cpg1251
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01601, м.Київ, вул. Командарма Каменєва 8, корпус 1 П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
м. Київ
20 березня 2012 року № 2а-17268/11/2670
Окружний адміністративний суд м. Києва у складі:
Судді Добрянської Я.І.,
розглянувши згідно вимог ч. 4 ст. 122 КАС України в порядку письмового провадження справу
За позовом Васильківського міськрайонного центру зайнятості
до Державного підприємства «Центрально-Західна Компанія «Вуглеторфреструктуризація»;
Державного підприємства «Луганська обласна дирекція з ліквідації збиткових вугледобувних та вуглепереробних підприємств»;
Державного підприємства «Донецька обласна дирекція з ліквідації збиткових вугледобувних та вуглепереробних підприємств»
про стягнення заборгованості в розмірі 16 708, 31 грн.
за участю представників сторін:
від позивача: не прибув (клопотання про розгляд справи за відсутності представника)
від відповідача 1: не прибув (клопотання про розгляд справи за відсутності представника)
від відповідача 2: не прибув (клопотання про розгляд справи за відсутності представника)
від відповідача 3: не прибув (клопотання про розгляд справи за відсутності представника)
ОБСТАВИНИ СПРАВИ:
До Окружного адміністративного суду міста Києва надійшла позовна заява Васильківського міськрайонного центру зайнятості до Державного підприємства «З ліквідації збиткових вугледобувних, вуглепереробних та торфодобувних підприємств «Укрвуглеторфреструктуризація»про стягнення заборгованості в розмірі 16 708, 31 грн.
Позовні вимоги вмотивовані тим, що Васильківським міськрайонним центром зайнятості було нараховано та виплачено ОСОБА_1 (звільненому з посади начальника відділу екології та гідробезпеки ДП «Укрвуглеторфреструктуризація»за п. 1 ст. 40 КЗпП України) допомогу по безробіттю у сумі 16 708, 31 грн., який рішенням Апеляційного суду м. Києва від 07.06.2011 р., що набрало законної сили, був поновлений на роботі на посаді начальника відділу екології та гідробезпеки ДП «Укрвуглеторфреструктуризація»з 31.07.2011 р., а тому відповідач повинен повернути позивачеві кошти, виплачені як допомога по безробіттю ОСОБА_1 в розмірі 16 708,31 грн.
Ухвалою Окружного адміністративного суду м. Києва від 22.11.2011 р., відповідно до вимог п.4 ч.1 ст.183-2 КАС України, було відкрито скорочене провадження у справі № 2a-17268/11/2670 та запропоновано відповідачу у строк до 05.11.2011 р. або у десятиденний строк з дня одержання копії ухвали про відкриття скороченого провадження надати суду письмові заперечення проти позову та всі докази на їх підтвердження, які наявні у відповідача.
Ухвала про відкриття скороченого провадження у справі була отримана відповідачем 28.11.2011 р. відповідно до повідомлення про вручення поштового відправлення, яке наявне в матеріалах справи.
06.12.2011 р. до канцелярії суду від відповідача по справі надійшло заперечення на позовну заяву, що було скеровано поштою 30.11.3011 р., згідно штампу поштового відділення на конверті відправлення.
В зазначеному заперечені на позовну заяву відповідач зазначив про відсутність правових підстав для стягнення саме з Державного підприємства «З ліквідації збиткових вугледобувних, вуглепереробних та торфодобувних підприємств «Укрвуглеторф-реструктуризація»заборгованості в розмірі 16 708, 31 грн. з підстав припинення діяльності ДП «Укрвуглеторфреструктуризація»шляхом реорганізації, а саме приєднання до нього ДП «Центрально-Західна Компанія «Вуглеторфреструктуризація», ДП «Луганська обласна дирекція з ліквідації збиткових вугледобувних та вуглепереробних підприємств»та ДП «Донецька обласна дирекція з ліквідації збиткових вугледобувних та вуглепереробних підприємств», що було затверджено Наказом Міністерства вугільної промисловості України № 99 від 02.04.2010 р., копія якого також була надана відповідачем до заперечення.
Зважаючи на викладене, у відповідності до ч.4 ст.183-2 КАС України, з метою з'ясування всіх фактичних обставин у справі, що будуть мати значення при вирішення справи по суті, суд ухвалою від 07.12.2011 р. призначив справу № 2a-17268/11/2670 до розгляду в судовому засіданні та зобов'язав сторін надати нормативно-правові обґрунтування своїх позицій по справі.
В судовому засіданні 16.02.2012 р. представником позивача було подано заяву, в якій позивач просить суд:
- замінити відповідача у справі № 2а-17268/11/2670 Державне підприємство «Укрвуглеторфреструктуризація»(03142. м. Київ, пр. Академіка Палладіна, 46/2, код ЄДРПОУ 35703830) його правонаступниками - Державним підприємством «Центрально-Західна Компанія «Вуглеторфреструктуризація»(03680, м. Київ, пр. Академіка Палладіна, 46/2», код ЄДРПОУ 32112705), Державним підприємством «Луганська обласна дирекція з ліквідації збиткових вугледобувних та вуглепереробних підприємств»(94000, Луганська область, м. Стаханов, вул Дзержинського, 14, код ЄДРПОУ 32449971), Державним підприємством «Донецька обласна дирекція з ліквідації збиткових вугледобувних та вуглепереробних підприємств»(86102, Донецька область, м. Макіївка, вул. Успенського, код ЄДРПОУ 32442610).
- стягнути солідарно з Державного підприємства «Центрально-Західна Компанія «Вуглеторфреструктуризація», Державного підприємства «Луганська обласна дирекція з ліквідації збиткових вугледобувних та вуглепереробних підприємств», Державного підприємства «Донецька обласна дирекція з ліквідації збиткових вугледобувних вуглепереробних підприємств»на користь Васильківського міськрайонного центру зайнятості - робочого органу виконавчої дирекції Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття 16 708 грн. 31 коп.
Дану заяву представник позивача в судовому засіданні обґрунтував наступним.
З ухвали Святошинського районного суду м. Києва від 10.11.2011 р. по справі № 6-339/11 про заміну боржника у виконавчому провадженні на виконання рішення суду у справі за позовом ОСОБА_1 до ДП «Укрвуглеторфреструктуризація»про поновлення на роботі, стягнення заробітної плати за час вимушеного прогулу та стягнення моральної шкоди, що надана відповідачем до заперечення по справі № 2a-17268/11/2670, вбачається, що ДП «Центрально-Західна Компанія «Вуглеторфреструктуризація», ДП «Луганська обласна дирекція з ліквідації збиткових вугледобувних та вуглепереробних підприємств»та ДП «Донецька обласна дирекція з ліквідації збиткових вугледобувних та вуглепереробних підприємств»є правонаступниками усіх прав та обов'язків ДП «Укрвуглеторф-реструктуризація», у зв'язку з чим між зазначеними підприємствами були підписані та скріплені печатками розподільчо-передавальні баланси, а також Акти прийому-передачі кредиторської заборгованості та інших поточних зобов'язань, Акти передачі первинної документації кредиторської та дебіторської заборгованості.
Припинення діяльності позивача ДП «Укрвуглеторфреструктуризація»шляхом реорганізації, а саме приєднання до нього ДП «Центрально-Західна Компанія «Вуглеторфреструктуризація», ДП «Луганська обласна дирекція з ліквідації збиткових вугледобувних та вуглепереробних підприємств»та ДП «Донецька обласна дирекція з ліквідації збиткових вугледобувних та вуглепереробних підприємств»було затверджено Наказом Міністерства вугільної промисловості України № 99 від 02.04.2010 р.
Таким чином, станом на час розгляду справи № 2a-17268/11/2670, відповідач Державне підприємство «З ліквідації збиткових вугледобувних, вуглепереробних та торфодобувних підприємств «Укрвуглеторфреструктуризація» є припиненим, а його правонаступниками є ДП «Центрально-Західна Компанія «Вуглеторфреструктуризація», ДП «Луганська обласна дирекція з ліквідації збиткових вугледобувних та вуглепереробних підприємств»та ДП «Донецька обласна дирекція з ліквідації збиткових вугледобувних та вуглепереробних підприємств», та відповідно зазначені правонаступники мають солідарно відповідати по заборгованостях припиненого підприємства перед державним бюджетом.
Зважаючи на викладене, у відповідності до ст. 52 КАС України, суд ухвалою від 16.02.2012 р. задовольнив клопотання позивача та замінив неналежного відповідача по справі № 2a-17268/11/2670 Державне підприємство «З ліквідації збиткових вугледобувних, вуглепереробних та торфодобувних підприємств «Укрвуглеторфреструктуризація»належним відповідачем, а саме його правонаступниками -Державним підприємством «Центрально-Західна Компанія «Вуглеторфреструктуризація»(03680, м. Київ, пр. Академіка Палладіна, 46/2», код ЄДРПОУ 32112705), Державним підприємством «Луганська обласна дирекція з ліквідації збиткових вугледобувних та вуглепереробних підприємств»(94000, Луганська область, м. Стаханов, вул Дзержинського, 14, код ЄДРПОУ 32449971), Державним підприємством «Донецька обласна дирекція з ліквідації збиткових вугледобувних та вуглепереробних підприємств»(86102, Донецька область, м. Макіївка, вул. Успенського, код ЄДРПОУ 32442610).
Відповідачами по справі Державним підприємством «Центрально-Західна Компанія «Вуглеторфреструктуризація», Державним підприємством «Луганська обласна дирекція з ліквідації збиткових вугледобувних та вуглепереробних підприємств»та Державним підприємством «Донецька обласна дирекція з ліквідації збиткових вугледобувних та вуглепереробних підприємств»були подані заперечення на заяву про зміну неналежного відповідача та заперечення щодо солідарного стягнення суми заборгованості в розмірі 16 708, 31 грн., з яких зокрема вбачається, що вказані відповідачі не вважають себе правонаступниками по зобов'язаннях зі сплати заборгованості Державного підприємства «З ліквідації збиткових вугледобувних, вуглепереробних та торфодобувних підприємств «Укрвуглеторфреструктуризація»перед Васильківським міськрайонним центром зайнятості, що виникла внаслідок нарахованої та виплаченої ОСОБА_1 допомоги по безробіттю у сумі 16 708, 31 грн. (який рішенням Апеляційного суду м. Києва від 07.06.2011 р., що набрало законної сили, поновлений на роботі на посаді начальника відділу екології та гідробезпеки ДП «Укрвуглеторфреструктуризація»з 31.07.2011 р.), оскільки, на думку відповідачів, ОСОБА_1 у трудових відносинах із відповідачами не перебував, а тому підстави для стягнення даної суми заборгованості саме із зазначених відповідачів відсутні.
В судове засідання, призначене на 20.03.2012 р., сторони не прибули та не скерували своїх представників, однак всіма сторонами по справі були подані до суду клопотання про розгляд справи № 2a-17268/11/2670 за відсутності їх представників.
Відповідно до ч. 4 ст. 122 КАС України, особа, яка бере участь у справі, має право заявити клопотання про розгляд справи за її відсутності. Якщо таке клопотання заявили всі особи, які беруть участь у справі, судовий розгляд справи здійснюється в порядку письмового провадження за наявними у справі матеріалами.
Згідно ч. 1 ст. 41 КАС України, у разі неявки у судове засідання всіх осіб, які беруть участь у справі, чи якщо відповідно до положень цього Кодексу розгляд справи здійснюється за відсутності осіб, які беруть участь у справі (у тому числі при розгляді справи в порядку письмового провадження), фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється.
Зважаючи на викладене, суд ухвалив продовжити розгляд даної адміністративної справи в порядку письмового провадження, без фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу.
Розглянувши подані сторонами документи і матеріали, заслухавши пояснення представника позивача в минулих судових засіданнях, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, Окружний адміністративний суд міста Києва, -
ВСТАНОВИВ:
У відповідності із Законом України «Про зайнятість населення»та Порядком реєстрації, перереєстрації та ведення обліку громадян, які шукають роботу, і безробітних, затвердженого постановою КМУ від 14.02.2007 р. № 219, ОСОБА_1, звільненого з посади начальника відділу екології та гідробезпеки ДП «Укрвуглеторфреструктуризація»за п. 1 статті 40 КЗпП України, на підставі його заяви було зареєстровано у Васильківському міськрайонному центрі зайнятості як особу, що шукає роботу з 04.08.2010 р.
Васильківським МРЦЗ, у відповідності до статей 2 та 4 Закону України «Про зайнятість населення», ОСОБА_1 було надано статус безробітного з 11.08.2010 р. по 01.04.2011 р.
Згідно зі ст. 4 Закону України «Про зайнятість населення», ст. 6, ст. 22 та ст. 23 Закону України «Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття»та Порядку надання допомоги по безробіттю, у тому числі одноразової її виплати для організації безробітними підприємницької діяльності, затвердженого Наказом Міністерства праці та соціальної політики України 20.11.2000 р. № 307 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 14.12.2000 р. за № 915/5136, безробітному ОСОБА_1, на підставі поданих ним відомостей та документів, було призначено допомогу по безробіттю.
Рішенням Апеляційного суду м. Києва від 07.06.2011 р., яке набрало законної сили, ОСОБА_1 поновлено на роботі на посаді начальника відділу екології та гідробезпеки ДП «Укрвуглеторфреструктуризація»з 31.07.2011 р.
Відповідно до п. 4 ст. 35 Закону України «Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування України на випадок безробіття», із роботодавця утримуються сума виплаченого забезпечення та вартості наданих соціальних послуг безробітному у разі поновлення його на роботі за рішенням суду.
Як вбачається з наявних матеріалів справи, за період перебування на обліку в центрі зайнятості, з 11.08.2010 р. безробітному ОСОБА_1 було нараховано та виплачено допомогу по безробіттю у сумі 16 708,31 грн., що підтверджується довідкою Васильківського міськрайонного центру зайнятості від 15.11.2011 р.
Таким чином, з матеріалів справи вбачається, що ДП «З ліквідації збиткових вугледобувних, вуглепереробних та торфодобувних підприємств «Укрвуглеторфреструктуризація» повинно повернути позивачеві кошти, виплачені як допомога по безробіттю ОСОБА_1 в розмірі 16 708,31 грн.
З метою досудового врегулювання спору Васильківським МРЦЗ було направлено ДП «З ліквідації збиткових вугледобувних, вуглепереробних та торфодобувних підприємств «Укрвуглеторфреструктуризація» претензію, однак вказана претензія була залишена останнім без відповіді та задоволення.
Статтею 46 Конституції України визначено, що громадяни мають право на соціальний захист, що включає право на забезпечення їх у разі повної, часткової або тимчасової втрати працездатності, втрати годувальника, безробіття з незалежних від них обставин, а також у старості та в інших випадках, передбачених законом.
Це право гарантується загальнообов'язковим державним соціальним страхуванням за рахунок страхових внесків громадян, підприємств, установ і організацій, а також бюджетних та інших джерел соціального забезпечення: створенням мережі державних, комунальних, приватних закладів для догляду за непрацездатними.
Пенсії, інші види соціальних виплат та допомоги, що є основним джерелом існування, мають забезпечувати рівень життя, не нижчий від прожиткового мінімуму, встановленого законом.
З метою забезпечення наведеного конституційного права громадян на соціальний захист державою створено відповідні установи, зокрема Фонд загальнообов'язкового державного соціального страхування на випадок безробіття.
Відповідно до положень статті 8 Закону України «Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття», Фонд загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття (далі - Фонд) створюється для управління страхуванням на випадок безробіття, акумуляції страхових внесків, контролю за використанням коштів, виплати забезпечення та надання соціальних послуг, здійснення інших функцій згідно із цим Законом і статутом Фонду.
Фонд є цільовим централізованим страховим фондом, некомерційною самоврядною організацією. Держава є гарантом забезпечення застрахованих осіб та надання їм відповідних соціальних послуг Фондом.
Функції робочих органів виконавчої дирекції Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування на випадок безробіття (надалі Фонду) відповідно до ст. 12 Закону України «Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття»покладені на центр зайнятості Автономної Республіки Крим, обласні. Київський і Севастопольський міські, районні, міськрайонні, міські та районні у містах центри зайнятості.
Зі змісту статті 16 Закону України «Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття»вбачається, що джерелами формування коштів Фонду є: страхові внески страхувальників - роботодавців, застрахованих осіб, що сплачуються на умовах і в порядку, передбачених цим Законом та іншими законодавчими актами у сфері загальнообов'язкового державного соціального страхування; асигнування державного бюджету; суми фінансових санкцій, застосованих відповідно до цього Закону та Закону України «Про зайнятість населення», інших законів до підприємств, установ, організацій та фізичних осіб за порушення встановленого порядку сплати страхових внесків та використання коштів Фонду, недотримання законодавства про зайнятість населення, а також суми адміністративних штрафів, накладених відповідно до закону на посадових осіб та громадян за такі порушення; прибуток, одержаний від тимчасово вільних коштів Фонду, у тому числі резерву коштів Фонду, на депозитному рахунку; благодійні внески підприємств, установ, організацій та фізичних осіб; інші надходження відповідно до законодавства України.
У відповідності з ч. 2 ст. 16 цього Закону, кошти Фонду в першу чергу використовуються на виплату забезпечення та надання соціальних послуг, передбачених статтею 7 цього Закону, фінансування заходів, передбачених статтею 7-1 цього Закону, тобто на соціальне забезпечення у випадку настання безробіття.
У зв'язку з вищевикладеним, Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування на випадок безробіття в особі Васильківського міськрайонного центру зайнятості, завдається шкода, оскільки несвоєчасна сплата відповідних коштів може призвести до затримок фінансування заходів пов'язаних з наданням матеріального забезпечення у випадку безробіття та соціальних послуг громадянам.
Відповідно до ст. 12 Закону України «Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття», робочі органи Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття, у тому числі Васильківський міськрайонний центр зайнятості, представляють інтереси Фонду в судових органах.
Оскільки робочі органи виконавчої дирекції Фонду виступають як суб'єкти владних повноважень у системі загальнообов'язкового державного соціального страхування на випадок безробіття то відповідно норм Кодексу адміністративного судочинства України (надалі - КАС України) розгляд спорів пов'язаних із здійсненням ними владних повноважень здійснюється у порядку адміністративного судочинства.
Таким чином, як вбачається з наявних матеріалів справи, Державне підприємство «З ліквідації збиткових вугледобувних, вуглепереробних та торфодобувних підприємств «Укрвуглеторфреструктуризація», має документально підтверджену заборгованість перед Васильківським міськрайонним центром зайнятості в розмірі 16 708, 31 грн.
Однак, як також вбачається з наявних матеріалів справи, на час подання даної позовної заяви, Державне підприємство «З ліквідації збиткових вугледобувних, вуглепереробних та торфодобувних підприємств «Укрвуглеторфреструктуризація»припинило свою діяльність згідно п. 3 наказу Міністерства вугільної промисловості України № 99 від 02.04.2010 року.
Так, згідно зазначеного пункту Наказу, припинено діяльність ДП «Укрвуглеторфреструктуризація», шляхом реорганізації - поділу на Державні підприємства «Донвуглереструктуризація», «Луганськвуглереструктуризація»та «Центрально Західна Компанія «Вуглеторфреструктуризація».
01.06.2010 року між ДП «З ліквідації збиткових вугледобувних, вуглепереробних та торфодобувних підприємств «Укрвуглеторфреструктуризація»та ДП «Донвуглереструктуризація», «Луганськвуглереструктуризація», «Центрально Західна Компанія «Вуглеторфреструктуризація»були складені та підписані розподільчі баланси та акти приймання передачі основних засобів та первинної документації, відповідно до яких уся первинна документація та майно ДП «Укрвуглеторфреструктуризація»було передано зазначеним новоствореним підприємствам.
Згідно ч. 1 ст. 59 Господарського кодексу України, припинення діяльності суб'єкта господарювання здійснюється шляхом його реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення) або ліквідації - за рішенням власника (власників) чи уповноважених ним органів, за рішенням інших осіб - засновників суб'єкта господарювання чи їх правонаступників , а у випадках, передбачених законами, - за рішенням суду.
Судом встановлено, що на виконання вказаного вище Наказу Міністерства вугільної промисловості України № 99 від 02.04.2010 року, між ДП «Укрвуглеторфреструктуризація»та державними підприємствами ДП «ЦЗК «Вуглеторфреструктуризація», ДП «Донвуглереструктуризація», ДП «Луганськвуглереструктуризація»були підписані та скріплені печатками підприємств розподільчо-передавальні Баланси, також були підписані Акти прийому-передачі кредиторської заборгованості та інших поточних зобов'язань, Акт передачі первинної документації кредиторської і дебіторської заборгованості.
Також, судом встановлено, що відповідно до відомостей з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, станом на 15.11.2011 р. зареєстрованими значаться ДП ЦЗК «Вуглеторфреструктуризація», ДП «Донвуглереструктуризація», ДП Луганськвуглереструктуризація».
При цьому, відповідно до Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, ДП «Укрвуглеторфреструктуризація»знаходиться в стані припинення підприємницької діяльності.
Також з матеріалів с справи вбачається, що ухвалою Святошинського районного суду м. Києва від 10.11.2011 року по справі № 6-339/11, було замінено сторону боржника ДП «Укрвуглеторфреструктуризація»у виконавчому провадженні відкритому Відділом ДВС у Святошинському районі м. Києва, на підставі виконавчого листа Святошинського районного суду м. Києва № 2-407/11 від 25.06.2011 р., про виконання Рішення апеляційного суду м. Києва від 07.06.2011 року про поновлення ОСОБА_1 на роботі, стягнення на його користь заборгованості по заробітній платі в сумі 27 951,27 грн. та моральної шкоди 1 000,00 грн., на правонаступників Державне підприємство «Центрально-Західна Компанія «Вуглеторфреструктуризація», Код ЄДРПОУ 32112705, місцезнаходження: м. Київ, пр. Академіка Палладіна, 46/2, Державне підприємство «Луганська обласна дирекція з ліквідації збиткових вугледобувних та вуглепереробних підприємств», Код ЄДРПОУ 32449971, місцезнаходження: 94000. Луганська обл., м. Стаханов, вул. Дзержинського,14, «Донецька обласна дирекція з ліквідації збиткових вугледобувних та вуглепереробних підприємств», Код ЄДРПОУ 32442610, місцезнаходження: 86102, Донецька обл., м. Макіївка, вул. Успенського.
З наведеного вище, судом вбачається що в даному випадку правонаступниками Державного підприємства «З ліквідації збиткових вугледобувних, вуглепереробних та торфодобувних підприємств «Укрвуглеторфреструктуризація»з обов'язку сплати заборгованості перед Васильківським міськрайонним центром зайнятості в розмірі 16 708, 31 грн. є солідарно ДП «Центрально-Західна Компанія «Вуглеторфреструктуризація», ДП «Луганська обласна дирекція з ліквідації збиткових вугледобувних та вуглепереробних підприємств»та ДП «Донецька обласна дирекція з ліквідації збиткових вугледобувних та вуглепереробних підприємств», які згідно Наказу Міністерства вугільної промисловості України № 99 від 02.04.2010 р. були приєднані до вказаного підприємства.
Посилання відповідачів на те, що незаконно звільнений ДП «З ліквідації збиткових вугледобувних, вуглепереробних та торфодобувних підприємств «Укрвуглеторфреструктуризація»ОСОБА_1 на підприємствах правонаступниках не працював та вини вказаних підприємств правонаступників в його незаконному звільненні з ДП «З ліквідації збиткових вугледобувних, вуглепереробних та торфодобувних підприємств «Укрвуглеторфреструктуризація»не було, а отже, згідно ст. 96 ЦКУ, юридична особа самостійно відповідає по своїх обов'язках, - суд взяти до уваги не може, оскільки наявність такої заборгованості перед позивачем в сумі 16 708, 31 грн. є документально підтвердженою, та відповідачами по суті не заперечена, а відповідно до Наказу Міністерства вугільної промисловості України № 99 від 02.04.2010 р. -саме ДП «Центрально-Західна Компанія «Вуглеторфреструктуризація», ДП «Луганська обласна дирекція з ліквідації збиткових вугледобувних та вуглепереробних підприємств»та ДП «Донецька обласна дирекція з ліквідації збиткових вугледобувних та вуглепереробних підприємств»є правонаступниками припиненого ДП «З ліквідації збиткових вугледобувних, вуглепереробних та торфодобувних підприємств «Укрвуглеторфреструктуризація».
Відповідно до ч. 1 ст. 104 ЦКУ, юридична особа припиняється в результаті передання всього свого майна, прав та обов'язків іншим юридичним особам - правонаступникам (злиття, приєднання, поділу, перетворення) або в результаті ліквідації.
Згідно ч. 6 ст. 107 ЦКУ, якщо правонаступниками юридичної особи є декілька юридичних осіб і точно визначити правонаступника щодо конкретних обов'язків юридичної особи, що припинилася, неможливо, юридичні особи - правонаступники несуть солідарну відповідальність перед кредиторами юридичної особи, що припинилася.
Зважаючи на викладене, суд вважає позовні вимоги позивача щодо солідарного стягнення з Державного підприємства «Центрально-Західна Компанія «Вуглеторфреструктуризація», Державного підприємства «Луганська обласна дирекція з ліквідації збиткових вугледобувних та вуглепереробних підприємств», Державного підприємства «Донецька обласна дирекція з ліквідації збиткових вугледобувних вуглепереробних підприємств»на користь Васильківського міськрайонного центру зайнятості - робочого органу виконавчої дирекції Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття заборгованості в розмірі 16 708 грн. 31 коп. -правомірними, та такими, що підлягають задоволенню в повному обсязі, оскільки також відповідачами достатніх доказів, які б спростували заявлені позовні вимоги, до суду надано не було.
Враховуючи, що обставини справи, які відповідно до законодавства повинні бути підтверджені певними конкретними засобами доказування, не можуть підтверджуватись іншими засобами доказування, суд прийшов до висновку, що в позовній заяві наведені обставини, які підтверджуються достатніми доказами, які свідчать про обґрунтованість позовних вимог. Докази, подані позивачем підтверджують обставини, на які позивач посилається на їх обґрунтування.
Відповідно до ст. 162 Кодексу адміністративного судочинства України, при вирішенні справи по суті суд може задовольнити адміністративний позов повністю або частково чи відмовити в його задоволенні повністю або частково, у разі задоволення адміністративного позову суд може прийняти постанову про визнання протиправними рішення суб'єкта владних повноважень чи окремих його положень, дій чи бездіяльності і про скасування або визнання нечинним рішення чи окремих його положень, про поворот виконання цього рішення чи окремих його положень із зазначенням способу його здійснення.
Враховуючи вищенаведене, суд дійшов висновку, що з урахуванням положень зазначеної статті необхідно позов задовольнити повністю, оскільки у позивача наявні докази існування заборгованості у відповідачів, а відповідачами заперечень, що би підтверджувалися допустимими доказами по справі, суду надано не було.
Відповідно до ч. 1 ст. 71 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.
Таким чином, суд прийшов до висновку про задоволення позовних вимог позивача в повному обсязі та примусового солідарного стягнення з Державного підприємства «Центрально-Західна Компанія «Вуглеторфреструктуризація», Державного підприємства «Луганська обласна дирекція з ліквідації збиткових вугледобувних та вуглепереробних підприємств», Державного підприємства «Донецька обласна дирекція з ліквідації збиткових вугледобувних вуглепереробних підприємств»на користь Васильківського міськрайонного центру зайнятості - робочого органу виконавчої дирекції Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття заборгованості в розмірі 16 708 грн.
Враховуючи викладене, керуючись ч. 1 ст. 41, ст.ст. 69, 71, ч. 4 ст. 122, ст.ст. 158-163 Кодексу адміністративного судочинства України, Окружний адміністративний суд м. Києва, -
ПОСТАНОВИВ :
1. Позов задовольнити.
2. Стягнути солідарно з Державного підприємства «Центрально-Західна Компанія «Вуглеторфреструктуризація», Державного підприємства «Луганська обласна дирекція з ліквідації збиткових вугледобувних та вуглепереробних підприємств», Державного підприємства «Донецька обласна дирекція з ліквідації збиткових вугледобувних вуглепереробних підприємств»на користь Васильківського міськрайонного центру зайнятості - робочого органу виконавчої дирекції Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття суму заборгованості 16 708 грн. 31 коп., а саме:
- стягнути з Державного підприємства «Центрально-Західна Компанія «Вуглеторфреструктуризація»(03680, м. Київ, пр. Академіка Палладіна, 46/2», код ЄДРПОУ 32112705) на користь Васильківського міськрайонного центру зайнятості - робочого органу виконавчої дирекції Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття (08600, Київська обл., м. Васильків, вул. Грушевського, 17, р/р 37173001002215, Васильківське УДК ГУ ДКУ в Київській обл., код ЄДРПОУ 22208617, МФО 821018) суму заборгованості 5 569, 44 грн.;
- стягнути з Державного підприємства «Луганська обласна дирекція з ліквідації збиткових вугледобувних та вуглепереробних підприємств»(94000, Луганська область, м. Стаханов, вул Дзержинського, 14, код ЄДРПОУ 32449971) на користь Васильківського міськрайонного центру зайнятості - робочого органу виконавчої дирекції Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття (08600, Київська обл., м. Васильків, вул. Грушевського, 17, р/р 37173001002215, Васильківське УДК ГУ ДКУ в Київській обл., код ЄДРПОУ 22208617, МФО 821018) суму заборгованості 5 569, 44 грн.;
- стягнути з Державного підприємства «Донецька обласна дирекція з ліквідації збиткових вугледобувних та вуглепереробних підприємств»(86102, Донецька область, м. Макіївка, вул. Успенського, код ЄДРПОУ 32442610) на користь Васильківського міськрайонного центру зайнятості - робочого органу виконавчої дирекції Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття (08600, Київська обл., м. Васильків, вул. Грушевського, 17, р/р 37173001002215, Васильківське УДК ГУ ДКУ в Київській обл., код ЄДРПОУ 22208617, МФО 821018) суму заборгованості 5 569, 44 грн.
Стягувач - Васильківський міськрайонний центр зайнятості - робочий орган виконавчої дирекції Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття (08600, Київська обл., м. Васильків, вул. Грушевського, 17, р/р 37173001002215, Васильківське УДК ГУ ДКУ в Київській обл., код ЄДРПОУ 22208617, МФО 821018)
Строк і порядок набрання судовим рішенням законної сили встановлені у статті 254 Кодексу адміністративного судочинства України, якщо інше не встановлено цим Кодексом.
Постанова може бути оскаржена до суду апеляційної інстанції за правилами, встановленими ст. ст. 185-187 КАС України.
Суддя Я.І. Добрянська
Дата складання та підписання в повному обсязі постанови 20.03.2012 р.
Суд | Окружний адміністративний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 20.03.2012 |
Оприлюднено | 27.04.2012 |
Номер документу | 23673752 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд міста Києва
Добрянська Я.І.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні