Постанова
від 21.09.2011 по справі 2а-3538/11/1070
КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІ СТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

21 вересня 2011 року місто Київ № 2а-3538/11/1070

14.20

Київський окружний адмі ністративний суд у складі го ловуючого - судді Ш евченко А.В., при секретарі суд ового засідання Коваленко О. О., за участю представників

позивача: Хоменка М.І .,

відповідача: Зайцева В.С .,

розглянувши у відкритому с удовому засіданні адміністр ативну справу

за позовом Комунального підприємст ва «Білоцерківський міс ький парк культури та відпоч инку імені Т.Г.Шевченка»

до Білоцерківської об' єд наної державної податкової і нспекції Київської області

про визнання податкової конс ультації недійсною, зобов' я зання вчинити дії, -

В С Т А Н О В И В:

Позивач, Комунальне п ідприємство Білоцерківсь кої міської ради «Білоце рківський міський парк кул ьтури та відпочинку імені Т .Г. Шевченка», звернувся до с уду з адміністративним позов ом до Білоцерківської об ' єднаної державної податко вої інспекції Київської обла сті про визнання недійсною п исьмової податкової консуль тації № 12561/10 /152 від 20.05.2011 року.

В обґрунтування позовних в имог позивач зазначив, що пис ьмова податкова консультаці я, надана відповідачем, є неза конною, такою, що не відповіда є нормам Податкового кодексу України та порушує права поз ивача.

В судове засідання предста вник позивача позовні вимоги підтримав у повному обсязі, п росив суд позов задовольнити .

Відповідач проти позову за перечував з підстав, викладе них в письмових запереченнях на адміністративний позов.

Розглянувши позовну заяву та надані документи, судом вс тановлено наступне.

Комунальне підприємство Білоцерківської міської р ади «Білоцерківський мі ський парк культури та відпо чинку імені Т.Г. Шевченка» є юридичною особою, зареєстр ованою Виконавчим комітетом Білоцерківської місько ї ради Київської області 31.12.2003 р оку (місцезнаходження: 09100, Київ ська область, місто Біла Церк ва, бульвар 50-річчя Перемоги, б удинок 11, ідентифікаційний но мер: 02219352).

Згідно довідки № 102 від 15.09.2011 ро ку, на підставі рішення Біл оцерківської міської ради № 197/2 від 27.05.1998 року, підприємство Білоцерківський парк ку льтури і відпочинку імені Г .І. Петровського перейменов ано в Білоцерківський мі ський парк культури та відпо чинку - наказ № 31 від 01.06.1998 року.

На підставі рішення Біло церківської міської ради № 281 від 28.08.2003 року, підприємство Білоцерківський міський п арк культури та відпочинку п ерейменовано в Білоцерків ський міський парк культур и та відпочинку імені Т.Г. Ше вченка - наказ № 1 від 01.01.2004 ро ку.

Відповідно до Довідки про в зяття на облік платника пода тків від 22.07.2008 року № 42, в ідповідач узятий на облік в о рганах державної податкової служби 13.02.1997 року за № 42, на дату в идачі даної довідки перебува в на обліку в Білоцерківськ ій ОДПІ Київської області.

Згідно Довідки АБ № 138392 з Єдин ого державного реєстру підпр иємств та організацій Україн и Комунальне підприємство Білоцерківської міської р ади «Білоцерківський мі ський парк культури та відпо чинку імені Т.Г. Шевченка» здійснює такі види діяльнос ті за КВЕД: діяльність ярмаро к та атракціонів, інші види оп тової торгівлі, роздрібну то ргівлю в неспеціалізованих м агазинах без переваги продов ольчого асортименту, діяльні сть кафе, діяльність нерегул ярного пасажирського трансп орту, рекламну діяльність.

Відповідно до Статуту Кому нального підприємства Біл оцерківської міської ради «Білоцерківський міськ ий парк культури та відпочин ку імені Т.Г. Шевченка», за твердженого Рішенням другої сесії Білоцерківської м іської ради V скликання № 753 від 24.04.2008 року, підприємство заснов ане на комунальній власності територіальної громади міст а Біла Церква і підпорядкова не Білоцерківській місь кій раді, яка є його засновник ом. Підприємство організацій но підпорядковане відділу ку льтури Білоцерківської міської ради.

Згідно з пунктом 4.5 статті 4 С татуту підприємство здійсню є користування землею і інши ми природними ресурсами відп овідно до мети своєї діяльно сті та чинного законодавства України.

Відповідно до підпункту 5.2.1 п ункту 5.2 статті 5 Статуту, підпр иємство забезпечує своєчасн у сплату податків та інших ві драхувань відповідно до чинн ого законодавства України.

У зв' язку з прийняттям Под аткового кодексу України, вр аховуючи передбачені підпун ктом 282.1.1 пункту 282.1 статті 282 Пода ткового кодексу України піль ги позивачем було направлено запит до Білоцерківської об' єднаної державної пода ткової інспекції Київської о бласті про надання податково ї консультації з питань заст осування пільги щодо сплати податку за землю Комунальним підприємством Білоцерків ської міської ради «Біло церківський міський парк к ультури та відпочинку імені Т.Г. Шевченка».

З матеріалів справи вбачає ться, що листом № 12561/10/152 від 20.05.2011 ро ку, адресованим директору Ко мунального підприємства Б ілоцерківської міської ра ди «Білоцерківський міс ький парк культури та відпоч инку імені Т.Г. Шевченка» Хоменку М.І. було надано пи сьмову податкову консультац ію з питань застосування піл ьги щодо сплати податку за зе млю Комунальним підприємств ом Білоцерківської місь кої ради «Білоцерківський міський парк культури та ві дпочинку імені Т.Г. Шевченк а».

Так, у наданій письмовій под атковій консультації Біло церківською ОДПІ Київсько ї області 20.05.2011 року за № 12561/10/152 заз начено, що згідно Довідки з Єд иного державного реєстру під приємств та організацій Укра їни, Комунальне підприємство Білоцерківської місько ї ради «Білоцерківський міський парк культури та від починку імені Т.Г. Шевченка » за класифікацією організ аційно-правових форм господа рювання відноситься до комун альних підприємств, основні види економічної діяльності - діяльність ярмарок та атр акціонів, інші види оптової т оргівлі. В статуті підприємс тва зазначено, що метою діяль ності даного підприємства є одержання прибутку в інтерес ах Білоцерківської місь кої ради.

Відповідно до підпункту 282.1.1 пункту 282.1 статті 282 Податковог о кодексу України, від сплати податку звільняються запові дники, у тому числі історико-к ультурні, національні природ ні парки, заказники (крім мисл ивських), парки державної та к омунальної власності, регіон альні ландшафтні парки, бота нічні сади, дендрологічні і з оологічні парки, пам'ятки при роди, заповідні урочища та па рки-пам'ятки садово-парковог о мистецтва.

Зазначено, що Комунальне пі дприємство «Білоцерківсь кий міський парк культури т а відпочинку ім. Т.Г.Шевченка» не може користуватися вищез азначеною пільгою, а повинно подати податкову декларацію з плати за землю та сплачуват и земельний податок на загал ьних підставах.

Зазначено, що пунктом 284.1 ста тті 284 Податкового кодексу Укр аїни передбачено, що міські р ади можуть надавати пільги щ одо земельного податку, що сп лачується на відповідній тер иторії.

Не погодившись з податково ю консультацією позивачем пр ийнято рішення звернутися до адміністративного суд з поз овною заявою.

Заслухавши пояснення стор ін, встановивши фактичні обс тавини справ, суд дійшов висн овку, що позовні вимоги підля гають задоволенню з огляду н а наступне.

З матеріалів справи встано влено, що 20.10.1993 року між Білоце рківською міською радою на родних депутатів Київської о бласті та парком імені Петр овського був укладений дог овір № 132 на право тимчасового користування землею (в тому ч ислі на умовах оренди) строко м на 5 років для виробничих ціл ей, на умовах оренди без права передачі в оренду земельної ділянки загальною площею 6, 4176 гектарів на підставі рішення Білоцерківською місько ю радою народних депутатів К иївської області від 28.09.1993 року № 339.

Відповідно до пункту 2.2 дано го договору, землекористувач звільняється від плати за зе млю згідно пункту 4 статті 11 За кону України «Про плату за зе млю».

У серпні 2000 року між Білоце рківською міською радою на родних депутатів Київської о бласті та Білоцерківським міським парком культури та відпочинку був укладений до говір на право тимчасового к ористування землею (в тому чи слі на умовах оренди) строком на 5 років на умовах тимчасово го користування для використ ання земельної ділянки за ці льовим призначенням земельн ої ділянки загальною площею 6, 4176 гектарів по бульвару Олекс андрівському, 11, на підставі р ішення Білоцерківською міською радою народних депут атів Київської області від 28.0 7.2000 року № 248.

На даний час, відповідно до рішення Білоцерківської міської ради № 1133 від 24.09.2009 року т риває процес розроблення тех нічної документації із земле устрою щодо складення докуме нтів, що посвідчують право по стійного користування земел ьною ділянкою.

Згідно витягу з технічної д окументації № 438 про нормативн у грошову оцінку земельної д ілянки за функціональним вик ористанням земельна ділянка відноситься до земель грома дського призначення (парку).

З довідок № 206 від 11.11.2004 року, № 335 від 26.01.2006 року, № 1842 від 22.11.2006 року пр о визначення грошової оцінки земельної ділянки встановле но, що цільовим призначенням земельної ділянки Комунальн ого підприємства Білоцерк івської міської ради «Бі лоцерківський міський пар к культури та відпочинку іме ні Т.Г. Шевченка» є розміщ ення парку.

Підпунктом 282.1.1 пункту 282.1 стат ті 282 Податкового кодексу Укра їни передбачені пільги для ю ридичних осіб і зазначено, що від сплати податку звільняю ться заповідники, у тому числ і історико-культурні, націон альні природні парки, заказн ики (крім мисливських), парки д ержавної та комунальної влас ності, регіональні ландшафтн і парки, ботанічні сади, дендр ологічні і зоологічні парки, пам'ятки природи, заповідні у рочища та парки-пам'ятки садо во-паркового мистецтва.

Законодавство України не м істить такого визначення як «парк державної чи комунальн ої власності». У Законі Украї ни «Про мораторій на видален ня зелених насаджень на окре мих об' єктах благоустрою зе леного господарства м. Києва » від 02.12.2010 № 2739-VI міститься визнач ення парку, відповідно до яко го парк - це самостійний архіт ектурно-організаційний комп лекс, основним елементом яко го є зелені насадження, площе ю понад 2 гектари, який виконує санітарно-гігієнічні функці ї та призначений для коротко часного відпочинку населенн я.

Відповідно до Правил утрим ання зелених насаджень у нас елених пунктах України, затв ерджених наказом Міністерст во будівництва, архітектури та житлово-комунального госп одарства від 10.04.2006 № 105 парк - це самостійний архітектурно-ор ганізаційний комплекс площе ю понад 2 га, який виконує сані тарно-гігієнічні функції та призначений для короткочасн ого відпочинку населення.

Залежно від характеру і при значення вони діляться на па рки культури і відпочинку, ра йонні, спортивні, дитячі, денд рологічні, історичні, націон альні, меморіальні, етнограф ічні парки-музеї, історичні, в иставкові, зоологічні, аероф ітотерапії тощо.

Надаючи оцінку виниклим пр авовідносинам, застосовуючи чинні нормативно-правові ак ти, суд дійшов наступних висн овків.

Згідно зі статтею 269 Податко вого кодексу України платник ами податку на землю є власни ки земельних ділянок, земель них часток (паїв); землекорист увачі.

Об' єктами оподаткування є: земельні ділянки, які переб увають у власності або корис туванні; земельні частки (паї ), які перебувають у власності (стаття 270 Податкового кодекс у України).

Враховуючи норми пункту 282.1 с татті 282 Податкового кодексу У країни пільги зі сплати земе льного податку мають саме юр идичні особи.

Згідно зі статтями 80, 81 Цивіл ьного кодексу України юридич ною особою є організація, ств орена і зареєстрована у вста новленому законом порядку. Ю ридична особа наділяється ци вільною правоздатністю і діє здатністю, може бути позивач ем та відповідачем у суді.

Юридична особа може бути ст ворена шляхом об' єднання ос іб та (або) майна. Юридичні осо би, залежно від порядку їх ств орення, поділяються на юриди чних осіб приватного права т а юридичних осіб публічного права.

Відповідно до частини друг ої статті 169 Цивільного кодекс у України територіальні гром ади можуть створювати юридич ні особи публічного права (ко мунальні підприємства, навча льні заклади тощо) у випадках та в порядку, встановлених Ко нституцією України та законо м.

Враховуючи вищенаведене, с уд вважає, що норми пункту 282.1 с татті 282 Податкового кодексу У країни повинні розповсюджув атися, по-перше, на зареєстров аних у встановленому порядку юридичних осіб, по-друге, об' єктом, на який розповсюджуєт ься пільга повинні бути земе льні ділянки, які за своїм фун кціональним призначенням є п арками, по-третє, це повинні бу ти або комунальні або держав ні підприємства.

Посилання ж відповідача на Порядок обліку сум податків та зборів, не сплачених суб' єктом господарювання до бюдж ету у зв' язку з отриманням п одаткових пільг, який затвер джений Постановою Кабінету М іністрів України від 27.12.2010 року № 1233 у зв' язку з тим, що за озна кою групування пільг, зазнач ена пільга не повинна призво дити до втрат бюджету, тобто с уб' єкт господарювання, який користується вказаною пільг ою повинен повністю утримува тися за рахунок коштів держа вного або місцевих бюджетів, оцінюються судом критично, о скільки діюче податкове зако нодавство, встановивши вищез азначені пільги по сплаті зе мельного податку, не містить посилань на те, що юридичні ос оби, які мають право на отрима ння таких пільг повинні бути неприбутковими організація ми.

Також, відповідачем не обґр унтовано позицію яким чином, пільга позивачу, який заснов аний на комунальній власност і територіальної громади міс та Біла Церква і підпорядков аний Білоцерківській мі ській раді призведе до втрат бюджету.

Суд вважає за необхідне від мітити, що відповідно до стат ті 290.1 Податкового кодексу Укр аїни плата за землю зарахову ється до відповідних місцеви х бюджетів у порядку, визначе ному Бюджетним кодексом Укра їни для плати за землю.

Відповідно до статті 69 Бюдж етного кодексу України, плат а за землю, яка включає земель ний податок та оренду плату з а земельні ділянки як держав ної, так і комунальної форми в ласності, зараховуються до б юджетів місцевого самовряду вання. А згідно з положеннями пункту 2 частини першої статт і 2 Бюджетного кодексу Україн и бюджети місцевого самовряд ування - це бюджети територ іальних громад сіл, їх об' єд нань, селищ, міст (у тому числі районів у містах).

Також судом не береться до у ваги посилання відповідач з приводу того, що відповідно д о видів діяльності позивача за КВЕД він також не має право на пільгу по платі земельног о податку.

Судом були дослідженні Дов ідки з Єдиного державного ре єстру підприємств та організ ацій України за різні період и діяльності позивача.

Відповідно до Загального к ласифікатора «Галузі на родного господарства Україн и», затвердженого наказом Мі ністерства статистики від 24.01 .1994 року № 21 був такий вид діяльн ості як парки культури та від починку.

Після введення в дію Держав ного класифікатора України « Класифікація видів економіч ної діяльності» дію класифік атора «Галузі народного господарства України», було відмінено - наказ Державного комітету стандартизації, ме трології та сертифікації від 22.10.1996 року № 441.

Згідно Довідки з Єдиного де ржавного реєстру підприємст в та організацій України № 1619/99 до видів діяльності позивача за ЗКГНГ було відне сено парки культури та відпо чинку.

Вказаний вид діяльності за ЗКГНГ відповідає виду діяль ності за КВЕД - діяльність а тракціонів та луна-парків.

На даний час чинним є Наказ Держкомстату від 26.12.2005 року № 375 « Класифікація видів економіч ної діяльності ДК 009:2005» (зі змін ами і доповненнями), відповід но до якого основним видом ді яльності позивача за КВЕД є д іяльність ярмарок та атракці онів, а такий вид діяльності я к парки культури та відпочин ку у класифікаторі відсутні й.

Згідно з пунктом 17.1.4 пункту 17. 1 статті 17 Податкового кодексу України, платник податків ма є право користуватися податк овими пільгами за наявності підстав у порядку, встановле ному цим Кодексом.

Відповідно до пункту 30.1 стат ті 30 Податкового кодексу Укра їни, податкова пільга - пере дбачене податковим та митним законодавством звільнення п латника податків від обов'яз ку щодо нарахування та сплат и податку та збору, сплата ним податку та збору в меншому ро змірі за наявності підстав, в изначених пунктом 30.2 цієї ста тті.

Згідно з пунктом 30.2 статті 30 П одаткового кодексу України, підставами для надання подат кових пільг є особливості, що характеризують певну групу платників податків, вид їх ді яльності, об'єкт оподаткуван ня або характер та суспільне значення здійснюваних ними витрат.

Відповідно до пункту 30.5 стат ті 30 Податкового кодексу Укра їни, податкові пільги, порядо к та підстави їх надання вста новлюються з урахуванням вим ог законодавства України про захист економічної конкурен ції виключно цим Кодексом, рі шеннями Верховної Ради Автон омної Республіки Крим та орг анів місцевого самоврядуван ня, прийнятими відповідно до цього Кодексу.

Питання стосовно регулюва ння податкових консультацій регулюється главою № 3 Податк ового кодексу України.

Відповідно до статті 52 Пода ткового кодексу України, за з верненням платників податкі в контролюючі органи надають безоплатно консультації з п итань практичного використа ння окремих норм податкового законодавства протягом 30 кал ендарних днів, що настають за днем отримання такого зверн ення даним контролюючим орга ном.

Податкова консультація ма є індивідуальний характер і може використовуватися викл ючно платником податків, яко му надано таку консультацію.

За вибором платника податк ів консультація надається в усній, письмовій або електро нній формі.

Консультації надаються ор ганом державної податкової с лужби або митним органом, в як ому платник податків перебув ає на обліку, або вищим органо м державної податкової служб и або вищим митним органом, як ому такий орган адміністрати вно підпорядкований, а також центральним органом державн ої податкової служби або спе ціально уповноваженим центр альним органом виконавчої вл ади в галузі митної справи.

Контролюючі органи мають п раво надавати консультації в иключно з тих питань, що належ ать до їх повноважень.

Центральний орган контрол юючого органу проводить пері одичне узагальнення податко вих консультацій, які стосую ться значної кількості платн иків податків або значної су ми податкових зобов'язань, та затверджує наказом узагальн юючі податкові консультації , які підлягають оприлюдненн ю.

Відповідно до пункту 53.3 стат ті 53 Податкового кодексу Укра їни, платник податків може ос каржити до суду як правовий а кт індивідуальної дії податк ову консультацію контролююч ого органу, викладену в письм овій або електронній формі, я ка, на думку такого платника п одатків, суперечить нормам а бо змісту відповідного подат ку чи збору.

Визнання судом такої подат кової консультації недійсно ю є підставою для надання нов ої податкової консультації з урахуванням висновків суду.

З урахуванням викладеного , суд дійшов висновку, що зі зм істу податкової консультаці ї, наданої позивачу Білоцер ківською об' єднаною держ авною податковою інспекцією Київської області № 12561/10/152 від 20 .05.2011 року вбачаються твердженн я, які суперечать нормам та зм істу Податкового кодексу Укр аїни, а отже податкова консул ьтація підлягає визнанню нед ійсною.

Позовні вимоги, які стосуют ься зобов' язання Білоцер ківської ОДПІ Київської об ласті надати нову податкову консультацію з урахуванням в исновків суду, підлягають за доволенню у зв' язку з тим, що згідно з частиною другою пун кту 53.3 статті 53 Податкового код ексу України, визнання судом такої податкової консультац ії недійсною є підставою для надання нової податкової ко нсультації з урахуванням вис новків суду.

Виходячи з вищевикладеног о суд дійшов висновку, що позо в підлягає задоволенню.

Статтею 11 Кодексу адміністр ативного судочинства Україн и встановлено, що розгляд і ви рішення справ в адміністрати вних судах здійснюється на з асадах змагальності сторін т а свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні п еред судом їх переконливості .

Згідно зі статтею 71 цього Ко дексу кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та зап еречення, крім розгляду спра в про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб' є кту владних повноважень.

В адміністративних справа х про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкт а владних повноважень обов'я зок щодо доказування правомі рності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він запе речує проти адміністративно го позову.

Суб' єкт владних повноваж ень повинен надати суду всі н аявні у нього документи та ма теріали, які можуть бути вико ристані як докази у справі.

Відповідач не надав суду об ґрунтованих доказів, на підс таві яких керувався під час в инесення письмової податков ої консультації.

Суд, заслухавши думку сторі н, дослідивши всі фактичні об ставини, на яких ґрунтується позов, дійшов висновку, що вик ладені в позовній заяві дово ди позивача є обґрунтованими та такими, що підлягають задо воленню.

Відповідно до частини перш ої статті 94 Кодексу адміністр ативного судочинства Україн и, якщо судове рішення ухвале не на користь сторони, яка не є суб'єктом владних повноваже нь, суд присуджує всі здійсне ні нею документально підтвер джені судові витрати з Держа вного бюджету України (або ві дповідного місцевого бюджет у, якщо іншою стороною був орг ан місцевого самоврядування , його посадова чи службова ос оба).

Керуючись статтями 11, 14, 70, 71, 72, 86, 94, 159 - 163, 167, 254 Кодексу адміністрат ивного судочинства України, суд, -

П О С Т А Н О В И В:

Адміністративний поз ов задовольнити повністю.

Визнати недійсною письмов у податкову консультацію № 1256 1/10/152 від 20.05.2011 року.

Зобов' язати Білоцерків ську об' єднану державну п одаткову інспекцію Київсько ї області надати письмову ко нсультацію Комунальному під приємству «Білоцерківськ ий міський парк культури та відпочинку імені Т.Г.Шевче нка» з урахуванням висновк ів суду.

Стягнути з Державного бюдж ету України на користь Комун ального підприємства «Біл оцерківський міський парк культури та відпочинку імен і Т.Г.Шевченка» здійснені ним судові витрати в сумі 3 (тр и) гривні 40 копійок.

Постанова набирає закон ної сили в порядку, встановле ному статтею 254 Кодексу адміні стративного судочинства Укр аїни.

У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо й ого не скасовано, набирає зак онної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного про вадження або набрання законн ої сили рішенням за наслідка ми апеляційного провадження .

Апеляційна скарга на поста нову суду подається до Київс ького апеляційного адмініст ративного суду через Київськ ий окружний адміністративни й суд.

Згідно з частиною другою ст аті 186 Кодексу адміністративн ого судочинства України апел яційна скарга на постанову с уду першої інстанції подаєть ся протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі засто сування судом частини третьо ї статті 160 цього Кодексу, а так ож прийняття постанови у пис ьмовому провадженні апеляці йна скарга подається протяго м десяти днів з дня отримання копії постанови.

Суддя Шевченко А.В.

Постанова у повному обс язі виготовлена 26 вересня 2011 р оку.

СудКиївський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення21.09.2011
Оприлюднено23.01.2012
Номер документу20956371
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-3538/11/1070

Ухвала від 21.03.2012

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Губська О.А.

Постанова від 21.09.2011

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Шевченко А.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні