Рішення
від 18.01.2012 по справі 36/220пн
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАР СЬКИЙ СУД ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

83048, м.Д онецьк, вул.Артема, 157, тел.381-88-46

Р І Ш Е Н Н Я

іменем України

18.01.12 р. Сп рава № 36/220пн

Суддя господарського суд у Донецької області Гриник М .М.

при секретарі судового зас ідання Захаровій В.Б.

розглянув у відкритому суд овому засіданні господарськ ого суду справу

за позовом Амвросіївської міської ради, м. Амвросіївка

до товариства з обмеженою в ідповідальністю „Кондитерс ька фабрика „Прянична хатинк а”, м. Сніжне

про внесення змін до догово ру оренди землі

Представники сторін:

Від позивача: ОСОБА_1 за д овіреністю б/н від 24.10.11р.

Від відповідача: ОСОБА_2 - директор

Амвросіївська міська рад а, м. Амвросіївка звернулася д о господарського суду Донець кої області з позовом до това риства з обмеженою відповіда льністю „Кондитерська фабри ка „Прянична хатинка”, м. Сніж не про внесення змін до догов ору оренди землі від 16.11.2007року в редакції додаткової угоди в ід 09.03.2011р., а саме: 1) п. 5 викласти в н овій редакції: „Нормативна г рошова оцінка земельної діля нки площею 0,8 га по вул. Улянівс ька, 68 з урахуванням К - 3,2 скла дає 271495,47 грн. (підстава - рішен ня міської ради від 10.01.2011р. №6/3-67 «П ро затвердження технічної до кументації по нормативній гр ошовій оцінці земель м.Амвро сіївка Донецької області»); 2) п. 9 викласти в новій редакції: «Орендна плата вноситься ор ендарем у грошовій формі в ро змірі 12% від нормативної грошо вої оцінки орендованої земел ьної ділянки та становить 32579,46 грн. на рік».

В обґрунтування позовних в имог позивач посилається на ухилення відповідача від під писання додаткової угоди до договору оренди землі від 16.11.20 07року шляхом викладення у нов ій редакції пунктів 5 та 9 дого вору. На підтвердження своєї позиції суду представлені в засвідчених копіях договір оренди землі від 16.11.2007року, дода ткової угоди до договору від 06.05.2008р., додаткової угоди до дог овору від 09.03.2011р. за підписом Ам вросіївської міської ради, р ішення Амвросіївської міськ ої ради №6/3-67 від 10.01.2011р. «Про затве рдження технічної документа ції по нормативній грошовій оцінці земель м.Амвросіївка Донецької області», рішення Амвросіївської міської ради від 04.03.2011р. №6/4-121 «Про зміну розмі ру орендної плати ТОВ „Пряни чна хатинка”, супровідного л иста від 20.06.2011р. №19/01-357, поштової кв итанції №8965 від 23.06.2011р., опису вкл адення до цінного листа від 23. 06.2011р. Нормативно позивач посил ається на Закон України „Про оренду землі", Господарський кодекс України та Податкови й кодекс України.

Ухвалою суду від 04.11.2011р. позов на заява прийнята до розгляд у та порушено провадження у с праві № 36/220пн, сторони зобов' я зані надати документи та вик онати певні дії.

Ухвалою від 21.12.2011р. за клопота нням позивача строк розгляду справи продовжено на 15 днів.

Відповідач у відзиві на поз ов проти позовних вимог запе речував на підставі того, що п ерелік підстав для зміни узг одженого сторонами розміру о рендної плати є вичерпним і н е містить у собі такої підста ви для зміни розміру орендно ї плати як зміна встановлени х ст. 21 Закону України «Про оре ндну плату» та ст. 288 Податково го кодексу України граничних розмірів орендної плати. Крі м того, відповідач посилаєть ся на те, що правовідносини ор енди виникли між орендарем т а орендодавцем 06.05.2008р. (дата під писання додаткової угоди), то му до них не можливо розповсю джувати дію Податкового коде ксу України, прийнятого у 2010 ро ці, оскільки згідно ст. 58 Конст итуції України закони та інш і нормативно-правові акти не мають зворотної дії в часі, за винятком, коли вони пом' якш ують або скасовують відповід альність особи. Також відпов ідач вказує на те, що при здійс ненні повноважень власника з емлі міська рада є не суб' єк том владних повноважень, а рі вноправним суб' єктом земел ьних відносин, дії якого спря мовані на реалізацію свого п рава розпоряджатися землею, на підставі чого вважає, що од ноособове встановлення пози вачем розміру ставки орендно ї плати 12 відсотків є неприпус тимим для цивільних відносин .

Відповідно до ст. 81-1 Господар ського процесуального кодек су України клопотання про те хнічну фіксацію судового про цесу від сторін не надходило .

Відповідно до ст. 85 Господар ського процесуального кодек су України в судовому засіда нні, яке відбулось 18.01.2012р. оголо шено вступну та резолютивну частини рішення.

Розглянувши подані матері али справи, та заслухавши поя снення представників сторін , присутніх в судовому засіда нні, господарський суд Донец ької області, -

ВСТАНОВИВ:

Між Амвросіївською місько ю радою та товариством з обме женою відповідальністю „Кон дитерська фабрика „Прянична хатинка” укладений договір оренди землі від 16.11.2007р., згідно якого орендодавець (позивач ) надав, а орендар (відповідач) прийняв в строкове платне ко ристування земельну ділянку загальною площею 0,8 га за раху нок земель промисловості, не наданих у власність або кори стування, яка знаходиться у м . Амвросіївка по вул. Улянівсь ка, 68. На земельній ділянці зна ходяться об' єкти нерухомог о майна - будівлі та споруди , а також інші об' єкти інфрас труктури - проходи, проїзди , площадки та зелені насаджен ня. Договір укладений на 49 рок ів. Договір підписаний предс тавниками обох сторін, зареє стрований 16.11.2007р. у Старобешевс ькому районному відділі Доне цької регіональної філії ДП „Центр державного земельног о кадастру” за № 040716800248.

Сторони дійшли згоди щодо і стотних умов договору, зокре ма, договором (з урахуванням д одаткової угодуи від 06.05.2008р. до нього) встановлена нормативн а грошова оцінка земельної д ілянки, обумовлений розмір о рендної плати, порядок її обч ислення та сплати.

Керуючись ст. 23 Закону Украї ни „Про оцінку земель” Амвро сіївська міська рада рішення м від 10.01.2011р. №6/3-67 затвердила техн ічну документацію з норматив ної грошової оцінки земель в м. Амвросіївка Донецької обл асті, проведеної з базовою ва ртістю 1 кв.м землі в сумі 62,08 грн ., виконану АТЗТ територіальн им проектним інститутом «Дон бассгражданпроект» в 2010 році.

Рішенням Амвросіївської м іської ради від 04.03.2011р. №6/4-121 встан овлено товариству з обмежено ю відповідальністю „Кондите рська фабрика „Прянична хати нка” орендну плату за земель ну ділянку площею 0,8 га по вул. У лянівська, 68 в розмірі 12% від но рмативної грошової оцінки зе мельної ділянки.

У зв' язку з викладеним, 23.06.201 1р. позивачем на адресу відпов ідача був направлений проект додаткової угоди від 09.03.2011р. до договору оренди землі від 16.11.2 007р. Однак відповіді позивач у встановлений строк не отрим ав, що змусило орендодавця ін іціювати внесення змін до до говору у судовому порядку.

Дослідивши та оцінивши док ази за своїм внутрішнім пере конанням, суд вирішив, що позо в підлягає задоволенню виход ячи з наступного.

Відповідно до ст. 1 Закону Ук раїни “Про оренду землі” оре нда землі - це засноване на дог оворі строкове платне володі ння і користування земельною ділянкою, необхідною оренда реві для проведення підприєм ницької та інших видів діяль ності.

Статтею 21 цього ж Закону пер едбачено, що орендна плата за землю - це платіж, який оренда р вносить орендодавцеві за к ористування земельною ділян кою. Розмір, форма і строки вне сення орендної плати за земл ю встановлюються за згодою с торін у договорі оренди (крім строків внесення орендної п лати за земельні ділянки дер жавної та комунальної власно сті, які встановлюються відп овідно до Податкового кодекс у України).

Отже, правовідносини щодо о ренди землі полягають у опла тному користуванні земельно ю ділянкою на умовах передба чених договором.

Пунктом 12 договору оренди в ід 16.11.2007р. передбачені підстави для перегляду розміру оренд ної плати у разі: зміни умов го сподарювання, передбачених д оговором; підвищення цін, тар ифів в тому числі внаслідок і нфляції; погіршення стану ор ендованої земельної ділянки не з вини орендаря, що підтвер джено документами; в інших ви падках, передбачених законом . При цьому перелік підстав дл я зміни розміру орендної пла ти у п. 12 договору не є вичерпни м.

Нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводить ся відповідно до державних с тандартів, норм, правил, а тако ж інших нормативно-правових актів на землях усіх категор ій та форм власності (ст. 18 Зако ну України „Про оцінку земел ь”).

Зазначеною нормою передба чено, що нормативна грошова о цінка земельних ділянок розт ашованих у межах населених п унктів незалежно від їх ціль ового призначення проводить ся не рідше ніж один раз на 5 - 7 р оків. Нормативна грошова оці нка земельних ділянок провод иться юридичними особами, як і отримали ліцензії на прове дення робіт із землеустрою.

Стаття 20 Закону України „Пр о оцінку земель” передбачає, що за результатами норматив ної грошової оцінки земельни х ділянок складається техніч на документація, яка відпові дно до ст. 21 цього закону підля гає державній експертизі.

Як вбачається з матеріалів справи, у 2010р. була проведена н ормативна грошова оцінка зем ель міста Амвросіївка.

Відповідно до ст. 23 Закону Ук раїни „Про оцінку земель” те хнічна документація з нормат ивної грошової оцінки земель них ділянок у межах населени х пунктів затверджується від повідною сільською, селищною , міською радою.

Так, рішенням Амвросіївськ ої міської ради затверджена технічна документація з норм ативної грошової оцінки земе ль м. Амвросіївка Донецької о бласті, проведеної в 2010 році АТ ЗТ територіальним проектним інститутом «Донбассграждан проект», а також введена в дію базова вартість 1 кв.м землі в розмірі 62,08 грн. на території А мвросіївської міської ради.

Спірним договором оренди п ередбачені випадки, за наявн ості яких договір може бути з мінений, так п. 12 договору вста новлена можливість щорічног о перегляду розміру орендної плати, зокрема, у разі підвище ння цін і тарифів, визначених законодавством, у випадках, п ередбачених законом.

На момент розгляду судом да ного спору питання сплати по датку на землю та оплати орен дної плати за користування з емельною ділянкою регулюєть ся Податковим кодексом Украї ни, згідно зі ст. 288 якого розмір орендної плати встановлюєть ся у договорі оренди, але річн а сума платежу не може бути ме ншою: для земель сільськогос подарського призначення - ро зміру земельного податку, що встановлюється цим розділом ; для інших категорій земель - трикратного розміру земельн ого податку, що встановлюєть ся цим розділом; не може перев ищувати: а) для земельних діля нок, наданих для розміщення, б удівництва, обслуговування т а експлуатації об'єктів енер гетики, які виробляють елект ричну енергію з відновлювани х джерел енергії, включаючи т ехнологічну інфраструктуру таких об'єктів (виробничі при міщення, бази, розподільчі пу нкти (пристрої), електричні пі дстанції, електричні мережі) , - 3 відсотки нормативної грош ової оцінки; б) для інших земел ьних ділянок, наданих в оренд у, - 12 відсотків нормативної гр ошової оцінки.

Відповідно до п.288.7 ст. 288 Подат кового кодексу України подат ковий період, порядок обчисл ення орендної плати, строк сп лати та порядок її зарахуван ня до бюджетів застосовуєтьс я відповідно до вимог статей 285-287 цього розділу. Пунктом 286.2 ст атті 286 Податкового кодексу Ук раїни визначено, що платники плати за землю самостійно ви значають суму податку щороку станом на 1 січня та до 1 лютого поточного року надають у від повідний орган державної под аткової служби за місцезнахо дженням земельної ділянки по даткову декларацію на поточн ий рік. При поданні першої дек ларації разом з нею подаєтьс я довідка про розмір нормати вної грошової оцінки земельн ої ділянки, а надалі така дові дка подається у разі затверд ження нової нормативної грош ової оцінки землі. В разі змін и нормативної грошової оцінк и землі, яка є базовою для опод аткування для плати за землю , змінюється річна сума подат кового зобов' язання по земе льному податку та орендній п латі за земельні ділянки дер жавної або комунальної власн ості.

Згідно ст. 73 Закону України „ Про місцеве самоврядування в Україні” акти ради, сільсько го, селищного, міського голов и, голови районної в місті рад и, виконавчого комітету сіль ської, селищної, міської, райо нної у місті (у разі її створен ня) ради, прийняті в межах нада них їм повноважень, є обов'язк овими для виконання всіма ро зташованими на відповідній т ериторії органами виконавчо ї влади, об'єднаннями громадя н, підприємствами, установам и та організаціями, посадови ми особами, а також громадяна ми, які постійно або тимчасов о проживають на відповідній території.

Рішення Амвросіївської мі ської ради стосовно затвердж ення технічної документації по нормативній грошовій оці нці земель м.Амвросіївка Дон ецької області та зміни розм іру орендної плати ТОВ „Прян ична хатинка” в судовому пор ядку не оскаржувалися та ста ном на момент звернення з поз овом до суду та розгляду спор у по суті є дійсними.

В оренду надавалася земель на ділянка несільськогоспод арського призначення із земе ль промисловості для обслуго вування будівель та споруд к ондитерської фабрики, тому с уд дійшов висновку про те, що з аявлені позивачем вимоги в ч астині зміни розміру орендно ї плати з 3 на 12 відсотків від но рмативної грошової оцінки зе млі не суперечать чинному за конодавству.

У п. 12 спірного договору стор они визначили, що розмір орен дної плати переглядається у разі підвищення цін і тарифі в, визначених законодавством .

Зважаючи на положення вище вказаних правових норм, умов договору та положень Закону України "Про оцінку земель", с уд дійшов висновку про наявн ість підстав для внесення до спірного договору змін щодо розміру нормативної грошово ї оцінки земельної ділянки, з міненого в установленому зак оном порядку.

Доводи відповідача з цього приводу не відповідають умо вам договору та вимогам чинн ого законодавства, оскільки нормами чинного законодавст ва передбачено можливість зм іни умов договору за рішення м суду на вимогу однієї із сто рін у випадках, встановлених договором або законом, та сто ронами в договорі оренди виз начена можливість збільшенн я розміру орендної плати, а ор ендна плата за земельні діля нки державної та комунальної власності є регульованою ці ною, тому законодавча зміна г раничного розміру цієї плати є підставою для перегляду ро зміру орендної плати, встано вленої умовами договору. Змі на розміру грошової оцінки з емлі має наслідком зміну зем ельного податку щодо відпові дних земельних ділянок, що пр изводить до обов”язковості в несення змін до договору оре нди землі у відповідній част ині.

Відповідної правової пози ції дотримується і Верховний Суд України в своїй постанов і від 06.12.2010 року у справі № 2-1/10068-2008. А налогічна правова позиція ви кладена в постановах Вищого господарського суду України від 12.10.2011р. по справі №12/127пд та ві д 19.01.2011р. по справі №41/153пд.

Відповідно до ст. 30 Закону Ук раїни „Про оренду землі” змі на умов договору оренди земл і здійснюється за взаємною з годою сторін.

Відповідно до ст.188 Господар ського кодексу України сторо на договору, яка вважає за нео бхідне змінити або розірвати договір, повинна надіслати п ропозиції про це другій стор оні за договором; сторона дог овору, яка одержала пропозиц ію про зміну чи розірвання до говору, у двадцятиденний стр ок після одержання пропозиці ї повідомляє другу сторону п ро результати її розгляду.

Відповідно до матеріалів с прави пропозиція позивача у вигляді проекту додаткової у годи до спірного договору ор енди була направлена на адре су відповідача листом №19/01-357 ві д 20.06.2011р., про що свідчить поштов а квитанція №8965 від 23.06.2011р., опис в кладення до цінного листа ві д 23.06.2011р. Але, за змістом позову, в ідповідь від орендаря не над ійшла по теперішній час. Дока зи, які б спростовували цей фа кт, суду не представлені. Відп овідач факт отримання додатк ової угоди до договору оренд и землі за підписом позивача не заперечує.

Пунктом 32 спірного договору передбачено, що зміна умов до говору оренди земельної діля нки здійснюється в письмовій формі за взаємною згодою сто рін, у разі недосягнення згод и щодо зміни умов договору ор енди землі, спір вирішується в судовому порядку.

Частиною 4 ст. 188 Господарсько го кодексу України передбаче но, що у разі якщо сторони не д осягли згоди щодо зміни (розі рвання) договору або у разі не одержання відповіді у встано влений строк з урахуванням ч асу поштового обігу, заінтер есована сторона має право пе редати спір на вирішення суд у.

Отже, діючим законодавство м України встановлений певни й порядок внесення змін до ді ючих договорів, а саме, ініцію вання внесення змін у судово му порядку може робити сторо на за договором за умови, якщо сторони не дійшли згоди про в несення відповідних змін у д оговірному порядку.

Згідно інформаційного лис та Вищого господарського суд у України від 24.11.2011р. №01-06/1642/2011 „Про доповнення інформаційного л иста Вищого господарського с уду України від 15.03.2011р. №01-06/249 „Про постанови Верховного Суду У країни, прийняті за результа тами перегляду судових рішен ь господарських судів” закон одавча зміна граничного розм іру орендної плати за земель ні ділянки державної та кому нальної власності є підставо ю для перегляду розміру орен дної плати, встановленої умо вами договору.

Заперечення відповідача н е приймаються судом до уваги , оскільки відповідно до ч.3 ст . 653 Цивільного кодексу Україн и у разі зміни або розірвання договору зобов'язання зміню ється або припиняється з мом енту досягнення домовленост і про зміну або розірвання до говору, якщо інше не встановл ено договором чи не обумовле но характером його зміни. При цьому, якщо договір змінюєть ся або розривається у судово му порядку, зобов'язання змін юється або припиняється з мо менту набрання рішенням суду про зміну або розірвання дог овору законної сили.

Аналогічна правова позиці я викладена в постанові Плен уму Вищого господарського су ду України від 17.05.2011р. №6 „Про дея кі питання практики розгляду справ у спорах, що виникають і з земельних відносин”.

За вказаних обставин суд ді йшов висновку, що вимоги пози вача в частині внесення змін до договору оренди землі сто совно розміру орендної плати у зв' язку зі зміною нормати вної грошової оцінки земельн ої ділянки є обґрунтованими, доведеними належним чином т а підлягають задоволенню.

21.12.2011 року від позивача надій шло клопотання про залучення Контрольно-ревізійного упра вління в Донецькій області в якості третьої особи без сам остійних вимог на стороні по зивача.

Згідно ст. 27 ГПК України трет і особи, які не заявляють само стійних вимог на предмет спо ру, можуть вступити у справу н а стороні позивача або відпо відача до прийняття рішення господарським судом, якщо рі шення з господарського спору може вплинути на їх права аб о обов'язки щодо однієї з стор ін. У заявах про залучення тре тіх осіб і у заявах третіх осі б про вступ у справу на сторон і позивача або відповідача з азначається, на яких підстав ах третіх осіб належить залу чити або допустити до участі у справі.

У своєму клопотанні позива ч як на підставу залучення до участі у даній справі Контро льно-ревізійного управління в Донецькій області посилає ться на вимогу Контрольно-ре візійного управління в Донец ькій області від 06.10.2011р. №05-08-08-15/11892, в якій контрольно-ревізійне у правління вимагало в пред' я влених до орендарів земельни х ділянок, зокрема, товариств а з обмеженою відповідальніс тю „Кондитерська фабрика „Пр янична хатинка”, залучити Ко нтрольно-ревізійного управл іння в Донецькій області в як ості третьої особи без самос тійних вимог на стороні пози вача

Згідно діючого законодавс тва норми інституту третіх о сіб покликані захистити прав а та охоронювані законом інт ереси осіб, які не є учасникам и спірних матеріальних право відносин, але знаходяться із однією із сторін процесу у та ких відносинах, які можуть зм інитись у результаті винесен ого рішення.

Відповідно до ст. 2 Закону Ук раїни „Про державну контроль но-ревізійну службу в Україн і” головним завданням держав ної контрольно-ревізійної сл ужби є здійснення державного фінансового контролю за вик ористанням і збереженням дер жавних фінансових ресурсів, необоротних та інших активів , правильністю визначення по треби в бюджетних коштах та в зяття зобов'язань, ефективни м використанням коштів і май на, станом і достовірністю бу хгалтерського обліку і фінан сової звітності в міністерст вах та інших органах виконав чої влади, в державних фондах , у бюджетних установах і у суб 'єктів господарювання держав ного сектору економіки, а так ож на підприємствах і в орган ізаціях, які отримують (отрим ували в періоді, який перевір яється) кошти з бюджетів усіх рівнів та державних фондів а бо використовують (використо вували у періоді, який переві ряється) державне чи комунал ьне майно, виконанням місцев их бюджетів, розроблення про позицій щодо усунення виявле них недоліків і порушень та з апобігання їм у подальшому.

Згідно ст. 33 ГПК України кожн а сторона повинна довести ті обставини, на які вона посила ється як на підставу своїх ви мог і заперечень.

Відповідно до ст. 34 того ж Код ексу господарський суд прий має тільки ті докази, які мают ь значення для справи. Обстав ини справи, які відповідно до законодавства повинні бути підтверджені певними засоба ми доказування, не можуть під тверджуватись іншими засоба ми доказування.

Розглянувши вищевказане к лопотання, суд дійшов виснов ку про його необґрунтованіст ь, тому як будь-яке рішення суд у по даній справі не може впли нути на виконання Контрольно -ревізійним управлінням в До нецькій області покладених н а нього державою повноважень . За таких обставин клопотанн я позивача про залучення Кон трольно-ревізійного управлі ння в Донецькій області в яко сті третьої особи на стороні позивача задоволенню не під лягає.

Позовна заява була подана А мвросіївською міською радою до суду до вступу в законну си лу Закону України «Про судов ий збір», тому суд при вирішен ні питання про розподіл судо вих витрат керується Господа рським процесуальним кодекс ом України в редакції, яка дія ла до 01.11.2011 р. Так, згідно ст. 49 ГПК України судові витрати покла даються на відповідача.

Керуючись ст.ст. 18, 20, 23 Закону У країни „Про оцінку земель”, с т. 188 ГК України, ст.ст. 1, 2, 22, 32, 33, 43, 49, 82-85 ГПК України, суд, -

ВИРІШИВ:

Позовні вимоги Амвросіївс ької міської ради, м.Амвросії вка до товариства з обмежено ю відповідальністю „Кондите рська фабрика „Прянична хати нка”, м. Сніжне про внесення зм ін до договору оренди землі в ід 16.11.2007року, укладеного між Амв росіївською міською радою та товариством з обмеженою від повідальністю „Кондитерськ а фабрика „Прянична хатинка” , зареєстрованого 16.11.2007р. у Стар обешевському районному відд ілі Донецької регіональної ф ілії державного підприємств а „Центр державного земельно го кадастру” за №007416 040716800248, в реда кції додаткової угоди від 09.03.20 11р., а саме: 1) п. 5 викласти в новій редакції: „Нормативна грошо ва оцінка земельної ділянки площею 0,8 га по вул. Улянівська , 68 з урахуванням К - 3,2 складає 271495,47 грн. (підстава - рішення м іської ради від 10.01.2011р. №6/3-67 „Про з атвердження технічної докум ентації по нормативній грошо вій оцінці земель м.Амвросії вка Донецької області”); 2) п. 9 в икласти в новій редакції: „Ор ендна плата вноситься оренда рем у грошовій формі в розмір і 12% від нормативної грошової оцінки орендованої земельно ї ділянки та становить 32579,46 грн . на рік” - задовольнити.

Внести наступні зміни до до говору оренди землі від 16.11.2007ро ку:

Пункт 5 договору оренди земл і від 16.11.2007року викласти в насту пній редакції: „Нормативна г рошова оцінка земельної діля нки площею 0,8 га по вул. Улянівс ька, 68 з урахуванням К - 3,2 скла дає 271495,47 грн. (підстава - рішен ня міської ради від 10.01.2011р. №6/3-67 „П ро затвердження технічної до кументації по нормативній гр ошовій оцінці земель м.Амвро сіївка Донецької області”)”;

Пункт 9 договору оренди земл і від 16.11.2007року викласти в насту пній редакції: „Орендна плат а вноситься орендарем у грош овій формі в розмірі 12% від нор мативної грошової оцінки оре ндованої земельної ділянки т а становить 32579,46 грн. на рік”.

Стягнути з товариства з обм еженою відповідальністю „Ко ндитерська фабрика „Пряничн а хатинка” (86500, Донецька област ь, м.Сніжне, вул. Гагаріна, буд. 4 7; код ЄДРПОУ 30379363) на користь Амв росіївської міської ради (87302, Д онецька область, м.Амвросіїв ка, вул. Леніна, 24; код ЄДРПОУ 04053080 ) державне мито у сумі 85,00грн. та витрати на інформаційно-тех нічне забезпечення судового процесу у сумі 236,00грн.

Рішення господарського су ду набирає законної сили піс ля закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апе ляційну скаргу не було подан о. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не с касовано, набирає законної с или після розгляду справи ап еляційним господарським суд ом.

Видати наказ після набранн я рішенням законної сили.

Суддя М.М.Гриник

Повний текст рішення склад ено та підписано 23.01.2012р.

Суддя Гриник М.М.

< Список > < Дов ідник >

< Список > < Довід ник >

< Текст >

СудГосподарський суд Донецької області
Дата ухвалення рішення18.01.2012
Оприлюднено07.02.2012
Номер документу21202766
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —36/220пн

Постанова від 23.03.2012

Господарське

Донецький апеляційний господарський суд

Склярук О.І.

Ухвала від 01.03.2012

Господарське

Донецький апеляційний господарський суд

Склярук О.І.

Ухвала від 29.02.2012

Господарське

Донецький апеляційний господарський суд

Склярук О.І.

Ухвала від 14.02.2012

Господарське

Донецький апеляційний господарський суд

Склярук О.І.

Рішення від 18.01.2012

Господарське

Господарський суд Донецької області

Гриник М.М.

Ухвала від 21.12.2011

Господарське

Господарський суд Донецької області

Гриник М.М.

Ухвала від 04.11.2011

Господарське

Господарський суд Донецької області

Гриник М.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні