Постанова
від 26.03.2012 по справі 2а-0770/384/12
ЗАКАРПАТСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Cправа №  2a-0770/384/12

Ряд стат. звіту №  5.1.1

Код -  09

ЗАКАРПАТСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

26 березня 2012 р.                                                         10.15  год.                                        м. Ужгород

          

Закарпатський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Дору Ю.Ю. за участю секретаря судового засідання Рекунової К.А., та сторін, які беруть участь у справі:    

позивача: Державної податкової інспекції у м. Ужгород –представник не з'явився;  

відповідача: Товариства з обмеженою відповідальністю «Агентство нових технологій»–представник не з'явився;

третьої особи без самостійно заявлених вимог 1: Державний реєстратор виконавчого комітету Донецької міської ради;

третьої особи без самостійно заявлених вимог 2: Державний реєстратор виконавчого комітету Ужгородської міської ради;

розглянувши у відкритому судовому  засіданні адміністративну справу за позовною заявою Державної податкової інспекції у м. Ужгород до Товариства з обмеженою відповідальністю «Агентство нових технологій» про скасування державної реєстрації змін до установчих документів.

ВСТАНОВИВ:

Відповідно до статті 160 частини 3 КАС України 26 березня 2012 року було проголошено вступну та резолютивну частини постанови. Повний текст постанови виготовлено та підписано 27 березня 2012 року.

Державна податкова інспекція у м. Ужгород звернулася до Закарпатського окружного адміністративного суду із позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю «Агентство нових технологій» про скасування державної реєстрації змін до установчих документів.

Сторони в судове засідання не з'явилися, хоча про дату, час та місце розгляду справи повідомлені належним чином, представник позивача в судове засідання не з'явився, надавши суду заяву про розгляд справи без його участі (а.с.19).Відповідач про дату, час та місце розгляду справи повідомлений належним чином за адресою, внесеною до Довідки з ЄДРПОУ (а.с.4-7), а за таких обставин, на підставі ст. 35 КАС України, сторона вважається належним чином повідомленою про дату, час та місце судового засідання. До суду надійшло повідомлення про незнаходження відповідача за зазначеною адресою, а відтак, відповідно до ч.1 ст. 41 КАС України, фіксація судового процесу не здійснювалася. Суд вважає, що спір можливо вирішити на підставі наявних у справі доказів.

Товариство з обмеженою відповідальністю „Агентство нових технологій згідно Довідки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, змінило місцезнаходження з м. Донецька, Ленінського району, пул, Кримської, 4 на Закарпатську обл.. м. Ужгород, вул.. Собранецьку, 150.

Працівниками Ужгородського МВПМ ДПІ у м. Ужгороді 02.09.2011р. було здійснено виїзд за юридичною адресою ТОВ „Агентство нових технологій"" (юридична адреса: м. Ужгород, вул. Собранецька, 150) та встановлено відсутність товариства за місцезнаходженням, в результаті чого складено акт про відсутність товариства за юридичною адресою від 02.09.2011 року.

Згідно листа Комунального підприємства „БТІ м. Ужгорода" приміщення, яке знаходиться за адресою м. Ужгород, вул.. Собранецька, 150 (нова адреса реєстрації ТОВ ..Агентство нових технологій") зареєстровано за Закарпатською обласною радою професійних спілок.

Згідно статті 16 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців»(далі Закон), єдиний державний реєстр створюється з метою забезпечення органів державної влади, а також учасників цивільного оборогу достовірною інформацією про юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців і Єдиного державного реєстру.

Статтею 1 Закону визначено, що місцезнаходження юридичної особи - адреса органу або особи, які відповідно до установчих документів юридичної особи чи закону виступають від її імені (далі - виконавчий орган).

Згідно ч.3 статті 8 Закону, відповідальність за відповідність установчих документів законодавству несуть засновники (учасники) юридичної особи.

Разом з тим після перевірки працівниками податкової міліції відомостей про місцезнаходження відповідача за юридичною адресою, третьою особою без самостійних вимог-Державним реєстратором виконавчого комітету Ужгородської міської ради внесено до Державного реєстру запис про відсутність Відповідача за юридичною адресою в порядку ст. 19 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб підприємців".

Недостовірність відомостей про місцезнаходження ТОВ „Агентство нових технологій" унеможливлює здійснення Державною податковою інспекцією у місті Ужгороді функцій щодо контролю за повнотою, достовірністю та своєчасністю сплати підприємством ТОВ „Агентство нових технологій" податкових платежів до бюджету, проведення перевірок, заходів із стягнення боргу, інших владних управлінських функцій визначених законодавством.

Відповідно до ст.14 та п.10 ст.19 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб підприємців" запис про зміну місцезнаходження юридичної особи здійснюється державним реєстратором.

Представник третьої особи на стороні відповідача без самостійних вимог 1 проти позову заперечив, подавши суду письмові заперечення (а.с.23-25).та просить справу  розглянути без участі державного реєстратора виконавчого комітету Донецької міської ради

У своїх запереченнях пояснив, що згідно з статтею 19 Конституції України правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до статті 2 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців»№755 від 15.05.2003р. (далі Закон) відносини, які виникають у сфері державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, регулюються Конституцією України, цим Законом та нормативно - правовими актами, прийнятими відповідно до цього Закону.

Відповідно до Закону державна реєстрація це вчинення реєстраційних дій, які передбачені законом, шляхом внесення відповідних записів до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, на підставі поданих документів.

Перелік повноважень, які покладені на державного реєстратора, зазначений в пункті 1 статті 6 Закону. Зазначеним вичерпним переліком не передбачено перевірку адресів, зазначених в установчих документах, на достовірність з метою виявлення фіктивної реєстрації.

Зокрема частиною 3 статті 8 Закону передбачено, що установчі документи (установчий акт, статут або засновницький договір, положення) юридичної особи повинні містити відомості, передбачені законом. Відповідальність за відповідність установчих документів законодавству несуть засновники (учасники) юридичної особи.

При проведенні всіх реєстраційних дій, зокрема, пов'язаних із зміною місцезнаходження юридичної особи, державний реєстратор керується діючим законодавством, а саме; перелік обов'язкових документів, перелік підстав залишення документів без розгляду та перелік підстав для відмови в проведенні реєстраційної дії чітко визначені в Законі про реєстрацію. Державному реєстратору забороняється вимагати додаткові документи при наявності обмежень, які надано законодавцем.

Стаття 14 Закону регламентує порядок передачі реєстраційних справ при зміні місцезнаходження, який не передбачає відмови у постановці реєстраційної справи на облік.

Постановка на облік відділом реєстрації, до якого надійшла реєстраційна справа за новим місцезнаходженням, це лише фіксація отримання її в рамках передбаченого законом та не є реєстраційною дією.

Окрім цього керуючись нормами ст.29 та ст. 19 Закону, державний реєстратор проводить дії, які пов'язані зі зміною місцезнаходження, яка супроводжується двома реєстраційними діями, а саме державною реєстрацією змін до установчих документів юридичної особи та внесенням змін до відомостей про юридичну особу, та є невід'ємними одна від одної та супроводжується заміною свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи та завіренням відповідною відміткою статутів (або змін до них) після проведення зазначених дій.

Законом про реєстрацію , а саме ст.31, передбачено лише скасування державної реєстрації змін до установчих документів юридичної особи у разі постановлення судового рішення щодо скасування рішення засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженого ними органу про внесення змін до установчих документів юридичної особи.

При перевірці відомостей, які містить Єдиний державний реєстр юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців (далі ЄДР) щодо юридичних осіб, які зазначені в адміністративному позові було встановлено, що по Приватному підприємству "Агентство нових технологій" (код 35237517) внесено запис «внесення інформації щодо відсутності юридичної особи за вказаного адресою».

В рамках ч.2 п.6 ст.38 Закону підставою для постановлення судового рішення щодо припинення юридичної особи, що не пов'язане з банкрутством юридичної особи, є наявність в ЄДР запису про відсутність юридичної особи за вказаним її місцезнаходженням.

Представник третьої особи на стороні відповідача без самостійних вимог 2 в судове засідання не з'явився, письмові заперечення суду не подав.

Виходячи із вищевикладеного, суд приходить до висновку, що позов є безпідставним, необґрунтованим та не підлягає до задоволення.

Виходячи з вищенаведеного та керуючись статтями 11, 70, 71, 86, 160-163  Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

1. У задоволенні адміністративного позову Державної податкової інспекції у м. Ужгород до Товариства з обмеженою відповідальністю «Агентство нових технологій» про скасування державної реєстрації змін до установчих документів –відмовити повністю.

2. Постанова суду може бути оскаржена до Львівського апеляційного адміністративного суду протягом десяти днів з дня її проголошення, а у разі застосування судом частини третьої статті 160 КАС України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови. Апеляційна скарга подається через Закарпатський окружний адміністративний суд з  одночасним надсиланням її копії до суду апеляційної інстанції. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Суддя                                                                                     Ю.Ю. Дору

СудЗакарпатський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення26.03.2012
Оприлюднено12.04.2012
Номер документу22468491
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-0770/384/12

Ухвала від 16.03.2017

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Мороз В.Ф.

Ухвала від 09.03.2017

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Мороз В.Ф.

Ухвала від 06.02.2012

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Дору Ю.Ю.

Ухвала від 11.03.2015

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Мороз В.Ф.

Ухвала від 19.02.2015

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Яворський І.О.

Постанова від 26.03.2012

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Дору Ю.Ю.

Ухвала від 03.02.2012

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Дору Ю.Ю.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні