Ухвала
від 20.09.2011 по справі 2а/0570/10848/2011
ДОНЕЦЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Головуючий у 1 інстанції - Дмитрієв В.С.

Суддя-доповідач - Ляшенк о Д.В.

ДОНЕЦЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИ Й АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

20 вересня 2011 року справа №2а /0570/10848/2011 приміщення суду за адресою:83017, м. Донецьк, бул. Шевч енка, 26

Колегія суддів Донецького апеляційного адміністратив ного суду у складі:

головуючого судді Ляшенка Д.В.

суддів Чумака С.Ю. , Карпуш ової О.В.

розглянувши в порядку пис ьмового провадження апеляці йну скаргу Донецького обласн ого відділення фонду соціаль ного захисту інвалідів на по станову Донецького окружног о адміністративного суду ві д 10 серпня 2011 р. у справі №2а/0570/10848/2011, за позовом Донецького облас ного відділення фонду соціал ьного захисту інвалідів до П риватного підприємства ”До бропільська ремонтно-експлу атаційна служба “Довіра-1”, п ро стягнення адміністративн о-господарських санкцій та п ені,-

ВСТАНОВИВ:

30 червня 2011 року Донець ке обласне відділення фонду соціального захисту інвалід ів звернулось до суду з позов ом до Приватного підприємст ва ”Добропільська ремонтно-е ксплуатаційна служба “Дові ра-1” про стягнення адміністр ативно-господарських санкці й та пені за невиконання норм ативу робочих місць у 2010 році.

Позивачем зазначено, що у 2010 році відповідач в поруш ення діючого законодавства н е працевлаштував 1 інваліда.

За одне робоче місце, призначене для працевлаштув ання інвалідів і не зайняте і нвалідами, відповідач до 15.04.2010 п овинен був самостійно сплати ти адміністративно - господа рські санкції у розмірі 17600 грн .

Дана сума заборгован ості відповідачем не сплаче на, а тому нарахована пеня в су мі 295,68 грн.

Постановою суду 1 інст анції у позові відмовлено.

Позивач вважаючи, що ц е судове рішення ухвалено з п орушенням норм матеріальног о права, звернувся до суду з ап еляційною скаргою, в якій про сив постанову суду скасувати і прийняти нову постанову, як ою вимоги задовольнити повні стю.

Представники сторін за викликом до суду не прибул и.

Заслухавши доповідач а, дослідивши матеріали спра ви колегія суддів вважає, що а пеляційна скарга задоволенн ю не підлягає, а постанову су ду першої інстанції необхідн о залишити без змін з наступн их підстав.

Відповідно до ст. 19 ч.1 З акону України "Про основи соц іальної захищеності інвалід ів в Україні" від 21.03.91 № 875-XII (далі - Закон № 875), п. 8 Постанови Кабіне ту Міністрів України від 03.05.95 № 314 "Про організацію робочих мі сць для працевлаштування інв алідів" (далі - Постанова № 314) дл я підприємств (об'єднань), уста нов і організацій незалежно від форм власності і господа рювання встановлюється норм атив робочих місць для забез печення працевлаштування ін валідів у розмірі 4% від загаль ної чисельності працюючих, а якщо працює від 8 до 25 чоловік - у кількості одного робочого місця, якщо інше не передбаче но законом.

У відповідності з ч. 1,3 с т. 18 Закону № 875 забезпечення пр ав інвалідів на працевлаштув ання та оплачувану роботу, в т ому числі з умовою про викона ння роботи вдома, здійснюєть ся шляхом їх безпосереднього звернення до підприємств, ус танов, організацій чи до д ержавної служби зайнятості .

Підприємства, устано ви, організації, фізичні особ и, які використовують найман у працю, зобов'язані виділяти та створювати робочі місця д ля працевлаштування інвалід ів, у тому числі спеціальні ро бочі місця, створювати для ни х умови праці з урахуванням і ндивідуальних програм реабі літації і забезпечувати інші соціально-економічні гарант ії, передбачені чинним закон одавством, надавати державні й службі зайнятості інформац ію, необхідну для організаці ї працевлаштування інваліді в, і звітувати Фонду соціальн ого захисту інвалідів про за йнятість та працевлаштуванн я інвалідів у порядку, встано вленому Кабінетом Міністрів України.

Відповідно до ч. 3 ст. 18-1 З акону № 875 державна служба зай нятості здійснює пошук підхо дящої роботи відповідно до р екомендацій МСЕК, наявних у і нваліда кваліфікації та знан ь, з урахуванням його побажан ь.

Пунктами 5,10-14 "Положенн я про робоче місце інвалідів і про порядок працевлаштува ння інвалідів", затвердженог о Постановою КМУ від 03.05.1995р. № 314 (д алі -Положення), передбачено, щ о підприємства розробляють з аходи по створенню робочих м ісць для інвалідів, вносять ї х в колективний договір, інфо рмують центри зайнятості, мі сцеві органи соціального зах исту населення та відділення Фонду соціального захисту і нвалідів про створення (прис тосування) робочих місць для працевлаштування інвалідів , а працевлаштування інвалід ів здійснюється державною сл ужбою зайнятості, органами М інсоцзахисту, місцевими рада ми народних депутатів, грома дськими організаціями інвал ідів з урахуванням побажань, стану здоров'я інвалідів, їхн іх здібностей і професійних навичок відповідно до виснов ків МСЕК.

Відповідно до звіту в ідповідача про зайнятість та працевлаштування інвалідів за формою № 10-ПІ, затвердженою наказом Мінпраці України ві д 29.12.04 № 338, за 2008 рік середньооблік ова чисельність штатних прац івників облікового складу - 60 осіб, фактично на підприємст ві відповідача у 2009р. працював 1 інвалід.

Як вбачається з матер іалів справи центру зайнятос ті у 2010 році відповідачем напр авлялись звіти за Ф 3-ПН з інфо рмацією про наявність вакант них місць для працевлаштуван ня інвалідів (а.с.27-38).

Одному інваліду було видане направлення, але він згоду на працевлаштування у відповідача не дав.

Таким чином враховую чи зазначені обставини, коле гія суддів вважає правильним и висновки суду 1 інстанції пр о те, що відповідач повністю в иконав вимоги законодавств а про соціальну захищеність інвалідів в Україні і про від сутність правових підстав дл я застосування до нього санк цій передбачених ст. 20 Закону № 875.

На підставі наведеного, кер уючись статтями 184, 195, 196, 198, 200, 205, 206, 211, 21 2, 254 Кодексу адміністративног о судочинства України, суд, -

УХВАЛИВ:

Апеляційну скаргу Донецьк ого обласного відділення фон ду соціального захисту інвал ідів на постанову Донецького окружного адміністративно го суду від 10 серпня 2011 р. у спра ві №2а/0570/10848/2011- залишити без зад оволення , а постанову суду бе з змін.

Ухвала суду апеля ційної інстанції за наслідка ми перегляду набирає законно ї сили через п'ять днів після н аправлення її копії особам, я кі беруть участь у справі, та м оже бути оскаржена до Вищого адміністративного суду Укра їни протягом двадцяти днів з дня набрання законної сили

СудДонецький апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення20.09.2011
Оприлюднено10.04.2012
Номер документу22411181
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а/0570/10848/2011

Ухвала від 30.08.2011

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Ляшенко Дмитро Володимирович

Ухвала від 30.08.2011

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Ляшенко Дмитро Володимирович

Ухвала від 20.09.2011

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Ляшенко Д.В.

Ухвала від 01.07.2011

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Дмитрієв В.С.

Постанова від 10.08.2011

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Дмитрієв В.С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні