Постанова
від 10.11.2011 по справі 2а-2836/11/2770
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА СЕВАСТОПОЛЯ

< Копия >

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВН ИЙ СУД МІСТА СЕВАСТОПОЛЯ

ПОСТАНОВА

Іменем України

10.11.11 Справа №2а-2836/11/2770

Окружний адміністративн ий суд міста Севастополя в ск ладі:

головуючого судді - Куімова М.В.;

при секретарі - Подчасової О .О.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміще нні суду в м. Севастополі адмі ністративну справу за позово м Товариства з обмеженою від повідальністю "Кримсплав" д о Державної податкової інсп екції у Ленінському районі м . Севастополя про визнання ді й протиправними суд, -

ВСТАНОВИВ:

ТОВ «Кримсплав» звернуло сь до суду з адміністративни м позовом до ДПІ у Ленінськом у районі м. Севастополя про ви знання дій протиправними. По зовні вимоги мотивовані тим, що 04 квітня 2011 року ДПІ в Лен інському районі м. Севастоп олі проведена документальн а невиїзна перевірка ТОВ «К римсплав» з питань дотриман ня вимог податкового закон одавства з податку на дода ну вартість за січень 2011 року . За результатами вказаної пе ревірки було складено акт № 91/23-1/30476013 від 04 квітня 2011 року, з т ексту якого слідує, що перев ірка проведена на підставі даних Системи автоматизов аного співставлення податко вих зобов' язань і податко вого кредиту в розрізі кон трагентів на рівні ДПА Укра їни, між сумами податкових зобов' язань та/або податко вого кредиту з ПДВ по взаємо відносинах за грудень 2010 рок у, податкової декларації ТОВ «Кримсплав» за січень 2011 року , довідки ДПІ у Центральном у районі м. Миколаєва №404/23-300/371578 92 від 30 березня 2011 року по конт рагенту ТОВ «Старлайн-К» що до підтвердження господарс ьких відносин із платниками податків - контрагентами за січень 2011 року, що визнані нікчемними згідно ч.ч.1, 5 ст.203, п.1, 2 ст.215, ст.228 Цивільного Кодек су України. За результатами в казаної перевірки, відповіда чем зроблено висновок про ні кчемність правочинів, укладе них позивачем з контрагентом - постачальником TOB «Старлайн -К» (ЄДРПОУ 37157892), у зв'язку з поруш енням вимог ч.ч. 1, 5 ст.203, ч.ч. 1, 2 ст.2 15, ст.228 Цивільного кодексу Укр аїни. У висновках акту переві рки також встановлено відсут ність поставок товарів та ук ладення угод з метою настан ня реальних наслідків, що сві дчить про відсутність у TOB «Кр имсплав» адміністративно-го сподарських можливостей на виконання господарських зоб ов'язань по укладеним угодам та відсутність фактичних ді й, спрямованих на виконання в зятих на себе зобов'язань. Ост аннє, в свою чергу, свідчить пр о відсутність наміру створен ня правових наслідків, тобто такі угоди носять фіктивний характер і порушують п.14.1.191 ст.1 4, п.185.1 ст.185, п.188.1 ст.188, п.187.1 ст.187 Подат кового кодексу України, що пр извело до завищення податков ого зобов'язання у січні 2011 рок у в сумі 362.007,00 грн. та завищення податкового кредиту у січні 2011 року в сумі 133.192,00 грн.. За думко ю позивача, висновки, що викл адені в акті перевірки про ні кчемність правочинів, супере чать нормам цивільного закон одавства та не входять до пов новажень органів державної п одаткової служби. Будь-яких с удових рішень з цього приво ду не ухвалювалося. Позивач також вважає, що у відповід ача не було підстав для про ведення позапланової перев ірки. За наслідками перевірк и та нібито встановленими по рушеннями податкового зако нодавства, відповідачем про типравно не було винесено п одаткове повідомлення - ріш ення. Позивач також вважає, щ о відповідач протиправно дій шов висновку про відсутність у позивача адміністративно -господарської можливості н а виконання господарських зобов' язань по укладеним у годами, оскільки, згідно Штат ного розпису ТОВ «Кримсплав » за січень 2011 року, на підприє мстві працював 31 робітник. TOB « Кримсплав» має земельну діл янку площею 3,0262 га за адресою: м . Інкерман, Сімферопольське, 16 за цільовим призначенням - дл я обслуговування адміністра тивно-побутових та виробничи х будівель цеху залізобетонн их виробів, ділянка по металу ргійній переробці алюмініє вого брухту, будівель та спор уд арматурного цеху TOB «Кримс плав», що підтверджується Д оговором оренди з Інкерман ською міською радою № 01/05-3 від 10 травня 2005 року. Для здійсненн я господарської діяльності п о переробці металобрухту чор них та кольорових металів, пі дприємством були отримані лі цензії Міністерства промисл ової політики України №АВ 548756, та № AB 548773 на необмежений термін дії з 05 серпня 2010 року. Також, TOB «Кримсплав», згідно бухгалте рської відомості, на праві вл асності, належить 343 одиниці о сновних засобів. Позивач так ож зазначає, що відповідач б езпідставно дійшов висновк у про нікчемність правочин ів, укладених між ТОВ «Кримс плав» та ТОВ «Старлайн-К». Ре альність господарських опер ацій між позивачем та TOB «Стар лайн-К» підтверджується перв инними документами бухгалте рського обліку та податкової звітності, товар використа ний у господарській діяльн ості TOB "Кримсплав" для подаль шої його переробки та реалі зації. Позивач просить суд визнати протиправними дії Д ПІ в Ленінському районі м. Сев астополя що виразилися у ви кладенні в акті про провед ення документальної переві рки ТОВ «Кримсплав» №91/23-1/30476013 в ід 04 квітня 2011 року висновків про нікчемність правочинів , укладених між ТОВ «Кримспла в» з контрагентом - постачаль ником та контрагентами - п окупцями за період - січень 20 11 року; визнати протиправним и дії відповідача з коригув ання податкових зобов' яза нь позивача з ПДВ за січен ь 2011 року без винесення пода ткового повідомлення - ріш ення; визнати протиправними дії відповідача по проведе нню документальної позапла нової невиїзної перевірки Т ОВ «Кримсплав» з питань дотр имання вимог податкового за конодавства з ПДВ за січень 2011 року, за результатами якої б уло складено акт від 04 квітня 2011 року.

У судовому засіданні предс тавник позивача Чистякова В.В. підтримала позовні вим оги у повному обсязі.

Представник відповідача Мільков Н.О. у судовому засі данні позовні вимоги не визн ав у повному обсязі.

Заслухавши пояснення пред ставників сторін, дослідивши матеріали справи, суд вважає , що позовні вимоги підлягают ь частковому задоволенню з н аступних підстав.

Пунктом 54.3 статті 54 Податков ого кодексу України (далі ПК У країни) передбачено, що контр олюючий орган зобов'язаний с амостійно визначити суму гро шових зобов'язань, зменшення ( збільшення ) суми бюджетног о відшкодування та/або змен шення від'ємного значення о б'єкта оподаткування податк ом на прибуток або від'ємного значення суми податку на дод ану вартість платника податк ів, передбачених цим Кодексо м або іншим законодавством, я кщо, зокрема, дані перевірок р езультатів діяльності платн ика податків свідчать про за ниження або завищення суми й ого податкових зобов'язань, з аявлених у податкових (митни х) деклараціях, уточнюючих ро зрахунках (п.п.54,3.2 п.54.3 ст.54).

Відповідно до абз.1 п.58.1 ст.58 ПК України, у разі коли сума грош ового зобов'язання платника податків, передбаченого пода тковим або іншим законодавст вом, контроль за дотриманням якого покладено на контролю ючі органи, розраховується к онтролюючим органом відпові дно до статті 54 цього Кодексу ( крім декларування товарів, п ередбаченого для громадян), а бо у разі коли за результатам и перевірки контролюючий орг ан встановлює факт невідпові дності суми бюджетного відшк одування сумі, заявленій у по датковій декларації, або зме ншує розмір задекларованого від'ємного значення об'єкта о податкування податком на при буток або від'ємного значенн я суми податку на додану варт ість, розрахованого платнико м податків відповідно до роз ділу V цього Кодексу, такий ко нтролюючий орган надсилає (в ручає) платнику податків под аткове повідомлення-рішення .

Згідно п.75.1 ст.75 ПК України, о ргани державної податкової служби мають право проводит и камеральні, документальні ( планові або позапланові; ви їзні або невиїзні) та фактичн і перевірки. Камеральні та до кументальні перевірки пров одяться органами державної податкової служби в межах їх повноважень виключно у випадках та у порядку, встано влених цим Кодексом, а фактич ні перевірки - цим Кодексом т а іншими законами України, ко нтроль за дотриманням яких п окладено на органи державної податкової служби.

Відповідно до п.п.75.1.2 п.75.1 ст.75 П К України, документальною пе ревіркою вважається перевір ка, предметом якої є своєчас ність, достовірність, повнот а нарахування та сплати усіх передбачених цим Кодексом п одатків та зборів, а також дот римання валютного та іншого законодавства, контроль за д отриманням якого покладено н а контролюючі органи, дотрим ання роботодавцем законодав ства щодо укладення трудовог о договору, оформлення трудо вих відносин з працівниками (найманими особами) та яка про водиться на підставі податко вих декларацій (розрахунків) , фінансової, статистичної та іншої звітності, регістрів п одаткового та бухгалтерсько го обліку, ведення яких перед бачено законом, первинних до кументів, які використовують ся в бухгалтерському та по датковому обліку і пов'язан і з нарахуванням і сплатою по датків та зборів, виконанням вимог іншого законодавства, контроль за дотриманням яко го покладено на органи держа вної податкової служби, а та кож отриманих в установлено му законодавством порядку ор ганом державної податкової с лужби документів та податков ої інформації, у тому числі за результатами перевірок інши х платників податків. Докуме нтальна планова перевірка пр оводиться відповідно до план у-графіка перевірок. Докумен тальна позапланова перевірк а не передбачається у плані р оботи органу державної подат кової служби і проводиться з а наявності хоча б однієї з о бставин, визначених цим Коде ксом. Документальною виїзно ю перевіркою вважається пер евірка, яка проводиться за мі сцезнаходженням платника по датків чи місцем розташуванн я об'єкта права власності, сто совно якого проводиться така перевірка. Документальною н евиїзною перевіркою вважаєт ься перевірка, яка проводить ся в приміщенні органу держа вної податкової служби.

Згідно із ст.79 ПК України, док ументальна невиїзна перевір ка здійснюється у разі прийн яття керівником органу держа вної податкової служби рішен ня про її проведення та за ная вності обставин для проведен ня документальної перевірки , визначених статтями 77 та 78 цьо го Кодексу. Документальна не виїзна перевірка здійснюєть ся на підставі зазначених у п ідпункті 75.1.2 пункту 75.1 статті 75 ц ього Кодексу документів та д аних, наданих платником пода тків у визначених цим Кодекс ом випадках, або отриманих в і нший спосіб, передбачений за коном.

Відповідно підп. 201.8 ст.201 ПК Ук раїни право на нарахування п одатку та складання податков их накладних надається виклю чно особам, зареєстрованим я к платники податку у порядку , передбаченому статтею 183 цьо го Кодексу. Згідно до п. п. 201.10 ст .201 цього Кодексу, податкова на кладна видається платником п одатку, який поставляє товар и (послуги), на вимогу їх отрим увача, та є підставою для нара хування податкового кредиту .

Згідно пункту 184.1 статті 184 ПК України, реєстрація особи як платника податку на додану в артість діє до дати її анулюв ання.

Відповідно до п.198.3 ст.198 ПК Укр аїни, податковий кредит звіт ного періоду визначається ви ходячи з договірної (контрак тної) вартості товарів/послу г, але не вище рівня звичайних цін, визначених відповідно д о статті 39 цього Кодексу, та ск ладається з сум податків, нар ахованих (сплачених) платник ом податку за ставкою, встано вленою пунктом 193.1 статті 193 цьо го Кодексу, протягом такого з вітного періоду у зв'язку з:

придбанням або виготовлен ням товарів (у тому числі при ї х імпорті) та послуг з метою їх подальшого використання в о податковуваних операціях у м ежах господарської діяльнос ті платника податку;

придбанням (будівництвом, с порудженням) основних фондів (основних засобів, у тому числ і інших необоротних матеріал ьних активів та незавершених капітальних інвестицій у не оборотні капітальні активи), у тому числі при їх імпорті, з метою подальшого використан ня в оподатковуваних операц іях у межах господарської ді яльності платника податку.

Право на нарахування подат кового кредиту виникає незал ежно від того, чи такі товари/п ослуги та основні фонди поча ли використовуватися в опода тковуваних операціях у межах господарської діяльності пл атника податку протягом звіт ного податкового періоду, а т акож від того, чи здійснював п латник податку оподатковува ні операції протягом такого звітного податкового період у.

Статтею 207 Господарського К одексу України встановлено, що господарське зобов'язання , що відповідає вимогам закон у, або вчинено з метою, яка зав ідомо суперечить інтересам д ержави і суспільства, або укл адено учасниками господарсь ких відносин з порушенням хо ча б одним з них господарсько ї компетенції (спеціальної п равосуб'єктності), може бути н а вимогу однієї із сторін, або відповідного органу державн ої влади визнано судом нед ійсним повністю або в част ині.

У судовому засіданні вста новлено, що 04 квітня 2011 року Д ПІ в Ленінському районі м. С евастополі проведена докум ентальна невиїзна перевірк а ТОВ «Кримсплав» з питань д отримання вимог податковог о законодавства з податку на додану вартість (ПДВ) за січень 2011 року. За результата ми вказаної перевірки було с кладено акт №91/23-1/30476013 від 04 квітн я 2011 року, з тексту якого слі дує, що перевірка проведена на підставі даних Системи а втоматизованого співставле ння податкових зобов' язан ь і податкового кредиту в розрізі контрагентів на рів ні ДПА України, між сумами п одаткових зобов' язань та/а бо податкового кредиту з ПД В по взаємовідносинах за гр удень 2010 року; податкової дек ларації ТОВ «Кримсплав» за с ічень 2011 року, довідки ДПІ у Центральному районі м. Мико лаєва №404/23-300/37157892 від 30 березня 2011 р оку по контрагенту ТОВ «Стар лайн-К» щодо підтвердження г осподарських відносин із пл атниками податків - контра гентами за січень 2011 року, що визнані нікчемними згідно ч.ч.1, 5 ст.203, п.1, 2 ст.215, ст.228 Цивільно го Кодексу України. За резул ьтатами вказаної перевірки, відповідачем було зроблено висновок про нікчемність пр авочинів, укладених позиваче м з контрагентом - постачальн иком TOB «Старлайн-К» (ЄДРПОУ 3715789 2), у зв'язку з порушенням вимог ч.ч. 1, 5 ст.203, ч.ч. 1, 2 ст.215, ст.228 Цивіль ного кодексу України; зробле но висновок, що правочини, укл адені з зазначеним контраген том, порушують публічний пор ядок, суперечать інтересам д ержави та суспільства, вчине ні з метою ухилення від спла ти податків третіх осіб. У в исновках акту перевірки тако ж встановлено відсутність по ставок товарів та укладення угод з метою настання реаль них наслідків, а також відсут ність у TOB «Кримсплав» адмініс тративно-господарських мож ливостей на виконання господ арських зобов'язань по уклад еним угодам та відсутність ф актичних дій, спрямованих на виконання взятих на себе зоб ов'язань. Останнє, за думкою ві дповідача, свідчить про відс утність наміру створення пра вових наслідків, тобто такі у годи носять фіктивний характ ер і порушують п.14.1.191 ст.14, п.185.1 ст. 185, п.188.1 ст.188, п.187.1 ст.187 Податкового кодексу України, що призвело до завищення податкового зо бов'язання у січні 2011 року в сум і 362.007 грн. та завищення податк ового кредиту у січні 2011 року в сумі 133.192 грн..

ДПІ у Ленінському районі м. Севастополя в акті перевірки від 04 квітня 2011 року зроблений висновок про те, що у TOB «Кримс плав» були відсутні адмініст ративно - господарські можли вості на виконання господарс ьких зобов'язань по укладени м угодам. З таким висновками відповідача суд не може по годитися з наступних підста в.

Відповідно до Штатного роз пису на січень 2011р., затверджен ого Наказом директора TOB «Крим сплав» №2 від 04 січня 2011 року, на підприємстві у січні 2011 року п рацював 31 робітник. TOB «Кримспл ав» має земельну ділянку пло щею 3,0262 га за адресою: м. Інкерма н, Сімферопольське, 16 з цільов им призначенням - для обслуго вування адміністративно-поб утових та виробничих будівел ь цеху залізобетонних виробі в, ділянка по металургійній п ереробці алюмінієвого брухт у, будівель та споруд арматур ного цеху TOB «Кримсплав», що пі дтверджується наявною у ма теріалах справи копією дого вору оренди з Інкерманською міською радою № 01/05-3 від 10 травня 2005 року. Для здійснення госпо дарської діяльності по перер обці металобрухту чорних та кольорових металів, позиваче м були отримані ліцензії Мін істерства промислової політ ики України №АВ 548756, та № AB 548773 на н еобмежений термін дії з 05 серп ня 2010 року. TOB «Кримсплав», згідн о бухгалтерської відомості, на праві власності належить 343 одиниці основних засобів. Т аким чином, за думкою суду, TOB « Кримсплав» мало можливості для здійснення господарсько ї діяльності з заготівки, пер еробки, металургійної переро бки металобрухту чорних та к ольорових металів.

Відносно правочинів , укладених між ТОВ «Кримспл ав» та ТОВ «Старлайн-К» судо м встановлено наступне.

В акті перевірки від повідачем вказано, що одним з постачальників підприємств а є TOB «Старлайн-К» (ЄДРПОУ 37157892), п о якому сума податкового кре диту за січень 2011 року станови ть 133.192,00 грн.. Відповідно до інфо рмації, отриманої ДПІ у Ленін ському районі м. Севастополя від ДПІ у Центральному район і м. Миколаєва (довідка від 30 б ерезня 2011 року №4047/23-300/37157892 про визн ання угод нікчемними), TOB «Стар лайн-К» за січень 2011 року відо бразив податкових зобов'язан ь на суму 1.743.101 грн., остання пода ткова звітність з ПДВ надана за січень 2011р.. За даними Декла рації з податку на прибуток в иручка від реалізації товарі в за 2010 рік не надавалась. Основ ні засоби у TOB «Старлайн-К» від сутні. Відповідно до довідки по формі 1ДФ кількість працюю чих на підприємстві у 2010 році с клала 1 особа (директор підпри ємства), яка враховуючи загал ьний обсяг декларованих дохо дів від реалізації товарів (р обіт, послуг) фізично не могл а здійснювати такий об'єм роб оти. На ТОВ «Старлайн-К» відсу тні трудові ресурси, складсь кі приміщення, виробничі пот ужності для здійснення будь- якого виду діяльності, вбача ється проведення транзитних фінансових потоків, спрямов аних на здійснення операцій надання податкової вигоди пе реважно з контрагентами, які не виконують свої податкові зобов'язання, зокрема, у випад ках, коли операції здійснюют ься через посередників з мет ою штучного формування валов их витрат та податкового кре диту, не мають реального това рного характеру.

Проте, у судовому засідан ні встановлено, що між ТОВ «К римсплав» та ТОВ «Старлайн-К » 28 грудня 2010 року був укладени й договір №18/1 на купівлю-прода ж товару - феронікельхром СОУ MПП у чушках, болванках, шматк ах навалом. Відповідно до умо в Договору, поставка товару з дійснюється окремими партія ми на умовах EXW місце відванта ження, або додатково узгоджу ються сторонами на кожну сфо рмовану партію товару. Зобов 'язання Продавця (TOB «Старлайн -К») вважається виконаними пі сля того, як він поставив това р на умовах Договору. Покупец ь (TOB «Кримсплав») несе усі витр ати та ризики, які пов'язані з замовленням автотранспорту та перевезенням товару до мі сця призначення. На виконанн я зазначеного договору, TOB «Ст арлайн-К» на адресу TOB «Кримсп лав» були видані податкові н акладні №11 від 05 січня 2011 року на суму 409.728 грн., у т.ч. ПДВ - 68.288 грн.; №б/н від 11 січня 2011 року на суму 389.42 грн., у т.ч. ПДВ - 64.904 грн. та вид аткові накладні № РН-0000011 від 05 с ічня 2011 року на суму 409.728 грн., у т.ч . ПДВ - 68.288 грн., та № РН-0000012 від 11.01.2011 р. на суму 389.424 грн., у т.ч. ПДВ - 64.904 грн.. TOB «Кримсплав», на підстав і виписаних TOB «Старлайн-К» по даткових накладних, включено до складу податкового креди ту до податкової декларації з ПДВ за січень 2011 р. суму ПДВ - 133.192,00 грн., що підтверджується Д одатком 5 до Податкової декла рації TOB «Кримсплав» з податку на додану вартість за січень 2011 року. При цьому, будь-яких по рушень щодо оформлення подат кових накладних ДПІ у Ленінс ькому районі м. Севастополя у акті перевірки від 04 квітня 2011 року не встановлено, зауваже ння до змісту та форми наклад них відсутні.

TOB «Кримсплав» у подал ьшому придбаний у TOB «Старлайн -К» товар (феронікельхром СОУ МПП у чушках, болванках, шматк ах навалом) використаний у го сподарської діяльності, а са ме : для переплавки у більш вис окої якості сплав алюмінію в торинного AB 87, та подальшої реа лізації контрагентам - ПП « Кибар» (ЄДРПОУ 33179839), що підтверд жується Договором №17/03 від 17 бе резня 2009 року та видатковими н акладними. Також, частку прид баного у TOB «Старлайн-К» товар у (феронікель), TOB «Кримсплав» р еалізував ВАТ «Елетрометалу ргійному заводу «Днепроспец сталь» ім.. А.Н. Кузьмина», щ о підтверджується Договором від 19 січня 2011 року №11110116, видатко вими накладними та актами пр иймання товару.

Таким чином, реальність гос подарських операцій між пози вачем та TOB «Старлайн-К» підтв ерджується первинними докум ентами бухгалтерського облі ку та податкової звітності, т овар використаний у господ арській діяльності TOB "Кримсп лав" для подальшої його перер обки та реалізації.

Судом також встанов лено та не спростовано стор онами, що на момент здійсненн я господарських операцій та складення податкових наклад них за січень 2011 року, TOB «Старл айн-К» було включено до Єдино го державного реєстру юридич них осіб та фізичних осіб-під приємців та мало свідоцтво п латника ПДВ, які, на момент ви никнення спірних відносин не були анульовані, що підтверд жується роздруківкою з офіці йного сайту ДПА України. Отже , TOB «Кримсплав» виконало усі необхідні умови, передбаче ні Законом України "Про подат ок на додану вартість", що нада ють йому правові підстави д ля нарахування податкового к редиту на підставі податкови х накладних, наданих підприє мству контрагентом TOB «Старла йн-К».

Суд також зазначає, що з ана лізу положень Закону України «Про державну податкову слу жбу в Україні» слідує, що пода ткові органи не наділені зак онодавцем компетенцією на вс тановлення фактів порушення платниками податків норм ак тів цивільного або господарс ького законодавства. Станом на дату складання відповідач ем у спірних правовідносина х акту перевірки податкові органи не були наділені зако нодавцем ані повноваженням н а визнання правочинів нікчем ними або такими, що не відпові дають закону, ані повноважен нями на оцінку відповідності будь-якого правочину вимога м ст.ст.202, 203, 215, 216, 228 Цивільного ко дексу України.

Статтею 207 ГК України встано влено, що господарське зобов 'язання, що відповідає вимога м закону, або вчинено з метою, яка завідомо суперечить інте ресам держави і суспільства, або укладено учасниками гос подарських відносин з поруше нням хоча б одним з них господ арської компетенції (спеціал ьної правосуб'єктності), може бути на вимогу однієї із стор ін, або відповідного органу д ержавної влади визнано судом недійсним повністю або в час тині.

У судовому засіданні висн овки відповідача про нікчем ність вказаних правочинів ( порушення публічного поряд ку, та ін..) не знайшли об' єк тивного підтвердження та з а своїм характером є припу щеннями. Будь-яких рішень з цього приводу судами не ух валювалося, проте, виходячи з положень ч.2 ст.234 ЦК України, питання визнання правочин у фіктивним та його недійсн ості відноситься до компет енції суду.

Суд вважає, що ТОВ «Кримспл ав» мало всі підстави для фор мування податкового кредиту за операціями з зазначеним у акті перевірки контрагентом , оскільки останній зареєстр ований у якості платника ПД В, у зв' язку з чим, має право видавати податкові накладні одержувачу товарів.

Таким чином, позовні вимо ги, у цієї частині, підлягаю ть задоволенню.

Разом з тим, не підлягають з адоволенню вимоги позивача щодо визнання протиправним и дії відповідача по прове денню документальної позап ланової невиїзної перевірк и ТОВ «Кримсплав», оскільки вказану перевірка була пров едена на підставі п.п.75.1.2 п.75.1 ст .75, п.п.78.1 ст.78, ст.79 Податкового Ко дексу України та наказу В.о . начальника ДПІ в Ленінсько му районі м. Севастополя №486 від 04 квітня 2011 року «Про про ведення позапланової невиї зної документальної переві рки ТОВ «Кримсплав»».

Відповідно до вимог с т.94 Кодексу адміністративног о судочинства України, суд вв ажає за необхідне стягнути з Державного бюджету України на користь ТОВ «Кримсплав» судовий збір в сумі 03 гриве нь 40 копійок.

Повний текст постанови ск ладено та підписано 15 листоп ада 2011 року.

Керуючись ст.ст. 11, 71, 76, 94, 158-161, 163 Код ексу адміністративного суд очинства України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Позовні вимоги задоволь нити частково.

Визнати протиправними дії Державної податкової інспе кції в Ленінському районі м. С евастополя, що виразилися у викладенні в акті про пров едення документальної пер евірки Товариства з обмеже ною відповідальністю «Крим сплав» №91/23-1/30476013 від 04 квітня 2011 р оку висновків про нікчемніс ть правочинів, укладених мі ж Товариством з обмеженою ві дповідальністю «Кримсплав» з контрагентом - постачальни ком та контрагентами - пок упцями за період - січень 2011 р оку.

Визнати протиправними дії Державної податкової інсп екції в Ленінському районі м . Севастополя з коригування податкових зобов' язань з податку на додану вартість Товариства з обмеженою від повідальністю «Кримсплав» за період - січень 2011 року бе з винесення податкового по відомлення - рішення.

У задоволені решти позовн их вимог, - відмовити.

Стягнути з Державного бюд жету України на користь То вариства з обмеженою відпо відальністю «Кримсплав» су довий збір в сумі 03 гривень 40 копійок.

Постанова може бути оскар жена в апеляційному порядку до Севастопольського апел яційного адміністративного суду в 10-денний строк з дня от римання копії постанови.

Суддя підпис М.В. Куімов

< З оригіналом згідно >

Суддя < підпис > М.В. Куімов

СудОкружний адміністративний суд міста Севастополя
Дата ухвалення рішення10.11.2011
Оприлюднено30.12.2011
Номер документу20266876
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-2836/11/2770

Ухвала від 10.04.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Шипуліна Т.М.

Ухвала від 10.04.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Шипуліна Т.М.

Ухвала від 30.03.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Шипуліна Т.М.

Ухвала від 30.03.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Шипуліна Т.М.

Ухвала від 15.01.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Шипуліна Т.М.

Ухвала від 15.01.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Шипуліна Т.М.

Ухвала від 05.12.2016

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Веденяпін О.А.

Ухвала від 05.12.2016

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Веденяпін О.А.

Ухвала від 13.03.2012

Адміністративне

Севастопольський апеляційний адміністративний суд

Кукта Максим Валерійович

Постанова від 10.11.2011

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Севастополя

Куімов М.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні