Постанова
від 14.03.2012 по справі 2а-6592/11/1270
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Категорія №8.1.5

ПОСТАНОВА

Іменем України

14 березня 2012 року Справа № 2а-6592/11/1270

Луганський окружни й адміністративний суд у скл аді:

головуючого-судді: Лагутін а А. А.;

при секретарі судового зас ідання: Рязанській Є. О.;

за участю сторін:

представника позивача: О СОБА_1 (довіреність № 13 від 12.03.2 012 р.),

відповідача: не з' явився,

розглянувши у відкритому с удовому засіданні в місті Лу ганську справу за адміністра тивним позовом Державної по даткової інспекції в м. Сверд ловськ Луганської області до ОСОБА_3 про стягнення под аткового боргу, -

В С Т А Н О В И В:

01 серпня 2011 року Державна под аткова інспекція в м. Свердло вськ Луганської області (дал і - Позивач) звернувся до Луган ського окружного адміністра тивного суду із позовом, в яко му просив стягнути з фізично ї особи-підприємця ОСОБА_3 (далі - Відповідач) суму неспл ачених відповідачем податко вих зобов' язань у розмірі 2 1 26 735,13 грн.

В обґрунтування позовних в имог позивач зазначив, що фіз ичну особу-підприємця ОСОБ А_3 (ідентифікаційний номер НОМЕР_1) зареєстровано як фізичну особу-підприємця Св ердловською міською радою Лу ганської області 07.09.2006 року за № 2 391 000 0000 004034, про що внесено запис д о Єдиного державного реєстру юридичних та фізичних осіб-п ідприємців. Відповідно до св ідоцтва про державну реєстра цію фізичної особи-підприємц я серія НОМЕР_2, відповіда ча зареєстрований за адресою АДРЕСА_1, та взято на подат ковий облік в якості платник а податків у Державній подат ковій інспекції в м. Сєверодо нецьку Луганської області. С таном на 12.07.2011 року сума несплач ених відповідачем податкови х зобов' язань складає 2126735,13 гр н. Вищевказана сума податков их зобов' язань виникла із з обов' язань, самостійно визн ачених платником, та зобов' язань визначених контролюю чим органом. Заборгованість, яка виникла з зобов' язань, с амостійно визначених платни ком з доходів, одержаних від п ідприємницької діяльності, с кладає 2984,25 грн., згідно податко вої декларації № 345 від 07.02.2011 року . Заборгованість, яка виникла з зобов' язань, визначених к онтролюючим органом складає 2123750,88 грн., згідно з наступних п одаткових повідомлень-рішен ь: податкове повідомлення-рі шення № 0000971742/0 від 27.05.2010 року - на с уму 1399810,71 грн.; податкове повідо млення-рішення № 0000981742/0 від 27.05.2010 р оку на суму 700901,47 грн.; податкове повідомлення рішення № 0000991742/0 в ід 27.05.2010 року на суму 23040,00 грн.

Згідно з п.3 ч.1 ст.9 Закону Укра їни „Про систему оподаткуван ня ” платники податків і збор ів (обов' язкових платежів) з обов' язані сплачувати нале жні суми податків і зборів у в становлені законом терміни. У зв' язку з несвоєчасною сп латою податкових зобов' яза нь станом на 12.07.2011 відповідач ма є податковий борг перед бюдж етом у загальному розмірі 2126735, 13 грн., який складається з зобо в' язань, самостійно визначе них платником, та зобов' яза нь визначених контролюючим органом. Борг відповідача пі дтверджується відповідно по датковими повідомленнями-рі шеннями, витягами з картки ос обового рахунку, розрахунком ціни позову. З метою погашенн я податкового боргу ДПІ в м. Св ердловськ Луганської област і на підставі ст.10 Закону Укра їни «Про порядок погашення з обов' язань платників подат ків перед бюджетами та держа вними цільовими фондами» № 2181 здійснювало заходи стягненн я заборгованості перед бюдже том, зокрема, шляхом направле ння відповідачу податкової в имоги № 204 від 15.03.2011 року. Оскільк и податковий борг залишаєтьс я несплаченим, позивач проси в стягнути в з фізичної особи -підприємця ОСОБА_3 в дохі д місцевого бюджету суму заб оргованості за порушення п.п . 8.1.2, 8.1. ст. 8 Закону України «Про п одаток з доходів фізичних ос іб» від 22.05.2003 року № 889 у розмірі 230 40,00 грн., в дохід державного бюд жету суму заборгованості за порушення п.п. 7.4.5 п. 7.4 ст 7 Закону України « Про податок на дода ну вартість» від 03.04.1997 року № 168/97 у розмірі 1 399 810,71 грн.; в дохід місц евого бюджету суму заборгова ності за порушення ст. 13 Декре ту КМУ у розмірі 700 901,47 грн.; врахо вуючи часткову сплату відпов ідачем суми податкового зобо в' язання стягнути в дохід м ісцевого бюджету суму заборг ованості у розмірі 2 982,95 грн..

У судовому засіданні предс тавник позивача позовні вимо ги викладені у адміністратив ному позові підтримав повніс тю, надав пояснення аналогіч ні викладеним у позові, проси в задовольнити вимоги у повн ому обсязі

Відповідач у судове засіда ння не з' явився, судом вжива лися заходи щодо належного п овідомлення відповідача, про дату, час та місце слухання сп рави. Правом надання запереч ень проти позову у встановле ний судом строк та доказів на підтвердження своїх доводів не скористався, заяви про виз нання позовних вимог або про розгляд справи за його відсу тності суду не надавав.

Відповідно до частини 6 стат ті 71 Кодексу адміністративно го судочинства України якщо особа, яка бере участь у справ і, без поважних причин не нада сть докази на пропозицію суд у для підтвердження обставин , на які вона посилається, суд вирішує справу на основі ная вних в матеріалах справи док азів.

Заслухавши пояснення пред ставника позивача, дослідивш и матеріали справи, розгляну вши справу в межах заявлених позовних вимог і наявних у ма теріалах справи доказів, оці нивши докази відповідно до в имог ст.ст.69-72 КАС України, суд д ійшов висновку про обґрунтов аність заявлених вимог з огл яду на таке.

01 січня 2011 року набув чинност і Податковий Кодекс України від 02.12.2010 №2755-VI, який встановлює пе релік податків та зборів, що с правляються в Україні, та пор ядок їх адміністрування, пла тників податків та зборів, їх права та обов'язки, компетенц ію контролюючих органів, пов новаження і обов'язки їх поса дових осіб під час здійсненн я податкового контролю, а так ож відповідальність за поруш ення податкового законодавс тва.

Проте, оскільки правовідно сини щодо наслідків несплати платником податків - відпо відачем у даній адміністрати вній справі податкового борг у з зобов' язань, самостійно визначених платником, та зоб ов' язань визначених контр олюючим органом, виникли до н абрання чинності Податковог о Кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI, суд приходить до висновку, що в даному випадку при розгляд і справи слід застосувати но рми раніше діючого законодав ства.

Спеціальним законом, який в изначає статус державної под аткової служби в Україні, її ф ункції та правові основи ді яльності є Закон України «Пр о державну податкову службу в Україні» від 04.12.1990 року № 509-XII.

Згідно ч.1 ст. 11 вказаного Зак ону органи державної податко вої служби у випадках, в межах компетенції та у порядку, вст ановлених законами України, мають право здійснювати доку ментальні невиїзні перевірк и (на підставі поданих податк ових декларацій, звітів та ін ших документів, пов' язаних з нарахуванням і сплатою под атків та зборів (обов' язков их платежів) незалежно від сп особу їх подачі), а також плано ві та позапланові виїзні пер евірки своєчасності, достові рності, повноти нарахування і сплати податків та зборів (о бов' язкових платежів), доде ржання валютного законодавс тва юридичними особами, їх фі ліями, відділеннями, іншими в ідокремленими підрозділами , що не мають статусу юридично ї особи, а також фізичними осо бами, які мають статус суб' є ктів підприємницької діяльн ості чи не мають такого стату су, на яких згідно із законами України покладено обов' язо к утримувати та/або сплачува ти податки і збори (обов' язк ові платежі), крім Національн ого банку України та його уст анов (далі - платники податків ).

Порядок нарахування та спл ати податку на додану вартіс ть визначений Законом Україн и «Про податок на додану варт ість». Згідно зі ст.7 цього Зак ону, суб' єкти господарюванн я зобов' язані у встановлено му цим законом порядку сплач увати податок на додану варт ість.

Згідно із пунктом 19.2 статті 1 9 Закону України від 22 травня 200 3 року № 889-IV «Про податок з доход ів фізичних осіб» (далі - Зак он № 889) особи, які відповідно до цього Закону мають статус по даткових агентів, зобов'язан і, зокрема, своєчасно та повні стю нараховувати, утримувати та сплачувати (перераховува ти) до бюджету податок з доход у, який виплачується на корис ть платника податку та опода тковується до або під час так ої виплати та за її рахунок, на давати у строки, встановлені законом для податкового ква рталу, якщо інше не визначено нормами цього Закону, податк овий розрахунок сум доходу, н арахованого (сплаченого) на к ористь платників податку, а т акож сум утриманого з них под атку податковому органу за м ісцем свого розташування, на давати податковому органу ін ші відомості з питань оподат кування доходів окремого пла тника податку в обсягах та за процедурою, визначеною цим З аконом та Законом України «П ро порядок погашення зобов'я зань платників податків пере д бюджетами та державними ці льовими фондами».

Порядок нарахування, утрим ання та сплати (перерахуванн я) податку з доходів фізичних осіб до бюджету врегульован о статтею 8 Закону № 889.

Відповідно до підпунктів 8.1 .1, 8.1.2 та 8.1.4 пункту 8.1 статті 8 Закон у № 889:

- податковий агент, який нар аховує (виплачує) оподаткову ваний дохід на користь платн ика податку, утримує податок від суми такого доходу за йог о рахунок, використовуючи ст авку податку, визначену у від повідних пунктах статті 7 цьо го Закону;

- податок підлягає сплаті (п ерерахуванню) до бюджету під час виплати оподатковуваног о доходу єдиним платіжним до кументом, банки не мають прав а приймати платіжні документ и на виплату доходу, які не пер едбачають сплати (перерахува ння) цього податку до бюджету . Якщо оподатковуваний дохід нараховується, але не виплач ується платнику податку осо бою, що його нараховує, то пода ток, який підлягає утриманню з такого нарахованого доход у, підлягає сплаті (перерахув анню) до бюджету у строки, вста новлені законом для місячног о податкового періоду;

- якщо оподатковуваний дохі д виплачується у не грошовій формі чи готівкою з каси рези дента, то податок сплачуєтьс я (перераховується) до бюджет у протягом банківського дня, наступного за днем такої вип лати.

Відповідно до підпункту 16.3.3 пункту 16.3 статті 16 Закону Украї ни № 889, фізична особа, відповід альна згідно з вимогами цьог о Закону за нарахування та ут римання податку, сплачує (пер ераховує) його до відповідно го бюджету, у випадку, коли так а фізична особа є податковим агентом, - за місцем реєстраці ї у податкових органах.

Контроль за правильністю т а своєчасністю сплати податк у з доходів фізичних осіб від повідно підпункту 16.3.4 пункту 16 .3 статті 16 Закону № 889 здійснює податковий орган за місцезна ходженням юридичної особи аб о її уповноваженого підрозді лу.

Згідно із підпунктом 16.3.5 пун кту 16.3 статті 16 Закону № 889 відпо відальність за своєчасне та повне перерахування сум пода тку до відповідного місцевог о бюджету несе юридична особ а або її уповноважений підро зділ, що нараховує (виплачує) о податковуваний дохід.

Питання фінансової відпов ідальності за порушення норм Закону № 889 врегульовано у ста тті 20 цього Закону.

Згідно із підпунктом «а» пу нкту 20.2 статті 20 Закону № 889 при п орушенні правил нарахування , утримання та сплати до бюдже ту податку з доходів платник а податку, що здійснюються ос обами, визначеними цим Закон ом податковими агентами, фін ансово відповідальними є под аткові агенти.

Згідно із підпунктом «а» пі дпункту 20.3.1 пункту 20.3 статті 20 За кону № 889, особами, відповідаль ними за погашення суми подат кового зобов'язання або пода ткового боргу з цього податк у, при нарахуванні податку ос обою, на яку покладається від повідальність за таке нараху вання, утримання та сплату (пе рерахування) податку до бюдж ету згідно з нормами цього За кону, - є така особа - податкови й агент.

У разі коли податковий аген т до або під час виплати доход у на користь платника податк у не здійснює нарахування, ут римання або сплату (перераху вання) цього податку, відпові дальність за погашення суми податкового зобов'язання або податкового боргу, що виника є внаслідок таких дій, поклад ається на такого податкового агента. При цьому платник под атку - отримувач таких доході в звільняється від обов'язкі в погашення такої суми подат кових зобов'язань або податк ового боргу (підпункт 20.3.2 пункт у 20.3 статті 20 Закону № 889).

Відповідно до пункту 4 части ни 1 статті 14 Закону України ві д 25 червня 1991 року № 1251-XII «П ро систему оподаткування» (д алі - Закон № 1251) податок на до ходи фізичних осіб є загальн одержавним податком.

Судом встановлено, підтвер джується матеріалами справи , що фізичну особу-підприємця ОСОБА_3 зареєстровано в я кості фізичної особи-підприє мця Свердловською міською ра дою Луганської області 07.09.2006 ро ку за № 2 391 000 0000 004034, про що внесено з апис до Єдиного державного р еєстру юридичних та фізичних осіб-підприємців (ідентифік аційний номер НОМЕР_1), від повідно до свідоцтва про дер жавну реєстрацію фізичної ос оби-підприємця серія НОМЕР _2, та взято на податковий об лік в якості платника податк ів у Державній податковій ін спекції в м. Свердловськ Луга нської області. (аркуш справи 6).

Згідно з п.3 ч.1 ст.9 Закону Укра їни „Про систему оподаткуван ня ” платники податків і збор ів (обов' язкових платежів) з обов' язані сплачувати нале жні суми податків і зборів у в становлені законом терміни.

Станом на 12.07.2011 року за ОСОБ А_3 рахується податковий бо рг перед бюджетом, загальна с ума якого становить 2126735,13 грн. т а складається:

- із заборгованості, яка вин икла із зобов' язань, самост ійно визначених платником з доходів, одержаних від підпр иємницької діяльності, в сум і 2984,25 грн. згідно податкової де кларації № 345 від 07.02.2011 року (арку ші справи 19-20);

- із заборгованості, яка вин икла з зобов' язань, визначе них контролюючим органом та складає 2123750,88 грн., згідно насту пних податкових повідомлень -рішень:

№ 0000971742/0 від 27.05.2010 року - на суму 1 399 810,71 грн. (аркуш справи 10);

№ 0000981742/0 від 27.05.2010 року - на суму 700 901,47 грн. (аркуш справи 12);

№ 0000991742/0 від 27.05.2010 року - на суму 23 040,00 грн. (аркуш справи 15).

Крім того, податкова заборг ованість відповідача в сумі 2126735,13 грн. підтверджується карт кою особового рахунку платни ка податків (аркуші справи 139-145 ).

Стаття 13 Декрету Кабінету М іністрів України від 26.12.1992 року № 13-92 «Про прибутковий податок з громадян» встановлює, що оп одаткуванню підлягають дохо ди громадян, одержані протяг ом календарного року від зді йснення підприємницької дія льності без створення юридич ної особи, а також інші доходи громадян, не передбачені як о б' єкти оподаткування у розд ілах II і III цього Декрету.

Пункт 7.4.5 п. 7.4 ст. 7 Закону Украї ни «Про податок на додану вар тість» від 03.04.1997 року № 168/97 встано влює, що не підлягає включенн ю до складу податкового кред иту суми сплаченого (нарахов аного) податку у зв' язку з пр идбанням товарів (послуг), не п ідтвердженні податковими на кладними чи митними декларац іями (іншими подібними докум ентами згідно з підпунктом 7.2. 6 цього пункту). Уразі коли на м омент перевірки платника под атку органом державної подат кової служби суми податку, по передньо включені до складу податкового кредиту, залишаю ться не підтвердженими зазна ченими цим підпунктом докуме нтами, платник податку несе в ідповідальність у вигляді фі нансових санкцій, установлен их законодавством і нарахова них на суму податкового кред иту, не підтверджену зазначе ними цим підпунктом документ ами.

Законом України «Про поряд ок погашення зобов' язань пл атників податків перед бюдж етами та державними цільовим и фондами» від 21.12.2000р. № 2181-ІІІ (дал і - Закон № 2181) визначений пор ядок погашення податкового б оргу платника податків та по рядок звернення стягнення на активи платника податків, як ий відповідно до ввідної час тини є спеціальним законом з питань оподаткування, та вст ановлює порядок погашення зо бов' язань юридичних або фіз ичних осіб перед бюджетами т а державними цільовими фонда ми з податків і зборів (обов'яз кових платежів), нарахування і сплати пені та штрафних сан кцій, що застосовуються до пл атників податків контролююч ими органами.

Згідно до п.5.1 ст.5 Закону № 2181, п одаткове зобов' язання, само стійно визначене платником п одатків у податковій деклара ції, вважається узгодженим з дня подання такої податково ї декларації.

Відповідно до п.п. 6.2.1. п. 6.2 ст. 6 З акону № 2181, у разі коли платник податків не сплачує узгоджен у суму податкового зобов' яз ання в установлені строки, по датковий орган надсилає тако му платнику податків податко ві вимоги.

6.2.3. Податкові вимоги надсила ються:

а) перша податкова вимога - н е раніше першого робочого дн я після закінчення граничног о строку сплати узгодженої с уми податкового зобов' язан ня. Перша податкова вимога мі стить повідомлення про факт узгодження податкового зобо в' язання та виникнення прав а податкової застави на акти ви платника податків, обов' язок погасити суму податково го боргу та можливі наслідки непогашення його у строк;

б) друга податкова вимога - н е раніше тридцятого календар ного дня від дня направлення (вручення) першої податкової вимоги, у разі непогашення пл атником податків суми податк ового боргу у встановлені ст роки. Друга податкова вимога додатково до відомостей, вик ладених у першій податковій вимозі, може містити повідом лення про дату та час проведе ння опису активів платника п одатків, що перебувають у под атковій заставі, а також про д ату та час проведення публіч них торгів з їх продажу.

П.п. 6.2.4 вказаної статті визна чено, що податкова вимога вва жається надісланою (врученою ) юридичній особі, якщо її пере дано посадовій особі такої ю ридичної особи під розписки або надіслано листом з повід омленням про вручення.

Податкова вимога вважаєть ся надісланою (врученою) фізи чній особі, якщо її вручено ос обисто такій фізичній особі або її законному представник ові чи надіслано листом на її адресу за місцем проживання або останнього відомого міс ця її знаходження із повідом ленням про вручення.

З метою погашення податков ого боргу ДПІ в м. Свердловськ Луганської області на підст аві ст.10 Закону України «Про п орядок погашення зобов' яза нь платників податків перед бюджетами та державними ціль овими фондами» № 2181 (далі - Зак он № 2181) здійснювало заходи стя гнення заборгованості перед бюджетом, зокрема, шляхом нап равлення відповідачу податк ової вимоги № 204 від 15.03.2011 року (ар куш справи 7).

Позивачем було проведено п озапланову виїзну перевірку СПД ОСОБА_3, за результата ми якої складено акт № НОМЕ Р_1 від 18.05.2010 року. Перевіркою в становлено порушення відпов ідачем ст. 13 Декрету КМУ від 26.12.1 992 року № 13-92 «Про прибутковий по даток з громадян», в результа ті чого встановлено заниженн я податку з доходів фізичних осіб від здійснення підприє мницької діяльності на суму 700901,47 грн., п.п. 7.4.5 п. 7.4 ст. 7 Закону Укр аїни «Про податок на додану в артість» від 03.04.1997 року № 168/97, в ре зультаті чого встановлено за ниження податку на додану ва ртість на суму 933336,00 грн.. На підс таві акту перевірки № НОМЕР _1 від 18.05.2010 року було винесено податкові повідомлення-ріше ння № 0000971742/0 від 27.05.2010 року на суму 14 00004,00 грн., №0000981742/0 від 27.05.2010 року на сум у 700901,47 грн.

Актом перевірки № НОМЕР_1 від 18.05.2010 року було встановлен о порушення відповідачем п.п . 8.1.2, 8.1.1. ст.8 Закону № 889, в результат і чого винесено податкове по відомлення-рішення № 0000991742/0 від 27.05.2010 року на суму 23040,00 грн.

Податкові повідомлення-рі шення № №0000981742/0 від 27.05.2010 року, №0000971742/ 0 від 27.05.2010 року, № 0000991742/0 від 27.05.2010 року було оскаржено відповідачем в судовому порядку. Постанов ою Луганського окружного адм іністративного суду від 08.12.2010 р оку по справі № 2а-5483/10/1270 позовні вимоги ОСОБА_3 задоволено . Ухвалою Донецького апеляці йного адміністративного суд у від 24.02.2011 року постанову Луга нського окружного адміністр ативного суду від 08.12.2010 року по справі № 2а-5483/10/1270 скасовано. Ухва лою Вищого адміністративног о суду України від 09.11.2011 року по справі №2а-5483/10/1270 відмовлено у за доволенні клопотання ОСОБ А_3 про зупинення виконання постанови Донецького апеляц ійного адміністративного су ду від 24.02.2011 року у справі № 2а-5483/10 /1270.

Згідно частини 1 статті 72 Код ексу адміністративного судо чинства України обставини, в становлені судовим рішенням в адміністративній, цивільн ій або господарській справі, що набрало законної сили, не д оказуються при розгляді інши х справ, у яких беруть участь т і самі особи або особа, щодо як ої встановлено ці обставини.

Таким чином, оскільки ухвала Донецького апеляційн ого адміністративного суду в ід 24.02.2011 року набрала законної сили, судом касаційної інста нції відмовлено у задоволенн і клопотання ОСОБА_3 про з упинення виконання постанов и Донецького апеляційного ад міністративного суду від 24.02.2 011 року, сума заборгованості в розмірі 2126735,13 грн. самостійно в ідповідачем до цього часу не сплачено в повному розмірі, с уд визнає, позовні вимоги обґ рунтованими та такими, що під лягають задоволенню.

Крім того, постановою Держа вної податкової адміністрац ії в Луганській області від 06. 10.2010 року порушено кримінальну справу у відношенні ОСОБА_ 3 за фактом ухилення від спл ати податків за липень-верес ень 2009 року на суму 1634237,00 грн.

Питання по судових витрата х не вирішується, оскільки по зивач звільнений від їх спла ти у встановленому порядку, а ст.94 Кодексу адміністративно го судочинства України не пе редбачено їх стягнення у дан их випадках.

Керуючись ст. ст. 2, 9, 17, 18, 94, 158-163, 167 Ко дексу адміністративного суд очинства України, суд

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний поз ов Державної податкової інсп екції в м. Свердловськ Луганс ької області до ОСОБА_3 пр о стягнення податкового борг у, задовольнити повністю.

Стягнути з ОСОБА_3 (ідент ифікаційний код НОМЕР_1, м ісцезнаходження: 94800, АДРЕСА _1) в доход місцевого бюджету на р\р 33216800700072 в УДК Луганської об ласті, МФО 804013, КФК 11010120 суму забор гованості з податку з доході в фізичних осіб у сумі 23040,00 грн.( двадцять три тисячі сорок гр ивень 00 копійок), в доход держа вного бюджету на р\р 31118029700072 в УДК Луганської області, МФО 804013, КФ К 14010100 суму заборгованості з по датку на додану вартість в су мі 1399810,71 грн.(один мільйон трист а дев' ятсот дев' яносто тис яч вісімсот десять гривень с імдесят одна копійка), в доход місцевого бюджету на р\р 3321580170007 2 в УДК Луганської області, МФО 804013, КФК 11010200 суму заборгованост і з прибуткового податку з гр омадян в сумі 700901,47 грн.(сімсот т исяч дев' ятсот одна гривні сорок сім копійок), в дохід міс цевого бюджету на р\р 33215801700072 в УД К Луганської області, МФО 804013, К ФК 14010100 суму заборгованості в р озмірі 2982,95 грн., а всього 2126735,13 грн .(два мільйони сто двадцять ші сть тисяч сімсот тридцять п' ять гривень тринадцять копій ок).

Постанова може бути о скаржена в апеляційному поря дку до Донецького апеляційно го адміністративного суду.

Апеляційна скарга подаєть ся до Донецького апеляційног о адміністративного суду чер ез Луганський окружний адмін істративний суд. Копія апеля ційної скарги одночасно надс илається особою, яка її подає , до суду апеляційної інстанц ії.

Апеляційна скарга на поста нову суду першої інстанції п одається протягом десяти дні в з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 КАС України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні ап еляційна скарга подається пр отягом десяти днів з дня отри мання копії постанови.

Якщо суб'єкта владних повно важень у випадках та порядку , передбачених частиною четв ертою статті 167 КАС України, бу ло повідомлено про можливіст ь отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеля ційне оскарження постанови с уду обчислюється з наступног о дня після закінчення п'ятид енного строку з моменту отри мання суб'єктом владних повн оважень повідомлення про мож ливість отримання копії пост анови суду.

Постанова набирає законно ї сили після закінчення стро ку подання апеляційної скарг и, встановленого статтею 186 КА С України, якщо таку скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо й ого не скасовано, набирає зак онної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного про вадження або набрання законн ої сили рішенням за наслідка ми апеляційного провадження .

Повний текст постанови скл адено та підписано 19 березня 2 012 року.

Суддя А.А. Лагутін

СудЛуганський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення14.03.2012
Оприлюднено29.03.2012
Номер документу22111122
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-6592/11/1270

Ухвала від 14.05.2012

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Чумак Сергій Юрійович

Ухвала від 01.10.2015

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Рибченко А.О.

Ухвала від 24.09.2015

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Рибченко А.О.

Ухвала від 04.06.2015

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

А.Г. Секірська

Ухвала від 07.05.2015

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

А.Г. Секірська

Постанова від 05.06.2012

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Чумак С.Ю.

Ухвала від 14.05.2012

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Чумак С.Ю.

Постанова від 14.03.2012

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

А.А. Лагутін

Ухвала від 03.08.2011

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

А.А. Лагутін

Ухвала від 29.02.2012

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

А.А. Лагутін

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні