КІРОВОГРАДСЬКИЙ ОКРУ ЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
-------------------------------------------------------------------------------------- ---------------------------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
26 березня 2012 року Справа № 1170/2а-405/12
Кіровоградський окр ужний адміністративний суд
в складі головуючого: судді Петренко О.С.
за участю секретаря судово го засідання : Снісар Я.В.
представників сторін:
позивача - Григоренко В. В.
відповідача - Бобух С.А. ,
розглянувши у відкритому с удовому засіданні адміністр ативну справу
за позовом: товариства з о бмеженою відповідальністю « Агротех-Ойл»
до відповідача Кіровогра дської об' єднаної держав ної податкової інспекції
про скасування податковог о повідомлення-рішення,
ВСТАНОВИВ:
Позивач звернувся до суду з позовом до Кіровогра дської об' єднаної держав ної податкової інспекції про визнання протиправним та ск асування податкового повідо млення- рішення від 27.01.2012 року за № 0000182330, яким позивачу збі льшено суму грошового зобов' язання в розмірі 39199,00 грн., в том у числі за основним платежем - 31359,00 грн., штрафні санкції - 7 840,00 грн.
Позовні вимоги обґрунтову ються наступними обставина ми.
Позивач вказує, що перевірк ою встановлено порушення пп. 7.4.1 п.7.4, пп.7.5.1 п.7.5 ст. 7 Закону Україн и «Про податок на додану варт ість», в результаті чого зани жено податок на додану варті сть всього в сумі 31359,00 грн., в том у числі за червень 2009 року-31359,00 гр н.
Крім того, Кіровоградськ ою ОДПІ встановлено відсут ність поставок товарів та ук ладання угод з метою настанн я реальних наслідків, а тому у годи поставки між ТОВ «Агрот ех-Ойл» та контрагентами-пос тачальниками ПП «Інтерсерві с-2008», ПП "Транзит Ойл" є нікчемн ими, нікчемний правочин є нед ійсним в силу закону, такий ні кчемний правочин не створює інших юридичних наслідків, к рім тих, що пов'язан з його нед ійсністю.
За результатами перевірки винесено податкове повідомл ення- рішення від 27.01.2012 року з а № 0000182330, яким позивачу збіл ьшено суму грошового зобов' язання в розмірі 39199,00 грн., в том у числі за основним платежем - 31359,00 грн., штрафні санкції - 7 840,00 грн.
Позивач вважає, що дане пові домлення- рішення винесено з порушенням чинного законо давства, а тому підлягає скас уванню.
Представник позивача в суд ове засідання прибув та позо вні вимоги підтримав в повно му обсязі, обґрунтовуючи їх о бставинами, які викладені в п озові.
Представник відповідача п озов не визнав з підстав, викл адених в запереченні на позо вну заяву, обґрунтувавши тим , що об' єкти оподаткування п о операціях з придбання това рів (послуг) у підприємств-пос тачальників та по операціях з продажу цих товарів (послуг ) підприємствам-покупцям, на д умку відповідача, відсутні.
Розглянувши подані позива чем та відповідачем документ и і матеріали, заслухавши поя снення сторін, всебічно і пов но з' ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуєть ся позов, об' єктивно оцінив ши докази, які мають значення для розгляду справи і виріше ння спору по суті, суд дійшов в исновку, що позовні вимоги пі длягають задоволенню з насту пних підстав.
Відповідно до свідоцтва п ро державну реєстрацію юриди чної особи № 749679, довідки з ЄДР п ідприємств та організацій Ук раїни /а.с. 20,21/ товариство з обме женою відповідальністю «Агр отех-Ойл»зареєстроване вико навчим комітетом Кіровогр адської міської ради.
Види діяльності за КВЕД:
- оптова торгівля паливом,
- оптова торгівля зерном, на сінням та кормами для тварин ,
- оптова торгівля сільськог осподарською технікою,
- посередництво в торгівлі, сільськогосподарською сиро виною, живими тваринами, текс тильною сировиною та напівфа брикатими,
- посередництво в торгівлі п аливом, рудами, металами та хі мічними речовинами,
- посередництво в торгівл і машинами, промисловим уста ткуванням, суднами та літака ми.
Кіровоградською ОДПІ на виконання постанови старшог о слідчого ОВС слідчого відд ілу податкової міліції ДПА у Кіровоградській області про призначення позапланової пе ревірки ТОВ «Агротех-Ойл»про ведено позапланову невиїзну документальну перевірку ТОВ «Агротех-Ойл» з питань дотри мання податкового та іншого законодавства за період з 01.01.20 08 року по 31.07.2010 року, за результат ами якої складено акт № 11/23-30/32617189 в ід 19.01.2012 року /а.с. 9-19/.
Перевіркою встановлено на ступні порушення:
Відсутність поставок това рів та укладення угод з метою настання реальних наслідків . Господарські операції за че рвень 2009 року щодо придбання Т ОВ «Агротех-Ойл»товарів (роб іт,послуг) у контрагентів-пос тачальників ПП «Інтерсерві с-2008», ПП "Транзит Ойл" не підтве рджуються стосовно врахуван ня реального часу здійснення операцій, місцезнаходження майна, наявності трудових, ви робничо-складських приміщен ь та іншого майна, які економі чно необхідні для здійснення господарських операцій.
В зв'язку з тим, що угоди пост авки є нікчемними, нікчемний правочин є недійсним в силу з акону, такий нікчемний право чин не створює інших юридичн их наслідків, крім тих, що пов' язані з його недійсністю. Згі дно п.1, п.5 ст. 203, п.1,п.2 ст. 215, п.1 ст. 216, ст .ст. 228,626,629,650,655,658,662 ЦК України встано влено нікчемність правочини та порушення:
- пп.7.4.1 п.7.4, пп.7.5.1 п.7.5 ст. 7 Закону Ук раїни «Про податок на додану вартість», в результаті чого занижено податок на додану в артість в сумі 31359,00 грн., в тому ч ислі за червень 2009 року 31359,00 грн.
За результатами перевірки винесено податкове повідомл ення-рішення від 27.01.2012 року за № 0000182330, яким позивачу збільш ено суму грошового зобов' яз ання в розмірі 39199,00 грн., в тому ч ислі за основним платежем - 31359,00 грн., штрафні санкції - 7840,00 г рн./а.с.8/.
Під час проведення докумен тальної позапланової невиїз ної перевірки (за матеріалам и, виділеними СВ ПМ ДПА у Кіров оградській області з криміна льної справи №7-6344) встановлено , що підприємства- контраген ти ТОВ «Агротех-Ойл» мають оз наки "фіктивності", а саме:
- ПП «Інтерсервіс-2008»(код ЄДР ПОУ-35652520) порушено кримінальну справу відносно посадових о сіб за фактом створення фікт ивного підприємства з метою прикриття незаконної діяльн ості, за ознаками злочину, пер едбаченого ч.2 ст.205 КК України.
- ПП «Транзит-Ойл»(код ЄДРПО У-32504733) порушено кримінальну сп раву відносно посадових осіб за фактом умисного ухилення від сплати податків в особли во великих розмірах, за попер едньою змовою осіб за ст.27, ч.2ст .28, ч.3 ст.212 КК України.
В ході проведення перевірк и спеціалістами Кіровогра дської ОДПІ зроблено висно вок, що взаємовідносини ТОВ « Агротех-Ойл» з вищевказаними контрагентами є нікчемними, і в силу ст.216 ЦК України не ств орюють юридичних наслідків, крім тих, що пов' язані з їх не дійсністю.
Суд, не погоджується з висно вками, що були зроблені спеці алістами Кіровоградської ОДПІ виходячи з наступног о.
Господарська діяльність Т ОВ «Агротех-Ойл» полягає у то му, що воно закупає у оптових п остачальників нафтопродукт ів (ПП «Інтерсервіс-2008», ПП «Тра нзит-Ойл») великі партії дизе льного палива в залізничних цистернах, а потім поставляє дизпаливо дрібними партіями в автоцистернах споживачам нафтопродуктів в Кіровоград ській області.
В червні 2009 року ТОВ «Агротех -Ойл» віднесено до складу под аткового кредиту суми податк у на додану вартість в розмір і 31359,17 грн. на підставі податков их накладних, отриманих від П П «Інтерсервіс-2008».
Відповідно до ч.1 ст.9 Закону У країни "Про бухгалтерський о блік та фінансову звітність в Україні" від 16.07.1999 р. №996-ХІV підст авою для бухгалтерського обл іку господарських операцій є первинні документи, які фікс ують факти здійснення господ арських операцій.
Згідно абз.11 ч. 1 ст. 1 зазначено го Закону первинний документ - документ, який містить від омості про господарську опер ацію та підтверджує її здійс нення.
Судом встановлено, що перви нними документами, які містя ть відомості про господарськ у операцію щодо купівлі ТОВ « Агротех-Ойл»у ПП «Інтерсерві с-2008» нафтопродуктів та підтв ерджують факт її здійснення є наступні документи:
- податкові накладні №171 від 1 6.06.2009 р. /а.с. 28/, №172 від 16.06.2009 року /а.с.29/, № 173 від 16.06.2009 року /а.с. 30/ ;
- видаткові накладні № РН-0000159 від 16.06.2009р./а.с. 81/, № РН-0000160 від 16.06.2009 рок у /а.с. 90/, №РН-0000161 від 16.06.2009р. /а.с. 94/.
- рахунки-фактури /а.с. 89,93/.
- банківськими виписками з о собового рахунку /а.с. 96-97/.
У відповідності до абз. 2 п.1.5 П равил дорожнього перевезенн я небезпечних вантажів, затв ерджених наказом Міністерст ва внутрішніх справ України від 26.07.2004 р. №822, автоцистерна - с пеціалізований транспортни й засіб, який за своєю констру кцією та обладнанням признач ений для перевезення рідин, г азів або порошкоподібних чи гранульованих речовин та вкл ючає одну чи декілька вбудов аних цистерн.
На підтвердження того, що пе ревезення товару здійснювал ось транспортом ТОВ «Агротех -Ойл», позивач надав свідоцтв а про реєстрацію транспортни х засобів, тимчасові реєстра ційні талони /а.с. 101-106/.
Із свідоцтв про допущення т ранспортних засобів до перев езення деяких небезпечних ва нтажів встановлено, що автом обілі в яких перевозилось ди зельне пальне, є придатними д ля перевезення дизельного па льного та інших нафтопродукт ів /а.с. 98-100/.
Відповідно до п. 11.1 Правил п еревезень вантажів автомобі льним транспортом в Україні, затверджених наказом Мініст ерства транспорту України ві д 14.10.1997 р. №363 (далі - Правила) осно вними документами на перевез ення вантажів є товарно-тран спортні накладні та дорожні листи вантажного автомобіля .
Згідно абз. 27 п. 1 Правил, товар но-транспортна накладна - єд иний для всіх учасників тран спортного процесу юридичний документ, що призначений для списання товарно-матеріальн их цінностей, обліку на шляху їх переміщення, оприбуткува ння, складського, оперативно го та бухгалтерського обліку , а також для розрахунків за пе ревезення вантажу та обліку виконаної роботи.
Як вбачається зі змісту п.п. 7.5.6 п.7.5 Інструкції відпуск нафт и і нафтопродуктів до мір пов ної місткості та нафтопродук тів, розфасованих до тари, офо рмлюється ТТН у чотирьох при мірниках, з яких:
перший - залишається у тов арного оператора вантажовід правника і є первинним докум ентом складського обліку з п одальшим здаванням до бухгал терської служби підприємств а;
другий - використовується водієм як перепустка під час виїзду з підприємства, а післ я виїзду - залишається в охо рони підприємства з подальши м здаванням до бухгалтерсько ї служби підприємства;
третій та четвертий - засв ідчені підписом представник а вантажоодержувача та відмі ткою про час виїзду з підприє мства - передаються перевіз нику. При цьому третій примір ник є супровідним документом вантажу і після його здаванн я передається вантажоодержу вачу. Четвертий примірник пе редається експедитору (водію ) і є підставою для обліку тран спортної роботи.
Бланки ТТН на підприємстві є документами суворої звітн ості.
Зазначене узгоджується із змістом Правил перевезень в антажів автомобільним транс портом в Україні, відповідно до п. 11.5 яких товарно-транспорт ну накладну на перевезення в антажів автомобільним транс портом Замовник (вантажовідп равник) повинен виписувати в кількості не менше чотирьох екземплярів. Замовник (ванта жовідправник) засвідчує всі екземпляри товарно-транспор тної накладної підписом і пр и необхідності печаткою (шта мпом).
У відповідності до п.11.6 Прави л, після прийняття вантажу зг ідно з товарно-транспортною накладною водій (експедитор) підписує всі її екземпляри.
Так, згідно п.11.7 Правил, перши й екземпляр товарно-транспор тної накладної залишається у Замовника (вантажовідправни ка), другий - передається вод ієм (експедитором) вантажоод ержувачу, третій і четвертий екземпляри, засвідчені підп исом вантажоодержувача (у ра зі потреби й печаткою або шта мпом), передається Перевізни ку.
На підтвердження того, що дизельне паливо перевозилос ь від вантажовідправника ПП «Інтерсервіс-2008»до вантажоод ержувача ТОВ «Агротех-Ойл» т ранспортом позивача, надані товарно-транспортні накладн і /а.с. 88,91,92,95/.
Згідно п.п. 14.1.36 п.14.1 ст. 14 Податко вого кодексу України господа рська діяльність- діяльніс ть особи, що пов' язана з виро бництвом (виготовленням) та/а бо реалізацією товарів, вико нанням робіт, наданням послу г, спрямована на отримання до ходу і проводиться такою осо бою самостійно та/або через с вої відокремлені підрозділи , а також через будь-яку іншу о собу, що діє на користь першої особи, зокрема за договорами комісії, доручення та агентс ькими договорами.
Обов' язковими ознаками г осподарської діяльності є зд ійснення її суб' єктами госп одарювання у сфері суспільно го виробництва; вона спрямов ана на виготовлення та реалі зацію продукції, виконання р обіт чи надання послуг; резул ьтати зазначеної діяльності - продукція, роботи чи послу ги - мають вартісний характе р і цінове вираження.
На підтвердження реалізац ії придбаного у ПП «Інтерсер віс-2008» дизельного палива поз ивачем надано /а.с. 31-47/:
- СГ ТОВ "Агрофірма "Зоря" - дов іреність на отримання дизпал ива, видаткова накладна, пода ткова накладна, товарно-тран спортна накладна, банківська виписка;
- ТОВ "Агрофірма "Забарська"- довіреність на отримання ди зпалива, видаткова накладна, податкова накладна, товарно -транспортна накладна, банкі вська виписка;
- ФГ ОСОБА_4 - довіреність на отримання дизпалива, вида ткова накладна, податкова на кладна, банківська виписка,
- ПП "АГРО-ленд" - договір на п оставку нафтопродуктів, відп овідно до змісту якого товар відвантажується автомобіль ним транспортом згідно замов лень покупця, видаткова накл адна, товарно-транспортна на кладна, банківська виписка.
Відповідно до пункту 1.7 ста тті 1 Закону України «Про пода ток на додану вартість»(далі Закон) податковий кредит - сум а, на яку платник податку має п раво зменшити податкове зобо в'язання звітного періоду, ви значена згідно з цим Законом .
Відповідно до підпункту 7.5.1 п ункту 7.5 статті 7 Закону датою в иникнення права платника под атку на податковий кредит вв ажається дата здійснення пер шої з подій:
або дата списання коштів з б анківського рахунка платник а податку і оплати товарів (ро біт, послуг), дата виписки відп овідного рахунка (товарного чека) - в разі розрахунків з ви користанням кредитних дебет ових карток або комерційних чеків;
або дата отримання податко вої накладної, що засвідчує ф акт придбання платником пода тку товарів (робіт, послуг).
Виходячи з положень підпун кту 7.4.1 пункту 7.4 статті 7 Закону, податковий кредит звітного періоду визначається виходя чи із договірної (контрактно ї) вартості товарів (послуг), т а складається із сум податкі в, нарахованих (сплачених) пла тником податку протягом тако го звітного періоду у зв'язку з придбанням товарів (основн их фондів) з метою їх подальшо го використання в оподаткову ваних операціях у межах госп одарської діяльності платни ка податку.
Таким чином, податкова накл адна є документом, який підтв ерджує сплату покупцем подат ку на додану вартість у ціні т овару.
Якщо контрагент не виконав свого зобов'язання по сплаті податку до бюджету, то це тягн е відповідальність та негати вні наслідки саме для цієї ос оби. Зазначена обставина не є підставою для позбавлення п латника податку права на від шкодування податку на додану вартість у разі, якщо останні й виконав усі передбачені за коном умови щодо отримання т акого відшкодування і має вс і документальні підтверджен ня розміру свого податкового кредиту.
Згідно п.п. 7.4.5 п.7.4 ст.7 вказаног о Закону не дозволяється вкл ючення до податкового кредит у суми сплаченого (нарахован ого) податку у зв'язку з придба нням товарів (послуг), що не пі дтверджені податковими накл адними чи митними декларація ми.
Таким чином, згідно норм дію чого податкового законодавс тва України можливість відне сення платником до податково го кредиту сум податків зале жить лише від їх сплати в звіт ному періоді у зв' язку з при дбанням товарів (робіт, послу г), вартість яких відноситься до складу валових витрат вир обництва, та наявності належ ним чином оформленої податко вої накладної.
З матеріалів справи не вбач ається жодного порушення вим ог наведених норм законодавс тва, яке б позбавляло позивач а права на формування податк ового кредиту з податку на до дану вартість.
Відсутність документально го підтвердження сплати пода тку на додану вартість поста чальником по ланцюгу постача ння товару не впливає на прав о позивача (покупця) на віднес ення до складу податкового к редиту сплаченого податку на додану вартість при придбан ні товару та заявлення до бюд жетного відшкодування від' ємного значення з податку на додану вартість, оскільки За кон України «Про податок на д одану вартість» не ставить т аке право платника податку н а додану вартість в залежніс ть від отримання документаль ного підтвердження щодо нале жного виконання постачальни ком у ланцюгу постачання сво їх податкових зобов' язань т а сплати ними сум податків до державного бюджету.
Як вбачається з матеріалів перевірки та встановлено су дом в судовому засіданні, фак тичною підставою для зменшен ня позивачу задекларованого податкового кредиту з опера цій по придбанню дизпалива з а червень 2009 року стали виснов ки Кіровоградської ОДПІ про вчинення ТОВ «Агротех-Ой л» правочинів з ТОВ «Інтерсе рвіс-2008», які не спрямовані на р еальне настання наслідків та про не підтвердження об' єк та оподаткування, мотивуючи свій висновок неможливістю ф актичного здійснення ТОВ «Ін терсервіс-2008», господарських операцій з позивачем через в ідсутність майна та інших ма теріальних ресурсів, економі чно необхідних для здійсненн я операцій з купівлі-продажу .
Суд вважає таку позицію К іровоградської ОДПІ безпі дставною з огляду на наступн е.
Так, Кіровоградською ОД ПІ зроблено висновки, що прав очини позивача з ТОВ «Інтерс ервіс-2008» є нікчемними, оскіль ки, на її думку, вчинені без ме ти настання реальних правови х наслідків.
Згідно ч.1 ст.234 Цивільного к одексу України, фіктивним є п равочин, який вчинено без нам іру створення правових наслі дків, які обумовлювалися цим правочином. Такий правочин в изнається судом недійсним.
У відповідності до ст.228 Циві льного кодексу України, в ред акції чинній на момент прове дення перевірки, правочин вв ажається таким, що порушує пу блічний порядок, якщо він був спрямований на порушення ко нституційних прав і свобод л юдини і громадянина, знищенн я, пошкодження майна фізично ї або юридичної особи, держав и, Автономної Республіки Кри м, територіальної громади, не законне заволодіння ним. Пра вочин, який порушує публічни й порядок, є нікчемним. У разі недодержання вимоги щодо від повідності правочину інтере сам держави і суспільства, йо го моральним засадам такий п равочин може бути визнаний н едійсним. Якщо визнаний судо м недійсний правочин було вч инено з метою, що завідомо суп еречить інтересам держави і суспільства, то при наявност і умислу у обох сторін - в разі виконання правочину обома с торонами - в дохід держави за р ішенням суду стягується все одержане ними за угодою, а в ра зі виконання правочину одніє ю стороною з іншої сторони за рішенням суду стягується в д охід держави все одержане не ю і все належне - з неї першій с тороні на відшкодування одер жаного. При наявності умислу лише у однієї із сторін все од ержане нею за правочином пов инно бути повернуто іншій ст ороні, а одержане останньою а бо належне їй на відшкодуван ня виконаного за рішенням су ду стягується в дохід держав и.
Згідно п.11 ст.10 Закону Україн и «Про державну податкову сл ужбу в Україні» державні под аткові інспекції в районах, м істах без районного поділу, р айонах у містах, міжрайонні т а об'єднані спеціалізовані д ержавні податкові інспекції подають до судів позови до пі дприємств, установ, організа цій та громадян про визнання угод недійсними і стягнення в доход держави коштів, одерж аних ними за такими угодами, а в інших випадках - коштів, оде ржаних без установлених зако ном підстав.
З системного аналізу вищев казаних норм вбачається той факт, що повноваженнями щодо визнання правочинів недійсн ими із мотивів їх спрямуванн я на порушення публічного по рядку, якщо він був спрямован ий на порушення конституційн их прав і свобод людини і гром адянина, знищення, пошкоджен ня майна фізичної або юридич ної особи, держави, Автономно ї Республіки Крим, територіа льної громади, незаконне зав олодіння ним (нікчемний прав очин), органи податкової служ би не наділені, оскільки таке визнання можливе в судовому порядку, а тому суд вважає, що висновки Кіровоградської ОДПІ в частині визнання пра вочинів нікчемними, покладен і в основу для визначення под аткових зобов' язань позива чеві, вимогам чинного законо давства не відповідають оскі льки вчинені поза межами зак онодавчо визначених повнова жень та з перейняттям компет енції судових органів. Висно вок податкового органу про н ікчемність правочинів, які н а його думку, вчинені з метою, що суперечить інтересам держ ави та порушують публічний п орядок не може бути беззапер ечним доказом такої нікчемно сті, а повинен доводитись в су довому порядку шляхом поданн я відповідного позову на вик онання законодавчо визначен их повноважень.
З огляду на викладене, на п ідставі аналізу усіх дослідж ених доказів в їх сукупності , суд приходить до висновку, що позовні вимоги про скасуван ня податкового повідомлення -рішення № 0000182330 від 27.01.2012 року підлягають задоволенню.
В силу ч. 2 ст. 124 Конституції України юрисдикція судів пош ирюється на всі правовідноси ни, що виникають у державі.
Частиною 1 ст. 9 КАС України вс тановлено, що суд при вирішен ні справи керується принципо м законності, відповідно до я кого органи державної влади, місцевого самоврядування, ї хні посадові і службові особ и зобов' язані діяти лише на підставі, в межах повноважен ь та у спосіб, що передбачені К онституцією та законами Укра їни.
Відповідно до ст. ст. 11, 71 Коде ксу адміністративного судоч инства України, кожна сторон а повинна довести ті обстави ни, на яких ґрунтуються її вим оги та заперечення, а суд згі дно ст. 86 цього Кодексу, оцінює докази, які є у справі, за свої м внутрішнім переконанням, щ о ґрунтується на їх безпосер едньому, всебічному, повному та об' єктивному дослідженн і.
Згідно з ч.2 ст. 71 КАС України в адміністративних справах пр о протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб' єкта владних повноважень обов' я зок щодо доказування правомі рності свого рішення, дій чи б ездіяльності покладається н а відповідача, якщо він запер ечує проти адміністративног о позову.
В даному випадку, позивач зм іг довести правомірність зве рнення до суду з позовними ви могами, а тому за таких обстав ин адміністративний позов пі длягає задоволенню.
Керуючись ст.ст. 86, 159-163, 167 КАС Ук раїни, суд -
ПОСТАНОВИВ:
Адміністративний позо в задовольнити.
Визнати протиправним та ск асувати податкове повідомле ння-рішення Кіровоградськ ої об' єднаної державної п одаткової інспекції від 27.01.2012 р оку № 0000182330, яким збільшено Т ОВ «Агротех-Ойл» суму грошов ого зобов' язання з податку на додану вартість в розмірі 39199,00 грн., в тому числі за основн им платежем 31359,00 грн., за штрафни ми санкціями 7840,00 грн.
Стягнути з Державного бю джету України на користь ТОВ «Агротех-Ойл»судовий збір в розмірі 391 грн. 99 коп.
Постанова суду набирає зак онної сили після закінчення строку подання апеляційної с карги, якщо таку скаргу не бул о подано.
Постанова суду може бути оскаржена до Дніпропет ровського апеляційного адмі ністративного суду через К іровоградський окружний а дміністративний суд шляхом п одачі в 10- денний строк з дня її проголошення, а в разі складе ння постанови у повному обся зі відповідно до ст. 160 КАС Укра їни - з дня отримання копії п останови у повному обсязі, ап еляційної скарги.
Суддя Кіровоградського окружного
адміністративного суду підпис О.С. Петренко
Згідно з оригіналом
Суд | Кіровоградський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 26.03.2012 |
Оприлюднено | 05.04.2012 |
Номер документу | 22285482 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Кіровоградський окружний адміністративний суд
О.С. Петренко
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні