КАС України. Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня проголошення,  а в разі складення постанови у повному обсязі відповідно до ст. 160 КАС України –протягом десяти днів з дня отримання копії постанови (копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції).

    

Суддя                                                                                                                                        С. І. Рейті

СудЗакарпатський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення26.09.2011
Оприлюднено29.12.2011
Номер документу20216921
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-0770/971/11

Ухвала від 04.05.2011

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Рейті С.І.

Ухвала від 08.04.2011

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Рейті С.І.

Постанова від 26.09.2011

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Рейті С.І.

Ухвала від 30.05.2011

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Рейті С.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні