ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВН ИЙ СУД
АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИ М
вул. Севастопольська, 43, м . Сімферополь, Автономна Респ убліка Крим, Україна, 95013
ПОСТАНОВА
Іменем України
< Текст >
17 листопада 2011 р. < Текст > Справа №2а-10156/11/0170/3
(17:48) м. Сімферополь
Окружний адміністративний суд АР Крим у складі головуюч ого судді Шкляр Т.О., при секре тарі Желудковій О.О., розгляну вши у відкритому судовому за сіданні адміністративну спр аву
за позовом Товариства з об меженою відповідальністю "Ні кітін і компанія-2005" < Список > < Позивач в особі >
до Регіонального управлі ння Департаменту контролю за виробництвом та обігом спир ту, алкогольних напоїв і тютю нових виробів в АРК < Список > < Відповідач в особі > < Тек ст >
про визнання протиправним та скасування рішення
За участю представників ст орін:
Від позивача - Луткова Н .В., нак.,
Від відповідача - ОСОБА_ 3, дов.,
Свідок (ревізор) - ОСОБА_4
Суть справи:
ТОВ «Нікітін і компанія-2005» з вернулось до Окружного адмін істративного суду АР Крим із адміністративним позовом до Регіонального управління Де ржавного департаменту за вир обництвом та обігом спирту, а лкогольних напоїв і тютюнови х виробів в АР Крим про визнан ня протиправним і скасування рішення № 010836/01101-32 від 15.07.11 р.
Ухвалами Окружного адміні стративного суду АР Крим від 17.08.11 р. відкрито провадження в а дміністративній справі, спра ву призначено до судового ро згляду.
В обґрунтування позовних в имог позивач посилається на порушення відповідачем вимо г Податкового кодексуУкраїн и в частині порядку проведен ня фактичних перевірок, відс утність порушень податковог о законодавства, зокрема ст. 15 -2, ст. 15-3 Закону України “Про дер жавне регулювання виробницт ва і обігу спирту етилового, к оньячного і плодового, алког ольних напоїв та тютюнових в иробів”.
Відповідачем надані письм ові заперечення проти позову за тих підстав, що позивачем п орушені вимоги ст. 15-2, ст. 15-3 Зако ну України “Про державне рег улювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячног о і плодового, алкогольних на поїв та тютюнових виробів”, з окрема відсутність інформац ії «Куріння шкодить вашому з доров' ю», порушення порядку реалізації алкогольних напо їв на розлив.
Представник позивача у суд овому засіданні позовні вимо ги підтримав, просив позов за довольнити.
Представник відповідача у судовому засіданні проти по зовних вимог заперечував, пр осив відмовити в задоволенні позову.
Вивчивши всі матеріали спр ави, заслухавши представникі в сторін, дослідивши наявні д окази, суд
ВСТАНОВИВ:
Згідно ч. 1 ст. 2, ч. 3 ст. 6, п. 7 ч . 1 ст. 3, п. 5 ч. 2 ст. 17 КАС України, від повідно до яких визначальним критерієм віднесення справи до справ адміністративної ю рисдикції є наявність сторо ною у справі суб'єкта владних повноважень та виконання ни м у спірних відносинах владн их управлінських функцій у с фері публічно-правових відно син, дана справа є справою адм іністративної юрисдикції.
Відповідно до статті 16 Зако ну України "Про державне регу лювання виробництва та обігу спирту етилового, коньячног о і плодового, алкогольних на поїв та тютюнових виробів", як ий визначає основні засади д ержавної політики щодо регул ювання виробництва, експорту , імпорту, оптової і роздрібно ї торгівлі спиртом етиловим, коньячним і плодовим, спирто м етиловим ректифікованим ви ноградним, спиртом етиловим ректифікованим плодовим, спи ртом-сирцем виноградним, спи ртом-сирцем плодовим, алкого льними напоями та тютюновими виробами, забезпечення їх ви сокої якості та захисту здор ов'я громадян, а також посилен ня боротьби з незаконним вир обництвом та обігом алкоголь них напоїв і тютюнових вироб ів на території України, конт роль за дотриманням норм дан ого Закону здійснюють органи , які видають ліцензії, а також інші органи в межах компетен ції, визначеної законами Укр аїни.
Відповідно до п. 27 Переліку о рганів ліцензування, затверд женого Постановою Кабінету М іністрів України від 14 листоп ада 2000 р. № 1698, до компетенції Деп артаменту контролю за виробн ицтвом та обігом спирту, алко гольних напоїв та тютюнових виробів ДПА України віднесен о ліцензування видів господа рської діяльності пов' язан ої з виробництвом спирту ети лового, коньячного і плодово го, оптовою торгівлею спирто м етиловим, коньячним, плодов им, оптовою торгівлею алкого льними напоями, а також вироб ництвом тютюнових виробів, о птовою торгівлею тютюновими виробами.
Згідно до Положення про рег іональне управління Департа менту контролю за виробництв ом та обігом спирту, алкоголь них напоїв та тютюнових виро бів ДПА України в АР Крим, затв ердженого директором Департ аменту контролю за виробницт вом та обігом спирту, алкогол ьних напоїв і тютюнових виро бів ДПА України, а саме п.1.1 Регі ональне управління Департам енту контролю за виробництво м та обігом спирту, алкогольн их напоїв та тютюнових вироб ів ДПА України в АР Крим є тери торіальним органом Департам енту контролю за виробництво м та обігом спирту, алкогольн их напоїв та тютюнових вироб ів ДПА України, який функціон ує у складі Державної податк ової адміністрації в АР Крим .
Таким чином, РУ ДСАТ ДПА в АР К є суб' єктом владних повно важень в розумінні ст. 3 КАС Ук раїни.
З урахуванням суб' єктног о складу та змісту спірних пр авовідносин справа підлягає розгляду в порядку адмініст ративного судочинства.
ТОВ «Нікітін і компанія-2005» ( ЄДРПОУ 33671844) зареєстровано Вик онавчим комітетом Ялтинсько ї міської ради АР Крим 15.09.2005 р. за адресою: 98600, АР Крим, м. Ялта, вул . Халтуріна, буд. 36, про що видан о свідоцтво про державну реє страцію серії А01 № 066034.
17.06.11 р. відповідачем було пров едено фактичну виїзну переві рку ТОВ «Нікітін і компанія-200 5» з питань дотримання суб'єкт ами господарювання вимог, вс тановлених законодавством У країни, які є обовязковими до виконання при здійсненні оп тової і роздрібної торгівлі алкогольними напоями і тютюн овими виробами, за результат ами якої встановлено порушен ня позивачем ст. 15-2, ст. 15-3 Закону України “Про державне регул ювання виробництва і обігу с пирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних нап оїв та тютюнових виробів” № 481 від 19.12.95 р., а саме - відсутніст ь наочної інформації про заб орону куріння тютюнових виро бів, факт реалізації горілки на розлив без статусу у магаз ина громадського харчування , про що було складено акт реєс тр.№ 3647/263/32-01.
З акту перевірки вбачаєтьс я, що перевірка ТОВ «Нікітін і компанія-2005» була проведена у присутності директора Лут кової Н.В., яка підписала акт перевірки без заперечень.
Відповідно до п. 5 Порядку за стосування фінансових санкц ій, передбачених статтею 17 Зак ону України "Про державне рег улювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячног о і плодового, алкогольних на поїв та тютюнових виробів", за твердженого Постановою Кабі нету Міністрів України № 790 ві д 02.06.2003 року акт перевірки додер жання суб'єктом підприємниць кої діяльності встановлених законодавством вимог, обов'я зкових для виконання під час здійснення оптової і роздрі бної торгівлі алкогольними н апоями та/або тютюновими вир обами, складений органом, що в идав ліцензію, у якому зазнач ається зміст порушення і кон кретні порушені норми законо давств є підставою для прийн яття рішення про застосуванн я фінансових санкцій.
15.07.11 р. відповідачем на підста ві акту перевірки реєстр.№ 3647/26 3/32-01 від 17.06.11 р. відповідно до абз. 7-8 ч. 2 ст. 17 Закону України “Про д ержавне регулювання виробни цтва і обігу спирту етиловог о, коньячного і плодового, алк огольних напоїв та тютюнових виробів” № 481 від 19.12.95 р., зокрема за відсутність у приміщенні магазину наочної інформації , яка складається з графічног о знаку про заборону куріння та тексту такого змісту: «Кур іння заборонено!» та продаж а лкогольних напоїв на розлив для споживання на місці не су бєктом господарювання грома дського харчування, підприєм ством з універсальним асорти ментом товарів, було винесен о рішення № 010836/01101-32 про застосув ання фінансових санкцій до Т ОВ «Нікітін і компанія-2005» у су мі 10200,00 грн.
В описовій частині акту реє стр.№ .№ 3647/263/32-01 зазначено, що в ход і перевірки встановлений фак т відсутності інформації «ку ріння заборонено», встановле но факт реалізації горілки Lubo tinn 0.5 л. Пшенична 40% 15.04.11 р. на розлив , вибито чек у відділі № 5, який р еалізує - 50 гр. горілки за цін ою 4,8 грн.
Стосовно виявленого за рез ультатами перевірки факту ві дсутності інформації «курін ня заборонено» суд зазначає наступне.
Відповідно до ст. 15-2 Закону У країни № 481 “Про державне регу лювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних нап оїв та тютюнових виробів” у м ісцях та закладах, де куріння заборонено, має бути розміще на наочна інформація, яка скл адається із графічного знака про заборону куріння та текс ту такого змісту: "Куріння заб оронено!".
Відповідно до абз. 7 ч. 2 ст. 17 За кону України № 481 за порушення норм цього Закону до суб'єкті в господарювання застосовую ться фінансові санкції у виг ляді штрафів, у разі нерозміщ ення наочної інформації, пер едбаченої статтею 15-2 цього За кону, - у розмірі 3400 гривень.
Відповідно до п. 25 Правил роз дрібної торгівлі тютюновими виробами, затверджених нака зом Міністерства економіки т а з питань європейської інте грації України від 24 липня 2002 р . № 218, зареєстрованого в Мініст ерстві юстиції України 20 серп ня 2002 р. за № 679/6967, за їх порушення с уб'єкти підприємницької дія льності та їх уповноважені особи несуть відповідаль ність згідно із законодавст вом України.
Відповідно до ст. 13 Закону Ук раїни "Про заходи щодо попере дження та зменшення вживан ня тютюнових виробів і їх шкі дливого впливу на здоров'я населення" № 2899 від 22.09.2005 р. у місця х та закладах, де куріння забо ронено, має бути розміщена на очна інформація, яка складає ться із графічного знака про заборону куріння та тексту т акого змісту: "Куріння заборо нено!".
Відповідно до ст.20 Закону Ук раїни № 2899 від 22.09.2005 р. особи, винні у порушенні законодавства про заходи щодо попередженн я та зменшення вживання тю тюнових виробів і їх шкідлив ого впливу на здоров'я населе ння, несуть відповідальніст ь згідно з законом.
Згідно з поясненнями позивача про відсутність на очної інформації, яка склада ється з графічного знаку про заборону куріння та тексту « куріння заборонено», вказане було розміщено на дверях маг азину.
Суд звертає увагу на те, що д о акту перевірки позивачем щ одо відсутності заборони кур іння були надані пояснення н аступного характеру: висіли дві таблиці: одна про заборон у продажу тютюнових виробів неповнолітнім, а інша - про з аборону куріння. На момент пе ревірки про заборону куріння табличка, яка була прикріпле на на місці розрахунку - бул а відсутня.
Відповідно до ч. 1 ст. 138 КАС Укр аїни предметом доказування є обставини, якими обґрунтову ються позовні вимоги чи запе речення або які мають інше зн ачення для вирішення справи та які належить встановити п ри ухваленні судового рішенн я у справі.
Відповідно до ч. 1 ст. 69 КАС Укр аїни доказами в адміністрати вному судочинстві є будь-які фактичні дані, на підставі як их суд встановлює наявність або відсутність обставин, що обґрунтовують вимоги і запе речення осіб, які беруть учас ть у справі, та інші обставини , що мають значення для правил ьного вирішення справи. Ці да ні встановлюються судом на п ідставі пояснень сторін, тре тіх осіб та їхніх представни ків, показань свідків, письмо вих і речових доказів.
Фотографії, які надані пози вачем до матеріалів справи, з роблені на іншу дату, ніж дата проведення перевірки; не під тверджений факт наявності вк азаної таблиці у день провед ення перевірки. В акті переві рки в даній частині заперече нь та пояснень позивач не зро бив.
Вказані фотокартки зробле ні раніше, ніж проведено пере вірку позивача, а саме - 13.06.11 р. при проведенні перевірки - 17.06.11 р., що нівелює належність т а допустимість вказаних фото карток як належних доказів п о даній справі.
Позивачем не надано доказі в на підтвердження відсутнос ті правопорушення ним вимог ст. 15-2 Закону України № 481 в части ні розміщення наочної інформ ації, яка складається з графі чного знаку про заборону кур іння та тексту «куріння забо ронено», не надано доказів пр отиправності дій відповідач а в частині застосування фін ансових санкцій за вищезазна чене правопорушення.
Щодо виявленого за результ атами перевірки факту реаліз ації позивачем горілки Lubotinn 0.5 л . Пшенична 40% 15.04.11 р. на розлив суд зазначає наступне.
Відповідно до п. 16 ст. 15-3 Закон у України № 481 продаж алкоголь них напоїв на розлив для спож ивання на місці дозволяється тільки суб'єктам господарюв ання громадського харчуванн я та спеціалізованим відділа м, що мають статус суб'єктів го сподарювання громадського х арчування, підприємств з уні версальним асортиментом тов арів.
Відповідно до ч. 7 ст. 17 Закону України № 481 за порушення норм цього Закону щодо виробницт ва і торгівлі спиртом етилов им, коньячним і плодовим, спир том етиловим ректифікованим виноградним, спиртом етилов им ректифікованим плодовим, спиртом-сирцем виноградним, спиртом-сирцем плодовим, алк огольними напоями та тютюнов ими виробами посадові особи і громадяни притягаються до відповідальності згідно з чи нним законодавством, зокрема за порушення вимог статті 15-3 ц ього Закону накладається штр аф у розмірі 6800 гривень.
В описовій частині акту реє стр.№ .№ 3647/263/32-01 зазначено, що в ход і перевірки встановлено факт реалізації горілки Lubotinn 0.5 л. Пше нична 40% 15.04.11 р. на розлив, вибито чек у відділі № 5, який реалізу є мв - 50 гр. горілки за ціною 4,8 г рн.
Відповідно до статті 1 Закон у України “Про державне регу лювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних нап оїв та тютюнових виробів” ро здрібна торгівля це - діяльні сть по продажу товарів безпо середньо громадянам та іншим кінцевим споживачам для їх о собистого некомерційного ви користання незалежно від фор ми розрахунків, у тому числі, н а розлив у ресторанах, кафе, ба рах, інших підприємствах гро мадського харчування.
Відповідно до п. 2, 22 Правил ро здрібної торгівлі алкогольн ими напоями, затверджених по становою Кабінету Міністрів України від 30 липня 1996 р. № 854, роз дрібна торгівля алкогольним и напоями - діяльність з прода жу алкогольних напоїв безпос ередньо громадянам та іншим кінцевим споживачам для їх о собистого некомерційного ви користання незалежно від фор ми розрахунків, у тому числі н а розлив у ресторанах, кафе, ба рах, інших підприємствах гро мадського харчування.
Продаж алкогольних напої в на розлив для споживання на місці здійснюється тільки підприємствами громадськог о харчування та спеціалізова ними відділами підприємств , що мають статус підприємст в громадського харчування, підприємств з універсальним асортиментом товарів.
Відповідно до п. 2) ч. 7 Порядку провадження торговельної ді яльності та правила торгове льного обслуговування на рин ку споживчих товарів у сфері роздрібної торгівлі, затвер дженого Постановою Кабінету Міністрів України від 15 черв ня 2006 р. N 833, торговельним об'єкто м у сфері роздрібної торгівл і є магазин, який може бути, зо крема, універсальним, спеціа лізованим, вузькоспеціалі зованим, комбінованим, неспе ціалізованим (за товарним ас ортиментом).
Відповідно до п. 3.1.5. Інструкц ії щодо заповнення форм держ авних статистичних спостере жень стосовно торгової мереж і та мережі ресторанного гос подарства, затвердженої нака зом Державного комітету стат истики України від 24 жовтня 2005 р. N 327, зареєстрованим в Міністе рстві юстиції України 8 листо пада 2005 р. за N 1350/11630 за спеціаліза цією магазини поділяють в то му числі на неспеціалізовані (універсальні) - різновид мага зину, асортимент якого включ ає широку (5 і більше) номенкла туру товарних групп, до яких з окрема відносяться гастроно м, продтовари, універсам та ін ш.
З аналізу чинного законода вства випливає, що асортимен том називають певну сукупніс ть товарів, які об'єднують за о кремими ознаками (призначенн я, сировина, розмір, спосіб вир обництва) з огляду на велике с оціально-економічне значенн я, оскільки від нього залежит ь повнота задоволення спожив чого попиту і якість торгово го обслуговування суб'єктів ринку.
Тобто торговий асортимент - це сукупність товарів, що фо рмується організацією торгі влі чи громадського харчуван ня з урахуванням її спеціалі зації, споживчого попиту й ма теріально-технічної бази, вк азані товари повинні бути га рмонізовані за однорідністю груп та кодуванню.
Загальною спільною ознако ю товарних асортиментів є фу нкціональні властивості та в ластивості соціального приз начення товарів, зокрема - хлі бобулочні, молочні, плодоово чеві, взуттєві, одежні та інші групи товарів, об'єднані за фу нкціональним або соціальним призначенням, в основі чого л ежать товарні групи, які підр озділяються на підгрупи, вид и, найменування і сорти. Вказа не залежить від асортиментно го профілю.
Посилання позивача на те, що реалізуємий ним асортимент товарів свідчить про універс альність магазину та надає п раво на розлив алкогольних н апоїв згідно положень Закону України № 481, є необгрунтовани ми, непідтвердженими відпові дними доказами.
Відповідно до ч. 1, 2 ст. 86 КАС Ук раїни суд оцінює докази, які з находяться у матеріалах спра ви, та не може ґрунтуватися пр ипущеннями, крім цього, суд оц інює докази за своїм внутріш нім переконанням, що ґрунтує ться на їх безпосередньому, в себічному, повному та об'єкти вному дослідженні. Жодні док ази не мають для суду наперед встановленої сили.
Відповідно до ч. 3 ст. 86 КАС Укр аїни суд оцінює належність, д опустимість, достовірність к ожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв'яз ок доказів у їх сукупності.
При цьому належність доказ у означає встановлення інфор мації (фактичних даних), які ви значають предмет доказуванн я. Зміст фактичних даних пови нен відповідати їх формі, а са ме документально підтверджу вати певні обставини, на які п осилається сторона, тобто ма ти ознаку допустимості, що ви ключає суперечливість поєдн ання змісту та форми доказу. О станній критерій є обов' язк овою ознакою для правової пр идатності доказу та його дос товірності, що, в свою чергу, в изначає якісну оцінку вже на явного доказу як належного т а допустимого, тобто дозволя є перевірити його правдоподі бність та відповідність реал ьній дійсності у співвідноше нні з іншими засобами доказу вання.
Частина 1 ст. 79 КАС України ви значає, що письмовими доказа ми є документи (у тому числі, е лектронні документи), акти, ли сти, телеграми, будь-які інші п исьмові записи, що містять в с обі відомості про обставини, які мають значення для справ и.
В матеріалах справи наявна копія асортименту реалізуєм ої продукції позивача на 2010-2011 р р., погодженої СЕС відповідно до вимог Санітарних правил д ля підприємств продовольчої торгівлі СанПиН 5781-91, з якого вб ачається, що асортимент прод укції позивача наступний:
- хлібобулочні вироби,
- ковбасні вироби,
- мясні полуфабрикати,
- рибні полуфабрикати,
- кисло-молочні продукти,
- консерви (рибні, мясні, овоч еві),
- соки, кофе, чай, вода,
- крупи, сахар, мука, макаронн і вироби,
- кондитерка (крім кремових)
- гумка,
- тютюнові вироби,
- лікеро-водочні вироби,
- вино,
- приправи, спеції,
- пиво.
Відповідно до п. 6 Українськ ої класифікації товарів зовн ішньоекономічної діяльност і (УКТЗЕД), яка є товарною номе нклатурою Митного тарифу, за твердженого Законом України "Про Митний тариф України", дл я юридичних цілей класифікац ія товарів у товарних підпоз иціях, товарних категоріях і товарних підкатегоріях здій снюється відповідно до назви товарів.
Вказані вище товари асорти менту продукції позивача згі дно з УКТЗЕД відносяться до п .п.16,17,19 номенклатури груп товар ів, тобто складають саме 3 груп и товарів, що свідчить про те, що магазин позивача не відно ситься до неспеціалізованог о (універсального) - різнови ду магазину, асортимент яког о включає широку (5 і більше) но менклатуру товарних груп.
Відповідно до ч. 4 ст. 70 КАС Укр аїни обставини, які за законо м повинні бути підтверджен і певними засобами доказуван ня, не можуть підтверджувати ся ніякими іншими засобами доказування, крім випадків, коли щодо таких обставин не виникає спору.
Позивачем не надано доказі в, що підтверджують належніс ть магазину до категорії уні версальних, що надає право на розлив алкогольних напоїв в роздріб.
Позивачем надані поясненн я до акту перевірки, згідно з я кими в чеці пробито 0,100 гр. водк и. Так як у відділі № 5 здійснює ться реалізація алкогольних напоїв, з огляду на слабку спо собність покупців прибігла д о реалізації недорогої водки на розлив.
Відтак, посилання позивача на відсутність факту реаліз ації горілки Lubotinn 0.5 л. Пшенична 40 % 15.04.11 р. на розлив спростовуютьс я матеріалами справи, зокрем а чеком відділу № 5, копія яког о наявна в матеріалах справи , який є належним доказом факт у продажу в розумінні Закону України “Про застосування р еєстраторів розрахункових о перацій у сфері торгівлі, гро мадського харчування та посл уг”, Положення про форму та зм іст розрахункових документі в, затвердженого Наказом Дер жавної податкової адміністр ації України 01.12.2000 за № 614, зареєс трованого в Міністерстві юст иції України 5 лютого 2001 р. за № 10 5/5296.
Посилання позивача на пору шення відповідачем порядку п роведення фактичної перевір ки не відповідають чинному з аконодавству за тих підстав, що недотримання податковим органом процесуальних вимог законодавства під час прове дення перевірки суб' єкта го сподарювання не звільняє ост аннього від відповідальност і за допущені ним порушення в имог чинного законодавства, в тому числі - від сплати штр афних (фінансових) санкцій у в становленому розмірі.
Відповідно до ч. 1 ст. 71 КАС Укр аїни кожна сторона повинна д овести ті обставини, на яких ґ рунтуються її вимоги і запер ечення, крім випадків, встано влених ст. 72 цього Кодексу.
Позивач, звертаючись до суд у за захистом своїх прав, своб од та інтересів повинен обґр унтувати свої позовні вимоги . Позивачем не надано належни х обґрунтувань та підтверджу ючих доказів щодо протиправн ості оскаржуваного рішення.
Позовні вимоги задоволенн ю не підлягають.
У судовому засіданні 17.11.11 р. п роголошено вступну та резолю тивну частини постанови. У по вному обсязі постанову склад ено 21.11.11 р.
Керуючись ст.ст. 94, 158, 160-163, 167 КАС У країни, суд
ПОСТАНОВИВ:
Відмовити в задоволенні п озову.
Постанова набирає законно ї сили через 10 днів з дня її про голошення. Якщо проголошено вступну та резолютивну части ну постанови або справу розг лянуто у порядку письмового провадження, постанова набир ає законної сили через 10 днів з дня її отримання у разі непо дання апеляційної скарги.
У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо й ого не скасовано, набирає зак онної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного про вадження або набрання законн ої сили рішенням за наслідка ми апеляційного провадження .
Апеляційна скарга подаєть ся до Севастопольського апел яційного адміністративного суду через Окружний адмініс тративний суд Автономної Рес публіки Крим протягом 10 днів з дня проголошення. У разі прог олошення вступної та резолют ивної частини постанови або розгляду справи у порядку пи сьмового провадження, апеля ційна скарга подається протя гом 10 днів з дня отримання.
Копія апеляційної скарги о дночасно надсилається особо ю, яка її подає, до Севастополь ського апеляційного адмініс тративного суду.
< Текст >
Суддя < підпис > Шкляр Т.О.
< Текст >
Суд | Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим |
Дата ухвалення рішення | 17.11.2011 |
Оприлюднено | 03.03.2012 |
Номер документу | 21672611 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Севастопольський апеляційний адміністративний суд
Цикуренко Антон Сергійович
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Шкляр Т.О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні