cpg1251
КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Справа: № 2а-15425/11/2670 Головуючий у 1-й інстанції: Патратій О.В.
Суддя-доповідач: Бєлова Л.В.
У Х В А Л А
Іменем України
"29" березня 2012 р. м. Київ
Київський апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів:
головуючого: Бєлової Л.В.
суддів: Безименної Н.В.
Кучми А.Ю.
при секретарі: Салоїд І.М.
розглянувши у відкритому судовому засіданні апеляційну скаргу Державної податкової інспекції у Шевченківському районі міста Києва на постанову Окружного адміністративного суду міста Києва від 13 січня 2012 року у справі за позовом Комунального підприємства «Фармація»до Державної податкової інспекції у Шевченківському районі міста Києва, третя особа: Науково-виробниче комерційне підприємство «Сітек»про визнання недійсними податкових повідомлень-рішень,
ВСТАНОВИВ:
КП «Фармація»звернулися до Окружного адміністративного суду міста Києва з позовом про визнання недійсними податкових повідомлень-рішень ДПІ у Шевченківському районі м. Києва від 08 червня 2011 року № 0007262305, № 007272305.
Постановою Окружного адміністративного суду міста Києва від 13 січня 2012 року позов задоволено.
Не погоджуючись із зазначеною постановою, ДПІ у Шевченківському районі м. Києва подано апеляційну скаргу, в якій просять скасувати постанову Окружного адміністративного суду міста Києва від 13 січня 2012 року та прийняти нову постанову, якою у задоволенні позову відмовити, мотивуючи свої вимоги тим, що судом порушено норми матеріального права.
Заслухавши в судовому засіданні суддю-доповідача, пояснення з'явившихся учасників процесу, перевіривши матеріали справи, колегія суддів вважає, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню з наступних підстав.
Згідно з п. 1 ч. 1 ст. 198, ст. 200 КАС України, суд апеляційної інстанції залишає скаргу без задоволення, а постанову суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.
Судом першої інстанції встановлено, що 31 травня 2011 року ДПІ у Шевченківському районі м. Києва було проведено фактичну перевірку з питань дотримання порядку здійснення розрахунків за товари (послуги), вимог з регулювання обігу готівки, наявності торгових патентів і ліцензій господарської одиниці КП «Фармація»- Аптеки №1, розташованої за адресою: м. Київ, вул. Володимирська, 51/53.
За результатами перевірки було складено акт № 082026/59/23/05415852 від 31.05.2011 року (далі по тексту - Акт перевірки, Акт).
08 червня 2011 року ДПІ у Шевченківському районі м. Києва, на підставі вказаного Акту перевірки, було прийнято:
- податкове повідомлення-рішення форми «С» № 0007262305, яким до позивача було застосовано штрафні (фінансові) санкції у розмірі 42 500,00 грн. за порушення п. 9 ст. З Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій в сфері торгівлі, громадського харчування та послуг»від 06.07.1995р. № 265/95-ВР (а.с. 8);
- податкове повідомлення-рішення форми «С» № 0007272305, яким до позивача було застосовано штрафні (фінансові) санкції у розмірі 89 156,99 грн. за порушення п.п. 2.6, 2.8, 3.5, 5.2 Положення про ведення касових операцій у національній валюті в Україні, затвердженого постановою Правління НБУ від 15.12.2004 р. № 637 (а.с. 9).
За результатами оскарження прийнятих рішень в адміністративному порядку рішенням Державної податкової служби України від 27.09.2011р. № 2490/6/102415 скаргу позивача було залишено без задоволення, а податкові повідомлення-рішення ДПІ у Шевченківському районі м. Києва від 08.06.2011р. № 0007262305, № 007272305 - залишено без змін.
Як вбачається зі змісту Акта перевірки, підставою для застосування до позивача штрафних (фінансових) санкцій було виявлення під час перевірки Аптеки № 1 КП «Фармація»наступних порушень:
- незабезпечення щоденного друку фіскальних звітних чеків (Z-звітів), по зареєстрованих за підприємством реєстраторах розрахункових операцій, у загальній кількості 125 штук, згідно складеного реєстру за період з 01.01.2011 року по 06.04.2011 року;
- перевищення ліміту залишку готівки в касі 17.05.2010 року на загальну суму 31768,82 грн.;
- неоприбуткування готівкових коштів в повній сумі їх фактичних надходжень в книзі обліку розрахункових операцій (КОРО) № 2659014614р/2 на підставі фіскального звітного чеку Z-звіту № 332 від 21.12.2010 року на суму 5 123,87 грн.
Колегія суддів не приймає доводи апеляційної скарги про правомірність прийняття ДПІ у Шевченківському районі м. Києва повідомлень-рішень від 08 червня 2011 року № 0007262305, № 007272305, з таких підстав.
Суд першої інстанції, задовольняючи позов виходив з того, що згідно зі ст. 1 Законом України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг»від 06.07.1995 року № 265/95-ВР (далі - Закон № 265/95-ВР) реєстратори розрахункових операцій застосовуються фізичними особами - суб'єктами підприємницької діяльності або юридичними особами (їх філіями, відділеннями, іншими відокремленими підрозділами), які здійснюють операції з розрахунків в готівковій та/або в безготівковій формі (із застосуванням платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, а також уповноваженими банками та суб'єктами підприємницької діяльності, які виконують операції купівлі-продажу іноземної валюти.
Відповідно до статті 3 Закону № 265/95-ВР суб'єкти підприємницької діяльності, які здійснюють розрахункові операції в готівковій та/або в безготівковій формі (із застосуванням платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг зобов'язані проводити розрахункові операції на повну суму покупки (надання послуги) через зареєстровані, опломбовані у встановленому порядку та переведені у фіскальний режим роботи реєстратори розрахункових операцій з роздрукуванням відповідних розрахункових та щоденно друкувати на реєстраторах розрахункових операцій (за виключенням автоматів з продажу товарів (послуг) фіскальні звітні чеки і забезпечувати їх зберігання в книгах обліку розрахункових операцій.
Суб'єкт господарювання Аптека № 1 КП «Фармація»використовує у своїй господарський діяльності реєстратори розрахункових операцій моделі Мария-301МТМ з версією програмного забезпечення М 301 Т7 внесеної до Державного реєстру реєстраторів розрахункових операцій, затвердженого наказом ДПА України №122 від 03.03.2010р., які зареєстровані ДПІ у Шевченківському районі м. Києва, що підтверджується наступними реєстраційними посвідченнями: № 2659016359 від 12.03.2009 року, № 2659014613 від 14.02.2008 року, № 2659014614 від 14.02.2008 року, № 2659014612 від 14.02.2008 року (а.с. 115, 132, 143, 155).
Центром сервісного обслуговування ТОВ «НВКП «Сітек»(ЄДРПОУ 21597249) на кожний зареєстрований РРО позивача видана довідка про опломбування реєстратора розрахункових операцій, яка свідчить про відповідність конструкції, програмного забезпечення документації виробника та констатує факт роботи РРО у фіскальному роботі (а.с. 119,132а, 144,156).
Згідно з п. 9 ст. 3 Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг»суб'єкти підприємницької діяльності, які здійснюють розрахункові операції в готівковій та/або в безготівковій формі (при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг зобов'язані щоденно друкувати на реєстраторах розрахункових операцій фіскальні звітні чеки і забезпечувати їх зберігання в книгах обліку розрахункових операцій.
Статтею 2 Закону України №265/95-ВР визначено термін «фіскальний звітний чек»(Z-звіт) - це документ установленої форми, надрукований реєстратором розрахункових операцій, що містить дані денного звіту, під час друкування якого інформація про обсяг виконаних розрахункових операцій заноситься до фіскальної пам'яті.
Актом перевірки ДПІ у Шевченківському районі встановлено, що згідно реєстру не роздрукованих фіскальних звітних чеків, позивачем не виконано вимог п. 9 ст. 3 Закону №265/95-ВР, щодо дотримання щоденного друку фіскальних звітних чеків у кількості 125 штук (а.с. 10).
Реєстр не роздрукованих фіскальних звітних чеків є додатком до Акту перевірки (а.с. 172-173).
В дні, щодо яких відповідачем встановлено факт нероздрукування фіскальних звітних чеків, реєстраторами розрахункових операцій № 2659016359, № 2659014613, № 2659014614, № 2659014612 Аптеки № 1 КП «Фармація»не було зроблено жодної розрахункової операції, оскільки в ці дні вказані реєстратори не працювали.
Використовувані позивачем РРО Марія -301-МТМ за своїми конструктивними особливостями не могли виконувати Z- звіти у ті робочі дні, коли не проводився готівковий продаж товарів (робіт, послуг).
Листом від 23.12.2011 року Приватним акціонерним товариством «Резонанс», яке є виробником реєстратору розрахункових операцій моделі «Марія-301 МТМ», було роз'яснено, що вказана модель РРО роздруковує фіскальні звітні чеки тільки у випадку фактичного виконання на апараті розрахункових операцій протягом робочої зміни (а.с. 188-189).
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 18.02.2002р. №199 «Про затвердження вимог щодо реалізації фіскальних функцій реєстраторами розрахункових операцій для різних сфер застосування»зміна - період роботи реєстратора від реєстрації першої розрахункової операції після виконання Z- звіту до виконання наступного Z-звіту.
Згідно Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг»розрахункова операція - це приймання від покупця готівкових коштів, платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо за місцем реалізації товарів (послуг), видача готівкових коштів за повернутий покупцем товар (ненадану послугу).
Згідно функціональних можливостей РРО «Марія -301МТМ»версії програмного забезпечення Т7 у разі не проведення жодної розрахункової операції після виконання останнього Z- звіту, програмне забезпечення РРО не розпочинає нової робочої зміни. Відповідно при виконанні Z- звіту друкується копія звіту за останню зміну (а.с. 39).
Колегія суддів погоджується з висновками суду першої інстанції про те, що позивач не мав фактичних можливостей для виконання вимог п.9 ст.3 Закону № 265 і не несе відповідальності за невиконання цього положення Закону до реєстрації РРО з новими функціональними можливостями, оскільки використовувані позивачем РРО «Марія-301 МТМ», які належним чином зареєстровані у податковій інспекції та внесені до Державного реєстру реєстраторів розрахункових операцій, не забезпечують технічну можливість виконувати роздрукування фіскальних чеків у дні, коли не здійснюються розрахункові операції.
Згідно із пунктом 1.2 розділу 2 вказаного Положенням про ведення касових операцій у національній валюті в Україні, затвердженим постановою правління Національного банку України № 637 від 15.12.2004 та зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за № 40/10320 Правління НБУ № 637 від 15.12.2004 (далі - Положення № 637) книга обліку розрахункових операцій (далі - КОРО) - прошнурована і належним чином зареєстрована в органах державної податкової служби України книга, що містить щоденні звіти, які складаються на підставі відповідних розрахункових документів щодо руху готівкових коштів, товарів (послуг).
Згідно з пунктом 2.6 Положення № 637, вся готівка, що надходить до кас, має своєчасно (у день одержання готівкових коштів) та в повній сумі оприбутковуватися. Оприбуткуванням готівки в касах підприємств, які проводять готівкові розрахунки з оформленням їх касовими ордерами і веденням касової книги відповідно до вимог глави 4 цього Положення, є здійснення обліку готівки в повній сумі її фактичних надходжень у касовій книзі на підставі прибуткових касових ордерів.
Оприбуткування готівки - це проведення підприємствами і підприємцями обліку готівки в касі на повну суму її фактичних надходжень у касовій книзі, книзі обліку доходів і витрат, книзі обліку розрахункових операцій (пункт 1.2 вказаного Положення).
У разі проведення готівкових розрахунків із застосуванням РРО або використанням РК оприбуткуванням готівки є здійснення обліку зазначених готівкових коштів у повній сумі їх фактичних надходжень у книзі обліку розрахункових операцій на підставі фіскальних звітних чеків РРО (даних РК).
Пунктом 7.3. Положення № 637 передбачено, що відповідальність за дотримання порядку ведення операцій з готівкою покладається на підприємців, керівників підприємств. Особи, які винні в порушенні порядку ведення операцій з готівкою, притягуються до відповідальності в установленому законодавством України порядку.
Наказом Державної податкової адміністрації України від 01.12.2000 року № 614 затверджений Порядок реєстрації та ведення книг обліку розрахункових операцій і розрахункових книжок, який розроблено на виконання Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг». Порядок поширюється на книги обліку розрахункових операцій і розрахункові книжки, що використовуються суб'єктами підприємницької діяльності при здійсненні розрахунків у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, крім розрахунків при здійсненні операцій з купівлі-продажу іноземної валюти.
Підпунктом 7.5 зазначеного Порядку встановлено, що використання книги ОРО, зареєстрованої на РРО, передбачає: наявність книги ОРО на місці проведення розрахунків, де встановлено РРО; підклеювання фіскальних звітних чеків на відповідних сторінках книги ОРО; щоденне виконання записів про рух готівки та суми розрахунків, при цьому дані за сумами, отриманими від покупців (клієнтів), та дані за сумами, виданими покупцям (клієнтам), записуються окремо; у разі виходу з ладу РРО чи відключення електроенергії здійснення записів за обліком розрахункових квитанцій; ведення обліку ремонтів, робіт з технічного обслуговування, а також перевірок конструкції та програмного забезпечення РРО у відповідному розділі книги ОРО.
З Книги обліку розрахункових операцій № 2659014614р-2 від 13.04.2010 року вбачається, що за 21.12.2010 року в розділі 1 «Фіскальні звітні чеки»підклеєний Z-звіт №1438 (ах. 130).
Готівкові кошти отримані позивачем під час робочої зміни 21.10.2010 у сумі 5 123,87 грн. за фіскальним звітним чеком № 0332 оприбутковані за прибутковим касовим ордером № 0000000005428 від 21.12.2010 року та відображені у відповідній графі касової книги за 21.12.2011 року (а. с. 43).
Згідно укладеного між позивачем (Замовник), ПАТ «Комерційний банк Хрещатик»(Банк) та Службою інкасації Управління Державної служби охорони при ГУМВС України (Охорона) договору № 20-Д/2009/Гл від 30.12.2009 року про надання послуг з інкасації готівкових коштів та зарахування на відповідний рахунок банку, силами Охорони проводиться щоденна інкасація готівкової виручки КП «Фармація»(а.с. 48-56).
До переліку інкасуємих об'єктів, затвердженого у Додатку № 4 до вказаного Договору, відноситься також Аптека № 1 по вул. Володимирській, 51/53 (а.с. 59).
Готівкова виручка за 21.12.2010 року в сумі 61 500,00 грн., до якої входять також зазначені кошти за фіскальним чеком № 0332 у розмірі 5 123,87 грн., було проінкасовано згідно видаткового касового ордеру № 000000002020 від 21.12.2010 року (а.с. 44) та передано до ВАТ КБ «Хрещатик», що підтверджується також копією супровідної відомості до сумки з грошовою виручкою № 71 від 21.12.2010 року (а.с.45).
Судом першої інстанції вірно встановлено, що за 21.12.2010 року Аптекою № 1 КП «Фармація»оприбутковано готівкову виручку в повному обсязі у день її надходження.
В Акті перевірки зазначено, що ліміт залишку готівки в касі відокремленого підрозділу - Аптеки № 1 КП «Фармація»відповідно до вимог НБУ не встановлювався, отже він вважається нульовим. Відтак, виявлений на кінець дня - 17 травня 2011 року залишок готівки у розмірі 31 768,82 грн., до якого включено також суму за видатковим касовим ордером № 687 від 17.05.2011 без підпису одержувача на суму 131,72 грн., вважається понадлімітною (131,72 грн. + 31 637,10 грн.).
Порядок ведення касових операцій у національній валюті України підприємствами (підприємцями), а також окремі питання організації банками роботи з готівкою визначені Положенням про ведення касових операцій у національній валюті в Україні, яке затверджене Постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 637 та зареєстроване в Міністерстві юстиції України 13 січня 2005 року за № 40/10320 (далі також - Положення № 637).
Пунктами 2.8 та 2.9 розділу 2 вказаного Положення встановлено, що підприємства можуть тримати в позаробочий час у своїх касах готівкову виручку (готівку) в межах, що не перевищують установлений ліміт каси. Готівкова виручка (готівка), що перевищує встановлений ліміт каси, обов'язково здається до банків для її зарахування на банківські рахунки. Відокремлені підрозділи підприємств - юридичних осіб можуть здавати готівкову виручку (готівку) безпосередньо до кас таких юридичних осіб або до будь-якого банку для її переказу і зарахування на банківські рахунки зазначених юридичних осіб. За відсутності банків готівкова виручка (готівка) для переказу на банківські рахунки підприємства може здаватися до операторів поштового зв'язку та небанківських фінансових установ, які мають ліцензію Державної комісії з регулювання ринків фінансових послуг України на здійснення переказу коштів. Підприємства не повинні накопичувати готівкову виручку (готівку) у своїх касах понад установлений ліміт каси для здійснення потрібних витрат до настання строків цих виплат.
Відповідно до пункту 5.2 розділу 5 Положення № 637 установлення ліміту каси проводиться підприємствами самостійно на підставі розрахунку встановлення ліміту залишку готівки в касі (додаток 8), що підписується головним (старшим) бухгалтером та керівником підприємства (або уповноваженою ним особою). До розрахунку приймається строк здавання підприємством готівкової виручки (готівки) для її зарахування на рахунки в банках, визначений відповідним договором банківського рахунку. Для кожного підприємства та його відокремленого підрозділу складається окремий розрахунок встановлення ліміту залишку готівки в касі. Установлений ліміт каси затверджується внутрішніми наказами (розпорядженнями) підприємства.
Згідно з наказом № 732/1 від 30 грудня 2009 року «Про розмір встановленого ліміту залишку готівки в касі», генеральним директором КП «Фармація»Железневою Л.В. затверджено ліміт залишку готівки в касі з 01 січня 2010 року в розмірі 1 150 000,00 гривень (а.с. 46).
КП «Фармація»було створено шляхом реорганізації аптечного об'єднання «Фармація»на підставі Рішення Київської міської ради від 24.04.2003р. № 364/527 (а.с. 195).
Пунктом 4 вказаного рішення було встановлено, що структурними підрозділами комунального підприємства «Фармація»є аптеки, визначені рішенням Київради від 05.06.01 № 441/1418 «Про реорганізацію фармацевтичних підприємств комунальної власності територіальної громади міста Києва».
Розпорядженням Київської міської державної адміністрації від 06.06.2003 року № 990 було затверджено Статут комунального підприємства «Фармація»(а.с. 196). Вказаним розпорядженням було також затверджено Перелік комунальних підприємств, майно яких передається КП «Фармація», до яких входить також КП Аптека №1 по вул. Володимирській, 51/53 в м. Києві (а.с. 192-201).
Згідно статуту Комунального підприємства «Фармація»затвердженого розпорядженням Київської міської державної адміністрації від 06.06.2003 № 990, КП «Фармація»засноване на комунальній власності територіальної громади м. Києва і підпорядковується виконавчому органу Київської міської ради (а.с. 78).
До складу Підприємства, згідно пункту 2.4 Статуту КП «Фармація», на правах структурних підрозділів входять наступні аптечні заклади: аптечна база; аптеки; контрольно-аналітична лабораторія. Перелічені аптечні заклади Підприємства є закладами охорони здоров'я. У порядку, встановленому законодавством, Підприємство може створювати відокремлені структурні підрозділи аптек у вигляді аптечних пунктів і аптечних кіосків (а.с. 79).
Відповідно до пункту 1 наказу № 1 від 02 січня 2009 року по КП «Фармація», затверджено структуру і режим роботи аптек - структурних підрозділів комунального підприємства «Фармація», згідно якого організаційна структура аптеки № 1 КП «Фармація»за адресою: вул. Володимирська, 51/53, складається з рецептурно-виробничого відділу, відділу готових лікарських засобів № 1, відділу готових лікарських засобів № 2.
Частиною 1 статті 64 Господарського кодексу визначено, що підприємство може складатися з виробничих структурних підрозділів (виробництв, цехів, відділень, дільниць, бригад, бюро, лабораторій тощо), а також функціональних структурних підрозділів апарату управління (управлінь, відділів, бюро, служб тощо).
Таким чином, Аптека №1 КП «Фармація»є структурним підрозділом КП «Фармація»та діє у складі останнього.
За таких обставин є правильними висновки суду першої інстанції, що Аптека №1 не є відокремленим підрозділом КП «Фармація», а відтак позивачем не повинен затверджуватись окремий ліміт каси для даної господарської одиниці.
З касової книги Аптеки № 1 КП «Фармація»за 17 травня 2011 року вбачається, що залишок готівки в касі на початок дня склав 33 399,13 грн. Протягом робочої зміни до каси підприємства надійшло грошових коштів на загальну суму 10 860,59 грн., було проведено видачу розмінних коштів на загальну суму 1 600,00 грн., повернення коштів покупцям за видатковими ордерами № 000000000687 від 17.05.2011 р. на суму 131,72 грн. та № 000000000688 від 17.05.2011р. на суму 90,02 грн. (а.с. 203).
Готівкову виручку за 15.05.2011 року в сумі 44 200,00 грн. було проінкасовано згідно видаткового касового ордеру № 000000000682 від 17.05.2011 р. (а.с. 64) та передано до ВАТ КБ «Хрещатик», що підтверджується також копією супровідної відомості до сумки з грошовою виручкою № 303 від 17.05.2011 року (а.с.65).
Залишок на кінець робочої зміни склав 31 637,10 грн. (а.с. 203).
Судом першої інстанції вірно встановлено, що залишок готівки у Аптеці № 1 на кінець дня - 17 травня 2011 року становив 31 637,10 грн. (з врахуванням здавання готівки в банк), що не перевищувало встановленого на підприємстві ліміту залишків готівки в касі (1 150 000,00 гривень).
Податковим органом під час перевірки виявлено видатковий касовий ордер, що не містив підпису особи, яка отримала готівку. Матеріали справи містять копію видаткового касового ордеру № 687 від 17.05.2011, який надано позивачем, що підписаний отримувачем коштів (а.с. 206), однак позивачем не заперечується той факт, що на момент здійснення перевірки вказаний видатковий касовий ордер дійсно отримувачем не підписувався.
Виходячи з вимог Положення № 637, у разі виявлення під час перевірок видаткових касових ордерів або видаткових відомостей, у яких видача готівки з каси не підтверджена підписом одержувача (абз. 2 п. 3.5), сума готівки за такими видатковими документами додається до залишку готівки в касі виключно в день, у якому оформлено зазначені видаткові документи, і надалі зазначена сума не береться для розрахунку понадлімітних залишків готівки.
Для виведення залишку готівки в касі не приймаються видаткові касові ордери або видаткові відомості, в яких видача готівки з каси не підтверджена підписом одержувача.
Згідно з п. 7.24 вказаного Положення у разі виявлення під час перевірок видаткових касових ордерів або видаткових відомостей, у яких видача готівки з каси не підтверджена підписом одержувача (абзац другий пункту 3.5 цього Положення), сума готівки за такими видатковими документами додається до залишку готівки в касі виключно в день, у якому оформлено зазначені видаткові документи, і надалі зазначена сума не береться для розрахунку понадлімітних залишків готівки.
Встановлений у КП «Фармація»ліміт залишку готівки в касі - 1 150 000,00 грн. у випадку додавання коштів у розмірі 131,72 грн. за видатковим ордером № 687 від 17.05.2011 до залишку готівки в касі на кінець дня - 31 637,10 грн. (131,72 грн. + 31 637,10 грн. = 31 768,82 грн.) - не призведе до перевищення встановленого ліміту залишку готівки в касі.
За вказаних обставин суд першої інстанцій дійшов обґрунтованого висновку щодо неправомірності прийняття ДПІ у Шевченківському районі м. Києва повідомлень-рішень від 08 червня 2011 року № 0007262305, № 007272305.
Відповідно до ч.1 ст.71 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.
Згідно з ч.2 ст.71 Кодексу адміністративного судочинства України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.
Відповідно до ч.1 ст.9 Кодексу адміністративного судочинства України суд при вирішенні справи керується принципом законності, відповідно до якого органи державної влади, органи місцевого самоврядування, їхні посадові і службові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідачем як суб'єктом владних повноважень не доведено правомірності прийнятих ним рішень.
Враховуючи викладене, колегія суддів приходить до висновку, що постанова Окружного адміністративного суду міста Києва від 13 січня 2012 року відповідає нормам матеріального та процесуального права, доводи апеляційної скарги не спростовують висновків суду першої інстанції, викладених у зазначеній постанові, у зв'язку з чим підстав для її скасування не вбачається.
Керуючись ст. ст. 160, 198, 200, 205, 206 КАС України, суд
УХВАЛИВ:
Апеляційну скаргу Державної податкової інспекції у Шевченківському районі міста Києва на постанову Окружного адміністративного суду міста Києва від 13 січня 2012 року - залишити без задоволення.
Постанову Окружного адміністративного суду міста Києва від 13 січня 2012 року - залишити без змін.
Ухвала набирає законної сили з моменту проголошення.
Ухвалу може бути оскаржено в касаційному поряд ку безпосередньо до Вищого адміністративного суду України шляхом подання касаційної скарги протягом двадцяти днів піс ля набрання ухвалою законної сили.
Ухвалу складено в повному обсязі -30.03.2012 р.
Головуючий суддя Бєлова Л.В.
Судді: Безименна Н.В.
Кучма А.Ю.
Суд | Київський апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 29.03.2012 |
Оприлюднено | 24.04.2012 |
Номер документу | 23574647 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Київський апеляційний адміністративний суд
Бєлова Л.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні