Постанова
від 13.02.2012 по справі 2а-0870/12240/11
ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АД МІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

13 лютого 2012 року о/об 09 го д. 58 хв. Спр ава № 2а-0870/12240/11

Запорізький окружний ад міністративний суд у складі головуючого судді Прасова О. О. при секретарі Тєтєрєв В.В., з а участю представника позива ча Дерев' янко Д.В., предс тавника відповідача Сілец ького Д.Ю. розглянувши у міс ті Запоріжжі у відкритому су довому засіданні адміністра тивну справу

за заявою Товариства з обме женою відповідальністю «Тор говий дім Альпіна»

до Державної податкової ін спекції у Комунарському райо ні м. Запоріжжя

про визнання протиправним наказу, визнання дій протипр авними,

ВСТАНОВИВ:

Товариство з обмеженою від повідальністю «Торговий дім Альпіна» (далі - позивач або ТОВ «Торговий дім Альпіна») з вернулось з адміністративнм позовом до Державної податк ової інспекції у Комунарсько му районі м. Запоріжжя (далі - відповідач або ДПІ у Комунар ському районі м. Запоріжжя) пр о: визнання протиправним нак азу відповідача №1203 від 25.07.2011 «Пр о проведення позапланової ви їзної документальної переві рки»; визнання протиправними дій відповідача з проведенн я позапланової виїзної докум ентальної перевірки позивач а з питань своєчасності, дост овірності, повноти нарахуван ня та сплати податку на додан у вартість при здійсненні фі нансово-господарських відно син з ТОВ «КТР», ТОВ «Фірма «Лі го», ПП «Старкад-Пром» за пері од з 01.04.2011 по 30.04.2011, результати якої оформлено актом №1400/2302/32765365 від 05.08 .2011.

В обґрунтування заявлених позовних вимог позивач у поз ові зазначив, що наказ відпов ідача №1203 від 25.07.2011 «Про проведен ня позапланової виїзної доку ментальної перевірки» є прот иправним, безпідставним, та т аким, що суперечить законода вству України, оскільки вида ний без додержання вимог пп.78. 1.1, пп.78.1.4 п.78.1 ст.78 Податкового код ексу України. Відповідь на за пит ДПІ у Комунарському райо ні м. Запоріжжя позивачем бул о надано. Крім того, позивач вв ажає, що у запиті ДПІ у Комунар ському районі м. Запоріжжя №56 33/10/23-217 від 22.06.2011 не зазначено підст ави для звернення до платник а податків за інформацією, пе редбачені абз.1-3 п.73.3 ст.73 Податк ового кодексу України. З вказ аних причин позивач, посилаю чись на приписи пп.78.1.1, пп.78.1.4 п.78.1 с т.78 Податкового кодексу Украї ни, вважає проведення позапл анової виїзної документальн ої перевірки неправомірним.

У судовому засіданні предс тавник позивача підтримав по зовні вимоги у повному обсяз і, просив позов задовольнити .

Представником відповідача надано до суду письмові запе речення в яких він зазначив, щ о на підставі направлень від 26.07.2011 за №1151, №1150, виданих ДПІ у Ком унарському районі м.Запоріжж я, фахівцями відділу перевір ок ризикових операцій управл іння податкового контролю юр идичних осіб ДПІ у Комунарсь кому районі м. Запоріжжя на пі дставі пп.78.1.1, пп.78.1.4 п.78.1 ст.78 Подат кового Кодексу України та ві дповідно до наказу ДПІ у Кому нарському районі м.Запоріжжя від 25.07.2011 за №1203, проведена позап ланова виїзна документальна перевірка позивача з питань своєчасності, достовірності , повноти нарахування та спла ти податку на додану вартіст ь при здійснені фінансово-го сподарських відносин з ТОВ « КТР» (код за ЄДРПОУ 37129158), ТОВ Фір ма «Ліго» (код за ЄДРПОУ 19305995), ПП «Старкад Пром» (код за ЄДРПОУ 36945503) за період з 01.04.2011 по 30.04.2011. Перев ірці передувало направлення запиту. Запит від 22.06.2011 (вих.№5633/10/23 -217) направлений на адресу пози вача у зв' язку з необхідніс тю надання пояснень та їх док ументального підтвердження по операціям з придбання тов арів у ТОВ «КТР» (код за ЄДРПОУ 37129158), ТОВ Фірма «Ліго» (код за ЄД РПОУ 19305995), ПП «Старкад Пром» (ко д за ЄДРПОУ 36945503) та включення ре зультатів таких операцій до податкового обліку з відпові дним їх відображенням у пода ткових деклараціях, розрахун ках, звітах, тощо. Ненадання ін формації за запитом стало пі дставою для видання наказу в ідповідача №1203 від 25.07.2011, який є п редметом спору, та проведенн я перевірки.

У судовому засіданні предс тавник відповідача проти по зову заперечував, просив у за доволенні позову відмовити.

Сторони, під час розгляду сп рави, у судовому засіданні по відомили, що ними надано всі н еобхідні документи для виріш ення спору по суті.

Вислухавши пояснення пред ставника позивача, заперечен ня представника відповідача , розглянувши матеріали спра ви, суд з' ясував наступне.

Відповідно до Довідки з Єди ного державного реєстру підп риємств та організацій Украї ни (ЄДРПОУ) позивач зареєстро ваний за адресою: 69063, м. Запоріж жя, проспект Леніна, буд.15. ТОВ « Торговий дім Альпіна» має ід ентифікаційний код 32765365.

Згідно наданого до суду нак азу начальника ДПІ у Комунар ському районі м.Запоріжжя №1203 від 25.07.2011 «Про проведення позап ланової виїзної документаль ної перевірки» співробітник ам відповідача наказано пров ести з 26.07.2011 позапланову виїзну документальну перевірку ТОВ «Торговий дім Альпіна» з пит ань своєчасності, достовірно сті, повноти нарахування та с плати податку на додану варт ість при здійснені фінансово -господарських відносин з ТО В «КТР» (код за ЄДРПОУ 37129158), ТОВ Ф ірма «Ліго» (код за ЄДРПОУ 19305995), ПП «Старкад Пром» (код за ЄДРП ОУ 36945503), за період з 01.04.2011 по 30.04.2011, три валістю 10 робочих днів. Наказ виданий відповідно до пп.78.1.1, п п.78.1.4 п.78.1 ст.78 Податкового Кодекс у України.

Відповідачем не надано до с уду направлень від 26.07.2011 за №1151, № 1150 виданих ДПІ у Комунарськом у районі м.Запоріжжя фахівця м відділу перевірок ризикови х операцій управління податк ового контролю юридичних осі б: Коваленку А.С., Мащенк о О.А. на проведення перевір ки ТОВ «Торговий дім Альпіна ». Не надано до суду і доказів ознайомлення уповноважених представників ТОВ «Торговий дім Альпіна» з цими направле ннями.

В акті №1400/2302/32765365 від 05.08.2011 «Про ре зультати позапланової докум ентальної виїзної перевірки Товариства з обмеженою відп овідальністю «Торговий дім А льпіна» (код ЄДРПОУ 32765365) з питан ь своєчасності, достовірност і, повноти нарахування та спл ати податку на додану вартіс ть при здійснені фінансово-г осподарських відносин з ТОВ «КТР» (код за ЄДРПОУ 37129158), ТОВ Фі рма «Ліго» (код за ЄДРПОУ 19305995), П П «Старкад Пром» (код за ЄДРПО У 36945503), за період з 01.04.2011 по 30.04.2011», зок рема, зазначено, що перевірка проведена на підставі пп.78.1.1, п п.78.1.4 п.78.1 ст.78 Податкового Кодекс у України та відповідно до на казу ДПІ у Комунарському рай оні м.Запоріжжя від 25.07.2011 за №1203.

Ані наказ начальника ДПІ у К омунарському районі м.Запорі жжя №1203 від 25.07.2011 «Про проведення позапланової виїзної докуме нтальної перевірки», ані акт перевірки №1400/2302/32765365 від 05.08.2011 - не містять у собі відомостей пр о підстави для проведення по запланової документальної в иїзної перевірки ТОВ «Торгов ий дім Альпіна». Не зазначено у вказаних документах і підс тав перевірки питань своєчас ності, достовірності, повнот и нарахування та сплати пода тку на додану вартість при зд ійснені фінансово-господарс ьких відносин саме з ТОВ «КТР », ТОВ Фірма «Ліго», ПП «Старка д Пром», а не з іншими контраге нтами позивача.

Судом досліджено запит від 22.06.2011 (вих.№5633/10/23-217) «Про надання пи сьмових пояснень та їх докум ентальних підтверджень», нап равлений на адресу позивача відповідно до приписів пп.20.1.6 п .20.1 ст.20, пп.78.1.1, пп.78.1.4 п.78.1 ст.78 Податко вого кодексу України.

За вказаним запитом податк овим органом вимагались від позивача пояснення та їх док ументальне підтвердження з п итань придбання товарів (пос луг) у ТОВ «КТР», ТОВ Фірма «Лі го», ПП «Старкад Пром» у квітн і 2011 року та включення таких оп ерацій до податкового обліку з відповідним їх відображен ням у податкових деклараціях (розрахунках, звітах тощо). Пр и цьому, з яких саме питань под атковий орган бажає отримати від ТОВ «Торговий дім Альпін а» пояснення - у запиті не за значено. Запит містить у собі лише вимогу надання докумен тів, зокрема: угод (контрактів ) на придбання товарів, наклад них на придбання, довіреност ей на отримання товарів (посл уг), платіжних документів, згі дно яких здійснювались розра хунки за поставлений товар (п ослуги), інформації про дебіт орську або кредиторську забо ргованість з зазначеними кон трагентами, про транспортува ння поставленого товару та в антажні роботи - договори н а перевезення, транспортне е кспедирування та документи п ро їх виконання.

За відповіддю позивача (вих .№176) від 08.07.2011 «Щодо надання пись мових пояснень та їх докумен тальних підтверджень» відпо відач не обґрунтував, відпов ідно до яких підстав, передба чених абз.1-3 п.73.3 ст.73 Податковог о кодексу України витребуван о інформацію та документи. То му, на підставі абз.5 п.73.3 ст.73 Под аткового кодексу України ТОВ «Торговий дім Альпіна» не вб ачає правових підстав для на дання інформації та її докум ентальних підтверджень.

Позов підлягає задоволенн ю виходячи з нижче зазначено го.

1. Згідно з пп.20.1.6 п.20.1 ст.20 П одаткового кодексу України о ргани державної податкової с лужби мають право: для здійсн ення функцій, визначених под атковим законодавством, отри мувати безоплатно від платни ків податків, у тому числі бла годійних та інших неприбутко вих організацій, у порядку, ви значеному цим Кодексом, інфо рмацію, довідки, копії докуме нтів (засвідчені підписом пл атника податків або його пос адовою особою та скріплені п ечаткою (за наявності)) про фін ансово-господарську діяльні сть, отримувані доходи, видат ки платників податків та інш у інформацію, пов' язану з об численням та сплатою податкі в, дотриманням вимог іншого з аконодавства, здійснення кон тролю за яким покладено на ор гани державної податкової сл ужби, а також фінансову та ста тистичну звітність, в порядк у та на підставах, визначених цим Кодексом.

Як зазначено у п.73.3 ст.73 Податк ового кодексу України, орган и державної податкової служб и мають право звернутися до п латників податків та інших с уб'єктів інформаційних відно син із письмовим запитом про подання інформації (вичерпн ий перелік та підстави надан ня якої встановлено законом) , необхідної для виконання по кладених на органи державної податкової служби функцій, з авдань, та її документальног о підтвердження. Такий запит підписується керівником (за ступником керівника) органу державної податкової служби і повинен містити перелік ін формації, яка запитується, та документів, що її підтверджу ють, а також підстави для наді слання запиту. Письмовий зап ит про подання інформації на дсилається платнику податкі в або іншим суб' єктам інфор маційних відносин за наявнос ті хоча б однієї з таких підст ав: 1) за результатами аналізу податкової інформації, отрим аної в установленому законом порядку, виявлено факти, які с відчать про порушення платни ком податків податкового, ва лютного законодавства, закон одавства у сфері запобігання та протидії легалізації (від миванню) доходів, одержаних з лочинним шляхом, або фінансу ванню тероризму та іншого за конодавства, контроль за дот риманням якого покладено на органи державної податкової служби; 2) для визначення рівн я звичайних цін на товари (роб оти, послуги) під час проведен ня перевірок; 3) виявлено недос товірність даних, що містять ся у податкових деклараціях, поданих платником податків; 4) щодо платника податків пода но скаргу про ненадання таки м платником податків податко вої накладної покупцю або пр о порушення правил заповненн я податкової накладної; 5) у ра зі проведення зустрічної зві рки; 6) в інших випадках, визнач ених цим Кодексом. Запит вваж ається врученим, якщо його на діслано поштою листом з пові домленням про вручення за по датковою адресою або надано під розписку платнику податк ів або іншому суб'єкту інформ аційних відносин або його по садовій особі. Платники пода тків та інші суб'єкти інформа ційних відносин зобов'язані подавати інформацію, визначе ну у запиті органу державної податкової служби, та її доку ментальне підтвердження про тягом одного місяця з дня, що н астає за днем надходження за питу (якщо інше не передбачен о цим Кодексом). У разі коли за пит складено з порушенням ви мог, викладених в абзацах пер шому та другому цього пункту , платник податків звільняєт ься від обов'язку надавати ві дповідь на такий запит. «…» По рядок отримання інформації о рганами державної податково ї служби за їх письмовим запи том визначається Кабінетом М іністрів України.

Відповідно до вимог п.10 «Пор ядку періодичного подання ін формації органам державної п одаткової служби та отриманн я інформації зазначеними орг анами за письмовим запитом», затвердженого 27.12.2010 постаново ю Кабінету Міністрів України №1245, запит щодо отримання пода ткової інформації від платни ків податків та інших суб'єкт ів інформаційних відносин оф ормляється на бланку органу державної податкової служби та підписується керівником (заступником керівника) зазн аченого органу. У запиті зазн ачаються: посилання на норми закону, відповідно до яких ор ган державної податкової слу жби має право на отримання та кої інформації; підстави для надіслання запиту; опис інфо рмації, що запитується, та в ра зі потреби перелік документі в, що її підтверджують.

У п.1 «Порядку періодичного подання інформації органам д ержавної податкової служби т а отримання інформації зазна ченими органами за письмовим запитом», затвердженого 27.12.2010 п остановою Кабінету Міністрі в України №1245, зазначено, що под аткова інформація - це суку пність відомостей і даних, що створені або отримані суб'єк тами інформаційних відносин у процесі діяльності і необх ідні для реалізації покладен их на органи державної подат кової служби завдань і функц ій.

Питання збору податкової і нформації регламентовані ст .72 Податкового кодексу Україн и.

Аналізуючи надані сторона ми докази суд приходить до ви сновку, що ДПІ у Комунарськом у районі м.Запоріжжя у запиті від 22.06.2011 (вих.№5633/10/23-217) «Про наданн я письмових пояснень та їх до кументальних підтверджень» підстави для надіслання зап иту (передбачені п.73.3 ст.73 Подат кового кодексу України), опис інформації, що запитується - не зазначені. Податковим орг аном вимагалися пояснення бе з зазначення питань, які необ хідно висвітлити платнику по датків. Будь-яку податкову ін формацію, у розумінні ст.ст.72-73 Податкового кодексу України , п.1 «Порядку періодичного под ання інформації органам держ авної податкової служби та о тримання інформації зазначе ними органами за письмовим з апитом» - відповідачем не в итребувано.

З вказаних причин суд вважа є, що запит відповідача склад ено з порушенням вимог, викла дених в абз.1 та 2 п.73.3 ст.73 Податко вого кодексу України.

Згідно з п.15 «Порядку період ичного подання інформації ор ганам державної податкової с лужби та отримання інформаці ї зазначеними органами за пи сьмовим запитом», затверджен ого 27.12.2010 постановою Кабінету М іністрів України №1245, лист суб ' єкта інформаційних віднос ин, що надсилається на запит о ргану державної податкової с лужби, повинен містити: номер та дату запиту органу держав ної податкової служби, на яки й надається відповідь; інфор мацію, що запитується органо м державної податкової служб и.

Як зазначено у п.16 «Порядку п еріодичного подання інформа ції органам державної податк ової служби та отримання інф ормації зазначеними органам и за письмовим запитом», затв ердженого 27.12.2010 постановою Каб інету Міністрів України №1245, у разі коли запит складено з по рушенням вимог, визначених у пунктах 9 і 10 цього Порядку, суб ' єкт інформаційних відноси н звільняється від обов' язк у надавати відповідь на таки й запит.

З урахуванням викладеного , позивач, як суб' єкт інформа ційних відносин, відповідно до вимог п.73.3 ст.73 Податкового к одексу України - звільнений від обов' язку надати відпо відь на запит відповідача ві д 22.06.2011 (вих.№5633/10/23-217).

2. Податковий контроль - це система заходів, що вжив аються контролюючими органа ми з метою контролю правильн ості нарахування, повноти і с воєчасності сплати податків і зборів, а також дотримання з аконодавства з питань регулю вання обігу готівки, проведе ння розрахункових та касових операцій, патентування, ліце нзування та іншого законодав ства, контроль за дотримання м якого покладено на контрол юючі органи «…» (п.61.1 ст.61 Податк ового кодексу України).

Відповідно до ст.10 Закону Ук раїни «Про державну податков у службу в Україні» державні податкові інспекції в район ах, містах без районного поді лу, районах у містах, міжрайон ні та об'єднані спеціалізова ні державні податкові інспек ції виконують такі функції: « ...» проводять перевірки факті в приховування і заниження с ум податків та зборів (обов'яз кових платежів) у порядку, вст ановленому цим Законом та ін шими законами України.

Згідно з пп.75.1.2 п.75.1 ст.75 Податко вого кодексу України докумен тальною перевіркою вважаєть ся перевірка, яка проводитьс я на підставі податкових дек ларацій (розрахунків), фінанс ової, статистичної та іншої з вітності, регістрів податков ого та бухгалтерського облік у, ведення яких передбачено з аконом, первинних документів , які використовуються в бухг алтерському та податковому о бліку і пов'язані з нарахуван ням і сплатою податків та збо рів, виконанням вимог іншого законодавства, контроль за д отриманням якого покладено н а органи державної податково ї служби, а також отриманих в у становленому законодавство м порядку органом державної податкової служби документі в та податкової інформації, у тому числі за результатами п еревірок інших платників под атків.

Відповідно до п.78.1.1 п.78.1 ст.78 ПК У країни документальна позапл анова виїзна перевірка здійс нюється за наслідками переві рок інших платників податків або отримання податкової ін формації виявлено факти, що с відчать про можливі порушенн я платником податків податко вого, валютного та іншого зак онодавства, контроль за дотр иманням якого покладено на о ргани державної податкової с лужби, якщо платник податків не надасть пояснення та їх до кументальні підтвердження н а обов'язковий письмовий зап ит органу державної податков ої служби протягом 10 робочих д нів з дня отримання запиту.

Згідно з п.78.1.4 п.78.1 ст.78 ПК Україн и документальна позапланова виїзна перевірка проводитьс я посадовими особами органу державної податкової служби у разі, якщо виявлено недосто вірність даних, що містяться у податкових деклараціях, по даних платником податків, як що платник податків не надас ть пояснення та їх документа льні підтвердження на письмо вий запит органу державної п одаткової служби протягом де сяти робочих днів з дня отрим ання запиту.

Оскільки підставою для вид ання наказу №1203 від 25.07.2011 «Про пр оведення позапланової виїзн ої документальної перевірки » ДПІ у Комунарському районі м. Запоріжжя зазначено саме п п.78.1.1, пп.78.1.4 п.78.1 ст.78 Податкового К одексу України, то обов' язк овою умовою здійснення виїзн ої позапланової перевірки ТО В «Торговий дім Альпіна» пов инен бути факт не надання так им платником податків протяг ом 10 робочих днів з дня отрима ння запиту податкового орган у пояснень та їх документаль ного підтвердження.

Судом з' ясовано, що позива ч, як суб' єкт інформаційних відносин, згідно приписів п.73 .3 ст.73 Податкового кодексу Укр аїни - звільнений від обов' язку надавати відповідь на з апит відповідача від 22.06.2011 (вих. №5633/10/23-217).

У зв' язку з цим, наказ №1203 ві д 25.07.2011 «Про проведення позапла нової виїзної документально ї перевірки» прийнятий орган ом державної податкової служ би з порушенням вимог податк ового законодавства України .

Таким чином, суд приходить д о висновку, що у відповідача б ули відсутні необхідні обста вини для проведення документ альної позапланової виїзної перевірки ТОВ «Торговий дім Альпіна», визначені пп.78.1.1., пп.7 8.1.4 п.78.1 ст.78 Податкового кодексу України. Звідси перевірка пр изначена та проведена протип равно.

Наявність інших обставин д ля проведення документально ї перевірки, визначених ст.78 П одаткового кодексу України, відповідачем у судовому засі данні не доведено.

Відповідно до ч.2 ст.19 Констит уції України органи державно ї влади та органи місцевого с амоврядування, їх посадові о соби зобов' язані діяти лише на підставі, в межах повноваж ень та у спосіб, що передбачен і Конституцією та законами У країни.

Підсумовуючи викладене, су д приходить до висновку, що по зовні вимоги ТОВ «Торговий д ім Альпіна» підлягають задов оленню. Доводи відповідача с удом не приймаються до уваги виходячи з вище зазначеного .

За приписами ч.1-2 ст.87 КАС Укра їни судові витрати складають ся із судового збору та витра т, пов' язаних з розглядом сп рави. Розмір судового збору, п орядок його сплати, повернен ня і звільнення від сплати вс тановлюються законом.

Відповідно до ч.1 ст.94 КАС Укр аїни якщо судове рішення ухв алене на користь сторони, яка не є суб'єктом владних повнов ажень, суд присуджує всі здій снені нею документально підт верджені судові витрати з Де ржавного бюджету України (аб о відповідного місцевого бюд жету, якщо іншою стороною був орган місцевого самоврядува ння, його посадова чи службов а особа).

Згідно листа Вищого адміні стративного суду України від 21.11.2011 №2135/11/13-11 судам у резолютивні й частині судового рішення с лід зазначати обов' язок орг ану Державної казначейської служби України стягнути суд ові витрати із Державного бю джету України шляхом їх безс пірного списання із рахунку суб' єкта владних повноваже нь-відповідача.

Керуючись ст.ст.2, 71, 72, 94, 158-163, 183-2 КАС України суд -

ПОСТАНОВИВ:

Позов задовольнити.

Визнати протиправним нака з Державної податкової інспе кції у Комунарському районі м. Запоріжжя №1203 від 25.07.2011 «Про пр оведення позапланової виїзн ої документальної перевірки ».

Визнати протиправними дії Державної податкової інспек ції у Комунарському районі м . Запоріжжя з проведення поза планової виїзної документал ьної перевірки Товариства з обмеженою відповідальністю «Торговий дім Альпіна» з пит ань своєчасності, достовірно сті, повноти нарахування та с плати податку на додану варт ість при здійсненні фінансов о-господарських відносин з Т ОВ «КТР», ТОВ «Фірма «Ліго», ПП «Старкад-Пром» за період з 01.04. 2011 по 30.04.2011, результати якої офор млено актом №1400/2302/32765365 від 05.08.2011.

Зобов' язати орган Держав ної казначейської служби Укр аїни стягнути з Державного б юджету України в особі суб' єкта владних повноважень - Державної податкової інспек ції у Комунарському районі м . Запоріжжя на користь Товари ства з обмеженою відповідаль ністю «Торговий дім Альпіна» судові витрати у сумі 28 (двадц ять вісім) грн. 23 коп.

Постанова суду першої інст анції набирає законної сили у строк та порядок визначени й ст.ст.167, 186, 254 КАС України.

Постанова суду першої інст анції оскаржується у строк т а порядок встановлений ст.ст .167, 186 КАС України.

Постанову у повному обсязі виготовлено 17.02.2012.

Суддя (підпис ) О.О. Прасов

Дата ухвалення рішення13.02.2012
Оприлюднено21.03.2012
Номер документу21951691
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-0870/12240/11

Ухвала від 13.02.2012

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Прасов Олександр Олександрович

Постанова від 13.02.2012

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Прасов Олександр Олександрович

Постанова від 13.02.2012

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Прасов Олександр Олександрович

Ухвала від 16.01.2012

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Прасов Олександр Олександрович

Ухвала від 28.12.2011

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Прасов Олександр Олександрович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні