ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВ НИЙ СУД
АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИ М
вул. Севастопольська, 4 3, м. Сімферополь, Автономна Республіка Крим, Україна, 95013
ПОСТАНОВА
Іменем України
19 березня 2012 р. Справа №2а-3574/11/0170/1
(16:36) м.Сімфероп оль
Окружний адміністра тивний суд Автономної Респуб ліки Крим у складі головуючо ї судді Трещової О.Р., при секр етарі Веретенниковій Ю.В., за участю
представників позивача - ОСОБА_1, ОСОБА_2,
розглянувши у відкритому с удовому засіданні адміністр ативну справу
за позовом Товариства з об меженою відповідальністю « Катран - 95» до Державної по даткової інспекції в м.Сімф ерополі АР Крим
про скасування податкових повідомлень - рішень,
ВСТАН ОВИВ:
До Окружного адмініс тративного суду Автономної Р еспубліки Крим звернулось з адміністративним позовом Т овариство з обмеженою відпо відальністю «Катран - 95» до Державної податкової інсп екції в м.Сімферополі АР Крим про скасування податковог о повідомлення - рішення Де ржавної податкової інспекц ії в м.Сімферополі на загальн у суму податкового зобов' я зання (з урахуванням штрафн их (фінансових) санкцій) 114751,50 гр ивень № 0023122301/0 від 27.08.2010 року (№ 0023 122301/1 від 09.11.2010 року, № 0023122301/2 від 19.01.2011 р оку).
Адміністративний позов м отивований тим, що за період з 12.08.2010 р. по 13.08.2010 р. ДПІ в м. Сімфер ополі була проведена докумен тальна невиїзна перевірка ТО В «Катран-95» з питань встановл ених розбіжностей за результ атами автоматизованого спів ставлення розшифровок подат кових зобов' язань та податк ового кредиту в розрізі конт рагентів за серпень, листопа д, грудень 2009 р.
Позивач зазначає, що за резу льтатами перевірки був склад ений акт від 13.08.2010 р. №10838/23-2/23435769.
Позивач зауважує, що на підс таві висновків акту 27.08.2010 р. ДПІ в м. Сімферополі прийняла под аткове повідомлення-рішення №0023122301/0 про визначення (донарах ування) податкового зобов' я зання з ПДВ у сумі 114 751,50 грн., у т.ч . 76 501,00 грн. основного платежу та 38 250,50 грн. штрафних (фінансових ) санкцій.
Позивач пояснює, що 09.11.2010р. за р езультатами апеляційного ос карження повідомлення-рішен ня №0023122301/0 від 27.08.2010 р. ДПІ в м. Сімфе рополі прийняла податкове по відомлення-рішення №0023122301/1 про визначення (донарахування) п одаткового зобов' язання з П ДВ у сумі 114 751,50 грн., у т.ч. 76 501,00 грн. о сновного платежу та 38250,50 грн. шт рафних (фінансових) санкцій.
Позивач зазначає, що 19.01.2011 р. з а результатами апеляційного оскарження повідомлення-ріш ення №0023122301/1 від 09.11.2010 р. ДПІ в м. Сім ферополі прийняла податкове повідомлення-рішення №0023122301/2 п ро визначення (донарахуванн я) податкового зобов' язання з ПДВ у сумі 114751,50 грн., у т.ч. 76501,00 грн . основного платежу та 38 250,50 грн . штрафних (фінансових) санкці й.
Позивач зауважує, що сума до нарахування ПДВ у розмірі 76501,00 грн. визначена податковим ор ганом внаслідок порушення ТО В «Катран-95» п.п.7.4.1 п.7.4 ст.7 Закону України «Про податок на дода ну вартість» при формуванні податкового кредиту за груд ень 2009 р. по операціях придбанн я товарів (послуг) у ТОВ «Карав ан» за серпень-листопад 2009 р .
Позивач зазначає, що с утність порушення полягає в виникненні розбіжностей між даними податкових деклараці й ТОВ «Катран-95» (покупець) щод о суми податкового кредиту т а даними податкової декларац ії ТОВ «Караван» (постачальн ик) щодо суми податкових зобо в' язань, нарахованих за опе раціями з поставки товарів (п ослуг) між ними за серпень-гру день 2009 р.
Позивач пояснює, що вк азані розбіжності встановле ні податковим органом на під ставі даних «Системи автомат изованого співставлення под аткових зобов' язань та пода ткового кредиту у розрізі ко нтрагентів на рівні ДПА Укра їни».
Позивач зауважує, що спірн і податкові повідомлення - рішення є протиправними та мають бути скасовані з огляд у на те, що висновки акту пере вірки, на підставі яких прийн яті вищезазначені податков і повідомлення - рішення, є необґрунтованими і не відповідають документам бух галтерського та податкового обліку ТОВ «Катран-95».
Ухвалою Окружного адмініс тративного суду АР Крим від 2 8.03.2011 року було відкрите провад ження в адміністративній спр аві.
Ухвалою Окружного адміні стративного суду Автономної Республіки Крим від 28.03.2011 ро ку закінчено підготовче пров адження та справу призначено до судового розгляду.
У судовому засіданні предс тавники позивача адміністра тивний позов підтримали, пр осили задовольнити позовні в имоги у повному обсязі.
У судове засідання предста вник відповідача не з' яви вся, повідомлений належним ч ином про дату, час та місце роз гляду справи, про причини нея вки суд не повідомив.
Приймаючи до уваги, що в мат еріалах справи достатньо док азів для з' ясування обстави н по справі, суд вважає можлив им розглядати справу у відсу тності представника відпові дача на підставі наявних у сп раві доказів.
Вислухавши пояснення пред ставників позивача, дослідив ши матеріали справи та оціни вши докази по справі в їх суку пності, суд вважає, що позовні вимоги підлягають задоволе нню з наступних підстав.
Згідно з частиною 1 статтю 2 К АС України завданням адмініс тративного судочинства є зах ист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтере сів юридичних осіб у сфері пу блічно-правових відносин від порушень з боку органів держ авної влади, органів місцево го самоврядування, їхніх пос адових і службових осіб, інши х суб'єктів при здійсненні ни ми владних управлінських фун кцій на основі законодавства , в тому числі на виконання дел егованих повноважень, шляхом справедливого, неупереджено го та своєчасного розгляду а дміністративних справ.
Відповідно до п.1 ч.1 ст.3 КАС Ук раїни справою адміністратив ної юрисдикції є переданий н а вирішення адміністративно го суду публічно-правовий сп ір, у якому хоча б однією зі ст орін є орган виконавчої влад и, орган місцевого самовряду вання, їхня посадова чи служб ова особа або інший суб'єкт, як ий здійснює владні управлінс ькі функції на основі законо давства, в тому числі на викон ання делегованих повноважен ь.
Відповідно до п. 1 частини 2 ст атті 17 КАС України юрисдикція адміністративних судів поши рюється на спори фізичних чи юридичних осіб із суб'єктом в ладних повноважень щодо оска рження його рішень (норматив но-правових актів чи правови х актів індивідуальної дії), д ій чи бездіяльності.
Пунктом 7 ч.1 статті 3 Кодексу адміністративного судочинс тва України визначено коло с уб'єктів владних повноважень , до яких віднесено орган держ авної влади, орган місцевого самоврядування, їхня посадо ва чи службова особа, інший су б'єкт при здійсненні ними вла дних управлінських функцій н а основі законодавства, в том у числі на виконання делегов аних повноважень.
Відповідно до п.п.41.1.1 п.41.1 ст.41 По даткового кодексу України ко нтролюючими органами є орган и державної податкової служб и - щодо податків, які справляю ться до бюджетів та державни х цільових фондів, крім зазна чених у підпункті 41.1.2 цього пун кту, а також стосовно законод авства, контроль за дотриман ням якого покладається на ор гани державної податкової сл ужби.
Отже, враховуючи вище зазначене, Державна податко ва інспекція в м.Сімферопол і АР Крим у відносинах з Това риством з обмеженою відпові дальністю «Катран - 95» під ча с реалізації своїх завдань т а функцій, встановлених зако нодавством України, є суб' є ктом владних повноважень.
Відповідно до частини 1 стат ті 55 Господарського кодексу України суб' єктом господар ювання визнаються учасники г осподарських відносин, які з дійснюють господарську діял ьність, реалізуючи господарс ьку компетенцію (сукупність господарських прав та обов' язків), мають відокремлене ма йно і несуть відповідальніст ь за своїми зобов' язаннями в межах цього майна, крім випа дків встановлених законом. З гідно з п. 1 частини 2 статті 55 ГК України юридичні особи, ство рені відповідно до Цивільног о кодексу України, підприємс тва, створені відповідно до Г осподарського кодексу Украї ни та зареєстровані в устано вленому законом порядку визн аються суб' єктами господар ювання.
Судом встановлено, що Товар иство з обмеженою відповіда льністю «Катран - 95» є юридич ною особою, яка зареєстрован а 07.02.2006 року виконавчим коміте том Сімферопольської міськ ої ради АР Крим, що підтвердж ується свідоцтвом про держа вну реєстрацію юридичної ос оби серії А00 № 437919, довідкою з Є ДРПОУ № 008972 від 26.11.2008 року.
Судом встановлено, що Товар иство з обмеженою відповіда льністю «Катран - 95» взято на податковий облік в органах державної податкової служб и 09.07.1997 року за № 5661.
У періоді, що був предметом перевірки податкового орган у, Товариство з обмеженою від повідальністю «Катран - 95» б уло платником податку на дод ану вартість, що підтверджує ться свідоцтвом про реєстра цію платника ПДВ № 00888798 від 28.02.20 06 року.
Таким чином, Товариство з об меженою відповідальністю « Катран - 95» є суб' єктом госп одарювання, зобов' язане ви конувати обов' язки, покладе ні на нього законами у зв' яз ку зі здійсненням господарсь кої діяльності.
Судом встановлено, що на під ставі службового посвідчен ня серія УКР № 038695, виданого 26. 11.2009 року ДПІ в м.Сімферополі, Гудіма О.М. - головним д ержавним податковим ревізо ром - інспектором відділу податкового аудиту визнач альних платників податків управління податкового кон тролю юридичних осіб згідн о з п.1 ст.11 Закону України «Про державну податкову службу в Україні» проведено докумен тальну невиїзну перевірку ТОВ «Катран - 95» щодо встан овлених розбіжностей за рез ультатами автоматизованог о співставлення розшифрово к податкових зобов' язань та податкового кредиту в роз різі контрагентів за серпен ь, листопад, грудень 2009 року, з а результатами проведення я кої складено акт від 13.08.2010 року № 10838/23-2/23435769 (надалі - акт перев ірки).
Перевірка проводилась з 12.08 .2010 року по 13.08.2010 року.
Перевіркою встановлено п орушення п.п.7.4.1 п.7.4 ст.7 Закону У країни «Про податок на додан у вартість», в результаті чог о встановлено заниження по даткового зобов' язання з п одатку на додану вартість за грудень 2009 року в сумі 76501 грив ень.
Судом встановлено, що дире ктор ТОВ «Катран - 95» та гол овний бухгалтер ТОВ «Катран - 95» акт перевірки підписа ли з запереченнями, зазначил и, що заперечення будуть нада ні у встановлений законом с трок.
Судом встановлено, що позив ач звернувся до начальника ДПІ в м.Сімферополі з запере ченнями від 18.08.2010 року вих. № 267 д о акту перевірки, в яких ТОВ «Катран - 95» зазначив, що г оловний державний податков ий ревізор - інспектор Гуд іма О.М. в порушення п.7.2.6 ст.7 З акону України «Про податок н а додану вартість» безпідст авно та незаконно встановив заниження позивачем подат кового зобов' язання з ПДВ за грудень 2009 року в сумі 76501,00 гр ивень.
ДПІ в м.Сімферополі 21.08.2010 року надало відповідь за № 37482/23-2 на заперечення ТОВ «Катран - 95» від 18.08.2010 року № 267 до акту доку ментальної невиїзної переві рки від 13.08.2010 року № 10838/23-2/23435769, з яко ї вбачається, що порушення, відображені в п.3 та п.4 акту перевірки встановлені згід но вимог діючого законодав ства України.
Судом встановлено, що на під ставі акту перевірки № 10838/23-2/2343576 9 від 13.08.2010 року за встановлене порушення п.п.7.4.1 п.7.4 ст.7 Закону України «Про податок на дода ну вартість» податковим пов ідомленням - рішенням №0023122301/0 від 27.08.2010 року ТОВ «Катран - 95 » визначено суму податково го зобов' язання (з урахуван ням штрафних (фінансових) са нкцій в розмірі 114751,50 гривень, в т.ч. за основним платежем 76501,00 гривень та за штрафними (фіна нсовими) санкціями в розмірі 38250,5 гривень.
Позивач, не погодившись з п одатковим повідомленням - р ішенням ДПІ в м.Сімферополі № 0023122301/0 від 27.08.2010 року, оскаржив йо го в адміністративному поряд ку.
Так, 08.09.2010 року ТОВ «Катран - 9 5» звернулося зі скаргою ви х. № 293 від 07.09.2010 року на податкове повідомлення - рішення ДПІ в м.Сімферополі №0023122301/0 від 27.08.20 10 року, в якій просило скасу вати зазначене податкове по відомлення - рішення та виз нати правильність віднесен ня до податкового кредиту суми 76500,8 гривень ПДВ.
ДПІ в м.Сімферополі, розгля нув скаргу позивача на подат кове повідомлення - рішення ДПІ в м.Сімферополі №0023122301/0 від 27.08.2010 року, рішенням про резул ьтати розгляду первинної ск арги від 02.11.2010 року № 6655/10/1/25-017 зали шила без змін податкове пові домлення - рішення ДПІ в м.Сі мферополі №0023122301/0 від 27.08.2010 року , а скаргу директора ТОВ «Кат ран - 95» - без задоволення.
09.11.2010 року за результатами ап еляційного оскарження подат кового повідомлення-рішенн я №0023122301/0 від 27.08.2010 р. ДПІ в м. Сімфер ополі прийняла податкове пов ідомлення-рішення №0023122301/1 про в изначення (донарахування) по даткового зобов' язання з ПД В у сумі 114751,50 грн., у т.ч. 76 501,00 грн. ос новного платежу та 38 250,50 грн. шт рафних (фінансових) санкцій.
Позивач, не погодившись з р езультатом розгляду ДПІ в м.С імферополі його скарги вих. № 293 від 07.09.2010 року, 12.11.2010 року зверн увся до ДПА в АРК з повторною скаргою вих. № 381, в якій просив скасувати податкове повідо млення - рішення ДПІ в м.Сімф ерополі №0023122301/1 від 09.11.2010 року та визнати правильність відне сення до податкового креди ту суми 76500,8 гривень ПДВ.
ДПА в АРК, розглянув скаргу позивача від 12.11.2010 року № 381 рі шенням про результати розг ляду повторної скарги від 06 .01.2011 року № 32/10/25-023 залишила без зм ін податкове повідомлення - рішення ДПІ в м.Сімферополі №0023122301/0 від 27.08.2010 року (від 09.11.2010 року №0023122301/1) та рішення ДПІ в м.Сімфе рополі від 02.11.2010 року № 6655/10/1/25-027, пр ийняте за розглядом первинн ої скарги, а повторну скаргу - без задоволення.
19.01.2011 р. за результатами апеля ційного оскарження позивач ем податкового повідомленн я-рішення №0023122301/1 від 09.11.2010 р. ДПІ в м . Сімферополі прийняла подат кове повідомлення-рішення №0 023122301/2 про визначення (донараху вання) податкового зобов' яз ання з ПДВ у сумі 114751,50 грн., у т.ч. 76 501,00 грн. основного платежу та 38 250,50 грн. штрафних (фінансових) с анкцій.
Позивач, не погодивши сь з результатом розгляду й ого скарги ДПА в АРК на подат кове повідомлення - рішенн я ДПІ в м.Сімферополі №0023122301/1 ві д 09.11.2010 року, звернувся з повто рною скаргою вих.№ 11 від 14.01.2011 р оку до ДПА України, в якій пр осив скасувати податкове п овідомлення - рішення ДПІ в м.Сімферополі №0023122301/0 від 27.08.2010 р оку (№0023122301/1 від 09.11.2010 року), скасув ати рішення ДПІ в м.Сімфероп олі від 02.11.2010 року № 6655/10/1/25-017, прийн яте за розглядом первинної скарги ТОВ «Катран - 95», та визнати правильність відне сення до податкового креди ту суми 76500,8 гривень ПДВ.
ДПА України, розгляну в скаргу позивача вих. № 11 від 14.01.2011 року на податкове повідо млення - рішення ДПІ в м.Сімф ерополі №0023122301/0 від 27.08.2010 року (№0023 122301/1 від 09.11.2010 року), рішенням пр о результати розгляду скарг и від 16.03.2011 року № 5237/6/25-0115 залишил а без змін податкове повідо млення - рішення ДПІ в м.Сімф ерополі №0023122301/0 від 27.08.2010 року та рішення ДПА у АР Крим від 06.01.20 11 року № 32/10/25-013, прийняте за резу льтатами розгляду повторн ої скарги, а скаргу - без зад оволення.
В матеріалах справи в ідсутні докази прийняття ДП І в м. Сімферополі податково го повідомлення - рішення з а результатом розгляду скар ги позивача ДПА України.
Позивач, не погодившись з ре зультатами розгляду його ск арг ДПІ в м.Сімферополі, ДПА в АРК та ДПА України на спірні податкові повідомлення - рі шення ДПІ в м.Сімферополі, з вернувся з позовом до суду.
Перевіряючи правомір ність прийняття ДПІ в м.Сімфе рополі податкових повідомле нь - рішень № 0023122301/0 від 27.08.2010 рок у, № 0023122301/1 від 09.11.2010 року, № 0023122301/2 від 19.01.2011 року, судом встановлено н аступне.
Суд вважає за необхідне заз начити, що оскільки податков им органом здійснювалася пер евірка за період серпень - гр удень 2009 року, суд перевіряє в ідповідність висновків акту перевірки нормам Закону Ук раїни «Про податок на додану вартість», який був чинним н а той час.
З акту перевірки вбачаєтьс я, що перевіркою встановлено , що згідно з поданими ТОВ «К атран - 95» до ДПІ в м.Сімферо полі податковими декларація ми з ПДВ за серпень 2009 року (від 21.09.2009 року вх. 9001155243), за грудень 2009 року (від 20.01.10 №9002669462) розрахунка ми коригування сум ПДВ та дод атків 5 до зазначених деклар ацій, та за даними Системи авт оматизованого співставленн я податкових зобов' язань т а податкового кредиту у розр ізі контрагентів на рівні ДП А України суб' єктом господ арювання задекларовано пода тковий кредит по податковим накладним, виписаним контраг ентом ТОВ «Караван», ЄДРПОУ 327 48601, у серпні 2009 року на загальну суму 968721,80 гривень.
В акті зазначено, що відпові дно до акту планової виїзної перевірки за період з 01.01.09р. по 31.12.09р. (акт від 11.05.10 №6111/23-2/23435769) вста новлені взаємовідносини ТОВ «Катран-95», ЄДРПОУ 23435769 з ТОВ «К араван», ЄДРПОУ 32748601, ІПН - 327486004613 (42,9% від загального обсягу прид бання).
З акту перевірки вбачаєтьс я, що при відпрацюванні Наказ у ДПА України від 18.04.2008р. № 266 "Про о рганізацію взаємодії органі в державної податкової служб и при відпрацюванні розшифро вок податкових зобов'язань т а податкового кредиту з ПДВ в розрізі контрагентів за сер пень 2009 року встановлено зав ищення податкового кредиту Т ОВ «Катран-95» по взаємовіднос инам із контрагентом ТОВ «К араван», ЄДРПОУ 32748601, в сумі 20632,80 г рн., який задекларовано у пода ній до ДПІ в м. Сімферополі дек ларації з ПДВ за грудень 2009 рок у (від 20.01.2010 №9002669462) та відображено у додатку 5 до зазначеної декл арації.
В акті перевірки зазначено , що в ході проведення плано вої виїзної перевірки ТОВ «К атран-95» до ДПІ в Амур- Ніжньод ніпровському районі м.Дніпр опетровська спрямовано зап ит про проведення зустрічно ї перевірки ТОВ «Караван» з питання господарських взає мовідносин з ТОВ «Катран-95» (в их. № 2817/7/23-2 від 29.04.2010) за серпень 20 09 року та декларування пода ткових зобов' язань за відп овідний звітний період.
З акту перевірки вбачаєтьс я, що підтвердження декларув ання ТОВ «Караван» податкови х зобов'язань по господарськ их взаємовідносинах з ТОВ «К атран-95» за серпень 2009 року в с умі 968721,80 грн. до ДПІ в м.Сімфероп олі не надійшло. До дійсного ч асу відповідь не отримана.
В акті перевірки зазначено , що ненадходження ПДВ до бю джету є наслідком того, що п остачальник ТОВ «Караван», з яким ТОВ «Катран-95» перебува в у господарських відносина х, не сплатив відповідну сум у ПДВ до Державного бюджету України.
З акту перевірки вбачаєтьс я, що за підсумками перевірк и встановлено недонарахування податк ового зобов' язання ТОВ «Ка раван», ЄДРПОУ 32748601, з ПДВ за се рпень 2009 року на суму 20632,8 гриве нь.
В акті перевірки зазначено , що сума податкового кредиту по податкових накладних, ви писаних ТОВ «Караван» у сер пні 2009 року на суму 20632,8 гривень , відображена ТОВ «Катран-95» у декларації з ПДВ за грудень 2009 року.
З акту перевірки вбачаєтьс я, що на порушення п.п.7.4.1 п.7.4 ст.7 Закону України “Про податок на додану вартість” ТОВ «Кат ран-95» завищено податковий к редит у грудні 2009 року в сумі 2 0632,8 гривень.
Щодо достовірності нараху вання ТОВ «Катран-95» суми по даткового кредиту за листоп ад, грудень 2009 року, перевіркою встановлено наступне.
Перевіркою встановлено, що згідно з поданими ТОВ «Катр ан-95» до ДПІ в м.Сімферополі п одатковими деклараціями з ПД В за листопад 2009 року (від 21.12.2009 р оку вх. 9002314056), за грудень 2009 ро ку (від 20.01.10 № 9002669462) розрахунк ами коригування сум ПДВ та до датків 5 до зазначених декла рацій, та за даними «Системи автоматизованого співставл ення податкових зобов' яза нь та податкового кредиту у розрізі контрагентів на р івні ДПА України» суб' єкт ом господарювання задеклар овано податковий кредит по податковим накладним, випис аним контрагентом ТОВ «Кар аван», ЄДРПОУ 32748601, у листопаді 2009 року на загальну суму 676970,00 гривень.
З акту перевірки вбачаєтьс я, що відповідно до акту план ової виїзної перевірки за п еріод з 01.01.2009 року по 31.12.2009 року (а кт від 11.05.2010 року № 6111/23-2/23435769) встано влені взаємовідносини ТОВ « Катран - 95» з ТОВ «Караван» (42, 9 % від загального обсягу при дбання).
З акту перевірки вбачаєтьс я, що при відпрацюванні Наказ у ДПА України від 18.04.2008р. № 266 "Про о рганізацію взаємодії органі в державної податкової служб и при відпрацюванні розшифро вок податкових зобов'язань т а податкового кредиту з ПДВ в розрізі контрагентів за лис топад 2009 року встановлено за вищення податкового кредиту ТОВ «Катран-95» по взаємовідно синам із контрагентом ТОВ « Караван», ЄДРПОУ 32748601, в сумі 55868,0 0 грн., який задекларовано у по даній до ДПІ в м. Сімферополі д екларації з ПДВ за грудень 2009 р оку (від 20.01.2010 №9002669462) та відображе но у додатку 5 до зазначеної де кларації.
В акті перевірки зазначено , що в ході проведення плано вої виїзної перевірки ТОВ «К атран-95» до ДПІ в Амур- Ніжньод ніпровському районі м.Дніпр опетровська спрямовано зап ит про проведення зустрічно ї перевірки ТОВ «Караван» з питання господарських взає мовідносин з ТОВ «Катран-95» (в их. № 2817/7/23-2 від 29.04.2010) за серпень 20 09 року та декларування пода ткових зобов' язань за відп овідний звітний період.
З акту перевірки вбачаєтьс я, що підтвердження декларув ання ТОВ «Караван» податкови х зобов'язань по господарськ их взаємовідносинах з ТОВ «К атран-95» за листопад 2009 року в сумі 676970,00 грн., до ДПІ в м.Сімфер ополі не надійшло. До дійсног о часу відповідь не отримана .
В акті перевірки зазначено , що ненадходження ПДВ до бю джету є наслідком того, що п остачальник ТОВ «Караван», з яким ТОВ «Катран-95» перебува в у господарських відносина х, не сплатив відповідну сум у ПДВ до Державного бюджету України.
З акту перевірки вбачаєтьс я, що за підсумками перевірк и встановлено недонарахування подат кового зобов' язання ТОВ «К араван», ЄДРПОУ 32748601, з ПДВ за л истопад 2009 року на суму 55868,00 гр ивень.
В акті перевірки зазначено , що сума податкового кредиту по податкових накладних, ви писаних ТОВ «Караван» в ли стопаді 2009 року на суму 55868,00 гр ивень, відображена ТОВ «Катр ан-95» у декларації з ПДВ за гру день 2009 року.
З акту перевірки вбачаєтьс я, що на порушення п.п.7.4.1 п.7.4 ст.7 Закону України “Про податок на додану вартість” ТОВ «Кат ран-95» завищено податковий к редит у грудні 2009 року в сумі 55868,00 гривень.
Перевіркою повноти нараху вання ПДВ за серпень, листоп ад, грудень 2009 року встановле но його заниження всього у су мі 76501 гривень в результаті д опущених порушень законодав ства, встановлених перевірк ою.
Перевіряючи обґрунто ваність вищезазначених вис новків акту перевірки, судом встановлено наступне.
Відповідно до п.1.7 статті 1 За кону України “Про податок на додану вартість” (що діяв на час виникнення спірних прав овідносин та який втратив чи нність з 01 січня 2011 року згідно з Податковим кодексом Украї ни від 02 грудня 2010 року N 2755-VI, нада лі - Закон України “Про пода ток на додану вартість”) пода тковий кредит - сума, на яку пл атник податку має право змен шити податкове зобов' язанн я звітного періоду, визначен е згідно з цим Законом.
Згідно з п.п.7.4.1 п.7.4 ст.7 Закону У країни “Про податок на додан у вартість” податковий креди т звітного періоду складаєть ся із сум податків, нарахован их (сплачених) платником пода тку протягом такого звітного періоду.
Відповідно до п.п.7.2.4 п.7.2 ст.7 За кону України “Про податок на додану вартість” право на ск ладання податкових накладни х надається виключно особам, зареєстрованим як платники податку.
Згідно з п.п.7.2.6 п.п.7.2 ст.7 З акону України “Про податок н а додану вартість” податкова накладна видається платнико м податку, який поставляє тов ари (послуги), на вимогу їх отр имувача, та є підставою для на рахування податкового креди ту.
Відповідно до п.6.2 Нака зу Державної податкової адмі ністрації України від 21 грудн я 2010 року N 969 “Про затвердження форми податкової накладної т а порядку її заповнення” под аткова накладна є підставою на віднесення до податкового кредиту витрат по сплаті под атку на додану вартість у пок упця, зареєстрованого як пла тник податку.
Згідно з п.п.7.2.3 п.7.2 ст.7 Закону У країни “Про податок на додан у вартість” податкова наклад на складається у момент вини кнення податкових зобов'язан ь продавця у двох примірника х. Оригінал податкової накла дної надається покупцю, копі я залишається у продавця тов арів (робіт, послуг).
Відповідно до п.п.7.2.1 п.7.2 ст.7 За кону України “Про податок на додану вартість” платник по датку зобов' язаний надати п окупцю податкову накладну що має містити всі обов'язкові р еквізити:
порядковий номер податков ої накладної;
дату виписування податков ої накладної;
повну або скорочену назву, з азначену у статутних докумен тах юридичної особи або пріз вище, ім' я та по батькові фіз ичної особи, зареєстрованої як платник податку на додану вартість;
податковий номер платника податку (продавця та покупця );
місце розташування юридич ної особи або місце податков ої адреси фізичної особи, зар еєстрованої як платник подат ку на додану вартість;
опис (номенклатуру) товарів (робіт, послуг) та їх кількіст ь (обсяг, об'єм);
повну або скорочену назву, з азначену у статутних докумен тах отримувача;
ціну поставки без врахуван ня податку;
ставку податку та відповід ну суму податку у цифровому з наченні;
загальну суму коштів, що під лягають сплаті з урахуванням податку.
Згідно з п.п.7.4.5 п.7.4 ст.7 З акону України “Про податок н а додану вартість” не підляг ають включенню до складу под аткового кредиту суми сплаче ного (нарахованого) податку у зв'язку з придбанням товарів (послуг), не підтверджені пода тковими накладними чи митним и деклараціями.
Відповідно до підпункту 7.5.1 п ункту 7.5 статті 7 Закону Україн и “Про податок на додану варт ість” датою виникнення права платника податку на податко вий кредит вважається дата з дійснення першої з подій:
або дата списання коштів з б анківського рахунку платник а податку і оплату товарів (ро біт, послуг), дата виписки відп овідного рахунку (товарного чека) - в разі розрахунків з в икористанням кредитних дебе тових карток або комерційних чеків;
або дата отримання податко вої накладної, що засвідчує ф акт придбання платником пода тку товарів (робіт, послуг).
Отже, судом встановлено, що отримання податкової наклад ної, яка засвідчує факт придб ання платником податку товар ів (робіт, послуг), є підставою для виникнення права платни ка податку на податковий кре дит.
Суд зазначає, що для п овного та всебічного з' ясув ання правомірності прийня ття ДПІ в м.Сімферополі подат кових повідомлень - рішень № 0023122301/0 від 27.08.2010 року № 0023122301/1 від 09.11.2010 року, № 0023122301/2 від 19.01.2011 року, суд ом було призначено по справі судово-економічну експерти зу, за результатами проведен ня якої складено висновок су дово-економічного експерта по адміністративній справі № 2а- 3574/11/0170/1 від 28.02.2012 року № 58/11 (над алі - висновок експертизи).
Щодо виключення податков им органом зі складу податко вого кредиту ТОВ «Катран-95» за грудень 2009 р. податкового кред иту з ПДВ в сумі 76501,00 грн. за опер аціями придбання товарів у Т ОВ «Караван»: за серпень 2009 р. у сумі 20 632,80 грн., за листопад 2009 р. в сумі 55 868,00 грн., суд зазначає нас тупне.
Судом встановлено, що відпо відно до додатку №5 податково ї декларації за грудень 2009 р. ТО В «Катран-95» включило до склад у податкового кредиту за гру день 2009 р. ПДВ в сумі 79 697,40 грн., нар ахований (сплачений) по опера ціях придбання товарів у ТОВ «Караван» за серпень 2009 р. у су мі 20 632,80 грн., за листопад 2009 р. в су мі 59 064,60 грн.
Згідно реєстру податкових накладних ТОВ «Катран-95» за г рудень 2009 р. ПДВ в сумі 79 697,38 грн., щ о включений ТОВ «Катран-95» до складу податкового кредиту з а грудень 2009 р. по операціях при дбання товарів у ТОВ «Карава н» за серпень та листопад 2009 р., був нарахований на підставі наступних податкових наклад них: №7255 від 14.08.2009 р. на суму 123 796,60 грн ., у т.ч. ПДВ 20 632,77 грн.; №9631 від 20.11.2009 р. н а суму 172 745,80 грн., у т.ч. ПДВ 28 790,97 грн .; №9721 від 26.11.2009 р. на суму 181 641,84 грн., у т.ч. ПДВ 30 273,64 грн.
Вказані податкові накладн і на суму ПДВ 79 697,38 грн. виписані ТОВ «Караван» (постачальник ) відповідно до п.п.7.2.3. п.7.2. ст.7 Зак ону України “Про податок на д одану вартість” по даті вин икнення податкових зобов' я зань з операцій по поставці н а користь ТОВ «Катран-95» молоч ної продукції.
Постачальник ТОВ «Караван » мав право на виписку податк ових накладних відповідно до п.п. 7.2.4. п.7.2. ст. 7 Закону України “П ро податок на додану вартіст ь”, так як за даними офіційног о сайту ДПС України (http://www.sta.gov.ua) бу в зареєстрованим платником П ДВ на момент виписки податко вих накладних.
Експертизою встановлено, щ о факт поставки (відвантажен ня) ТОВ «Караван» молочної пр одукції вартістю 478184,24 грн., у т.ч . ПДВ 79 697,38 грн., на користь ТОВ «К атран-95» підтверджується нал ежними товарно-транспортним и накладними, прибутковими н акладними та прибутковими ор дерами.
З висновку експертизи вба чається, що придбана молочна продукція вартістю 478 184,24 грн., у т.ч. ПДВ 79 697,38 грн., була у повному обсязі оплачена ТОВ «Катран -95» на користь ТОВ «Караван» з а період з січня по травень 2010 р ., що підтверджується належни ми платіжними дорученнями з відміткою банку про проведен ня.
В висновку експертизи зазн ачено, що вказана молочна про дукція вартістю 478 184,24 грн. з ПДВ оприбуткована на складі ТОВ «Катран-95» за адресою: м. Сімфе рополь, вул. Лугова, 6, будинок № 3, що підтверджується товарно -транспортними накладними, п рибутковими накладними та пр ибутковими ордерами.
Експертизою встановлено, щ о 01.12.2009 р., дотримуючись вимог п.п .7.2.3. п.7.2. ст.7. Закону України “Про податок на додану вартість” , ТОВ «Караван» передало ТОВ «Катран-95» податкові накладн і на суму ПДВ 79 697,38 грн., а ТОВ «Ка тран-95» прийняло вказані пода ткові накладні та зареєструв ало їх в реєстрі податкових н акладних за грудень 2009 р.
Експерт встановив, що при дослідженні реєстрів по даткових накладних та подат кових декларацій за період с ерпень-листопад 2009 р. встановл ено, що податкові накладні на суму ПДВ 79697,38 грн., не включалис ь до реєстру податкових накл адних за період серпень-лист опад 2009 р.
Судом встановлено, що вказані податкові накладні на суму ПДВ 79 697,38 грн. містять ус і обов' язкові реквізити пер едбачені п.п.7.2.1. п.7.2. ст.7. Закону У країни “Про податок на додан у вартість”.
Суд зазначає, що 01.12.2009 р. п о даті отримання податкових накладних, що засвідчують фа кт придбання товарів (молочн ої продукції), відповідно до п .п.7.5.1. п.7.5. ст.7 Закону України “Пр о податок на додану вартість ” у ТОВ «Катран-95» виникло пра во на податковий кредит у сум і 79 697,38 грн.
В грудні 2009 р. на підставі нал ежних податкових накладних, отриманих від ТОВ «Караван», ТОВ «Катран-95» відповідно до п.п.7.2.6. п.7.2. ст.7. Закону України “П ро податок на додану вартіст ь” нарахувало податковий кр едит у сумі 79 697,38 грн. та включил о його до податкової деклара ції з ПДВ за грудень 2009 р.
Судом встановлено, що ПДВ у сумі 79 697,38 грн., що включени й ТОВ «Катран-95» до складу под аткового кредиту за грудень 2009 р., нарахований (сплачений) у складі витрат на придбання т оварів (молочної продукції) п ризначених для використання в оподатковуваних операціях у межах господарської діяль ності ТОВ «Катран-95» відповід но до вимог п.п.7.4.1. п.7.4. ст.7. Закону України “Про податок на дода ну вартість”.
Щодо використання пр идбаних позивачем у ТОВ «Кар аван» товарів (молочної про дукції) у господарській діял ьності позивача, суд зазнача є наступне.
З висновку експертиз и вбачається, що вказані това ри (молочна продукція) вартіс тю 478 184,24 грн., у т.ч. ПДВ 79 697,38 грн. бул и: товари закупівельної варт істю 383,16 грн. з ПДВ повернуті по стачальнику; товари закупіве льною вартістю 477 801,08 грн. з ПДВ р еалізовані покупцям.
Стосовно повернення товару вартістю 383,16 грн. з ПДВ, суд зазначає наступне.
Експерт зазначає, що поверн ення товарів закупівельною в артістю 383,16 грн., у т.ч. ПДВ 63,86 грн. підтверджується зворотною н акладною №Дв-0016687 від 20.11.2009 р.
З висновку експертизи вбач ається, що на вартість поверн утих товарів у сумі 383,16 грн., у т. ч. ПДВ 63,86 грн., постачальником (Т ОВ «Караван») відповідно п.п.4. 5.1. п.4.5. ст.4. Закону України “Про п одаток на додану вартість” в иписаний розрахунок коригув ання кількісних та вартісних показників №14808 до податкової накладної №9631 від 20.11.2009 р.
Суд зазначає, що на підста ві отриманого розрахунку кор игування кількісних та варті сних показників №14808 ТОВ «Катр ан-95» зменшило податковий кре дит за листопад 2009 р. на 63,86 грн., щ о підтверджується реєстром п одаткових накладних (№з/п 479) та податковою декларацією за л истопад 2009 р.
Стосовно реалізації товару вартістю 477 801,08 грн. з ПДВ , суд зазначає наступне.
Суд зауважує, що термі н «господарська діяльність» не встановлений Законом Укр аїни “Про податок на додану в артість”, але п.1.15. ст.1 Закону Ук раїни “Про податок на додану вартість” передбачено, що ін ші терміни використовуються у значеннях, визначених зако нами з питань оподаткування або іншими законами, у частин і, що не суперечить цьому Зако ну та іншим законам з питань о податкування.
Пунктом 1.32. статті 1 Закону Ук раїни “Про податок на додану вартість” встановлено, що го сподарська діяльність - будь -яка діяльність особи, направ лена на отримання доходу в гр ошовій, матеріальній або нем атеріальній формах.
Суд зазначає, що основним на прямком діяльності ТОВ «Катр ан-95» згідно п.2.2. Статуту є посе редництво в торгівлі та опто ва торгівля, у т.ч. продуктами харчування.
Відповідні види економічн ої діяльності зазначені тако ж в довідці з ЄДРПОУ серії АА № 008972: неспеціалізована оптова т оргівля харчовими продуктам и, напоями та тютюновими виро бами (код 51.39.0) та інші види оптов ої торгівлі (51.90.0).
Експертом встановлено, що т овари (молочна продукція) зак упівельною вартістю 477 801,08 грн. з ПДВ були реалізована ТОВ «К атран-95» покупцям за період з 14.08.2009 р. по 31.12.2009 р. з нарахуванням д оходу в сумі 519 651,02 грн. з ПДВ, що п ідтверджується видатковими накладними, товарними звіта ми, аналітичними відомостями по рахунку №28 «Товари».
Отже, товари вартістю 478 184,24 грн., у т.ч. ПДВ 79 697,38 грн., що от римані ТОВ «Катран-95» за опера ціями, що є предметом перевір ки податкового органу, були у повному обсязі придбані з ме тою використання у господарс ькій діяльності ТОВ «Катран- 95» та в подальшому: товари зак упівельною вартістю 383,16 грн., у т.ч. ПДВ 63,86 грн., повернуті поста чальнику з відповідним кориг уванням (зменшенням) податко вого кредиту на 63,86 грн. ПДВ; тов ари закупівельною вартістю 4 77 801,08 грн., у т.ч. ПДВ 79 633,51 грн., реалі зовані покупцям з нарахуванн ям доходу в сумі 519 651,02 грн. з ПДВ.
Враховуючи вищевикла дене, суд зазначає, що по датковий кредит з ПДВ в сумі 79 697,38 грн., що був нарахований ТОВ «Катран-95» в грудні 2009 р. по опер аціях придбання товарів у ТО В «Караван» в серпні та листо паді 2009 р., у повному обсязі від повідає вимогам ст.7. Закону Ук раїни “Про податок на додану вартість” та сформований на лежним чином по фактичних оп ераціях придбання товарів з метою їх використання в опод атковуваних операціях у межа х господарської діяльності Т ОВ «Катран-95», що підтверджуєт ься належними документами бу хгалтерського та податковог о обліку та звітності.
Щодо висновків подат кового органу про те, що визн ачення податкових зобов' яз ань ТОВ «Катран-95» з ПДВ в сумі 76501,00 грн. ґрунтуються на даних системи автоматизованого сп івставлення податкових зобо в' язань та податкового кред иту в розрізі контрагентів н а рівні ДПА України, яка затве рджена Наказом ДПАУ «Про орг анізацію взаємодії органів д ержавної податкової служби п ри проведенні перевірок пода ткових декларацій з податку на додану вартість з урахува нням інформації розшифровок податкових зобов'язань та по даткового кредиту з податку на додану вартість у розрізі контрагентів» від 18 квітня 2008 року N 266, суд зазначає наступне .
Суд зауважує, що Наказ ДПАУ «Про організацію взаєм одії органів державної подат кової служби при проведенні перевірок податкових деклар ацій з податку на додану варт ість з урахуванням інформаці ї розшифровок податкових зоб ов'язань та податкового кред иту з податку на додану варті сть у розрізі контрагентів» від 18 квітня 2008 року N 266 не пройшо в державну реєстрацію нормат ивно-правових актів та не зан есений до Єдиного державного реєстру нормативно-правових актів. Відповідно, застосува ння податковим органом вказ аного наказу є порушенням ст атті 19 Конституції України.
Крім того, суд зазнача є, що на незаконності застосу вання вказаного наказу неодн оразово наполягав Мінюст Укр аїни у листах від 05.10.2009 року №24-7/2 00 "Щодо незаконності наказів Д ПАУ від 18.08.2005 р. N350, від 18.04.2008 р. N266 та ві д 05.12.2008 р. N 761"; листі від 18.06.2009 р., №1072-09- 24 "Про незаконність наказу ДПА У від 18.04.2008 р. N266 щодо розшифровки ПЗ та ПК з ПДВ у розрізі контр агентів".
Більш того, суд підкреслює, що в методику донарахування податкових зобов' язань з ПД В на підставі даних вказаної автоматизованої системи по кладений принцип: «Не викона ння постачальником своїх зоб ов' язань щодо нарахування п одаткових зобов' язань є під ставою для зменшення податко вого кредиту покупця».
Суд зауважує, що вказаний пр инцип є хибним, про що неоднор азово зазначав Верховний Су д України, зокрема, в постанов і від 31.01.2011 р. №21-47а10: «Чинне законо давство України не ставить в залежність виникнення у пла тника ПДВ права на податкови й кредит від дотримання вимо г податкового законодавства іншим суб'єктом господарюва ння».
Аналогічна позиція вислов лена ВАСУ в Ухвалах №К/9991/59716/11 від 15.12.2011 р., №К/9991/49204/11 від 23.11.2011 р., №К-24821/08 від 04.08.2011 р., №К-51734/09 від 13.07.2011 р., №К-37132/10 від 2 3.03.2011 р.
Отже, документами бух галтерського та податкового обліку та звітності у повном у обсязі не підтверджуються висновки за актом перевірки податкового органу щодо зави щення ТОВ «Катран-95» податков ого кредиту з ПДВ за грудень 20 09 р. на 76501,00 грн. та відповідно зан иження зобов' язань по сплат і ПДВ до бюджету у сумі 76 501,00 грн . за грудень 2009 р.
Судом встановлено, що податковими повідомленнями - рішеннями Державної пода ткової інспекції в м.Сімфер ополі № 0023122301/0 від 27.08.2010 року, № 0023122301/1 від 09.11.2010 року, № 0023122301/2 від 19.01.2011 року до ТОВ «Катран» застосовані штраф ні (фінансові) санкції в розмі рі 38250,5 гривень.
У зазначених податко вих повідомленнях - рішеннях вказано, що підставою для дон арахування податкових зобов ' язань є п.п. б п.п. 4.2.2 п. 4.2 ст. 4 Зак ону України «Про порядок пог ашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондам и» (який був чинний на час вини кнення спірних правовідноси н), а підставою для застосуван ня штрафних (фінансових) санк цій є п.п. 17.1.3. п.17.1 ст.17 Закону Укра їни «Про порядок погашення з обов'язань платників податкі в перед бюджетами та державн ими цільовими фондами» (який був чинний на час виникнення спірних правовідносин).
Відповідно до п.п. «б» п.п.4.2.2 п .4.2 ст. 4 Закону України «Про пор ядок погашення зобов'язань п латників податків перед бюдж етами та державними цільовим и фондами» (який був чинний на час виникнення спірних прав овідносин) контролюючий орга н зобов'язаний самостійно ви значити суму податкового зоб ов'язання платника податків у разі, якщо дані документаль них перевірок результатів ді яльності платника податків с відчать про заниження або за вищення суми його податкових зобов'язань, заявлених у пода ткових деклараціях.
У випадку, якщо контролюючи й орган самостійно донарахов ує суму податкового зобов'яз ання платника податків за пі дставами, викладеними в п.п. «б » п.п. 4.2.2 п. 4.2 ст. 4 Закону України « Про порядок погашення зобов' язань платників податків пер ед бюджетами та державними ц ільовими фондами» (який був ч инний на час виникнення спір них правовідносин), такий пла тник податків зобов'язаний с платити штраф у розмірі 10% від суми недоплати (заниження су ми податкового зобов'язання) за кожний з податкових періо дів, починаючи з податкового періоду, на який припадає так а недоплата, та закінчуючи по датковим періодом, на який пр ипадає отримання таким платн иком податків податкового по відомлення від контролюючог о органу, але не більше 50% від та кої суми (п.п.17.1.3 п.17.1 ст.17 Закону Ук раїни «Про порядок погашення зобов'язань платників подат ків перед бюджетами та держа вними цільовими фондами» (як ий був чинний на час виникнен ня спірних правовідносин).
Таким чином, базою для нарах ування штрафних (фінансових) санкцій згідно п.п.17.1.3 п.17.1 ст.17 За кону України «Про порядок по гашення зобов'язань платникі в податків перед бюджетами т а державними цільовими фонда ми» (який був чинний на час вин икнення спірних правовіднос ин) є сума донарахованого под аткового зобов'язання.
Враховуючи, що в повному обс язі не підтверджуються висно вки ДПІ в м. Сімферополь АР Кри м про донарахування податков ого зобов'язання ТОВ «Катран -95» з податку на додану вартіс ть у сумі 76 501,00 грн., база для нара хування штрафних санкцій дор івнює нулю.
Отже, штрафні санкції, визна чені ДПІ в м. Сімферополі АР Кр им за податковими повідомлен нями-рішеннями №0023122301/0 від 27.08.2010 р. , № 0023122301/1 від 09.11.2010 року, № 0023122301/2 від 19. 01.2011 року в сумі 38 250,50 грн., розрахо вані не вірно у повному обсяз і.
Таким чином, податков і повідомлення - рішення ДПІ в м.Сімферополі № 0023122301/0 від 27.08.2010 року, № 002 3122301/1 від 09.11.2010 року, № 0023122301/2 від 19.01.2011 р оку є протиправними та мають бути скасовані.
Відповідно до частин и 2 статті 11 КАС України суд мож е вийти за межі позовних вимо г тільки в разі, якщо це необхі дно для повного захисту прав , свобод та інтересів сторін чи третіх осіб, про захист яки х вони просять.
Приймаючи до уваги, що позив ач невірно зазначив позовні вимоги про скасування подат кових повідомлень - рішень , а не про визнання їх протипра вними та скасування, як це пер едбачено для актів індивідуа льної дії, суд вважає можливи м в цій частині вийти за межи п озовних вимог, оскільки це не обхідно для повного захисту прав та інтересів сторін по с праві.
Таким чином, податкові пов ідомлення - рішення ДПІ в м.С імферополі № 0023122301/0 від 27.08.2010 року, № 0023122301/1 ві д 09.11.2010 року, № 0023122301/2 від 19.01.2011 року є протиправними та мають бут и скасовані.
Відповідно до частини 1 стат ті 94 КАС України, якщо судове р ішення ухвалене на користь с торони, яка не є суб' єктом вл адних повноважень, суд прису джує всі здійснені нею докум ентально підтверджені судов і витрати з Державного бюдже ту України.
Під час судового засідання , яке відбулось 19.03.2012 року були о голошені вступна та резолюти вна частини постанови. Відпо відно до ст. 163 КАСУ постанову складено у повному обсязі 20.0 3.2012 року.
Керуючись ст.ст. 160-163 КАС Укра їни, суд
ПО СТАНОВИВ:
1.Позовні вимоги задовольни ти.
2.Визнати протиправними та с касувати податкове повідомл ення-рішення Державної подат кової інспекції в м. Сімфероп олі Автономної Республіки Кр им № 0023122301/0 від 27.08.2010 року.
3.Визнати протиправними та с касувати податкове повідомл ення-рішення Державної подат кової інспекції в м. Сімфероп олі Автономної Республіки Кр им № 0023122301/1 від 09.11.2010 року.
4.Визнати протиправними та с касувати податкове повідомл ення-рішення Державної подат кової інспекції в м. Сімфероп олі Автономної Республіки Кр им № 0023122301/2 від 19.01.2011 року.
5.Стягнути з Державного бюдж ету України на користь ТОВ «К атран-95» (ЄДРПОУ 23435769) судовий зб ір в розмірі 3,4 гривень.
Постанова набирає законно ї сили через 10 днів з дня її про голошення. Якщо проголошено вступну та резолютивну части ну постанови або справу розг лянуто у порядку письмового провадження, постанова набир ає законної сили через 10 днів з дня її отримання у разі непо дання апеляційної скарги.
У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо й ого не скасовано, набирає зак онної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного про вадження або набрання законн ої сили рішенням за наслідка ми апеляційного провадження .
Апеляційна скарга подаєть ся до Севастопольського апел яційного адміністративного суду через Окружний адмініс тративний суд Автономної Рес публіки Крим протягом 10 днів з дня проголошення. У разі прог олошення вступної та резолют ивної частини постанови або розгляду справи у порядку пи сьмового провадження, апеля ційна скарга подається протя гом 10 днів з дня отримання.
Копія апеляційної скарги о дночасно надсилається особо ю, яка її подає, до Севастополь ського апеляційного адмініс тративного суду.
Суддя Трещова О.Р.
Суд | Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим |
Дата ухвалення рішення | 19.03.2012 |
Оприлюднено | 27.03.2012 |
Номер документу | 22082523 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Севастопольський апеляційний адміністративний суд
Курапова Зоя Іллівна
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Трещова О.Р.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні