Постанова
від 28.07.2011 по справі 2а/0570/8241/2011
ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Україна

ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІ НІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

28 липня 2011 р. справа № 2а /0570/8241/2011

Приміщення суду за адре сою: 83052, м.Донецьк, вул. 50-ої Гвард ійської дивізії, 17

час прийняття постанови: 1 5:38

Донецький окружний адмін істративний суд в складі:

головуючого судді Аканов О.О.

при секретарі Шалагі новій А.В.

за участю представників п озивача Головіна О.В., Ма рченко В.В., представників в ідповідача Еллі В.В., Бре жнєва С.О., спеціалістів О СОБА_5, ОСОБА_6, розглянув у відкритому судовому засід анні в залі суду адміністрат ивну справу за позовом товар иства з обмеженою відповідал ьністю «ДОНМОРЕПРОДУКТ ЛТД» до Державної інспекції з кон тролю за цінами в Донецькій о бласті про скасування припис у № 289-115 від 14.04.2011, скасування ріше ння № 115 від 14.04.2011 про застосуванн я економічних санкцій у розм ірі 15620,22 грн., -

В С Т А Н О В И В :

ТОВ «ДОНМОРЕПРОДУКТ ЛТД» з аявлено позов до Державної і нспекції з контролю за цінам и в Донецькій області про ска сування припису № 289-115 від 14.04.2011, с касування рішення № 115 від 14.04.2011 п ро застосування економічних санкцій у розмірі 15620,22 грн.

Позивач в обґрунтування по зовних вимог посилається на те, що Державною інспекцією з контролю за цінами проведен о позапланову перевірку робо ти ТОВ «ДОНМОРЕПРОДУКТ ЛТД» за період з 01.10.2010 по 04.04.2011 року вибі рково.

За результатами перевірки складений Акт від 08 квітн я 2011 № 396, відповідно до якого вст ановлені порушення порядку ф ормування та застосування ре гульованих цін на продовольч і товари за рахунок перевище ння граничних рівнів торгове льних надбавок на борошне жи тнє, крупу гречану, манну, овся ну, пшоно до 52,1 відсотка заміст ь 15,0 відсотка, чим були порушен і вимоги п. 1 розпорядження гол ови Донецької облдержадміні страції від 05.06.08 № 267 «Про встано влення граничних рівнів торг овельних надбавок на продово льчі товари».

14 квітня за № 115 Державною інс пекцією з контролю за цінами в Донецькій області винесен о рішення про застосування е кономічних санкцій у розмірі 15620,22 грн. за порушення державно ї дисципліни цін у розмірі 5206,74 грн., а також штраф у двократн ому розмірі необґрунтовано о триманої виручки 10413,48 грн., прип ис № 289-115.

Вважає, що Товариство з обме женою відповідальністю «Дон морепродукт ЛТД» не порушува ло державної дисципліни цін, тому застосування економічн их санкцій неправомірне та н е відповідає чинному законод авству виходячи з наступного :

До розділу 5 «Аналіз пор ядку формування та застосува ння оптово-відпускних цін ТО В «ДОНМОРЕПРОДУКТ ЛТД» Акт у № 396 від 08.04.2011 року працівника ми відповідача покладені пом илкові дані про митну вартіс ть імпортованих товарів, яка визначена працівниками відп овідача з порушенням вимог м итного законодавства Україн и.

Так при здійсненні розраху нку зайво отриманої виручки за рахунок завищення постача льно-збутових надбавок на пр одовольчі товари за період з 25.12.2010 року по

15.02.2011 не правильно зазна чена оптово-відпускна ціна (м итна вартість) :

- крупи гречаної ТМ «Ярмарка Золотая» 800 г. (Постачальник - О ОО Фирма «Торговий дом Ярмар ка», Росія Республіка Карелі я, м. Петрозаводськ) за ВМД № 7000000 12/2011/001551 від 04.02.2011;

- крупи гречаної Домашня ТМ «Ярмарка» 800 г. (Постачальник - О ОО Фирма «Торговий дом Ярмар ка», Росія Республіка Карелі я, м. Петрозаводськ) за ВМД № 7000000 12/2011/001551 від 04.02.2011;

- крупи вівсяної ТМ «Ярмарка » 700 г. (Постачальник - ООО Фирма «Торговий дом Ярмарка», Росі я Республіка Карелія, м. Петро заводськ) за ВМД № 700000012/2010/017611 від 21.1 2.2010;

- пшона ТМ «Ярмарка» 800 г. (Пост ачальник - ООО Фирма «Торгови й дом Ярмарка», Росія Республ іка Карелія, м. Петрозаводськ ) за ВМД № 700000012/2010/017611 від 21.12.2010;

- борошна житнього ТМ «Ярмар ка» 1 кг. (Постачальник - ООО Фир ма «Торговий дом Ярмарка», Ро сія Республіка Карелія, м. Пет розаводськ) за ВМД № 700000012/2010/017611 від 21.12.2010;

- крупи манної ТМ «Ярмарка» 0,7 кг. (Постачальник - ООО Фирма «Торговий дом Ярмарка», Росі я Республіка Карелія, м. Петро заводськ) за ВМД № 700000012/2010/017611 від 21.1 2.2010.

При перевірці порядку форм ування та застосування регул ьованих цін на продовольчі т овари для визначення митної вартості товарів відповідач ем помилково для розрахунку взята фактурна вартість това ру у валюті України за курсом , установленим НБУ.

Згідно ст. 259 Митного кодексу України «Митною вартістю то варів, які переміщуються чер ез митний кордон України, є їх ціна, що була фактично сплаче на або підлягає сплаті за ці т овари, обчислена відповідно до положень цього Кодексу».

Згідно ст. 266 Митного кодексу України «визначення митної вартості товарів, які імпорт уються в Україну, здійснюєть ся за такими методами: 1) за цін ою договору щодо товарів, які імпортуються (вартість опер ації); 2) за ціною договору щодо ідентичних товарів; 3) за ціно ю договору щодо подібних (ана логічних) товарів; 4) на основі віднімання вартості; 5) на осн ові додавання вартості (обчи слена вартість); 6) резервного» .

Згідно Наказу ДМСУ № 307 від 09.07 .1997 року «Інструкції про поряд ок заповнення вантажної митн ої декларації» у графі 45 «Кори гування» зазначається у валю ті України митна вартість то вару.

Тобто, митна вартість товар ів, що ввозяться (імпортуєтьс я) в України, здійснюється від повідно до вимог глави 47 Митно го кодексу України, а вантажн а митна декларація заповнюєт ься і оформлюється відповідн о Наказу ДМСУ № 307 від 09.07.1997 року.

Таким чином в основу Акту від 08 квітня 2011 року № 396 поклад ені дані, які не відповідають дійсності - замість розрахун ку вартості товару згідно ми тної вартості товару, зазнач еної в графі 45 вантажної митно ї декларації помилково зробл ений розрахунок вартості тов ару згідно фактурної вартост і товару, зазначеної в графі 42 вантажної митної декларації .

За таких обставин позивач, в важає що Державною інспекціє ю з контролю за цінами в Донец ькій області незаконно винес ено припис та рішення про зас тосування економічних санкц ій у розмірі 15620,22 грн.

Представники позив ача в судовому засіданні нап олягали на скасуванні припис у та рішення відповідача.

Представники відп овідача просили суд відмовит и позивачу у задоволенні поз овних вимог у повному обсязі .

Спеціалісти, які залу чені до справи в судовому зас іданні пояснили, що митна вар тість товару визначається ті льки Митної службою.

Вислухавши у судов ому засіданні представників позивача та представників в ідповідача, дослідивши та оц інивши надані докази за свої м внутрішнім переконанням, с уд встановив наступне.

Відповідно до ст. 13 Зак ону України „Про ціни та ціно утворення” державний контро ль за цінами здійснюється пр и встановленні і застосуванн і державних фіксованих та ре гульованих цін і тарифів. При цьому контролюється правомі рність їх застосування та до держання вимог законодавств а про захист економічної кон куренції. Контроль за додерж анням державної дисципліни ц ін здійснюється органами, на які ці функції покладено Уря дом України.

Таким урядовим органом кон тролю є Державна інспекція з контролю за цінами, яка діє у складі Мінекономіки і підпор ядковується йому (п. п. 1, 2 Полож ення про Державну інспекцію з контролю за цінами, затверд женого постановою Кабінету М іністрів України від 13 грудня 2000 № 1819).

У відповідності до п. 11 Полож ення про Державну інспекцію з контролю за цінами, затверд женого постановою Кабінету М іністрів України від 13 грудня 2000 № 1819, Державна інспекція з ко нтролю за цінами має територ іальні органи - державні інсп екції з контролю за цінами в А втономній Республіці Крим, о бластях, містах Києві та Сева стополі, які становлять єдин у систему органів державного контролю за цінами і мають пр ава, передбачені пунктами 5, 6 ц ього Положення. Керівники те риторіальних органів призна чаються на посаду та звільня ються з посади Міністром еко номіки.

Таким чином, відповідач - Де ржавна інспекція з контролю за цінами в Донецькій област і є суб' єктом владних повно важень, який у даних правовід носинах здійснює повноважен ня з контролю за цінами, надан ими їй вищенаведеними нормат ивно-правовими актами.

У межах своєї компетенції Д ержавна інспекція з контролю за цінами організує виконан ня актів законодавства і зді йснює систематичний контрол ь за їх реалізацією, узагальн ює практику застосування зак онодавства з питань, які нале жать до їх компетенції, розро бляє пропозиції щодо його вд осконалення та вносить їх на розгляд Міністру економіки. Основними завданнями Держін спекції є організація та зді йснення відповідно до законо давства функцій з контролю т а нагляду за дотриманням цен тральними та місцевими орган ами виконавчої влади, радою М іністрів АРК, суб' єктами го сподарювання вимог одо форму вання, встановлення та засто сування цін (тарифів). Свою дія льність здійснює на підставі Законів України «Про ціни і ц іноутворення» від 03.12.1990 № 507-12 В Р, «Про основні засади держ авного нагляду (контролю) у сф ері господарської діяльност і» від 05.04.2007 року № 877-16, постанов К абінету Міністрів України ві д 13.12.2000 № 1819 «Питання державної і нспекції з контролю за цінам и» (із змінами та доповненням и), від 13.06.2002 № 803 «Про заходи щодо п роведення моніторингу цін і тарифів на споживчому ринку» , інших законодавчих та норма тивно-правових актів щодо ор ганізації державного контро лю за цінами, зокрема інструк ції про порядок застосування економічних та фінансових (ш трафних) санкцій органами де ржавного контролю за цінами, яка затверджена наказом Мін істерства економіки та з пит ань європейської інтеграції України та Міністерства фін ансів України від 03 грудня 2001 N 29 8/519 і зареєстрована в Міністер стві юстиції України 18 грудня 2001 за N 1047/6238.

Відповідно до п. 3.1. Інструкці ї про порядок застосування е кономічних та фінансових (шт рафних) санкцій органами дер жавного контролю за цінами, Д ержавна інспекція з контролю за цінами та державні інспек ції з контролю за цінами в Авт ономній Республіці Крим, обл астях, містах Києві та Севаст ополі приймають рішення про вилучення сум економічних та фінансових (штрафних) санкці й у порядку, передбаченому за конодавством. Підставою для прийняття рішень про вилучен ня сум економічних та фінанс ових (штрафних) санкцій є акти перевірок, які складаються п осадовими особами органів де ржавного контролю за цінами.

Статтею 14 Закону України « Про ціни та ціноутворення» п ередбачено, що вся необґрунт овано одержана підприємство м, організацією сума виручки в результаті порушення держ авної дисципліни цін та діюч ого порядку визначення варто сті будівництва, що здійснює ться із залученням коштів Де ржавного бюджету України, бю джету Автономної Республіки Крим, місцевих бюджетів, а так ож коштів державних підприєм ств, установ та організацій п ідлягає вилученню в доход ві дповідного бюджету залежно в ід підпорядкованості підпри ємства, організації. Крім тог о, в позабюджетні фонди місце вих Рад стягується штраф у дв ократному розмірі необґрунт овано одержаної суми виручки . Вказані суми списуються з ра хунків підприємств і організ ацій в банківських установах за рішенням суду.

Відповідно до Закону Украї ни "Про ціни і ціноутворення" н еобґрунтовано одержана підп риємством, організацією сума виручки в результаті поруше ння державної дисципліни цін підлягає вилученню і зарахо вується в дохід відповідного бюджету із застосуванням шт рафу у двократному розмірі н еобґрунтовано одержаної сум и виручки за належністю.

Підставою для застосуванн я економічних санкцій за пор ушення державної дисципліни цін є одержання суб'єктами го сподарювання необґрунтован ої виручки в результаті пору шення ними чинного в періоді , що перевіряється, порядку вс тановлення та застосування ц ін і тарифів, які регулюються уповноваженими органами від повідно до вимог законодавст ва.

ТОВ «ДОНМОРЕПРОДУКТ ЛТД» є юридичною особою зареєстров ано виконавчим комітетом Мак іївської міської ради Донець кої області, ідентифікаційни й код 31835258.

Державною інспекцією з кон тролю за цінами в Донецькій о бласті в період з 01.10.2010 по 04.04.2011 зді йснена планова перевірка ТОВ «ДОНМОРЕПРОДУКТ ЛТД» з пита ння дотримання порядку форму вання, встановлення та засто сування цін на продукти харч ування, щодо яких встановлен о державне регулювання.

За результатами пере вірки складено Державною інс пекцією з контролю за цінами в Донецькій області Акт № 396 від 08.04.2011, з якого вбачається, щ о перевіркою встановлено пор ушення порядку формування та застосування врегульованих цін на продовольчі товари за рахунок перевищення граничн их рівнів торговельних надба вок на борошно житнє, крупу гр ечану, манну, овсяну, пшоно до 52,1 відсотка замість 15 відсоткі в.

Приписом Державної інспекції з контролю за ціна ми в Донецькій області № 289-115 ві д 14.04.2011 позивачу в місячний терм ін запропоновано усунути заз начені порушення та повідоми ти Державну інспекцію з конт ролю за цінами в Донецькій об ласті про вжиті заходи.

Рішення Державної інспекц ії з контролю за цінами в Доне цькій області від 14.04.2011 № 115, за як им ТОВ «ДОНМОРЕПРОДУКТ ЛТД» порушені вимоги п. 1 розпорядж ення голови Донецької обласн ої державної адміністрації в ід 05.06.2008 №267 "Про встановлення гра ничних рівнів торговельних н адбавок на продовольчі товар и" (реєстрація в Головному упр авлінні юстиції у Донецькій області від 10.06.2008 №53/1583). Спірним р ішенням вирішено вилучити до ход бюджету відповідно до ви мог статті 2 розділу II Закону У країни "Про Державний бюджет України на 2011 рік» від 23.12.2010 № 2857 - VI безпідставно отриману суму в иручки в результаті порушенн я державної дисципліни цін у розмірі 5206,74 грн., а також штраф у двократному розмірі необґр унтовано отриманої суми виру чки 10413,48 грн. Загальна сума екон омічної санкції складає 15620,22 г рн.

Розпорядженням голови Дон ецької облдержадміністраці ї від 05 червня 2008 №267 «Про встано влення граничних рівнів торг овельних надбавок на продово льчі товари» (реєстрація в Го ловному управлінні юстиції в Донецькій області від 10 червн я 2008 року № 53/1583), встановлено гран ичні торгівельні (постачальн ицько - збутові) надбавки до оптової ціни виробника (митн ої вартості) на борошно, хліб, макаронні вироби, крупи, цуко р, яловичину, свинину і м'ясо п тиці, ковбасні вироби варені , молоко, сир, сметану, масло ве ршкове, олію соняшникову, яйц я курячі не вище 15 відсотків б ез урахування витрат з їх тра нспортування у міжміському с получені.

Згідно вантажно митної дек ларації та відповіді Східної Митниці від 07.07.2011 року № 11-18/8173 митн а вартість товарів заявлена ВМД від 04.02.2011 № 700000012/2011/001551 та прийнят а митним органом складає : тов ар № 30 «греча обрушена ядриця «Ярмарка Золотая» 70240,00 грн., тов ар № 31 «греча обрушена ядриця «Ярмарка » 64800,00 грн. митна варті сть товарів заявлена ВМД від 21.12.2010 № 700000012/2010/017611 та прийнята митни м органом складає : товар № 3 «к рупа з м' якої пшениці та пол би : манна крупа «Ярмарка» 14549,31 г рн., товар № 4 «зерно вівса обру шене не подрібнене : овсяная к рупа «Ярмарка» 21322,27 грн., товар № 5 «пшоно лущене не подрібнене «Ярмарка» 26375,11 грн., товар № 19 «бо рошно із зерна жита першого ґ атунку - мука «Ржаная Ярмар ка» 35040,00 грн.

Статтею 259 Митного Кодексу У країни встановлено, що митно ю вартістю товарів, які пере міщуються через митний корд он України, є їх ціна, що була ф актично сплачена або підляга є сплаті за ці товари, обчисле на відповідно до положень ц ього Кодексу.

Згідно статті 260 Митного Код ексу України встановлено, що митна вартість товарів, які п ереміщуються через митний ко рдон України, визначається декларантом відповідно до п оложень цього Кодексу.

Порядок визначення митної вартості товарів поширюєт ься на товари, які переміщуют ься через митний кордон Укра їни.

Для цілей визначення мит ної вартості використовує ться інформація, підготовле на у спосіб, сумісний з п ринципами бухгалтерського обліку, прийнятими у відп овідній країні і доцільними для певного методу визначен ня митної вартості.

Методи визначення митної в артості товарів, які переміщ уються через митний кордон України, та умови їх заст осування встановлюються цим Кодексом.

Частиною 1 статті 266 Митного к одексу України встановлено, що визначення митної вартос ті товарів, які імпортують ся в Україну, здійснюється з а такими методами :

1) за ціною договору щодо тов арів, які імпортуються (варті сть

операції);

2) за ціною договору щодо іде нтичних товарів;

3) за ціною договору щодо под ібних (аналогічних) товарів;

4) на основі віднімання варт ості;

5) на основі додавання варто сті (обчислена вартість);

6) резервного.

Згідно Наказу Державної ми тної служби України від 7 лист опада 2007 року N933, який зареєстро вано в Міністерстві юстиції України 29 листопада 2007 за N1329/14596 у Графі 42 вантажно митної декла рації "Ціна товару" наводитьс я фактурна вартість товару у валюті України за курсом, уст ановленим Національним банк ом України на день прийняття ВМД до оформлення.

Також, згідно Наказу Держав ної митної служби України ві д 7 листопада 2007 року N933, який зар еєстровано в Міністерстві юс тиції України 29 листопада 2007 за N1329/14596 у Графі 45 вантажно митної декларації "Коригування" зап овнюється у разі нарахування податків та зборів.

У графі зазначається у валю ті України митна вартість то вару.

Якщо ВМД заповнюється на де кілька товарів, то при обчисл енні митної вартості витрати на навантаження, вивантажен ня, перевантаження, транспор тування до пункту перетину м итного кордону України, а так ож витрати на страхування, ко місійні та брокерські винаго роди, ліцензійні та інші плат ежі за використання об'єктів права інтелектуальної власн ості розподіляються у порядк у, який використовується при заповненні декларації митно ї вартості і визначається Де ржмитслужбою.

Посилання відповідача на П останову КМУ від 13.12.2000 № 1819 «Пита ння Державної інспекції з ко нтролю за цінами», а саме на ч. 2 ст. 4 Положення про Державну і нспекцію з контролю за цінам и, що у межах свої компетенції здійснює перевірки додержан ня порядку формування, встан овлення і застосування цін і тарифів, а також їх економічн ого обґрунтування суд вважає необґрунтованим у зв' язку з тим, що вказане положення не надає право інспекції визна чати митну вартість товару.

Крім того, відповідач посил ається на Постанову КМУ від 20. 12.2006 № 1766 «Про затвердження Поря дку декларування митної варт ості товарів, які переміщуют ься через митний кордон Укра їни, та подання відомостей дл я її підтвердження» суд тако ж вважає необґрунтованим у з в' язку з тим, що інспекція не може керуватись нею в своєї д іяльності.

Суд зазначає, що згідно Розп орядженням голови Донецької облдержадміністрації від 05 ч ервня 2008 № 267 «Про встановлення граничних рівнів торговельн их надбавок на продовольчі т овари» встановлено граничні торгівельні надбавки до мит ної вартості товару 15 відсотк ів, а відповідно ст. 259 Митного К одексу України встановлено, що митною вартістю товарів, які переміщуються через мит ний кордон України, є їх ціна, що була фактично сплачена аб о підлягає сплаті за ці товар и, обчислена відповідно до по ложень цього Кодексу, крім то го у Графі 45 вантажно митної д екларації "Коригування" запо внюється у разі нарахування податків та зборів та зазнач ається у валюті України митн а вартість товару.

Також суд вказує, що відпові дачем документально не підтв ерджено одержання суб'єктами господарювання необґрунтов аної виручки в результаті по рушення ними чинного в періо ді, що перевіряється, порядку встановлення та застосуванн я цін і тарифів, які регулюють ся уповноваженими органами в ідповідно до вимог законодав ства.

Таким чином, суд вважає, що в изначати митну вартість това ру може тільки Митна служба, а тому в даному випадку відпов ідач не мав право розраховув ати ціну товару без урахуван ня митної вартості товару, ос кільки Східною митницею у ва нтажно митній декларації у Г рафі 45 визначено митну вартіс ть товару. Крім того, це прямо передбачено Митним Кодексом України та Постановою КМУ ві д 20.12.2006 № 1766 «Про затвердження По рядку декларування митної ва ртості товарів, які переміщу ються через митний кордон Ук раїни, та подання відомостей для її підтвердження», а саме порядком декларування митно ї вартості товарів, які перем іщуються через митний кордон України, та подання відомост ей для її підтвердження.

Враховуючи вищевикладене, суд дійшов висновку щодо зад оволення позовних вимог пози вача, а саме скасування припи су Державної інспекції з кон тролю за цінами в Донецькій о бласті про виконання законни х вимог щодо усунення поруше нь державної дисципліни цін № 289-115 від 14.04.2011 та скасування ріше ння Державної інспекції з ко нтролю за цінами в Донецькій області про застосування ек ономічних санкцій за порушен ня державної дисципліни цін № 115 від 14.04.2011 на суму 15 620,22 грн.

Керуючись статтям и 2-15, 17-18, 33-35, 41-42, 47-51, 56-59, 69-71, 79, 86, 87, 94, 99, 104-107, 110, 122-143, 151- 154, 158, 162, 163, 167, 185-186, 254 Кодексу адміністр ативного судочинства Україн и, суд, -

П О С Т А Н О В И В :

Позовну заяву товариства з обмеженою відповідальністю «ДОНМОРЕПРОДУКТ ЛТД» до Дер жавної інспекції з контролю за цінами в Донецькій област і про скасування припису № 289-115 від 14.04.2011, скасування рішення № 115 від 14.04.2011 про застосування еко номічних санкцій у розмірі 1562 0,22 грн. - задовольнити.

Скасувати припис Державно ї інспекції з контролю за цін ами в Донецькій області про в иконання законних вимог щодо усунення порушень державної дисципліни цін № 289-115 від 14.04.2011.

Скасувати рішення Державн ої інспекції з контролю за ці нами в Донецькій області про застосування економічних са нкцій за порушення державної дисципліни цін № 115 від 14.04.2011 на с уму 15 620,22 грн.

Стягнути з Державного бюдж ету України на користь товар иства з обмеженою відповідал ьністю «ДОНМОРЕПРОДУКТ ЛТД» судові витрати зі сплати суд ового збору у розмірі 3 грн. 40 ко п.

Вступна та резолютивна час тини постанови прийняті у на радчій кімнаті та проголошен і у судовому засіданні 28.07.2011 рок у.

Постанова у повному обсязі складена 01.08.2011 року.

Постанова може бути оскарж ена в апеляційному порядку д о Донецького апеляційного ад міністративного суду через Д онецький окружний адміністр ативний суд шляхом подачі в 10- денний строк з дня отримання копії постанови. Копія апеля ційної скарги одночасно надс илається особою, яка її подає , до суду апеляційної інстанц ії.

Якщо суб'єкта владних повно важень у випадках та порядку , передбачених частиною четв ертою статті 167 цього Кодексу, було повідомлено про можлив ість отримання копії постано ви суду безпосередньо в суді , то десятиденний строк на апе ляційне оскарження постанов и суду обчислюється з наступ ного дня після закінчення п'я тиденного строку з моменту о тримання суб'єктом владних п овноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.

Постанова набирає законно ї сили після закінчення стро ку подання апеляційної скарг и. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо й ого не скасовано, набирає зак онної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного про вадження або набрання законн ої сили рішенням за наслідка ми апеляційного провадження .

Суддя Аканов О.О.

Суддя Аканов О.О.

СудДонецький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення28.07.2011
Оприлюднено30.01.2012
Номер документу21073527
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а/0570/8241/2011

Ухвала від 23.08.2011

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Сухарьок Михайло Гаврилович

Ухвала від 22.08.2011

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Сухарьок Михайло Гаврилович

Постанова від 19.10.2011

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Сухарьок М.Г.

Постанова від 28.07.2011

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Аканов О.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні