Постанова
від 07.10.2011 по справі 2а-8917/10/0470
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

07.10.2011 < копія >

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

23 червня 2011 р. Справа № 2а-8917/10/0470

Дніпропетровс ький окружний адміністратив ний суд у складі:

головуючого суд ді - Чабаненко С.В.

при секретарі - Гуртовій І.О.

за участю: представни ка позивача - Чекалі ної В.Ю.

представника ві дповідача - Петрашка О .О.

розглянувши у відкритом у судовому засіданні в залі с уду в м. Дніпропетровську спр аву за адміністративним позо вом Товариства з обмеженою в ідповідальність «Ронкато»д о Синельниківської об' єдна ної державної податкової інс пекції про визнання протипра вними та скасування податков их повідомлень-рішень, -

ВСТАНОВИВ:

До Дніпропетровськог о окружного адміністративно го суду з адміністративним п озовом звернулось товариств о з обмеженою відповідальніс тю "Ронкато" до Синельниківсь кої об'єднаної державної под аткової інспекції Дніпропет ровської області, в якому про сить визнати протиправним та скасувати податкові повідом лення-рішення відповідача №0 000152340/0 від 25.05.2010 року та №0000162340/0 від 25.05.20 10 року.

До суду надійшли уточ нення до адміністративного п озову, в яких позивач просить також визнати протиправним та скасувати податкові повід омлення-рішення Синельників ської об'єднаної державної п одаткової інспекції Дніпроп етровської області №0000152340/1 від 26.07.2010 року та №0000162340/1 від 26.07.2010 року.

Позовні вимоги обґру нтовані тим, що позивач вважа є незаконними та необґрунтов аними, а також такими, що не ві дповідають фактичним обстав инам справи висновки, які вик ладені відповідачем у акті в ід 12.05.2010 року №20/23/31372002 про результа ти планової виїзної перевірк и ТОВ "Ронкато" з питань дотрим ання вимог податкового, валю тного та іншого законодавст ва за період з 01.10.2007 року по 31.12.2009 р оку, щодо господарських відн осин позивача з ТОВ "Метро К еш Енд Кері Україна".

В судовому засіданні представники позивача позов ні вимоги підтримали та прос или суд, з урахуванням уточне нь до адміністративного позо ву, задовольнити його у повно му обсязі.

Відповідача позов не визнав, зазначивши, що за резу льтатами планової виїзної пе ревірки позивача встановлен о завищення валових витрат з а період з 01.10.2007 року по 31.12.2009 року на загальну суму 346144,2 грн., вищев казані завищення валових вит рат, на думку відповідача, вин икло внаслідок неправомірно го віднесення позивачем до с кладу валових витрат витрат на маркетингові послуги, від повідно до договорів поставк и товарів та надання послуг в ід 01.01.2007 року, 01.01.2008 року, 01.01.2009 року, я кі були укладені між ТОВ "Ронк ато" та ТОВ "Метро Кеш Ен д Кері Україна".

В судовому засіданні представники відповідача ад міністративний позов не визн али та просили суд в задоволе нні позову відмовити повніст ю.

Заслухавши пояснення пред ставників сторін, розглянувш и матеріали справи, суд прийш ов до висновку, що позов підля гає задоволенню з огляду на н аступне.

Товариство з обмеженою від повідальністю "Ронкато", іден тифікаційний код 31372002, зареєст роване виконавчим комітетом Синельниниківської міської ради 03.05.2001 року, свідоцтво про д ержавну реєстрацію суб'єкта підприємницької діяльності №04052637Ю0010174.

Посадовими особами Синель никівської об'єднаної держав ної податкової інспекції Дні пропетровської області, в те рміни з 12.04.2010 року по 23.04.2010 року, як і були продовжені з 26 квітня 2010 рок по 30 квітня 2010 року, була про ведена планова виїзна переві рка вимог податкового, валют ного та іншого законодавства ТОВ "Ронкато".

За результатами перевірки складено акт від 12.05.2010 року №20/23/31 372002 про результати планової ви їзної перевірки ТОВ "Ронкато ", код ЄДРПОУ з питань дотриман ня вимог податкового законод авства за період з 01.10.2007 р. по 31.12.2009 р., валютного та іншого закон одавства за період з 01.10.2007 р. по 31 .12.2009 р.

У акті від 12.05.2010 року №20/23/31372002 вка зано, що перевіркою встановл ені порушення ст.5 п.5.1. п.п.5.2.1. Зак ону №334 "Про оподаткування при бутку підприємств" встановле но його заниження всього на с уму 86536,05 грн. та п.п.7.4.4., п.7.4. ст.7 Зако ну України "Про податок на дод ану вартість", в результаті чо го завищено податковий креди т в періоді, що перевірявся, на загальну суму 69228,0 грн.

На підставі даного акту пер евірки відповідачем було при йняті податкові повідомленн я-рішення №0000152340/0 від 25.05.2010 року та №0000162340/0 від 25.05.2010 року.

Податковим повідомленням рішенням №0000152340/0 від 25.05.2010 року та №0000162340/0 від 25.05.2010 року визначено су му податкового зобов'язання з податку на прибуток підпри ємств в розмірі 86536 грн. 05 коп. за основним платежем, та штрафн і (фінансові) санкції в розмір і 39068 грн. 93 коп., усього на загаль ну суму 125604 грн. 98 коп.

Податковим повідомленням- рішенням №0000162340/0 від 25.05.2010 року по зивачу визначено суму податк ового зобов'язання з податку на додану вартість в розмірі 69228 грн. 00 коп. за основним плате жем, та штрафні (фінансові) сан кції в розмірі 36528 грн. 50 коп., усь ого на загальну суму 105756 грн. 50 к оп.

Не погоджуючись з прийняти ми податковими повідомлення ми-рішеннями, позивач оскарж ив їх в адміністративному по рядку.

Рішенням Синельниківської об'єднаної державної податк ової інспекції Дніпропетров ської області про результати розгляду первинної скарги в ід 26.07.2010 року №6923/10/23-044 скаргу ТОВ "Ро нкато" від 03.06.2010 року №30 залишенн я без задоволення, а податков і повідомлення-рішення №0000152340/0 від 25.05.2010 року та №0000162340/0 від 25.05.2010 рок у залишено без змін.

Згідно листа Синельниківс ької об'єднаної державної по даткової інспекції Дніпропе тровської області від 02.08.2010 рок у №7178/10-23 на адресу ТОВ "Ронкато" н аправлено податкові повідом лення-рішення від 26.07.2010 року №00001 52340/1 та від 26.07.2010 року №0000162340/1, які бул и прийняті за наслідками роз гляду первинної скарги.

З аналізу акту перевірки вб ачається, що причиною поруше нь законодавства позивачем в ідповідач вважає відсутніст ь документальних доказів, що підтверджують здійснення са ме маркетингових послуг та ї х зв'язок з господарською дія льністю ТОВ "Ронкато", та спеці альних послуг по стимулюванн ю подальшого збуту товарів, т обто номенклатури послуг, за значеної у первинних докумен тах, які видані ТОВ "Метро Ке ш Енд Кері Україна", а то му відомості, що містяться в п ервинних документах, не відп овідають дійсності.

Також в акті від 12.05.2010 року №20/23/ 31372002 відповідач зазначає, що в п орушення ст.5 п.5.1. п.п.5.2.1. Закону "П ро оподаткування прибутку пі дприємств" ТОВ "Ронкато" до скл аду валових витрат було вклю чено витрати на маркетингові послуги та спеціальні послу ги по стимулюванню подальшог о збуту товарів на суму 336618,0 грн . не підтверджені первинними документами. Акти приймання наданих послуг не містять ре квізитів підприємства Мет ро, що є наслідком відсутно сті інформації, яку можливо в икористати замовнику у межах господарської діяльності, н еможливо встановити за текст ом актів виконаних робіт, яку роботу проведено. Також відп овідачем вказано на відсутні сть цифрових даних щодо обся гів наданих послуг та зазнач ено, що надані послуги не підт верджені будь-якими первинни ми документами, окрім актів п риймання наданих послуг.

Законом, який визначає плат ників податку на додану варт ість, об'єкти, базу та ставки о податкування, перелік неопод атковуваних та звільнених ві д оподаткування операцій, ос обливості оподаткування екс портних та імпортних операці й, поняття податкової наклад ної, порядок обліку, звітуван ня та внесення податку до бюд жету на момент проведення пе ревірки Синельниківською об 'єднаною державною податково ю інспекцією Дніпропетровсь кої області ТОВ "Ронкато" був З акон України "Про податок на д одану вартість".

Відповідно до положень під пункту 7.4.1 пункту 7.4 статті 7 Зако ну України "Про податок на дод ану вартість" податковий кре дит звітного періоду визнача ється виходячи із договірної (контрактної) вартості товар ів (послуг), але не вище рівня з вичайних цін, у разі якщо дого вірна ціна на такі товари (пос луги) відрізняється більше н іж на 20 відсотків від звичайно ї ціни на такі товари (послуги ) та складається із сум податк ів, нарахованих (сплачених) пл атником податку за ставкою, в становленою пунктом 6.1 статті 6 та статтею 81 цього Закону, про тягом такого звітного період у у зв'язку з: придбанням або виготовленням товарів (у том у числі при їх імпорті) та посл уг з метою їх подальшого вико ристання в оподатковуваних о пераціях у межах господарськ ої діяльності платника подат ку; придбанням (будівництвом , спорудженням) основних фонд ів (основних засобів, у тому чи слі інших необоротних матері альних активів та незавершен их капітальних інвестицій в необоротні капітальні актив и), у тому числі при їх імпорті , з метою подальшого використ ання у виробництві та/або пос тавці товарів (послуг) для опо датковуваних операцій у межа х господарської діяльності п латника податку.

Підпункт 7.4.5. п.7.4. цієї ж норми З акону встановлює, що не підля гають включенню до складу по даткового кредиту суми сплач еного (нарахованого) податку у зв'язку з придбанням товарі в (послуг), не підтверджені под атковими накладними чи митни ми деклараціями (іншими поді бними документами згідно з п ідпунктом 7.2.6 цього пункту).

В силу ж п.п. 7.2.6. п.7.2. ст.7 Закону У країни "Про податок на додану вартість", податкова накладн а видається платником податк у, який поставляє товари (посл уги), на вимогу їх отримувача, та є підставою для нарахуван ня податкового кредиту.

Отже, наведені правов і норми дозволяють платнику податку формувати податкови й кредит у зв'язку з реальним п ридбанням товарів (робіт, пос луг) та на підставі відповідн их розрахункових, платіжних та інших документів, обов'язк овість ведення і зберігання яких передбачена правилами в едення податкового обліку.

Вказана позиція також відображена у постанові Вер ховного Суду України від 15 чер вня 2010 року по справі №10/96 де заз начається, що право платника ПДВ на податковий кредит вин икає як наслідок фактичного здійснення господарської оп ерації, яка є об'єктом оподатк ування за наявності податков их накладних, виписаних його контрагентом.

Судом встановлено, що між ТО В "Ронкато" та ТОВ "Метро Кеш Енд Кері Україна" були у кладені договори поставки та надання послуг №200019 від 01.01.2008 рок у та договір поставки №200019 від 01.01.2007 року. Також між ТОВ "Ронкат о" та ТОВ "МГБ МЕТРО Груп Байн інг Україна" був укладений договір №200019 від 01.01.2009 року. В мате ріалах справи міститься дові реність від 03.11.2008 року, якою ТОВ "Метро Кеш Енд Кері Ук раїна" уповноважує ТОВ "МГБ МЕ ТРО Груп Байнінг Україна " укладати та підписувати дог оври поставки та надання пос луг від свого імені.

З аналізу вищезазначених д оговорів вбачається, що їх пр едметом зокрема є надання ТО В "Ронкато" рекламних, інформа ційних, маркетингових та інш их послуг, а також зазначено, щ о надання рекламних та інших послуг підтверджується акта ми приймання виконаних робіт .

Судом також встановлено, що на виконання умов вищенавед ених договорів між Позивачам та ТОВ "Метро Кеш енд Ке рі Україна" були укладені А кти приймання наданих послуг , а саме:

- Акт приймання наданих посл уг № SAPC265/09/021940-3094212;

- Акт приймання наданих посл уг № SGMS265/09/008568-3086892;

- Акт приймання наданих посл уг № SGMS265/09/008568-3094210;

- Акт приймання наданих посл уг № SAPC265/09/021940-3086894;

- Акт приймання наданих посл уг № SAPC265/09/021940-3067917;

- Акт приймання наданих посл уг № SGMS265/09/008568-3g067915;

- Акт приймання наданих посл уг № SGMS265/09/008568-3063889;

- Акт приймання наданих посл уг № SGMS265/09/008568-3054510;

- Акт приймання наданих посл уг № SAPC265/09/021940-3063890;

- Акт приймання наданих посл уг № SAPC265/09/021940-3054513;

- Акт приймання наданих посл уг № SGMS265/09/008568-3045984;

- Акт приймання наданих посл уг № SAPC265/09/021940-3045985;

- Акт приймання наданих посл уг № SAPC265/09/021940-3038236;

- Акт приймання наданих посл уг № SAPC265/09/021940-3024237;

- Акт приймання наданих посл уг № SAPC265/09/021940-3017538;

- Акт приймання наданих посл уг №SSOF265/09/026676-3024242;

- Акт приймання наданих посл уг №SGMS265/09/008568-3017542;

- Акт приймання наданих посл уг № SAPC020/08/066134-1552492;

- Акт приймання наданих посл уг № SSOF02/08/078645-1491892;

- Акт приймання наданих посл уг № SSOF02/08/083997-1491893;

- Акт приймання наданих посл уг № SSOF02/08/083996-1490904;

- Акт приймання наданих посл уг № SAPC020/08/066134-1518956;

- Акт приймання наданих посл уг № SGMS020/08/063880-1518955;

- Акт приймання наданих посл уг № SAPC020/08/066134-1485552;

- Акт приймання наданих посл уг № SGMS020/08/063880-1485551;

- Акт приймання наданих посл уг № SGMS020/08/063880-1440623;

- Акт приймання наданих посл уг № SAPC020/08/066134-1440624;

- Акт приймання наданих посл уг № SAPC020/08/066134-1180252;

- Акт приймання наданих посл уг № SAPC020/08/066134-1239178;

- Акт приймання наданих посл уг № SAPC020/08/066134-1263149;

- Акт приймання наданих посл уг № SAPC020/08/066134-1303510;

- Акт приймання наданих посл уг № SAPC020/08/066134-1328348;

- Акт приймання наданих посл уг № SAPC020/08/066134-1360877;

- Акт приймання наданих посл уг №SGNS020/08/063880-1360876;

- Акт приймання наданих посл уг № SAPC020/08/066134-1384807;

- Акт приймання наданих посл уг №SGMS020/08/063880-1384806;

- Акт приймання наданих посл уг №SSOF020/08/076454-1384822;

- Акт приймання наданих посл уг № SAPC020/08/066134-1411789;

- Акт приймання наданих посл уг № SGMS020/08/063880-1411788;

- Акт приймання наданих посл уг №SGMS020/07/039154-1152655;

- Акт приймання наданих посл уг № SGMS020/07/039154-1131449;

- Акт приймання наданих посл уг № SGMS020/07/039154-1110503;

- Акт приймання наданих посл уг №SSOF020/07/056301-1118402;

- Акт приймання наданих посл уг № SSOF020/07/056309-1118401;

- Акт приймання наданих посл уг № SSOF020/07/056136-1105964;

- Акт приймання наданих посл уг № SSOF020/08/072228-1303525;

- Акт приймання наданих посл уг № SGMS020/07/039154-1180249;

- Акт приймання наданих посл уг №SGMS020/08/063880-1180251;

- Акт приймання наданих посл уг №SGMS020/08/063880-1239177;

- Акт приймання наданих посл уг №SGMS020/08/063880-1263148;

- Акт приймання наданих посл уг №SGMS020/08/063880-1303509;

- Акт приймання наданих посл уг №SGMS020/08/063880-1328347.

З даних Актів вбачається, що вони є однакові по тексту за с воїм змістом та містять поси лання про те, що ТОВ "Метро Ке ш енд Кері Україна" нада вало ТОВ "Ронкато"нижченавед ені послуги, а саме:

- маркетингові послуги ;

- послуги по організації збу ту товарів постачальника;

- спеціальні послуги по стим улюванню подальшого збуту то варів постачальника.

Крім того суд звертає увагу , що Позивачем в судовому засі данні були надані Звіти про н адані послуги відповідно до вищенаведених Актів, а саме:

- Звіт про надані послуги к А кту № SAPC020/09/021940-3094212;

- Звіт про надані послуги к А кту № SGMS020/09/008568-3094210;

- Звіт про надані послуги к А кту № SGMS020/09/008568-3086892;

- Звіт про надані послуги к А кту №SAPC020/09/021940-3086894;

- Звіт про надані послуги к А кту № SGMS020/09/021940-3067915;

- Звіт про надані послуги к А кту № SGMS020/09/021940-3067917;

- Звіт про надані послуги к А кту №SAPC020/09/021940-3063890;

- Звіт про надані послуги к А кту № SGMS020/09/021940-3063889;

- Звіт про надані послуги к А кту №SAPC020/09/021940-3054513;

- Звіт про надані послуги к А кту № SGMS020/09/021940-3054510;

- Звіт про надані послуги к А кту № SAPC020/09/021940-3045985;

- Звіт про надані послуги к А кту № SGMS020/09/021940-3045984;

- Звіт про надані послуги к А кту № SAPC020/09/021940-3038236;

- Звіт про надані послуги к А кту № SSOF020/09/021940-3024242;

- Звіт про надані послуги к А кту № SAPC020/09/021940-3024237;

- Звіт про надані послуги к А кту №SGMS020/09/008568-3017542;

- Звіт про надані послуги к А кту № SAPC020/09/021940-3017538;

- Звіт про надані послуги к А кту №SAPC020/08/066134-1552492;

- Звіт про надані послуги к А кту № SAPC020/08/066134-1518956;

- Звіт про надані послуги к А кту №SGMS020/08/063880-1518955;

- Звіт про надані послуги к А кту № SGMS020/08/063880-1485551;

- Звіт про надані послуги к А кту № SAPC020/08/066134-1485552;

- Звіт про надані послуги к А кту №SSOF020/08/083997-1491893;

- Звіт про надані послуги к А кту № SSOF020/08/078645-1491892;

- Звіт про надані послуги к А кту №SSOF020/08/083997-1490904;

- Звіт про надані послуги к А кту № SGMS020/08/063880-1440623;

- Звіт про надані послуги к А кту № SAPC020/08/066134-1440624;

- Звіт про надані послуги к А кту № SGMS020/08/063880-1411788;

- Звіт про надані послуги к А кту №SSOF020/08/076454-1384822;

- Звіт про надані послуги к А кту № SAPC020/08/066134-1411789;

- Звіт про надані послуги к А кту № SGMS020/08/063880-1384806;

- Звіт про надані послуги к А кту № SAPC020/08/066134-1384807;

- Звіт про надані послуги к А кту № SAPC020/08/066134-1360877;

- Звіт про надані послуги к А кту № SGMS020/08/063880-1360876;

- Звіт про надані послуги к А кту № SGMS020/08/063880-1328347;

- Звіт про надані послуги к А кту №SSOF020/08/072228-1303525;

- Звіт про надані послуги к А кту № SAPC020/08/066134-1328348;

- Звіт про надані послуги к А кту № SGMS020/08/063880-13003509;

- Звіт про надані послуги к А кту № SAPC020/08/066134-1303510;

- Звіт про надані послуги к А кту № SGMS020/08/063880-1263148;

- Звіт про надані послуги к А кту № SAPC020/08/066134-1263149;

- Звіт про надані послуги к А кту № SGMS020/08/063880-1239177;

- Звіт про надані послуги к А кту № SAPC020/08/066134-11239178;

- Звіт про надані послуги к А кту № SGMS020/08/063880-1180251;

- Звіт про надані послуги к А кту № SAPC020/08/066134-1180252;

- Звіт про надані послуги к А кту №SGMS020/07/039154-1152655;

- Звіт про надані послуги к А кту №SGMS020/07/039154-1131449;

- Звіт про надані послуги к А кту №SSOF020/07/056301-1118402;

- Звіт про надані послуги к А кту №SSOF020/07/056309-1119401;

- Звіт про надані послуги к А кту №SGMS020/07/039154-1110503;

- Звіт про надані послуги к А кту №SSOF020/07/056136-1105964;

- Звіт про надані послуги к А кту №SGMS20/07/039154-1180249.

Судом встановлено, що в дани х Звітах детально описується які саме послуги ТОВ "Метро Кеш енд Кері Україна" на давало Позивачу. Так, відпові дно до звітів спеціальні пос луги по стимулюванню подальш ого збуту товарів полягали в наступному: виявлення днів н айбільшого продажу товарів, повідомлення Позивача про не обхідність поставки (додатко вої поставки) товарів днів на йбільшого продажу товарів, в ербальне інформування покуп ця про товар Позивача, інформ ування про користь майбутньо ї купівлі товару, моніторинг збільшення продажу в залежн ості від якості викладеного товару тощо.

Маркетингові послуги відн осно товарів Позивача відпов ідно до вищезазначених звіті в полягали в щотижневому за д опомогою засобів телефонног о зв'язку наданні замовнику р екомендації відносно управл іння запасами товарів, форму вання асортиментного перелі ку товарів, які поставляютьс я Позивачем Виконавцю, ві дносно росту товарообігу, а т акож Виконавцем проводи вся моніторинг та аналіз тов арообігу Позивача.

Послуги ж по організації зб уту товарів постачальника по лягали в формуванні асортиме нту відповідного товарного с егменту торгової точки з ура хуванням представлення това ру Постачальника у відсотков ій участі не менше 25%, представ лення продукції постачальни ка на торговій площі нового т оргівельного центру.

Відповідно до статті 9 Закон у України "Про бухгалтерськи й облік та фінансову звітніс ть в Україні"підставою для бу хгалтерського обліку господ арських операцій є первинні документи, які фіксують факт и здійснення господарських о перацій. Первинні документи повинні бути складені під ча с здійснення господарської о перації, а якщо це неможливо - безпосередньо після її закін чення. Для контролю та впоряд кування оброблення даних на підставі первинних документ ів можуть складатися зведені облікові документи.

Первинні та зведені обліко ві документи можуть бути скл адені на паперових або машин них носіях і повинні мати так і обов'язкові реквізити: назв у документа (форми); дату і міс це складання; назву підприєм ства, від імені якого складен о документ; зміст та обсяг гос подарської операції, одиницю виміру господарської операц ії; посади осіб, відповідальн их за здійснення господарськ ої операції і правильність ї ї оформлення; особистий підп ис або інші дані, що дають змог у ідентифікувати особу, яка б рала участь у здійсненні гос подарської операції.

З огляду на викладене, перви нними документами, що підтве рджують факт надання маркети нгових, інформаційних та рек ламних послуг можуть бути ак ти приймання-передачі надани х послуг, рахунки, платіжні до ручення та ін., тобто вказаний перелік не є вичерпним..

За посиланням позивача, вит рати по маркетинговими, інфо рмаційно-консультаційним, ре кламним та іншим послугам зд ійснено у зв'язку із проведен ням господарської діяльност і товариства з обмеженою від повідальністю "Ронкато", з мет ою просування товару на спож ивчому ринку та на виконання договорів, укладених товари ством з обмеженою відповідал ьністю "Ронкато" з товариство м з обмеженою відповідальніс тю "Метро Кеш енд Кері Україна".

Матеріалами справи підтве рджується, що вказані послуг и надавались саме стосовно т овару постачальника - товари ства з обмеженою відповідаль ністю "Ронкато", тобто отриман ня таких послуг було необхід но для реалізації власного т овару ТОВ "Ронкато".

Суд не бере до уваги посилан ня представника відповідача про те на його думку, що звіти про надані послуги складені позивачем та ТОВ "Метро Кеш енд Кері Україна" після проведення перевірки, оскіл ьки відповідно до ч.1 ст.71 Кодек су адміністративного судочи нства кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та зап еречення, а вказаний предста вником відповідача факт не п ідтверджений жодним доказом , які є в матеріалах справи, а в ідтак розцінюється судом як припущення. Наявність в мате ріалах справи переліку докум ентів, які було використано п ід час проведення перевірки свідчить лише про те, що вказа ні звіти в ході перевірки пра цівниками Синельниківської об'єднаної державної податк ової інспекції Дніпропетров ської області не аналізували ся.

Також відповідно на викона ння умов зазначених договорі в ТОВ "Метро Кеш енд Керр и Україна" на користь ТОВ "Ро нкато" були виписані податко ві накладні, а саме:

- Податкова накладна № 7700044596 ;

- Податкова накладна № 7700042850 ;

- Податкова накладна № 7700049430 ;

- Податкова накладна № 7700049429 ;

- Податкова накладна № 7700050977 ;

- Податкова накладна № 7700056632 ;

- Податкова накладна № 7700060871 ;

- Податкова накладна № 7700060873 ;

- Податкова накладна № 7700060874 ;

- Податкова накладна № 7700066605 ;

- Податкова накладна № 7700066604 ;

- Податкова накладна № 7700073177 ;

- Податкова накладна № 7700073176 ;

- Податкова накладна № 7700079551 ;

- Податкова накладна № 7700079550 ;

- Податкова накладна № 7700079566 ;

- Податкова накладна № 7700086342 ;

- Податкова накладна № 7700086341 ;

- Податкова накладна № 7700091454 ;

- Податкова накладна № 7700091453 ;

- Податкова накладна № 7700098214 ;

- Податкова накладна № 7700098213 ;

- Податкова накладна № 7700098229 ;

- Податкова накладна № 7700105097 ;

- Податкова накладна № 7700105098 ;

- Податкова накладна № 7700112185 ;

- Податкова накладна № 7700112184 ;

- Податкова накладна № 7700118930 ;

- Податкова накладна № 7700118931 ;

- Податкова накладна № 7700127156 ;

- Податкова накладна № 7700124458 ;

- Податкова накладна № 7700124555 ;

- Податкова накладна № 7700124554 ;

- Податкова накладна № 7700127155 ;

- Податкова накладна № 7700135538 ;

- Податкова накладна № 7705021368 ;

- Податкова накладна № 7705021369 ;

- Податкова накладна № 7705027159 ;

- Податкова накладна № 7705027156 ;

- Податкова накладна № 7705032719 ;

- Податкова накладна № 7705038517 ;

- Податкова накладна № 7705038516 ;

- Податкова накладна № 7705044153 ;

- Податкова накладна № 7705044152 ;

- Податкова накладна № 7705050149 ;

- Податкова накладна № 7705050148 ;

- Податкова накладна № 7705056433 ;

- Податкова накладна № 7705056432 ;

- Податкова накладна № 7705068345 ;

- Податкова накладна № 7705068346 ;

- Податкова накладна № 7705075104 ;

- Податкова накладна № 7705075103 .

Відповідно до п.7.2.3 Закону Ук раїни "Про податок на додану в артість" податкова накладна складається у момент виникне ння податкових зобов'язань п родавця у двох примірниках. О ригінал податкової накладно ї надається покупцю, копія за лишається у продавця товарів (робіт, послуг).

Згідно п.6 Наказу Державної податкової адміністрації "Пр о затвердження форми податко вої накладної та порядку її з аповнення" від 30.05.1997 р. № 165, який за реєстрований в Міністерстві юстиції України 23 червня 1997 р. з а № 233/2037, податкова накладна скл адається у двох примірниках (оригінал і копія) у момент вин икнення податкових зобов'яза нь продавця, тобто на дату зді йснення будь-якої з подій, що с талася раніше, відповідно до вимог пункту 7.3 "Дата виникнен ня податкових зобов'язань" ст атті 7 Закону України "Про пода ток на додану вартість" та ста тті 10 Указу Президента Україн и "Про деякі зміни в оподаткув анні" від 7 серпня 1998 року № 857/98. Пр и цьому у верхній лівій части ні податкової накладної робл яться відповідні відмітки (н епотрібне виділяється поміт кою "Х").

Пункт 18 Наказу Державної по даткової адміністрації "Про затвердження форми податков ої накладної та порядку її за повнення" встановлює, що всі с кладені примірники податков ої накладної підписуються ос обою, уповноваженою платнико м податку здійснювати продаж товарів (робіт, послуг), та скр іплюються печаткою такого пл атника податку - продавця. Под аткова накладна не підписуєт ься покупцем товарів (робіт, п ослуг) і не скріплюється його печаткою.

Відповідно до п.7.5. Закону Укр аїни "Про податок на додану ва ртість" датою виникнення пра ва платника податку на подат ковий кредит вважається, зок рема, дата отримання податко вої накладної, що засвідчує ф акт придбання платником пода тку товарів (робіт, послуг).

Тому суд приходить до висно вку, що податкові накладні, як і виписані ТОВ "Метро Кеш енд Кері Україна" на корис ть ТОВ "Ронкато" повністю відп овідають нормам чинного зако нодавства на момент здійснен ня господарської операції.

Аналізуючи матеріали спра ви суд також вважає звернути увагу на нижченаведене.

Спеціальним законом з пита нь оподаткування, який встан овлював порядок погашення зо бов'язань юридичних або фізи чних осіб перед бюджетами та державними цільовими фондам и з податків і зборів (обов'язк ових платежів), включаючи збі р на обов'язкове державне пен сійне страхування та внески на загальнообов'язкове держа вне соціальне страхування, н арахування і сплати пені та ш трафних санкцій, що застосов увався до платників податків контролюючими органами, у то му числі за порушення у сфері зовнішньоекономічної діяль ності, та визначає процедуру оскарження дій органів стяг нення на момент проведення п еревірки Синельниківською о б'єднаною державною податков ою інспекцією Дніпропетровс ької області ТОВ "Ронкато" був Закон України "Про порядок по гашення зобов'язань платникі в податків перед бюджетами т а державними цільовими фонда ми".

Як вже було встановлено суд ом, відповідачем були винесе ні податкові повідомлення-рі шення від 25.05.2010 року № 0000162340/0 та под аткове повідомлення-рішення від 26.07.2010 року №0000162340/1, яке повніст ю дублює перше.

В вищезазначених податков их повідомленнях-рішеннях ві дповідач, відповідно ст.17, п.17.1., п.п.17.1.3, самостійно донарахував податкове зобов'язання за ос новним платежем (податок на д одану вартість) в сумі 69 228 грн. 00 коп. та зобов'язав позивача сп латити штраф в розмірі 36 528 грн. 50 коп.

Суд звертає увагу, що у разі самостійного донарахування контролюючим органом відпов ідно до вимог п.п.17.1.3. ст. 17 Закону України "Про порядок погашен ня зобов'язань платників под атків перед бюджетами та дер жавними цільовими фондами" с уми податкового зобов'язання платника податків, такий пла тник податків зобов'язаний с платити штраф, що не може бути більшим п'ятдесяти відсоткі в такої суми та не менше десят и неоподатковуваних мінімум ів доходів громадян сукупно за весь строк недоплати, неза лежно від кількості податков их періодів, що минули.

З аналізу вказаних податко вих повідомлень-рішень вбача ється, що відповідачем, в пору шення вимог п.п.17.1.3. ст.17 Закону У країни "Про порядок погашенн я зобов'язань платників пода тків перед бюджетами та держ авними цільовими фондами" за стосований до позивача розмі р штрафу, який перевищує 50 % від суми донарахованого податко вого зобов'язання (основний п латіж (податок на додану варт ість) - 69 228 грн. 00 коп., штраф у розм ірі - 36 528 грн. 50 коп.).

Також судом прийнято до уваги, що згідно постанови апеляційного суду Дніпропет ровської області від 15.04.2011 у спр аві № 33-405/2011 відносно ОСОБА_7, працюючого директором ТОВ "Р онкато", визнаного винним пос тановою Синельниківського м іськрайонного суду Дніпропе тровської області від 12.10.2010 у то му, що він, будучи посадовою ос обою ТОВ "Ронкато", допустив по рушення ведення податкового обліку, що було виявлено при п еревірці 12.05.2010 та згідно акту пе ревірки було встановлено зав ищення податкового кредиту на 69228 грн. та валових витрат на 86536,05 грн., постанова суду першої інстанції скасована та пров адження у справі закрите чер ез відсутність події адмініс тративного проступку на підс таві п. 1 ст. 247 КУпАП.

Суд зазначає, що навед ені обставини та досліджені судом документальні докази у їх сукупності, суд вважає дос татніми для висновку про те, щ о господарські операції з на дання ТОВ "Метро Кеш енд Кері Україна" на користь ТО В "Ронкато" рекламних, інформа ційних, маркетингових та інш их послуг мали на меті реальн е настання правових наслідкі в, а господарські операції є т акими, що фактично відбулись , що обумовлено наданими доку ментами до матеріалів справи .

Зважаючи на викладене, суд д ійшов висновку про наявність підстав для задоволення поз овних вимог повністю.

На підставі вищевикл аденого, керуючись ст.ст. 2, 9, 11, 70-7 2, 86, 160-163, 167, 186, 254 Кодексу адміністрат ивного судочинства України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний позов Товариства з обмеженою відп овідальність «Ронкато» до Си нельниківської об' єднаної державної податкової інспек ції про визнання протиправни ми та скасування податкових повідомлень-рішень - задовол ьнити.

Визнати протиправними та с касувати податкові повідомл ення-рішення Синельниківськ ої об' єднаної державної под аткової інспекції: № 0000152340/1 від 26 .07.2010; № 0000162340/1 від 26.07.2010.

Постанова суду може бути ос каржена до Дніпропетровсько го апеляційного адміністрат ивного суду через суд першої інстанції шляхом подачі про тягом десяти днів з дня отрим ання копії постанови апеляці йної скарги, з одночасним нап равленням копії апеляційної скарги до суду апеляційної і нстанції особою, яка її подає .

Повний текст постано ви складений 29.06.2011.

Суддя < (підпис) >

< Список >

< Список >

< Список > С.В. Чабаненко

< Текст >

СудДніпропетровський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення07.10.2011
Оприлюднено30.01.2012
Номер документу21068398
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-8917/10/0470

Ухвала від 04.04.2011

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Чабаненко Світлана Володимирівна

Ухвала від 20.07.2010

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Чабаненко Світлана Володимирівна

Постанова від 13.10.2011

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Чабаненко Світлана Володимирівна

Постанова від 07.10.2011

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Чабаненко Світлана Володимирівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні