Постанова
від 03.11.2011 по справі 2а-12058/10/2/0170
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВН ИЙ СУД

АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИ М

вул. Севастопольська, 43, м . Сімферополь, Автономна Респ убліка Крим, Україна, 95013

ПОСТАНОВА

Іменем України

м. Сімферополь

03 листопада 2011 р. ( 13.04 ) Справа №2а-12058/10/2/0170

Окружний адміністратив ний суд Автономної Республік и Крим у складі головуючого с удді Яковлєва С.В., при секрета рі Дрягіні В.П.

розглянув у відкритому суд овому засіданні адміністрат ивну справу

за позовом Садівничого то вариства "Садовод"

до Державної податкової і нспекції в Сімферопольськом у районі АР Крим

про визнання протиправним та скасування рішення, спону кання до виконання певних ді й

за участю представників:

від позивача - ОСОБА_1 - пред-к,дов. № 2882/9/10-0 від 05.09.2011 р.

від відповідача - ОСОБА _2 - пред-к,дов. №2828/9/10-0 від 05.09.2011 р.

Суть спору: Садівниче товар иство "Садовод" звернулося в О кружний адміністративний су д Автономної Республіки Крим з адміністративним позовом про визнання протиправним та скасування рішення Державно ї податкової інспекції в Сім феропольському районі (далі відповідач) № 46 від 30.08.2010р. про ви ключення Садівничого товари ства "Садовод" (Сімферопольсь кий район, смт. Молодіжне, вул . Мигдальна, 1) з Реєстру неприб уткових організацій (установ ) та зобов'язання Державної по даткової інспекції в Сімферо польському районі АР Крим ві дновити Садівниче товариств о "Садовод" в Реєстрі неприбут кових організацій з моменту виключення, тобто з 30.08.2010р.

Ухвалами Окружного ад міністративного суду Автоно мної Республіки Крим від 17.09.2010 р. було відкрито провадження у адміністративній справі, з акінчено підготовче провадж ення та призначено справу до судового розгляду.

Ухвалою Окружного адмініс тративного суду АР Крим від 0 9.11.2010 р. провадження у справі зу пинено до набрання законної сили судовим рішенням по спр аві № 2а-9164/10/8/0170.

Згідно з протоколом розпод ілу справи між суддями Окруж ного адміністративного суду АР Крим, справу призначено го ловуючому судді Яковлєву С.В .

Судом встановлено, що ухвалою Севастопольського А пеляційного адміністративн ого суду від 25.07.2011 р. апеляційні скарги Державної податкової інспекції в Сімферопольсько му районі АР Крим та Прокурат ури Автономної Республіки Кр им залишено без задоволення, постанову Окружного адмініс тративного суду АР Крим від.18. 03.2011 року у справі №2а- 9164/10/8/0170 залиш ено без змін.

Ухвалою від 06.10.2011 р. було поно влено провадження у справі.

Відповідач у судовому засі данні, яке відбулось 20.10.2011 р. на дав додаткові пояснення на п озов ( вих. № 3420/9/10-0 від 19.10.2011 р.) , в яки х зазначив про відсутність п ідстав для задоволення позо ву.

У судовому засіданні, яке ві дбулось 03.11.2011 р., представник по зивача наполягав на задоволе нні позову з підстав, визначе них у позові, зазначив,що при р озгляді справи №2а- 9164/10/8/0170 Окруж ним адміністративним судом А РК був встановлений факт не п роведення товариством госп одарської діяльності, що сві дчить про відсутність підст ав для виключення його з Реє стру неприбуткових організа цій, представник відповідача заперечував проти задоволен ня позову.

Розглянувши матеріали спр ави, дослідивши надані доказ и, заслухавши представників сторін, суд

ВСТАНОВИВ:

Позивач з 08.06.1999 р. був вкл ючений до Реєстру неприбутко вих організацій.

Відповідно до статуту пози вач є добровільним об' єднан ням громадян на основі єднос ті інтересів для спільної ре алізації своїх прав та свобо д, його діяльність не передба чає одержання прибутку .

Відповідачем 30.08.2010 р. прийнят о рішення № 46 Про виключення з реєстру неприбуткових орга нізацій (установ), відповідно до якого позивач на підстав і п.7.11 ст.7 Закону України « Про оподаткування прибутку підп риємств» був виключений з Ре єстру неприбуткових організ ацій.

Зазначене рішення було над іслано на адресу позивача ра зом з супровідним листом (вих .№5009/10/15-01 від 02.09.2010 р.), в якому також було зазначено ,що платник по датків був виключений з реєс тру неприбуткових організа цій за порушення п.п. 7.11.5, 7.11.9 п. 7.11 с т. 7 Закону України « Про опода ткування прибутку підприємс тв» в наслідок встановлення під час проведення позапла нової виїзної документально ї перевірки факту ведення ни м господарської діяльності.

Згідно з ч. 1 ст. 2 КАС України з авданням адміністративного судочинства є захист прав, св обод та інтересів фізичних о сіб, прав та інтересів юридич них осіб у сфері публічно-пра вових відносин від порушень з боку органів державної вла ди, органів місцевого самовр ядування, їхніх посадових і с лужбових осіб, інших суб' єк тів при здійсненні ними влад них управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегова них повноважень.

Оцінюючи правомірність ді й та рішень органу владних по вноважень, суд керується кри теріями, закріпленими у ст. 2 К АС України, які певною мірою в ідображають принципи адміні стративної процедури, які по винен він дотримуватися при реалізації дискреційних пов новажень владного суб' єкта ., встановлюючи чи прийняті (в чинені) ним рішення (дії) : 1) на п ідставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Ко нституцією та законами Украї ни; 2) з використанням повноваж ення з метою, з якою це повнова ження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обс тавин, що мають значення для п рийняття рішення (вчинення д ії); 4) безсторонньо (неупередж ено); 5)добросовісно; 6) розсудли во; 7) з дотриманням принципу р івності перед законом, запоб ігаючи несправедливій дискр имінації; 8) пропорційно, зокре ма з дотриманням необхідного балансу між будь-якими неспр иятливими наслідками для пра в, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких с прямоване це рішення (дія); 9) з у рахуванням права особи на уч асть у процесі прийняття ріш ення; 10) своєчасно, тобто протя гом розумного строку.

Ст.19 Конституції України в становлює, що органи державн ої влади та органи місцевого самоврядування зобов' яза ні діяти лише на підставі, в ме жах повноважень та у спосіб, щ о передбачені Конституцією т а законами України.

На час прийняття відп овідачем рішення № 46 від 30.08.2010 р . діяв Закон України “Про оп одаткування прибутку підпри ємств», п.1.32 ст.1 якого вказува в, що господарською діяльніс тю визначалась будь-яка діял ьність особи, направлена на о тримання доходу в грошовій, м атеріальній або нематеріаль ній формах, у разі коли безпос ередня участь такої особи в о рганізації такої діяльності є регулярною, постійною та су ттєвою.

У п.3.1 ст.3 Закону України “ Про оподаткування прибутку п ідприємств» було визначено, що об'єктом оподаткування бу в прибуток, який визначався ш ляхом зменшення суми скориго ваного валового доходу звітн ого періоду, визначеного згі дно з пунктом 4.3 цього Закону, н а:

суму валових витрат платни ка податку, визначених статт ею 5 цього Закону;

суму амортизаційних відра хувань, нарахованих згідно і з статтями 8 і 9 цього Закону.

Відповідно до п.п. 7.11.1. п. 7. 11 ст. 7 цього Закону неприбутковим и організаціями визначались органи державної влади Укр аїни, органи місцевого самов рядування та створені ними у становами або організаціями , що утримувались за рахунок коштів відповідних бюджетів ; благодійни фонди і благодій ни організації створені у по рядку, визначеному законом д ля проведення благодійної ді яльності, в тому числі громад ські організації, створені з метою провадження екологіч ної, оздоровчої, аматорської спортивної, культурної, осві тньої та наукової діяльності , а також творчі спілки та пол ітичні партії, громадські ор ганізації інвалідів та їх мі сцеві осередки, створені зг ідно з Законом України "Про об 'єднання громадян", науково-до слідні установи та вищі нав чальні заклади III-IV рівнів акре дитації, внесені до Державно го реєстру наукових установ, яким надавалась підтримка д ержави, заповідники, музеї,) пе нсійні фонди, кредитні спілк и, створені у порядку, визнач еному законом; інші, юридичні особи, діяльність яких не пер едбачала одержання прибутк у згідно з нормами відповідн их законів; спілки, асоціації та інші об'єднаннями юридичн их осіб, створені для предста влення інтересів засновникі в, що утримувались лише за рах унок внесків таких засновник ів та не проводили господарс ької діяльності, за винятком отримання пасивних доходів; релігійні організації, заре єстровані у порядку, передба ченому законом; професійні с пілки, їх об'єднання та органі зації профспілок, утворені в порядку, визначеному законо м; асоціації, інші добровіль ні и об'єднання органів місце вого самоврядування, зареєст ровані в порядку, визначеном у законом.

У п.п.7.11.10. п.7.11 ст. 7 Закону Укр аїни “Про оподаткування приб утку підприємств» було визн ачено,що з метою оподаткуван ня центральний податковий ор ган вів реєстр всіх неприбут кових організацій, які звіль нялись від оподаткування згі дно з положеннями цієї статт і. Державна реєстрація непри буткових організацій здійсн ювалась у порядку, передбаче ному відповідним законодавс твом.

Набуття статусу неприб уткової організації здійсню валось при її первісній реєс трації. Перереєстрація такої неприбуткової організації у випадках, передбачених зако ном, здійснювалась без справ ляння будь-якої плати з такої неприбуткової організації ( п.п 7.11.12. п.7.11 ст. 7 Закону).

Згідно з п.п. 7.11.13 п.7.11. ст. 7 Зак ону України “Про оподаткува ння прибутку підприємств» п ід терміном "основна діяльні сть" необхідно було розуміти діяльність неприбуткових ор ганізацій з надання благодій ної допомоги, просвітніх, кул ьтурних, наукових, освітніх т а інших подібних послуг для с успільного споживання, зі ст ворення систем соціального с амозабезпечення громадян (не державні пенсійні фонди, кре дитні спілки та інші подібні організації). До основної дія льності також включались пр одаж неприбутковою організа цією товарів (послуг), які проп агували принципи та ідеї, для захисту яких було створено т аку неприбуткову організаці ю, та які були тісно пов'язани ми з її основною діяльністю, я кщо ціна таких товарів (послу г) була нижчою за звичайну або коли така ціна регулювалась державою. До основної діяльн ості не включались операції з надання товарів (послуг) неп рибутковими організаціями, о собам іншим, ніж засновники (ч лени, учасники) таких організ ацій.

На час розгляду спра ви набрав чинності Податков ий Кодекс України (далі ПК Укр аїни), розділ ІІІ якого регул ював порядок сплати податку на прибуток підприємств.

Порядок оподаткування неприбуткових установ та ор ганізацій визначений у ст.157 П К України.

У п.157.1. п. 157 ПК Україн и визначено,що ця стаття заст осовується до неприбуткових установ та організацій, заре єстрованих згідно з вимогами законодавства та внесених о рганами державної податково ї служби в установленому пор ядку до Реєстру неприбуткови х організацій та установ, які є:

а) органами державної вла ди України, органами місцево го самоврядування та створен ими ними установами або орга нізаціями, що утримуються за рахунок коштів відповідних бюджетів;

б) благодійними фондами і благодійними організаціями , створеними у порядку, визнач еному законом для провадженн я благодійної діяльності; гр омадськими організаціями, ст вореними з метою надання реа білітаційних, фізкультурно-с портивних для інвалідів (діт ей-інвалідів) та соціальних п ослуг, правової допомоги, про вадження екологічної, оздоро вчої, аматорської спортивної , культурної, просвітньої, осв ітньої та наукової діяльност і, а також творчими спілками т а політичними партіями, гром адськими організаціями інва лідів, спілками громадських організацій інвалідів та їх місцевими осередками, створе ними згідно із відповідним з аконом; науково-дослідними у становами та вищими навчальн ими закладами III-IV рівнів акред итації, внесеними до Державн ого реєстру наукових установ , яким надається підтримка де ржави; заповідниками, музеям и та музеями-заповідниками;

в) кредитними спілками, пе нсійними фондами, створеними в порядку, визначеному відпо відними законами;

г) іншими, ніж визначені в підпункті "б" цього пункту, юр идичними особами, діяльність яких не передбачає отриманн я прибутку згідно з нормами в ідповідних законів;

ґ) спілками, асоціаціями т а іншими об'єднаннями юридич них осіб, створеними для пред ставлення інтересів засновн иків (членів, учасників), що ут римуються лише за рахунок вн есків таких засновників (чле нів, учасників) та не провадят ь господарську діяльність, з а винятком отримання пасивни х доходів;

д) релігійними організац іями, зареєстрованими в поря дку, передбаченому законом;

е) житлово-будівельними к ооперативами та об'єднаннями співвласників багатокварти рного будинку;

є) професійними спілками , їх об'єднаннями та організац іями профспілок, а також орга нізаціями роботодавців та їх об'єднаннями, утвореними в по рядку, визначеному законом.

Наказом Державн ої податкової служби України №37 від 24.01.2011 р., який зареєстров аний в Мінюсті України 09.02.2011 р . за № 161/18899, затверджено Полож ення про Реєстр неприбут кових установ та організацій (далі Положення №37), яке ро зроблено відповідно до ст.157 П К України.

У п.2 розділу І П оложення № 37 визначено,що р еєстр неприбуткових установ та організацій (далі - Реєстр) - це автоматизована система з бору, накопичення та обробки даних про неприбуткові підп риємства, установи та органі зації та їх відокремлені під розділи (далі - неприбуткові у станови та організації), визн ачені п.п. 14.1.121 п.у 14.1 ст. 14 розділу I ПК України, доходи яких згідн о із статтею 157 розділу III Кодек су звільняються від сплати п одатку на прибуток.

Відповідно до п . 3 розділу І Положення № 37 Реєстр ведеться відповідно д о п.157.12 ст. 157 розділу III Кодексу з м етою забезпечення єдиних при нципів ідентифікації неприб уткових установ та організац ій, а також їх обліку в органах державної податкової служби ; забезпечення центрального органу державної податкової служби інформацією з Реєстр у для здійснення контролю за використанням неприбуткови ми установами та організація ми коштів, які звільняються в ід оподаткування згідно з по ложеннями статті 157 розділу III К одексу; організації суцільно го і вибіркового аналізу;вза ємодії на єдиних методологіч них засадах із базами даних Н аціонального банку України, Міністерства фінансів Украї ни, Міністерства економічног о розвитку і торгівлі Україн и, Державної митної служби Ук раїни, Державної служби стат истики України, Фонду держав ного майна України, інших цен тральних органів виконавчої влади;надання відомостей, що містяться в Реєстрі, іншим де ржавним органам відповідно д о законодавства України.

У розділі ІІ П оложення № 37 визначений пор ядок реєстрації неприбутко вих установ та організацій , відповідно до п. 1 якого включ ення неприбуткової установи та організації до Реєстру пр оводиться органом державної податкової служби за їх місц езнаходженням з присвоєнням відповідної ознаки неприбут ковості згідно з п. 5 розділу I ц ього Положення.

Для внесення д о Реєстру неприбуткова устан ова або організація повинна подати до органу державної п одаткової служби за її місце знаходженням реєстраційну з аяву за формою 1-РН згідно з до датком 1 до цього Положення , а також копії установчих д окументів (п.2 р. ІІ Положення №37 ) .

Згідно з п. 9. Роз ділу ІІ Положення № 37 місц еві органи державної податко вої служби здійснюють прийом реєстраційних заяв, контрол ь повноти даних щодо відпові дності установчим документа м; присвоєння установам та ор ганізаціям ознаки неприбутк ової; внесення, повторне внес ення, виключення, відмову у вн есенні установи та організац ії до/з Реєстру або присвоєнн я установі та організації ін шої ознаки неприбутковості; обробку даних реєстраційних заяв та формування файлів дл я передачі в регіональні орг ани державної податкової слу жби; формування бази даних не прибуткових установ та орган ізацій; взаємодію з базами да них відповідних територіаль них органів центральних орга нів виконавчої влади.

Відповідно до п.1 розділу ІІІ Положення № 37 у разі виникнення змін (доп овнень) у даних неприбутково ї установи або організації, в изначених реєстраційною зая вою, така неприбуткова устан ова або організація зобов'яз ана в 10-денний строк (після їх в иникнення) подати до органу д ержавної податкової служби з а її місцезнаходженням докум енти з указаними змінами (доп овненнями) та додаткову реєс траційну заяву з позначкою "з міни" або "доповнення". Код ЄДР ПОУ неприбуткової установи а бо організації при внесенні змін (доповнень) до реєстраці йної заяви не змінюється.

Згідно з п 2 роз ділу ІІІ цього Положення у разі зміни найменування, м ісцезнаходження неприбутко вої установи або організації чи органу державної податко вої служби за основним місце м обліку, присвоєння іншої оз наки неприбутковості неприб утковій установі або організ ації орган державної податко вої служби видає нове рішенн я про повторне внесення за фо рмою згідно з додатком 2 на під ставі звернення неприбутков ої установи чи організації т а доданим до нього оригінало м попереднього рішення.

Порядок виклю чення з Реєстру неприбутков их установ та організацій за значений у р.ІV Положення №37 , п. 1 якого передбачає ,що вик лючення неприбуткової устан ови або організації з Реєстр у відбувається на підставі р ішення органу державної пода ткової служби за формою згід но з додатком 2 у разі порушенн я неприбутковою установою аб о організацією норм Кодексу та інших законодавчих актів про неприбуткові організаці ї, а також за власним рішенням неприбуткової установи або організації. У разі виключен ня установи або організації з Реєстру така установа або о рганізація повертає оригіна л рішення про внесення її до Р еєстру неприбуткових устано в та організацій до органу де ржавної податкової служби.

Виключення уст анови або організації з Реєс тру відбувається шляхом скас ування наданої їй ознаки неп рибуткової установи або орга нізації (п. 2 р.ІV Положення №37 ).

Матеріали спра ви свідчать про те,що відпові дачем була проведена позапл анова виїзна документальна перевірка позивача з питань дотримання вимог податково го валютного та іншого закон одавства , за результатами як ої був складений акт №1219/23-02/23445756 в ід 24.06.2010р. Після вивчення матер іалів перевірки відповідаче м 06.07.2010 р. були прийняти податко ві повідомлення - рішення № 000632301/0, яким донараховано пода ток на прибуток в сумі 68878 грн ., № 000071230/0 про донарахування ПДВ у сумі 869607 грн., № 00001111701/0 про донар ахування податку з доходів фізичних осіб в сумі 12565,32 грн. , рішення № 00042023330 про застосува ння фінансових санкцій в сум і 12492609,80 грн., № 0004212330 про засто сування фінансових санкцій у розмірі 11843,34 грн.

Крім того в нас лідок встановлення під час п роведення перевірки факту в едення позивачем господарсь кої діяльності було прийнято рішення №46 від 30.08.2010р. про викл ючення позивача з реєстру не прибуткових організацій (уст анов) .

До матеріалів справи залучена копія ухвал и Севастопольського апеляц ійного адміністративного су ду від 25.07.2011 р. по справі № 2а-9164/10/8/0170 , якою залишена без змін пост анова Окружного адміністрат ивного суду АРК від 18.03.2011 р. від 06.07.2010р. про часткове скасуванн я податкових повідомлень-рі шень та рішень відповідача, п рийнятих за результатами ро згляду матеріалів позаплан ової виїзної документальної перевірки позивача з питан ь дотримання вимог податков ого валютного та іншого зако нодавства, зафіксованих в ак ті № 1219/23-02/23445756 від 24.06.2010р.

Під час розгля ду справи № 2а-9164/10/8/0170 судами було встановлено,що позивач здій снював діяльність , яка згідн о з п.7.11. ст. 7 Закону України “Пр о оподаткування прибутку під приємств» звільнялась від оп одаткування. Також був вста новлений факт отримання ним в період часу,що перевірявся , коштів від проведення осно вної діяльності та пасивних доходів. Судами зазначено,щ о позивач , здійснюючи відпо відно до статуту діяльність по реалізації прав колектив ної власності на експлуатац ію і використання мереж еле ктропостачання, газопостача ння, водопостачання та канал ізації, не був суб' єктом гос подарювання предметом діяль ності якого було надання від повідних житлово-комунальн их послуг, рахунки по електро постачанню та водопостачанн ю були оплачені за кошти , отр имані від членів товариства.

При розгляді спр ави № 2а-9164/10/8/0170 судами також вст ановлено , що позивач не здій снював постачання житлово-к омунальних послуг , у нього бу ли відсутні підстави для реє страції платником ПДВ, подан ня звітності та сплати ПДВ, ві н не був податковим агентом, не був зобов' язаний утриму вати податок з доходів фізич них осіб.

Вивчивши судові рішення по справі № 2а-9164/10/8/0170, ке руючись ст. 72 КАС України, суд в важає доведеним факт помилко вості висновків, наведених в ідповідачем в акті № 1219/23-02/23445756 ві д 24.06.2010р. , про здійснення позива чем в період часу, що перевір явся, діяльності направленої на отримання прибутку.

З огляду на зазна чене вище суд вважає,що у від повідача були відсутні підст ави , передбачені чинним зако нодавством , зокрема, Законом України “Про оподаткування прибутку підприємств» (який діяв на час прийняття рішенн я), для скасування ознаки непр ибутковості позивача та вик лючення його з Реєстру непри буткових організацій.

На підставі викл аденого суд вважає,що рішенн я № 46 від 30.08.2010р. прийнято відпов ідачем необґрунтовано, без у рахуванням усіх обставин, що мають значення для його прий няття , в наслідок чого існуют ь підстави для визнання його протиправним та скасуванню.

Положення № 37 не визначає необхідності по вторного внесення в Реєстр н еприбуткових організацій ві домостей щодо реєстрації поз ивача .

За таких обстави н, суд, встановивши протиправ ність рішення відповідача пр о виключення його з Реєстру неприбуткових організацій т а скасувавши його, фактично п оновив його статус неприбутк ової організації з 08.06.1999 р. - да ти включення в Реєстр неприб уткових організацій, що свід чать про продовження його ре єстрації в зазначеному реєст рі в якості неприбуткової ор ганізації з моменту включенн я.

Норми Положен ня №37 не передбачають необх ідність вчинення додаткових дій щодо відновлення відомо стей в Реєстрі неприбуткових організацій у разі скасуван ня рішення податкового орган у про виключення платника по датків з нього.

За таких умов на думку суду відсутні підстав и для спонукання відповідача вчинити додаткові , непередб ачені Положенням № 37 дії, щодо поновлення платника по датків в Реєстрі неприбутко вих організацій.

Під час судовог о засідання, яке відбулось 03.11.2 011 р. були оголошені вступна та резолютивна частини постано ви. Відповідно до ст. 163 КАСУ по станову складено 10.11.2011 р.

Керуючись ст.ст . 160-163 КАС України, суд

ПОСТАНОВИВ:

1. Позов задовольнити частково.

2. Визнати протиправни м та скасувати рішення Держ авної податкової інспекції в Сімферопольському районі № 46 від 30.08.2010 р.

3. Стягнути з Державног о бюджету на користь Садівни чого товариства "Садовод" (Сім феропольський район, смт. Мол одіжне, вул. Мигдальна, 1, код Є ДРПОУ 23445756) 1,70 грн. - судового зб ору.

4. В іншій частині позов них вимог - у позові відмови ти.

Постанова набирає зако нної сили через 10 днів з дня її проголошення. Якщо проголош ено вступну та резолютивну ч астину постанови або справу розглянуто у порядку письмов ого провадження, постанова н абирає законної сили через 10 д нів з дня її отримання у разі н еподання апеляційної скарги .

У разі подання апеляційн ої скарги судове рішення, якщ о його не скасовано, набирає з аконної сили після поверненн я апеляційної скарги, відмов и у відкритті апеляційного п ровадження або набрання зако нної сили рішенням за наслід ками апеляційного проваджен ня.

Апеляційна скарга пода ється до Севастопольського а пеляційного адміністративн ого суду через Окружний адмі ністративний суд Автономної Республіки Крим протягом 10 дн ів з дня проголошення. У разі п роголошення вступної та резо лютивної частини постанови а бо розгляду справи у порядку письмового провадження, апе ляційна скарга подається про тягом 10 днів з дня отримання .

Копія апеляційної скар ги одночасно надсилається ос обою, яка її подає, до Севастоп ольського апеляційного адмі ністративного суду.

Суддя Як овлєв С.В.

СудОкружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Дата ухвалення рішення03.11.2011
Оприлюднено24.01.2012
Номер документу20953479
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-12058/10/2/0170

Ухвала від 02.04.2012

Адміністративне

Севастопольський апеляційний адміністративний суд

Єланська Олена Едуардівна

Постанова від 03.11.2011

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Яковлєв С.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні