Постанова
від 10.02.2012 по справі 2а/1570/8525/2011
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 2а/1570/8525/2011

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

06 лютого 2012 року 10 год. 44. хв. м. О деса

Одеський окружний адмін істративний суд у складі:

головуючого судді Тар асишиної О.М.,

за участю секретаря Т аратунської О.В.,

представника Позивача не з' явився,

представника Відповідача Білянського Д.І.,

розглянувши у відкритому с удовому засіданні в м. Одесі а дміністративну справу за поз овом Інспекції державного технічного нагляду Одеської обласної державної адмініст рації до державної податково ї інспекції у Приморському р айоні м. Одеси про визнання пр отиправними дії, скасування та визнання протиправним под аткового повідомлення-рішен ня,-

ВСТАНОВИВ:

До Одеського окружного адміністративного суду наді йшов адміністративний позов Інспекції державного техніч ного нагляду Одеської обласн ої державної адміністрації д о державної податкової інспе кції у Приморському районі м . Одеси, в якому позивач просит ь визнати протиправними дії, скасувати та визнати протип равним податкового повідомл ення - рішення № 0002911504 від 0 8 вересня 2011 року, винесене на п ідставі акту перевірки № 6177/15-4 від 07.09.2011 року.

Позовні вимоги обґрунтова ні тим, що відповідачем прове дено перевірку, за результат ами якої складено акт, у якому податковим органом встановл ено, що позивачем несвоєчасн о подано розрахунки збору за забруднення навколишнього п риродного середовища чим пор ушила вимоги п.п 49.18.2 п. 49.18 ст. 49 роз ділу II та п.п. 266.5.3 п. 266.5 ст. 266 розділу XII Податкового Кодексу Україн и та п. 9 «Порядку встановлення нормативів збору за забрудн ення навколишнього природно го середовища»затвердженог о Постановою Кабінету Мініст рів України від 01.03.1999 року. На пі дставі вказаного акту переві рки відповідачем прийнято по даткове повідомлення-рішенн я № 0002911504 від 08 вересня 2011 року , з яким позивач не згоден, вва жає його необґрунтованим з т их підстав, що статтею 49 ПК Укр аїни, визначено порядок пода ння декларації до органів де ржавної податкової служби, т ак в підпункті 49.18.2 передбачено , що податкові декларації, крі м випадків, передбачених цим Кодексом, подаються за базов ий звітний (податковий) періо д, що дорівнює: календарному к варталу або календарному пів річчю(у тому числі в разі спла ти квартальних або піврічних авансових внесків) - протягом 40 календарних днів, що настаю ть за останнім календарним д нем звітного (податкового) кв арталу (півріччя); Податковий кодекс України набрав чинно сті з 01 січня 2011 року, а події на які вказує ДПІ у Приморс ькому районі м. Одеси в акті № 6177/15-4 як на порушення ві дбувалися в період з травня 200 8 року до 30 грудня 2010 року, тобто до набрання чинності ПК Укра їни, враховуючи вищезазначен е, позивач звернувся до суду.

Представник позивача у су дове засідання не з' явився, надав клопотання про розгля д справи без його участі.

Представник відповідач а у судовому засіданні позов ні вимоги не визнав у повному обсязі, вважає їх необґрунто ваними, посилаючись на підст ави, викладені у письмових за переченнях до позовної заяви , згідно яких перевірку було з дійснено в межах повноважень , винесене податкове повідом лення- рішення правомірне о тже, з цих підстав позивачу сл ід відмовити у задоволенні п озовних вимог повністю.

Дослідивши матеріали спра ви, оцінивши надані учасника ми судового процесу докази в їх сукупності, проаналізува вши положення чинного законо давства, заслухавши поясненн я представника відповідача, суд встановив наступне.

У відповідності зі ст. 55 Кон ституцією України кожному га рантується право на оскаржен ня в суді рішень, дій, чи безді яльності органів державної в лади, місцевого самоврядуван ня, посадових і службових осі б.

Статтею 19 Конституції Украї ни встановлено, що органи дер жавної влади та органи місце вого самоврядування, їх поса дові та службові особи зобов ' язані діяти лише на підста вах, у межах повноважень та у с посіб, що передбачені Консти туцією та Законами України.

Конституцією України (ч.1 ст .67) визначено, що кожен зобов' язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, вс тановлених законом.

Відповідно до ст.2 Закону Ук раїни «Про державну податков у службу в Україні», на органи державної податкової служби покладено обов' язки щодо з дійснення контролю за додерж анням податкового законодав ства.

Згідно ст. ст. 10, 11 зазначеного Закону, до компетенції держа вних податкових інспекцій ві днесено забезпечення обліку платників податків, контрол ь за своєчасністю подання пл атниками податків бухгалтер ських звітів і балансів, пода ткових декларацій, розрахунк ів та інших документів, пов' язаних з обчисленням податкі в, функцій щодо перевірки дос товірності цих документів ст осовно правильності визначе ння об' єктів оподаткування і обчислення податків.

Як передбачено п. 1.1 ст. 1 Подат ковий кодекс України регулює відносини, що виникають у сфе рі справляння податків і збо рів, зокрема визначає вичерп ний перелік податків і зборі в, що справляються в Україні, т а порядок їх адміністрування , платників податків і зборів , їх права та обов' язки, компе тенцію контролюючих органів , повноваження і обов' язки ї х посадових осіб під час здій снення податкового контролю , а також відповідальність за порушення податкового закон одавства.

Пунктом 75.1 ст. 75 Податкового к одексу України, який в частин і регулювання спірних правов ідносин набув чинності з 01.01.2011, передбачено, що органи держа вної податкової служби мають право проводити камеральні, документальні (планові або п озапланові; виїзні або невиї зні) та фактичні перевірки.

Камеральні та документаль ні перевірки проводяться орг анами державної податкової с лужби в межах їх повноважень виключно у випадках та у поря дку, встановлених цим Кодекс ом, а фактичні перевірки - цим Кодексом та іншими законами України, контроль за дотрима нням яких покладено на орган и державної податкової служб и.

Відповідно до п.п. 75.1.1.ст. 75 ПК У країни камеральною вважаєть ся перевірка, яка проводитьс я у приміщенні органу держав ної податкової служби виключ но на підставі даних, зазначе них у податкових деклараціях (розрахунках) платника подат ків.

Проведення камеральних пе ревірок окремих загальнодер жавних і місцевих податків т а зборів визначено наказом Д ПА України від 17.07.2006 №416 «Про затв ердження форми Акта про резу льтати камеральної перевірк и податкової декларації (роз рахунку) щодо окремих загаль нодержавних і місцевих подат ків і зборів», який на момент п роведення перевірки не було скасовано.

Відповідно до вищезазначе ного наказу, встановлена фор ма Акта, яка застосовується щ одо місцевих податків і збор ів; плати за землю; податку з в ласників транспортних засоб ів та інших самохідних машин і механізмів; фіксованого сі льськогосподарського подат ку; збору за спеціальне викор истання лісових ресурсів та користування земельними діл янками лісового фонду; збору за спеціальне водокористува ння; збору за забруднення нав колишнього природного серед овища; збору за користування радіочастотним ресурсом; зб ору за геологорозвідувальні роботи, виконані за рахунок д ержавного бюджету; плати за к ористування надрами для видо бування корисних копалин; пл ати за користування надрами в цілях, не пов'язаних з видобу ванням корисних копалин; рен тної плати за нафту, природни й газ і газовий конденсат; рен тної плати за нафту, природни й газ, газовий конденсат, що ви добуваються в Україні; рентн ої плати за транзитне трансп ортування природного газу; р ентної плати за транспортува ння нафти та нафтопродуктів магістральними нафтопровод ами та продуктопроводами; ре нтної плати за транзитне тра нспортування аміаку; збору з а проведення гастрольних зах одів; плати за спеціальне вик ористання рибних та інших во дних живих ресурсів; збору у в игляді цільової надбавки до діючого тарифу на природний газ для споживачів усіх форм власності.

Камеральні перевірки пода ткових декларацій (розрахунк ів) щодо зазначених вище зага льнодержавних і місцевих под атків і зборів проводяться п осадовими особами органів де ржавної податкової служби в такі строки:

- протягом 30 календарних дн ів, наступних за останнім дне м граничного строку подання податкових декларацій (розра хунків), базовий податковий (з вітний) період для яких дорів нює календарному місяцю;

- протягом 60 календарних дні в, наступних за останнім днем граничного строку подання п одаткових декларацій (розрах унків), базовий податковий (зв ітний) період для яких дорівн ює календарному кварталу (пі вріччю, року).

У разі отримання органом д ержавної податкової служби д екларацій (розрахунків), що по дані з порушенням граничного строку подання, уточнюючих д екларацій (розрахунків), нови х звітних декларацій (розрах унків), а також декларацій (роз рахунків) за нововідведені з емельні ділянки (для земельн ого податку), за новоукладені договори (для орендної плати за земельні ділянки державн ої і комунальної власності), з а нові земельні ділянки (для ф іксованого сільськогоспода рського податку) камеральна перевірка проводиться протя гом 30 календарних днів, наступ них за днем отримання такої д екларації (розрахунку).

Акт про результати камерал ьної перевірки податкових де кларацій (розрахунків) не скл адається у таких випадках: за відсутності арифметичної аб о методологічної помилки в п оданій платником податків по датковій декларації (розраху нку); якщо до початку проведен ня камеральної перевірки под аткової декларації (розрахун ку) платником податку подано нову звітну або уточнюючу де кларацію (розрахунок) з випра вленими показниками.

Таким чином, під час камерал ьної перевірки з'ясовується питання порушення терміну по дання звітності, правильніст ь визначення об'єкта оподатк ування та нарахованого грошо вого зобов'язання, а також нес воєчасної сплати визначеног о платником податку грошовог о зобов'язання.

Порядок оформлення резуль татів камеральної перевірки здійснюється відповідно до вимог статті 86 цього Кодексу.

Пунктом 86.2. ст. 86 Податкового кодексу України передбачено , що за результатами камераль ної перевірки у разі встанов лення порушень складається а кт у двох примірниках, який пі дписується посадовими особа ми такого органу, які проводи ли перевірку, і після реєстра ції в органі державної подат кової служби вручається або надсилається для підписання протягом трьох робочих днів платнику податків у порядку , визначеному статтею 42 цього Кодексу.

Як було встановлено судом, І нспекція державного технічн ого нагляду Одеської обласно ї державної адміністрації за реєстрована у якості юридичн ої особи виконавчим комітето м Одеської міської ради (іден тифікаційний код 23213201), що підтв ерджується довідкою АА № 087269 з ЄДРПОУ (а.с.23).

Державною податковою інсп екцією у Приморському районі м. Одеси 07.09.2011 року на підставі п .1, п. 3 ст. 10 Закону України «Про д ержавну податкову службу в У країні»та ст.ст. 75, 76, 86 розділу І І Податкового Кодексу Україн и проведена камеральна перев ірка податкових розрахунків збору за забруднення навкол ишнього природного середови ща за 2008-2010 роки.

На підставі акту про резуль тати камеральної перевірки п одаткової звітності щодо неп одання (несвоєчасного поданн я) податкової звітності № 6177/15-4 від 07.09.2011 року було винесено по даткове повідомлення-рішенн я від № 0002911504 від 08 вересня 2011 року про накладання штрафних санкцій у вигляді 1870 гривень з а порушення вимог п.п. 49.18.2 п. 49.18 ст . 49 та п. 250.2 ст. 250 ПК України від 02.12.2 010 р., №2755-VI, п. 9 «Порядку встановле ння нормативів збору за забр уднення навколишнього приро дного середовища», затвердже ного постановою Кабінету Мін істрів України N 303 від 01.03.1999 року за несвоєчасне подання пода ткового розрахунку збору за забруднення навколишнього п риродного середовища за пері од травень 2008 року - 30 грудня 2010 ро ку.

Згідно матеріалів справи, о станній податковий розрахун ок збору за забруднення навк олишнього природного середо вища за 9 місяців 2010 року позива ч надав до Державної податко вої інспекції у Приморському районі м. Одеси 30.12.2010 року.

Враховуючи вищезазначене, судом встановлено, що у відпо відача не було законних підс тав для початку проведення к амеральної перевірка податк ових розрахунків збору за за бруднення навколишнього при родного середовища за 2008-2010 рок и, відтак, оскільки акт перев ірки № 6177/15-4 від 07.09.2011 року, який зат верджує факт проведення пере вірки та є носієм доказової і нформації про виявлені поруш ення вимог податкового закон одавства, складений з поруше нням законодавства, яке регл аментує порядок проведення п еревірок та їх підстави, є нен алежним доказом та не може бу ти підставою для прийняття р ішення суб' єктом владних по вноважень відносно позивача .

Таким чином, суд не може ви знати акт перевірки позивача як достатній, належний та нез аперечний доказ допущених по зивачем порушень вимог подат кового законодавства, оскіль ки в даних спірних правовідн осинах, у тому числі, доказува нню підлягають правомірніст ь та обґрунтованість висновк ів за даним актом перевірки, я кі покладені в основу оскарж уваного податкового повідом лення- рішення.

Що стосується застосуван ня норм чинного законодавств а відповідачем при проведенн і перевірки необхідно зазнач ити наступне .

Відповідно до ч.1 ст.58 Констит уції закони та інші норматив но-правові акти не мають звор отної дії в часі, крім випадкі в, коли вони пом' якшують або скасовують відповідальніст ь особи. Як вбачається з рішен ня Конституційного суду Укра їни від 9.02.99 №1/99-рп, ч.1 ст.58 Констит уції щодо дії нормативно-пра вового акта в часі треба розу міти так, що вона починається з моменту набрання цим актом чинності і припиняється з вт ратою ним чинності, тобто до п одії, факту застосовується т ой закон або інший нормативн о-правовий акт, під час дії яко го вони настали або мали місц е.

Відповідно правомірність поведінки особи, зокрема дот римання нею норм податкового законодавства, слід визнача ти із застосуванням законода вства, яке діяло на момент вчи нення відповідних дій або бе здіяльності такої особи. У св ою чергу заходи відповідальн ості, які можуть бути застосо вані до особи-порушника, слід визначати на підставі закон одавства, яке є чинним на моме нт виявлення та застосування відповідних санкцій. Зокрем а, відсутня зворотна дія норм ативно-правового акта в тому разі, якщо попередній та наст упний нормативні акти містят ь тотожні склади правопоруше ння. При цьому кваліфікація д ій порушника повинна відбува тися з посиланнями на норми т ого нормативного акта, який б ув чинним на момент учинення відповідних дій.

Суд зазначає, що посилання в ідповідача в акті на порушен ня положень Податкового Коде ксу України позивачем, свідч ить про недобросовісність ді й відповідача при складені а кту та проведенні перевірки взагалі, оскільки при провед енні перевірки повинні були застосовані норми чинного за конодавства, які регулювали відносини між платником пода тку та податковим органом на момент виникнення правовідн осин.

Єдині на території України правила встановлення нормат ивів збору, а також його справ ляння визначає Порядок встан овлення нормативів за забруд нення навколишнього природн ого середовища збору і стягн ення цього збору, затверджен ий Постановою Кабінету Мініс трів України від 1 березня 1999 ро ку за № 303 (далі - Порядок № 303) та Ін струкція про порядок обчисле ння та сплати збору за забруд нення навколишнього природн ого середовища, яка затвердж ена Наказом Міністерства охо рони навколишнього природно го середовища та ядерної без пеки України, Державної пода ткової адміністрації Україн и від 19.07.99 р. № 162/379, зареєстрованим в Міністерстві юстиції Укра їни 09.08.99 р. за № 544/3837 вчинені до 1.01.2011 .

Ст. 44 Закону України «Про охо рону навколишнього природно го середовища»(в редакції, що діяла на момент виникнення с пірних відносин) визначено, щ о збір за забруднення навкол ишнього природного середови ща встановлюється на основі фактичних обсягів викидів, л імітів скидів забруднюючих р ечовин у навколишнє природне середовище і розміщення від ходів, утворення радіоактивн их відходів (включаючи вже на копичені).

Згідно п.2 Постанови Кабінет у Міністрів України від 01.03.1999 №3 03 «Про затвердження Порядку в становлення нормативів збор у за забруднення навколишньо го природного середовища і с тягнення цього збору»збір за забруднення навколишнього п риродного середовища справл яється за викиди в атмосферн е повітря забруднюючих речов ин стаціонарними та пересувн ими джерелами забруднення; с киди забруднюючих речовин бе зпосередньо у водні об' єкти ; розміщення відходів: утворе ння радіоактивних відходів ( включаючи вже накопичені); ти мчасове зберігання радіоакт ивних відходів їх виробникам и.

Позивач надав суду платіж не доручення № 281 від 13 грудня 2010 року, згідно якого позивач сп латив 2628 грн. 22 коп. податкового збору за забруднення навкол ишнього середовища за 2010 рік.

Відповідно до п. 58.1 ст. 58 ПК Укр аїни до податкового повідомл ення-рішення додається розра хунок штрафних (фінансових) с анкцій.

Позивачу в порушення зазна чених приписів законодавств а не надано відповідачем роз рахунку штрафних (фінансових ) санкцій.

Пунктом 86.2. ст. 86 Податкового кодексу України передбачено , що за результатами камераль ної перевірки у разі встанов лення порушень складається а кт у двох примірниках, який пі дписується посадовими особа ми такого органу, які проводи ли перевірку, і після реєстра ції в органі державної подат кової служби вручається або надсилається для підписання протягом трьох робочих днів платнику податків у порядку , визначеному статтею 42 цього Кодексу, чого не було дотрима но відповідачем.

Згідно ч.3 ст.2 КАС України у справах щодо оскарження ріш ень, дій чи бездіяльності суб ' єктів владних повноважень адміністративні суди переві ряють, чи прийняті (вчинені) во ни: на підставі, у межах повнов ажень та у спосіб, що передбач ені Конституцією та законами України; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин , що мають значення для прийня ття рішення (вчинення дії); без сторонньо (неупереджено); доб росовісно; розсудливо; з дотр иманням принципу рівності пе ред законом, запобігаючи нес праведливій дискримінації.

З аналізу вказаної правово ї норми випливає, що рішення, д ії чи бездіяльність суб' єкт а владних повноважень повинн і бути прийняті чи здійснені в межах компетенції відпові дного органу та у спосіб, що пе редбачені Конституцією та за конами України, не порушуват и інтересів держави, прав та і нтересів фізичних та юридичн их осіб, обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, щ о мають значення для прийнят тя рішення (вчинення дії), відп овідати вимогам діючого зако нодавства.

Встановлення невідповід ності діяльності суб' єкта в ладних повноважень хоча б од ному із зазначених критеріїв для оцінювання його рішень, д ій та бездіяльності може бут и підставою для задоволення адміністративного позову, од нак лише за умови, що встановл ено порушення прав, свобод та інтересів позивача.

Згідно з ч. 1 ст. 69 та ч. 1 ст. 70 КАС України доказами в адміністр ативному судочинстві є будь- які фактичні дані, на підстав і яких суд встановлює наявні сть або відсутність обставин , що обґрунтовують вимоги і за перечення осіб, які беруть уч асть у справі, та інші обстави ни, що мають значення для прав ильного вирішення справи. Ці дані встановлюються судом н а підставі пояснень сторін, т ретіх осіб та їхніх представ ників, показань свідків, пись мових і речових доказів, висн овків експертів. Належними є докази, які містять інформац ію щодо предмету доказування .

Відповідно до ст. 86 КАС Украї ни, суд оцінює докази, які є у с праві, за своїм внутрішнім пе реконанням, що ґрунтується н а їх безпосередньому, всебіч ному, повному та об' єктивно му дослідженні.

Частиною 1 ст.71 Кодексу адмін істративного судочинства Ук раїни передбачено, що кожна с торона повинна довести ті об ставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення.

Відповідно до ч. 2 ст. 71 КАС Укр аїни в адміністративних спра вах про протиправність рішен ь, дій чи бездіяльності суб' єкта владних повноважень обо в' язок щодо доказування пра вомірності свого рішення, ді ї чи бездіяльності покладаєт ься на відповідача, якщо він з аперечує проти адміністрати вного позову.

З урахуванням зазначеног о, на підставі встановлених в судовому засіданні фактів т а обставин, враховуючи, що мот ивація та докази, наведені ві дповідачем у судовому засіда нні, не дають адміністративн ому суду підстав для постано влення висновків, які б спрос товували правову позицію поз ивача, а позивачем доведено с уду обставини, на яких ґрунту ються позовні вимоги, відтак , такі позовні вимоги підляга ють задоволенню.

Згідно зі ст. 159 КАС України судове рішення повинно бути законним і обґрунтованим. За конним є рішення, ухвалене су дом відповідно до норм матер іального права при дотриманн і норм процесуального права. Обґрунтованим є рішення, ухв алене судом на підставі повн о і всебічно з' ясованих обс тавин в адміністративній спр аві, підтверджених тими дока зами, які були досліджені в су довому засіданні.

Відтак, при проведен ні перевірки відповідач діяв без урахування усіх обстави н, що мають значення для прийн яття рішення щодо порушення позивачем чинного законодав ства України, а висновки акту перевірки є необґрунтованим и, у зв' язку з чим податкове п овідомлення- рішення прийн яте податковим органом необх ідно скасувати та визнати пр отиправними дії державної по даткової інспекції у Приморс ькому районі м. Одеси, щодо при йняття оскаржуваного рішенн я та складення висновків до а кту № 6177/15-4 від 07.09.2011 року.

На підставі викладен ого, суд дійшов висновку, що ві дповідачем не доведено право мірності та обґрунтованості визначення фахівцем відпові дача порушень з боку позивач а та правомірності початку п роведення перевірки.

На підставі ч. 3 ст. 160 Кодексу адміністративного судочинс тва України у судовому засід анні 06.02.2012 року проголошено вст упну та резолютивну частини постанови.

Складення постанови у пов ному обсязі відкладено, про щ о згідно вимог ч. 2 ст. 167 КАС Укра їни повідомлено після прогол ошення вступної та резолютив ної частин постанови у судов ому засіданні.

Судові витрати розподіли ти відповідно до статті 94 КАС України.

Керуючись ст.ст. 4, 5, 7-14, 69-71, 76, 79, 86, 158-163 , 167 КАС України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний поз ов Інспекції державного те хнічного нагляду Одеської об ласної державної адміністра ції до державної податкової інспекції у Приморському рай оні м. Одеси про визнання прот иправними дії, скасування та визнання протиправним подат кового повідомлення-рішення - задовольнити повністю.

1. Визнати протиправ ними дії державної податково ї інспекції у Приморському р айоні м. Одеси, щодо заз начення в акті перевірки № 6177/15 -4 від 07.09.2011 року, порушень Інспек цією державного технічного н агляду Одеської обласної дер жавної адміністрації п.п 49.18.2 п. 49.18 ст. 49 розділу ІІ; п.п 266. 5.3 п. 266.5 ст. 266 розділу XII Податковог о Кодексу України; п. 9 «Порядк у встановлення нормативів зб ору за забруднення навколишн ього природного середовища» , затвердженого Постановою К абінету Міністрів України ві д 01.03.1999 року (зі змінами та допов неннями); невірно здійсненог о розрахунку граничних строк ів подання розрахунків збору на забруднення навколишньог о природного середовища.

2. Визнати протипра вними дії державної податков ої інспекції у Приморському районі м. Одеси, щодо пр ийняття 08 вересня 2011 року подат кового повідомлення-рішення № 0002911504.

3. Визнати протиправни м та скасувати податкове пов ідомлення-рішення державної податкової інспекції у Прим орському районі м. Одеси № 000 2911504 від 08 вересня 2011 року.

Апеляційна скарга на пос танову суду першої інстанції подається протягом десяти д нів з дня проголошення поста нови.

Апеляційна скарга подаєть ся до адміністративного суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який ух валив оскаржуване судове ріш ення. Копія апеляційної скар ги одночасно надсилається ос обою, яка її подає, до суду апе ляційної інстанції.

Якщо суб' єкта владних по вноважень у випадках та поря дку, передбачених частиною ч етвертою статті 167 цього Кодек су, було повідомлено про можл ивість отримання копії поста нови суду безпосередньо в су ді, то десятиденний строк на а пеляційне оскарження постан ови суду обчислюється з наст упного дня після закінчення п' ятиденного строку з момен ту отримання суб' єктом влад них повноважень повідомленн я про можливість отримання к опії постанови суду.

Постанова набирає з аконної сили у відповідності зі статтею 254 КАС України.

Повний текст постанови ви готовлений та підписаний суд дею 10.02.2012 року.

Суддя О.М. Т арасишина

1. Визнати протиправн ими дії державної податкової інспекції у Приморському ра йоні м. Одеси, щодо зазн ачення в акті перевірки № 6177/15-4 в ід 07.09.2011 року, порушень Інспекці єю державного технічного наг ляду Одеської обласної держа вної адміністрації п .п 49.18.2 п. 49.18 ст. 49 розділу ІІ; п.п 266.5.3 п . 266.5 ст. 266 розділу XII Податкового Кодексу України; п. 9 «Порядку встановлення нормативів збо ру за забруднення навколишнь ого природного середовища», затвердженого Постановою Ка бінету Міністрів України від 01.03.1999 року (зі змінами та доповн еннями); невірно здійсненого розрахунку граничних строкі в подання розрахунків збору на забруднення навколишньог о природного середовища.

2. Визнати протиправни ми дії державної податкової інспекції у Приморському рай оні м. Одеси, щодо прийн яття 08 вересня 2011 року податков ого повідомлення-рішення № 0002911504.

3. Визнати протиправни м та скасувати податкове пов ідомлення-рішення державної податкової інспекції у Прим орському районі м. Одеси № 000 2911504 від 08 вересня 2011 року.

10 лютого 2012 року.

СудОдеський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення10.02.2012
Оприлюднено05.03.2012
Номер документу21688522
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а/1570/8525/2011

Ухвала від 26.04.2012

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Запорожан Д.В.

Ухвала від 26.03.2012

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Запорожан Д.В.

Ухвала від 25.10.2011

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Тарасишина О.М.

Ухвала від 26.04.2012

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Запорожан Д.В.

Ухвала від 19.03.2012

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Запорожан Д.В.

Постанова від 10.02.2012

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Тарасишина О.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні