Ухвала
від 16.02.2012 по справі 2а-18852/10/2670
КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа: № 2а-18852/10/2670 Голо вуючий у 1-й інстанції: Дегтяр ьова О.В.

Суддя-доповідач: Усенко В.Г.

У Х В А Л А

Іменем України

"16" лютого 2012 р. м. Київ

Київський апеляційний а дміністративний суд у складі колегії суддів:

головуючого - судді Усенка В.Г,

суд дів: Бистрик Г.М., Сорочка Є.О.,

при секре тарі Мартиненко Д .А,

розглянувши у відкритому судовому засіданні матеріал и апеляційної скарги Державн ої податкової інспекції у Го лосіївському районі м. Києва на постанову Окружного адмі ністративного суду м. Києва в ід 22 лютого 2011 року у справі за а дміністративним позовом Тор говельно - виробничого прив атного підприємства «Ренд»д о Державної податкової інспе кції у Голосіївському районі м. Києва про визнання протипр аним та скасування рішення в ід 16.07.2010р. №1894/10/28-410,-

ВСТАНОВИВ:

Торговельно - виробни че приватне підприємство «Ре нд» (далі - Позивач) звернуло сь до суду із адміністративн им позовом до Державної пода ткової інспекції у Голосіївс ькому районі м. Києва (далі - В ідповідача) у якому просило в изнати протиправним та скасу вати рішення ДПІ №1894/10/28 від 16.07.2010р . про невизнання податкової з вітності.

Постановою Окружного адмі ністративного суду м. Києва в ід 22 лютого 2011 року вимоги адмі ністративного позову задово лено повністю.

Не погоджуючись із прийнят им судовим рішенням, відпові дач подав апеляційну скаргу в якій просить скасувати ріш ення суду першої інстанції т а ухвалити нове рішення, яким відмовити у задоволенні вим ог адміністративного позову в повному обсязі.

Свої вимоги апелянт обґрун товує тим, що судом першої інс танції було порушено норми м атеріального та процесуальн ого права, що призвело до непр авильного вирішення справи.

Заслухавши представника в ідповідача, що прибув у судов е засідання, перевіривши мат еріали справи, доводи апеляц ійної скарги, колегія суддів вважає, що апеляційну скаргу слід залишити без задоволен ня, а оскаржувану постанову - б ез змін, виходячи з наступног о.

Згідно зі ч. 1 п. 1 ст. 198, ст. 200 КАС У країни, суд апеляційної інст анції залишає скаргу без зад оволення, а постанову суду - без змін, якщо визнає, що суд п ершої інстанції правильно вс тановив обставини справи та ухвалив судове рішення з дод ержанням норм матеріального і процесуального права, не мо же бути скасовано правильне по суті рішення суду з одних л ише формальних міркувань.

Відповідно до ст. 159 КАС Украї ни судове рішення повинно бу ти законним і обґрунтованим. Законним є рішення, ухвалене судом відповідно до норм мат еріального права при дотрима нні норм процесуального прав а. Обґрунтованим є рішення, ух валене судом на підставі пов но і всебічно з' ясованих об ставин у адміністративній сп раві, підтверджених такими д оказами, які були досліджені в судовому засіданні.

Як встановлено судом першо ї інстанції та підтверджуєть ся матеріалами справи, ТВПП « Ренд»перебуває на обліку як платник податку в ДПІ у Голос іївському районі м. Києва.

16 липня 2010 року ТВПП «Ренд»по дало до ДПІ у Голосіївському районі м. Києва декларацію з п одатку на прибуток підприємс тва за півріччя 2010 року (вх.. № 1708 22).

Листом від 16 липня 2010 року № 1894/ 10/28-410 ДПІ у Голосіївському райо ні м. Києва повідомила позива ча про те, що його декларація з податку на прибуток за піврі ччя 2010 року не визнана як пода ткова звітність із посилання м на те, що подана податкова де кларація заповнена всупереч правилами, зазначеним у затв ердженому порядку, а саме: нем ожливо прочитати текст або ц ифри внаслідок пошкодження ( наприклад, документи залиті чорнилом або іншою рідиною, п отерті).

Задовольняючи вимоги адмі ністративного позову, суд пе ршої інстанції виходив з тог о, що норми Закону містять вик лючний перелік підстав для н евизнання податкової деклар ації, а зі спірного рішення не вбачається жодної підстави із такого переліку.

Колегія суддів апеляційно ї інстанції погоджується з т аким висновком суду першої і нстанції, оскільки він знайш ов своє підтвердження під ча с апеляційного розгляду спра ви.

Згідно з пп. 3.4 п. 3 Порядку запо внення та подання податкової декларації з податку на дода ну вартість, затвердженого н аказом Державної податкової адміністрації України від 30.0 5.97 р. № 166 (зареєстровано в Мін'юс ті України 09.07.97 р. за № 250/2054, зі змін ами та доповненнями, далі по т ексту - Порядок № 166), Платник п одатку самостійно обчислює с уму податкового зобов'язання , яку зазначає в декларації. Да ні, наведені в декларації, маю ть відповідати даним бухгалт ерського та податкового облі ку платника, достовірність д аних підтверджується: підпис ом платника, якщо платник - фіз ична особа, в інших випадках (о соба, яка визначена як платни к податку на додану вартість , крім фізичних осіб) - підписа ми відповідальних посадових осіб (керівника, головного бу хгалтера) та печаткою, а в разі подання декларації в електр онній формі - електронним під писом осіб (які підписують де кларацію), зареєстрованим у п орядку, визначеному законода вством.

Підпунктом 4.5. п.4 Методичних рекомендацій передбачено, щ о у разі, якщо надана органу ДП С платником податків податко ва звітність заповнена ним з порушенням правил, зазначен их у затвердженому порядку з аповнення, то вона може бути н е визнана таким органом ДПС я к податкова декларація, а сам е: у ній не зазначено обов'язко вих реквізитів або не проста влено прочерк у показниках, я кі не заповнюються; її не підп исано відповідними посадови ми особами (факсиміле не дозв оляється); не скріплено печат кою платника податків; відсу тні обов'язкові додатки до по даткової звітності, передбач ені порядком заповнення відп овідної звітності; неможливо прочитати текст або цифри вн аслідок пошкодження (наприкл ад, документи, залиті чорнило м або іншою рідиною, потерті); наявні порвані аркуші, підчи щення, помарки, виправлення, д описки і закреслювання; пода на ксерокопія звітних докуме нтів; звітність з податку на д одану вартість, подана непла тником ПДВ.

Дані вимоги також визначен і положеннями абзацу 5 пп. 4.1.2 п. 4 .1 статті 4 Закону № 2181-III, в якому з окрема передбачено, що подат кова звітність, отримана кон тролюючим органом від платни ка податків як податкова дек ларація, що заповнена ним всу переч правилам, зазначеним у затвердженому порядку її за повнення, може бути не визнан а таким контролюючим органом як податкова декларація, якщ о в ній не зазначено обов'язко вих реквізитів, її не підписа но відповідними посадовими о собами, не скріплено печатко ю платника податків. У цьому в ипадку, якщо контролюючий ор ган звертається до платника податків з письмовою пропози цією надати нову податкову д екларацію з виправленими пок азниками (із зазначенням під став неприйняття попередньо ї), то такий платник податків м ає право: надати таку нову дек ларацію разом зі сплатою від повідного штрафу; оскаржити рішення податкового органу в порядку апеляційного узгодж ення.

У випадку подання платнико м документів звітності з пер еліченими вище помилками пра цівники органів ДПС попередж ають платника податків про н их і про наслідки прийняття о рганами ДПС такої податкової звітності та пропонують над ати нову, оформлену належним чином.

У разі якщо службова (посадо ва) особа ОДПС порушує норми а бзацу першого підпункту 4.1.2 пу нкту 4.1 статті 4 Закону N 2181, платн ик податків зобов'язаний до з акінчення граничного строку подання декларації надіслат и таку декларацію поштою з оп исом вкладеного та повідомле нням про вручення, до якої дол учається заява на ім'я керівн ика відповідного ОДПС, склад ена у довільній формі, із зазн аченням прізвища службової ( посадової) особи, яка відмови лася прийняти декларацію, та /або із зазначенням дати відм ови. При цьому декларація вва жається поданою у момент її в ручення пошті, а граничний де сятиденний строк, встановлен ий для поштових відправлень підпунктом 4.1.7 пункту 4.1 статті 4 Закону N 2181, не застосовується .

Платник податків може тако ж оскаржити дії службової (по садової) особи контролюючого органу з відмови у прийнятті податкової декларації у суд овому порядку.

Отже, перелік підстав невиз нання податкової декларації є вичерпним та передбачений абз. 5 п. 4.1.2. п. 4.1. ст.. 4 Закону Україн и «Про порядок погашення зоб ов'язань платників податків перед бюджетами та державним и цільовими фондами», будь-як их інших підстав невизнання податкової декларації чинне законодавство не передбачає .

Не при розгляді справи в суд і першої інстанції не під час апеляційного розгляду відпо відачем не надано доказів що до підстав невизнання вказан ої декларації з ПДВ.

Відповідно до ч.2 ст. 71 КАС Укр аїни в адміністративних спра вах про протиправність рішен ь, дій чи бездіяльності суб' єкта владних повноважень обо в' язок щодо доказування пра вомірності свого рішення, ді ї чи бездіяльності покладаєт ься на відповідача, якщо він з аперечує проти адміністрати вного позову..

Отже, судом першої інстанці ї було вірно встановлено фак тичні обставини справи, нада но належну оцінку досліджен им доказам, прийнято законне та обґрунтоване рішення у ві дповідності з вимогами матер іального та процесуального п рава.

Обставини, викладені в апел яційній скарзі, до уваги не пр иймаються, оскільки є необґр унтованими та не є підставам и для скасування рішення суд у першої інстанції.

В зв' язку з цим колегія су ддів вважає необхідним апеля ційну скаргу залишити без за доволення, а постанову окруж ного суду - без змін.

Керуючись ст.ст. 156, 160, 195, 196, 198, 200, 205, 206 , 212, 254 КАС України, Київський апе ляційний адміністративний с уд,-

УХВАЛИВ:

Апеляційну скаргу Дер жавної податкової інспекції у Голосіївському районі м. Ки єва - залишити без задоволен ня, а постанову Окружного адм іністративного суду м. Києва від 22 лютого 2011 року - без змін .

Ухвала суду апеляційної ін станції набирає законної сил и з моменту проголошення.

Касаційну скаргу може бути подано безпосередньо до Вищ ого адміністративного суду У країни протягом двадцяти дні в після набрання законної си ли судовим рішенням суду апе ляційної інстанції, а в разі с кладення в повному обсязі ві дповідно до ст. 160 цього Кодекс у - з дня складення в повному о бсязі.

Головуючий - суддя В.Г. Усенко

судді: Г.М. Бистрик

Є.О. Сорочко

Ухвалу виготовлено в п овному обсязі 20.02.2012р.

Головуючий суддя Усенко В.Г.

Судді: Бистрик Г.М.

Є. О.Сорочко

СудКиївський апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення16.02.2012
Оприлюднено07.03.2012
Номер документу21763089
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-18852/10/2670

Ухвала від 16.02.2012

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Усенко В.Г.

Постанова від 22.02.2011

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Дегтярьова О.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні