Ухвала
від 11.11.2011 по справі 2а/0570/13981/2011
ДОНЕЦЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Головуючий у 1 інстанції - Зекунов Е.В.

Суддя-доповідач - Жаботи нська С.В.

ДОНЕЦЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИ Й АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

11 листопада 2011 року справа №2а/0570/13981/2011 приміщення суд у за адресою:83017, м. Донецьк, бул. Шевченка, 26

Колегія суддів Донецького апеляційного адміністратив ного суду у складі:

головуючого судді Жаботин ської С.В.

суддів Нікуліна О.А. , Раді онової О.О.

., при секретарі Гуринович А.Б., за участю представникі в відповідача Кудрявцева Д .А., Крюкової О.М.,

розглянувши у відкритому с удовому засіданні апеляційн у скаргу Амвросіївського рай онного територіального цент ру соціального обслуговуван ня та надання соціальних пос луг на постанову Донецького окружного адміністративног о суду від 26 вересня 2011 р. у справ і № 2а/0570/13981/2011 за позовом Конторо льно-ревізійного управління в Донецькій області до Амвр осіївського районного терит оріального центру соціально го обслуговування та надання соціальних послуг про зобов 'язання виконати не вчинені д ії,-

ВСТАНОВИЛА:

Позивач вернувся з зазнач еним позовом до Амвросіївсь кого районного територіальн ого центру соціального обслу говування та надання соціаль них послуг про зобов' язання виконати не вчиненні дії, заз начені в п. 2 листа-вимоги від 30. 08.2010 року № 30-22/798.

В позові зазначив, що відпо відно п. 1.4.2.1 плану роботи КРВ в Амвросіївському районі на 2 к вартал 2010 р. позивачем проведе но планову ревізію фінансово -господарської діяльності в Амвросіївському районному т ериторіальному центрі соціа льного обслуговування та над ання соціальних послуг (далі -Терцентр) за період з 01.01.2009 р. по 01.06.2010 р. за результатами якої, ск ладено акт від 23.07.2010р. №30-17/010.

В ході ревізії встановлено факти невикористання на пол іпшення умов перебування під опічних частки пенсій та неп овернення невикористаних за лишків після відрахування пе нсіонерів, нецільового викор истання “сум за дорученнями” спеціального фонду на придб ання вугілля, проведення вит рат на утримання понаднормат ивних одиниць за відсутністю підстав. Так, ревізією встано влено, що на спеціальному рах унку Терцентра станом на ден ь проведення перевірки рахув ався залишок коштів в сумі 28818,3 8 грн., які надійшли на рахунок , як різниця між сумою признач еної пенсії особі, що перебув ала у відділенні тимчасового перебування с. Благодатне та сумою пенсії, яка виплачуєть ся такій особі відповідно до частини 1 та 2 ст. 48 Закону Украї ни «Про загальнообовязкове п енсійне стархування».

На підставі акту ревізії на чальником Контрольно-ревізі йного відділу в Амвросіївськ ому районі на адресу відпові дача згідно п. 7 ст. 10 Закону № 2939-Х ІІ направлено вимогу № 30-22/798 від 30.08.2010 року про усунення виявлен их ревізією порушень.

Об' єкт контролю не погоди вся з даною вимогою та зверну вся з адміністративним позов ом про визнання її протиправ ною та скасування. Постаново ю Донецького окружного адмін істративного суду від 04.03.2011р. у справі №2а/27723/10/0570 у задоволенні п озовних вимог відмовлено. По становою Донецького апеляці йного адміністративного суд у від 30.06.2011р. позовні вимоги Амв росіївського районного тери торіального центру соціальн ого обслуговування та наданн я соціальних послуг задовол ено частково. У задоволенні п озову в частині скасування п . 2 листа - вимоги Контрольно-р евізійного відділу в Амвросі ївському районі від 30.08.2010 року № 30-22/798 відмовлено.

Позивач просить суд зобов' язати відповідача виконати н е вчинені дії, зазначені в п. 2 л иста - вимоги позивача від 30. 08.2010 року № 30-22/798, а саме: повернути кошти через Управління Пенс ійного фонду України в Амвро сіївському районі Донецької області пенсіонерам в сумі 288 18,38 гривень, відповідно до розп оділу обрахованому головним бухгалтером Терцентру.

Постановою Донецького окр ужного адміністративного су ду від 26 вересня 2011 р. у справі № 2а/0570/13981/2011 позовні вимоги задово лено.

Зобов' язано відповідача виконати не вчинені дії, зазн ачені в п. 2 листа - вимоги Кон трольно-ревізійного відділу в Амвросіївському районі ві д 30.08.2010 року № 30-22/798, а саме:

повернути кошти через Упра вління Пенсійного фонду Укра їни в Амвросіївському районі Донецької області пенсіонер ам в сумі 28818,38 гривень, відповід но до розподілу обрахованому головним бухгалтером Терцен тру.

З постановою суду першої ін станції відповідач не погоди вся, подав апеляційну скаргу , вважаючи, що судом першої інс танції неправильно застосов ані норми матеріального та п роцесуального права. Просив рішення суду скасувати і при йняти нове, яким відмовити у задоволенні позовних вимог у повному обсязі. Апелянт вказ ує, що судом не враховано ч. ч. 1, 2 ст. 48 Закону України «Про за гальнообов' язкове державн е пенсійне страхування», що п ід час перебування пенсіоне ра на повному державному утр иманні у відповідній устано ві (закладі) йому виплачуєтьс я 25 відсотків призначеної пе нсії.

У випадках, якщо розмір його пенсії перевищує вартість у тримання, виплачується різни ця між пенсією і вартістю утр имання, але не менше 25 відсотк ів призначеної пенсії.

Якщо у пенсіонера, який пере буває у відповідній установі (закладі) на повному державно му утриманні, є непрацездатн і члени сім'ї, зазначені в част ині другій статті 36 цього Зако ну, які перебувають на його ут риманні, пенсія виплачується в такому порядку: 25 відсотків пенсії - самому пенсіонерові , а інша частина пенсії, але не більш як 50 відсотків призначе ного розміру пенсії зазначен им членам сім'ї. Абзацом 2 п. 7 По рядку зарахування та викори стання коштів, що підлягають перерахуванню пенсійним фо ндом або органами праці та со ціального захисту населення установам (закладам), де особ и перебувають на повному де ржавному утриманню, затвердж еного постановою КМУ від 04.03.2004 р. № 269 зазначається, що кошти в икористовуються на придбан ня предметів і матеріалів, оп лату послуг та інших видаткі в, придбання обладнання і пре дметів довгострокового кори стування (згідно з кодом екон омічної класифікації 1130 і 2110) ли ше для поліпшення умов переб ування в установі пенсіонері в, інвалідів та дітей. Також положенням зазначеної вище постанови не передбачено п овернення невикористаних з алишків пенсії після відрах ування пенсіонерів з установ и, де вони перебували на обслу говуванні

В судовому засіданні предс тавники відповідача підтрим али апеляційну скаргу, проси ли її задовольнити.

Заслухавши доповідь судді -доповідача, представників в ідповідача, перевіривши мате ріали справи, вивчивши довод и апеляційної скарги, колегі я суддів вважає, що апеляційн у скаргу необхідно залишити без задоволення, а постанову суду першої інстанції без зм ін з наступних підстав.

Відповідно до ч. 2 ст. 19 Консти туції України, п. 1 ч. 3 ст. 2 та ч. 1 с т. 9 Кодексу адміністративног о судочинства України, суд пр и вирішенні справи має керув атися принципом законності, відповідно до якого має пере віряти чи діяли органи держа вної влади, органи місцевого самоврядування, їхні посадо ві і службові особи лише на пі дставі закону в межах повнов ажень та у спосіб, що передбач ені Конституцією та законами України.

Відповідно до ст. ст. 1, 2 Зако ну України „Про державну кон трольно-ревізійну службу в У країні” № 2939-ХII від 26.01.1993 р. із змі нами та доповненнями (далі За кон № 2939-ХII), державна контроль но-ревізійна служба складаєт ься з Головного контрольно-р евізійного управління Украї ни, контрольно-ревізійних уп равлінь в Республіці Крим, об ластях, містах Києві і Севаст ополі, контрольно-ревізійних підрозділів (відділів, груп) в районах, містах і районах у мі стах.

Державний фінансовий конт роль реалізується державною контрольно-ревізійною служб ою через проведення державно го фінансового аудиту та інс пектування.

Інспектування здійснюєтьс я у формі ревізії та полягає у документальній і фактичній перевірці певного комплексу або окремих питань фінансов о-господарської діяльності п ідконтрольної установи, яка повинна забезпечувати виявл ення наявних фактів порушенн я законодавства, встановленн я винних у їх допущенні посад ових і матеріально відповіда льних осіб. Результати ревіз ії викладаються в акті.

Позивач - Контрольно-ревіз ійне управління в Донецькій області діє на підставі Поло ження про Контрольно-ревізій ні управління в Автономній Р еспубліці Крим, областях, міс тах Києві і Севастополі, затв ердженого Наказом Головного контрольно-ревізійного упра вління України № 111 від 09.01.2001р.

Відповідач - Амвросіївсь кий районний територіальний центр соціального обслугову вання та надання соціальних послуг, ідентифікаційний код 32943675, є юридичною особою, зареєс трований Амвросіївською рай онною державною адміністрац ією 18.06.2004 р. згідно свідоцтву пр о реєстрацію юридичної особи та довідки з ЄДРПОУ.

Судом першої та апеляційно ї інстанцій встановлено, що в ідповідно п. 1.4.2.1 плану КРВ в Ам вросіївському районі на 2 ква ртал 2010р. позивачем проведено планову ревізію фінансово-г осподарської діяльності в Ам вросіївському районному тер иторіальному центрі соціаль ного обслуговування та надан ня соціальних послуг за пері од з 01.01.2009 р. по 01.06.2010 р. за результат ами якої складено акт від 23.07.2010р . № 30-17/010.

Відповідно акту, в ході реві зії встановлені факти невико ристання на поліпшення умов перебування підопічних част ки пенсій та неповернення не використаних залишків після відрахування пенсіонерів, н ецільового використання “су м за дорученнями” спеціально го фонду на придбання вугілл я, проведення витрат на утрим ання понаднормативних одини ць за відсутністю підстав. Зо крема, ревізією встановлено, що на спеціальному рахунку Т ерцентра станом на день пров едення перевірки рахувався з алишок коштів в сумі 28818,38грн. За значені кошти надійшли на ра хунок як різниця між сумою пр изначеної пенсії особі, що пе ребувала у відділенні тимчас ового перебування с.Благодат не та сумою пенсії, яка виплач ується такій особі відповідн о до частини 1 та 2 ст.48 Закону Ук раїни «Про загальнообов' яз кове пенсійне стархування».

На підставі акту ревізії на чальником Контрольно-ревізі йного відділу в Амвросіївськ ому районі на адресу відпові дача згідно п. 7 ст. 10 Закону № 2939-Х ІІ направлено вимогу № 30-22/798 від 30.08.2010 року про усунення виявлен их ревізією порушень.

Пунктом 2 вимоги, КРВ в Амвро сіївському районі, зобов' яз ав відповідача повернути кош ти через Управління Пенсійно го фонду України в Амвросіїв ському районі Донецької обла сті пенсіонерам в сумі 28818,38 гри вень, відповідно до розподіл у обрахованому головним бухг алтером Терцентру.

Не погодившись із зазначен им рішенням Терцентр звернув ся з адміністративним позово м до Донецького окружного ад міністративного суду з позов ом про визнання протиправним и та скасування пунктів 2, 4, 8 ви моги, а саме, щодо повернення ч ерез Управління Пенсійного ф онду суми 28818,38 грн. частки невик ористаних пенсій після відра хування пенсіонерів, щодо не цільового використання “сум за дорученням” 3000 грн. на прид бання вугілля, а також в части ні витрат на утримання понад нормативної одиниці на суму 16588,78 грн.

Постановою Донецького окр ужного адміністративного су ду від 04.03.2011р. у справі № 2а/27723/10/0570 у з адоволенні позовних вимог ві дмовлено.

Постановою Донецького апе ляційного адміністративног о суду від 30.06.2011р. у справі №2а/27723/10/ 0570 позовні вимоги Терцентру з адоволено частково. У задово ленні позову в частині скасу вання п.2 листа - вимоги Контр ольно-ревізійного відділу в Амвросіївському районі від 3 0.08.2010 року №30-22/798 відмовлено.

Відповідно до частини 2 ста тті 19 Конституції України орг ани державної влади зобов' я зані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосі б, що передбачений Конституц ією та законами України.

Згідно до статті 71 КАС Украї ни, кожна сторона повинна дов ести ті обставини, на яких ґру нтуються її вимоги та запере чення, крім випадків, встанов лених статтею 72 цього Кодексу .

Частиною 1 ст. 72 КАС України о бставини, встановлені судови м рішенням в адміністративні й, цивільній або господарськ ій справі, що набрало законно ї сили, не доказуються при роз гляді інших справ, у яких беру ть участь ті самі особи або ос оба, щодо якої встановлено ці обставини.

Колегія суддів погоджуєть ся з висновком суду першої інстанції, що оскільки поста новою Донецького окружного а дміністративного суду від 04.03 .2011р. та постановою Донецького апеляційного адміністратив ного суду від 30.06.2011р. у справі № 2а /27723/10/0570 встановлена правомірні сть п.2 вимоги Контрольно-реві зійного відділу в Амвросіївс ькому районі від 30.08.2010 року № 30-22/79 8 вимоги позивача про зобов' язання виконати не вчиненні дії, зазначені в п.2 листа-вимо ги від 30.08.2010 року № 30-22/798 підлягают ь задоволенню

Колегією суддів не приймаю ться до уваги доводи предста вників відповідача наведені в суді апеляційної інстанці ї стосовно того, що обрахован і головним бухгалтером Терц ентру кошти помилкові і дир ектором Амвросіївського рай онного територіального цент ру соціального обслуговуван ня та надання соціальних пос луг скасовані, оскільки дан і обставини ні чим не підтвер джені, крім того дані обстави ни не є підставою для не викон ання вимоги контрольно - р евізійного відділу.

На підставі викладеного та відповідно до нормативного припису ч. 3 ст. 159 Кодексу адмін істративного судочинства Ук раїни, за змістом якого, обґру нтованим є рішення, ухвалене судом на підставі повно і все бічно з' ясованих обставин в адміністративній справі, пі дтверджених тими доказами, я кі були досліджені в судовом у засіданні, колегія суддів п огоджує висновок суду першої інстанції, щодо задоволення позовних вимог, а тому підста в для задоволення апеляційно ї скарги та скасування поста нови суду, не вбачається, ріш ення суду першої інстанції постановлено з дотриманням норм матеріального і процес уального права, підстав для с касуванню його не має. Апеляц ійну скаргу слід залишити бе з задоволення.

Керуючись ст. ст. 24, 160, 167, 184, 195, 196, 198, 2 00, 205, 206, 211, 212, 254 КАС України, колегія суддів, -

УХВАЛИЛА:

Апеляційну скаргу Амвросі ївського районного територі ального центру соціального о бслуговування та надання соц іальних послуг - залишити без задоволення.

Постанову Донецького окру жного адміністративного суд у від 26 вересня 2011 р. у справі № 2а /0570/13981/2011 - залишити без змін.

Ухвала суду апеляційної ін станції за наслідками перегл яду набирає законної сили з м оменту проголошення; може бу ти оскаржена до Вищого адмін істративного суду України п ротягом двадцяти днів з дня с кладення ухвали в повному об сязі.

Ухвала у повному обсязі ск ладена 14.11.2011 року.

Головуючий: С.В. Жаботинська

Судді: О.А. Нікулін

О.О. Радіонова

СудДонецький апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення11.11.2011
Оприлюднено29.12.2011
Номер документу20298988
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а/0570/13981/2011

Ухвала від 31.10.2011

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Жаботинська Світлана Володимирівна

Ухвала від 31.10.2011

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Жаботинська Світлана Володимирівна

Ухвала від 11.11.2011

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Жаботинська С.В.

Постанова від 26.09.2011

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Зекунов Е. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні