Постанова
від 15.11.2011 по справі 2а-12514/11/0170/26
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВ НИЙ СУД

АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИ М

вул. Севастопольська, 4 3, м. Сімферополь, Автономна Республіка Крим, Україна, 95013

< Список >

ПОСТАНОВА

Іменем України

15 листопада 2011 р. < Текст > Справа №2а-12514/11/0170/26

Окружний адміністрат ивний суд Автономної Республ іки Крим у складі головуючог о судді Петренко В.В., за участ ю секретаря Асєєвої Л.О., розг лянувши письмовому провадже нні адміністративну справу з а позовом

Державної податкової інсп екції в м. Сімферополі АР Крим

до Приватного підприємств а «Арктур»

про стягнення,

за участю представників ст орін:

позивач - не з' явився;

від відповідача - не з' явив ся.

Суть спору: Державна податк ова інспекція в м. Сімферопол і АР Крим звернулась до Окруж ного адміністративного суду Автономної Республіки Крим з адміністративним позовом д о Приватного підприємства «А рктур» про стягнення 4400,00 грн. ш трафу.

Позовні вимоги обґрунтова ні тим, що відповідачем поруш ені розділ 4-1 ст. 152 та ст. 111 Закон у України «Про державне регу лювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних нап оїв та тютюнових виробів» № 48 1/95-ВР від 18.12.1995 року, за що рішенн ям № 000624/236/2303/31469887 від 28.03.2011 року засто совані фінансові санкції у в игляді штрафу в розмірі 4400,00 гр н.

Ухвалами Окружного адміні стративного суду АР Крим від 12.10.2011 року було відкрито прова дження в адміністративний сп раві, закінчено підготовче п ровадження та справу признач ено до судового розгляду.

Сторони явку своїх предста вників у судове засідання 15.11.20 11 року не забезпечили, про ден ь, час та місце розгляду справ и повідомлені належним чином - поштовою кореспонденцією та під розписку.

Відповідач явку свого пред ставника у судове засідання не забезпечив, про день, час та місце розгляду справи повід омлений належним чином - по штовою кореспонденцією. Відп овідач заперечень на адмініс тративний позов не надав, про причини неявки суду не повід омив, клопотання про відклад ення розгляду справи або про розгляд справі у відсутніст ь його представника не надси лав. Надіслане на адресу відп овідача, зазначену в позовні й заяві (а.с.2) та у витягу з Єдин ого державного реєстру юриди чних осіб та фізичних осіб - підприємців (а.с.6-7), повідомлен ня повернулось з відміткою п ро закінчення терміну зберіг ання, так відповідно до ст. 37 КА С України особа, яка відмовил ась одержати повістку, вважа ється такою, що її повідомлен о про дату, час і місце судовог о засідання.

Приймаючи до уваги, що в мат еріалах справи достатньо док азів для з' ясування обстави н по справі, суд вважає можлив им на підставі статті 128 КАС Ук раїни розглядати справу за в ідсутністю представників по зивача та відповідача.

Розглянувши матеріали спр ави, дослідив надані докази, в себічно і повно з'ясував всі ф актичні обставини, на яких ґр унтуються позовні вимоги, об 'єктивно оцінив докази, які ма ють юридичне значення для ро згляду справи і вирішення сп ору по суті, суд -

ВСТАНОВИВ:

Приватне підприємство «Ар ктур» (далі - ПП «Арктур») за реєстроване у якості юридич ної особи 06.04.2001 року виконавчим комітетом Сімферопольської міської ради АР Крим (ідентиф ікаційний код 31469887), про що вида не свідоцтво серії А 00 № 436663 (а.с. 8) та знаходиться на податково му обліку в ДПІ в м. Сімферопол і.

Судом встановлено, що на під ставі направлення № 465 та № 466 ві д 09.03.2011 року (а.с.12, зворотній бік а.с.12) посадовими особами Держ авної податкової адміністра ції у Автономній Республіці Крим головним державним под атковим ревізором - інспекто ром радником податкової служ би III рангу ДПА в АР Крим Ігна товським О.В. та головним де ржавним податковим ревізор ом - інспектором радником под аткової служби III рангу ДПА в А Р Крим Тетерюком В.В. пров едено перевірку за дотриманн ям суб' єктами господарюван ня порядку проведення розрах унків за товари (послуги), вимо г з регулювання обігу готівк и, наявності торгових патент ів і ліцензій господарської одиниці - кафе, розташовано го за адресою: м. Сімферополь, вул. Пушкіна, 13/7 господарську д іяльність в якому здійснює П П «Арктур», за результатами проведення якої складено акт перевірки реєстраційний № 276 /01/09/23/31469887 (надалі - акт перевірки) (а.с.14-15).

Акт перевірки підписаний б арменом ОСОБА_3

Перевіркою встановлено по рушення відповідачем п. 9 ст. 3 Закону України «Про застосув ання реєстраторів розрахунк ових операцій у сфері торгів лі, громадського харчування та послуг» та ст. 15, ст. 152 Закону України «Про державне регул ювання виробництва і обігу с пирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних нап оїв та тютюнових виробів» № 48 1/95-ВР від 18.12.1995 року.

На підставі акту перевірки Державною податковою інспек цією в м. Сімферополі АР Крим за порушення розділу 4-1 ст. 152 та ст. 111 Закону України «Про держ авне регулювання виробництв а і обігу спирту етилового, ко ньячного і плодового, алкого льних напоїв та тютюнових ви робів» № 481/95-ВР від 18.12.1995 року - н еобладнання спеціально відв едених для куріння місць та н ерозміщення наданої інформа ції, роздрібну торгівлю тютю новими виробами за цінами, ви щими від максимальних роздрі бних цін на тютюнові вироби, в становлені виробниками або і мпортерами таких тютюнових в иробів, до ПП «Арктур» рішенн ям № 000624/236/2303/31469887 від 28.03.2011 року на пі дставі абз. 9 та 14 ст.17 Закону Укр аїни «Про державне регулюван ня виробництва і обігу спирт у етилового, коньячного і пло дового, алкогольних напоїв т а тютюнових виробів» застосо вані фінансові санкції у виг ляді штрафу в розмірі 4400,00 грн.

Перевіряючи правомірність застосування зазначених штр афних санкцій, суд встановив наступне.

Відповідно до п. 1 ст. 8 Закону України «Про державну подат кову службу в Україні» до фун кцій Державної податкової а дміністрації України віднос иться здійснення контролю за проведенням роботи по борот ьбі з незаконним обігом алко гольних напоїв та тютюнових виробів, веденням реєстрів і мпортерів, експортерів, опто вих та роздрібних торговців, місць зберігання алкогольни х напоїв та тютюнових виробі в, участю у розробленні пропо зицій щодо основних напрямів державної політики і проект ів державних програм у сфері боротьби з незаконним обіго м алкогольних напоїв та тютю нових виробів, організацією виконання актів законодавст ва у межах своїх повноважень , здійсненням систематичного контролю за їх реалізацією, у загальненням практики засто сування законодавства, засто суванням у випадках, передба чених законодавством, фінанс ових санкцій до суб'єктів під приємницької діяльності за п орушення законодавства про в иробництво і обіг спирту ети лового, коньячного, плодовог о, алкогольних напоїв і тютюн ових виробів, здійсненням за ходів по вилученню та знищен ню або передачі на промислов у переробку алкогольних напо їв, знищенню тютюнових вироб ів, що були незаконно виробле ні чи знаходилися у незаконн ому обігу.

Згідно зі ст. 9 Закону Україн и «Про державну податкову сл ужбу в Україні» державні под аткові адміністрації в Автон омній Республіці Крим, облас тях, містах Києві та Державні податкові адміністрації в А втономній Республіці Крим, о бластях, містах Києві та Сева стополі, державні податкові інспекції в містах з районни м поділом (крім міст Києва та С евастополя) виконують функці ї, передбачені статтею 8 цього Закону, крім функцій, зазначе них у пунктах 2, 3, 8, 11, 12, 13, 16, а також п ункті 15 цієї статті у частині забезпечення виготовлення м арок акцизного збору.

Отже, судом встановлено, що до функцій державної податко вої адміністрації в Автономн ій Республіці Крим, областях , містах Києві та Севастополі , державних податкових інспе кцій в містах з районним поді лом входить, крім того, здійс нення контролю за проведення м роботи по боротьбі з незако нним обігом алкогольних напо їв та тютюнових виробів.

Відповідно до ст. 1 Закону Ук раїни «Про державне регулюва ння виробництва і обігу спир ту етилового, коньячного і пл одового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» (у реда кції на дату проведення пере вірки) незаконне виробництво спирту етилового, коньячног о і плодового, спирту етилово го ректифікованого виноград ного, спирту етилового ректи фікованого плодового, спирту -сирцю виноградного, спирту-с ирцю плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів - виробництво спирту етилово го, коньячного і плодового, сп ирту етилового ректифікован ого виноградного, спирту ети лового ректифікованого плод ового, спирту-сирцю виноград ного, спирту-сирцю плодового , алкогольних напоїв та тютюн ових виробів без наявності л іцензії на цей вид підприємн ицької діяльності.

Отже, проаналізувавши вище зазначене, суд приходить до в исновку, що державна податко ва адміністрація в Автономні й Республіці Крим, областях, м істах Києві та Севастополі, д ержавні податкові інспекції в містах з районним поділом уповноважені здійснювати ко нтроль, в т.ч. за імпортом, експ ортом, транспортуванням, збе ріганням, торгівлею алкоголь ними напоями та тютюновими в иробами.

Крім того, згідно ст. 16 Закон у України «Про державне регу лювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних нап оїв та тютюнових виробів» ко нтроль за дотриманням норм ц ього Закону здійснюють орган и, які видають ліцензії, а тако ж інші органи в межах компете нції, визначеної законами Ук раїни.

Відповідно до п. 5 Порядку за стосування фінансових санкц ій, передбачених статтею 17 Зак ону України «Про державне ре гулювання виробництва і обіг у спирту етилового, коньячно го і плодового, алкогольних н апоїв та тютюнових виробів», затвердженого постановою Ка бінету міністрів України № 790 від 02.06.2003 року (у редакції на дат у проведення перевірки), підс тавою для прийняття рішення про застосування фінансових санкцій є:

- акт перевірки додержання с уб'єктом підприємницької дія льності встановлених законо давством вимог, обов'язкових для виконання під час здійсн ення оптової і роздрібної то ргівлі алкогольними напоями та/або тютюновими виробами, с кладений органом, що видав лі цензію, у якому зазначається зміст порушення і конкретні порушені норми законодавств а;

- результати проведення орг аном, який видав ліцензію, інш ими органами виконавчої влад и в межах їх компетенції пере вірок суб'єкта підприємницьк ої діяльності, пов'язаної з ви робництвом та обігом спирту, алкогольних напоїв та тютюн ових виробів;

- матеріали правоохоронних , податкових та інших органів виконавчої влади щодо недот римання суб'єктами підприємн ицької діяльності вимог зако нодавчих та інших нормативно -правових актів про виробниц тво та обіг спирту, алкогольн их напоїв та тютюнових вироб ів.

Отже, з вищевказаного також вбачається, що органи податк ової служби мають право пров одити перевірки щодо недотри мання суб'єктами підприємниц ької діяльності вимог законо давчих та інших нормативно-п равових актів про виробництв о та обіг спирту, алкогольних напоїв та тютюнових виробів .

Під час проведення перевір ки перевіряючими було встано влено:

- Роздрібна торгівля тютюно вими виробами (продаж пачки с игарет «Парламент» за ціною 20,00 грн.) за цінами, вищими від ма ксимальних роздрібних цін на тютюнові вироби, встановлен их виробниками або імпортера ми таких тютюнових виробів. М аксимальна роздрібна торгів ля 15,00 грн., яка вказана на пачці сигарет «Парламент» від 13.01.2011 року Оа 0910120721.

- У спеціально відведених дл я куріння місцях відсутня на очна інформація, яка складає ться із відповідного графічн ого знака та тексту такого зм істу: «Місце для куріння. Курі ння шкодить Вашому здоров' ю !».

- Нещоденне друкування на РР О 7 фіскальних звітних чеків (Z -звітів). Так сума розрахунків за 05.01.2011 року склала 146,00 грн., а Z-зв іт зроблений 06.01.2011 року в 00 год. 14 хв., сума розрахунків за 07.01.2011 р оку склала 163,00 грн., а Z-звіт № 2111 з роблений 08.01.2011 року в 00 год. 18 хв., сума розрахунків за 08.01.2011 року склала 164,00 грн., а Z-звіт № 2112 зробл ений 09.01.2011 року в 00 год. 04 хв., сума розрахунків за 09.01.2011 року скла ла 112,00 грн., а Z-звіт № 2113 зроблений 10.01.2011 року в 01 год. 08 хв., сума розр ахунків за 16.01.2011 року склала 216,00 грн., а Z-звіт № 2120 зроблений 17.01.2011 р оку в 00 год. 12 хв., сума розрахун ків за 27.01.2011 року склала 132,00 грн., а Z-звіт № 2132 зроблений 28.01.2011 року в 00 год. 53 хв., сума розрахунків з а 28.01.2011 року склала 79,00 грн., а Z-зві т № 2164 зроблений 01.03.2011 року в 00 год . 13 хв., сума розрахунків за 08.03.2011 року склала 60,00 грн., а Z-звіт № 2172 з роблений 09.03.2011 року в 10 год. 46 хв.

Згідно зі ст. 111 Закону Украї ни «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту е тилового, коньячного і плодо вого, алкогольних напоїв та т ютюнових виробів» від 19.12.1995р. № 481/95-BP встановлена виробником а бо імпортером максимальна ро здрібна ціна на тютюнові вир оби наноситься на пачку, коро бку або сувенірну коробку тю тюнових виробів разом з дато ю їх виготовлення.

Максимальна роздрібна цін а за пачку, коробку або сувені рну коробку наноситься визна ченим виробником способом у визначеному виробником місц і і складається з її цифровог о виразу та скороченого найм енування грошової одиниці Ук раїни.

Дата виготовлення наносит ься визначеним виробником сп особом у визначеному виробни ком місці і складається із ше сти цифр, перші дві з яких озна чають день, наступні дві - міся ць, останні дві - рік такої дат и.

Нанесення максимальної ро здрібної ціни та дати вигото влення на упаковку тютюнових виробів, призначених для вив езення (експортування) за меж і митної території України, з дійснюється згідно з умовами відповідної угоди на експор т.

Відповідальність за поруш ення зазначеної норми передб ачена абз. 14 ч. 2 ст. 17 Закону Укра їни «Про державне регулюванн я виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плод ового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» від 19.12.1995р. № 481/95-BP (у редакції на день дату п роведення перевірки) у вигля ді штрафу в розмірі 100 відсотк ів вартості наявних у суб'єкт а господарювання тютюнових в иробів, але не менше 1000 гривень .

Відповідно до розрахунку ф інансових санкцій за порушен ня зазначеної норми податков им органом до відповідача за стосований штраф в розмірі 1000 грн.

Відповідно до ст.152 Закону Ук раїни «Про державне регулюва ння виробництва і обігу спир ту етилового, коньячного і пл одового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» від 19.12.19 95р. № 481/95-BP забороняється, крім сп еціально відведених для цьог о місць, куріння тютюнових ви робів, у т.ч. у закладах громад ського харчування.

У місцях та закладах, де кур іння заборонено, має бути роз міщена наочна інформація, як а складається із графічного знака про заборону куріння т а тексту такого змісту: «Курі ння заборонено!».

У спеціально відведених дл я куріння місцях розміщуєтьс я наочна інформація, яка скла дається із відповідного граф ічного знака та тексту таког о змісту: «Місце для куріння. К уріння шкодить Вашому здоров 'ю!».

У закладах громадського ха рчування відводиться не менш е 50 відсотків площі торгових з алів таких закладів для обсл уговування осіб, які не курят ь.

Власник або уповноважені н им особи чи орендарі відпові дних споруд, окремих приміще нь зобов'язані відвести спец іальні місця для куріння, обл аднані витяжною вентиляцією чи іншими засобами для видал ення тютюнового диму, а також розмістити наочну інформаці ю про розташування таких міс ць та про шкоду, яку завдає здо ров'ю людини куріння тютюнов их виробів.

У місцях для куріння має бут и розміщено прямокутний граф ічний знак із текстом такого змісту: «Місце для куріння» т а інформація про шкоду, яку за вдає здоров'ю людини куріння тютюнових виробів, із тексто м такого змісту: «Куріння шко дить Вашому здоров'ю!».

Суд зазначає, що перевіркою встановлено факт куріння тю тюнових виробів в місцях гро мадського харчування не обла днаних місцем для куріння, ві дсутність графічних знаків, відсутність попередження «К уріння шкодить вашому здоров ' ю», що підтверджується акт ом перевірки, який працівник позивача підписав із зауваж енням, яким погодився з встан овленими в акті перевірки по рушеннями.

Суд зазначає, що відповідно до ч. 3 розділу І Порядку оформ лення результатів документа льних перевірок з питань дот римання податкового, валютно го та іншого законодавства, з атвердженого наказом Держав ної податкової адміністраці ї України від 22.12.2010р. № 984, зареєст рованого в Міністерстві юсти ції України 12.01.2011р. за № 34/18772 (далі - Порядок) результати докумен тальних перевірок оформлюют ься у формі акта або довідки. У разі встановлення під час пе ревірки порушень складаєтьс я акт, а у разі відсутності пор ушень - довідка.

Акт - службовий документ, як ий підтверджує факт проведен ня документальної перевірки фінансово-господарської дія льності платника податків і є носієм доказової інформаці ї про виявлені порушення вим ог податкового, валютного та іншого законодавства, контр оль за дотриманням якого пок ладено на органи державної п одаткової служби.

Частинами 5, 6 розділу І Поряд ку оформлення результатів до кументальних перевірок з пит ань дотримання податкового, валютного та іншого законода вства визначено, що за резуль татами документальної перев ірки в акті викладаються всі суттєві обставини фінансово -господарської діяльності пл атника податків, які мають ві дношення до фактів виявлених порушень податкового, валют ного та іншого законодавства , контроль за дотриманням яко го покладено на органи держа вної податкової служби.

Факти виявлених порушень п одаткового, валютного та інш ого законодавства, контроль за дотриманням якого покладе но на органи державної подат кової служби, викладаються в акті документальної перевір ки чітко, об'єктивно та в повні й мірі, із посиланням на перви нні або інші документи, які за фіксовані в бухгалтерському та податковому обліку, що під тверджують наявність зазнач ених фактів.

Отже, суд зазначає, що акт перевірки є носієм доказ ової інформації про виявлені порушення вимог податкового законодавства суб'єктами го сподарювання та є належним д оказом по справі.

Отже, суд зауважує, що госпо дарська одиниця - кафе, в яко му здійснює підприємницьку д іяльність ПП «Арктур», має б ути обладнаний відповідно до ст.152 Закону України «Про держ авне регулювання виробництв а і обігу спирту етилового, ко ньячного і плодового, алкого льних напоїв та тютюнових ви робів» від 19.12.1995р. № 481/95-BP наочною і нформацією, яка складається із графічного знака про забо рону куріння та тексту таког о змісту: Місце для куріння» т а інформація про шкоду, яку за вдає здоров'ю людини куріння тютюнових виробів, із тексто м такого змісту: «Куріння шко дить Вашому здоров'ю!».

Отже, факт порушення позива чем вимог ст. 152 Закону України «Про державне регулювання в иробництва і обігу спирту ет илового, коньячного і плодов ого, алкогольних напоїв та тю тюнових виробів» від 19.12.1995р. № 481/ 95-BP у зв' язку з нерозміщенням наочної інформації, передба ченої статтею 152 цього Закону, щодо дозволу або заборони ку ріння та необладнанням спец іально відведених для курінн я місць у випадку, якщо курінн я в барі є дозволеним, знайшов повне підтвердження у судов ому засіданні.

Відповідно до абз. 9 ч. 2 ст. 17 З акону України «Про державне регулювання виробництва і об ігу спирту етилового, коньяч ного і плодового, алкогольни х напоїв та тютюнових виробі в» від 19.12.1995р. № 481/95-BP до суб'єктів г осподарювання застосовують ся фінансові санкції у вигля ді штрафів у разі необладнан ня спеціально відведених для куріння місць та нерозміщен ня наочної інформації, перед баченої статтею 152 цього Закон у в розмірі 3400,00грн.

Відповідно до розрахунку ф інансових санкцій за порушен ня зазначеної норми податков им органом до відповідача за стосований штраф в розмірі 3400 грн.

Отже, суд встановив, що фіна нсові санкції у розмірі 4400,00 гр н. (1000+3400), застосовані рішенням Д ПІ в м. Сімферополі АР Крим ві д 28.03.2011 року № 000624/236/2303/31469887 до ПП «Арк тур», застосовані законно та обґрунтовано.

З урахуванням викладеного суд дійшов висновку про те, що позовні вимоги позивача про стягнення з відповідача 4400,00 г рн. штрафу обґрунтовані, підт верджені матеріалами справи та підлягають задоволенню.

Оскільки спір вирішено на к ористь суб'єкта владних повн оважень, звільненого від спл ати судового збору, а також за відсутності витрат позивача - суб'єкта владних повноважен ь, пов'язаних із залученням св ідків та проведенням судових експертиз, судові витрати (су довий збір) стягненню з відпо відача не підлягають.

Керуючись ст.ст. 94, 98, 100, 160-163, 167 КАС України, суд

ПОСТАНОВИВ:

1. Позовні вимоги задовольни ти.

2. Стягнути з рахунків у банк ах, що обслуговують Приватне підприємство «Арктур» (іден тифікаційний код 25130287), 4400 грн. шт рафних санкцій за порушення Закону України «Про державне регулювання виробництва і о бігу спирту етилового, конья чного і плодового, алкогольн их напоїв та тютюнових вироб ів» від 19.12.1995р. № 481/95-BP (код платежу 3021081107, р/р 31112106700002 до Держбюджет у м. Сімферополь, ГУ ДКУ в АРК м . Сімферополь, МФО 824026, ЄДРПОУ 347 40405) .

Постанова набирає законно ї сили через 10 днів з дня її про голошення. Якщо проголошено вступну та резолютивну части ну постанови або справу розг лянуто у порядку письмового провадження, постанова набир ає законної сили через 10 днів з дня її отримання у разі непо дання апеляційної скарги.

У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо й ого не скасовано, набирає зак онної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного про вадження або набрання законн ої сили рішенням за наслідка ми апеляційного провадження .

Апеляційна скарга подаєть ся до Севастопольського апел яційного адміністративного суду через Окружний адмініс тративний суд Автономної Рес публіки Крим протягом 10 днів з дня проголошення. У разі прог олошення вступної та резолют ивної частини постанови або розгляду справи у порядку пи сьмового провадження, апеля ційна скарга подається протя гом 10 днів з дня отримання.

Копія апеляційної скарги о дночасно надсилається особо ю, яка її подає, до Севастополь ського апеляційного адмініс тративного суду.

Суддя < підпис > Петренко В.В.

< Текст >

СудОкружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Дата ухвалення рішення15.11.2011
Оприлюднено24.01.2012
Номер документу20953446
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-12514/11/0170/26

Постанова від 03.04.2012

Адміністративне

Севастопольський апеляційний адміністративний суд

Іщенко Галина Михайлівна

Постанова від 15.11.2011

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Петренко В.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні