ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ АПЕ ЛЯЦІЙНИЙ
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
06.03.2012 року Справа № 31/5005/12899/2011
Дніпропетровський апе ляційний господарський суд у складі колегії суддів:
головуючого судді : Бах мат Р. М. (доповідача),
суддів: Лотоцької Л.О., Єв стигнеєва О.С.
при секретарі: Шевченко Ю.В.
за участю прокурора:
за участю представників ст орін, які були присутні у судо вому засіданні 21.02.2012 р.:
прокурора: Киричка О.В. (п освідчення № 112 від 12.07.2010 р.)
від позивача: ОСОБА_1 (дов. № 01-17/2/81 вих. від 10.02.2012 р.
від відповідача: ОСОБ А_2 (дов. № 1ю від 24.11.11 р.)
розглянувши у відкритому с удовому засіданні апеляційн у скаргу Товариства з обме женою відповідальністю “Сюр приз” м. Дніпродзержинськ на рішення господарськог о суду Дніпропетровської області від 06.12.2011 р. у справі № 31/5005/12899/2011
за позовом Прокурора За водського району м. Дніпродз ержинська в інтересах держав и в особі Дніпродзержинської міської ради м. Дніпродзержи нськ
до Товариства з обмежен ою відповідальністю “Сюрпри з” м. Дніпродзержинськ
про внесення змін до дог овору оренди
В С Т А Н О В И В :
Рішенням господарсько го суду Дніпропетровської об л. від 06.12.2011 р. у справі № 31/5005/12899/2011, яке підписано 12.12.2011 р. і оформлено в ідповідно до вимог ст. 84 ГПК Ук раїни (суддя Єременко А.В.), зад оволено позов прокурора Заво дського району м.Дніпродзерж инська, пред' явлений в інте ресах держави в особі Дніпро дзержинської міської ради м . Дніпродзержинськ до Товари ства з обмеженою відповідаль ністю “Сюрприз” м. Дніпродзе ржинськ про внесення змін до договору оренди земельної д ілянки від 11.03.2005 р.
Вказаним рішенням змінено пункт 3.1 договору оренди земе льної ділянки від 11.03.2005 р., уклад еного між Дніпродзержинсько ю міською радою та Товариств ом з обмеженою відповідальні стю “Сюрприз”, викладено йог о в наступній редакції:
"п.3.1 Річна орендна плата вн оситься "Орендарем" виключно у грошовій формі на рахунок м ісцевого бюджету. Орендна пл ата за користування земельно ю ділянкою встановлюється на рівні чотирикратного розмір у земельного податку, що вста новлюється Податковим кодек сом України.”
Стягнуто з відповідача в до ход державного бюджету 85 грн. державного мита та 236 грн. витр ат по сплаті інформаційно-те хнічного забезпечення судов ого процесу.
Товариство з обмеженою ві дповідальністю “Сюрприз” не погодилося з вказаним рішен ням, подало апеляційну скарг у, в якій просить скасувати рі шення по даній справі та прий няти нове рішення, яким у задо воленні позову прокурора від мовити повністю; залучити до участі у справі третіх осіб, я кі не заявляють самостійних вимог на предмет спору, - інших землекористувачів (інших сп іввласників магазину): грома дян ОСОБА_3, ОСОБА_4, О СОБА_5 і ОСОБА_6
Скаржник вважає рішення не правомірним і необґрунтован им; прийнятим на підставі неп овного з' ясування обставин , що мають значення для справи ; з порушенням і неправильним застосуванням норм матеріал ьного і процесуального права .
Відповідач зазначає у скар зі, що станом на цей час відсут ній предмет спору між прокур ором, позивачем та відповіда чем, оскільки, згідно ст. 188 ГК У країни, сторона договору, яка вважає за необхідне змінити або розірвати договір, повин на надіслати пропозиції про це другій стороні за договор ом. Сторона договору, яка одер жала пропозицію про зміну чи розірвання договору, у двадц ятиденний строк після одержа ння пропозиції повідомляє др угу сторону про результати ї ї розгляду. І тільки після цьо го, у разі якщо сторони не дося гли згоди щодо зміни (розірва ння ) договору або у разі неоде ржання відповіді у встановле ний строк з урахуванням часу поштового обігу, заінтересо вана сторона має право перед ати спір на вирішення суду.
Скаржник вказує, що ні проку рором, ні позивачем не надано жодного доказу направлення копії листа від 05.03.2011 р. щодо вне сення змін до договору оренд и землі на адресу відповідач а або будь-яких інших листів і вручення їх уповноваженому представнику.
Відповідач зазначає в скар зі, що згідно зі ст. 284 Податково го кодексу України можуть вс тановлюватися пільги щодо зе мельного податку, що сплачує ться на відповідній територі ї. Відповідно до зазначеного положення податкового закон одавства пунктом 5 Рішення Дн іпродзержинської міської ра ди від 27.05.2011 р. № 116-08/УІ “Про плату з а землю” встановлено з 01.07.2011 р. д о 31.12.2013 р. пільгу із земельного п одатку у розмірі 20 відсотків в ід суми, що зараховується до м ісцевого бюджету, для всіх пл атників плати за землю, які ви користовують земельні ділян ки згідно з підрозділами 03.07-03.10 та 03.13 класифікатора (землі ком ерційного використання).Відп овідно до п.6 зазначеного ріше ння розмір річної орендної п лати повинен визначатися у с піввідношенні до земельного податку з урахуванням пільг и, встановленої цим рішенням . Між тим, у своєму позові прок урор залишає зазначені вимог и чинного законодавства без уваги і просить внести зміни до договору оренди земельно ї ділянки без урахування под аткової пільги.
Згідно ст. 15 Закону України “ Про оренду землі” орендна пл ата із зазначенням її розмір у, індексації, форм платежу, ст років, порядку її внесення і п ерегляду та відповідальност і за її несплату є однією із іс тотних умов договору оренди. Відсутність у договорі орен ди землі однієї із істотних у мов, передбачених цією статт ею, є підставою для відмови в о держаній реєстрації договор у оренди, а також визнання дог овору недійсним відповідно д о закону.
Таким чином, скаржник вваж ає, що викладення пункту 3.1 дог овору оренди земельної ділян ки у редакції Прокурора є неп равомірним і необґрунтовани м, суперечить вимогам чинног о законодавства України, оск ільки відсутність в договорі оренди землі умов щодо надан ня пільги у розмірі 20 % від суми , що зараховується до місцево го бюджету, є підставою для ві дмови в державній реєстрації договору оренди, а також для в изнання договору недійсним в ідповідно до закону.
Також скаржник не згоден з в становленим коефіцієнтом, що застосовується до розрахунк у річної орендної плати у спі ввідношенні до земельного по датку, залежно від класифіка ції видів цільового призначе ння земель, оскільки цільови м призначенням земельної діл янки за адресою : м. Дніпродзер жинськ. вул. Пеліна, 11 є землі ро здрібної торгівлі та комерці йних послуг (1.11.3), а не землі житл ової та громадської забудови , як вказує прокурор, посилаюч ись на підрозділ 03.07 Класифіка ції видів цільового призначе ння земель.
Відповідач звертає увагу с уду на те, що відповідно до ч. 4 с т. 120 Земельного кодексу Украї ни, у разі набуття права власн ості на жилий будинок, будівл ю або споруду кількома особа ми право на земельну ділянку визначається пропорційно до часток осіб у праві власност і жилого будинку, будівлі або споруди. ТОВ “Сюрприз” є влас ником лише 4/25 частин магазину , розташованого на земельній ділянці за адресою: АДРЕСА _1. Інша частина магазину нал ежить громадянам ОСОБА_3. (21/100 частина), ОСОБА_4 (11/100 част ин), ОСОБА_5. і ОСОБА_6 (13/50 ч асти), що підтверджується тех нічним паспортом на вказаний магазин. Але судом першої інс танції не було залучено їх до участі у цій справі як третіх осіб, які не заявляють самост ійних вимог на предмет спору , чим порушено вимоги ст.ст.42, 43, 2 7 ГПК України.
15.02.2012 р. ТОВ «Сюрприз»надало д о матеріалів справи доповнен ня до апеляційної скарги, в як ому звертає увагу на той факт , що фактично земельна ділянк а за зазначеною адресою нале жить підприємству на праві п остійного користування, що п ідтверджується державним ак том на право постійного кори стування землею, наданим до д оповнення.
У відзиві на апеляційну ска ргу Дніпродзержинська міськ а рад просить залишити апеля ційну скаргу без задоволення , а рішення, яке оскаржується, без змін, оскільки вважає йог о прийнятим у відповідності до норм чинного законодавств а.
Позивач зазначає у відзиві , що відповідач порушує майно ві права орендодавця - Дніпр одзержинської міської ради, вносячи плату за користуванн я земельними ділянками у роз мірах менших, ніж передбачен о чинним законодавством. Крі м того, внаслідок не приведен ня відповідачем діючих догов орів оренди земельних діляно к у відповідність з вимогами закону, бюджет міста зазнача є значних втрат.
Розпорядженням секретаря судової палати № 94 від 18.01.2012 р., у з в' язку з черговою відпустко ю судді постійної колегії Єв стигнеєва О.С. та на підставі н аказів голови суду № 5,7 від 17.01.11 р . змінено склад колегії судді в.
У зв' язку з виходом з черго вої відпустки судді Євстигне єва О.С., розпорядженням секре таря судової палати від 20.02.2012 р. № 216, змінено склад колегії суд дів.
В судовому засіданні оголо шено вступну та резолютивну частини постанови.
Заслухавши суддю-доповіда ча та пояснення представникі в сторін, які були присутні у с удовому засіданні, розглянув ши та обговоривши доводи апе ляційної скарги, доводи, викл адені у відзиві на апеляційн у скаргу, перевіривши матері али справи, проаналізувавши на підставі встановлених фак тичних обставин справи прави льність застосування судом н орм матеріального та процесу ального права, колегія судді в встановила, що між Дніпродз ержинською міською радою (ор ендодавець) та Товариством з обмеженою відповідальністю “Сюрприз” (орендар) укладено договір оренди земельної ді лянки від 11.03.2005 р.
Згідно з пунктом п.1.1 договор у орендодавець надав, а оренд ар прийняв у строкове платне користування земельну ділян ку площею 0,0284 га, що знаходитьс я за адресою: м.Дніпродзержин ськ, пр. Пеліна, 11, згідно з план ом земельної ділянки, що дода ється.
Підставою для надання земе льної ділянки в оренду є ріше ння міської ради від 23.12.2004 р. № 467-17 /ІУ. (п.1.2)
Цільове призначення земел ьної ділянки : землі роздрібн ої торгівлі та комерційних п ослуг. (п.1.11.3).
Нормативна грошова оцінка земельної ділянки на момент укладання цього договору ст ановила 149 719,18 грн. (1.4)
Відповідно до п.1.5 земельна д ілянка передається в орендну з метою несільськогосподарс ького використання для факти чного розміщення об' єкту то ргівлі (магазин).
Договір укладено на термін до 23.12.2014 р.(п.2.1)
Пунктом 3.1 договору сторони встановили, що орендна плата вноситься орендарем виключн о у грошовій формі в розмірі 18 26,64 грн./рік, що становить 152,22 грн. /міс. і вноситься на рахунок мі сцевого бюджету.
Згідно з п.3.2 договору орендн а плата сплачується за базов ий податковий (звітний) періо д, який дорівнює календарном у місяцю, щомісяця протягом 30 календарних днів, наступних за останнім календарним днем звітного (податкового) місяц я.
Сторони дійшли згоди, що роз мір орендної плати щорічно п ереглядатися у випадках і з м оменту: зміни умов господарю вання, передбачених договоро м; підвищення цін, тарифів тощ о, у тому числі внаслідок інфл яційних процесів; збільшенн я розміру ставки земельного податку; інших випадках, пере дбачених законодавчими акта ми України. (п. 3.3)
За умовами договору орендо давець має право вимагати зб ільшення розмірів орендної п лати у разі збільшення відпо відно до законодавства розмі рів земельного податку та ін ших мотивів, визначених у пун кті 3.3 цього договору. (п.6.2.3).
Відповідно до п.8.1 та 8.6 зміна умов договору оренди можлив а за взаємною згодою сторін. У разі недосягнення згоди щод о умов договору оренди, його д острокового розірвання на ви могу зацікавленої сторони та інші спори вирішуються у суд овому порядку.
Законом України «Про внесе ння змін до деяких законодав чих актів України»№309-VI від 03.06.2008 р. в Закон України «Про оренду землі»були внесені зміни, зо крема, ч. ч. 4 та 5 ст. 21 викладені в наступній редакції: «Річна о рендна плата за земельні діл янки, які перебувають у держа вній або комунальній власнос ті, надходить до відповідних бюджетів розподіляється і в икористовується відповідно до закону і не може бути меншо ю: для земель сільськогоспод арського призначення - розм іру земельного податку, що вс тановлюється Законом Україн и «Про плату за землю»; для інш их категорій земель - трикр атного розміру земельного по датку, що встановлюється Зак оном України «Про плату за зе млю». Річна орендна плата за з емельні ділянки, які перебув ають у державній або комунал ьній власності, не може перев ищувати 12 відсотків їх нормат ивної грошової оцінки. При ць ому у разі визначення оренда ря на конкурентних засадах м оже бути встановлений більши й розмір орендної плати, ніж з азначений у цій частині». Вка заний закон набрав чинності з моменту опублікування - з 04.06.2008 р.
В зв' язку із введенням в ді ю Податкового кодексу Україн и з 01.01.2011р. (від 02.12.2010 N 2755-VI), Закон Укра їни „Про плату за землю” втра тив чинність згідно ч. 2 Прикін цевих положень Кодексу. Пита ння сплати податку на землю т а оплати орендної плати за ко ристування земельною ділянк ою з 01.01.2011 р. регулюється виключ но Податковим кодексом Украї ни.
Згідно із статтею 287 Податко вого кодексу власники землі та землекористувачі сплачую ть плату за землю з дня виникн ення права власності або пра ва користування земельною ді лянкою.
Згідно з вимогами ст.21 Закон у України "Про оренду землі" ор ендна плата за землю - це пла тіж, який орендар вносить оре ндодавцеві за користування з емельною ділянкою. Розмір, фо рма і строки внесення орендн ої плати за землю встановлюю ться за згодою сторін у догов орі оренди (крім строків внес ення орендної плати за земел ьні ділянки державної та ком унальної власності, які вста новлюються відповідно до Под аткового кодексу України). Об числення розміру орендної пл ати за землю здійснюється з у рахуванням індексів інфляці ї, якщо інше не передбачено до говором оренди.
Розмір орендної плати за зе мельні ділянки встановлюєть ся у договорі оренди, але річн а сума платежу не може бути ме ншою для земель сільськогосп одарського призначення - роз міру земельного податку, що в становлюється цим розділом; для інших категорій земель - т рикратного розміру земельно го податку, що встановлюєтьс я цим розділом, а також не може перевищувати для земельних ділянок, наданих для розміщ ення, будівництва, обслугову вання та експлуатації об'єкт ів енергетики, які виробляют ь електричну енергію з відно влюваних джерел енергії, вкл ючаючи технологічну інфраст руктуру таких об'єктів (вироб ничі приміщення, бази, розпод ільчі пункти (пристрої), елект ричні підстанції, електричні мережі), - 3 відсотки нормативн ої грошової оцінки; для інших земельних ділянок, наданих в оренду, - 12 відсотків норма тивної грошової оцінки ( ст.ст . 288.5-288.5.2 Податкового кодексу Укр аїни).
Відповідно ст. 13 Конституці ї України, земля є об'єктом пра ва власності Українського на роду. Від імені Українського народу права власника здійс нюють органи державної влади та органи місцевого самовря дування в межах, визначених ц ією Конституцією. Держава за безпечує захист прав усіх су б'єктів права власності та го сподарювання, соціальну спря мованість економіки. Усі суб 'єкти права власності рівні п еред законом. До розмежуванн я земель державної і комунал ьної власності, повноваження ми з розпорядження ними в меж ах населених пунктів, тобто ф ункціями виконавчої влади, н аділені міські ради (Розділ Х Перехідні положення, п.12 Земе льного кодексу України).
Частина 2 ст. 19 Конституції України зобов' язує органи д ержавної влади та органи міс цевого самоврядування, їх по садові особи діяти лише на пі дставі, в межах повноважень т а у спосіб, що передбачені Кон ституцією та законами Україн и.
Згідно приписів статті 144 К онституції України органи мі сцевого самоврядування в меж ах повноважень, визначених з аконом, приймають рішення, як і є обов'язковими до виконанн я на відповідній території, а тому у разі прийняття відпов ідним органом рішення про вн есення змін щодо ставок орен дної плати за земельні ділян ки та затвердження нових кое фіцієнтів, що використовують ся для розрахунку орендної п лати за земельні ділянки, так і обставини можуть бути не вз яті судом до уваги лише у разі скасування такого рішення о ргану місцевого самоврядува ння в установленому законом порядку. п.3.4.7 Рекомендації Пре зидії ВГСУ від 02.02.2010 р. № 04-06/15 “Про п рактику застосування господ арськими судами земельного з аконодавства”.
Статтею 68 Конституції Украї ни встановлено, що кожен зобо в'язаний неухильно додержува тися Конституції України та законів України.
Умови спірного договору ор енди в частині визначення ро зміру орендної плати переста ли відповідати вимогам - як ра ніше чинної ст. 21 Закону Украї ни "Про оренду землі" (в новій р едакції), так і положенням п.288.5 ст. 288 Податкового Кодексу Укр аїни.
Відповідно до пункту 34 стат ті 26, частини другої статті 77 За кону України "Про місцеве сам оврядування в Україні" питан ня надання земельної ділянки в оренду вирішується на плен арному засіданні ради - сесії , а спори про поновлення поруш ених прав юридичних і фізичн их осіб, що виникають в резуль таті рішень, дій чи бездіяльн ості органів або посадових о сіб місцевого самоврядуванн я вирішуються в судовому пор ядку.
Дніпродзержинською місько ю радою було прийнято рішенн я № 116-08/УІ від 27.05.2011 р. «Про плату за землю”, відповідно до якого б уло вирішено встановити єдин і коефіцієнти, що застосовую ться до розрахунку річної ор ендної плати у співвідношенн і до земельного податку, а сам е : мінімальний - 3, максимальн ий - 5, що відповідає вимогам ст.. 288 Податкового кодексу Укр аїни.
Згідно з додатком до рішенн я міської ради від 27.05.2011 р. № 116-08/УІ “Про плату за землю”, коефіці єнт, що застосовується для ро зрахунку річної орендної пла ти за землю визначається від повідно до класифікації виді в цільового призначення земе ль, в даному випадку для земел ь житлової та громадської за будови застосовується коефі цієнт 4.
Відповідно до п.1.3 договору оренди земельної ділянки, ці льове призначення земельної ділянки: землі роздрібної то ргівлі та комерційних послуг (1.11.3).
Згідно додатку до рішення в ід 27.05.2011 р. № 116-08/УІ коефіцієнт, яки й застосовується для розраху нку річної орендної плати дл я земель житлової та громадс ької забудови, які надані під будівництво та обслуговуван ня будівель торгівлі, відпов ідає підрозділу 03.07 (згідно до К ласифікації видів цільового призначення земель, затверд женої Наказом Держкомзему ві д 23.07.2011 р. № 548) та становить 4.
Позивачем на адресу відпо відача направлявся лист з пр опозицією підписання додатк ової угоди до договору оренд и землі, який був залишений ві дповідачем без відповіді (а.с . 11).
У листі Вищого господарськ ого суду України від 06.08.2008 р. № 01-8/4 71 "Про деякі питання практики застосування у вирішенні окр емих норм процесуального пра ва (за матеріалами справ, розг лянутих Верховним Судом Укра їни)", зокрема, зазначено: відп овідно до частини другої ста тті 124 Конституції України юри сдикція судів поширюється на всі правовідносини, що виник ають у державі. Як зазначено в резолютивній частині рішенн я Конституційного Суду Украї ни від 09.07.2002 у справі щодо офіці йного тлумачення положення ч астини другої статті 124 Консти туції України (справа про дос удове врегулювання спорів), п оложення частини другої стат ті 124 Конституції України щодо поширення юрисдикції судів на всі правовідносини, що вин икають у державі, в аспекті ко нституційного звернення нео бхідно розуміти так, що право особи (громадянина України, і ноземця, особи без громадянс тва, юридичної особи) на зверн ення до суду за вирішенням сп ору не може бути обмежене зак оном, іншими нормативно-прав овими актами. За таких обстав ин недотримання позивачем ви мог частини другої статті 188 Г осподарського кодексу Украї ни щодо обов'язку надсилання іншій стороні пропозицій пр о розірвання договору, у разі виникнення такої необхіднос ті, не позбавляє позивача пра ва звернутися за захистом по рушеного права шляхом вчинен ня прямого позову до відпові дача про розірвання оспорюва ного договору. Крім того, слід враховувати, що в силу ст.4 ГК У країни земельні відносини не є предметом регулювання цьо го Кодексу.
Статтею 30 Закону України "Пр о оренду землі" передбачено, щ о зміна умов договору оренди землі здійснюється за взаєм ною згодою сторін.
У разі недосягнення згоди щ одо зміни умов договору орен ди землі спір вирішується в с удовому порядку.
Отже, нормами чинного закон одавства передбачена можлив ість зміни умов за рішенням с уду на вимогу однієї із сторі н, у випадках, встановлених до говором, а тому колегія судді в вважає, що суд першої інстан ції правомірно задовольнив п озовні вимоги.
Пунктом 6.2.3 Договору сторон ами в договорі оренди земель ної ділянки передбачена можл ивість збільшення розміру ор ендної плати, а орендна плата за земельні ділянки державн ої та комунальної власності є регульованою ціною, тому за конодавча зміна граничного р озміру цієї плати є підставо ю для перегляду розміру орен дної плати, встановленої умо вами договору (постанова Вер ховного Суду України від 27.12.2010 р оку у справі № 27/15-10).
Встановивши підстави для з міни розміру орендної плати у договорі через його невідп овідність встановленому зак оном розміру, Орендодавець в праві вимагати від Орендаря приведення цього договору у відповідність до вимог закон одавства шляхом внесення від повідних змін (постанови Вищ ого господарського суду Укра їни у справах № 11/14-ПД-10 від 28.09.2010 ро ку, № 1/125 пд від 15.11.2010 року, № 19/132 пд ві д 17.11.2010 року, № 54/91-10 від 25.11.2010 року, № 11/ 171-10 від 23.12.2010 року).
Внесення змін до договору з дійснювалося судом першої ін станції не за умови з'ясуванн я додержання стороною процед урного порядку запропонуван ня змін, а у зв' язку з наявніс тю відповідних підстав, пере дбачених законодавством (пос танова Вищого господарськог о суду України від 02.02.2010 року у с праві № 32/175-09).
Заперечення відповідача щодо відсутності у договорі оренди земельної ділянки ум ов щодо надання пільги у розм ірі 20% від суми, що зараховуєть ся до місцевого бюджету, суд в важає необґрунтованими з огл яду на наступне.
Рішенням №116-08/УІ від 27.05.2011р. "По п лату за землю" Дніпродзержин ська міська рада встановила з 01.07.2011р. до 31.12.2012р. пільгу з земель ного податку у розмірі 20 відсо тків від суми, що зараховуєть ся до місцевого бюджету для п латників плати за землю, які в икористовують землі комерці йного використання та розмір річної орендної плати у міст і має бути визначений у співв ідношенні до земельного пода тку з урахуванням пільги.
Відповідно до ст.274 Податко вого кодексу України ставка податку за земельні ділянки, нормативну грошову оцінку я ких проведено, встановлюєтьс я у розмірі 1 відсотка від їх н ормативної грошової оцінки.
Статтею 286 Податкового код ексу України встановлений п орядок обчислення плати за з емлю, зокрема, встановлено, щ о платники плати за землю (крі м фізичних осіб) самостійно о бчислюють суму податку щорок у станом на 1 січня і не пізніш е 20 лютого поточного року пода ють відповідному органу держ авної податкової служби за м ісцезнаходженням земельної ділянки податкову деклараці ю на поточний рік за формою, вс тановленою у порядку, передб аченому статтею 46 цього Кодек су, з розбивкою річної суми рі вними частками за місяцями. П ри поданні першої декларації (фактичного початку діяльно сті як платника плати за земл ю) разом з нею подається довід ка (витяг) про розмір норматив ної грошової оцінки земельно ї ділянки, а надалі така довід ка подається у разі затвердж ення нової нормативної грошо вої оцінки землі.
Довідка про визначення но рмативної грошової оцінки зе мельної ділянки, що була вико нана на час укладання спірно го договору втратила чинніс ть у зв' язку з зазначеним рі шенням міської ради.
Отже, в договорі не може бу ти визначений розмір орендно ї плати у співвідношенні до з емельного податку з урахуван ням пільги з земельного пода тку в розмірі 20%.
На підставі викладеного, до води скаржника, викладені в а пеляційній скарзі, не є підст авою для скасування оскаржув аного рішення.
Керуючись статями 103-105 Госпо дарського процесуального ко дексу України, Дніпропетровс ький апеляційний господарсь кий суд, -
ПОСТАНОВИВ:
Апеляційну скаргу То вариства з обмеженою відпові дальністю “Сюрприз” м.Дніпро дзержинськ залишити без задо волення.
Рішення господарського су ду Дніпропетровської област і від 06.12.2011 р. у справі № 31/5005/12899/2011 зал ишити без змін.
Головуючий Р.М. Бахмат
Судді: Л.О.Лотоцька
О.С. Євстигнеєв
З оригіналом згідно:
Пом. судді І.Г.Логвиненко
06.03.2012 р.
Суд | Дніпропетровський апеляційний господарський суд |
Дата ухвалення рішення | 06.03.2012 |
Оприлюднено | 12.03.2012 |
Номер документу | 21782373 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Дніпропетровський апеляційний господарський суд
Бахмат Рауфа Муллахметовна
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Єременко Анна Валеріївна
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Єременко Анна Валеріївна
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Єременко Анна Валеріївна
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Єременко Анна Валеріївна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні