ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
79018, м. Львів, вул. Чоловського, 2
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
20 лютого 2012 р. № 2а-12595/11/1370
Львівський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого –судді Лунь З.І.
за участю секретаря
судового засідання - ОСОБА_1,
представників сторін:
від позивача: ОСОБА_2,
від відповідача: ОСОБА_3,
розглянув у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом Львівського обласного центру зайнятості до Будинкоуправління №2 квартирно-експлуатаційного відділу м. Тернопіль про стягнення штрафу в сумі 37159,41 грн.
ВСТАНОВИВ:
Львівський обласний центр зайнятості звернувся до суду з позовом до Будинкоуправління №2 квартирно-експлуатаційного відділу м. Тернопіль про стягнення штрафу в сумі 37159,41 грн.
Заявою про уточнення позовних вимог від 21.12.2011 року №19-42630-11 позтвач просить стягнути з відповідача штраф в сумі 37159,41 грн. на користь Львівського обласного центру зайнятості.
Представник позивача в судовому засіданні позов підтримав з мотивів, викладених в позовній заяві, зазначивши, що відповідачем не було подано звіт про фактичне вивільнення працівників у квітні 2011 року, відтак на нього накладено штраф відповідно до вимог законодавства.
Представник відповідача в судовому засіданні проти позову заперечив з тих мотивів, що з 01.05.2011 року всі працівники установи були звільнені, відтак такий звіт не було кому подавати. В обгрунтування заперечення покликається також на наказ начальника квартирно-експлуатаційного відділу м. Тернопіль від 04.04.2011 року №21 про реформування Будинкоуправління №2 квартирно-експлуатаційного відділу м. Тернопіль та створення комендантської дільниці м. Броди КЕВ м. Тернопіль та наказ міністра оборони України від 29.06.2011 року №367 про ліквідацію Будинкоуправління №2 квартирно-експлуатаційного відділу м. Тернопіль
Розглянувши подані документи і матеріали, заслухавши пояснення представників сторін суд встановив наступне.
11.10.2011 року працівниками інспекції з контролю за дотриманням законодавства про зайнятість населення Львівського обласного центру зайнятості проведено перевірку дотримання вимог чинного законодавства про зайнятість населення Будинкоуправління №2 квартирно-експлуатаційного відділу м. Тернопіль, за наслідками якої складено Акт №118 перевірки дотримання законодавства України про зайнятість населення від 11.10.20110 року (далі- Акт перевірки).
З Акта перевірки вбачається, що відповідачем у зв'язку із змінами в організації виробництва і праці 15.04.2011 було звільнено 4 осіб: ОСОБА_4 –друкарку, ОСОБА_5 –робітника, ОСОБА_6 –техніка та ОСОБА_7 - бухгалтера.
Відповідно до ч.5 ст.20 Закону України «Про зайнятість населення»при вивільненні працівників (у тому числі працюючих пенсіонерів та інвалідів) у зв'язку із змінами в організації виробництва і праці, у тому числі ліквідацією, реорганізацією або перепрофілюванням підприємств, установ, організацій, скороченням чисельності або штату працівників, підприємства, установи, організації, незалежно від форми власності, повідомляють про це не пізніш як за два місяці в письмовій формі державну службу зайнятості, вказуючи підстави і строки вивільнення, найменування професій, спеціальностей, кваліфікації, розмір оплати праці, а в десятиденний строк після вивільнення - направляють списки фактично вивільнених працівників, зазначаючи в них інвалідів.
Судом встановлено, що форму №4-ПН (факт) про фактичне вивільнення працівників, затверджену наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 19.12.2005 року№420 до Бродівського районного центру зайнятості подано не було.
Суд не бере до уваги покликання відповідача на те, що наказом начальника квартирно-експлуатаційного відділу м. Тернопіль від 04.04.2011 року №21 про реформування Будинкоуправління №2 квартирно-експлуатаційного відділу м. Тернопіль та створення комендантської дільниці м. Броди КЕВ м. Тернопіль, згідно з яким відповідача було реорганізовано, та наказ міністра оборони України від 29.06.2011 року №367 про ліквідацію Будинкоуправління №2 квартирно-експлуатаційного відділу м. Тернопіль, відповідно до якого прийнято рішення про припинення відповідача та створення ліквідаціної комісії, у зв'язку з чим форму №4-ПН (факт) про фактичне вивільнення працівників не було можливості подати, з огляду на наступне.
Як вбачається з Довідки з Єдиного державного реєстру юридичних та фізичних осіб-підприємців, відповідно до запису «7»16.01.2012 року внесено рішення засновників (учасників) про юридичної особи або уповноваженого ним органу щодо припинення юридичної особи.
Відповідно до ст.18 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб –підприємців» Якщо відомості, які підлягають внесенню до Єдиного державного реєстру, були внесені до нього, то такі відомості вважаються достовірними і можуть бути використані в спорі з третьою особою, доки до них не внесено відповідних змін. Якщо відомості, які підлягають внесенню до Єдиного державного реєстру, є недостовірними і були внесені до нього, то третя особа може посилатися на них у спорі як на достовірні. Третя особа не може посилатися на них у спорі у разі, якщо вона знала або могла знати про те, що такі відомості є недостовірними. Якщо відомості, які підлягають внесенню до Єдиного державного реєстру, не були до нього внесені, вони не можуть бути
використані в спорі з третьою особою, крім випадків, коли третя особа знала або могла знати ці відомості.
Таким чином, станом на час вивільнення працівників, а також на час розгляду справи юридична особа Будинкоуправління №2 квартирно-експлуатаційного відділу м. Тернопіль не була припинена.
Відповідно до Інструкції щодо заповнення форми звітності №4-ПН (факт) «Звіт про фактичне вивільнення працівників»при вивільненні працівників у зв'язку із змінами в організації виробництва і праці, у тому числі ліквідацією, реорганізацією або перепрофілюванням підприємства, установи, організації, їх структурні підрозділи та філії, незалежно від форми власності, повинні у десятиденний строк після вивільнення інформувати про це центри зайнятості за місцем їх реєстрації як платника страхових внесків.
Таким чином звіт про фактичне вивільнення працівників відповідач повинен був подати до Львівського міського центру зайнятості протягом десяти днів, починаючи з 15.04.2011 року.
Відтак, суд не бере до уваги заперечення представника відповідача щодо того, що звіт про фактичне вивільнення працівників не міг бути поданим, оскільки з 01.05.2011 року всі працівники були звільнені, включаючи головного бухгалтера та директора.
Відповідно до абз.2 ч.5 ст.20 Закону України «Про зайнятість населення»у разі неподання або порушення строків подання цих даних стягується штраф у розмірі річної заробітної плати за кожного вивільненого працівника. Ці кошти зараховуються до Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття і використовуються для фінансування заходів по працевлаштуванню та соціального захисту вивільнюваних працівників.
Відповідно до наявних у матеріалах справи довідок Будинкоуправління №2 квартирно-експлуатаційного відділу м. Тернопіль річна заробітна плата бухгалтера становить 21 369,75 грн.; друкарки – 7853,58 грн.; робітника –2376, 00 грн., техніка –5560,08 грн.
Вимога Львівського обласного центру зайнятості від 13.10.2011 № 13-3421/0-11 щодо сплати вищезазначеного штрафу в добровільному порядку відповідачем не виконана.
Враховуючи зазначене вище, позовні вимоги, заявлені до Будинкоуправління №2 квартирно-експлуатаційного відділу м. Тернопіль про стягнення штрафу в сумі 37159,41 грн. є обґрунтованими та підлягають задоволенню.
Керуючись ст.ст. 7-11, 14, 69-71, 86, 87, 158, 160-163, 167 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
ПОСТАНОВИВ:
Адміністративний позов задовольнити повністю.
Стягнути з Будинкоуправління №2 квартирно-екаплуатаційного відділу м. Тернопіль (місцезнаходження: 80602, Львівська обл., м. Броди, вул. 22 січня, 82, ідентифікаційний код 24965133) на користь Львівського обласного центру зайнятості штраф у сумі 37159,41 грн. (тридцять сім тисяч сто п'ятдесят дев'ять) грн. 41 коп.
Постанова набирає законної сили в строк та в порядку, передбаченому ст. 254 Кодексу адміністративного судочинства України.
Апеляційна скарга подається до Львівського апеляційного адміністративного суду через Львівський окружний адміністративний суд строк та в порядку, передбаченому ст. 186 Кодексу адміністративного судочинства України.
В судовому засіданні оголошено вступну та резолютивну частини постанови.
Постанова в повному обсязі складена 17.02.2012 року.
Суддя Лунь З.І.
З оригіналом згідно
Суддя Лунь З.І.
Суд | Львівський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 20.02.2012 |
Оприлюднено | 20.03.2012 |
Номер документу | 21910730 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Лунь Зоряна Іванівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні