ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМ ІНІСТРАТИВНИЙ СУД
79018, м. Львів, вул. Чоловсь кого, 2
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
27 лютого 2012 р. № 2а-13916/11/1370
Львівський окружний ад міністративний суд
у складі: головуючого судді Дем' яновського Г.С.,
при секретарі Бугарі Д.Р.
з участю представників:поз ивача Бойцуна І.Є.,відпові дача : Пилип”юка А.М.
розглянувши у відкритому судовому засіданні адмініст ративну справу за позов ом Приватного підприємства „ Пустомитиагробуд” до Держав ної податкової інспекції у П устомитівському районі Льві вської області про скасуван ня податкового повідомленн я-рішення -
в с т а н о в и в :
Приватне підприємство „Пустомитиагробуд” звернул ось до Львівського окружного адміністративного суду із п озовом про скасування подат кового повідомлення-рішення Державної податкової інспек ції у Пустомитівському райо ні Львівської області ( далі - ДПІ у Пустомитівському рай оні Львівської області ) від 29 серпня 2011 року № 0001302350.
Позивач в судовому засідан ні позовні вимоги підтримав з мотивів, викладених у позов ній заяві, просив позов задов ольнити
Представник відповідача п росить в позові відмовити з м отивів, викладених у запереч енні.
Суд, заслухавши пояснення с торін, з' ясувавши обставини , на які позивач посилаються я к на підставу своїх вимог, дос лідивши докази, якими вони об ґрунтовуються, приходить до наступних висновків.
ДПІ у Пустомитівському рай оні проведено документальн у невиїзну перевірку ПП „Пус томитиагробуд” з питань прав омірності проведення взаємо розрахунків з ТзОВ „БМК „Укр енергосервіс” за липень 2010 ро ку.
В ході проведення перевірк и встановлено порушення п.п.7.4 .1.,7.4.5. п.7.4.,п.п.7.5.1. п.7.5. ст.7 Закону Укр аїни «Про податок на додану в артість», п.1 п.5. ст.203,п.1,п.2 ст.215,п.1 с т.216,ст.228,ст.626,ст.629,ст.655,ст.658,662 ЦК Укра їни, зокрема : завищено значен ня податкового кредиту з ПДВ на суму 21060,17 грн. по взаєморозра хунках з з ТзОВ „БМК „Укренер госервіс” за липень 2010 року.
Не погоджуючись із прийнят им рішенням ПП „Пустомитиаг робуд” оскаржило його до суд у ,покликаючись на те що ТзОВ „ БМК „Укренергосервіс” викон ало як субпідрядник ” ПП „Пус томитиагробуд” роботи по вла штуванню плит перекриття на добудові СШ № 74 в м.Рудно .
Роботи виконувались відпо відно до договору №16-с від 10.07.2010 р оку ,що підтверджується тако ж довідкою про вартість вико нання підрядних робіт за лип ень 2010 року та актом приймання виконаних будівельних робіт по липень 2010 року на загальну с уму 126361 грн. Роботи оплачені зг ідно податкової накладної.
. З наведених підстав просит ь в позові відмовити.
В підтвердження правової п озиції позивач представив на ступні документи :
-Договір № 15 на добудову СЗШ № 74 в с.м.т. Рудно, з додатками, згі дно умов якого \п.1.1.\ Генпідряд ник \ПП „Пустомитиагробуд”\ зобов”язується власними сил ами і засобами, в обумовлений строк у відповідності до зам овлення і вимог проектно-кош торисної документації, будів ельних норм і правил ,виконат и роботи на об”єкті :Добудова СЗШ №74 в с.м.т. Рудно,а Замовник зобов”язується прийняти і о платити виконані роботи.
-Договір №16-с \Добудова СШ №74\ від 10 липня 2010 року,згідно умов якого Підрядник \ТзОВ „БМК „У кренергосервіс”\ зобов”язує ться власними силами і засоб ами, в обумовлений строк у від повідності до замовлення і в имог проектно-кошторисної до кументації, будівельних норм і правил , виконати роботи по влаштуванню плит перекриття на добудові СЗШ №74 в с.м.т. Рудн о,а Замовник \ПП „Пустомитиаг робуд”\ зобов”язується прий няти і оплатити виконані роб оти. До договору доданий лока льний кошторис з відомістю р есурсів, розрахунок загально виробничих витрат,довідка пр о вартість виконаних будівел ьних робіт, а також Акт пр иймання виконаних будівельн их робіт по липень 2010 року на с уму 126361 грн., з відомістю ресурс ів.
-Ліцензію ,видану БМК „Укрен ергосервіс” на здійснення го сподарської діяльності ,пов” язаної із створенням об”єкті в архітектури , з додатками.
-податкову накладну від 31.07.2010 року на загальну суму з ПДВ 12636 8 грн.,
Відповідач у запереченні з азначив,що ДПІ у Пустомитівс ькому районі проведено доку ментальну невиїзну перевір ку ПП „Пустомитиагробуд” з п итань правомірності проведе ння взаєморозрахунків з ТзОВ „БМК „Укренергосервіс” за л ипень 2010 року.
В ході проведення перевірк и встановлено порушення п.п.7.4 .1.,7.4.5. п.7.4.,п.п.7.5.1. п.7.5. ст.7 Закону Укр аїни «Про податок на додану в артість», п.1 п.5. ст.203,п.1,п.2 ст.215,п.1 с т.216,ст.228,ст.626,ст.629,ст.655,ст.658,662 ЦК Укра їни, зокрема : завищено значен ня податкового кредиту з ПДВ на суму 21060,17 грн. по взаєморозра хунках з ТзОВ „БМК „Укренерг осервіс” за липень 2010 року.
ТзОВ „БМК „Укренергосерві с” зареєстровано у Куйбишевс ькому районі м.Донецька,оста ння декларація з податку на п рибуток подана :1 кв.2010 року ,зал ишки товарно-матеріальних ці нностей станом на 01.04.2010 року дор івнюють 0,00 грн. У товариства ві дсутні основні фонди, \ в т.ч. ск ладські приміщення для збері гання ТМЦ,транспортні засоби \,земля та нематеріальні акти ви в вартісному виразі.Кільк ість працюючих на підприємст ві :4 чол.в т.ч.:3 працювало за сум ісництвом. Документи на пере везення плит не подані,серти фікати якості на плити відсу тні.
Все це свідчить про укладен ня угоди без мети настання ре альних наслідків і тому в поз ові слід відмовити.
Судом встановлено наступн е :
ДПІ у Пустомитівському рай оні проведено документальн у невиїзну перевірку ПП „Пус томитиагробуд” з питань прав омірності проведення взаємо розрахунків з ТзОВ „БМК „Укр енергосервіс” за липень 2010 ро ку.
В ході проведення перевірк и встановлено порушення п.п.7.4 .1.,7.4.5. п.7.4.,п.п.7.5.1. п.7.5. ст.7 Закону Укр аїни «Про податок на додану в артість», п.1 п.5. ст.203,п.1,п.2 ст.215,п.1 с т.216,ст.228,ст.626,ст.629,ст.655,ст.658,662 ЦК Укра їни, зокрема : завищено значен ня податкового кредиту з ПДВ на суму 21060,17 грн. по взаєморозра хунках з ТзОВ „БМК „Укренерг осервіс” за липень 2010 року про що складено Акт від 11.08.2011 ро ку № 603\232\33424921 „Про результати док ументальної невиїздної пере вірки ПП „Пустомитиагробуд” з питань правомірності пров едення взаєморозрахунків з Т зОВ „БМК „Укренергосервіс” з а липень 2010 року.
На підставі даного Акту прийнято податкове повідом лення-рішення Державної пода ткової інспекції у Державної податкової інспекції у Пуст омитівському районі Львівсь кої області (далі - ДПІ у Пус томитівському районі Львівс ької області ) від 29 серпня 2011 р оку № 0001302350 за платежем - п одаток на додану вартість в с умі 26325 грн. ,в тому числі 21060 грн .-о сновного платіжу і 5265 грн.-штра фних санкцій.
Позивач представив наступ ні документи :
-Договір № 15 на добудову СЗШ № 74 в с.м.т. Рудно, з додаткоми, згі дно умов якого \п.1.1.\ Генпідряд ник \ПП „Пустомитиагробуд”\ зобов”язується власними сил ами і засобами, в обумовлений строк у відповідності до зам овлення і вимог проектно-кош торисної документації,будів ельних норм і правил ,виконат и роботи на об”єкті :Добудова СЗШ №74 в с.м.т. Рудно,а Замовник зобов”язується прийняти і о платити виконані роботи.
-Договір №16-с \Добудова СШ №74\ від 10 липня 2010 року,згідно умов якого Підрядник \ТзОВ „БМК „У кренергосервіс” зобов”язує ться власними силами і засоб ами, в обумовлений строк у від повідності до замовлення і в имог проектно-кошторисної до кументації, будівельних норм і правил , виконати роботи по влаштуванню плит перекриття на добудові СЗШ №74 в с.м.т. Рудн о,а Замовник \ПП „Пустомитиаг робуд”\ зобов”язується прий няти і оплатити виконані роб оти. До договору доданий лока льний кошторис з відомістю р есурсів, розрахунок загально виробничих витрат,довідка пр о вартість виконаних будівел ьних робіт,а також Акт при ймання виконаних будівельни х робіт по липень 2010 року на су му 126361 грн.,з відомістю ресурсі в.
-Ліцензію ,видану БМК „Укрен ергосервіс” на здійснення го сподарської діяльності ,пов” язаної із створенням об”єкті в архітектури ,з додатками.
-податкову накладну від 31.07.2010 року на загальну суму з ПДВ 12636 8 грн.,
Суд вважає,що надані доку менти є необхідними ,але недо статніми для визначення реал ьності господарських операц ій та формування податкового кредиту , враховуючи, що ДПІ у Пустомитівському районі Льв івської області в Акті пе ревірки визнало операції по зивача з ТзОВ „БМК „Укренерг осервіс” нікчемними.
Відповідно до вимог п. 3.2 ст.З Закону України 16.07.1999 року № 996-XIV „ Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україн і” (із змінами та доповненням и), бухгалтерський облік є обо в'язковим видом обліку, який в едеться підприємством. Фінан сова, податкова, статистична та інші види звітності, що вик ористовують грошовий вимірн ик грунтуються на даних бухг алтерського обліку.
Відповідно до п. п.2.4 п.2 По ложення „Про документальне з абезпечення записів в бухгал терському обліку”, затвердже ного Наказом Міністерства фі нансів України 05.06.1995 за № 168/704: „Пе рвинні документи (на паперов их і машинозчитувальних носі ях інформації) для надання їм юридичної сили і доказовост і повинні мати такі обов' яз кові реквізити: назва підпри ємства, установи, від імені як их складений документ, назва документа (форми), код форми, д ата і місце складання, зміст г осподарської операції та її вимірники (у натуральному і в артісному вираженні), посади , прізвища і підписи осіб, відп овідальних за дозвіл та здій сненні господарської операц ії і складання первинного до кумента”.
Згідно п.2.15 п.2 цього Положенн я: „Первинні документи підля гають обов'язковій перевірці працівниками, які ведуть бух галтерський облік, за формою і змістом, тобто перевіряєть ся наявність у документів об ов'язкових реквізитів та від повідність господарської оп ерації діючому законодавств у, логічна ув' язка окремих п оказників”.
Відповідно до п. п.2.16 п.2 Положе ння "забороняється приймати до виконання первинні докуме нти на операції, що суперечат ь законодавчим та нормативни м документам, встановленому порядку приймання, зберіганн я та витрачання грошових кош тів, товарно- матеріальних ці нностей та іншого майна, пору шують договірну і фінансову дисципліну, завдають шкоди д ержаві, власникам, іншим юрид ичним і фізичним особам. Такі документи повинні бути пере дані головному бухгалтеру пі дприємства установи для прий няття рішення".
Правила податкового облік у визначаються відповідними нормативними документами, щ о регламентують порядок опод аткування в Україні.
Виходячи з вимог Закону Укр аїни „Про бухгалтерський обл ік і фінансову звітність в Ук раїні” від 16.07.1999 р. № 996-ХІУ, обгрун тування відображення господ арських операцій в податково му обліку здійснюється на пі дставі даних бухгалтерськог о обліку.
Згідно ст.1, ст.9 Закону Україн и “Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Укр аїні” № 996-XIV від 16.07.99 року, із внесе ними змінами та доповненнями : господарська операція - дія а бо подія, яка викликає зміни в структурі активів та зобов' язань, власному капіталі під приємства; активи - ресурси, ко нтрольовані підприємством у результаті минулих подій, ви користання яких приведе до о тримання економічних вигод у майбутньому; підставою для б ухгалтерського обліку госпо дарських операцій є первинні документи, які фіксують факт и здійснення господарських о перацій. Первинні документи повинні бути складені на час здійснення господарської оп ерації, а якщо це не можливо - б езпосередньо після її закінч ення.
Підставою для ведення госп одарських операцій, згідно с т. 9 Закону України від 16.07.1999 року № 999-ХІУ "Про бухгалтерський об лік та фінансову звітність в Україні” (із змінами та допов неннями) є первинні та зведен і облікові документи, складе ні на паперових або машинних носіях і повинні мати такі об ов'язкові реквізити: назву до кумента (форми), дату і місце с кладання, назву підприємства від імені якого складено док умент, зміст та обсяг господа рської операції, одиницю вим іру господарської операції, посади осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність офо рмлення, особистий підпис ос оби, яка брала участь у здійсн енні господарської операції .
Таким чином, для надання п ервинним документам юридичн ої сили та доказовості, вони п овинні бути складені відпові дно до вимог чинного законод авства. Понесені витрати на в икористання у господарській діяльності послуг, повинні о формлятися відповідними док ументами, які б підтверджува ли фактичне отримання послуг .
Так, позивачем не представл ено докази доставки 12-ти метро вих плит з м.Камінець Подільс ька у Львівську область, тобт о товарно-транспортні наклад ні.
Відповідно до пункту 11.1 П равил перевезень вантажів ав томобільним транспортом в Ук раїні, затверджених наказом Міністерства транспорту Укр аїни від 14.10.1997 року №363 та зареєст рованих в Міністерстві юстиц ії України 20.02.1998 року за № 128/2568 (із з мінами і доповненнями) основ ними документами на перевезе ння вантажів є товарно-транс портні накладні та дорожні л исти вантажного автомобіля. Залежно від виду вантажу та й ого специфічних властивосте й до основних документів дод аються інші (ветеринарні, сан ітарні та якісні - сертифікат и, свідоцтва, довідки, паспорт и тощо), що визначається прави лами перевезень зазначених в антажів.
Відповідно до розділу 1 „Правил" товарно-транспортн а накладна - єдиний для всіх уч асників транспортного проце су юридичний документ, що при значений для списання товарн о-матеріальних цінностей, об ліку на шляху їх переміщення , оприбуткування, складськог о, оперативного та бухгалтер ського обліку, а також для роз рахунків за перевезення вант ажу та обліку виконаної робо ти.
Відповідно до пункту 11.4 „Пра вил" оформлення перевезень в антажів товарно- транспортни ми накладними здійснюється н езалежно від умов оплати за р оботу автомобіля.
Відповідно до пунк ту 11.5 „Правил" товарно-транспо ртну накладну на перевезення вантажів автомобільним тран спортом Замовник (вантажовід правник) повинен виписувати в кількості не менше чотирьо х екземплярів. Замовник (вант ажовідправник) засвідчує всі екземпляри товарно-транспор тної накладної підписом і пр и необхідності печаткою (шта мпом).
Згідно пунктом 11.7 „Пра вил" перший екземпляр товарн о-транспортної накладної зал ишається у Замовника (вантаж овідправника), другий - переда ється водієм (експедитором) в антажоодержувачу, третій і ч етвертий екземпляри, засвідч ені підписом вантажоодержув ача (у разі потреби й печаткою або штампом), передається Пер евізнику.
У випадку перевезення то вару залізницею оформляєтьс я комплект перевізних докуме нтів, затверджених наказом М іністерства транспорту Укра їни від 19.11.1998 року № 460, до якого на лежать: накладна, дорожня від омість, корінець дорожньої в ідомості та квитанція про пр иймання вантажу (п. 1.1 Правил оф ормлення перевізних докумен тів, затверджених наказом Мі ністерства транспорту Украї ни від 21.11.2000 року №644.
Непредставлення товар но-транспортних накладних су бпідрядником ставить під су мнів доставку означених плит на об”єкт субпідрядником - Тз ОВ „БМК „Укренергосервіс”.
Крім цього позивач не п редставив дозвіл-погодження Замовника- УКБ Департаменту житлового господарства та і нфраструктури Львівської мі ської ради на залучення до ви конання робіт в якості субпі дрядника ТзОВ „БМК „Укренер госервіс”, оскільки відповід но до п.п. 4.3.2. Договору №15 ПП „Пу стомитиагробуд” має право за лучати до виконання робіт су бпідрядників за погодженн ям із Засновником. З Догові ру №16-с „Добудова СШ №74 вбачає ться ,що останній з Замовн иком не погоджений. Також в вказаному пункті зазначено ,що Субпідрядники,що залучаю ться до виконання робіт ,пови нні відповідати таким вимога м : мати ліцензію \дозвіл\ на ви конання робіт, мати ресурс и \матеріальні,технічні,фіна нсові\ ,достатні для виконан ня робіт,тощо
Субпідрядник не відповіда є вказаним критеріям ,оскіль ки ТзОВ „БМК „Укренергосерві с”, зареєстровано у Куйбише вському районі м.Донецька, за лишки товарно-матеріальних ц інностей станом на 01.04.2010 року до рівнюють 0,00 грн. У товариства в ідсутні основні фонди, \ в т.ч. с кладські приміщення для збер ігання ТМЦ, транспортні засо би\,земля та нематеріальні ак тиви в вартісному виразі. Кіл ькість працюючих на підприєм стві :4 чол. в тому числі 3 працю вало за сумісництвом..
Перевіркою встановлено ,що остання декларація з податк у на прибуток подана ТзОВ „БМ К „Укренергосервіс” 1 кв.2010 рок у, тобто на момент залучення субпідрядником ,означене тов ариство податкову звітність не подавало , і тому ПДВ не спл ачувало.
Як передбачено п.1.7 ст. 1 Закону України «Про податок на додану вартість» пода тковий кредит - це сума, на яку платник податку має право зм еншити податкове зобов'язанн я звітного періоду, визначен а згідно з цим Законом.
Відповідно до п.7.3.1. Закону Ук раїни «Про податок на додану вартість»датою виникнення п одаткових зобов'язань з пост авки товарів (робіт, послуг) вв ажається дата, яка припадає н а податковий період, протяго м якого відбувається будь-як а з подій, що сталася раніше аб о дата зарахування коштів ві д покупця (замовника) на банкі вський рахунок платника пода тку як оплата товарів (робіт, п ослуг), що підлягають поставц і, а у разі поставки товарів (р обіт, послуг) за готівкові гро шові кошти - дата їх оприбутку вання в касі платника податк у, а при відсутності такої - да та інкасації готівкових кошт ів у банківській установі, що обслуговує платника податку , або дата відвантаження това рів, а для робіт (послуг)- дата о формлення документа, що засв ідчує факт виконання робіт (п ослуг) платником податку.
Відповідно до пп. 7.4.1 п. 7.4 ст. 7 Закону України «Про податок на додану вартість»подат ковий кредит звітного період у визначається виходячи із д оговірної (контрактної) варт ості товарів (послуг), але не в ище рівня звичайних цін, у раз і якщо договірна ціна на такі товари (послуги) відрізняєть ся більше ніж на 20 відсотків в ід звичайної ціни на такі тов ари (послуги), та складається і з сум податків, нарахованих (с плачених) платником податку за ставкою, встановленою пун ктом 6.1 статті 6 та статтею 81 цьо го Закону, протягом такого зв ітного періоду, зокрема, у зв'я зку з:
придбанням або виготовлен ням товарів (у тому числі при ї х імпорті) та послуг з метою їх подальшого використання в о податковуваних операціях у м ежах господарської діяльнос ті платника податку;
придбанням (будівництвом, с порудженням) основних фондів (основних засобів, у тому числ і інших необоротних матеріал ьних активів та незавершених капітальних інвестицій в не оборотні капітальні активи), у тому числі при їх імпорті, з метою подальшого використан ня у виробництві та/або поста вці товарів (послуг) для опода тковуваних операцій у межах господарської діяльності пл атника податку.
Право на нарахування подат кового кредиту виникає незал ежно від того, чи такі товари ( послуги) та основні фонди поч али використовуватися в опод атковуваних операціях у межа х господарської діяльності п латника податку протягом зві тного податкового періоду, а також від того, чи здійснював платник податку оподатковув ані операції протягом такого звітного податкового період у.
Якщо у подальшому такі това ри (послуги) починають викори стовуватися в операціях, які не є об'єктом оподаткування з гідно зі статтею 3 цього Закон у або звільняються від опода ткування згідно зі статтею 5 ц ього Закону, чи основні фонди переводяться до складу неви робничих фондів, то з метою оп одаткування такі товари (пос луги), основні фонди вважають ся проданими за їх звичайною ціною у податковому періоді , на який припадає початок так ого використання або перевед ення, але не нижче ціни їх прид бання (виготовлення, будівни цтва, спорудження).
Згідно п.п.7.4.4. п.7.4 ст. 7 Закону України «Про податок на дода ну вартість» якщо платни к податку придбаває (виго товляє) матеріальні та нем атеріальні активи (послуги ), які не призначаються для їх використання в господа рській діяльності такого пл атника, то сума податку, спл аченого у зв'язку з таким прид банням (виготовленням), не вк лючається до складу податков ого кредиту.
Відповідно до ст.213 Цивільно го кодексу України зміст пра вочину може бути витлумачени й стороною (сторонами). При тлу маченні змісту правочину бер уться до уваги однакове для в сього змісту правочину значе ння слів і понять, а також зага льноприйняте у відповідній с фері відносин значення термі нів. Якщо буквальне значення слів і понять, а також загальн оприйняте у відповідній сфер і відносин значення термінів не дає змоги з'ясувати зміст о кремих частин правочину, їхн ій зміст встановлюється порі внянням відповідної частини правочину зі змістом інших й ого частин, усім його зміс том, намірами сторін. Якщо за наведеними правилами нем ає можливості визначити спра вжню волю особи, яка вчинила п равочин, до уваги беруться мета правочину, зміст попер едніх переговорів, устал ена практика відносин між сторонами, звичаї ділово го обороту, подальша повед інка сторін, текст типово го договору та інші обстав ини, що мають істотне значенн я.
Тому суд приходить до висно вку ,що наведені вище факти с відчать про безтоварність го сподарської операції і про т е,що у сторін ПП Пустомитиагр обуд” та ТзОВ „БМК „Укрен ергосервіс”, була мета заві домо суперечна інтересам дер жави та суспільства, тому ДПІ правильно приходить до висн овку ,що відповідно до ст.215 ЦК У країни зазначена господарсь ка угода є нікчемною.
Відповідно до положень, за кріплених статтею 11 КАС Украї ни, розгляд і вирішення справ в адміністративних судах зд ійснюються на засадах змагал ьності сторін та свободи в на данні ними суду своїх доказі в і у доведенні перед судом їх переконливості.
Частиною 2 ст. 19 Конститу ції України та ч. 3 ст. 2 КА С України передбачено, що органи державної влади та ор гани місцевого самоврядуван ня, їх посадові особи зобов'яз ані діяти лише на підставі, в м ежах повноважень та у спосіб , що передбачені Конституціє ю та законами України.
Відповідно до ч. 1 ст. 13 За кону України «Про державну п одаткову службу в Україні »посадові особи органів дер жавної податкової служби зоб ов'язані дотримувати Констит уції і законів України, інших нормативних актів, прав та ох оронюваних законом інтересі в громадян, підприємств, уста нов, організацій, забезпечув ати виконання покладених на органи державної податкової служби функцій та повною мір ою використовувати надані їм права.
Згідно з ч.2 ст.69 КАС Україн и, докази суду надають осо би, які беруть участь у справі . Суд може запропонувати нада ти додаткові докази або витр ебувати додаткові докази за клопотанням осіб, які беруть участь у справі, або з власної ініціативи.
Відповідно до ч.1, ч.4 ст.70 КА С України належними є дока зи, які містять інформацію що до предмету доказування. Обс тавини, які за законом повинн і бути підтверджені певними засобами доказування, не мож уть підтверджуватися ніяким и іншими засобами доказуванн я, крім випадків, коли щодо так их обставин не виникає спору .
У відповідності до вимог ст . 71 КАСУ, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та зап еречення. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб' єкта владних повноваже нь обов' язок щодо доказуван ня правомірності свого рішен ня, дії чи бездіяльності покл адається на відповідача, якщ о він заперечує проти адміні стративного позову. А згідно ст. 86 цього Кодексу суд оцінює докази, які є у справі, за свої м внутрішнім переконанням, щ о ґрунтується на їх безпосер едньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні .
Відповідно до ст. 162 Кодек су адміністративного судочи нства України при вирішен ні справи по суті суд може зад овольнити адміністративний позов повністю або частково чи відмовити в його задоволе нні повністю або частково, у р азі задоволення адміністрат ивного позову суд може прийн яти постанову про визнання п ротиправними рішення суб'єкт а владних повноважень чи окр емих його положень, дій чи без діяльності і про скасування або визнання нечинним рішенн я чи окремих його положень, пр о поворот виконання цього рі шення чи окремих його положе нь із зазначенням способу йо го здійснення.
Доказами в адміністратив ному судочинстві є будь-які ф актичні дані, на підставі яки х суд встановлює наявність а бо відсутність обставин, що о бґрунтовують вимоги і запере чення осіб, які беруть участь у справі, та інші обставини, щ о мають значення для правиль ного вирішення справи. Ці дан і встановлюються судом на пі дставі пояснень сторін, трет іх осіб та їхніх представник ів, показань свідків, письмов их і речових доказів, висновк ів експертів (ст. 69 КАС України ).
За правилами, встановленим и ст. 71 КАС України, кожна сторо на повинна довести ті обстав ини, на яких ґрунтуються її ви моги та заперечення, крім вип адків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.
Позивач не довів обгрунтов аності позову і суд вважає,що в позові Приватного підприє мства „Пустомитиагробуд” п ро скасування податкового п овідомлення-рішення Державн ої податкової інспекції у Пу стомитівському районі Львів ської області від 29 серпня 2011 р оку № 0001302350 слід відмовити.
Керуючись ст.ст. 7-11, 14, 69-71, 86, 87, 159, 160- 167 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -
п о с т а н о в и в :
В позові Приватного під приємства „Пустомитиагробу д” про скасування податково го повідомлення-рішення Держ авної податкової інспекції у Пустомитівському районі Ль вівської області від 29 серпн я 2011 року № 0001302350 відмовити.
Постанова може бути оска ржена в апеляційному порядку до Львівського апеляційного адміністративного суду в по рядку та в строки, передбачен і ст.186 КАС України та набуває з аконної сили в порядку, перед баченому ст.254 КАС України.
Суддя:підпис-з оригіналом з вірено.
Суддя Де м”яновський Г.С.
Суд | Львівський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 27.02.2012 |
Оприлюднено | 19.03.2012 |
Номер документу | 21910190 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Дем'яновський Галій Семенович
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Дем'яновський Галій Семенович
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Дем'яновський Галій Семенович
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Дем'яновський Галій Семенович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні