Постанова
від 11.04.2011 по справі 2а-4448/10/1070
КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІ СТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

11 квітня 2011 року місто Київ № 2а-4448/10/1070

Київський окружний ад міністративний суд у складі головуючого - судді Шевченк о А.В., при секретарі судового засідання Коваленко О.О., за уч астю

представників позивача: Потапової О.К., Кучми О.М .,

представників відповідач а: Гелі Т.І., Сєдіна О.І , Мартиненко М.С.,

прокурора: Сазонової С.В .

за позовом Прокурора Обухівського р айону Київської області в ін тересах держави в особі Упр авління Пенсійного фонду У країни у місті Обухові та Обу хівському районі Київської о бласті

до Агропромислової будівель но-монтажної приватної спеці алізованої фірми «Україна»

про стягнення заборгованост і, -

В С Т А Н О В И В:

Позивач, Прокурор Обух івського району Київської об ласті в інтересах держави в о собі Управління Пенсійн ого фонду України в Обухівсь кому районі Київської област і, 10 квітня 2007 року звернувся до Господарського суду Київськ ої області з адміністративни м позовом до Агропромислової будівельно-монтажної приват ної спеціалізованої фірми «У країна», про стягнення забор гованості в сумі 38703 (тридцять в ісім тисяч сімсот три) гривні 52 копійки.

Право звертатись до суду і з заявами про захист прав і за конних інтересів держави зак оном надано прокурору. Підст авою для представництва у су ді інтересів держави є наявн ість порушень або загрози по рушень економічних, політичн их та інших державних інтере сів внаслідок протиправних д ій (бездіяльності) фізичних а бо юридичних осіб, що вчиняют ься у відносинах між ними або з державою. Виявивши порушен ня інтересів держави, прокур ор звернувся до суду з позово м про стягнення з відповідач а заборгованості по страхови м внескам на загальнообов' я зкове державне пенсійне стра хування.

В обґрунтування позовних в имог позивач зазначив, що від повідачем не сплачено суми с трахових внесків у визначени й законом строк. Внаслідок чо го у відповідача утворилася заборгованість (недоїмка, шт рафні санкції та пеня) за цими обов' язковими платежами.

Територіальні органи Пен сійного фонду України в силу закону здійснюють функції з контролю за правильністю, по внотою нарахування і своєчас ністю сплати страхувальника ми внесків на загальнообов' язкове державне пенсійне стр ахування, а також стягнення з аборгованості за страховими внесками, тому позивач зверн увся до суду з позовом про стя гнення з відповідача сум вка заної заборгованості.

31 березня 2010 року Ухвалою Вищ ого адміністративного суду У країни касаційну скаргу Уп равління Пенсійного фонду України в Обухівському райо ні Київської області - задов олено частково. Постанову Го сподарського суду Київської області від 12 червня 2007 року та постанову Київського апеляц ійного адміністративного су ду від 8 жовтня 2008 року скасован о, а справу направлено на нови й розгляд до суду першої інст анцій.

Ухвалою Київського окружн ого адміністративного суду в ід 8 квітня 2010 року відкрито про вадження у справі та признач ено до попереднього судового розгляду на 24 травня 2010 року.

У зв' язку з тим, що 24 травня 2010 року не робочий день, попере днє судове засідання перенес ено на 31 травня 2010 року.

В попереднє судове засідан ня 31 травня 2010 року з' явився п редставник Управління П енсійного фонду України в Об ухівському районі Київської області, позовні вимоги підт римав в повному обсязі. Предс тавник прокуратури та предст авник відповідача в попередн є судове засідання не з' яви лися, про причини неприбуття суд не повідомили. Від предст авника відповідача до суду з аперечень на адміністративн ий позов не надходило.

У зв' язку з вищевикладени м, суд в порядку підготовки сп рави до судового розгляду вж ив заходи, що необхідні для вс ебічного та об' єктивного ро згляду упродовж розумного ст року, у зв' язку з чим заверши в підготовче провадження та призначив справу до судового розгляду на 9 липня 2010 року.

9 липня 2010 року розгляд справ и відкладено на 7 жовтня 2010 року у зв' язку з неявкою відпові дача, належним чином повідом леного про дату, час і місце ро згляду справи.

7 жовтня 2010 року від представ ника позивача - Управлінн я Пенсійного фонду України в Обухівському районі Київс ької області надійшло письмо ве клопотання про перенесенн я розгляду справи. У зв' язку з неявкою сторін, суд визнав з а можливе відкласти розгляд справи, наступне судове засі дання призначено на 3 листопа да 2010 року на 12 годину 30 хвилин.

3 листопада 2010 року в судове з асідання з' явилися: предста вник прокуратури Київської о бласті, представник Управл іння Пенсійного фонду Укра їни в Обухівському районі Ки ївської області та представн ики відповідача. У зв' язку і з з' ясуванням обставин спра ви, суд визнав за можливе огол осити перерву в судовому зас іданні до 2 грудня 2010 року до 16 го дини 00 хвилин.

2 грудня 2010 року в судове засі дання з' явилися: представни к прокуратури Київської обла сті, представник Управлінн я Пенсійного фонду України у місті Обухові та Обухівськ ому районі Київської області . Представник відповідача, на лежним чином повідомлений пр о дату, час і місце розгляду сп рави в судове засідання не з' явився, про причини неприбут тя суд не повідомив. Суд зобов ' язав позивача - Управлі ння Пенсійного фонду Украї ни в Обухівському районі Киї вської області надати додатк ові докази по справі, а саме по точні платежі, облікові карт ки платника страхових внескі в, розрахунки, картки особово го рахунку. Враховуючи той фа кт, що відповідач в судове зас ідання не з' явився, а розгля д справи без його участі є нем ожливим, суд визнав за можлив е відкласти розгляд справи, н аступне судове засідання при значено на 16 грудня 2010 року на 11 годину 00 хвилин.

16 грудня 2010 року в судове засі дання з' явилися: представни к прокуратури Київської обла сті, представник Управлінн я Пенсійного фонду України в Обухівському районі Київс ької області та представники відповідача. На вимогу суду п редставник Управління П енсійного фонду України в Об ухівському районі Київської області надав суду додатков і докази по справі. У зв' язку із з' ясуванням обставин сп рави, та отриманням додатков их доказів по справі від Уп равління Пенсійного фонду України в Обухівському райо ні Київської області, а саме д етального розрахунку суми за боргованості, суд визнав за м ожливе оголосити перерву в с удовому засіданні до 25 січня 2 011 року до 10 години 00 хвилин.

25 січня 2011 року в судове засід ання після оголошуваної пере рви з' явилися прокурор, пре дставники позивача та предст авники відповідача.

Представником позивача в с удовому засіданні 25 січня 2011 ро ку були надані детальні розр ахунки суми заборгованості. Також у зв' язку із реоргані зацією Управління Пенсі йного фонду України в Обухів ському районі Київської обла сті відбулася заміна позивач а на Управління Пенсійно го фонду України в місті Обух ові та Обухівському районі К иївської області(наказ Пенсі йного фонду України від 30.11.2010 р оку № 128, який наявний у матеріа лах справи). Надані суду докум енти були долучені до матері алів справи, сторони з цього п риводу не заперечували. У зв' язку із з' ясуванням обстави н справи в судовому засіданн і оголошено перерву до 10 лютог о 2011 року до 14 години 00 хвилин.

10 лютого 2011 року в судовому за сіданні оголошено перерву до 3 березня 2011 року до 15 години 00 хв илин.

3 березня 2011 року в судовому з асіданні оголошено перерву д о 23 березня 2011 року до 11 години 30 х вилин.

23 березня 2011 року у зв' язку з неявкою прокурора та предст авників відповідача, розгляд справи відкладено на 11 квітня 2011 року на 14 годину 00 хвилин.

Представники позивача та п рокуратури в судовому засіда нні позовні вимоги підтримав в повному обсязі, просили суд позов задовольнити.

Представники відповідача проти позову заперечували, п росив суд відмовити в задово ленні позовних вимог.

Заслухавши пояснення стор ін, всебічно та об' єктивно д ослідивши матеріали справи, та оцінивши їх у сукупності, с уд дійшов висновку, що позов п ідлягає задоволенню.

Відповідач, Агропромисло ва будівельно-монтажна прива тна спеціалізована фірма «Ук раїна»є юридичною особою (ід ентифікаційний код: 13711665). Як пла тник внесків на загальнообов ' язкове державне пенсійне с трахування перебуває на облі ку в Управлінні Пенсійно го фонду України в місті Обух ові та Обухівському районі К иївської області.

Як вбачається з матеріалів справи, на день судового розг ляду справи у відповідача на явна заборгованість за періо д своєї діяльності в загальн ій сумі 38703 (тридцять вісім тися ч сімсот три) гривні 52 копійки , яка складається з недоїмки - 20886, 35 гривень, фінансових санкц ій - 14220, 54 гривні та пені в сумі 3594, 63 гривні.

Слід звернути увагу на те, щ о причиною направлення справ и на новий розгляд відповідн о до ухвали Вищого адміністр ативного суду України від 31 бе резня 2010 року було те, що Упра влінням Пенсійного фонду У країни в Обухівському районі Київської області було пода но заяву про зменшення позов них вимог, в якій Управлінн я просило закрити провадже ння в частині сплаченого від повідачем боргу в сумі 31006, 97 гри вень та стягнути 7696, 55 гривень. З азначена заява, як встановле но Вищим адміністративним су дом України, не була предмето м розгляду в суді першої інст анції.

Окрім того, зазначено, що су дами попередніх інстанцій не було взято до уваги вимоги За кону України від 16.03.2006 року № 3583-І V «Про вирішення питання щодо заборгованості суб'єктів го сподарської діяльності, які застосовують особливі умови оподаткування, обліку та зві тності, у зв' язку з непереро зподілом Державним казначей ством України частини податк ів до Пенсійного фонду Украї ни, Фонду соціального страху вання з тимчасової втрати пр ацездатності, Фонду соціальн ого страхування на випадок б езробіття протягом 2004 року - I кварталу 2005 року», відповідно до якого суми внесків до Пенс ійного фонду України, Фонду с оціального страхування з тим часової втрати працездатнос ті, Фонду соціального страху вання на випадок безробіття суб' єктів господарської ді яльності, які застосовують о собливі умови оподаткування , обліку та звітності, які були сплачені ними в складі подат ків згідно з чинним законода вством України протягом 2004 ро ку - І кварталу 2005 року, але не були зараховані на їх особов і рахунки в цих фондах у зв' я зку із застосуванням Державн им казначейством України нор м діючого на той час Закону Ук раїни «Про Державний бюджет України на 2005 рік»від 23.12.2004 року № 2285-ІV, не вважаються заборгова ністю.

Тобто, судом не з' ясовано, за який саме період утворила сь заборгованість по сплаті страхових внесків, хоча зазн ачена обставина має значення для правильного вирішення с пору.

Дослідивши подані докумен ти та заслухавши пояснення с торін щодо невстановлених у попередніх судових інстанці ях обставин, судом встановле но наступне.

З листа прокуратури Обухів ського району Київської обла сті від 15 листопада 2010 року № 7519 н а вхідний № 6400 від 9 листопада 2010 року № 6400, адресованого до прок уратури Київської області, н ачальнику відділу представн ицтва інтересів громадян та держави в судах юристу 1 класу Кетову О.С. (вхідний № 70116 Ж в ід 16.11.2010 року) вбачається, що на л ист (вихідний № 05/1-2786) від 4 листоп ада 2010 року щодо уточнення поз овних вимог у позовній заяві прокуратури Обухівського ра йону Київської області, пред ' явленої до господарського суду Київської області в інт ересах держава в особі Упра вління Пенсійного фонду Ук раїни в Обухівському районі Київської області до Агропр омислової будівельно-монтаж ної приватної спеціалізован ої фірми «Україна»про стягне ння заборгованості в сумі 38703 (т ридцять вісім тисяч сімсот т ри) гривні 52 копійки, прокурор Обухівського району Київськ ої області радник юстиції С трелю Я. повідомив наступне .

Згідно листа Управлінн я Пенсійного фонду України в Обухівському районі Київс ької області від 15 листопада 2 010 року вбачається, що лист У правління № 2396/10 від 15 вересня 2008 року про закриття провадже ння у справі в частині сплаче ного відповідачем боргу в су мі 31006, 97 гривень є помилковим, та к як сума боргу, яка складаєть ся з двох розділів: 1 розділ - 31006, 97 гривень (33, 2 % - пеня, фінансов і санкції) та 2 розділу - 7696, 55 гр ивень (2 % - пеня, фінансові санкц ії), є фактично не сплаченою, т ому підстави для винесення з аяви про уточнення позовних вимог були відсутні.

Згідно листа Управлінн я Пенсійного фонду України в Обухівському районі Київс ької області від 15 листопада 2 010 року № 4372/09, адресованого Прок урору Обухівського району Ки ївської області та Київськом у окружному адміністративно му суду встановлено, що при по вторній перевірці особового рахунку позивача було виявл ено, що борг в сумі 38703, 52 гривень , який виник станом на 01.03.2007 року - залишається не змінним ст аном на 15.11.2010 року.

Лист Управління Пенсійно го фонду України в Обухівськ ому районі Київської області № 2396/10 від 15.09.2008 року про закриття провадження у справі в части ні сплаченого боргу в сумі 31006, 97 гривень просять вважати пом илковим, так як сума боргу скл адається з двох розділів: 1 роз діл - 31006, 97 гривень (33, 2 % - пеня, фін ансові санкції) та 2 розділу - 7696, 55 гривень (2 % - пеня, фінансові санкції), є фактично не сплаче ною.

Представники позивача та п рокуратури наголосили на том у, що борг в сумі 38703, 52 гривень на день розгляду справи не пога шений, що підтверджується да ними особових рахунків платн ика страхових внесків, а саме 1 розділ страхових внесків (33,2% ) - 20888, 35 гривень, штрафна санкці я - 4197, 51 гривня, пеня - 2154, 06 гриве нь; 2 розділ штрафна санкція - 10023, 03 гривні, пеня - 1440, 57 гривень.

Представники відповідача вважають, що до позивача як до платника єдиного податку, фі нансові санкції та пеня не по винні застосовуватися відпо відно до Розпорядження Кабін ету Міністрів України № 58-р ві д 10.03.2005 року, з якого вбачається наступне: підтримати пропоз ицію Пенсійного фонду Україн и, погоджену з Мінфіном та Дер жавною податковою адміністр ацією, щодо тимчасового прип инення перевірок юридичних т а фізичних осіб - платників єдиного і фіксованого податк у щодо сплати страхових внес ків на різні види загальнооб ов'язкового державного соціа льного страхування, стягненн я з них заборгованості за цим и платежами, яка утворилася у 2004 році - I кварталі 2005 року, зас тосування пов' язаних із цим санкцій, а також щодо зняття арешту з банківських рахунк ів зазначених осіб, який було накладено у зв' язку із стяг ненням згаданої заборговано сті, до остаточного законода вчого врегулювання функціо нування спрощеної системи оп одаткування.

З цього приводу слід зазнач ити наступне, відповідно до У казу Президента України «Про спрощену систему оподаткува ння, обліку та звітності суб' єктів малого підприємництва »від 03.07.1998 року № 727 відповідач з ІІІ кварталу 2001 року по 31.12.2007 рок у знаходився на спрощеній си стемі оподаткування за ставк ою 10 %.

Позивачем виставлено відп овідачу вимогу від 02.03.2007 року № Ю-78 за порушення строків сплат и страхових внесків на загал ьнообов' язкове страхуванн я щодо сплати суми боргу стан ом на 01.03.2007 року на загальну сум у 38703, 52 гривень.

01.01.2004 року набрав чинності За кон України «Про загальнообо в' язкове державне пенсійне страхування»від 09.07.2003 року № 1058, сферою дії якого є регулюван ня відносин, що виникають між суб' єктами системи загальн ообов' язкового державного пенсійного страхування.

Відповідно до пункту 1 абзац у першого статті 14 Закону Укра їни «Про загальнообов' язко ве державне пенсійне страхув ання», страхувальниками є ро ботодавці, зокрема фізичні о соби - суб' єкти підприємни цької діяльності та інші осо би (включаючи юридичних та фі зичних осіб - суб' єктів під приємницької діяльності, які обрали особливий спосіб опо даткування (фіксований подат ок, єдиний податок, фіксовани й сільськогосподарський под аток, придбали спеціальний т орговий патент), які використ овують працю фізичних осіб н а умовах трудового договору (контракту) або на інших умова х, передбачених законодавств ом, або за договором цивільно -правового характеру, - для осі б, зазначених у пунктах 1,10,15 ста тті 11 цього Закону.

Відповідно до статті 18 Зако ну України «Про загальнообов ' язкове державне пенсійне с трахування»страхові внески є цільовим загальнообов' яз ковим платежем, який справля ється на всій території Укра їни в порядку, встановленому цим Законом. Страхові внески не включаються до складу под атків, інших обов' язкових п латежів, що складають систем у оподаткування. На ці внески не поширюється податкове за конодавство. Страхові внески не можуть зараховуватися до Державного бюджету України, бюджетів інших рівнів, не під лягають вилученню з Пенсійно го фонду або з Накопичувальн ого фонду і не можуть ви користовуватися на цілі, не п ередбачені цим Законом. Зако нодавством не можуть встанов люватися пільги з нарахуванн я та сплати страхових внескі в або звільнення від їх сплат и.

Ставки, механізм справленн я та пільги щодо сплати збору на обов' язкове державне пе нсійне страхування встановл ені Законом України «Про збі р на обов' язкове державне п енсійне страхування»від 26.06.1997 року № 400/97ВР, яким, як і Законом України «Про загальнообов' язкове державне пенсійне стр ахування»не встановлено так ої пільги, як звільнення від с плати збору на обов' язкове державне пенсійне страхуван ня для суб' єктів підприємни цької діяльності, котрі пере шли на прощену систему опода ткування.

Отже, страхові внески на заг альнообов' язкове державне пенсійне страхування не вхо дять до системи оподаткуванн я, на них не поширюється подат кове законодавство, іншим за конодавством не можуть встан овлюватися пільги з нарахува ння та сплати страхових внес ків або звільнення від їх спл ати. У зв' язку з чим, обов' яз ок сплачувати страхові внеск и на загальнообов' язкове де ржавне пенсійне страхування не зумовлюється статусом пл атника податку як суб' єкта підприємницької діяльності .

Положення статті 6 Указу Пре зидента України «Про спрощен у систему оподаткування, обл іку та звітності суб' єктів малого підприємництва»від 03 .07.1998 року № 727 про звіл ьнення суб' єктів малого під приємництва, які сплачують є диний податок, від збору на за гальнообов' язкове державн е пенсійне страхування супер ечать нормам Закону України «Про загальнообов' язкове д ержавне пенсійне страхуванн я», а тому застосуванню не під лягають.

На виконання Розпорядженн я Кабінету Міністрів України № 58-р від 10.03.2005 року Управління м Пенсійного фонду України в Обухівському районі було с торновано фінансові санкції та пеню.

Так, згідно Акту про сто рнування фінансових санкцій від 15.04.2005 року, затвердженого н ачальником Управління П енсійного фонду України в Об ухівському районі Київської області 15.04.2005 року встановлено , що на виконання Розпоряджен ня Кабінету Міністрів Україн и № 58-р від 10.03.2005 року сторновано по Агропромисловій будівель но-монтажній приватній спеці алізованій фірмі «Україна»ф інансову санкцію, застосован у на підставі рішення № б/н від 15.04.2005 року по 1 розділу - 33, 2 % - фіна нсова санкція в сумі 1097, 08 гриве нь та пеню в сумі - 272, 70 гривні т а 2 розділу - 2 % - фінансова санк ція в сумі 98, 97 гривні та пеня на суму 20, 84 гривень.

Відповідно до Акту про сторнування фінансових санк цій від 17.01.2006 року, затвердженог о начальником Управління Пенсійного фонду України в О бухівському районі Київсько ї області 17.01.2006 року встановлен о, що на виконання Розпорядже ння Кабінету Міністрів Украї ни № 58-р від 10.03.2005 року сторновано по Агропромисловій будівель но-монтажній приватній спеці алізованій фірмі «Україна»ф інансову санкцію, застосован у на підставі рішення № 1905 від 1 7.01.2006 року по 1 розділу - 33, 2 % - фіна нсова санкція в сумі 2840, 21 гриве нь та пеню в сумі - 693, 62 гривні т а 2 розділу - 2 % - фінансова санк ція в сумі 0, 84 гривні та пеня на суму 0, 25 гривень.

Згідно Акту про сторнува ння фінансових санкцій від 02.0 4.2007 року, затвердженого началь ником Управління Пенсій ного фонду України в Обухівс ькому районі Київської облас ті 02.04.2007 року встановлено, що на виконання Розпорядження Каб інету Міністрів України № 58-р від 10.03.2005 року сторновано по Агр опромисловій будівельно-мон тажній приватній спеціалізо ваній фірмі «Україна»фінанс ову санкцію, застосовану на п ідставі рішення № 1016 від 25.11.2004 ро ку по 1 розділу - 33, 2 % - фінансова санкція в сумі 133, 73 гривень та п еню в сумі - 40, 12 гривні та 2 розд ілу - 2 % - фінансова санкція в с умі 8, 17 гривні та пеня на суму 0, 0 9 гривень.

Рішенням № 752 від 09.11.2004 року по 1 розділу - 33, 2 % - фінансова санк ція в сумі 262, 48 гривень та пеню в сумі - 47, 74 гривні та 2 розділу - 2 % - фінансова санкція в сумі 115, 1 2 гривні та пеня на суму 23, 55 грив ень.

Рішенням № 2024 від 21.12.2004 року по 2 розділу - 2 % - фінансова санкц ія в сумі 2326, 48 гривні та пеня на суму 1440, 57 гривень.

Щодо застосування до відп овідача вимог Закону України від 16.03.2006 року № 3583-ІV «Про вирішен ня питання щодо заборгованос ті суб'єктів господарської д іяльності, які застосовують особливі умови оподаткуванн я, обліку та звітності, у зв'яз ку з неперерозподілом Держав ним казначейством України ча стини податків до Пенсійного фонду України, Фонду соціаль ного страхування з тимчасово ї втрати працездатності, Фон ду соціального страхування н а випадок безробіття протяго м 2004 року - I кварталу 2005 року»с уд зазначає наступне.

Відповідно до статей 1, 2 вказ аного Закону суми внесків до Пенсійного фонду України, Фо нду соціального страхування з тимчасової втрати працезд атності, Фонду соціального с трахування на випадок безроб іття суб'єктів господарської діяльності, які застосовуют ь особливі умови оподаткуван ня, обліку та звітності, які бу ли сплачені ними в складі под атків згідно з чинним законо давством України протягом 2004 року - I кварталу 2005 року, але не б ули зараховані на їх особові рахунки в цих фондах у зв' яз ку з застосуванням Державним казначейством України норм діючого на той час Закону Укр аїни «Про Державний бюджет У країни на 2005 рік»від 23 грудня 2004 року № 2285-IV, не вважати заборгов аністю. Донарахування та фін ансові (штрафні) санкції до су б' єктів господарської діял ьності, які застосовують осо бливі умови оподаткування, о бліку та звітності щодо сум ф актично сплачених внесків у 2004 році - I кварталі 2005 року, не зас тосовуються.

Слід зазначити, що у позов ній заяві позивач вказує на з аборгованість відповідача у сумі 38703, 52 гривень за період дія льності з 01.01.2004 року по 19.03.2007 року.

Судом встановлено, що стано м на 01.01.2004 року за відповідачем рахувалася заборгованість п о 2 розділу у загальній сумі 5798, 73 гривень (страхові внески - 636, 35 гривень, штрафна санкція - 2133, 34 гривень, пеня - 3029, 04 гривень).

У судовому засіданні також досліджувалося питання щодо правомірності звернення поз ивача до суду з урахуванням т ого, що вимога від 02.03.2007 року № Ю 7 8 не була отримана відповідач ем.

Відповідно до наявного у ма теріалах справи акту про від мову від підпису та отриманн я вимоги від 21.03.2007 року.

Представники відповідача також зазначили, що вимогу не отримували, а особа, яка розпи салася на поштовому повідомл енні про вручення поштового відправлення не працює на пі дприємстві відповідача, а то му вважають, що вимога не узго джена, а отже позов був подани й передчасно.

З цього приводу, слід зазнач ити, що відповідно до частини третьої статті 106 Закону Укра їни «Про загальнообов' язко ве державне пенсійне страхув ання» територіальні органи П енсійного фонду за формою і у строки, визначені правління м Пенсійного фонду, надсилаю ть страхувальникам, які мают ь недоїмку, вимогу про її спла ту. Вимога про сплату недоїмк и є виконавчим документом. Пр отягом десяти робочих днів і з дня одержання вимоги про сп лату недоїмки страхувальник зобов' язаний сплатити суми недоїмки та суми фінансових санкцій. Страхувальник у раз і незгоди з розрахунком суми недоїмки, зазначеної у вимоз і про сплату недоїмки, узгодж ує її з органами Пенсійного ф онду в порядку, встановленом у правлінням Пенсійного фонд у, а в разі неузгодження вимог и із органами Пенсійного фон ду має право на оскарження ви моги в судовому порядку. Про о скарження вимоги територіал ьного органу Пенсійного фонд у про сплату недоїмки до вико навчої дирекції Пенсійного ф онду або в судовому порядку с трахувальник зобов' язаний письмово повідомити відпові дний територіальний орган Пе нсійного фонду протягом трьо х робочих днів із дня звернен ня до виконавчої дирекції Пе нсійного фонду чи суду.

Узгодження вимоги територ іального органу Пенсійного ф онду про сплату недоїмки зді йснюється на підставі заяви страхувальника, яка розгляда ється територіальним органо м Пенсійного фонду протягом трьох робочих днів після її о тримання, та поданих страхув альником документів, що свід чать про неправильність обчи слення сум недоїмки, зазначе них у вимозі.

У разі узгодження страхува льником вимоги про сплату не доїмки з територіальним орга ном Пенсійного фонду цей орг ан зобов' язаний у строк, виз начений для розгляду заяви с трахувальника про узгодженн я вимоги, надіслати йому узго джену вимогу про сплату недо їмки, а страхувальник зобов' язаний сплатити узгоджену су му недоїмки протягом десяти робочих днів після отримання узгодженої вимоги.

У разі якщо страхувальник, я кий одержав вимогу територіа льного органу Пенсійного фон ду про сплату недоїмки і прот ягом десяти робочих днів піс ля її отримання не сплатив за значену у вимозі суму недоїм ки разом з застосованою до нь ого фінансовою санкцією, вкл юченої до вимоги, або не узгод ив вимогу з відповідним орга ном Пенсійного фонду, або не о скаржив вимогу в судовому по рядку, а також у разі якщо стра хувальник узгодив вимогу, ал е не сплатив узгоджену суму н едоїмки протягом десяти робо чих днів після отримання узг одженої вимоги, відповідний орган Пенсійного фонду зверт ається в установленому закон ом порядку і подає вимогу про сплату недоїмки до відповід ного підрозділу державної ви конавчої служби. У зазначени х випадках орган Пенсійного фонду також має право зверну тися до суду чи господарсько го суду з позовом про стягнен ня недоїмки. У разі звернення органу Пенсійного фонду з по зовом про стягнення недоїмки до господарського суду пере дбачені законодавством захо ди досудового врегулювання с порів не застосовуються.

На момент звернення позива ча до суду вимога № 78 була узго джена, оскільки позивач здій снив всі передбачені Законом України «Про загальнообов' язкове державне пенсійне стр ахування»та Інструкції про п орядок обчислення і сплати п ідприємствами, установами ор ганізаціями та громадянами в несків на загальнообов' язк ове державне пенсійне страху вання дії для її надсилання, а доводи представників відпов ідача до уваги суду не беруть ся.

На момент розгляду справи в имога про сплату від 02.03.2007 року № Ю 78 оскаржена відповідачем н е була, а отже сума заборгован ості є узгодженою і підлягає стягненню.

На день розгляду справи за боргованість відповідачем н е погашена.

Суд, дослідивши матеріали справи, дійшов висновку, що ви кладені в позовній заяві дов оди позивача є обґрунтованим и та такими, що підлягають зад оволенню.

Статтею 11 Кодексу адмініс тративного судочинства Укра їни встановлено, що розгляд і вирішення справ в адміністр ативних судах здійснюється н а засадах змагальності сторі н та свободи в наданні ними су ду своїх доказів і у доведенн і перед судом їх переконливо сті.

Згідно зі статтею 71 цього Кодексу кожна сторона повинн а довести ті обставини, на яки х ґрунтуються її вимоги та за перечення, крім розгляду спр ав про протиправність рішень , дій чи бездіяльності суб' є кту владних повноважень.

Суб' єкт владних повнова жень повинен надати суду всі наявні у нього документи та м атеріали, які можуть бути вик ористані як докази у справі.

Відповідно до частини чет вертої статті 94 Кодексу адмін істративного судочинства Ук раїни, у справах, в яких позива чем є суб' єкт владних повно важень, а відповідачем - фіз ична чи юридична особа, судов і витрати, здійснені позивач ем, з відповідача не стягують ся.

Керуючись статтями 11, 14, 70, 71, 72, 86, 94, 159 - 163, 167, 254 Кодексу адміністрат ивного судочинства України, суд, -

П О С Т А Н О В И В:

Адміністративний позо в задовольнити.

Стягнути з Агропромислов ої будівельно-монтажної прив атної спеціалізованої фірми «Україна»(ідентифікаційний номер юридичної особи: 13711665) на користь Державного бюджету У країни заборгованість в сумі 38703 (тридцять вісім тисяч сімсо т три) гривні 52 копійки.

Постанова набирає закон ної сили в порядку, встановле ному статтею 254 Кодексу адміні стративного судочинства Укр аїни.

У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо й ого не скасовано, набирає зак онної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного про вадження або набрання законн ої сили рішенням за наслідка ми апеляційного провадження .

Апеляційна скарга на поста нову суду подасться до Київс ького апеляційного адмініст ративного суду через Київськ ий окружний адміністративни й суд.

Згідно з частиною другою статі 186 Кодексу адміністрати вного судочинства України ап еляційна скарга на постанову суду першої інстанції подає ться протягом десяти днів з д ня її проголошення. У разі зас тосування судом частини трет ьої статті 160 цього Кодексу, а т акож прийняття постанови у п исьмовому провадженні апеля ційна скарга подається протя гом десяти днів з дня отриман ня копії постанови.

Суддя Шевченко А.В.

Повний текст постано ви виготовлено та підписано 15 квітня 2011 року.

СудКиївський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення11.04.2011
Оприлюднено23.01.2012
Номер документу20957231
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-4448/10/1070

Ухвала від 18.01.2012

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Губська О.А.

Постанова від 11.04.2011

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Шевченко А.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні