КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІ СТРАТИВНИЙ СУД
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
20 грудня 2011 року місто Київ № 2а-4608/11/1070
Київський окружний ад міністративний суд у складі головуючого - судді Шевченко А.В., при секретарі с удового засідання Коваленко О.О., за участю
прокурора: Сазонової С .В.,
представника позивача: Кучми О.М.,
представника відповідача : не з' явився,
розглянувши у відкритому с удовому засіданні адміністр ативну справу
за позовом виконуючого обов' язки п рокурора Обухівського район у Київської області в інтере сах держави в особі Управлін ня Пенсійного фонду України в місті Обухові та Обухівськ ому районі Київської області
до Відкритого акціонерного т овариства «Гідроелектромон таж»
про стягнення заборгованост і, -
В С Т А Н О В И В:
12 жовтня 2011 року до Київ ського окружного адміністра тивного суду звернувся викон уючий обов' язки прокурора О бухівського району Київсько ї області в інтересах держав и в особі Управління Пенсійн ого фонду України в місті Обу хові та Обухівському районіу технічних виробівичної осої вської області до фізичної К иївської області, з адмініст ративним позовом до Відкрито го акціонерного товариства « Гідроелектромонтаж» про стя гнення заборгованості в сумі 26658, 70 гривень.
Ухвалою Київського окруж ного адміністративного суду від 13 жовтня 2011 року позовну за яву виконуючого обов' язки п рокурора Обухівського район у Київської області в інтере сах держави в особі Управлін ня Пенсійного фонду України в місті Обухові та Обухівськ ому районіутехнічних виробі вичної осоївської області до фізичної Київської області до Відкритого акціонерного товариства «Гідроелектромо нтаж»про стягнення заборгов аності було залишено без рух у, визначено спосіб та встано влено строк для усунення нед оліків позовної заяви до 31 жов тня 2011 року.
2 листопада 2011 року до суду на дійшло клопотання (вхідний № 17794), в якому виконуючий обов' язки прокурора Обухівського району Київської області на виконання ухвали Київського окружного адміністративног о суду від 13 жовтня 2011 року про з алишення позовної заяви без руху надає суду докази, які пі дтверджують заборгованість відповідача на даний час в су мі 26 658, 70 гривень, також були над ані письмові пояснення з при воду того, чому позовна заява надійшла до суду 12 жовтня 2011 ро ку, а фактично була складена 21 липня 2011 року.
Враховуючи вищевикладене, оскільки станом на 31 жовтня 2011 року недоліки позовної заяв и були усунуті позивачем у ст рок, встановлений судом, ухва лою Київського окружного адм іністративного суду від 3 лис топада 2011 року відкрито прова дження у справі.
Право звертатись до суду і з заявами про захист прав і за конних інтересів держави зак оном надано прокурору. Підст авою для представництва у су ді інтересів держави є наявн ість порушень або загрози по рушень економічних, політичн их та інших державних інтере сів внаслідок протиправних д ій (бездіяльності) фізичних а бо юридичних осіб, що вчиняют ься у відносинах між ними або з державою. Виявивши порушен ня інтересів держави, прокур ор звернувся до суду з позово м про стягнення з відповідач а заборгованості по відшкоду ванню витрат на виплату та до ставку пільгових пенсій.
Відповідно до статті 361 Зак ону України «Про прокуратуру »від 05.11.1991 року № 1789-XII, п рокурор здійснює представни цтво інтересів держави у суд і, тобто, вчиняє від імені держ ави процесуальні та інші дії , спрямовані на захист інтере сів держави. Підставою для пр едставництва у суді інтересі в держави є наявність поруше нь або загрози порушень екон омічних, політичних та інших державних інтересів внаслід ок протиправних дій (бездіял ьності) фізичних або юридичн их осіб, що вчиняються у відно синах між ними або з державою .
Враховуючи, що предметом п озову є стягнення заборгован ості по відшкодуванню витрат на виплату та доставку пільг ових пенсій до Державного бю джету України, безумовно, поз ов прокурором пред' явлено в інтересах держави, в межах на даних законом повноважень.
В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що зг ідно з даними особового раху нку страхувальника у відпові дача утворився борг по відшк одування фактичних витрат на виплату та доставку пенсій, п ризначених на пільгових умов ах особам за списком № 1 та спи ском № 2 з жовтня 2010 року по липе нь 2011 року. Посилаючись на част ину другу Прикінцевих положе нь Закону України від 09.07.2003 № 1058-IV «Про загальнообов' язкове д ержавне пенсійне страхуванн я»та пункт 6 Інструкції про по рядок обчислення і сплати ст рахувальниками та застрахов аними особами внесків на заг альнообов'язкове державне пе нсійне страхування до Пенсій ного фонду України, затвердж еної постановою Пенсійного ф онду України від 19.12.2003 року № 21-1, з ареєстрованої в Міністерств і юстиції України 16.01.2004 року за № 64/8663, позивач просить суд стяг нути суму заборгованості з в ідповідача.
В призначений день та час у судове засідання з'явився пр окурор та представник позива ча, представник відповідача, належним чином повідомлений про дату, час і місце розгляду справи в судове засідання не з'явився, про причини неприбу ття суд не повідомив.
Прокурор та представник по зивача - Управління Пенсійн ого фонду України в місті Обу хові та Обухівському районі Київської області в судовому засіданні позовні вимоги пі дтримали в повному обсязі, пр осили суд позов задовольнити .
Від відповідача заперечен ня на адміністративний позов , будь-яких пояснень, заяв чи к лопотань до суду не надходил о.
Всебічно та об' єктивно д ослідивши матеріали справи, та оцінивши їх у сукупності, с уд дійшов висновку, що позов підлягає задоволенню з огляд у на наступне.
Відповідач, Відкрите акці онерне товариство «Гідроеле ктромонтаж», є юридичною осо бою, зареєстрованою Виконавч им комітетом Обухівської рай онної ради 15.03.1994 року, ідентифік аційний код 13723817.
Позивачем на підставі розр ахунків фактичних витрат на виплату і доставку пенсій, пр изначених відповідно до пунк ту «а»статті 13 Закону України «Про пенсійне забезпечення» (крім працівників, безпосере дньо зайнятих повний робочий день на підземних роботах з в идобутку вугілля, сланцю, руд и та інших корисних копалин, н а будівництві шахт та рудник ів), відповідно до частини 2 Пр икінцевих положень Закону Ук раїни від 09.07.2003 року № 1058-IV «Про за гальнообов' язкове державн е пенсійне страхування», виз начено розмір витрат, які під лягають відшкодуванню за рах унок відповідача у зв' язку з виплатою та доставкою пенс ій за жовтень, листопад та гру день 2010 року в сумі 7162, 67 гривень; за січень, лютий, березень, кві тень, травень, червень та липе нь 2011 року в сумі 891,28 гривень.
З матеріалів справи вбачає ться, що заборгованість відп овідача за весь період стягн ення за списком № 1 складає - 8 053, 95 гривень.
На підставі розрахунків фа ктичних витрат на виплату і д оставку пенсій, призначених відповідно до пункту «б»-«з» статті 13 Закону України «Про п енсійне забезпечення», відпо відно до частини 2 Прикінцеви х положень Закону України ві д 09.07.2003 року № 1058-IV «Про загальноо бов' язкове державне пенсій не страхування», визначено р озмір витрат, які підлягають відшкодуванню за рахунок ві дповідача у зв' язку з випла тою та доставкою пенсій з жов тня 2010 року по квітень 2011 року в сумі 13688,92 гривень, з травня 2011 рок у по липень 2011 року складає 4915, 83 г ривні.
З матеріалів справи вбачає ться, що заборгованість відп овідача за списком № 2 складає - 18604, 75 гривень.
Так, з жовтня 2010 року по липен ь 2011 року за відповідачем раху ється заборгованість в загал ьній сумі 26 658, 70 гривень.
Надаючи правову оцінку від носинам, що виникли між сторо нами, суд зазначає наступне.
Пунктом 3 Прикінцевих та п ерехідних положень Закону Ук раїни «Про збір та облік єдин ого внеску на загальнообов' язкове державне соціальне ст рахування»від 08.07.2010 року № 2464 вст ановлено, що з дня набрання чи нності цим Законом платники страхових внесків на загальн ообов'язкове державне пенсій не страхування, загальнообов 'язкове державне соціальне с трахування на випадок безроб іття, загальнообов'язкове де ржавне соціальне страхуванн я у зв'язку з тимчасовою втрат ою працездатності та витрата ми, зумовленими похованням, з агальнообов'язкове державне соціальне страхування від н ещасного випадку на виробниц тві та професійного захворюв ання, які спричинили втрату п рацездатності, вважаються пл атниками єдиного внеску.
Цей Закон визначає право ві та організаційні засади з абезпечення збору та обліку єдиного внеску на загальнооб ов'язкове державне соціальне страхування, умови та порядо к його нарахування і сплати т а повноваження органу, що зді йснює його збір та ведення об ліку, зокрема, принципи збору та ведення обліку єдиного вн еску; платники єдиного внеск у; порядок нарахування, обчис лення та сплати єдиного внес ку; розмір єдиного внеску та п ропорції його розподілу за в идами загальнообов'язкового державного соціального стра хування; орган, що здійснює зб ір та веде облік єдиного внес ку, його повноваження та відп овідальність; склад, порядок ведення та використання дан их Державного реєстру загаль нообов'язкового державного с оціального страхування; поря док здійснення державного на гляду за збором та веденням о бліку єдиного внеску.
Водночас, принципи, засади і механізми функціонування системи загальнообов' язко вого державного пенсійного с трахування визначаються Зак оном України від 09.07.2003 року № 1058-І V «Про загальнообов' язкове державне пенсійне страхуван ня»(далі - Закон України від 09.07.2003 року № 1058-ІV), зокрема: при нципи та структура системи з агальнообов' язкового держ авного пенсійного страхуван ня; коло осіб, які підлягають з агальнообов' язковому держ авному пенсійному страхуван ню; платники страхових внеск ів, їх права та обов' язки; пор ядок нарахування, обчислення та сплати страхових внесків , стягнення заборгованості з а цими внесками тощо.
Відповідно до пункту 2 При кінцевих положень Закону Укр аїни «Про загальнообов' язк ове державне пенсійне страху вання», пенсійне забезпеченн я застрахованих осіб, які пра цювали або працюють на підзе мних роботах, на роботах з осо бливо шкідливими і особливо важкими умовами праці за спи ском № 1 та на інших роботах із шкідливими і важкими умовам и праці за списком № 2 виробниц тв, робіт, професій, посад і по казників, затверджених Кабін етом Міністрів України, та за результатами атестації робо чих місць, на посадах, що дають право на призначення пенсії за віком на пільгових умовах або за вислугу років, які відп овідно до законодавства, що д іяло раніше, мали право на пен сію на пільгових умовах або з а вислугу років, здійснюєтьс я згідно з окремим законодав чим актом через професійні т а корпоративні фонди.
До запровадження пенсійно го забезпечення через профес ійні та корпоративні фонди:
особам, зазначеним в абзаці першому цього пункту, пенсії призначаються за нормами ць ого Закону в разі досягнення пенсійного віку та наявност і трудового стажу, передбаче ного
Законом України від 05.11.1991 ро ку № 1788-XII «Про пенсійне забезпе чення».
Відповідно до вимог статт і 13 Закону України «Про пенсій не забезпечення», на пільгов их умовах мають право на пенс ію за віком, незалежно від міс ця останньої роботи:
а) працівники, зайняті пов ний робочий день на підземни х роботах, на роботах з особли во шкідливими i особливо важк ими умовами праці, - за списком № 1 виробництв, робіт, професі й, посад i показників, затвердж уваним Кабінетом Міністрів У країни, i за результатами атес тації робочих місць;
б) працівники, зайняті повни й робочий день на інших робот ах із шкідливими i важкими умо вами праці, - за списком № 2 виро бництв, робіт, професій, посад i показників, затверджуваним Кабінетом Міністрів України , i за результатами атестації р обочих місць.
Пунктом 2 Прикінцевих поло жень вказаного Закону Україн и «Про загальнообов' язкове державне пенсійне страхуван ня»передбачено, що підприємс тва та організації з коштів, п ризначених на оплату праці, в носять до Пенсійного фонду п лату, що покриває фактичні ви трати на виплату і доставку п енсій особам, які були зайнят і повний робочий день на підз емних роботах, на роботах з ос обливо шкідливими і особливо важкими умовами праці за спи ском № 1 виробництв, робіт, про фесій, посад і показників, зат верджених Кабінетом Міністр ів України, крім тих, що були б езпосередньо зайняті повний робочий день на підземних ро ботах (включаючи особовий ск лад гірничорятувальних част ин) з видобутку вугілля, сланц ю, руди та інших корисних копа лин, на будівництві шахт та ру дників за списком робіт і про фесій, затвердженим Кабінето м Міністрів України, починаю чи з дня набрання чинності ци м Законом, у розмірі 20 відсотк ів з наступним збільшенням ї ї щороку на 10 відсотків до 100-ві дсоткового розміру відшкоду вання фактичних витрат на ви плату і доставку цих пенсій д о набуття права на пенсію за в іком відповідно до цього Зак ону.
При цьому зберігається п орядок покриття витрат на ви плату і доставку цих пенсій, щ о діяв до набрання чинності ц им Законом.
З вищевикладеного суд ро бить висновок, що необхідніс ть відшкодування відповідач ем позивачу фактичних витрат на виплату і доставку пенсій , призначених на пільгових ум овах за списками №1 та списком № 2, передбачена діючим законо давством.
Порядок покриття витрат н а виплату та доставку пільго вих пенсій встановлено Інстр укцією «Про порядок обчислен ня і сплати страхувальниками та застрахованими особами в несків на загальнообов' язк ове державне пенсійне страху вання до Пенсійного фонду Ук раїни»затвердженої Постано вою Правлінням Пенсійного ф онду України від 19.12.2003 року № 21-1 і зареєстрованої в Міністерст ві юстиції України 16.01.2004 року за № 64/8663.
Згідно із пунктом 6.1 Інструк ції відшкодуванню підлягают ь витрати Пенсійного фонду н а виплату та доставку пенсій в таких розмірах:
- для платників, зазнач ених у підпункті 2.1.1 пункту 2.1 ці єї Інструкції, - фактичні витр ати на виплату і доставку пен сій працівникам, зайнятим по вний робочий день на підземн их роботах, на роботах з особл иво шкідливими і особливо ва жкими умовами праці за списк ом № 1 виробництв, робіт, профе сій, посад і показників, затве рдженим Кабінетом Міністрів України, крім працівників, що були безпосередньо зайняті повний робочий день на підзе мних роботах (включаючи особ овий склад гірничорятувальн их частин) з видобутку вугілл я, сланцю, руди та інших корисн их копалин, на будівництві ша хт та рудників за списком роб іт і професій, затвердженим К абінетом Міністрів України, у таких розмірах:
- 80 відсотків від факти чних витрат на виплату і дост авку цих пенсій, призначених та/або виплачених у 2010 році;
- 90 відсотків від факти чних витрат на виплату і дост авку цих пенсій, призначених та/або виплачених у 2011 році.
Відповідно до пункту 6.4 Інст рукції про порядок обчисленн я і сплати страхувальниками та застрахованими особами вн есків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхуван ня до Пенсійного фонду Украї ни розмір сум до відшкодуван ня на поточний рік визначаєт ься відділами надходження до ходів органів Пенсійного фон ду України щорічно у розраху нках фактичних витрат на вип лату та доставку пільгових п енсій, призначених відповідн о до частини 2 Прикінцевих пол ожень Закону України від 09.07.2003 р оку № 1058-1 «Про загальнообов'язк ове державне пенсійне страху вання», які надсилаються під приємствам до 20-го січня поточ ного року та протягом 10 днів з новопризначених (перерахова них) пенсій. Розрахунки склад аються на підставі відомосте й відділів з призначення пен сій органів Пенсійного фонду України, які подаються згідн о з додатком 8 до 1 січня поточн ого року та протягом 10 днів з д ня прийняття рішення про при значення нової пенсії (пункт 6.5 Інструкції про порядок обч ислення і сплати страхувальн иками та застрахованими особ ами внесків на загальнообов' язкове державне пенсійне стр ахування до Пенсійного фонду України).
Згідно з пунктом 6.8 вказаної Інструкції підприємства щом ісяця до 25-го числа вносять до Пенсійного фонду зазначену в повідомленні місячну суму фактичних витрат на виплату та доставку пенсій, призначе них на пільгових умовах.
У разі зміни розміру пенсії або настання обставин, які вп ливають на суму відшкодуванн я (смерть пенсіонера, зміна мі сця проживання та інше), орган и Пенсійного фонду повідомля ють про це підприємства в міс ячний термін з моменту виник нення цих обставин. Суми факт ичних витрат на виплату та до ставку пільгових пенсій за п еріод з дати призначення пен сії до дати складання розрах унку фактичних витрат на вип лату та доставку пільгових п енсій, призначених відповідн о до частини 2 Прикінцевих пол ожень Закону № 1058-ІV, сплачуютьс я одночасно із оплатою факти чних витрат на виплату та дос тавку пільгових пенсій за пе рший поточний місяць.
Виходячи зі змісту вказан их норм законодавства, підст авою для відшкодування підпр иємством органам Пенсійного фонду України витрат на випл ату та доставку пільгових пе нсій є розрахунки фактичних витрат на виплату та доставк у пільгових пенсій за відпов ідний період.
Згідно з пунктом 6.9. Інструкц ії, у разі призначення пенсій на пільгових умовах особам, я кі мають необхідний стаж роб оти не за місцем призначення цієї пенсії, орган Пенсійног о фонду за місцем призначенн я пенсії надсилає повідомлен ня згідно з додатками, зазнач еними у пункті 6.4 цієї Інструк ції для зазначених підприємс тв, у двох примірниках через о рган Пенсійного фонду за міс цезнаходженням цього підпри ємства. Відшкодування сум фа ктичних витрат на виплату та доставку пенсій, призначени х на пільгових умовах, у таких випадках здійснюється підпр иємством на рахунки органу П енсійного фонду за місцем йо го реєстрації.
Позивачем на адресу Відкри того акціонерного товариств а «Гідроелектромонтаж»були надіслані розрахунки фактич них витрат на виплату та дост авку пільгових пенсій, призн ачених відповідно до частини 2 Прикінцевих положень Закон у України «Про загальнообов' язкове державне пенсійне стр ахування»в частині пенсій, п ризначених відповідно до пун ктів «а»та «б»-«з»статті 13 Зак ону України «Про пенсійне за безпечення», які отримано ві дповідачем, про що свідчить п ідпис про отримання на ксеро копіях поштових повідомлень , які наявні в матеріалах спра ви.
Отримавши розрахунки фак тичних витрат на виплату та д оставку пільгових пенсій, пр изначених відповідно до част ини 2 Прикінцевих положень За кону України «Про загальнооб ов' язкове державне пенсійн е страхування»в частині пенс ій, призначених відповідно д о пунктів «а»та «б»-«з» статт і 13 Закону України «Про пенсій не забезпечення», не надавши на них до позивача заперечен ь, та не оскарживши розрахунк и в суді, відповідач фактично узгодив такі розрахунки. Від так, визначена в розрахунках сума до відшкодування факти чних витрат на виплату та дос тавку пільгових пенсій підля гає сплаті відповідачем.
Проаналізувавши положен ня чинного законодавства, що регулює спірні правовідноси ни, враховуючи обставини спр ави, та досліджені докази, які є в матеріалах справи, суд вва жає, що позовні вимоги підляг ають задоволенню в повному о бсязі з наступних підстав.
Згідно з абзацом «а»статт і 13 Закону України «Про пенсій не забезпечення», на пільгов их умовах мають право на пенс ію за віком, незалежно від міс ця останньої роботи: працівн ики, зайняті повний робочий д ень на підземних роботах, на р оботах з особливо шкідливими і особливо важкими умовами п раці - за списком № 1 виробниц тв, робіт, професій, посад і по казників, затверджуваним Каб інетом Міністрів України, і з а результатами атестації роб очих місць: чоловіки - після досягнення 50 років і при стаж і роботи не менше 20 років, з них не менше 10 років на зазначени х роботах.
Згідно з абзацом «б»вказа ної статті Закону, на пільгов их умовах мають право на пенс ію за віком, незалежно від міс ця останньої роботи, також пр ацівники, зайняті повний роб очий день на інших роботах із шкідливими і важкими умовам и праці, - за списком № 2 виробни цтв, робіт, професій, посад і п оказників, затверджуваним Ка бінетом Міністрів України, і за результатами атестації р обочих місць: чоловіки - піс ля досягнення 55 років при стаж і роботи не менше 25 років, з них не менше 12 років 6 місяців на за значених роботах.
З вищевикладеного вбачаєт ься, що відповідач зобов' яз аний покривати Пенсійному фо нду витрати на виплату та дос тавку пенсій, відповідно до п ункту 2 Прикінцевих положень Закону України «Про загальн ообов'язкове державне пенсій не страхування»в частині пен сій, призначених відповідно до пункту «б-з» статті 13 Закон у України «Про пенсійне забе зпечення»(список № 2), що відпо відно до пункту 1 статті 2 Зако ну України «Про збір на обов' язкове державне пенсійне стр ахування», є об' єктом опода ткування, а по списку № 1 - підпр иємства та організації відшк одовують з коштів, призначен их на оплату праці з дня набра ння чинності цим законом, у ро змірі 20 відсотків з наступним збільшенням її щороку на 10 ві дсотків до 100-відсоткового роз міру відшкодування фактични х витрат на виплату і доставк у цих пенсій до набуття права на пенсію за віком відповідн о до цього Закону.
Матеріалами справи підтве рджено, що позивач надсилав н а адресу відповідача розраху нки фактичних витрат на випл ату та доставку пенсій, відпо відно до пункту 2 Прикінцевих положень Закону України «Пр о загальнообов' язкове держ авне пенсійне страхування»в частині пенсій, призначених відповідно до пунктів «а»та «б-з»статті 13 Закону України «Про пенсійне забезпечення» за період, за який стягується борг.
Відповідач неодноразово повідомлявся Управлінням Пе нсійного фонду України в міс ті Обухові та Обухівському р айоні Київської області про виникнення у нього заборгова ності, але належним чином не в ідреагував, тому позивач зму шений був звернутися до суду з даним позовом.
На день розгляду справи за боргованість відповідачем н е погашена та складає 26658 (двадц ять шість тисяч шістсот п' я тдесят вісім) гривень 70 копійо к.
Отже, оскільки предметом по зову є стягнення з відповіда ча заборгованості по пільгов им пенсіям з жовтня 2010 року по л ипень 2011 року, не сплачених від повідачем, суд дійшов виснов ку, що позовні вимоги є обґрун тованими та підлягають задов оленню.
Відповідно до статті 19 Кон ституції України органи держ авної влади та органи місцев ого самоврядування, їх посад ові особи зобов'язані діяти л ише на підставі, в межах повно важень та у спосіб, що передба чені Конституцією та законам и України.
Статтею 11 Кодексу адмініс тративного судочинства Укра їни встановлено, що розгляд і вирішення справ в адміністр ативних судах здійснюється н а засадах змагальності сторі н та свободи в наданні ними су ду своїх доказів і у доведенн і перед судом їх переконливо сті.
Згідно зі статтею 71 цього Ко дексу кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та зап еречення, крім розгляду спра в про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб' є кту владних повноважень.
Суб' єкт владних повноваж ень повинен надати суду всі н аявні у нього документи та ма теріали, які можуть бути вико ристані як докази у справі.
Якщо особа, яка бере участь у справі, без поважних причин не надасть докази на пропози цію суду для підтвердження о бставин на які вона посилаєт ься, суд вирішує справу на під ставі наявних доказів.
Відповідно до частини четв ертої статті 94 Кодексу адміні стративного судочинства Укр аїни, у справах, в яких позивач ем є суб' єкт владних повнов ажень, а відповідачем - фізи чна чи юридична особа, судові витрати, здійснені позиваче м, з відповідача не стягуютьс я.
Керуючись статтями 11, 14, 70, 71, 72, 86, 94, 159-163, 167, 254 Кодексу адміністрат ивного судочинства України, суд, -
П О С Т А Н О В И В:
Адміністративний позов задовольнити.
Стягнути з Відкритого акці онерного товариства «Гідрое лектромонтаж» до Управління Пенсійного фонду України в м істі Обухові та Обухівському районі Київської області су му боргу в розмірі 26658 (двадцять шість тисяч шістсот п' ятде сят вісім) гривень 70 копійок.
Постанова набирає закон ної сили в порядку, встановле ному статтею 254 Кодексу адміні стративного судочинства Укр аїни.
У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо й ого не скасовано, набирає зак онної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного про вадження або набрання законн ої сили рішенням за наслідка ми апеляційного провадження .
Апеляційна скарга на поста нову суду подається до Київс ького апеляційного адмініст ративного суду через Київськ ий окружний адміністративни й суд.
Згідно з частиною другою ст атті 186 Кодексу адміністратив ного судочинства України апе ляційна скарга на постанову суду першої інстанції подаєт ься протягом десяти днів з дн я її проголошення. У разі заст осування судом частини треть ої статті 160 цього Кодексу, а та кож прийняття постанови у пи сьмовому провадженні апеляц ійна скарга подається протяг ом десяти днів з дня отриманн я копії постанови.
Суддя Шевченко А.В.
Постанова у повному обся зі виготовлена 22 грудня 2011 рок у.
Суд | Київський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 20.12.2011 |
Оприлюднено | 11.01.2012 |
Номер документу | 20563649 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Київський окружний адміністративний суд
Шевченко А.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні