Постанова
від 26.10.2011 по справі 2а-3163/11/2770
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА СЕВАСТОПОЛЯ

< Копия >

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВН ИЙ СУД МІСТА СЕВАСТОПОЛЯ

ПОСТАНОВА

Іменем України

26.10.11 Справа №2а-3163/11/2770

Суддя Окружного адмініс тративного суду міста Севаст ополя Майсак О.І.,

при секретарі Маненкової А.І.,

за участю: представ ника позивача - ОСОБА_1 , (дов. б/н від 11.01.2011 р.); пре дставника відповідача - Запорожець Л.В. (№ 4532/ 10 від 09.08.2011 р.);

розглянувши у відкритом у судовому засіданні адмініс тративну справу за позовом Т овариства з обмеженою відпов ідальністю «Юнивер» до Держ авної податкової інспекції у Балаклавському районі м. Сев астополя про визнання протип равним та скасування податко вого повідомлення-рішення,

встановив:

Товариство з обмежено ю відповідальністю «Юнивер» звернулось до суду з адмініс тративним позовом до Державн ої податкової інспекції у Ба лаклавському районі м. Севас тополя про визнання протипра вним та скасування податково го повідомлення-рішення. Вка зує, що на підставі акту камер альної перевірки від 20.05.2011 року № 332/52/1503/32747791 з питань своєчасност і та повноти сплати ТОВ «Юнив ер»орендної плати за землю з а січень, лютий, березень 2011 рок у відповідачем було прийнято податкове повідомлення-ріше ння від 02.06.2011 року № 0003491503 на су му 1 819,63 грн. Вважає, що спірне по даткове повідомлення-рішенн я прийнято з порушенням норм діючого законодавства.

Просить визнати протиправ ним та скасувати податкове п овідомлення-рішення.

Ухвалою від 06 жовтня 2011 року відкрито провадження у адмі ністративній справі. Ухвалою суду від 06 жовтня 2011 року закін чено підготовче провадження і призначено адміністративн у справу до судового розгляд у.

У судовому засіданні пред ставник позивача позовні вим оги підтримав у повному обся зі, просить задовольнити. Вка зує, що на підставі акту камер альної перевірки від 20.05.2011 року № 332/52/1503/32747791 з питань своєчасност і та повноти сплати ТОВ «Юнив ер» орендної плати за землю з а січень, лютий, березень 2011 рок у відповідачем було прийнято податкове повідомлення-ріше ння від 02.06.2011 року № 0003491503 на су му 1 819,63 грн. Вважає, що спірне по даткове повідомлення-рішенн я прийнято з порушенням норм діючого законодавства. Крім того, вказує, що подані їм под аткові декларації по орендні й платі повністю відповідают ь договору оренди та ст. 21 Зако ну України «Про оренду землі », а органи податкової служби взагалі не мають право вноси ти будь-які зміни в умови дого вору оренди, змінювати розмі р орендної плати, тім більше н е мають право цього робить в р амках камеральної перевірки .

Представник відповідача з позовними вимогами не погод ився повністю, просить у задо воленні відмовити. Обґрунтов ує свої заперечення тим, що до говором оренди землі, укладе ним між позивачем та Севасто польською міською Радою пере дбачена можливість перегляд у розміру орендної плати, зок рема, у разі збільшення норма тивної грошової оцінки земел ьної ділянки, а рішенням Сева стопольської міської Ради ві д 19.10.2005 року №4046 «Про введення в д ію нормативної грошової оцін ки земель Севастополя в адмі ністративних межах міста», з 1 січня 2006 року у місті Севасто полі введено збільшену порів няно з існуючої раніше, норма тивну грошову оцінку земель. Норми збільшеної нормативно ї грошової оцінки земель поз ивачем при самостійному нара хуванні зобов' язань з оренд ної плати за землю за 2011 рік, не враховані

Згідно з пунктом 1 частини 2 с татті 17 Кодексу адміністрати вного судочинства України юр исдикція адміністративних с удів поширюється на публічно -правові спори фізичних чи юр идичних осіб із суб' єктом в ладних повноважень щодо оска рження його рішень (норматив но-правових актів чи правови х актів індивідуальної дії), д ій чи бездіяльності. Окружни м адміністративним судам під судні адміністративні справ и, у яких однією зі сторін є ор ган державної влади, інший де ржавний орган, орган влади Ав тономної Республіки Крим, об ласна рада, Київська або Сева стопольська міська рада, їх п осадова чи службова особа, кр ім випадків, передбачених ци м Кодексом, та крім справ з при воду їхніх рішень, дій чи безд іяльності у справах про адмі ністративні проступки та спр ав, які підсудні місцевим заг альним судам як адміністрати вним судам на підставі пункт у 2 статті 18 Кодексу адміністр ативного судочинства Україн и. Тому, з огляду на вказане, сп ір належить розглядати за пр авилами Кодексу адміністрат ивного судочинства України.

Розглянувши матеріали спр ави, заслухавши пояснення пр едставників позивача та відп овідача, дослідивши інші док ази в межах позовних вимог, су д дійшов висновку, що позовні вимоги підлягають задоволен ню повністю.

Судом встановлено наступ не: Товариство з обмеженою ві дповідальністю «Юнівер» є су б' єктом підприємницької ді яльності-юридичної особою, т а перебуває на обліку в Держа вній податковій інспекції у Балаклавському району м. Сев астополя як платник податків і зборів.

20 травня 2011 року працівника ми Державної податкової інсп екції у Балаклавському район і м. Севастополя проведена не виїзна документальна переві рка Товариства з обмеженою в ідповідальністю «Юнівер»з п итання повноти нарахування і сплати до бюджету орендної п лати за земельні ділянки дер жавної і комунальної власнос ті за січень, лютий, березень 2 011 року. За результатами перев ірки складений акт №322/52/1503/32747791 ві д 20.05.2011 року (а.с.7-8).

Перевіркою встановлено по рушення позивачем ст. 274, ст. 289 По даткового кодексу України, с т. 21 Закону України «Про оренд у землі», що призвело до зани ження розміру орендної плати за земельну ділянку за січен ь, лютий, березень 2011 року в сум і 1 818,63 грн.

На підставі акту перевірки №322/52/1503/32747791 від 20.05.2011 року керівницт вом ДПІ у Балаклавському рай оні м. Севастополя прийнято п одаткове повідомлення-рішен ня від 03.06.2011 року № 0003491503 про ви значення податкового зобов' язання з орендної плати за зе млю за основним платежем 1 818, г рн. та 1,00 грн. - за штрафними (фі нансовими) санкціями (а.с.9).

Позивач оскаржив вказане п одаткове повідомлення-рішен ня у адміністративному поряд ку, шляхом подачі на ім' я гол ови Державної податкової адм іністрації у м. Севастополі с карги на податкове повідомле ння-рішення від 03.06.2011 року № 00034 91503 (а.с.10). За наслідками розгля ду вказаної скарги в.о. голови Державної податкової адміні страції у м. Севастополі було прийнято рішення про резуль тати розгляду скарги за вих. № 1923/10/25-064 від 13.07.2011 року (а.с.12-13), відпов ідно до якого податкове пові домлення - рішення ДПІ у Бал аклавському районі м. Севаст ополя від 03.06.2011 року № 0003491503 за лишено без змін, а скаргу - бе з задоволення. Також, 22.07.2011 року за вих. № 12/3 позивачем ТОВ «Юні вер»було подано до Державної податкової адміністрації Ук раїни скаргу на рішення Держ авної податкової адміністра ції у м. Севастополі від 13.07.2011 ро ку № 1923/10/25-064 (а.с.11). За наслідками ро згляду вказаної скарги засту пником голови Державної пода ткової адміністрації Україн и було прийнято рішення про р езультати розгляду повторно ї скарги за вих. № 1977/010-2215 від 23.09.2011 р оку (а.с.14-15), відповідно до якого податкове повідомлення - рі шення ДПІ у Балаклавському р айоні м. Севастополя від 03.06.2011 р оку № 0003491503 та рішення Держа вної податкової адміністрац ії у м. Севастополі від 13.07.2011 рок у залишено без змін, а скаргу - без задоволення.

12 травня 2005 року між Се вастопольською міською Радо ю (Орендодавець) та ТОВ «Юніве р»(Орендар) було укладено дог овір оренди земельної ділянк и (далі - Договір) (а.с.16-20).

Відповідно до п. 1 Договору , Орендодавець відповідно до рішення Севастопольської мі ської Ради № 2809 від 02.03.2005 року над ає, а Орендар приймає у строко ве платне користування земел ьну ділянку для реконструкці ї відповідної будівлі в готе льний комплекс з віднесенням цих земель до категорії земе ль житлової та загальної заб удови, яка знаходиться в м. Сев астополі, вул. Каліча, 13.

Частиною першою статті 206 Зе мельного кодексу України від 25.10.2001 року № 2768-ІІІ (далі-Кодекс № 2768) передбачено, що використан ня землі в Україні є платним. О б'єктом плати за землю є земел ьна ділянка.

Згідно з п.п. 269.1.2 п. 269.1 ст. 269 Подат кового кодексу України від 02.1 2.2010 року № 2755-VI (далі - Кодекс № 2755) п латниками податку є землекор истувачі.

Відповідно до п.п. 270.1.1. п. 270.1 ст. 27 0 Кодексу № 2755 об'єктами оподатк ування є земельні ділянки, як і перебувають у власності аб о користуванні.

Згідно з пунктів 288.1 - 288.3 Коде ксу № 2755 підставою для нарахув ання орендної плати за земел ьну ділянку є договір оренди такої земельної ділянки. Орг ани виконавчої влади та орга ни місцевого самоврядування , які укладають договори орен ди землі, повинні до 1 лютого п одавати органу державної под аткової служби за місцезнахо дженням земельної ділянки пе реліки орендарів, з якими укл адено договори оренди землі на поточний рік, та інформува ти відповідний орган державн ої податкової служби про укл адення нових, внесення змін д о існуючих договорів оренди землі та їх розірвання до 1 чис ла місяця, що настає за місяце м, у якому відбулися зазначен і зміни. Платником орендної п лати є орендар земельної діл янки. Об'єктом оподаткування є земельна ділянка, надана в о ренду.

Статтею 289 Кодексу № 2755 передб ачено, що для визначення розм іру податку та орендної плат и використовується норматив на грошова оцінка земельних ділянок. Центральний орган в иконавчої влади з питань зем ельних ресурсів здійснює упр авління у сфері оцінки земел ь та земельних ділянок. Центр альний орган виконавчої влад и з питань земельних ресурсі в за індексом споживчих цін з а попередній рік щороку розр аховує величину коефіцієнта індексації нормативної грош ової оцінки земель, на який ін дексується нормативна грошо ва оцінка сільськогосподарс ьких угідь, земель населених пунктів та інших земель несі льськогосподарського призн ачення за станом на 1 січня пот очного року.

Відповідно до п. 288.7 ст. 288 Кодек су № 2755 податковий період, поря док обчислення орендної плат и, строк сплати та порядок її з арахування до бюджетів засто совується відповідно до вимо г статей 285 - 287 цього розділу.

Згідно з п. 286.2 ст. 286 Кодексу № 2755 платники плати за землю (крім фізичних осіб) самостійно об числюють суму податку щороку станом на 1 січня і не пізніше 20 лютого поточного року подаю ть відповідному органу держа вної податкової служби за мі сцезнаходженням земельної д ілянки податкову декларацію на поточний рік за формою, вст ановленою у порядку, передба ченому статтею 46 цього Кодекс у, з розбивкою річної суми рів ними частками за місяцями. По дання такої декларації звіль няє від обов'язку подання щом ісячних декларацій. При пода нні першої декларації (факти чного початку діяльності як платника плати за землю) разо м з нею подається довідка (вит яг) про розмір нормативної гр ошової оцінки земельної діля нки, а надалі така довідка под ається у разі затвердження н ової нормативної грошової оц інки землі.

Відповідно до підпункту «в »частини першої статті 96 Коде ксу № 2768 землекористувачі зоб ов'язані своєчасно сплачуват и земельний податок або орен дну плату.

Пунктом 287.3 статті 287 Кодексу № 2755 передбачено, що податкове з обов'язання щодо плати за зем лю, визначене у податковій де кларації на поточний рік, спл ачується рівними частками вл асниками та землекористувач ами земельних ділянок за міс цезнаходженням земельної ді лянки за податковий період, я кий дорівнює календарному мі сяцю, щомісяця протягом 30 кале ндарних днів, що настають за о станнім календарним днем под аткового (звітного) місяця.

Згідно з ч.ч. 1, 2 с т. 21 Закону України «Про оренд у землі»від 06.10.1998 року № 161-XIV (далі - Закон № 161) орендна плата за з емлю - це платіж, який орендар вносить орендодавцеві за кор истування земельною ділянко ю. Розмір, форма і строки внесе ння орендної плати за землю в становлюються за згодою стор ін у договорі оренди (крім стр оків внесення орендної плати за земельні ділянки державн ої та комунальної власності, які встановлюються відповід но до Податкового кодексу Ук раїни).

Статтею 14 Закону № 161 передбачено, що договір ор енди землі укладається у пис ьмовій формі і за бажанням од нієї із сторін може бути посв ідчений нотаріально. Типова форма договору оренди землі затверджується Кабінетом Мі ністрів України.

На виконання ст атті 14 Закону України «Про оре нду землі»постановою Кабіне ту Міністрів України від 03.03.2004 р оку № 220 затверджено Типову фо рму договору оренди землі, пу нктом 13 якої визначено, що роз мір орендної плати перегляда ється у разі: зміни умов г осподарювання, передбачених договором; зміни розмірів зе мельного податку, підвищення цін і тарифів, зміни коефіціє нтів індексації, визначених законодавством; погіршення с тану орендованої земельної д ілянки не з вини орендаря, що п ідтверджено документами; в і нших випадках, передбачених законом.

Пунктом 4.1 Догово ру, передбачено, що річна орен дна плата за користування зе мельною ділянкою встановлює ться відповідно до Методики визначення розмірів орендно ї плати при укладанні догово рів оренди землі, затверджен ої рішенням Севастопольсько ї міської Ради № 1348 від 14.10.2003 року , в розмірі 1,5 % від грошової оці нки земельної ділянки.

Пунктом 4.7 Догово ру, передбачено, що розмір оре ндної плати переглядається у разі також зміни розмірів зе мельного податку, збільшення нормативної грошової оцінки земельної ділянки, у тому чис лі внаслідок інфляції та інд ексації.

Відповідно до ч. 1 ст. 73 Закону України «Про місц еве самоврядування в Україні » від 21.05.1997 року № 280/97-ВР (далі - За кон № 280) акти ради, сільського, селищного, міського голови, г олови районної в місті ради, в иконавчого комітету сільськ ої, селищної, міської, районно ї у місті (у разі її створення) ради, прийняті в межах надани х їм повноважень, є обов'язков ими для виконання всіма розт ашованими на відповідній тер иторії органами виконавчої в лади, об'єднаннями громадян, п ідприємствами, установами та організаціями, посадовими о собами, а також громадянами, я кі постійно або тимчасово пр оживають на відповідній тери торії.

Згідно з п. п. 54.3.2 п. 54.3 ст. 54 Кодексу № 2755 контролю ючий орган зобов'язаний само стійно визначити суму грошов их зобов'язань, зменшення (збі льшення) суми бюджетного від шкодування та/або зменшення (збільшення) від'ємного значе ння об'єкта оподаткування по датком на прибуток або від'єм ного значення суми податку н а додану вартість платника п одатків, передбачених цим Ко дексом або іншим законодавст вом, якщо: дані перевірок резу льтатів діяльності платника податків свідчать про заниж ення або завищення суми його податкових зобов'язань, суми бюджетного відшкодування та /або від'ємного значення об'єк та оподаткування податком на прибуток або від'ємного знач ення суми податку на додану в артість платника податків, з аявлених у податкових (митни х) деклараціях, уточнюючих ро зрахунках.

В акті перевірки №322/52/1503/32747791 від 20.05.2011 року в обґрунт ування його висновків містит ься посилання на рішення Сев астопольської міської Ради в ід 19.10.2005 року №4046 «Про введення в дію нормативної грошової оц інки земель Севастополя в ад міністративних межах міста» , яким з 1 січня 2006 року у місті Се вастополі введено нову, порі вняно з існуючої раніше, норм ативну грошову оцінку земель (а.с.25).

Також у вказаном у акті перевірки міститься п осилання відповідача на витя г з технічної документації н ормативної грошової оцінки Г оловного управління Держком зему у м. Севастополі від 27.02.2006 № 2817/1 станом на 01.01.2006 року (а.с.24). Розр ахунок орендної плати здійсн ено відповідачем саме на під ставі та із застосуванням ві домостей (коефіцієнту) з вказ аного витягу.

Постановою Севас топольського апеляційного а дміністративного суду від 29.03 .2011 року у справі №2а-2598/09/2770 за позо вом Товариства з обмеженою в ідповідальністю «Юнівер»до Державної податкової інспек ції у Балаклавському районі м. Севастополі, Головного упр авління Держкомзему у м. Сева стополі, за участю третьої ос оби - Севастопольської місь кої Ради, про визнання неправ омірними та зобов' язання вч инити певні дії, позовні вимо ги задоволені частково: визн ані протиправними дії Головн ого управління Держкомзему у м. Севастополі по наданню ДПІ у Балаклавському районі м. Се вастополя витягу із технічно ї документації з нормативно ї грошової оцінки земельної ділянки із зазначенням коефі цієнту Км2 у розмірі 2,01 до 97 екон оміко-планувальної зони (а.с.26 -27). Обставини встановлені суд овим рішенням стосуються ві домостей, а саме розміру коеф іцієнту зазначеному у витяг у із технічної документації з нормативної грошової оцін ки земельної ділянки № 2817/1 від 27.02.2006 року.

Постановою Севас топольського апеляційного а дміністративного суду від 29.03 .2011 року у справі №2а-2598/09/2770, встано влено: «Відповідно до техніч ної документації «Проведенн я нормативної грошової оцінк и земель станом на 01.01.2004 року», в иконаної Київським державни м науково-дослідним інститут ом проектування міст «ДІПРОМ ІСТО»та затвердженої рішенн ям Севастопольської міської ради № 4046 від 19.10.2005 року, до 97 еконо міко-планувальної зони, до як ої відноситься земля позивач а, повинен застосовуватися к оефіцієнт Км2 у розмірі 1,58».

При розгляді спр ави у суді першої інстанції, п редставник Головного управл іння Держкомзему у м. Севасто полі пояснив, що вказана норм ативна грошова оцінка у печа тному вигляді відрізняється від електронного (цифрового ), який застосовується у робот і Головного управління Держк омзему у місті Севастополі т а в якому до даної економіко-п ланувальної зони застосован ий коефіцієнт Км2 у розмірі 2,01.

На підставі вста новлених розбіжностей у зв' язку з технічною помилкою, 24.01.2 007 року Київським державним на уково-дослідним інститутом п роектування міст «ДІПРОМІСТ О»на адресу Головного управл іння Держкомзему у місті Сев астополі надіслано грошову оцінку земель міста Севасто поля у новій печатній редакц ії (екземпляр № 5), яку приведен о у відповідність до даних пр ограмного комплексу, оригіна л якої оглянутий судом та з як ої вбачається, що до 97 економі ко-планувальної зони повинен застосовуватися коефіцієнт Км2 у розмірі 2,01. Судовою колег ію зазначено, що вищевказана помилка (розбіжність) не була виправлена у порядку, способ ом та на підставі, встановлен их законом, оскільки Севасто польською міською Радою не п риймалося відповідне рішенн я з цього питання.

Рішення Севастоп ольської міської Ради №4046 від 19 жовтня 2005 року (а.с.25) є норматив но-правовим актом, вказаним р ішенням до 97 економіко-планув альної зони встановлений кое фіцієнт Км2 у розмірі 1,58, відпов ідні зміни до цього рішення С евастопольською міською Рад ою не вносилися, тому Головне управління Держкомзему у м. С евастополі не мало правових підстав до направлення до ДП І у Балаклавському районі м. С евастополя витягу із технічн ої документації з нормативно ї грошової оцінки земельної ділянки із зазначенням коефі цієнту Км2 у розмірі 2,01 до 97 екон оміко-планувальної зони, що н е відповідає положенням техн ічної документації з нормати вної грошової оцінки земельн ої ділянки, що була затвердже на рішенням Севастопольсько ї міської Ради».

Згідно з ч. 1 ст. 72 Кодек су адміністративного судочи нства України обставини, вст ановлені судовим рішенням в адміністративній, цивільній або господарській справі, що набрало законної сили, не док азуються при розгляді інших справ, у яких беруть участь ті самі особи або особа, щодо яко ї встановлено ці обставини.

За таких об ставин, розрахунок суми орен дної плати Державною податко вою інспекцією у Балаклавськ ому районі м. Севастополя на п ідставі відомостей з витягу із технічної документації з нормативної грошової оцінки земельної ділянки № 2817/1 від 27.02.20 06 року, наданої Головним управ лінням Держкомзему у м. Севас тополі, є таким, що не відповід ає положенням технічної доку ментації з нормативної грошо вої оцінки земельної ділянки , що була затверджена нормати вно - правовим актом - рішенням Севастопольської міської Ра ди та є протиправним.

Відповідно до ст. 75 Код ексу № 2755 органи державної под аткової служби мають право п роводити камеральні, докумен тальні (планові або позаплан ові; виїзні або невиїзні) та фа ктичні перевірки. Камеральні та документальні перевірки проводяться органами держав ної податкової служби в межа х їх повноважень виключно у в ипадках та у порядку, встанов лених цим Кодексом, а фактичн і перевірки - цим Кодексом та і ншими законами України, конт роль за дотриманням яких пок ладено на органи державної п одаткової служби. Камерально ю вважається перевірка, яка п роводиться у приміщенні орга ну державної податкової служ би виключно на підставі дани х, зазначених у податкових де клараціях (розрахунках) плат ника податків.

Згідно зі ст. 83 Кодексу № 2755 для посадових осіб органі в державної податкової служб и під час проведення перевір ок підставами для висновків є: документи, визначені цим Ко дексом; податкова інформація ; експертні висновки; судові р ішення; інші матеріали, отр имані в порядку та у спосіб, пе редбачені цим Кодексом або і ншими законами, контроль з а дотриманням яких покладени й на органи державної податк ової служби.

З огляду на вищевказа ні нормативно-правові акти с удом робиться висновок, що ДП І у Балаклавському районі м. С евастополя під час проведенн я перевірки ТОВ «Юнівер»мала право відповідно до вимог По даткового кодексу України ви требувати із Головного управ ління Держкомзему України в м. Севастополі, з урахуванням фактів встановлених Постано вою Севастопольського апеля ційного адміністративного с уду від 29.03.2011 року у справі №2а-2598/0 9/2770, витяг із технічної доку ментації з нормативної грошо вої оцінки земельної ділянки , що перебуває в оренді у позив ача за період відповідно за я кій було здійснено перевірку .

Зокрема, позивачем т акож в якості письмових дока зів по справі було надано дог овір купівлі продажу нерухом ого майна, а саме: будівлю готе льного комплексу з баром та р естораном літ. А, прибудовою л іт. А, що знаходить за адресою: м. Севастополь, вул. Каліча, бу д. 13, укладеного 17.12.2010 року між ТО В «Юнівер»та ТОВ «Латоніка»( а.с.43-46), акт приймання-передачі від 17.12.2010 року вказаного нерухо мого майна а.с.47) та заяву ТОВ «Ю нівер»від 18.01.2011 року яку надісл ано на адресу голови Севасто польської міської Ради з про ханням припинити дію договор у оренди земельної ділянки в ід 12.05.2005 року (а.с.48). Проте на час п рийняття ДПІ у Балаклавськом у районі м. Севастополя оскар жуваного податкового повідо млення-рішення питання щодо внесення змін в договір орен ди та сплати й надалі ТОВ «Юн івер»орендної плати за догов ором оренди земельної ділянк и від 12.05.2005 року вирішено не бул о.

З огляду на зазначене суд дійшов висновку, що поз овні вимоги обґрунтовані та підлягають задоволенню повн істю, а податкове повідомл ення-рішення Державної подат кової інспекції у Балаклавсь кому районі м. Севастополя ві д 03.06.2011 року № 0003491503 на суму 1 819,63 г рн. - скасуванню.

Постанову складено у повн ому обсязі 31 жовтня 2011 року.

На підставі викладе ного, керуючись статтями 158-163 К одексу адміністративного су дочинства України, суд -

ПОСТАНОВИВ:

1. Адміністративни й позов задовольнити повніст ю.

2. Визнати протиправн им та скасувати податкове повідомлення-рішення Держав ної податкової інспекції у Б алаклавському районі м. Сева стополя від 03.06.2011 року № 0003491503 на суму 1 819,63 грн.

3. Стягнути з Де ржавного Бюджету України (код ЕДРПОУ 24035598, ГУДК України у м. Севастополі МФО 824509, р/р 31113095700007, код платежу 22090200) на користь Товариства з обмеженою відпо відальністю «Юнивер»(99014, м. Севастополь, вул. Правди, 10, к. 405 , код ЄДРПОУ 32747791) суму судового збору в розмірі 3,40 грн. (три г рн. 40 коп.).

Постанова може бути оскаржена в апеляційному по рядку до Севастопольського а пеляційного адміністративн ого суду через суд першої інс танції шляхом подання апеляц ійної скарги. У разі застосув ання судом частини третьої с татті 160 цього Кодексу апеляці йна скарга подається протяго м десяти днів з дня отримання копії постанови. Якщо суб'єкт а владних повноважень у випа дках та порядку, передбачени х частиною четвертою статті 167 цього Кодексу, було повідом лено про можливість отриманн я копії постанови суду безпо середньо в суді, то десятиден ний строк на апеляційне оска рження постанови суду обчисл юється з наступного дня післ я закінчення п'ятиденного ст року з моменту отримання суб 'єктом владних повноважень п овідомлення про можливість о тримання копії постанови суд у.

Постанова набирає законн ої сили у порядку та строки пе редбачені статтею 254 Кодексу а дміністративного судочинст ва України.

Суддя < підпис > О.І. Майсак

< З оригіналом згідно >

< Суддя > < підпис > < Суддя >

СудОкружний адміністративний суд міста Севастополя
Дата ухвалення рішення26.10.2011
Оприлюднено30.12.2011
Номер документу20266326
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-3163/11/2770

Ухвала від 14.02.2012

Адміністративне

Севастопольський апеляційний адміністративний суд

Іщенко Галина Михайлівна

Постанова від 26.10.2011

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Севастополя

Майсак О.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні