Постанова
від 23.12.2011 по справі 2а-11191/11/1270
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Категорія №9

ПОСТАНОВА

Іменем України

23 грудня 2011 року Справа № 2а-11191/11/1270

Суддя Луганського окружно го адміністративного суду Ла гутін А.А., розглянувши у м. Луг анську у порядку скороченого провадження адміністративн у справу за позовом Луганськ ого територіального управлі ння Державної комісії з цінн их паперів та фондового ринк у до відкритого акціонерного товариства «Міловське ремон тно-транспортне підприємств о» про стягнення заборговано сті,-

ВСТАНОВИВ:

30 листопада 2011 року Луганськ е територіальне управління Д ержавної комісії з цінних па перів та фондового ринку (дал і - Позивач або ЛТУ ДКЦПФР) зв ернулося до Луганського окру жного адміністративного суд у з адміністративним позовом до відкритого акціонерного товариства «Міловське ремон тно-транспортне підприємств о» (далі - Відповідач або ВАТ «Міловське ремонтно-транспо ртне підприємство») про стяг нення суми штрафних санкцій за правопорушення на ринку ц інних паперів в сумі 17000,00 грн. за постановою ЛТУ ДКЦПФР №204-ЛУ в ід 05.07.2011.

В обґрунтування позовних в имог позивач послався на те, щ о ВАТ «Міловське ремонтно-тр анспортне підприємство» пор ушило вимоги п.1 глави 7 розділ у V Положення “Про розкриття і нформації емітентами цінних паперів”, затвердженого ріш енням Державної комісії з ці нних паперів та фондового ри нку №1591 від 19.12.2006 року та зареєст рованого Міністерством юсти ції України 05.02.2007 року за №97/13364 (із змінами та доповненнями), а са ме, не подало до Комісії річну інформацію за 2010 рік у строк до 01.06.2011. Такі дії відповідача під падають під правопорушення, відповідальність за яке пере дбачена п.7 ч.1 ст.11 Закону Украї ни Закону України “Про держа вне регулювання ринку цінних паперів в Україні”- неподанн я інформації до Державної ко місії з цінних паперів та фон дового ринку. Обставиною, що о бтяжує відповідальність від повідача є наявність повторн ого вчинення протягом року о днорідного правопорушення, п ро що свідчить постанова ЛТУ ДКЦПФР №205-ЛУ від 23.07.2010 року. У зв' язку з цим, на підставі ст.ст.9, 11,12 Закону України “Про держав не регулювання ринку цінних паперів в Україні” начальник ом ЛТУ ДКЦПФР у відношенні ві дповідача 05.07.2011 року була винес ена постанова №204-ЛУ про накла дення санкцій за правопоруше ння на ринку цінних паперів у розмірі 17 000,00 грн. та запропонов ано протягом 15-ти днів від дня її отримання перерахувати в казану суму в дохід Державно го бюджету України, копії пла тіжних документів направити до ЛТУ ДКЦПФР. Зазначена пост анова про накладення санкцій у встановленому законодавст вом порядку відповідачем оск аржена не була, копій платіжн их документів на підтверджен ня виконання постанови до ЛТ У ДКЦПФР не надходило, що свід чить про несплату штрафу до Д ержавного бюджету України. Н а підставі викладеного позив ач просив стягнути з відпові дача - Відкритого акціонерно го товариства «Міловське рем онтно-транспортне підприємс тво» в дохід Державного бюдж ету України суму штрафних са нкцій за правопорушення на р инку цінних паперів в сумі 17000,0 0 грн. згідно з постановою ЛТУ ДКЦПФР №204-ЛУ від 05.07.2011 року.

Відповідач повідомлений н алежним чином про відкриття провадження у скороченому пр овадженні (аркуш справи 16).

У встановлений судом строк відповідачем не подано ані з аперечень проти позову, ані з аяви про визнання позовних в имог.

Дослідивши матеріали спра ви, розглянувши справу в межа х заявлених позовних вимог і наданих сторонами доказів, о цінивши докази відповідно до вимог ст.ст. 69-72 КАС України, суд прийшов до наступного.

Згідно із абз. 2 ст.1 Закону Ук раїни від 30 жовтня 1996 року № 448/96-В Р “Про державне регулювання ринку цінних паперів в Украї ні”(далі - Закон № 448) державне р егулювання ринку цінних папе рів - це здійснення державою к омплексних заходів щодо упор ядкування, контролю, нагляду за ринком цінних паперів та ї х похідних та запобігання зл овживанням і порушенням у ці й сфері.

Відповідно до ст.3 Закону № 448 державне регулювання ринку цінних паперів здійснюється у таких формах:

- прийняття актів законодав ства з питань діяльності уча сників ринку цінних паперів;

- регулювання випуску та обі гу цінних паперів, прав та обо в' язків учасників ринку цін них паперів;

- видача ліцензій на здійсне ння професійної діяльності н а ринку цінних паперів та заб езпечення контролю за такою діяльністю;

- заборона та зупинення на п евний термін (до одного року);

- професійної діяльності на ринку цінних паперів у разі в ідсутності ліцензії на цю ді яльність та притягнення до в ідповідальності за здійснен ня такої діяльності згідно з чинним законодавством;

- реєстрація випусків (емісі й) цінних паперів та інформац ії про випуск (емісію) цінних п аперів;

- контроль за дотриманням ем ітентами порядку реєстрації випуску цінних паперів та ін формації про випуск цінних п аперів, умов продажу (розміще ння) цінних паперів, передбач ених такою інформацією;

- створення системи захисту прав інвесторів і контролю з а дотриманням цих прав еміте нтами цінних паперів та особ ами, які здійснюють професій ну діяльність на ринку цінни х паперів;

- контроль за достовірністю інформації, що надається емі тентами та особами, які здійс нюють професійну діяльність на ринку цінних паперів, конт ролюючим органам;

- встановлення правил і стан дартів здійснення операцій н а ринку цінних паперів та кон тролю за їх дотриманням;

- контроль за системами ціно утворення на ринку цінних па перів;

- контроль за діяльністю осі б, які обслуговують випуск та обіг цінних паперів;

- проведення інших заходів щ одо державного регулювання і контролю за випуском та обіг ом цінних паперів.

Державне регулювання ринк у цінних паперів згідно із ст .5 Закону № 448 здійснює Державн а комісія з цінних паперів та фондового ринку.

Державна комісія з цінних п аперів та фондового ринку є д ержавним органом, підпорядко ваним Президенту України і п ідзвітним Верховній Раді України. До системи цього орг ану входять Державна комісія з цінних паперів та фондовог о ринку, її центральний апара т і територіальні органи. Дер жавна комісія з цінних папер ів та фондового ринку здійсн ює повноваження через центра льний апарат і свої територі альні органи (ст.6 Закону Украї ни № 448).

Державна комісія з цінних п аперів та фондового ринку, у в ідповідності із п.14 ст.8 Закону № 448, зокрема, має право наклада ти штрафні та інші санкції за порушення чинного законодав ства на юридичних осіб та їх с півробітників, аж до анулюва ння ліцензій на здійснення п рофесійної діяльності на рин ку цінних паперів.

Відповідно до п.10 ч.1 ст.8 Закон у № 448 позивач має право надсил ати емітентам, особам, які зді йснюють професійну діяльніс ть на ринку цінних паперів, фо ндовим біржам та саморегулів ним організаціям обов'язкові для виконання розпорядження про усунення порушень закон одавства про цінні папери та вимагати надання необхідних документів відповідно до чи нного законодавства.

Судом установлено, підтвер джується матеріалами справи , що відповідач - ВАТ «Міловськ е ремонтно-транспортне підпр иємство» порушило вимоги п.1 г лави 7 розділу V Положення про розкриття інформації емітен тами цінних паперів, затверд женого рішенням Державної ко місії з цінних паперів та фон дового ринку №1591 від 19.12.2006 року т а зареєстрованого Міністерс твом юстиції України 05.02.2007 року за №97/13364, а саме, не подало річну інформацію за 2010 рік в до Держа вної комісії з цінних папері в та фондового ринку в термін до 01.06.2011 року.

22.06.2011 уповноваженою особою ЛТ У ДКЦПФР складено акт № 204-ЛУ пр о правопорушення на ринку ці нних паперів, яким зафіксова но повторне порушення відпов ідачем - ВАТ «Міловське ремо нтно-транспортне підприємст во» вимог Закону № 448 (аркуш спр ави 9), 23.07.2010 року позивачем у відн ошенні відповідача вже винос илася постанова №205-ЛУ, якою на кладено санкції через нерозк риття регулярної річної інфо рмації шляхом її подання до К омісії (аркуш справи 12).

23.06.2011 року начальником ЛТУ ДК ЦПФР винесено постанову про розгляд справи №204-ЛУ про прав опорушення на ринку цінних п аперів, згідно п.2 зазначеної п останови розгляд справи про правопорушення на ринку цінн их паперів відносно ВАТ «Міл овське ремонтно-транспортне підприємство» було призначе но на 05.07.2011 року (аркуш справи 10).

05.07.2011 року на підставі ст.ст.8,9, 11,12 Закону № 448 начальником ЛТУ Д КЦПФР у відношенні відповіда ча була винесена постанова № 204-ЛУ про накладення санкцій з а правопорушення на ринку ці нних паперів у розмірі 17000,00 грн ., Відкритому акціонерному то вариству «Міловське ремонтн о-транспортне підприємство» запропоновано протягом 15-ти д нів від дня її отримання пере рахувати вказану суму в дохі д Державного бюджету України , копії платіжних документів направити до ЛТУ ДКЦПФР. Зазн ачена постанова про накладен ня санкцій у встановленому з аконодавством порядку відпо відачем оскаржена не була, ко пій платіжних документів на підтвердження виконання пос танови до ЛТУ ДКЦП ФР не надхо дило (аркуш справи 13).

07.07.2011 року вказана постанова направлена позивачем на юрид ичну адресу відповідача, що п ідтверджується копією реєст ру відправки поштової коресп онденції та фіскального чеку (аркуш справи 14).

Державна комісія з цінних п аперів та фондового ринку за стосовує до юридичних осіб ф інансові санкції за неподанн я, подання не в повному обсязі інформації та/або подання не достовірної інформації до Де ржавної комісії з цінних пап ерів та фондового ринку - у роз мірі до тисячі неоподатковув аних мінімумів доходів грома дян. За ті самі дії, вчинені по вторно протягом року, - у розмі рі від тисячі до п' яти тисяч неоподатковуваних мінімумі в доходів громадян (п.7 ч.1. ст.11 За кону № 448).

Відповідно до ст.12 Закону № 44 8 штрафи, передбачені статтею 11 цього Закону, накладаються Головою Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку, членом Комісії, началь ником відповідного територі ального органу або за його пи сьмовим дорученням його заст упником після розгляду матер іалів, які засвідчують факт п равопорушення.

Посадова особа Державної к омісії з цінних паперів та фо ндового ринку приймає рішенн я про накладення штрафу прот ягом 10 робочих днів після отри мання документів, зазначених у частині другій цієї статті . Рішення про накладення штра фу оформлюється постановою, що надсилається юридичній ос обі, на яку накладено штраф, та банківській установі, в якій відкрито поточний рахунок ц ієї юридичної особи.

05.07.2011 року начальником ЛТУ ДК ЦП та фондового ринку було ви несено постанову про накладе ння на відповідача санкцій з а правопорушення на ринку ці нних паперів за №204-ЛУ, при цьом у були враховані обставини, щ о обтяжують відповідальніст ь ВАТ «Міловське ремонтно-тр анспортне підприємство», а с аме: наявність повторного вч инення протягом року однорід ного правопорушення (постано ва про накладення санкцій за правопорушення на ринку цін них паперів за №205-ЛУ від 23.07.2010 ро ку).

Згідно з ст.11 Закону № 448 в разі несплати штрафу протягом 15 дн ів примусове стягнення штраф ів здійснюється на підставі відповідного рішення суду за позовом Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку.

Відповідно до розділу XVIII Пра вил розгляду справ про поруш ення вимог законодавства на ринку цінних паперів та заст осування санкцій, затверджен их рішенням Державної комісі ї з цінних паперів та фондово го ринку від 11 грудня 2007 року № 22 72 та зареєстрованих в Міністе рстві юстиції України 12 лютог о 2008 року за № 120/14811, штраф має бути сплачений юридичною особою не пізніше як через 15 днів з да ти отримання нею постанови. Ю ридичні особи сплачують штра фи шляхом перерахування кошт ів до Державного бюджету. Док умент, який підтверджує спла ту штрафу, протягом п'яти робо чих днів надсилається до упо вноваженого підрозділу цент рального апарату Комісії (ві дповідного підрозділу терит оріального органу Комісії). У разі несплати штрафу юридич ною особою в строк, установле ний пунктом 2 цього розділу, шт раф стягується в судовому по рядку.

Таким чином, Відкрите акціо нерне товариство «Міловське ремонтно-транспортне підпри ємство», порушило вимоги п.14 с т.8, ст.9, абз. 2 п.7 ч.1 ст.11, ст.12 Закону України № 448 та допустило повт орне вчинення протягом року однорідного правопорушення , що підтверджується актом пр о правопорушення на ринку ці нних паперів від 22.06.2011 № 204-ЛУ (а.с.9 ).

Враховуючи те, що відповіда ч постанову Луганського тери торіального управління Держ авної комісії з цінних папер ів та фондового ринку про нак ладення санкцій за правопору шення на ринку цінних папері в від 05.07.2011 року №204-ЛУ у встановл еному законодавством порядк у не оскаржив, внаслідок чого вона на момент розгляду спра ви є чинною та такою, що підляг ає виконанню, а також те, що в п орушення вимог розділу XVIII Пра вил розгляду справ про поруш ення вимог законодавства на ринку цінних паперів та заст осування санкцій, затверджен их рішенням Державної комісі ї з цінних паперів та фондово го ринку від 11 грудня 2007 року № 22 72 та зареєстрованих в Міністе рстві юстиції України 12 лютог о 2008 року за № 120/14811, штраф протяго м 15 днів з дати отримання пост анови про накладення санкцій за правопорушення на ринку ц інних паперів не сплатив, поз овні вимоги визнаються судом обґрунтованими та такими, що підлягають повному задоволе нню.

Сплата судового збору пози вачем було відстрочена судом до розгляду адміністративно ї справи по суті.

Оскільки судове рішення ух валене на користь позивача - суб' єкта владних повноваже нь, судові витрати не підляга ють стягненню з позивача.

Керуючись ст. ст. 2, 9, 10, 11, 17, 18, 71, 87, 94, 158 -163, 167, 183-2 Кодексу адміністративн ого судочинства України, суд

ПОСТАНОВИВ:

цінних паперів та фон дового ринку до відкритого а кціонерного товариства «Міл овське ремонтно-транспортне підприємство» про стягнення суми штрафних санкцій за пра вопорушення на ринку цінних паперів в сумі 17000,00 грн. за поста новою ЛТУ ДКЦПФР №204-ЛУ від 05.07.2011 року, задовольнити повністю.

Стягнути з відкритого акці онерного товариства «Міловс ьке ремонтно-транспортне під приємство» (код ЄДРПОУ 03569381, міс цезнаходження: 92505, Луганська о бласть, Міловський район, с. Ве ликоцьк, вул. Мелівська) в дохі д Державного бюджету України (р/р 31119106700198 в ГУ ДКУ в Луганській області, МФО 804013, код 24048282, код бюдж етної класифікації 21081100) суму ш трафних санкцій у розмірі 17 000, 00 грн. (сімнадцять тисяч гриве нь 00 коп.), накладених постанов ою Луганського територіальн ого управління Державної ком ісії з цінних паперів та фонд ового ринку про накладення с анкцій за правопорушення на ринку цінних паперів №204-ЛУ ві д 05.07.2011 року.

Постанова, прийнята у скороченому провадженні, кр ім випадків її оскарження в а пеляційному порядку, є остат очною.

Постанова за результатами скороченого провадження мож е бути оскаржена сторонами в апеляційному порядку до Дон ецького апеляційного адміні стративного суду.

Постанова може бути оскарж ена в апеляційному порядку т акож іншими особами у зв'язку з тим, що суд вирішив питання про їхні права, свободи, інтер еси чи обов'язки.

Строк для подання апеляцій ної скарги стороною або іншо ю особою, яка брала участь у сп раві, обчислюється з моменту отримання копії постанови.

Апеляційна скарга подаєть ся протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Апеляційна скарга подаєть ся до Донецького апеляційног о адміністративного суду чер ез Луганський окружний адмін істративний суд. Копія апеля ційної скарги одночасно надс илається особою, яка її подає , до суду апеляційної інстанц ії.

У разі оскарження в апеляці йному порядку постанови, при йнятої у скороченому провадж енні, ухвала суду апеляційно ї інстанції по такій справі є остаточною і оскарженню не п ідлягає.

Суддя А.А. Лагутін

СудЛуганський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення23.12.2011
Оприлюднено12.01.2012
Номер документу20567733
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-11191/11/1270

Постанова від 23.12.2011

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

А.А. Лагутін

Постанова від 23.12.2011

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

А.А. Лагутін

Постанова від 19.12.2011

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

А.А. Лагутін

Постанова від 19.12.2011

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

А.А. Лагутін

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні