ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВ НИЙ СУД
АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИ М
вул. Севастопольська, 4 3, м. Сімферополь, Автономна Республіка Крим, Україна, 95013
ПОСТАНОВА
Іменем України
20 березня 2012 р. (11:00) Справа №2а-15337/11/0170/5
Окружний адміністр ативний суд Автономної Респу бліки Крим у складі:
головуючого судді Си доренка Д.В., при секретарі Пав ленко Н.О.,
за участю представника поз ивача - ОСОБА_1, довіреніст ь № б/н від 22.12.2011
року,
розглянувши у відкритому с удовому засіданні адміністр ативну справу
за позовом Приватног о підприємства «Науково-виро бнича фірма «Елкор»
до Державної податкової ін спекції в м. Сімферополі Авто номної Республіки Крим Держа вної податкової служби
про визнання протиправним и та скасування податкових п овідомлень-рішень,
Обставини справи: Приватне підприємство "Науково-вироб нича фірма "Елкор" звернулось до Окружного адміністративн ого суду АР Крим з адміністра тивним позовом до Державної податкової інспекції в м. Сім ферополі АР Крим про визнанн я протиправним та скасування податкового повідомлення-рі шення від 25.10.2011 року № 0021871502.
Ухвалами Окружного адміні стративного суду АР Крим від 07.12.2011 року відкрито провадженн я в адміністративній справі, закінчено підготовче провад ження та справу призначено д о судового розгляду.
Позивачем 16.12.2012 року до суду б уло надано заяву про збільше ння позовних вимог, в якій він просив суд, окрім заявлених р аніше позовних вимог, визнат и протиправними та скасувати податкові повідомлення-ріше ння Державної податкової інс пекції в м. Сімферополі АР Кри м від 02.12.2011 року № 0028451502 та № 002 8461502.
Ухвалою Окружного адмініс тративного суду АР Крим від 20. 03.2012 року первинного відповіда ча у справі замінено на належ ного - Державну податко ву інспекцію в м. Сімферополі АР Крим Державної податково ї служби.
Представник позивача , присутній у судовому засіда нні 20.03.2012 року, наполягав на зад оволенні позовних вимог, пос илаючись на те, що ПП Науково-в иробнича фірма «Елкор» право мірно заявлено до бюджетного відшкодування суму податку на додану вартість за серпен ь 2011 року у розмірі 901,00 грн. по вза ємовідносинам з ПП «Аланар». Позовні вимоги мотивовані т им, що податкові накладні, отр имані від контрагента ПП «Ал анар» відповідають вимогам п одаткового законодавства, оф ормлені належним чином особо ю, яка зареєстрована в якості платника податку на додану в артість. Крім того, представн иком позивача було зазначено про те, що ПП Науково-виробнич а фірма «Елкор» не має відпов ідати за порушення, вчинені і ншими особами.
Відповідач явку свого пред ставника в судове засідання не забезпечив, надав запереч ення на позовну заяву, в якому з позовними вимогами не пого дився, що позивачем неправом ірно до бюджетного відшкодув ання заявлено суму податку н а додану вартість, сплаченог о відповідно до податкових н акладних, складених ПП «Алан ар», оскільки до накладних вн есені недостовірні дані щодо місцезнаходження підприємс тва.
Заслухавши пояснення пред ставників сторін, розглянувш и матеріали справи, всебічно і повно з'ясувавши всі фактич ні обставини, на яких ґрунтую ться позовні вимоги, об'єктив но оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгл яду справи і вирішення спору , суд
ВСТАНОВИВ:
Згідно з ч. 1 ст. 2 КАС України з авданням адміністративного судочинства є захист прав, св обод та інтересів фізичних о сіб, прав та інтересів юридич них осіб у сфері публічно-пра вових відносин від порушень з боку органів державної вла ди, органів місцевого самовр ядування, їхніх посадових і с лужбових осіб, інших суб' єк тів при здійсненні ними влад них управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегова них повноважень.
Відповідно до п. 1 ч.2 статті 17 К АС України юрисдикція адміні стративних судів поширюєтьс я на спори фізичних чи юридич них осіб із суб' єктом владн их повноважень щодо оскаржен ня його рішень (нормативно-пр авових актів чи правових акт ів індивідуальної дії), дій чи бездіяльності.
Пунктом 7 ч. 1 ст. 3 КАС України в изначено поняття суб' єктів владних повноважень, до яких належать орган державної вл ади, орган місцевого самовря дування, їхня посадова чи слу жбова особа, інший суб' єкт, я кий здійснює владні управлін ські функції на основі закон одавства, в тому числі на вико нання делегованих повноваже нь.
Пунктом 1 ч. 1 ст. 3 КАС України в изначено поняття справи адм іністративної юрисдикції, - п ереданий на вирішення адміні стративного суду публічно-пр авовий спір, у якому хоча б одн ією зі сторін є орган виконав чої влади, орган місцевого са моврядування, їхня посадова чи службова особа або інший с уб'єкт, який здійснює владні у правлінські функції на основ і законодавства, в тому числі на виконання делегованих по вноважень.
Відповідно до ст. 1 Закону Ук раїни «Про державну податков у службу в Україні» до систем и органів державної податков ої служби належать: Державн а податкова адміністрація України, спеціалізовані дер жавні податкові інспекції, д ержавні податкові адміністр ації в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві т а Севастополі, державні пода ткові інспекції в районах, мі стах (крім міст Києва та Севас тополя), районах у містах (далі - органи державної податково ї служби).
Державна податкова адмін істрація України є центральн им органом виконавчої влади. Державні податкові адмі ністрації в Автономній Респу бліці Крим, областях, містах К иєві та Севастополі підпоряд ковуються Державній под атковій адміністрації Украї ни.
Державні податкові інспе кції у районах, містах (крім мі ст Києва та Севастополя), райо нах у містах, міжрайонні, спец іалізовані та об'єднані держ авні податкові інспекції під порядковуються відповідним державним податковим адміні страціям в Автономній Респуб ліці Крим, областях, містах Ки єві та Севастополі (ст. 4 Закон у України «Про державну пода ткову службу в Україні»).
Згідно із ст. 2 Закону Україн и «Про державну податкову сл ужбу в Україні» основним зав данням органів державної под аткової служби є завданнями органів державної податково ї служби є здійснення контро лю за додержанням податковог о законодавства, правильніст ю обчислення, повнотою і своє часністю сплати до бюджетів, державних цільових фондів п одатків і зборів (обов'язкови х платежів), а також неподатко вих доходів, установлених за конодавством (далі - податки, і нші платежі).
Враховуючи зазначене, відп овідач, здійснюючи свої повн оваження у спірних відносина х є суб'єктом владних повнова жень, спір що виник між сторон ами пов'язаний із захистом пр ав позивача у сфері публічно -правових відносин і є справо ю адміністративної юрисдикц ії, його належить розглядати в порядку, встановленому КАС України.
Виконавчим комітетом Сімф еропольської міської ради АР Крим 11.08.1992 року проведено держа вну реєстрацію юридичної осо би - Приватного підприємства «Науково-виробнича фірма «Е лкор», що підтверджується до відкою з ЄДРПОУ серії АА № 463748 в ід 19.08.2011 року (а.с.18).
Посадовими особами ДПІ в м. Сімферополі АР Крим в період з 05.10.2011 року по 10.01.2011 року проведен о камеральну перевірку ПП «Н ауково-виробнича фірма «Елко р» (ЄДРПОУ 19003656) з питань достові рності нарахування суми бюдж етного відшкодування податк у на додану вартість на рахун ок платника податку у сумі 551254, 00 грн. за серпень 2011 року (№ 9007996227 від 20.09.2011 року).
За результатами перевірки складено акт № 14512/15-2/19003656 від 10.10.2011 р оку (а.с.32-35), в якому зафіксовано порушення позивачем п.198.2 ст. 198 Податкового кодексу України в частині неправомірного фо рмування залишку від' ємно го значення попереднього под аткового періоду у серпні 2011 р оку за рахунок контрагента П П «Аланар» (ЄДРПОУ 36951716) на суму ПДВ 901,00 грн., що призвело до необ ґрунтованої заяви до бюджетн ого відшкодування ПДВ у сумі 901,00 грн.
Так, згідно системи автомат изованого співставлення под аткових зобов' язань та пода ткового кредиту в розрізі ко нтрагентів на рівні ДПА Укра їни встановлено суму ризиков аного кредиту в липні 2011 року у розмірі 901,00 грн. Серед постача льників ПП Науково-виробнича фірма «Елкор» виявлено конт рагента, який має стан «9» (нап равлено повідомлення про від сутність за місцезнаходженн ям) - ПП «Аланар».
Перевірку ПП Науково -виробнича фірма «Елкор» бул о проведено в присутності йо го представників, які з актом ознайомлені, акт ними підпис аний з запереченнями.
Листом від 20.10.2011 року № 440 78/10/15-2 ДПІ в м. Сімферополі надан о відповідь на заперечення (а .с.40), де підтверджено висновки акту перевірки № 14512/15-2/19003656 від 10.10.2 011 року.
На підставі даних акт у перевірки податковим орган ом 25.10.2011 року прийнято податков е повідомлення-рішення № 0021871502 про зменшення суми б юджетного відшкодування з по датку на додану вартість по д екларації № 900799622 від 20.09.2011 року за серпень 2011 року на 901,00 грн. та нар ахування штрафних (фінансови х) санкцій (штрафу) в сумі 225,25 грн . (а.с.37).
Податкове повідомлен ня-рішення від 25.10.2011 року № 002187150 2 було оскаржено позивачем до Державної податкової адмі ністрації в АР Крим (а.с.43).
За результатами розг ляду скарги позивача Держа вною податковою адміністр ацією в АР Крим прийнято ріше ння № 14059/7/25-023 від 22.11.2011 року (а.с.44-46), як им залишено без змін податко ве повідомлення-рішення ДПІ в м. Сімферополі АР Крим від 25.10 .2011 року № 0021871502, збільшено штр афні санкції на 225,25 грн., визнач ені у податковому повідомлен ні-рішенні від 25.10.2011 року № 002187150 2.
З урахування рішення Державної податкової адміні страції в АР Крим ДПІ в м. Сімферополі АР К рим 02.12.2011 року прийняті податко ві повідомлення-рішення:
№ 0028451502 про зменшен ня суми бюджетного відшкодув ання з податку на додану варт ість по декларації № 900799622 від 20.09 .2011 року за серпень 2011 року на 901,00 г рн. та нарахування штрафних (ф інансових) санкцій (штрафу) в с умі 225,25 грн. (а.с.47);
№ 0028461502 про донараху вання штрафних (фінансових) с анкцій (штрафу) на суму 225,25 грн. ( а.с.48).
Не погодившись з рішеннями органів податкової служби, п рийнятими в адміністративно му порядку, позивач звернувс я до Окружного адміністратив ного суду АР Крим з позовом пр о оскарження податкових пові домлень-рішень від 25.10.2011 року № 0021871502, від 02.12.2011 року № 0028451502 та № 0028461502 в судовому порядку.
В ході судового розгл яду справи судом було переві рено правомірність висновкі в відповідача щодо порушення позивачем вимог податкового законодавства в частині зав ищення суми бюджетного відшк одування та було встановлено наступне.
Ст.19 Конституції Украї ни встановлює, що органи держ авної влади та органи місцев ого самоврядування, їх посад ові особи зобов' язані діят и на підстава, в межах повнова жень та у спосіб, що передбач ені Конституцією та законами України.
Оцінюючи правомірніс ть дій та рішень органу власн их повноважень, суд керуєтьс я критеріями, закріпленими у ст. 2 КАС України, які певною мі рою відображають принципи ад міністративної процедури, як і повинні дотримуватися при реалізації дискреційних пов новажень владного суб' єкта , встановлюючи чи прийняті (в чинені) ним рішення (дії): 1) на п ідставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Ко нституцією та законами Украї ни; 2) з використанням повноваж ення з метою, з якою це повнова ження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обс тавин, що мають значення для п рийняття рішення (вчинення д ії); 4) безсторонньо (неупередж ено); 5)добросовісно; 6) розсудли во; 7) з дотриманням принципу р івності перед законом, запоб ігаючи несправедливій дискр имінації; 8) пропорційно, зокре ма з дотриманням необхідного балансу між будь-якими неспр иятливими наслідками для пра в, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких сп рямоване це рішення (дія); 9) з ур ахуванням права особи на уча сть у процесі прийняття ріше ння; 10) своєчасно, тобто протяг ом розумного строку.
Згідно з ч. 1 ст. 9 КАС Укр аїни суд при вирішенні справ и керується принципом законн ості, відповідно до якого: суд вирішує справи відповідно д о Конституції та законів Укр аїни, а також міжнародних дог оворів, згода на обов'язковіс ть яких надана Верховною Рад ою України; суд застосовує ін ші нормативно-правові акти, п рийняті відповідним органом на підставі, у межах повноваж ень та у спосіб, передбачені К онституцією та законами Укра їни.
Матеріали справи свідчать про те, що позивачем 01.07.2011 року о тримано від ПП «Аланар» това рно-матеріальні цінності: ак умуляторну батарею Luxeon LX12-100MG, інв ентарний блок живлення UPS-1500 ZY.
Загальна вартість отриман их позивачем від ПП «Аланар» товарно-матеріальних ціннос тей становить 5404,80 грн., в тому чи слі ПДВ - 900,80 грн., про що свідча ть наявні в матеріалах справ и видаткові накладні від 01.07.2011 р оку № 00025/07 та № 21/07 (а.с.9-10).
На вартість постановленог о товару було оформлено пода ткові накладні:
№25 від 01.07.2011 року на суму 3404,81 грн ., з них ПДВ - 567,47 грн.,
№ 21 від 01.07.2011 року на суму 1999,99 грн ., з них ПДВ - 333,33 грн.
Відповідно до витягу з реєс тру отриманих та виданих под аткових накладних, який веде ться ПП «Науково-виробнича ф ірма «Елкор», вказані податк ові накладні отримані позива чем 01.07.2011 року (а.с.63-67).
Факт сплати позивачем кошт ів за отримані від ПП «Аланар » товарно-матеріальні ціннос ті підтверджується випискою з рахунку ПП «Науково-виробн ича фірма «Елкор» у Кримські й філії АБ «Експрес-Банк», МФО 384674 (а.с.94).
Отримані від ПП «Аланар» то варно-матеріальні цінності о прибутковані позивачем 01.07.2011 р оку по рахунку 15.2 (а.с.74).
Згідно з актами від 01.07.2011 року № 38/1 та 38/2 (а.с.53-54) акумуляторну ба тарею Luxeon LX12-100MG, інвентарний блок живлення UPS-1500 ZY введено в експл уатацію основних засобів ПП «Науково-виробнича фірма «Ел кор», чим підтверджується по дальше використання позивач ем у господарській діяльност і товарно-матеріальних цінно стей, отриманих від ПП «Алана р».
З урахуванням суми податку на додану вартість у розмірі 900,80 грн., сплаченої за податков ими накладними, що отримані в ід ПП «Аланар», позивачем бул о сформовано податковий кред ит липня 2011 року (Додаток 5 «Роз шифровки податкових зобов' язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів» до п одаткової декларації з подат ку на додану вартість за липе нь 2011 року, а.с.61-62).
Від' ємне значення податк у на додану вартість липня 2011 р оку у розмірі 901,00 грн. включено позивачем до декларації за с ерпень 2011 року (№ 9007996227 від 20.09.201 1 року)та заявлено до бюджетно го відшкодування.
Відповідно до даних акту пе ревірки № 14512/15-2/19003656 від 10.10.2011 року п озивач має право на отриманн я бюджетного відшкодування у серпні 2011 року, надана позивач ем декларація за серпень 2011 ро ку містить всі необхідні рек візити та має необхідні дода тки.
Однак, згідно з висновками п одаткового органу позивачем необґрунтовано заявлено до бюджетного відшкодування су му податку на додану вартіст ь у розмірі 901,00 грн. по контраге нту ПП «Аланар», оскільки вка заний суб' єкт має стан «9» (на правлено повідомлення про ві дсутність за місцезнаходжен ням).
Суд не погоджується з висно вками відповідача в цій част ині з урахуванням наступног о.
Порядок оподаткуванн я податком на додану вартіст ь визначений розділом V Подат кового кодексу України (далі - ПК України).
Статтею 198 ПК України п ередбачено право платників п одатку на віднесення сум под атку до податкового кредиту, яким є сума, на яку платник по датку на додану вартість має право зменшити податкове зо бов'язання звітного (податко вого) періоду (п.п.14.1.181 п.14.1 ст. 14 ПК У країни).
Згідно з п.198.2 ст. 198 ПК Укр аїни датою виникнення права платника податку на віднесен ня сум податку до податковог о кредиту вважається дата ті єї події, що відбулася раніше :
дата списання коштів з банк івського рахунка платника по датку на оплату товарів/посл уг;
дата отримання платником п одатку товарів/послуг, що під тверджено податковою наклад ною.
Податковий кредит звітног о періоду визначається виход ячи з договірної (контрактно ї) вартості товарів/послуг, ал е не вище рівня звичайних цін , визначених відповідно до ст атті 39 цього Кодексу, та склад ається з сум податків, нарахо ваних (сплачених) платником п одатку за ставкою, встановле ною пунктом 193.1 статті 193 цього К одексу, протягом такого звіт ного періоду у зв'язку з:
придбанням або виготовлен ням товарів (у тому числі при ї х імпорті) та послуг з метою їх подальшого використання в о податковуваних операціях у м ежах господарської діяльнос ті платника податку;
придбанням (будівництвом, с порудженням) основних фондів (основних засобів, у тому числ і інших необоротних матеріал ьних активів та незавершених капітальних інвестицій у не оборотні капітальні активи), у тому числі при їх імпорті, з метою подальшого використан ня в оподатковуваних операці ях у межах господарської дія льності платника податку.
Право на нарахування подат кового кредиту виникає незал ежно від того, чи такі товари/п ослуги та основні фонди поча ли використовуватися в опода тковуваних операціях у межах господарської діяльності пл атника податку протягом звіт ного податкового періоду, а т акож від того, чи здійснював п латник податку оподатковува ні операції протягом такого звітного податкового період у (п.198.3 ст. 198 ПК України).
Відповідно до п.198.6 ст. 198 ПК Укр аїни не відносяться до подат кового кредиту суми податку, сплаченого (нарахованого) у з в'язку з придбанням товарів/п ослуг, не підтверджені подат ковими накладними (або підтв ерджені податковими накладн ими, оформленими з порушення м вимог статті 201 цього Кодекс у) чи не підтверджені митними деклараціями, іншими докуме нтами, передбаченими пунктом 201.11 статті 201 цього Кодексу.
У разі коли на момент переві рки платника податку органом державної податкової служби суми податку, попередньо вкл ючені до складу податкового кредиту, залишаються не підт вердженими зазначеними цим п унктом документами, платник податку несе відповідальніс ть відповідно до цього Кодек су.
Пунктом 201.1 ст.201 ПК України вс тановлено, що платник податк у зобов'язаний надати покупц ю (отримувачу) на його вимогу п ідписану уповноваженою плат ником особою та скріплену пе чаткою (за наявності) податко ву накладну, у якій зазначают ься в окремих рядках обов'язк ові реквізити.
Податкова накладна є подат ковим документом і одночасно відображається у податкових зобов'язаннях і реєстрі вида них податкових накладних про давця та реєстрі отриманих п одаткових накладних покупця (п.201.6 ст. 201 ПК України).
Право на нарахування подат ку та складання податкових н акладних надається виключно особам, зареєстрованим як пл атники податку в порядку, пер едбаченому статтею 183 цього Ко дексу.
Не дає права на віднесення с ум податку до податкового кр едиту податкова накладна, ви писана платником, звільненим від сплати податку за рішенн ям суду, після набрання чинно сті таким рішенням суду (п.п.201.8 -201.9 ст. 201 ПК України).
Згідно з п.п.14.1.18 п.14.1 ст. 14 ПК Укра їни бюджетним відшкодування м є відшкодування від'ємного значення податку на додану в артість на підставі підтверд ження правомірності сум бюдж етного відшкодування податк у на додану вартість за резул ьтатами перевірки платника, у тому числі автоматичне бюд жетне відшкодування у порядк у та за критеріями, визначени ми у розділі V цього Кодексу.
Статтею 200 ПК України визнач ено, що сума податку, що підляг ає сплаті (перерахуванню) до Д ержавного бюджету України аб о бюджетному відшкодуванню, визначається як різниця між сумою податкового зобов'язан ня звітного (податкового) пер іоду та сумою податкового кр едиту такого звітного (подат кового) періоду.
При позитивному значенні с уми, розрахованої згідно з пу нктом 200.1 цієї статті, така сума підлягає сплаті (перерахува нню) до бюджету у строки, встан овлені цим розділом.
При від'ємному значенні сум и, розрахованої згідно з пунк том 200.1 цієї статті, така сума в раховується у зменшення суми податкового боргу з податку , що виник за попередні звітні (податкові) періоди (у тому чи слі розстроченого або відстр оченого відповідно до цього Кодексу), а в разі відсутності податкового боргу - зарахову ється до складу податкового кредиту наступного звітного (податкового) періоду.
Якщо в наступному податков ому періоді сума, розрахован а згідно з пунктом 200.1 цієї стат ті, має від'ємне значення, то:
а) бюджетному відшкодуванн ю підлягає частина такого ві д'ємного значення, яка дорівн ює сумі податку, фактично спл аченій отримувачем товарів/п ослуг у попередніх податкови х періодах постачальникам та ких товарів/послуг або до Дер жавного бюджету України, а в р азі отримання від нерезидент а послуг на митній території України - сумі податкового зо бов'язання, включеного до под аткової декларації за попере дній період за отримані від н ерезидента послуги отримува чем послуг;
б) залишок від'ємного значен ня попередніх податкових пер іодів після бюджетного відшк одування включається до скла ду сум, що відносяться до пода ткового кредиту наступного п одаткового періоду.
Джерелом сплати бюджетног о відшкодування (у тому числі заборгованості бюджету) є до ходи Державного бюджету Укра їни.
Забороняється обумовлюват и або обмежувати виплату бюд жетного відшкодування наявн істю або відсутністю доходів , отриманих від цього податку в окремих регіонах України (п .200.17 ст. 200 ПК України).
Проаналізувавши наведені вище норми податкового закон одавства, суд дійшов висновк у, що єдиними та достатніми пі дставами для формування пода ткового кредиту та визначенн я суми бюджетного відшкодува ння є наявність податкової н акладної, що засвідчує факт с плати отримувачем товару (ро біт, послуг) їх вартості з урах уванням податку на додану ва ртість.
Суд зауважує, що Податковим кодексом України передбачен і певні обмеження щодо форму вання податкового кредиту. Т ак, згідно з п. 198.6 ст. 198 ПК України суми, віднесені до складу под аткового кредиту, мають бути обов' язково підтверджені в ідповідними документами, в т ому числі податковими наклад ними. В разі недотримання цьо го правила платник податку н есе відповідальність відпов ідно до цього Кодексу.
Як зазначалось вище, з гідно системи автоматизован ого співставлення податкови х зобов' язань та податковог о кредиту в розрізі контраге нтів ПП «Аланар» має стан «9» ( направлено повідомлення про відсутність за місцезнаходж енням), у зв' язку з чим, за вис новками податкового органу, позивач не мав права на включ ення до складу податкового к редиту липня 2011 року суми пода тку на додану вартість, сплач ену по взаємовідносинам з вк азаним контрагентом.
Відносини, які виникають у с фері державної реєстрації юр идичних осіб, а також фізични х осіб - підприємців врегул ьовані Законом України «Про державну реєстрацію юридичн их осіб та фізичних осіб-підп риємців».
Відповідно до ч. 1 ст. 4 Закону України «Про державну реєст рацію юридичних осіб та фізи чних осіб-підприємців» держа вна реєстрація юридичних осі б та фізичних осіб - підприємц ів представляє собою засвідч ення факту створення або при пинення юридичної особи, зас відчення факту набуття або п озбавлення статусу підприєм ця фізичною особою, а також вч инення інших реєстраційних д ій, які передбачені цим Закон ом, шляхом внесення відповід них записів до Єдиного держа вного реєстру.
При цьому під місцезн аходженням юридичної особи с лід розуміти адресу органу а бо особи, які відповідно до ус тановчих документів юридичн ої особи чи закону виступают ь від її імені (ст.1 Закону Укра їни «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних о сіб-підприємців»).
Відповідно до ч. 1 ст. 18 Закону України «Про державну реєст рацію юридичних осіб та фізи чних осіб-підприємців», якщо відомості, які підлягають вн есенню до Єдиного державного реєстру, були внесені до ньог о, то такі відомості вважають ся достовірними і можуть бут и використані в спорі з треть ою особою, доки до них не внесе но відповідних змін.
Згідно з Спеціальним витяг ом з Єдиного державного реєс тру юридичних осіб та фізичн их осіб-підприємців станом н а 20.03.2012 року, отриманого на елек тронний запит суду, Приватне підприємство «Аланар» зареє строване за адресою: 98300, АР Кри м, м. Керч, вул. Єрьоменко, буд. 7-к , каб.1 (дана адреса також вказа на у податкових накладних ві д 01.07.2011 року № 21 та № 25). Зміни в част ині місцезнаходження ПП «Ала нар» або його відсутності за юридичною адресою до Єдиног о державного реєстру юридичн их осіб та фізичних осіб-підп риємців не вносились.
При цьому, суд зазначає, що в ідповідно до свідоцтва № 100271139 в ід 23.02.2010 року (а.с.50, зворотній бік ) ПП «Аланар» було зареєстров ано в якості платника податк у на додану вартість. Відпові дачем в порядку ст. 71 КАС Украї ни не надано доказів того, що н а час складення податкових н акладних від 01.07.2010 року № 21 та № 25 р еєстрацію ПП «Аланар» в якос ті платника податку на додан у вартість було анульовано. А отже, згідно з нормами п.201.8 ст. 2 01 ПК України він мав право на с кладення податкових накладн их.
За таких умов, податкові нак ладні, складені ПП «Аланар», є такими, що оформлені належни м чином та повністю відповід ають вимогам п.201. 1 ст. 201 ПК Украї ни, що дає позивачу право форм ування на їх підставі податк ового кредиту та отримання б юджетного відшкодування.
Враховуючи зазначене вище, позивачем правомірно з аявлено до бюджетного відшко дування суму податку на дода ну вартість у розмірі 901,00 грн. з а серпень 2011 року.
Приймаючи до уваги, що під час розгляду справи спро стовано висновки податковог о органу щодо порушення пози вачем вимог податкового зако нодавства, суд вважає податк ові повідомлення-рішення від 25.10.2011 року № 0021871502, від 02.12.2011 року № 0028451502 та № 0028461502 такими, щ о прийняті ДПІ в м. Сімферопол і протиправно, у зв' язку з чи м підлягають скасуванню.
Відповідно до ч.1 ст.94 КАС Укр аїни якщо судове рішення ухв алене на користь сторони, яка не є суб'єктом владних повнов ажень, суд присуджує всі здій снені нею документально підт верджені судові витрати з Де ржавного бюджету України.
Згідно з ч. 1 ст. 98 КАС України с уд вирішує питання щодо судо вих витрат у постанові суду а бо ухвалою.
Враховуючи те, що рішення по справі ухвалене на користь с торони, яка не є суб' єктом вл адних повноважень, суд вважа є за необхідне стягнути з Дер жавного бюджету України на к ористь позивача 28,23 грн. судово го збору.
У судовому засіданні , яке відбулось 20.03.2012 року, оголо шено вступну та резолютивну частини постанови.
Відповідно до вимог с т. 163 КАС України постанова офо рмлена та підписана 23.03.2012 року.
Керуючись ст.ст. 160-163, 167 КАС Укр аїни, суд
ПОСТАНОВИВ:
1. Адміністративний позов за довольнити.
2.Визнати протиправними та с касувати податкові повідомл ення-рішення Державної подат кової інспекції в м. Сімфероп олі АР Крим:
№ 0021871502 від 25.10.2011 року,
№ 0028451502 від 02.12.2011 року,
№ 00284615023 від 02.12.2011 року.
3.Стягнути з державного бюдж ету України на користь Прива тного підприємства «Науково -виробнича фірма «Елкор» (95011, У країна, АР Крим, м. Сімферопо ль, вул. Маяковського,5, кв.8) су дові витрати у розмірі 28,23 грн. шляхом їх безспірного списан ня з рахунку Державної подат кової інспекції в м. Сімфероп олі АР Крим Державної податк ової служби.
Постанова набирає законно ї сили через 10 днів з дня її про голошення. Якщо проголошено вступну та резолютивну части ну постанови або справу розг лянуто у порядку письмового провадження, постанова набир ає законної сили через 10 днів з дня її отримання у разі непо дання апеляційної скарги.
У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо й ого не скасовано, набирає зак онної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного про вадження або набрання законн ої сили рішенням за наслідка ми апеляційного провадження .
Апеляційна скарга подаєть ся до Севастопольського апел яційного адміністративного суду через Окружний адмініс тративний суд Автономної Рес публіки Крим протягом 10 днів з дня проголошення. У разі прог олошення вступної та резолют ивної частини постанови або розгляду справи у порядку пи сьмового провадження, апеля ційна скарга подається протя гом 10 днів з дня отримання.
Копія апеляційної скарги о дночасно надсилається особо ю, яка її подає, до Севастополь ського апеляційного адмініс тративного суду.
Суддя Сидоренко Д.В.
Суд | Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим |
Дата ухвалення рішення | 20.03.2012 |
Оприлюднено | 02.04.2012 |
Номер документу | 22222962 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Севастопольський апеляційний адміністративний суд
Ілюхіна Ганна Павлівна
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Сидоренко Д.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні