Харківський окружний адміністративний суд
61004 м. Харків вул. Мар'їнська, 18-Б-3
У Х В А Л А
05.03.2012 р. № 2а- 4161/10/2070
Харківський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Волкова Л.М. розглянувши в приміщенні суду в порядку письмового провадження заяву у Відділу державної виконавчої служби Харківського районного управління юстиції Харківської області про відстрочку виконання судового рішення за адміністративним позовом Контрольно-ревізійного управління в Харківській області до Комунального житлово-експлуатаційного підприємства Циркунівської сільської ради про зобов’язання вчинити певні дії,-
ВСТАНОВИВ:
Заявник –Відділ державної виконавчої служби Харківського районного управління юстиції Харківської області звернувся до Харківського окружного адміністративного суду з заявою про відстрочку виконання виконавчого листа по справі за 2а-4161/10/2070, виданого 02.02.2011 року Харківським окружним адміністративним судом про зобов’язання Комунальне житлово-експлуатаційне підприємство Циркунівської сільської ради виконати вимогу КРУ в Харківській області від 09.04.2009 року № 120-15/523, а саме: вжити заходи по перерахуванню до місцевого бюджету коштів в сумі 5729,01 грн., отриманих від продажу комунального майна; вжити заходи виплаті компенсації громадянам втрати частини Грошових доходів в зв’язку з порушенням строків їх виплати в сумі 4164,31 грн., до повного виконання боржником –КЖЕП Циркунівської сільської ради, код ЄДРПОУ25188105 рішень судів, щодо стягнення заборгованості на користь юридичних осіб та держави за зведеним виконавчим провадженням.
В обґрунтування заяви про відстрочення виконання постанови, заявником зазначено наступне.
В ході виконання рішення Харківського окружного адміністративного суду зобов’язального характеру з’ясувалось, що на примусовому виконані у відділі ДВС Харківського РУЮ Харківської області до пред’явлення вищевказаного рішення суду, на той час перебувало на примусовому виконанні зведене виконавче провадження по виконанню виконавчих документів, щодо стягнення заборгованості з боржника на користь юридичних осіб та держави. 11.11.2009 року та 29.12.2010 року державним виконавцем винесені постанови про арешт коштів боржника, відповідно до яких накладено арешти на грошові кошти, які знаходились на усіх розрахункових розрахунках належних боржнику. На підставі вищезазначеного вбачається, що боржник не має можливості самостійно виконати вищевказане рішення Харківського адміністративного суду зобов’язального характеру, так як є юридичною особою та здійснює фінансові операції виключно з належних йому рахунків.
В судове засідання заявник та зацікавлені особи не прибули, про час, дату та місце судового засідання були повідомлені належним чином (а.с. 78-79).
Відповідно до ч. 2 ст. 263 КАС України неприбуття у судове засідання осіб, які були належним чином повідомлені про дату, час і місце розгляду справи, не перешкоджає судовому розгляду.
Суд вважає, що сторони є належним чином повідомленими про дату, час та місце судового засідання, потреба заслухати свідка чи експерта відсутня, перешкод для розгляду справи у судовому засіданні немає, а тому суд вважає що справу слід розглянути за наявними в ній матеріалами в порядку письмового провадження з огляду на ч. 6 ст. 128 КАС України.
Суд, дослідивши заяву про відстрочення виконання постанови Харківського окружного адміністративного суду від 22.07.2010р. по справі за адміністративним позовом Контрольно-ревізійного управління в Харківській області до Комунального житлово-експлуатаційного підприємства Циркунівської сільської ради про зобов’язання вчинити певні дії та додані до неї документи, прийшов до висновку про відмову в задоволенні вказаної заяви, з огляду на наступне.
Постановою Харківського окружного адміністративного суду від 22.07.2010р. було задоволено в повному обсязі адміністративний позов Контрольно-ревізійного управління в Харківській області до Комунального житлово-експлуатаційного підприємства Циркунівської сільської ради про зобов’язання вчинити певні дії.
Відповідно до ч. 1 ст. 255 КАС України постанова або ухвала суду, яка набрала законної сили, є обов’язковою для осіб, які беруть участь у справі, для їхніх правонаступників, а також для всіх органів, підприємств, установ та організацій, посадових чи службових осіб, інших фізичних осіб і підлягає виконанню на всій території України.
Судом встановлено, що постанова Харківського окружного адміністративного суду від 22.07.2010р. за адміністративним позовом Контрольно-ревізійного управління в Харківській області до Комунального житлово-експлуатаційного підприємства Циркунівської сільської ради про зобов’язання вчинити певні дії була звернута позивачем до примусового виконання, виконавче провадження відкрито 14.04.2011р., що підтверджується Постановою про відкриття виконавчого провадження, винесеної головним державним виконавцем Харківського ВДВС РУЮ в Харківській області Ігнатенко О.Б.
Згідно з ч. 1 ст. 263 КАС України за наявності обставин, що ускладнюють виконання судового рішення (відсутність коштів на рахунку, відсутність присудженого майна в натурі, стихійне лихо тощо), державний виконавець може звернутися до адміністративного суду першої інстанції, незалежно від того, суд якої інстанції видав виконавчий лист, що видав виконавчий лист, із поданням, а особа, яка бере участь у справі, та сторона виконавчого провадження - із заявою про відстрочення або розстрочення виконання, зміну чи встановлення способу і порядку виконання судового рішення. Питання про відстрочення або розстрочення виконання, зміну чи встановлення способу і порядку виконання судового рішення може бути розглянуто також за ініціативою суду.
Відповідно до ч. 2 ст. 263 КАС України, Суд розглядає питання про відстрочення або розстрочення виконання, зміну чи встановлення способу і порядку виконання судового рішення в десятиденний строк у судовому засіданні з повідомленням державного виконавця або сторони виконавчого провадження, що звернулися із поданням (заявою), та осіб, які беруть участь у справі, та у виняткових випадках може відстрочити або розстрочити виконання, змінити чи встановити спосіб і порядок виконання рішення. Неприбуття у судове засідання осіб, які були належним чином повідомлені про дату, час і місце розгляду справи, не перешкоджає судовому розгляду. У разі прийняття рішення про відстрочення чи розстрочення виконання постанови в адміністративній справі суд змінює строк подання суб'єктом владних повноважень звіту про виконання такої постанови.
З аналізу положень ст. 263 КАС України вбачається, що відстрочення виконання судового рішення є правом суду, що постановив судове рішення, у разі наявності виключних обставин, що ускладнюють виконання прийнятого рішення.
Суд вважає, що наведені заявником –Відділом державної виконавчої служби Харківського районного управління юстиції Харківської області - підстави в обґрунтування необхідності відстрочення виконання постанови Харківського окружного адміністративного суду від 22.07.2010р. по справі за адміністративним позовом Контрольно-ревізійного управління в Харківській області до Комунального житлово-експлуатаційного підприємства Циркунівської сільської ради про зобов’язання вчинити певні дії, не можуть бути визнані судом обставинами, які у розумінні ч. 2 ст. 263 КАС України, ускладнюють виконання судового рішення.
Заявником не надано до суду жодних доказів в обґрунтування наявності обставин, що роблять об’єктивно неможливим виконання рішення суду з моменту набуття ним законної сили.
Враховуючи викладене, керуючись ст. 263, ч. 1 ст. 255 КАС України, суд,-
У Х В А Л И В:
1. В задоволенні заяви Відділу державної виконавчої служби Харківського районного управління юстиції Харківської області про відстрочення виконання постанови Харківського окружного адміністративного суду від 22.07.2010р. по справі за адміністративним позовом Контрольно-ревізійного управління в Харківській області до Комунального житлово-експлуатаційного підприємства Циркунівської сільської ради про зобов’язання вчинити певні дії- відмовити.
2. Ухвала може бути оскаржена в апеляційному порядку до Харківського апеляційного адміністративного суду через Харківський окружний адміністративний суд шляхом подачі апеляційної скарги протягом п'яти днів з дня проголошення ухвали. Якщо ухвалу було постановлено у письмовому провадженні або без виклику особи, яка її оскаржує, апеляційна скарга подається протягом п'яти днів з дня отримання копії ухвали.
3. Ухвала набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги. Якщо апеляційна скарга не була подана у встановлений строк, ухвала набирає законної сили після закінчення цього строку. У разі подання апеляційної скарги ухвала, якщо її не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.
Суддя Волкова Л.М.
Суд | Харківський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 05.03.2012 |
Оприлюднено | 21.03.2012 |
Номер документу | 21958174 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Харківський окружний адміністративний суд
Волкова Л.М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні