Постанова
від 01.02.2012 по справі 2а-14349/11/0170/9
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВ НИЙ СУД

АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИ М

вул. Севастопольська, 4 3, м. Сімферополь, Автономна Республіка Крим, Україна, 95013

ПОСТАНОВА

Іменем України

01 лютого 2012 р. (14:58) Справа №2а-14349/11/0170/9

Окружний адміністра тивний суд Автономної Респуб ліки Крим у складі головуючо го судді Гаманка Є.О., при секр етарі Сироватському М.С. розг лянув у відкритому судовому засіданні адміністративну с праву

за позовом Товариства з обм еженою відповідальністю “Ка моцці-пневматик-Сімферополь ”

до Спеціалізованої держав ної податкової інспекції по роботі з великими платниками податків в м. Сімферополі АР К рим

про скасування податкових повідомлень-рішень,

Представники сторін:

Представник позивача, ОС ОБА_1, довіреність № 6 від 10.02.10, ;

Представник відповідача, н е з'явився

Товариство з обмеженою від повідальністю “Камоцці-пнев матик-Сімферополь” (далі п озивач) звернулось до Окружн ого адміністративного суду А РК з адміністративним позов ом, в якому просило скасувати податкові повідомлення-ріш ення Спеціалізованої держа вної податкової інспекції п о роботі з великими платника ми податків в м. Сімферополі (далі відповідач) №0000584001 від 16 че рвня 2011 року та №0000594001 від 16 червня 2011 року.

Вимоги мотивовані тим, що пі д час проведення відповідаче м документальних невиїзних п еревірок з питань достовірно сті нарахування суми бюджетн ого відшкодування ПДВ були неправомірно прийняти рішен ня про зменшення суми бюджет ного відшкодування ПДВ.

У запереченнях на позов, що надані під час судового засі дання 13.12.11р., відповідач зазнач ив, що однією з обов'язкових підстав отримання відшкодув ання податку на додану варті сть є сплата цих сум до Держа вного бюджету України постач альниками. Відповідно до акт у перевірки ДПІ у м. Сімферопо лі по ПП «Севелітстрой» знят о зі складу податкового зобо в'язання грудня 2010р. суму 4182016,03 грн. ПДВ. У період, за який пров одилася перевірка, відповідн о до Свідоцтва про реєстраці ю платника податку на додану вартість 26.09.2006р. №891393, виданого ДП І в м. Сімферополі, індивідуал ьний податковий номер - 244915901289 , був зареєстрований платник ом ПДВ з 20.02.2002р. На момент склада ння акту перевірки анульован е свідоцтво про реєстрацію п латника податку на додану ва ртість 21.05.10р. Враховуючи викла дене відповідач просить суд у задоволенні позову відмови ти у повному обсязі.

Відповідач явку свого пред ставника у судове засідання 01.02.12р. не забезпечив, про дні та час їх проведення був сповіщ ений належним чином.

Представник позивача у суд овому засіданні, яке відбуло сь 01.02.2012 р., наполягав на задовол енні позовних вимог з підста в, визначених у позові, вважав можливим розглянути справу на підставі залучених до неї документів.

Розглянувши матеріали спр ави, дослідивши надані доказ и, заслухавши представника п озивача, суд

ВСТАНОВИВ:

Відповідач провів докумен тальну невиїзну позапланову перевірку позивача з питань фінансово-господарських вза ємовідносин із ТОВ «Будгазко мплект-2001» за період з 01.12.10р. по 31.1 2.10р., за результатами якої 27.05.2011 р . склав акт № 208/40-01/14290527 (рег. №3250/10/40-01).

У вищенаведеному Акті пода тковим органом поставлено пі д сумнів господарську діяльн ість ТОВ «Будгазкомплект-2001». На думку контролюючого орга ну чисельності 51 працівник, що зайняті на вказаному підпри ємстві недостатньо для здійс нення господарської діяльно сті. Відносно позивача під су мнів поставлено проведення к онтрагентом поточного ремон ту приміщень по вул. Крилова, 1 76 та по вул. Ларіонова, 38, в яких з гідно з локальним кошторисом було задіяна бригада із штук атурів та малярів чисельніст ю 7 осіб. Крім того, на сторінці 4 в абзаці 6 міститься твердже ння про те, що у ТОВ «Будгазком плект-2001» на момент складання акту перевірки свідоцтво пр о реєстрацію платника податк у на додану вартість анульов ано 21.05.2010 року.

У зазначеному акті зафіксо вано висновок про порушення позивачем пункту 1.8 ст.1, пп. 7.4.1, п п. 7.4.5 п. 7.4, пп. 7.5.1 п.7.5, пп. 7.7.10 п.7.7 ст.7 Зако ну України «Про податок на до дану вартість» № 168/97-ВР від 03.04.97 р .":

- завищена сума податк ового кредиту з ПДВ за груден ь 2010р. на 15889,62грн.;

- завищено бюджетне ві дшкодування ПДВ за січень 2011р . на 15889,62 грн.

На підставі вищенаведеног о Акту відповідачем 16.06.2011р. прий нято податкове повідомлення - рішення №0000584001, згідно з яким позивачу зменшено суму бюдж етного відшкодування з пода тку на додану вартість за січ ень 2011р. на 15889,62 грн. та нарахован о штрафні санкції в розмірі 1г рн.

Судом також з'ясовано, що в ідповідач провів документал ьну невиїзну позапланову пер евірку позивача з питань фін ансово-господарських взаємо відносин із ПП «Севелітстрой » за період з 01.12.10р. по 31.12.10р., за рез ультатами якої 27.05.2011 р. склав ак т №207/40-01/14290527 (рег. №3252/10/40-01).

У вищенаведеному Акті пода тковим органом поставлено пі д сумнів господарську діяльн ість ПП «Севелітстрой». На ду мку контролюючого органу чис ельності 65 основних працівни ків та 51сумісників, що зайняті на вказаному підприємстві н едостатньо для здійснення го сподарської діяльності. Відн осно позивача під сумнів пос тавлено проведення контраге нтом електромонтажних робіт з прокладення силових кабел ів та монтажу цехового елект ророзподільного щита по вул. Крилова, 176, в яких згідно з лок альним кошторисом було заді яна бригада електромонтажни ків в складі 4 чоловік. Крім то го у зазначеному Акті є висно вок про відсутність у ПП «Сев елітстрой» постачання та про дажу товарів по угодам, визна них нікчемними. Останнє, в сво ю чергу, свідчить і відсутніс ть наміру створення правових наслідків, тобто такі угоди н осять фіктивний характер.

У зазначеному акті зафіксо вано висновок про порушення позивачем пункту 1.8 ст.1, пп. 7.4.1, п п. 7.4.5 п. 7.4, пп. 7.5.1 п.7.5, пп. 7.7.10 п.7.7 ст.7 Зако ну України «Про податок на до дану вартість» № 168/97-ВР від 03.04.97 р .":

- завищена сума податк ового кредиту з ПДВ за груден ь 2010р. на 6745,51грн.;

- завищено бюджетне ві дшкодування ПДВ за січень 2011р . на 6745,51грн.

На підставі вищенаведеног о Акту відповідачем 16.06.2011р. прий нято податкове повідомлення - рішення №0000594001, згідно з яким позивачу зменшено суму бюдж етного відшкодування з пода тку на додану вартість за січ ень 2011р. на 6745,51грн. та нараховано штрафні санкції в розмірі 1гр н.

Не погодившись з прий нятими податковими повідомл еннями-рішеннями, позивачем до Державної податкової адмі ністрації в АР Крим подані ск арги про перегляд цих рішень (а.с.21-25,43-48).

За результатами розг ляду скарг позивача Держав ною податковою адміністра цією в АР Крим прийняті рішен ня, якими податкові повідомл ення-рішення №0000584001 від 16 червня 2011 року та №0000594001 від 16 червня 2011 ро ку залишені без змін, а скарги - без задоволення (а.с.34-42).

За результатами розг ляду повторних скарги позива ча Державною податковою адміністрацією України прий нято рішення № 4853/6110-2115 від 03.11.2011 рок у, яким податкові повідомлен ня-рішення №0000584001 від 16 червня 2011 р оку та №0000594001 від 16 червня 2011 року залишені без змін, а скарги - без задоволення (а.с.62-65).

Відповідно до ст. 19 Конститу ції України органи державної влади та органи місцевого са моврядування зобов'язані д іяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що пе редбачені Конституцією та за конами України.

На час проведення перевіро к позивача та прийняття відп овідачем податкових повідо млень-рішень платники податк у на додану вартість, об'єкт и, базу та ставки оподаткуван ня, перелік неоподатковувани х та звільнених від оподатку вання операцій, особливості оподаткування експортних та імпортних операцій були виз начені в Законі України “Про податок на додану вартість” .

Підпунктом 1.8 ст.1 Закону Укра їни “Про податок на додану ва ртість” було визначено поня ття бюджетного відшкодуванн я , яким визначалась сумою, яка підлягала поверненню платн ику податків з бюджету, у зв' язку з надмірною сплатою под атку у випадках визначених у законі.

Порядок обчислення та спла ти податку був визначений у с т.7 вказаного Закону.

Відповідно до п.п. 7.4.1. п. 7.4. ст.7 З акону України “Про податок н а додану вартість” податкови й кредит звітного періоду ви значався, виходячи із догові рної (контрактної) вартості т оварів (послуг), але не вище рі вня звичайних цін, у разі якщо договірна ціна на такі товар и (послуги) відрізняється біл ьше ніж на 20 відсотків від зви чайної ціни на такі товари (по слуги), та складається із сум п одатків, нарахованих (сплаче них) платником податку за ста вкою, встановленою п. 6.1 ст. 6 та с т.8-1 цього Закону, протягом так ого звітного періоду, зокрем а, у зв'язку з придбанням або в иготовленням товарів (у тому числі при їх імпорті) та послу г з метою їх подальшого викор истання в оподатковуваних оп ераціях у межах господарсько ї діяльності платника податк у, а також зв'язку з придбанням (будівництвом, спорудженням ) основних фондів (основних за собів, у тому числі інших необ оротних матеріальних активі в та незавершених капітальни х інвестицій в необоротні ка пітальні активи), у тому числі при їх імпорті, з метою подаль шого використання у виробниц тві та/або поставці товарів (п ослуг) для оподатковуваних о перацій у межах господарсько ї діяльності платника податк у.

Датою виникнення права пла тника податку на податковий кредит вважалася дата здійсн ення першої з подій:

або дата списання коштів з б анківського рахунку платник а податку в оплату товарів (ро біт, послуг), дата виписки відп овідного рахунку (товарного чека) - в разі розрахунків з ви користанням кредитних дебет ових карток або комерційних чеків;

або дата отримання податко вої накладної, що засвідчує ф акт придбання платником пода тку товарів (робіт, послуг) ( п.п . 7.5.1. п. 7.5 ст. 7 Закону).

Відповідно до п.п. 7.7.1 п.7.7. ст. 7 З акону України “Про податок н а додану вартість” сума пода тку, що підлягала сплаті (пер ерахуванню) до бюджету або бю джетному відшкодуванню, визн ачалась як різниця між сумою податкового зобов'язання з вітного податкового періоду та сумою податкового кредит у такого звітного податково го періоду. При від'ємному з наченні суми розрахованої з гідно з п.п. 7.7.1 цього пункту зак ону, така сума враховується у зменшення суми податкового боргу з цього податку, що вини к за попередні податкові пер іоди, а при його відсутності - зараховується до складу под аткового кредиту наступного податкового періоду.

Якщо у наступному податков ому періоді сума, розрахован а згідно з підпунктом 7.7.1 цього пункту, мала від'ємне значе ння, то:

а) бюджетному відшкодуванн ю підлягала частина такого в ід'ємного значення, яка дор івнювала сумі податку, факти чно сплаченого отримувачем т оварів (послуг) у попередньом у податковому періоді постач альникам таких товарів (посл уг);

б) залишок від'ємного знач ення після бюджетного відшко дування включається до склад у податкового кредиту наступ ного податкового періоду (пп . 7.7.2 Закону).

У п.п. 7.7.4 п. 7.7. ст. 7 Закону Україн и “Про податок на додану варт ість” було встановлено, що пл атник податку, який мав право на одержання бюджетного від шкодування та прийняв рішенн я про повернення повної суми бюджетного відшкодування, п одавав відповідному податк овому органу податкову декл арацію та заяву про повернен ня такої повної суми бюджет ного відшкодування , яка відо бражалась у податковій декл арації. До зазначеної деклар ації подавався , зокрема, роз рахунок суми бюджетного відш кодування.

Таким чином стає зрозуміли м, що згідно з Законом України “Про податок на додану варті сть”, який діяв на час проведе ння перевірок, сума бюджетно го відшкодування формувалас ь як від'ємне значення різн иці між податковими зобов'я заннями та податковим кредит ом за відповідний податковий період. У наступному податко вому періоді ця сума підляга ла бюджетному відшкодуванню платнику податку за умови сп лати ним податку на додану ва ртість разом з ціною товару п остачальникам товарів (послу г). При цьому необхідним було ф актичне отримання товару (по слуги) для їх використання в г осподарській діяльності пл атника податків.

Що стосується вимоги про ск асування податкового повідо млення - рішення №0000584001 від 16.06.2 011р. суд зазначає наступне.

Позивачем до матеріалів сп рави залучено копію договору підряду укладеного 15.12.10р. з ТОВ «Будгазкомплект-2001» (а.с.68-69). Пр едметом зазначеного договор у є виконання робіт по поточн ому ремонту приміщень Товари ства з обмеженою відповідаль ністю “Камоцці-пневматик-Сім ферополь” по вул. Крилова, 176, у м.Сімферополі. Сума договору з урахуванням ПДВ складає 60220,4 6грн. (де ПДВ 10036,74грн.)

До матеріалів справи також долучені копії документів, щ о підтверджують виконання ць ого договору (а.с.68-91), в тому числ і Акт №1к приймання виконаних робіт за грудень 2010р., рахунок №97 від 15.12.2010р., платіжне дорученн я №5059 від 16.12.2010 р., податкова накл адна №135 від 16.12.2010 р.

Судом також з'ясовано, що м іж позивачем та ТОВ «Будгазк омплект-2001» 01.12.10р. укладено дого вору підряду (а.с.104). Предметом зазначеного договору є вико нання робіт по поточному рем онту систем опалення та елек тропостачання приміщень Тов ариства з обмеженою відповід альністю “Камоцці-пневматик -Сімферополь” по вул. Ларіоно ва, 38а у м. Сімферополі. Сума дог овору з урахуванням ПДВ скла дає 35117,27грн. (де ПДВ 5852,88грн.)

До матеріалів справи долуч ені копії документів, що підт верджують виконання цього до говору (а.с.105-137), в тому числі Акт приймання виконаних робіт з а грудень 2010р., рахунок №96 від 14.12. 2010р., платіжне доручення №5027 від 14.12.2010 р., податкова накладна №134 в ід 14.12.2010 р.

Вивчивши зазначені докуме нти, суд прийшов до висновку, щ о знайшло підтвердження вико нання робіт на суму 95337,73 грн. (в т ому числі ПДВ у розмірі 15889,62грн .) , перерахування його вартост і ( в тому числі ПДВ).

Що стосується вимоги про ск асування податкового повідо млення - рішення №0000594001 від 16.06.2 011р. суд зазначає наступне.

Позивачем до матеріалів сп рави залучено копію договору №669 укладеного 02.12.10р. з ПП «Севел ітстрой» (а.с.92-93). Предметом заз наченого договору є виконанн я електромонтажних робіт з п рокладення силових кабелів т а монтажу цехового електрор озподільного щита приміщень по вул. Крилова, 176, у м.Сімфероп олі. Сума договору визначаєт ься договірною ціною та підс таві кошторису та з урахуван ням ПДВ складає 45047,48грн. (а.с.94-99).

До матеріалів справи також долучені копії документів, щ о підтверджують виконання ць ого договору на загальну сум у 40473,08грн. (де ПДВ 6745,52грн.), зокрема платіжне доручення №4923 від 08. 12.2010р., платіжне доручення №5290 ві д 29.12.2010р., податкова накладна № 1951 від 08.12.2010 р., податкова накладн а №2099 від 29.12.2010 р. (а.с.100-1003).

Вивчивши зазначені докуме нти, суд прийшов до висновку, щ о знайшло підтвердження вико нання робіт на суму 40473,08грн. (в т ому числі ПДВ у розмірі 6745,52грн .) , перерахування його вартост і ( в тому числі ПДВ).

Вивчивши надані позивачем під час розгляду справи доку менти, приймаючи до уваги під твердження позивачем факту о плати вартості виконаних роб іт з урахуванням ПДВ, керуючи сь зазначеними вище положен нями ст. 7 Закону України “Про податок на додану вартість” , який діяв на час проведення п еревірки, суд приходить до ви сновку, що позивач мав право в іднести до податкового креди ту (включити в суму бюджетног о відшкодування) 15889,62грн. та 6745,51г рн.

Суд звертає увагу на те, що н а сторінках 5 та 6 акту ствердж ується про відсутність надмі рної сплати податку на додан у вартість у ТОВ «Камоцці-пне вматик-Сімферополь» по взає мовідносинам з ТОВ «Будгазко мплект-2001». При цьому в акті ная вне протиріччя, бо на сторінц і 4 в абзаці 8 під колонкою є нас тупне речення: « За період гру день 2010 року ТОВ «Будгазкомпл ект-2001» задекларовано податко вих зобов'язань по податку на додану вартість у сумі 509,0 тися ч гривень, у тому числі за раху нок ТОВ "Камоцці-пневматик-Сі мферополь» - 15,9 тис.грн., подана декларація з податку на дода ну вартість від 20.01.2011 року №9006382398. Н аведене підтверджує сплату П ДВ до Державного бюджету кон трагентом позивача.

Суд зазначає, що відповідач не звертаючи увагу на бухгал терські документи, які підтв ерджують виконання робіт, а т акож декларування та сплату ТОВ «Будгазкомплект-2001» плате жів в Державний бюджет не обґрунтовано зменшив позива чу суму бюджетного відшкоду вання з податку на додану вар тість за січень 2011р. на 15889,62 грн. т а нарахував штрафні санкції в розмірі 1грн.

Що стосується посилання ві дповідача, як на підставу для зменшення позивачу суми бюд жетного відшкодування, на те , що у період, за який проводил ася перевірка, Свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість ТОВ «Будг азкомплект-2001» №891393 було анульо ване з 21.05.10р., суд вважає його не спроможним. Дійсно Свідоцтво ТОВ «Будгазкомплект-2001» про р еєстрацію платника податку н а додану вартість №891393 було ану льоване з 21.05.10р., у зв'язку із п еререєстрацією платника под атку, але 21.05.10р. ТОВ «Будгазкомп лект-2001» було отримано нове Св ідоцтво про реєстрацію платн ика податку на додану вартіс ть №100283569 (а.с.138,157,158).

Суд також звертає увагу на т е, що на сторінці 6 акту стверд жується про відсутність надм ірної сплати податку на дода ну вартість у ТОВ «Камоцці-пн евматик-Сімферополь» по вза ємовідносинам з ПП «Севелітс трой». При цьому в акті наявне протиріччя, бо на сторінці 4 в абзаці 7 під колонкою є наступ не речення: «За період груден ь 2010 року ПП «Севелітстрой» за декларовано податкових зобо в'язань по податку на додану в артість у сумі 4561,9 тисяч гривен ь, у тому числі за рахунок ТОВ "Камоцці-пневматик-Сімферопо ль» - 6,7 тис.грн., подана деклара ція з податку на додану варті сть від 20.01.2011 року №9006549751. Наведене підтверджує сплату ПДВ до Де ржавного бюджету контрагент ом позивача.

Але, не звертаючи увагу на б ухгалтерські документи, які підтверджують виконання роб іт, а також декларування та сп лату ПП «Севелітстрой» плате жів в Державний бюджет не обґрунтовано зменшив позива чу суму бюджетного відшкоду вання з податку на додану вар тість за січень 2011р. на 6745,51грн. та нарахував штрафні санкції в розмірі 1грн.

Щодо правомірності органі в державної податкової служб и визнавати угоди нікчемними суд зазначає, що згідно з абза цом 1 частини 2 статті 215 Цивільн ого кодексу України, недійсн им є лише правочин, якщо його н едійсність встановлена зако ном (нікчемний правочин).

Згідно частині 1 статті 204 Цив ільного кодексу України, пра вочин є правомірним, якщо йог о недійсність прямо не встан овлена законом або якщо він н е визнаний судом недійсним (п резумпція правомірності). Го ловною підставою вважати пра вочин нікчемним є його недій сність, встановлена законом, а не актами податкової перев ірки.

Відповідач в порядку, перед баченому ст.71 КАС України, не н адав будь-яких доказів, яки б с простовували надані платник ом податків відомості.

Згідно з п.1 ч.2 ст.162 Кодексу ад міністративного судочинств а України у разі задоволення адміністративного позову су д може прийняти постанову пр о визнання протиправними ріш ення суб'єкта владних повнов ажень чи окремих його положе нь, дій чи бездіяльності і про скасування або визнання неч инним рішення чи окремих йог о положень.

З наведеного слідує, що скас ування рішення суб'єкта вла дних повноважень є наслідок визнання цього рішення проти правним.

У позовній заяві позивач пр осить суд лише скасувати под аткові повідомлення-рішення Спеціалізованої державної п одаткової інспекції по робот і з великими платниками пода тків в м. Сімферополі АР Крим № 0000584001 та №0000594001 від 16 червня 2011 року.

В свою чергу, ч.2 ст.11 Кодексу а дміністративного судочинст ва України передбачено право суду вийти за межі позовних в имог, тільки в разі, якщо це не обхідно для повного захисту прав, свобод та інтересів сто рін чи третіх осіб, про захист яких вони просять.

Враховуючи необхідність п овного захисту прав та інтер есів позивача, суд вважає нео бхідним визнати протиправни ми та скасувати податкові по відомлення-рішення №0000584001 від 16 червня 2011 року та №0000594001 від 16 чер вня 2011 року.

Під час судового засідання , яке відбулось 01.02.2012р. були огол ошені вступна та резолютивна частини постанови.

Відповідно до статті 163 КАСУ постанову складено 06.02.2012р.

На підставі викладеного, ке руючись статтями 158, 159, 160-163, 167 КАС У країни

П ОСТАНОВИВ:

1.Адміністративний позов за довольнити.

2. Визнати протиправними та скасувати податкові повідом лення-рішення Спеціалізован ої державної податкової інсп екції по роботі з великими пл атниками податків в м. Сімфер ополі АР Крим №0000584001 від 16 червня 2011 року та №0000594001 від 16 червня 2011 ро ку.

3. Стягнути з Державного бюд жету України на користь Това риства з обмеженою відповід альністю “Камоцці-пневматик -Сімферополь” (м. Сімферополь , вул. Ларіонова 38, код ЄДРПОУ 142 90527) 28,23грн. - судового збору.

Постанова набирає законно ї сили через 10 днів з дня її про голошення. Якщо проголошено вступну та резолютивну части ну постанови або справу розг лянуто у порядку письмового провадження, постанова набир ає законної сили через 10 днів з дня її отримання у разі непо дання апеляційної скарги.

Якщо суб'єкта владних повно важень у випадках та порядку , передбачених частиною четв ертою статті 167 цього Кодексу, було повідомлено про можлив ість отримання копії постано ви суду безпосередньо в суді , то десятиденний строк на апе ляційне оскарження постанов и суду обчислюється з наступ ного дня після закінчення п'я тиденного строку з моменту о тримання суб'єктом владних п овноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.

У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо й ого не скасовано, набирає зак онної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного про вадження або набрання законн ої сили рішенням за наслідка ми апеляційного провадження .

Апеляційна скарга подаєть ся до Севастопольського апел яційного адміністративного суду через Окружний адмініс тративний суд Автономної Рес публіки Крим протягом 10 днів з дня проголошення. У разі прог олошення вступної та резолют ивної частини постанови або розгляду справи у порядку пи сьмового провадження, апеля ційна скарга подається протя гом 10 днів з дня отримання.

Копія апеляційної скарги о дночасно надсилається особо ю, яка її подає, до Севастополь ського апеляційного адмініс тративного суду.

Суддя Гаманко Є.О.

СудОкружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Дата ухвалення рішення01.02.2012
Оприлюднено27.02.2012
Номер документу21566353
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-14349/11/0170/9

Ухвала від 21.05.2012

Адміністративне

Севастопольський апеляційний адміністративний суд

Дадінська Тамара Вікторівна

Постанова від 01.02.2012

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Гаманко Є.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні