Ухвала
від 16.02.2012 по справі 2а/2570/2317/2011
КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа: № 2а/2570/2317/2011 Голо вуючий у 1-й інстанції:

Суддя-доповідач: Лічеве цький І.О.

У Х В А Л А

Іменем України

"16" лютого 2012 р. м. Київ

Головуючий судд я Лічевецький І.О.

Судді: Грищенко Т.М.

П етрик І.Й.

Київський апеляційний адміністративний суд в скла ді: головуючого - судді Ліче вецького І.О., суддів - Грищен ко Т.М., Петрика І.Й., при секрета рі - Гринчуку В.О., розглянувш и у відкритому судовому засі данні за апеляційною скаргою комунального закладу «Черні гівський обласний навчально -методичний центр культури і мистецтв»на постанову Черні гівського окружного адмініс тративного суду від 27 травня 2 011 р. адміністративну справу з а позовом управління Пенсійн ого фонду України в Деснянсь кому районі м. Чернігова до ко мунального закладу «Чернігі вський обласний навчально-ме тодичний центр культури і ми стецтв»про стягнення заборг ованості із сплати страхових внесків,

ВСТАНОВИВ

Управління Пенсійног о фонду України в Деснянсько му районі м. Чернігова (надалі за текстом - «Управління») з вернулось зо суду з позовом п ро стягнення з комунального закладу «Чернігівський обла сний навчально-методичний це нтр культури і мистецтв»(над алі за текстом - «Центр куль утри») 24 895 грн. 72 коп. недоїмки із сплати страхових внесків на загальнообов' язкове держа вне пенсійне страхування.

Постановою Чернігівського окружного адміністративног о суду від 27 травня 2011 р. позов за доволено повністю.

В апеляційній скарзі відпо відач просить скасувати вказ ане судове рішення та ухвали ти нове про відмову в задовол енні позову з підстав поруше ння судом першої інстанції н орм матеріального та процесу ального права, що призвело до неправильного вирішення спр ави.

Перевіривши повноту встан овлення місцевим судом факти чних обставин справи та прав ильність застосування ним но рм матеріального і процесуал ьного права, Київський апеля ційний адміністративний суд дійшов наступного.

Судом першої інстанції вс тановлено, що Центр культури є страхувальником та платни ком страхових внесків в розу мінні Закону України «Про за гальнообов' язкове державн е пенсійне страхування»від 9 липня 2003 р. № 1058-IV (далі за текстом - «Закон №1058-IV»).

11.01.2011 р. відповідачем до Управ ління подано розрахунок суми страхових внесків на загаль нообов' язкове державне пен сійне страхування за грудень 2010 р. із самостійно визначеним и розмірами страхових внескі в, що підлягають сплаті.

Згідно вказаному розрахун ку Центр культури зобов' яза ний був сплатити до Пенсійно го фонду України внески на пе нсійне страхування в розмірі 33,2 % від фонду оплати праці в ро змірі 33 632 грн. 38 коп. та відрахув ання на загальнообов' язков е державне пенсійне страхува ння в розмірі 2 % сукупного опо датковуваного доходу в сумі 2 166 грн. 24 коп.

За вказаний період відпов ідачем перераховано до Пенсі йного фонду 10 902 грн. 90 коп.

Таким чином, утворилася нед оїмка із сплати страхових вн есків у розмірі 24 895 грн. 72 коп.

Частиною першою статті 67 Ко нституції України (№ 254к/96-ВР) за кріплено обов' язок кожного сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановл ених законом.

Відповідно до статті треть ої Закону України «Про збір н а обов' язкове державне пенс ійне страхування»від 26.06.1997 р. № 400/97-ВР (в редакції, що була чинно ю на момент виникнення спірн их правовідносин) страхуваль ники повинні сплачувати внес ки на загальнообов' язкове д ержавне пенсійне страхуванн я в розмірі 33,2 % від фонду оплат и праці підприємства та відр ахування на загальнообов' я зкове державне пенсійне стра хування в розмірі 1 - 5 % сукупног о оподатковуваного доходу фі зичних осіб, які працюють на п ідприємстві за трудовим дого вором.

Частиною першою статті пе ршої названого Закону визнач ено, що платниками збору на об ов' язкове державне пенсійн е страхування є суб' єкти пі дприємницької діяльності не залежно від форм власності, ї х об' єднання, бюджетні, гром адські та інші установи та ор ганізації, об'єднання громад ян та інші юридичні особи, а та кож фізичні особи - суб' єкт и підприємницької діяльност і, які використовують працю н айманих працівників.

Відповідно до пункту 6 час тини 2 статті 17 Закону України «Про загальнообов'язкове де ржавне пенсійне страхування »від 9 липня 2003 року № 1058-IV (надалі за текстом - «Закон № 1058-IV») стр ахувальник зобов' язаний на раховувати, обчислювати і сп лачувати в установлені строк и та в повному обсязі страхов і внески. Частиною другою ста тті 20 зазначеного Закону вста новлено, що обчислення страх ових внесків застрахованих о сіб здійснюється страхуваль ником на підставі бухгалтерс ьких та інших документів, від повідно до яких проводиться нарахування (обчислення) або які підтверджують нарахуван ня заробітної плати, на які ві дповідно до цього Закону нар аховуються страхові внески.

Частиною шостою статті 20 За кону № 1058-IV передбачено, що стра хувальники зобов' язані спл ачувати страхові внески, нар аховані за відповідний базов ий звітний період, не пізніше ніж через 20 календарних днів із дня закінчення цього пері оду незалежно від виплати за робітної плати (доходу), на сум и яких нараховуються страхов і внески. Для страхувальникі в, що мають найманих працівни ків, базовим звітним періодо м є календарний місяць. Згідн о частини 12 статті 20 вищезазна ченого Закону страхові внеск и підлягають сплаті незалежн о від фінансового стану плат ника страхових внесків.

Згідно із ч. 4 ст. 18 Закону стра хові внески не включаються д о складу податків, інших обов ' язкових платежів, що склад ають систему оподаткування.

Згідно частини 2 статті 106 Зак ону № 1058-IV суми страхових внеск ів своєчасно не нараховані т а/або не сплачені страхуваль никами у строки, визначені ст аттею 20 цього Закону, в тому чи слі обчислені територіальни ми органами Пенсійного фонду у випадках, передбачених час тиною третьою статті 20 цього З акону, вважаються прострочен ою заборгованістю із сплати страхових внесків і стягують ся з нарахуванням пені та зас тосуванням фінансових санкц ій.

За змістом статті 23 зазначе ного Закону № 1058-IV спори, що вини кають із правовідносин за ци м Законом, вирішуються орган ами Пенсійного фонду в судов ому порядку.

За таких обставин, суд поп ередньої інстанції дійшов об ґрунтованого висновку про за доволення позову та стягненн я з Центру культури недоїмки в сумі 24 895 грн. 72 коп.

Доводи апеляційної скарг и зазначених висновків суду першої інстанції не спростов ують і не дають підстав для ви сновку, що місцевим судом при розгляді справи неповно з' ясовано обставини, що мають з начення для справи чи неправ ильно застосовано норми мате ріального права, які регулюю ть спірні правовідносини, а т вердження скаржника про те, щ о ним було своєчасно сплачен о стразові внески є помилков им.

З матеріалів справи вбачає ться та не заперечується сто ронами, що протягом 2010 р. до Цен тру культури застосовувалис ь фінансові санкції за несво єчасне подання звітів.

Відповідно ж до частини 5 ст атті 106 Закону № 1058-IV за рахунок с ум, що надходять від страхува льника або від державної вик онавчої служби в рахунок спл ати недоїмки, погашаються су ми недоїмки, пені та фінансов их санкцій у порядку календа рної черговості їх виникненн я.

За правилами ст. 200 КАС Україн и суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу бе з задоволення, а постанову аб о ухвалу суду - без змін, якщо в изнає, що суд першої інстанці ї правильно встановив обстав ини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм м атеріального і процесуально го права.

Керуючись статтями 160, 198, 200, 205 Кодексу адміністративного с удочинства України, суд,

УХВАЛИВ

Апеляційну скаргу кому нального закладу «Чернігівс ький обласний навчально-мето дичний центр культури і мист ецтв»залишити без задоволен ня, а постанову Чернігівсько го окружного адміністративн ого суду від 27 травня 2011 р. - без змін.

Ухвала набирає законної си ли з моменту прийняття, проте може бути оскаржена в касаці йному порядку шляхом подачі в 20-ти денний строк з дня склад ення ухвали в повному обсязі касаційної скарги безпосере дньо до Вищого адміністратив ного суду України, з подачею д окументу про сплату судового збору, а також копій касаційн ої скарги відповідно до кіль кості осіб, які беруть участь у справі, та копій оскаржуван их рішень судів першої та апе ляційної інстанцій.

Головуючий суддя І.О .Лічевецький

суддя Т.М.Грищенко

суддя І.Й.Петрик

Ухвала складена в повно му обсязі 21 лютого 2012 р.

СудКиївський апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення16.02.2012
Оприлюднено28.03.2012
Номер документу22141763
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а/2570/2317/2011

Ухвала від 28.04.2011

Адміністративне

Чернігівський окружний адміністративний суд

Клопот С.Л.

Ухвала від 17.05.2011

Адміністративне

Чернігівський окружний адміністративний суд

Баргаміна Н.М.

Ухвала від 16.02.2012

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Лічевецький І.О.

Постанова від 02.06.2011

Адміністративне

Чернігівський окружний адміністративний суд

Баргаміна Н.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні