Постанова
від 27.03.2008 по справі 19/400
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

19/400

ГОСПОДАРСЬКИЙ  СУД

ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

36000, м. Полтава, вул.Зигіна, 1, тел. (0532) 610-421, факс (05322) 2-18-60, E-mail inbox@pl.arbitr.gov.ua

П О С Т А Н О В А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

27.03.2008 р.                                                                                Справа № 19/400

м. Полтава

За позовом Полтавського обласного відділення Фонду України соціального захисту інвалідів, м. Полтава  

до  Дочірнього підприємства "Кондитерпромторг-Кременчук", м.Кременчук   

про  стягнення 3067, 91 грн.

                                                                      Суддя  Безрук Т.М.

                                                                      Секретар судового засідання Овсепян О.Г.

Представники:

від позивача:  Ляпота Ірина Миколаївна, довіреність № 04-420/3518  від 26.12.07 р.

від відповідача:  не з"явився

Розглядається позовна заява про  стягнення 3067, 91 грн., у тому числі 2866,67 грн. фінансових санкцій за нестворення одного робочого місця для працевлаштування інваліда у 2006 році, 201,24 грн. - пені за несвоєчасну сплату санкцій.

Ухвала про відкриття провадження у справі, разом з позовною заявою та додатками до неї, направлені відповідачу (м. Кременчук, вул. Красіна, 65, кв. 31) повернулися до суду з відміткою поштового відділення про відсутність адресата за вказаною адресою. Оскільки згідно із довідкою Кременчуцької міської ради №07-13/189 від 17.03.2008 р. відповідач зареєстрований як юридична особа за адресою м. Кременчук, вул. Красіна, 65, кв. 31. Отже, відповідач належним чином повідомлений про час та місце розгляду справи.

В судовому засіданні судом оголошено вступну та резолютивну частини постанови відповідно до ст.160 КАС України.

          Розглянувши матеріали справи, заслухавши представника позивача, суд встановив:

Згідно зі статтею 19 Закону України „Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні” від 21.03.1991р. №875-ХІІ (із змінами і доповненнями, далі –Закон) для підприємств (об'єднань), установ і організацій, у тому числі підприємств, організацій, громадських організацій інвалідів, фізичних осіб, які використовують найману працю (далі –роботодавці) встановлюється норматив робочих місць для працевлаштування інвалідів у розмірі чотирьох відсотків від середньооблікової чисельності штатних  працівників  облікового складу  за  рік,  а  якщо працює від 8 до 25 чоловік - у кількості одного  робочого  місця.  

Роботодавці самостійно розраховують кількість робочих місць для працевлаштування інвалідів відповідно до нормативу, встановленого частиною першою статті 19 Закону, і забезпечують працевлаштування інвалідів. При розрахунках кількість робочих місць округлюється до цілого значення.

          Відповідно до наданого відповідачем «Звіту про зайнятість та працевлаштування інвалідів за 2006 рік» (форма №10-ПІ), середньооблікова кількість штатних працівників становить 12 осіб. Норматив робочих місць для забезпечення працевлаштування інвалідів складає 1 особу.

У 2006 році на підприємстві відповідача працівники, яким згідно з чинним законодавством встановлена інвалідність, не працювали.

Виконанням нормативу робочих місць у кількості, визначеній частиною першою статті 19 Закону, вважається працевлаштування роботодавцем інвалідів, для яких це місце роботи є основним.

Відповідно до статті  20 вказаного Закону підприємства, установи, організації, у тому числі підприємства, організації громадських організацій інвалідів, фізичні особи, які використовують найману працю, де середньооблікова чисельність працюючих інвалідів менша, ніж установлено нормативом, передбаченим статтею 19 цього Закону, щороку сплачують відповідним відділенням Фонду соціального захисту інвалідів адміністративно-господарські санкції, сума яких визначається в розмірі середньої річної заробітної плати на відповідному підприємстві, установі, організації, у тому числі підприємстві, організації громадських організацій інвалідів, фізичної особи, яка використовує найману працю, за кожне робоче місце, призначене для працевлаштування інваліда і не зайняте інвалідом.

Середньорічна заробітна плата на підприємстві відповідача у 2006 році склала 5733,33 грн., яка обчислюється згідно з Порядком сплати підприємствами, установами, організаціями та фізичними особами, що використовують найману працю, суми адміністративно-господарських санкцій та пені за невиконання нормативу робочих місць для працевлаштування інвалідів, затвердженого Постановою КМУ №70 від 31.01.2007р. та Інструкції щодо заповнення форми №10-ПІ (річна) «Звіт про зайнятість та працевлаштування інвалідів», затвердженої наказом Мінпраці України 10.02.2007р. №42.

Відповідно до листа Полтавського обласного відділення фонду соціального захисту Інвалідів №3656 від 18.06.2007 р. відповідач не надавав інформацію про наявність вільних робочих місць створених для працевлаштування інвалідів у 2006 році.

Згідно листа Кременчуцького міськрайоннощо центру зайнятості від 25.06.2007р. № 2757 відповідач не надавав центру зайнятості інформацію про наявність вільних робочих місць для інвалідів (за формою 3-ПН).

          Таким чином, позивач за незабезпечення відповідачем працевлаштування інвалідів у 2006 році в кількості 1 робочого місця правомірно нарахував відповідачу адміністративно-господарські санкції у розмірі 2866,67 грн. (розрахунок у позовній заяві).

Відповідно до частини 2 статті 20 Закону України „Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні” порушення термінів сплати адміністративно-господарських санкцій тягне за собою нарахування пені. Пеня обчислюється виходячи з 120 відсотків річних облікової ставки Національного банку України, що діяла на момент сплати, нарахованої на повну суму недоїмки за весь її строк.

Позивач нарахував відповідачу пеню за період із 17.04.2007р. по 06.12.2007р. в сумі 201,24 грн. (розрахунок у позовній заяві).

Відповідач доказів в спростування вищевикладеного суду не надав.

Проаналізувавши матеріали справи, оцінивши надані суду докази, суд дійшов висновку, що позовні вимоги обґрунтовані, підтверджені матеріалами справи та підлягають задоволенню.

Відповідно до частини 4 статті 94 КАС України судові витрати з відповідача не стягуються.

Керуючись ст.ст. 160 - 163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд –

П О С Т А Н О В И В :

1.  Позов задовольнити повністю.

2. Стягнути з Дочірнього підприємства "Кондитерпромторг-Кременчук" (м.Кременчук, вул. Красіна, 65, кв. 31, ідентифікаційний код 25154129, р/р 26000089800207 в КФ ВАТ "Кредитпромбанк"; інші відомості: не відомі) на користь Полтавського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів (м. Полтава, вул. Зигіна, 1, ідентифікаційний код 34698778, р/р 31212230700008 у ГУДКУ в Полтавській області, МФО 831019)  2866 грн. 67 коп.   санкцій та 201 грн. 24 коп. пені.

     

Видати виконавчий лист після набрання цією постановою законної сили у разі надходження відповідної заяви від позивача.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження, якщо таку заяву не було подано. Якщо було подано заяву про апеляційне оскарження, але апеляційна скарга не була подана у строк, встановлений Кодексом адміністративного судочинства, постанова набирає законної сили після закінчення цього строку.

У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.

Постанова може бути оскаржена до Харківського апеляційного адміністративного суду.

Заява про апеляційне оскарження та апеляційна скарга подаються до адміністративного суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який ухвалив оскаржуване судове рішення. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.

Заява про апеляційне оскарження подається протягом десяти днів з дня її проголошення. Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом двадцяти днів після подання заяви про апеляційне оскарження.

          Апеляційна скарга може бути подана без попереднього подання заяви про апеляційне оскарження, якщо скарга подається у строк, встановлений для подання заяви про апеляційне оскарження.

                    Суддя                                                                      Безрук Т.М.

          Повний текст постанови складений:

СудГосподарський суд Полтавської області
Дата ухвалення рішення27.03.2008
Оприлюднено25.10.2008
Номер документу2172195
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —19/400

Рішення від 22.01.2009

Господарське

Господарський суд Київської області

Карпечкін Т.П.

Ухвала від 15.12.2008

Господарське

Господарський суд Київської області

Карпечкін Т.П.

Ухвала від 01.12.2008

Господарське

Господарський суд Київської області

Карпечкін Т.П.

Ухвала від 06.11.2008

Господарське

Господарський суд Київської області

Карпечкін Т.П.

Ухвала від 20.10.2008

Господарське

Господарський суд Київської області

Карпечкін Т.П.

Постанова від 27.03.2008

Господарське

Господарський суд Полтавської області

Безрук Т.М.

Ухвала від 04.03.2008

Господарське

Господарський суд Полтавської області

Безрук Т.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні