Ухвала
від 31.01.2012 по справі 2а-3835/11/2670
КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа: № 2а-3835/11/2670 Голо вуючий у 1-й інстанції: Марулі на Л.О.

Суддя-доповідач: Безиме нна Н.В.

У Х В А Л А

Іменем України

"31" січня 2012 р. м. Київ

Колегія суддів Киї вського апеляційного адміні стративного суду в складі:

головуючого судді: Безименної Н.В.,

суддів: Б єлової Л.В. та Кучми А.Ю.,

при секретарі: П роценко А.О.

розглянувши у відкр итому судовому засіданні спр аву за апеляційною скаргою К омунального підприємства «К иївпастранс»на постанову Ок ружного адміністративного с уду м. Києва від 24 травня 2011 року у справі за позовом Прокурор а Солом' янського району м. К иєва в інтересах держави в ос обі управління Пенсійного фо нду України в Солом' янськом у районі м. Києва до Комунальн ого підприємства «Київпастр анс»в особі автобусного парк у №3 про стягнення заборгован ості у розмірі 789 432, 00 грн., -

В С Т А Н О В И Л А:

У березні 2011 року прок урор Солом' янського району м. Києва в інтересах держави в особі управління Пенсійного фонду України в Солом' янсь кому районі м. Києва звернувс я в Окружний адміністративни й суд м. Києва з позовом до Ком унального підприємства «Киї впастранс»в особі автобусно го парку №3, в якому просив пос тановити рішення про стягнен ня з Комунального підприємст ва «Київпастранс»на користь управління Пенсійного фонду України в Соломянському рай оні м. Києва суму боргу в розмі рі 789 432, 00 грн.

Постановою Окружного адміністративного суду м. Ки єва від 24 травня 2011 року позов з адоволено. Рішення суду вмот ивовано тим, що заявлена до ст ягнення сума боргу є обгрунт ованою та правомірною.

Не погоджуючись із су довим рішенням в частині стя гнення штрафних санкцій та п ені, відповідач подав апеляц ійну скаргу, в якій просить ск асувати постанову суду першо ї інстанції в частині задово ленні позовних вимог щодо ст ягнення штрафних санкцій та пені в розмірі 145 940, 90 грн. та прий няти нову постанову, якою в по зові в частині задоволення щ одо стягнення штрафних санкц ій та пені відмовити повніст ю.

В обгрунтування вимо г апеляційної скарги відпові дач посилається на те, що нена лежне виконання покладених з аконодавством обов' язків о рганів державної влади та ви конавчих органів місцевого с амоврядування призвело до не доотримання відповідачем до тацій з Державного та місько го бюджету за 2008-2010 р.р., так як фін ансування з бюджету компенса ційних витрат на пільговий п роїзд окремих категорій гром адян, є основним джерелом пок риття витрат на оплату праці та обов' язкових платежів, щ о і стало основною причиною з атримки з виплати заробітної плати та спричинило виникне ння заборгованості зі сплати внесків до Пенсійного фонду .

Враховуючи, що в матеріала х справи достатньо письмових доказів для правильного вир ішення апеляційної скарги, а особиста участь сторін в суд овому засіданні - не обов' я зкова, колегія суддів у відпо відності до ч. 4 ст. 196 КАС Україн и визнала можливим проводити апеляційний розгляд справи за відсутності представникі в сторін.

Згідно ст. 41 КАС України фікс ування судового засідання за допомогою звукозаписувальн ого технічного засобу не зді йснювалося.

Заслухавши суддю-доп овідача, перевіривши матеріа ли справи, доводи апеляційно ї скарги, колегія суддів вваж ає за необхідне апеляційну с каргу залишити без задоволен ня, а постанову - залишити бе з змін.

Згідно з п. 1 ч. 1 ст. 198 та ст. 200 КА С України, суд апеляційної ін станції залишає апеляційну с каргу без задоволення, а пост анову суду - без змін, якщо ви знає, що суд першої інстанції правильно встановив обстави ни справи та ухвалив судове р ішення з додержанням норм ма теріального і процесуальног о права.

Суд першої інстанції дійшо в висновку про задоволення п озову.

З таким висновком не можлив о не погодитися, виходячи з на ступного.

Абзацом 1 ст. 14 Закону України «Про загальнообов'язкове де ржавне пенсійне страхування »від 09.07.2003р. № 1058-IV (далі - Закон № 10 58-ІV) встановлено, що страхувал ьниками відповідно до цього Закону є роботодавці: підпри ємства, установи і організац ії, створені відповідно до за конодавства України, незалеж но від форми власності, виду д іяльності та господарювання , об'єднання громадян, профспі лки, політичні партії (у тому ч ислі філії, представництва, в ідділення та інші відокремле ні підрозділи зазначених під приємств, установ, організац ій, об'єднань громадян, профсп ілок, політичних партій, які м ають окремий баланс і самост ійно ведуть розрахунки із з астрахованими особами), фізи чні особи - суб'єкти підприємн ицької діяльності та інші ос оби (включаючи юридичних та ф ізичних осіб - суб'єктів підпр иємницької діяльності, які о брали особливий спосіб опода ткування (фіксований подато к, єдиний податок, фіксовани й сільськогосподарський по даток, придбали спеціальний торговий патент), які викорис товують працю фізичних осіб на умовах трудового договору (контракту) або на інших умова х, передбачених законодавств ом, або за договорами цивільн о-правового характеру, - для ос іб, зазначених у пунктах 1, 10, 15 ст атті 11 цього Закону.

Статтею 1 Закону № 1058-ІV перед бачено, що страхувальники - це роботодавці та інші особи, як і відповідно до цього Закону сплачують страхові внески н а загальнообов'язкове держав не пенсійне страхування. Від повідно до вказаної статті с трахові внески - це кошти ві драхувань на соціальне страх ування та збір на обов'язкове державне пенсійне страхуван ня, сплачені згідно із законо давством, що діяло раніше; кош ти, сплачені на загальнообов 'язкове державне пенсійне ст рахування відповідно до цьог о Закону.

Відповідно до ч. 1 ст. 19 Закону № 1058-ІV страхові внески до солі дарної системи нараховуютьс я: для роботодавця - на суми фа ктичних витрат на оплату пра ці (грошового забезпечення) п рацівників, що включають вит рати на виплату основної і до даткової заробітної плати та інших заохочувальних та ком пенсаційних виплат, у тому чи слі в натуральній формі, які в изначаються згідно з нормати вно-правовими актами, прийня тими відповідно до Закону Ук раїни «Про оплату праці», вип лату винагород фізичним особ ам за виконання робіт (послуг ) за угодами цивільно-правово го характеру, що підлягають о бкладенню податком на доходи фізичних осіб, а також на суми оплати перших п'яти днів тимч асової непрацездатності, яка здійснюється за рахунок кош тів роботодавця, та допомоги по тимчасовій непрацездатно сті.

Відповідно до ч. 6 ст. 20 Закону № 1058-ІV страхувальники зобов'яз ані сплачувати страхові внес ки, нараховані за відповідни й базовий звітний період, не п ізніше ніж через 20 календарни х днів із дня закінчення цьог о періоду.

Згідно ч. 2, 3 ст. 106 Закону № 1058-ІV с уми страхових внесків своєча сно не нараховані та/або не сп лачені страхувальниками у ст роки, визначені статтею 20 цьог о Закону, в тому числі обчисле ні територіальними органами Пенсійного фонду у випадках , передбачених частиною трет ьою статті 20 цього Закону, вва жаються простроченою заборг ованістю із сплати страхових внесків (далі - недоїмка) і стя гуються з нарахуванням пені та застосуванням фінансових санкцій.

Територіальні органи Пенс ійного фонду за формою і у стр оки, визначені правлінням Пе нсійного фонду, надсилають с трахувальникам, які мають не доїмку, вимогу про її сплату.

Відповідно до ч. 3 ст.106 Закону № 1058-ІV протягом десяти робочих днів із дня одержання вимоги про сплату недоїмки страхув альник зобов'язаний сплатити суми недоїмки та суми фінанс ових санкцій. Страхувальник у разі незгоди з розрахунком суми недоїмки, зазначеної у в имозі про сплату недоїмки, уз годжує її з органами Пенсійн ого фонду в порядку, встановл еному правлінням Пенсійного фонду, а в разі неузгодження в имоги із органами Пенсійного фонду має право на оскарженн я вимоги в судовому порядку.

Судом встановлено, що відпо відач Комунальне підпри ємство «Київпастранс»в особ і Автобусного парку №3 (іденти фікаційний код 03328824) перебуває на обліку в Управлінні Пенсі йного фонду України в Солом' янському районі міста Києва як платник страхових внескі в на загальнообов'язкове дер жавне пенсійне страхування.

Відповідач подав до позива ча розрахунки сплати страхов их внесків на загальнообов`я зкове державне пенсійне стра хування, відповідно до яких п озивачем виявлено заборгова ність по сплаті страхових вн есків.

Рішенням від 25.01.2011 р. №840 на відп овідача накладено штраф в ро змірі 37 527,66 грн. та нараховано п еню в розмірі 108 413,24 грн. за несво єчасне перерахування страхо вих внесків. Рішення отриман о відповідачем 27.01.2011 р.

Відповідачу було направле но відповідні вимоги від 01.02.2011р . №Ю-146 на суму 179 114,40 грн., від 05.01.2011 р. № Ю-146 на суму 298 422,59 грн., від 02.12.2010 р. №Ю -146 на суму 165 954,11 грн., які відповід ач у встановленому законом п орядку не оскаржував, отже, ві дповідна сума недоїмки вваж ається узгодженою і підлягає стягненню.

Не заслуговують на у вагу посилання апеляційної с карги на те, що рішення № 840 від 25.01.2011 року було винесено з поруш енням, оскільки попереднє рі шення № 3337 від 19.10.2010 року про заст осування фінансових санкцій було оскаржене, оскільки, як в ірно зазначено судом першої інстанції, вказані рішення с тосуються внесків на загальн ообов' язкове державне пенс ійне страхування за різний п еріод.

Таким чином, суд перш ої інстанції правильно встан овив обставини справи та при йняв рішення з дотриманням н орм матеріального та процесу ального права.

Доводи апеляційної скарг и не спростовують висновки с уду першої інстанції, а тому а пеляційну скаргу потрібно за лишити без задоволення, а оск аржувану постанову суду без змін.

Керуючись ст. ст. 195, 196, 198, 200, 205, 206, 212, 254 КАС України, колегія судді в,-

У Х В А Л И Л А:

Апеляційну скаргу Ком унального підприємства «Киї впастранс»- залишити без за доволення.

Постанову Окружного адмі ністративного суду м. Києва в ід 24 травня 2011 року - залишити без змін.

Ухвала набирає законної сили з моменту проголошення та може бути оскаржена протя гом двадцяти днів в касаційн ому порядку шляхом подачі ка саційної скарги безпосередн ьо до Вищого адміністративно го суду України.

Головуючий суддя Безименна Н.В.

Судді: Бєлова Л.В.

Куч ма А.Ю.

Дата ухвалення рішення31.01.2012
Оприлюднено05.03.2012
Номер документу21694740
СудочинствоАдміністративне
Сутьстягнення заборгован ості у розмірі 789 432, 00 грн

Судовий реєстр по справі —2а-3835/11/2670

Ухвала від 31.01.2012

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Безименна Н.В.

Постанова від 24.05.2011

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Маруліна Л.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні