Справа № 2а-5402/11
П О С Т А Н О В А
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
28 жовтня 2011 року Ленінський районний суд м. Луганська у складі:
Головуючого судді Кравченко Н.О.,
при секретарі Гусєвій К.І.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні в місті Луганську адміністративну справу за позовом Малого приватного підприємства «СТАРТ-2»до Управління Луганської міської ради з питань земельних ресурсів про визнання протиправними дій та зобов'язанні вчинити певні дії,
В С Т А Н О В И В:
Позивач звернувся до суду з вказаним позовом, в обгрунтування позовних вимог зазначив, що на підставі рішення Луганської міської ради від 27.08.2010р. №69/62 між Луганською міською радою та Малим приватним підприємством „СТАРТ-2” (Позивач) 16.12.2010р. був укладений договір оренди землі (надалі –Договір оренди), державна реєстрація від 27.05.2011р. №441010004000219. За зазначеним договором Позивачу передана в оренду земельна ділянка площею 0,1225 га за адресою: м. Луганськ, вул. 2-я Краснознамьонная, 32а (тридцять два „а”), кадастровий номер –4410100000:01:047:0120, під розміщений об'єкт незавершеного будівництва (торгівельний комплекс). Цільове призначення земельної ділянки –землі житлової та громадської забудови. Відповідно до п. 8 Договору оренди річна орендна плата встановлюється у розмірі 3,5 (трьох цілих п'яти десятих) відсотків від нормативної грошової оцінки орендованої земельної ділянки. Відповідно до п. 9 Договору оренди, щороку станом на 1 січня поточного року річна орендна плата попереднього року індексується на коефіцієнт, який застосовується для індексації грошової оцінки земель, порядок проведення якої затверджений Кабінетом Міністрів України. Якщо розрахований згідно цього порядку коефіцієнт менше чи дорівнює одиниці, індексація орендної плати не проводиться. Згідно п. 10 Договору оренди обчислення розміру річної орендної плати за земельну ділянку здійснюється з урахуванням індексу інфляції, який враховується при здійсненні індексації, яка проводиться у порядку визначеному діючим законодавством, а також з урахуванням інших змін нормативної грошової оцінки земельної ділянки, що відбуваються протягом терміну дії договору оренди землі, з урахуванням її цільового призначення. П. 14 Договору оренди встановлено, що у разі зміни нормативної грошової оцінки земельної ділянки протягом терміну дії Договору, пропорційно змінюється й розмір орендної плати без внесення відповідних змін в Договір. Про зміну нормативної грошової оцінки земельної ділянки орган, уповноважений Орендодавцем, письмово повідомляє Орендаря (Позивач) або робить про це оголошення в місцевому засобі масової інформації. П.п. 32.5 та 32.6 Договору оренди встановлено, що Орендар (Позивач) зобов'язаний самостійно обчислювати розмір річної орендної плати; для самостійного обчислення розміру річної орендної плати Орендар (Позивач) зобов'язаний звернутись в тижневий термін з моменту державної реєстрації договору оренди землі, а в подальшому звертатись щороку не пізніше місячного терміну після проведення у встановленому порядку індексації грошової оцінки земель до органу уповноваженому Орендодавцем, для отримання відповідної довідки.
Розрахунок орендної плати за земельну ділянку здійснюється на підставі довідок, які містять у собі дані для розрахунку орендної плати за земельні ділянки на певний поточний рік. Органом, уповноваженим Луганською міською радою видавати зазначені довідки для розрахунку орендної плати за земельні ділянки, є Відповідач –Управління Луганської міської ради з питань земельних ресурсів. Відповідач безпосередньо визначає коефіцієнт функціонального використання земельної ділянки, який є складовою при визначенні нормативної грошової оцінки земельної ділянки, та, відповідно, орендної плати.
Для розрахунку орендної плати за користування вищезазначеною земельною ділянкою Відповідачем була надана Позивачу «Довідка про розмір нормативної грошової оцінки земельної ділянки для розрахунку орендної плати на 2011 рік»№4853 від 16.06.11р., у якій з 27.05.2011р. функціональний коефіцієнт, він же - коефіцієнт функціонального використання, з урахуванням якого обчислюється нормативна грошова оцінка землі, а, відповідно, і річна орендна плата, встановлено - 2,5 (Кф -2,5).
Позивач вважає протиправними дії Відповідача щодо встановлення коефіцієнту функціонального використання 2,5 для вищезазначеної земельної ділянки, наданої МПП «СТАРТ-2» в оренду за наступних підстав:
Згідно з частинами першою, другою та третьою ст. 21 Закону України „Про оренду землі” орендна плата за земельну ділянку –це платіж, який Орендар вносить Орендодавцеві за користування земельною ділянкою. Розмір, форма і строки внесення орендної плати встановлюються за згодою сторін у договорі оренди (крім строків внесення орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності, які встановлюються відповідно до Податкового кодексу України). Обчислення розміру орендної плати за землю здійснюється з урахуванням індексів інфляції, якщо інше не передбачено договором оренди. Відповідно до п. 14.1.147 статті 14 Податкового кодексу України плата за землю –загальнодержавний податок, який справляється у формі земельного податку та орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності. Відповідно до п. 288.1 статті 288 Податкового кодексу України підставою для нарахування орендної плати за земельну ділянку є договір оренди такої земельної ділянки. Відповідно до п. 289.1 статті 289 Податкового кодексу України для визначення розміру податку та орендної плати використовується нормативна грошова оцінка земельних ділянок. Відповідно до п. 8 Договору оренди землі річна орендна плата встановлюється у розмірі 3,5 (трьох цілих п'яти десятих) відсотків від нормативної грошової оцінки орендованої земельної ділянки.
З наведеного випливає, що розмір орендної плати, яку повинен сплачувати Позивач, безпосередньо залежить від грошової оцінки земельної ділянки, яка передана йому в оренду за договором. Відповідно до п. 1.3 Порядку нормативної грошової оцінки земель сільськогосподарського призначення та населених пунктів, затвердженого наказом Державного комітету України по земельних ресурсах, Міністерства аграрної політики України, Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України, Української академії аграрних наук від 27.01.2006р. №18/15/21/11 (надалі –Порядок), нормативна грошова оцінка земель використовується для визначення розміру земельного податку, державного мита при міні, спадкуванні та даруванні земельних ділянок згідно із законом, орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності, втрат сільськогосподарського та лісогосподарського виробництва, а також під час розроблення показників та механізмів економічного стимулювання раціонального використання та охорони земель. П. 3.3 Порядку визначено формулу, за якою встановлюється нормативна грошова оцінка одного квадратного метра земельної ділянки населених пунктів, вказана оцінка залежить, зокрема, і від коефіцієнту (Кф), який характеризує функціональне використання земельної ділянки (під житлову та громадську забудову, для промисловості, транспорту тощо). Відповідно до абзацу першого п. 3.5 Порядку коефіцієнт, який характеризує функціональне використання земельної ділянки, ураховує відносну прибутковість видів економічної діяльності. Відповідно до положень Порядку, застосування коефіцієнтів функціонального використання залежить від того, яка саме діяльність провадиться на земельній ділянці. Додатком 1 до Порядку передбачено застосування таких коефіцієнтів функціонального використання, застосування яких можливо при наявності певних підстав. До таких підстав відноситься проведення будівельних робіт. Додаток 1 до Порядку в таких випадках передбачає застосування коефіцієнту функціонального використання 0,5 –для земель «зайнятих поточним та відведених під майбутнє будівництво». А коефіцієнт функціонального використання 2,5 передбачений тільки для категорії земель «землі комерційного використання».
Позивач зазначає, що земельна ділянка, надана МПП „СТАРТ-2” в оренду, використовується під розміщений об'єкт незавершеного будівництва (торгівельний комплекс), що фактично і означає поточне будівництво. На цей час на зазначеній земельній ділянці знаходиться об'єкт незавершеного будівництва (торгівельний комплекс), який належить Позивачу на праві власності. Будівництво об'єкта не закінчено та, відповідно, об'єкт, під будівництво якого надавалась в оренду земельна ділянка, в експлуатацію не введений. Ніякої діяльності, окрім будівництва, Позивачем на зазначеній земельній ділянці не здійснюється, та ніякого прибутку з використання цієї земельної ділянки Позивач не отримує. До того ж, і цільове призначення земельної ділянки, як встановлено п. 18 Договору оренди землі –„землі житлової та громадської забудови”, що, в свою чергу, само по собі спростовує встановлення для неї коефіцієнту функціонального використання передбаченого для категорії земель «землі комерційного використання». У зв'язку з цим Позивач вважає, що Відповідачем при видачі Довідок про розмір нормативної грошової оцінки земельних ділянок для розрахунку орендної плати за користування вищезазначеною земельною ділянкою повинен вказуватись коефіцієнт функціонального використання 0,5 (Кф –0,5) –який передбачений для земель, зайнятих поточним та відведених під майбутнє будівництво, а не коефіцієнт функціонального використання 2,5 (Кф –2,5), який передбачений для категорії земель «землі комерційного використання».
На підставі викладеного Позивач просить суд визнати протиправними дії Відповідача - Управління Луганської міської ради з питань земельних ресурсів, які полягають у встановленні з 27 травня 2011р. коефіцієнту функціонального використання 2,5, який передбачений для категорії земель «землі комерційного використання», для розрахунку орендної плати за користування земельною ділянкою площею 0,1225 га за адресою: м. Луганськ, вул. 2-я Краснознамьонная, 32а (тридцять два „а”), кадастровий номер –4410100000:01:047:0120, яка передана в оренду Позивачу –Малому приватному підприємству «СТАРТ-2»за договором оренди землі від 16.12.2010р., державна реєстрація від 27.05.2011р. №441010004000219, під розміщений об'єкт незавершеного будівництва (торгівельний комплекс), а також зобов'язати Відповідача - Управління Луганської міської ради з питань земельних ресурсів видавати відповідні довідки для розрахунку орендної плати за користування земельною ділянкою площею 0,1225 га за адресою: м. Луганськ, вул. 2-я Краснознамьонная, 32а (тридцять два „а”), кадастровий номер –4410100000:01:047:0120, яка передана в оренду Позивачу –Малому приватному підприємству «СТАРТ-2»за договором оренди землі 16.12.2010р., державна реєстрація від 27.05.2011р. №441010004000219, під розміщений об'єкт незавершеного будівництва (торгівельний комплекс), зазначаючи у них коефіцієнт функціонального використання (у довідках –функціональний коефіцієнт) 0,5 (Кф –0,5), який встановлений для земель, зайнятих поточним та відведених під майбутнє будівництво, з 27 травня 2011р. до закінчення будівництва об'єкту та введення його в експлуатацію.
В судовому засіданні представник Позивача підтримав позовні вимоги та просив їх задовольнити, надавши аналогічні пояснення.
В судовому засіданні представник Відповідача –Управління Луганської міської ради з питань земельних ресурсів позовні вимоги не визнав у повному обсязі. Свої заперечення мотивував тим, що кожна господарська діяльність направлена на отримання прибутку, тому застосування коефіцієнту функціонального використання 0,5, для земельної ділянки, що передана в оренду Позивачу, є необґрунтованим. Просив відмовити у задоволенні позову за необґрунтованістю.
Заслухавши представників сторін, дослідивши письмові докази та матеріали справи, на підставі фактичних даних, суд вважає позов таким, що підлягає задоволенню повністю з наступних підстав:
Як встановлено в судовому засіданні, на підставі рішення Луганської міської ради від 27.08.2010р. №69/62 між Луганською міською радою та Малим приватним підприємством „СТАРТ-2” (Позивач) 16.12.2010р. був укладений договір оренди землі (надалі –Договір оренди), державна реєстрація від 27.05.2011р. №441010004000219. За зазначеним договором Позивачу передана в оренду земельна ділянка площею 0,1225 га за адресою: м. Луганськ, вул. 2-я Краснознамьонная, 32а (тридцять два „а”), кадастровий номер –4410100000:01:047:0120, під розміщений об'єкт незавершеного будівництва (торгівельний комплекс). Цільове призначення земельної ділянки –землі житлової та громадської забудови. Відповідно до п. 8 Договору оренди річна орендна плата встановлюється у розмірі 3,5 (трьох цілих п'яти десятих) відсотків від нормативної грошової оцінки орендованої земельної ділянки. Відповідно до п. 9 Договору оренди, щороку станом на 1 січня поточного року річна орендна плата попереднього року індексується на коефіцієнт, який застосовується для індексації грошової оцінки земель, порядок проведення якої затверджений Кабінетом Міністрів України. Якщо розрахований згідно цього порядку коефіцієнт менше чи дорівнює одиниці, індексація орендної плати не проводиться. Згідно п. 10 Договору оренди обчислення розміру річної орендної плати за земельну ділянку здійснюється з урахуванням індексу інфляції, який враховується при здійсненні індексації, яка проводиться у порядку визначеному діючим законодавством, а також з урахуванням інших змін нормативної грошової оцінки земельної ділянки, що відбуваються протягом терміну дії договору оренди землі, з урахуванням її цільового призначення. П. 14 Договору оренди встановлено, що у разі зміни нормативної грошової оцінки земельної ділянки протягом терміну дії Договору, пропорційно змінюється й розмір орендної плати без внесення відповідних змін в Договір. Про зміну нормативної грошової оцінки земельної ділянки орган, уповноважений Орендодавцем, письмово повідомляє Орендаря (Позивач) або робить про це оголошення в місцевому засобі масової інформації. П.п. 32.5 та 32.6 Договору оренди встановлено, що Орендар (Позивач) зобов'язаний самостійно обчислювати розмір річної орендної плати; для самостійного обчислення розміру річної орендної плати Орендар (Позивач) зобов'язаний звернутись в тижневий термін з моменту державної реєстрації договору оренди землі, а в подальшому звертатись щороку не пізніше місячного терміну після проведення у встановленому порядку індексації грошової оцінки земель до органу уповноваженому Орендодавцем, для отримання відповідної довідки.
Розрахунок орендної плати за земельну ділянку здійснюється на підставі довідок про розмір нормативної грошової оцінки земельної ділянки для розрахунку орендної плати на певний поточний рік. Органом, уповноваженим Луганською міською радою видавати зазначені довідки для розрахунку орендної плати за земельні ділянки є Відповідач –Управління нерухомим майном Луганської міської ради. Відповідач безпосередньо визначає коефіцієнт функціонального використання земельної ділянки, який є складовою при визначенні нормативної грошової оцінки земельної ділянки, та, відповідно, орендної плати. Для розрахунку орендної плати за користування вищезазначеною земельною ділянкою Відповідачем була надана Позивачу «Довідка про розмір нормативної грошової оцінки земельної ділянки для розрахунку орендної плати на 2011 рік»№4853 від 16.06.11р., у якій з 27.05.2011р. функціональний коефіцієнт, він же - коефіцієнт функціонального використання, з урахуванням якого обчислюється нормативна грошова оцінка землі, а, відповідно, і річна орендна плата, встановлено - 2,5 (Кф -2,5).
Суд дійшов висновку, що дії Відповідача щодо встановлення коефіцієнту функціонального використання 2,5 для вищезазначеної земельної ділянки, наданої МПП «СТАРТ-2»в оренду, є протиправними за наступних підстав.
Відповідно до ст. 1 Закону України „Про оренду землі” оренда землі –це засноване на договорі строкове, платне володіння і користування земельною ділянкою, необхідною Орендареві для здійснення підприємницької та іншої діяльності.
Згідно з частинами першою, другою та третьою ст. 21 Закону України „Про оренду землі” орендна плата за земельну ділянку –це платіж, який Орендар вносить Орендодавцеві за користування земельною ділянкою. Розмір, форма і строки внесення орендної плати встановлюються за згодою сторін у договорі оренди (крім строків внесення орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності, які встановлюються відповідно до Податкового кодексу України). Обчислення розміру орендної плати за землю здійснюється з урахуванням індексів інфляції, якщо інше не передбачено договором оренди.
Відповідно до п. 14.1.147 статті 14 Податкового кодексу України плата за землю –загальнодержавний податок, який справляється у формі земельного податку та орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності. Відповідно до п. 288.1 статті 288 Податкового кодексу України підставою для нарахування орендної плати за земельну ділянку є договір оренди такої земельної ділянки. Відповідно до п. 289.1 статті 289 Податкового кодексу України для визначення розміру податку та орендної плати використовується нормативна грошова оцінка земельних ділянок.
Відповідно до п. 8 Договору оренди землі річна орендна плата встановлюється у розмірі 3,5 (трьох цілих п'яти десятих) відсотків від нормативної грошової оцінки орендованої земельної ділянки.
З наведеного випливає, що розмір орендної плати, яку повинен сплачувати Позивач, безпосередньо залежить від нормативної грошової оцінки земельної ділянки, яка передана йому в оренду за договором.
Механізм нормативної грошової оцінки земельних ділянок населених пунктів регламентований Порядком нормативної грошової оцінки земель сільськогосподарського призначення та населених пунктів, затвердженим наказом Державного комітету України по земельних ресурсах, Міністерства аграрної політики України, Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України, Української академії аграрних наук від 27.01.2006р. №18/15/21/11 (надалі –Порядок), п. 1.3 якого визначає, що нормативна грошова оцінка земель використовується для визначення розміру земельного податку, державного мита при міні, спадкуванні та даруванні земельних ділянок згідно із законом, орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності, втрат сільськогосподарського та лісогосподарського виробництва, а також під час розроблення показників та механізмів економічного стимулювання раціонального використання та охорони земель.
З п. 3.3 Порядку, який визначає формулу, за якою встановлюється нормативна грошова оцінка одного квадратного метра земельної ділянки населених пунктів, вбачається, що вказана оцінка залежить, зокрема, і від коефіцієнту (Кф), який характеризує функціональне використання земельної ділянки (під житлову та громадську забудову, для промисловості, транспорту тощо). Відповідно до абзацу першого п. 3.5 Порядку коефіцієнт, який характеризує функціональне використання земельної ділянки, ураховує відносну прибутковість видів економічної діяльності. Відповідно до положень Порядку, застосування коефіцієнтів функціонального використання залежить від того, яка саме діяльність провадиться на земельній ділянці.
Таким чином, суд дійшов висновку, що при встановленні коефіцієнту функціонального використання земельної ділянки Відповідач повинен насамперед враховувати наявні саме на зазначеній земельній ділянці види економічної діяльності, тобто чи здійснюється взагалі на земельній ділянці, переданій в оренду, економічна діяльність, яка передбачає отримання прибутку, та яка саме.
Додатком 1 (табл. 1.1) до Порядку нормативної грошової оцінки земель сільськогосподарського призначення та населених пунктів передбачено застосування таких коефіцієнтів функціонального використання, застосування яких можливо при наявності певних підстав. До таких підстав відноситься проведення будівельних робіт. Додаток 1 до Порядку в таких випадках передбачає застосування коефіцієнту функціонального використання 0,5 –для земель «зайнятих поточним та відведених під майбутнє будівництво». А коефіцієнт функціонального використання 2,5 передбачений тільки для категорії земель «землі комерційного використання».
Судом встановлено, що земельна ділянка, що надана МПП „СТАРТ-2” в оренду (а.с. 8-10), використовується під розміщений об'єкт незавершеного будівництва (торгівельний комплекс), що фактично і означає поточне будівництво. На цей час на зазначеній земельній ділянці знаходиться об'єкт незавершеного будівництва (торгівельний комплекс), який належить Позивачу на праві власності (а.с.16-19). Будівництво об'єкта не закінчено та, відповідно, об'єкт, під будівництво якого надавалась в оренду земельна ділянка, в експлуатацію не введений. Ніякої діяльності, окрім будівництва, Позивачем на зазначеній земельній ділянці не здійснюється, та ніякого прибутку з використання цієї земельної ділянки Позивач не отримує. Окрім того, згідно рішення Луганської міської ради №12/39 від 29.07.2011р. Позивачу наданий дозвіл (а.с.31) на розроблення проекту землеустрою щодо відведення зазначеної земельної ділянки, наданої йому в оренду, під будівництво та розміщення спортивного комплексу відповідно до обґрунтування зміни цільового призначення земельної ділянки. До того ж, і цільове призначення земельної ділянки, як встановлено п. 18 Договору оренди землі – „землі житлової та громадської забудови”, що, в свою чергу, само по собі спростовує встановлення для неї коефіцієнту функціонального використання передбаченого для категорії земель «землі комерційного використання». Зазначені обставини не заперечуються і не спростовані Відповідачем. Отже, суд доходить висновку, що, оскільки об'єкт, під будівництво та розміщення якого передавалась в оренду земельна ділянка, не закінчений будівництвом, то зазначена обставина унеможливлює комерційне використання зазначеної земельної ділянки.
А отже, оскільки ніякої економічної комерційної діяльності, яка передбачає отримання прибутку з переданої в оренду земельної ділянки, Позивачем на зазначеній земельній ділянці не здійснюється, то встановлення Відповідачем коефіцієнту функціонального використання 2,5 (Кф –2,5), який передбачений для категорії земель „землі комерційного використання” щодо зазначеної земельної ділянки, переданої Позивачу в оренду, є протиправним та безпідставним, таким що не відповідає положенням Порядку нормативної грошової оцінки земель сільськогосподарського призначення та населених пунктів, затвердженого наказом Державного комітету України по земельних ресурсах, Міністерства аграрної політики України, Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України, Української академії аграрних наук від 27.01.2006р. №18/15/21/11.
Таким чином, суд доходить висновку, що, оскільки земельна ділянка, передана Позивачу в оренду під розміщений об'єкт незавершеного будівництва (торгівельний комплекс), перебуває на стадії будівництва, то до завершення будівництва об'єкта, під будівництво якого ця земельна ділянка надана, з урахуванням зміни назви об'єкта будівництва в процесі будівництва та, відповідно до цієї назви - цільового призначення земельної ділянки, та введення об'єкта будівництва в експлуатацію при видачі Відповідачем Позивачу довідок про розмір нормативної грошової оцінки земельної ділянки для розрахунку орендної плати за вказану земельну ділянку повинен встановлюватись коефіцієнт функціонального використання 0,5 (Кф–0,5), який передбачений для земель зайнятих поточним та відведених під майбутнє будівництво.
Відповідно до ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Згідно з ч. 1 ст. 2 Кодексу адміністративного судочинства України завданням адміністративного судочинства є захист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їхніх посадових і службових осіб, інших суб'єктів при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень. Згідно з ч. 3 ст. 2 Кодексу адміністративного судочинства України, у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони, зокрема, на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку. Суд доходить висновку, що при вчиненні оскаржуваних дій Відповідачем зазначені вимоги не дотримано, зокрема, оскаржувані дії вчинені не обґрунтовано, тобто без урахування усіх обставин, що мають значення для вчинення дії, та не пропорційно.
Згідно з частинами 1 та 2 статті 71 Кодексу адміністративного судочинства України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.
Враховуючи, що обставини справи, які відповідно до законодавства повинні бути підтверджені певними конкретними засобами доказування, не можуть підтверджуватись іншими засобами доказування, судом визнається, що Відповідачем не були наведені обставини, які б підтверджувались достатніми доказами, що свідчать про обґрунтованість його заперечень проти позову. Відповідач не подав доказів, які б підтверджували його заперечення та спростовували доводи Позивача.
Згідно за статтею 162 Кодексу адміністративного судочинства України, у разі задоволення адміністративного позову суд може прийняти постанову про визнання протиправними дій суб'єкта владних повноважень та зобов'язанні відповідача вчинити певні дії.
Керуючись ст.ст. 2, 6, 7, 17, 71, 158-163, 167 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
ПОСТАНОВИВ:
Позовні вимоги Малого приватного підприємства «СТАРТ-2»до Управління Луганської міської ради з питань земельних ресурсів задовольнити у повному обсязі.
Визнати протиправними дії Відповідача - Управління Луганської міської ради з питань земельних ресурсів, які полягають у встановленні з 27 травня 2011р. коефіцієнту функціонального використання 2,5, який передбачений для категорії земель «землі комерційного використання», для розрахунку орендної плати за користування земельною ділянкою площею 0,1225 га за адресою: м. Луганськ, вул. 2-я Краснознамьонная, 32а (тридцять два „а”), кадастровий номер –4410100000:01:047:0120, яка передана в оренду Позивачу –Малому приватному підприємству «СТАРТ-2»за договором оренди землі від 16.12.2010р., державна реєстрація від 27.05.2011р. №441010004000219, під розміщений об'єкт незавершеного будівництва (торгівельний комплекс).
Зобов'язати Відповідача - Управління Луганської міської ради з питань земельних ресурсів видавати відповідні довідки для розрахунку орендної плати за користування земельною ділянкою площею 0,1225 га за адресою: м. Луганськ, вул. 2-я Краснознамьонная, 32а (тридцять два „а”), кадастровий номер –4410100000:01:047:0120, яка передана в оренду Позивачу –Малому приватному підприємству «СТАРТ-2»за договором оренди землі 16.12.2010р., державна реєстрація від 27.05.2011р. №441010004000219, під розміщений об'єкт незавершеного будівництва (торгівельний комплекс), зазначаючи у них коефіцієнт функціонального використання (у довідках –функціональний коефіцієнт) 0,5 (Кф –0,5), який встановлений для земель, зайнятих поточним та відведених під майбутнє будівництво, з 27 травня 2011р. до закінчення будівництва об'єкту та введення його в експлуатацію.
Постанова може бути оскаржена до Донецького апеляційного адміністративного суду через Ленінський районний суд протягом десяти днів з дня її проголошення. Постанова відповідно до ч. 1 ст. 254 Кодексу адміністративного судочинства України набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого цим Кодексом, якщо таку скаргу не було подано.
СУДДЯ: Н.О.Кравченко
Суд | Ленінський районний суд м. Луганськ |
Дата ухвалення рішення | 28.10.2011 |
Оприлюднено | 16.01.2012 |
Номер документу | 20741946 |
Судочинство | Адміністративне |
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні