14/138
04.11.08
Україна
Господарський суд Чернігівської області
м.Чернігів,пр.Миру,20 Тел.678-853
Іменем України
Р І Ш Е Н Н Я
29 жовтня 2008р. справа №14/138
За позовом: Товариства з обмеженою відповідальністю „Гамаполіс”, вул. Берлінського, 9, пов.1, м. Київ, 04060
До відповідача: Чернігівського обласного філармонійного Центру Фестивалів та концертних програм, пр-т Миру, 15, м. Чернігів, 14000
Третя особа-1, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні відповідача: Головне фінансове управління Чернігівської обласної адміністрації, пр.Миру,43, м. Чернігів, 14000
Третя особа-2, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні відповідача: Управління культури і туризму Чернігівської обласної державної адміністрації, вул.Коцюбинського,70, м. Чернігів, 14000
Про зобов'язання підписати договір
Суддя Книш Н.Ю.
ПРЕДСТАВНИКИ СТОРІН
Від позивача: Городов А.М. директор, Чеберяк М.А. представник довіреність №117 від 03.08.08р.
Від відповідача: Кравчук Ю.Ф. генеральний директор-художній керівник
Від третьої особи-1: Жукова Л.О. начальник управління фінансів невиробничої сфери, доручення №07-19/2480 від 28.10.08р.
Від третьої особи-2: Дякин Р.О. провідній спеціаліст, довіреність №14 від 01.10.08р., Норчевська В.О. заступник начальника відділу, довіреність №16 від 28.10.08р.
СУТЬ СПОРУ:
Позивачем подано позов про зобов'язання відповідача підписати договір купівлі-продажу конструкції сцени з освітленням та звуковим обладнанням.
У відзиві на позовну заяву №233/01-08 від 04.09.08р. відповідач не погоджується з позовними вимогами посилаючись на їх необґрунтованість та незаконність, а також зазначає, що є комунальним концертно-видовищним підприємством, майно належить до обласної комунальної власності, управління яким здійснюється через управління культури і туризму обласної державної адміністрації. Відповідач повідомив, що в обласному бюджеті на 2008 рік були передбачені для нього кошти на капітальні видатки в сумі 1770,7 тис.грн., в тому числі 1000,00тис.грн. на придбання конструкцій сцени з освітлювальним та звуковим обладнанням. У відзиві відповідач підтверджує те, що тендерні торги дійсно відбулися та акцепт тендерної пропозиції позивача було прийнято 18.06.08р., однак 20.06.08р. відповідачем був отриманий лист Головного фінансового управління Чернігівської обласної адміністрації, яким передбачено „не здійснювати капітальні видатки на суму 1770,7 тис.грн. та відповідно не проводити тендерні процедури, перерозподілити призначення на капітальні видатки на виплату заробітної плати, що у зв'язку з цим 27.06.08р. відповідач отримав Довідку про зміни річного розпису бюджету на 2008р. на підставі розпорядження Головного фінансового управління №78 від 26.06.08р. про зменшення фінансування по капітальних видатках на суму 1000,0тис.грн. Відповідач зазначив про відсутність можливості укласти угоду з ТОВ „Гамаполіс” згідно ст. 63 Тимчасового положення про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти. Відповідач також повідомив про повернення поштамтом рекомендованого листа №1400600920768 адресованого позивачу за заявою відповідача; про направлення позивачу рекомендованим відправленням листа №180/01-08 про визнання торгів такими, що не відбулися, яке одержано позивачем 27.06.08р. Крім того, відповідач повідомив про нездійснення оголошення в інформаційному бюлетені „Вісник державних закупівель” про те, що торги не відбулися.
У письмовому поясненні за №263 від 01.10.08р. відповідач повідомив, що здійснює свою фінансову діяльність в межах бюджетних призначень, згідно плану використання бюджетних коштів на 2008р на оплату праці працівників передбачено 2180307грн., фактично на виплату місячної зарплати з нарахуваннями необхідно 387031грн., за 6 місяців –2322186грн., що в червні 2008р. в філармонійному центрі почала утворюватися заборгованість по заробітній платі.
Згідно ухвали від 04.09.08р. господарським судом Чернігівської області у відповідності до ст.27 Господарського кодексу України за власною ініціативою було залучено до участі у справі у якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні відповідача: Головне фінансове управління Чернігівської обласної адміністрації та Управління культури і туризму Чернігівської обласної державної адміністрації.
У письмовому поясненні за №07-19/2202 від 30.09.08р. третя особа-1 зазначила, що відповідно до статуту Чернігівський обласний філармонійний цент фестивалів та концертних програм –обласне комунальне концертно-видовищне підприємство, яке здійснює діяльність на засадах господарської самостійності з метою отримання прибутку, що театрально-видовищні підприємства під час формування обласного бюджету на 2008р не були забезпечені бюджетними призначеннями на оплату праці в повному обсязі та не мали достатніх власних надходжень, які можна було б спрямувати на ці потреби, тому з другої половини червня 2008р. почала утворюватися заборгованість по заробітній платі працівникам обласного філармонійного центру, що облік заборгованості по підприємствам, які отримують кошти обласного бюджету головним фінансовим управлінням облдержадміністрації не здійснюється оскільки це питання не належить до його компетенції, що нестача коштів була викликана відсутністю в обласному бюджеті на час затвердження обласного бюджету джерел коштів на забезпечення потреби на вказані цілі по театрально-видовищних закладах у січні 2008р. Крім того, зазначено, що з метою виконання вимог ЗУ „Про Державний бюджет України” щодо забезпечення в повному обсязі бюджетними асигнуваннями видатків на оплату праці, головним фінансовим управлінням облдержадміністрації направлено управлінню культури і туризму облдержадміністрації та Чернігівському обласному філармонійному центру лист від 19.06.08р. №07-19/1410 з пропозицією не здійснювати капітальні видатки на суму 1770,7тис.грн. та відповідно не проводити тендерні процедури до вирішення питання забезпечення у повному обсязі бюджетними призначеннями видатків на оплату праці та перерозподілити призначення з капітальних видатків на виплату заробітної плати, що питання проведення тендерних процедур та підписання договорів розпорядниками та одержувачами бюджетних коштів до компетенції головного фінансового управління не відноситься, інформація про їх проведення управління не отримує. Також у поясненні вказано, що відповідно до п.47 постанови КМУ від 28.92.02р. №228 „Про затвердження Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ” зміни до кошторисів або планів асигнувань вносяться у разі потреби у перерозподілі асигнувань, що управління культури і туризму обласної державної адміністрації листом від 24.06.08р. №09-1182/3 подало пропозиції щодо перерозподілу коштів і на підставі даного листа головне фінансове управління облдержадміністрації за погодженням з постійною комісією обласної ради з питань бюджету і фінансів розпорядженням від 26.06.08р. №78 внесло відповідні зміни до розпису обласного бюджету.
У письмовому поясненні за №13-1724/8 від 01.10.08р. третя особа-2 зазначила, що на початку 2008р. управління культури і туризму облдержадміністрації отримало витяг із річного розпису асигнувань на 2008р. по установах культури, мистецтв та навчальних закладах, що згідно вказано витягу управління культури і туризму сформувало лімітну довідку про бюджетні асигнування та кредитування на 2008р. Чернігівського обласного філармонійного центру на загальну суму 4136100грн., що згідно додатку №2 на КФК 110103 „Філармонії, музичні колективи і ансамблі та інші мистецькі заклади та заходи” по КЕК 2000 „Капітальні видатки” по підкоду КЕК 2410 „Капітальні трансферти підприємствам (установам, організаціям)” по загальному фонду обласного бюджету були заплановані видатки у розмірі 1770700грн. Третя особа-2 зазначає, що згідно листа Головного фінансового управління Чернігівської облдержадміністрації від 19.06.08р. №01-19/1910, театрально-видовищні підприємства під час формування обласного бюджету на 2008р. не були забезпечені бюджетними призначеннями на оплату праці в повному обсязі та не мають достатніх власних надходжень, які можна було б спрямувати на ці потреби, що головним фінансовим управлінням ОДА було запропоновано не здійснювати капітальні видатки на суму 1770,7тис.грн. та перерозподілити призначення на капітальні видатки (КЕКВ 2410) на виплату заробітної плати (КЕКВ 1310), що у зв'язку з перерозподілом коштів заборгованості Чернігівського обласного філармонійного центру по заробітній платі не існує.
В поданому уточненні позовних вимог, яке прийнято судом, позивач виклав текст договору повністю та просив зобов'язати відповідача підписати договір купівлі-продажу сцени з освітленням та звуковим обладнанням, а також зазначив, що замовляючи тендер на купівлю сценічного обладнання відповідач взяв на себе обов'язок в подальшому укласти угоду про закупівлю відповідного сценічного обладнання по результатах конкурсу, що заперечення відповідача проти позову є безпідставними.
Представник позивача в судовому засіданні надав пояснення, в якому зазначив, що підставою переліку товарів, які перелічені в специфікації до договору від 10.07.08р. №10/07-1 явилось технічне завдання на комплект сценічного, звукового і світлового обладнання, яке входило до необхідного комплекту документів, що надавались на тендер, що технічне завдання було видано Чернігівським обласним філармонійним центром, якому відповідає перелік устаткування в специфікації до договору.
Представник третьої особи-1 в судовому засіданні надав пояснення №07-19/2479 від 28.10.08р. з посиланнями на ст.22 Бюджетного кодексу України та п.47 Постанови КМУ від 28.02.02р. №228 „Про затвердження Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ”, вказавши на те, що управління культури і туризму обласної державної адміністрації листом від 24.06.08р. №09-1182/3 подало пропозиції щодо перерозподілу коштів і головне фінансове управління облдержадміністрації за погодженням з постійною комісією обласної ради з питань бюджету і фінансів розпорядженням від 26.06.08р. №78 внесло відповідні зміни до розпису обласного бюджету, що зміни до розпису обласного бюджету здійснені відповідно до чинного бюджетного законодавства в межах покладених на головне фінансове управління облдержадміністрації повноважень та за всіма необхідними процедурами, що фінансування видатків відповідно до внесених змін на даний час не здійснювалось.
Розглянувши подані матеріали, дослідивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи, вислухавши пояснення повноважних представників позивача, відповідача та третіх осіб, з'ясувавши фактичні обставини справи, господарський суд встановив:
Згідно Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи Серія А00 №102180 виконавчим комітетом Чернігівської міської ради зареєстровано Обласне комунальне концертно-видовищне підприємство „Чернігівський обласний філармонійний центр фестивалів та концертних програм” (ідентифікаційний код 31275331).
Відповідно до п.1.2 статуту обласного комунального концертно-видовищного підприємства „Чернігівський обласний філармонійний центр фестивалів та концертних програм”, зареєстрованого розпорядженням Чернігівського міського голови 14.12.00р. №518-р, майно центру належить до обласної комунальної власності, управління яким здійснюється через управління культури Чернігівської обласної державної адміністрації.
Згідно п.6 Положення про управління культури і туризму Чернігівської обласної державної адміністрації, яке затверджено розпорядженням голови облдержадміністрації від 30.09.05р. №275, начальник управління приймає рішення щодо розподілу бюджетних коштів, головним розпорядником яких є управління.
Чернігівським обласним філармонійним центром фестивалів та концертних програм було оголошено тендер на купівлю конструкції для сцени з освітлювальним та звуковим обладнанням.
10.06.08р. тендерним комітетом складено протокол №1 розкриття тендерних (цінових) пропозицій. Згідно форми протоколу оцінки тендерних (цінових) пропозицій від 18.06.08р. тендерна пропозиція ТОВ „Гамаполіс” була акцептована Обласним філармонійним центром фестивалів та концертних програм.
У відповідності до п.66 Тимчасового Положення про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти (далі –Тимчасове положення), затверджене постановою Кабінету Міністрів України від 28.03.08р. №274 „Про здійснення закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти”, замовник акцептує тендерну пропозицію, що визнана найкращою за результатами оцінки. Замовник надсилає переможцю торгів протягом п'яти календарних днів з дня акцепту повідомлення про акцепт тендерної пропозиції, строк дії якої не закінчено, а також надсилає всім учасникам процедур відкритих торгів, двоступеневих торгів і торгів з обмеженою участю письмове повідомлення про результати торгів із зазначенням назви та місцезнаходження учасника –переможця процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого визнана найкращою за результатами оцінки. З учасником, тендерну пропозицію якого було акцептовано, замовник укладає договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та умов акцептованої тендерної пропозиції у строк не раніше ніж через п'ять робочих днів з дня відправлення письмового повідомлення всім учасникам процедур відкритих торгів, двоступеневих торгів і торгів з обмеженою участю про їх
результати, але не пізніше ніж через 21 робочий день з дня акцепту.
Відповідачем рекомендованою кореспонденцією (№1400600920768) було направлено позивачу повідомлення №173/01-08 від 19.06.08р. про акцепт тендерної пропозиції щодо придбання за державні кошти конструкції сцени з освітлювальним та звуковим обладнанням, яким Обласне комунальне концертно-видовищне підприємство „Чернігівський обласний філармонійний центр фестивалів та концертних програм” повідомило ТОВ „Гамаполіс”, що рішенням тендерного комітету від 18.06.08р. тендерну пропозицію останнього акцептовано за ціною 953482грн., умовами розрахунку –передоплата, та запрошувало для підписання договору.
Як свідчать матеріали справи, відповідач звернувся з заявою №179/01-08 від 20.06.08р. до Поштамту м. Чернігова щодо повернення вищевказаного рекомендованого листа №1400600920768 відправленого 19.06.08р. на адресу 03115, м. Київ, вул.Львівська,1, кв.109 ТОВ „Гамаполіс” на зворотну адресу 14000, м. Чернігів, пр.Миру,15, що і було зроблено поштамтом м. Чернігова.
Окрім того, замовником направлено позивачу рекомендованою кореспонденцією лист №180/01-08 від 20.06.08р, в якому повідомлено, що згідно листа від 19.06.08р. №07-19/1410 Головного фінансового управління Чернігівської державної адміністрації та ст.62 ЗУ „Про Державний бюджет України на 2008 рік та про внесення змін до деяких законодавчих актів України” будь-які видатки пов'язані з утриманням установ, можуть здійснюватися у разі, коли відсутня прострочена заборгованість із заробітної плати, що у зв'язку з тим, що Чернігівський обласний філармонійний центр фестивалів та концертних програм не забезпечений бюджетними призначеннями на оплату праці в червні 2008року згідно Постанови КМУ від 28.03.08р. №274 „Про здійснення закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти” та п.63 „Тимчасового положення про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти” торги 10.06.08р. визнаються тими, що не відбулися тому що здійснення закупівлі більше не відповідає державним потребам унаслідок настання не передбачуваних об'єктивних обставин (дії непереборної сили).
Як вбачається із відзиву на позовну заяву, відповідач підтверджує не проведення публікації оголошення в інформаційному бюлетені „Вісник державних закупівель” про прийняття рішення про визнання торгів такими, що не відбулися.
Загальні підстави укладення договору регулюються главою 53 Цивільного кодексу України. За замістом ст.638 договір є укладеним, якщо сторони в належній формі досягли згоди з усіх істотних умов договору. Істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди. Договір укладається шляхом пропозиції однієї сторони укласти договір (оферти) і прийняття пропозиції (акцепту) другою стороною.
Майново-господарські зобов'язанні, які виникають між суб'єктами господарювання, якими є сторони у справі, або між суб'єктами господарювання і не господарюючими суб'єктами –юридичними особами на підставі господарських договорів, є господарсько-договірними зобов'язаннями. Загальні умови укладання договорів, що породжують господарські зобов'язанні визначені у ст. 181 Господарського кодексу України.
Проект договору може бути запропонований будь-якою із сторін. У разі якщо проект договору викладено як єдиний документ, він надається другій стороні у двох примірниках.
Сторона, яка одержала проект договору, у разі згоди з його умовами оформляє договір відповідно до вимог ч.1 ст.181 Господарського кодексу України і повертає один примірник договору другій стороні або надсилає відповідь на лист, факсограму тощо у двадцятиденний строк після одержання договору.
Позивач не погоджуючись з позицією відповідача направив на адресу останнього супровідним листом за №10/07-01 від 10.07.08р. два примірники договору №10/07-01 від 10.07.08р. купівлі-продажу конструкції сцени з освітлювальним та звуковим обладнанням.
Вказаний договір замовником (відповідачем у справі) не підписаний, відповіді на супровідний лист позивачу не надано.
Під час розгляду справи відповідач підтримав прийняте ним рішення щодо визнання торгів такими, що не відбулися з тих підстав, що здійснення закупівлі більше не відповідає державним потребам унаслідок настання непередбачуваних об'єктивних обставин.
Згідно п.63. Тимчасового положення торги можуть бути визнані замовником такими, що не відбулися, у разі, коли: ціна найбільш вигідної тендерної пропозиції перевищує суму, передбачену замовником на фінансування закупівлі; здійснення закупівлі більше не відповідає державним потребам унаслідок настання непередбачуваних об'єктивних обставин (дії непереборної сили).
З додатку №3 до рішення Чернігівської обласної ради від 25.01.08р. „Про обласний бюджет на 2008 рік”, з витягу з річного розпису асигнувань на 2008 рік, з лімітної довідки про бюджетні асигнування та кредитування на 2008 рік „Чернігівський обласний філармонійний центр фестивалів та концертних програм”, з плану використання бюджетних коштів на 2008 рік „Чернігівський обласний філармонійний центр фестивалів та концертних програм”, з плану асигнувань (за винятком надання кредитів з бюджету) загального фонду бюджету на 2008 рік „Чернігівський обласний філармонійний центр фестивалів та концертних програм” вбачається, що по КЕК 2000 „Капітальні видатки” по підкоду КЕК 2410 „Капітальні трансфери підприємствам (установам, організаціям)” по загальному фонду обласного бюджету були заплановані видатки у розмірі 1770,7 тис.грн., які головним розпорядником коштів –Управлінням культури і туризму Чернігівської обласної державної адміністрації (далі - Управління культури і туризму) були розподілені на „Чернігівський обласний філармонійний центр фестивалів та концертних програм”: на придбання обладнання і предметів довгострокового користування - в сумі 1080000грн., на капітальний ремонт, реконструкція та реставрація –690700грн.
Відповідно до ст.62 Закону України „Про Державний бюджет України на 2008 рік та про внесення змін до деяких законодавчих актів України” будь-які видатки, пов'язані з утриманням бюджетних установ, можуть здійснюватися розпорядниками бюджетних коштів у разі, коли відсутня прострочена заборгованість із заробітної плати (грошового забезпечення), а також за спожиті комунальні послуги та енергоносії.
Із матеріалів справи, пояснень відповідача та третіх осіб-1 і 2 вбачається, що театрально-видовищні підприємства під час формування обласного бюджету на 2008 рік не були забезпечені бюджетними призначеннями на оплату праці в повному обсязі та не мали достатніх власних надходжень, які могли бути спрямовані на зазначені потреби.
На виконання приписів Закону України „Про Державний бюджет України на 2008 рік та про внесення змін до деяких законодавчих актів України” щодо забезпечення в повному обсязі бюджетними асигнуваннями видатків на оплату праці, головним фінансовим управління Чернігівської обласної державної адміністрації направлено відповідачу та головному розпоряднику коштів – Управлінню культури і туризму, лист №07-19/1410 від 19.06.07р. з пропозицією не здійснювати капітальні видатки на суму 1770,7тис.грн. та відповідно не проводити тендерні процедури до вирішення питання забезпечення у повному обсязі бюджетними призначеннями видатків на оплату праці та перерозподілити призначення з капітальних видатків (КЕКВ 2410) на виплату заробітної плати (КЕКВ 1310).
Рішенням Чернігівської обласної ради від 25.01.08р. „Про обласний бюджет на 2008 рік” (пункт 10 ) головному фінансовому управлінню облдержадміністрації надано право у виняткових випадках за обґрунтованим поданням головного розпорядника коштів обласного бюджету здійснювати перерозподіл видатків за економічною класифікацією в межах загального обсягу бюджетних призначень окремо по загальному та спеціальному фондах обласного бюджету.
Відповідно до п.47 постанови Кабінету міністрів України від 28.02.02р. №228 „Про затвердження Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ” зміни до кошторисів або планів асигнувань вносяться у разі потреби у перерозподілі асигнувань.
Управління культури і туризму обласної державної адміністрації листом від 24.06.08р. №09-1182/3 подало пропозиції до Головного фінансового управління облдержадміністрації щодо перерозподілу бюджетних призначень у кошторисі доходів і видатків на 2008 рік в частині загального фонду шляхом зменшення бюджетних призначень по обласному філармонійному центру фестивалів та концертних програм: КФК 110103 „Філармонійні, музичні колективи і ансамблі та інші заходи та заклади по мистецтву” КЕКВ 2410 „Капітальні трансферти підприємствам (установам, організаціям)” на суму 1000000грн. та збільшення по обласному навчально-методичному центру культури і мистецтв. На підставі вказаного листа головне фінансове управління облдержадміністрації за погодженням з постійною комісією обласної ради з питань бюджету і фінансів (висновок від 26.06.08р. №58 „Про внесення змін до бюджетних призначень на 2008 рік по управлінню культури і туризму облдержадміністрації”) розпорядженням від 26.06.08р. №78 „Про внесення змін до бюджетних призначень на 2008 рік управлінню культури і туризму облдержадміністрації” внесло відповідні зміни до розпису обласного бюджету.
Внесення змін до бюджетних призначень на 2008 стосовно відповідача підтверджується Планом використання бюджетних коштів на 2008 рік, Довідкою про зміни річного розпису бюджету (кошторису) на 2008 рік , Довідкою про зміни помісячного розпису асигнувань (за винятком надання кредитів з бюджету) загального фонду бюджету на 2008 рік.
Подані головним фінансовим управлінням копії розпоряджень про виділення коштів загального фонду місцевих бюджетів з травня 2008 року по жовтень 2008р., подані управлінням культури і туризму розподіли виділених бюджетних асигнувань з червня 2006р. по жовтень 2008р. свідчать про фінансування відповідача по виплаті заробітної плати за рахунок коштів обласного бюджету.
З огляду на викладене суд доходить висновку, що при внесенні головним розпорядником бюджетних коштів змін до бюджетних призначень на 2008 рік стосовно відповідача згода останнього на внесення таких змін не вимагається та не передбачена діючим законодавством України
Внесення головним розпорядником бюджетних коштів змін до бюджетних призначень на 2008 рік стосовно відповідача (одержувача бюджетних коштів) свідчить про те, що здійснення закупівлі конструкції сцени з освітленням та звуковим обладнанням більше не відповідає державним потребам.
У відповідності до приписів ст. 23 Бюджетного кодексу України будь-які бюджетні зобов'язання та платежі з бюджету можна здійснювати лише за наявністю відповідного бюджетного призначення.
Як свідчать матеріали справи, у відповідача відсутні кошти з бюджетним призначенням для придбання обладнання і предметів довгострокового користування, тобто для придбання конструкції сцени з освітленням та звуковим обладнанням, у зв'язку з чим закупівля конструкції сцени з освітленням та звуковим обладнанням для відповідача (замовника) більше не відповідає державним потребам унаслідок настання не передбачуваних об'єктивних обставин .
Отже, за цих обставин, незалежно від відсутності публікації в інформаційному бюлетені „Вісник державних закупівель” оголошення про визнання замовником торгів такими, що не відбулися, суд доходить висновку, що відповідач, тендерний комітет відповідача мали підстави визнати торги по закупівлі конструкції сцени з освітленням та звуковим обладнанням такими, що не відбулися.
Окрім того, частиною 3 ст.179 Господарського кодексу України передбачено, що укладення господарського договору є обов'язковим для сторін, якщо він заснований на державному замовленні, виконання якого є обов'язком для суб'єкта господарювання у випадках, передбачених законом, або існує пряма вказівка закону щодо обов'язковості укладення договору для певних категорій суб'єктів господарювання чи органів державної влади або органів місцевого самоврядування.
Закупівля відповідачем конструкції сцени з освітленням та звуковим обладнанням не є державним замовленням, вимоги чинного законодавства не встановлюють обов'язковість укладення договору купівлі-продажу за результатами проведеного тендеру, вказаний договір не заснований на державному замовленні.
З урахуванням вищезазначеного, суд доходить висновку, що укладення договору купівлі-продажу конструкції сцени з освітленням та звуковим обладнанням –є вільним волевиявленням покупця.
Враховуючи вище викладене, оцінивши докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об'єктивному розгляді в судовому процесі всіх обставин справи в їх сукупності, суд дійшов висновку, що позовні вимоги позивача є необґрунтованими і задоволенню не підлягають.
Керуючись ст.ст. 179, 181, 187 Господарського кодексу України, ст.ст. 627, 638, 639, 641 Цивільного кодексу України, Постановою Кабінету Міністрів України „Про здійснення закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти” від 28.03.08р. №274, ст.ст. 33, 34, 49, 82-85 Господарського процесуального кодексу України, суд –
ВИРІШИВ:
У позові відмовити повністю.
Суддя Н.Ю.Книш
Рішення підписано 03.11.2008р.
Суддя Н.Ю.Книш
Суд | Господарський суд Чернігівської області |
Дата ухвалення рішення | 04.11.2008 |
Оприлюднено | 13.11.2008 |
Номер документу | 2285409 |
Судочинство | Господарське |
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні