cpg1251
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ
вул. Севастопольська, 43, м. Сімферополь, Автономна Республіка Крим, Україна, 95013
ПОСТАНОВА
Іменем України
22 березня 2012 р. Справа №2а-343/12/0170/3
(15:45) м. Сімферополь
Окружний адміністративний суд АР Крим у складі головуючого судді Шкляр Т.О., при секретарі Желудковій О.О., розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу
за позовом Закладу Федерації профспілок України "Олімпійський учбово-спортивний центр "Спартак"
до Державної податкової інспекції у м. Алушті АР Крим
про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення
за участю представників сторін:
від позивача - ОСОБА_1, дов., ОСОБА_2, дов.,
від відповідача - ОСОБА_3, дов., ОСОБА_4, дов.
Суть справи:
Заклад Федерації профспілок України "Олімпійський учбово-спортивний центр "Спартак" звернувся до Окружного адміністративного суду АР Крим із адміністративним позовом до Державної податкової інспекції у м. Алушті АР Крим про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення № 0002491502 від 15.12.11 р.
В обґрунтування позовних вимог позивач посилається на протиправність висновків результатів перевірки, внаслідок чого було винесено оскаржуване податкове повідомлення-рішення, з огляду на відсутність з боку позивача порушень п.199.1-199.3 ст. 199 Податкового кодексу України.
Відповідачем надані письмові заперечення проти позову за тих підстав, що позивачем допущено порушення п. 199.1-199.3 ст. 199 Податкового кодексу України, а саме - порядку заповнення податкової декларації з ПДВ у рядках 10.1А, 10.1Б, 15А, 15.1А, 15.1Б, 15.2А, що призвело до заниження рядка 25 "Сума ПДВ, яка підлягає нарахуванню та сплаті в бюджет за підсумками поточного звітного періоду, з урахуванням від'ємного значення попереднього звітного періоду " на суму 52697,00 грн.
У судовому засіданні представники позивача позовні вимоги підтримали, просили позов задовольнити.
Представники відповідача у судовому засіданні проти позовних вимог заперечували, просили відмовити в задоволенні позову.
Вивчивши обставини справи, заслухавши представників сторін, дослідивши надані докази та оцінивши їх у сукупності, суд
ВСТАНОВИВ:
Відповідно до ст.ст. 2, 3, 17 КАС України, згідно з якими визначальним критерієм віднесення справи до справ адміністративної юрисдикції є наявність стороною у справі суб'єкта владних повноважень та виконання ним у спірних відносинах владних управлінських функцій у сфері публічно-правових відносин, дана справа є справою адміністративної юрисдикції та підлягає розгляду в порядку адміністративного судочинства.
Заклад федерації професійних спілок України "Олімпійський учбово-спортивний центр "Спартак" (ЄДРПОУ 02651769) зареєстрований 30.01.1995 р. Виконавчим комітетом Алуштинської міської ради АР Крим за адресою місцезнаходження: 98500, АР Крим, м. Алушта, вул. Перекопська, буд. 9, про що видано свідоцтво про державну реєстрацію серії А00 № 655322 та свідчить довідка статистики, копія якої наявна в матеріалах справи.
Позивач узятий на облік платника податків 17.04.1995 р. за № 24-С, про що свідчить довідка ДПІ в м. Алушта АР Крим від 22.06.2010 р. 141/29-015.
21.11.11 р. ДПІ в м. Алушта АР Крим проведено камеральну перевірку даних, задекларованих позивачем у податковій звітності з податку на додану вартість, а саме уточнюючого розрахунку податкових зобов'язань з податку на додану вартість за вересень 2011 року, про що складено акт № 1275/15-2/02651769.
Згідно з висновками вказаного акту дані камеральної перевірки свідчать про заниження суми податкових зобов'язань, заявлених у податкових декларації, уточнюючих розрахунках у сумі 52697,00 грн.
Так, в таблиці 1 описової частини акту перевірки вказано про наявність арифметичної (методологічної) помилки (порушення), що вплинула на розрахунки з бюджетом, а саме порушення п. 199.1-199.3 ст. 199 Податкового кодексу України та п.п.4.4 п. 4 Розділу V Порядку заповнення податкової декларації, затвердженого наказом ДПА України № 41 від 25.01.2011 р. в частині заповнення рядка 15 (колонка А).
В акті перевірки з аналізу розрахунків позивача з бюджетом, який наведено в табличному вигляді, зазначено, що по податковій декларації № НОМЕР_2 від 20.10.11 р. встановлено відхилення по податковому кредиту (-52697).
Зокрема, згідно з даними акту перевірки, підприємством порушено порядок заповнення податкової декларації з ПДВ у рядках:
- 10.1А "придбання (виготовлення, будівництво, створення) з податком на додану вартість на митній території України товарів/послуг та необоротних активів з метою її використання виключно у межах господарської діяльності платника податку для здійснення операції, яка підлягає оподаткуванню за основною ставкою та нульовою ставкою" відображена сума 1197653,00 грн., а повинна бути 0,00 грн., у зв'язку із чим встановлено відхилення (-1197653,00);
- 10.1Б відображена сума ПДВ 239531,00 грн., а повинна бути 0,00 грн., у зв'язку із чим встановлено відхилення (-239531);
- 15А "придбання (виготовлення, будівництво, створення) з податком на додану вартість на митній території України товарів/послуг та необоротних активів, які частково використовуються в оподатковуваних операціях, а частково в операціях, які не об'єктом оподаткування (ст. 196 Податкового кодексу України), та/або звільнені від оподаткування (ст. 197 Податкового кодексу України), та/або не оподатковуються (п. 186.2, 186.3 ст. 186 Податкового кодексу України) зазначена сума по декларації з ПДВ становить 520056 грн., а повинна бути 1717709,00 грн.;
- 15.1А "частина, що включається до складу податкового кредиту" з урахуванням пільгової операції у об'ємі 78% склала 405644,00 грн., а повинна бути 1339813,00 грн.;
- 15.1Б сума ПДВ по податковому кредиту склала 81129,00 грн., а повинно бути 267963,00 грн.;
- 15.2А "частина, що не включається до податкового кредиту" за даними декларації склала 114412,00 грн., а повинно бути 377896,00 грн., відхилення склало 263484,00 грн.
В акті перевірки зазначено про те, що згідно до Розділу ІІ «Податковий кредит» до декларації з ПДВ за вересень 2011 року, платником невірно відображено значення рядку 15, а саме розрахунок частки використання сплаченого (нарахованого) податку за придбання (перевезення) товарів/послуг між оподатковуваними та неоподатковуваними операціями.
Згідно з даними акту перевірки дані порушення призвели до заниження рядка 25 "сума податку на додану вартість, яка підлягає нарахуванню та сплаті в бюджет за підсумками поточного звітного (податкового) періоду з урахуванням залишку від'ємного значення попереднього звітного періоду", а саме - відхилення у сумі 52697,00 грн.
15.12.2011 р. ДПІ в м. Алушті АР Крим згідно п.п.54.3.2 п. 54.3 ст. 54, відповідно до абз. 1 п.123.1 ст. 123 Податкового кодексу України, на підставі акту перевірки № 1275/1502/2651769 від 21.11.11 р., за порушення п. 199.1-199.3 ст. 199, п. 200.2 ст. 200 Податкового кодексу України та п.п. 4.4. п. 4 Розділу V Наказу ДПА України № 41 від 25.01.11 р. Закладу федерації професійних спілок України "Олімпійський учбово-спортивний центр "Спартак" збільшено суму грошового зобов'язання з податку на додану вартість у загальному розмірі 65871,25 грн., в тому числі за основним платежем у сумі 52697,00 грн., за штрафними (фінансовими) санкціями у сумі 13174,25 грн., про що винесено податкове повідомлення-рішення №0002491502.
Відповідно до п. 75.1 ст. 75 Податкового кодексу України органи державної податкової служби мають право проводити камеральні, документальні (планові або позапланові; виїзні або невиїзні) та фактичні перевірки.
Якщо дані перевірок результатів діяльності платника податків свідчать про заниження або завищення суми його податкових зобов'язань, суми бюджетного відшкодування та/або від'ємного значення об'єкта оподаткування податком на прибуток або від'ємного значення суми податку на додану вартість платника податків, заявлених у податкових (митних) деклараціях, уточнюючих розрахунках, то відповідно до п.п.54.3.2 п.54.3 ст.54 Податкового кодексу України контролюючий орган зобов'язаний самостійно визначити суму грошових зобов'язань, зменшення (збільшення) суми бюджетного відшкодування та/або зменшення (збільшення) від'ємного значення об'єкта оподаткування податком на прибуток або від'ємного значення суми податку на додану вартість платника податків, передбачених цим Кодексом або іншим законодавством.
Відповідно до п. 123.1 ст. 123 Податкового кодексу України у разі якщо контролюючий орган самостійно визначає суму податкового зобов'язання, зменшення суми бюджетного відшкодування та/або від'ємного значення суми податку на додану вартість платника податків на підставах, визначених підпунктами 54.3.1, 54.3.2, 54.3.4, 54.3.5, 54.3.6 пункту 54.3 статті 54 цього Кодексу, останнє тягне за собою накладення на платника податків штрафу в розмірі 25 відсотків суми визначеного податкового зобов'язання, завищеної суми бюджетного відшкодування.
Відповідно до п. 199.1 ст. 199 Податкового кодексу України у разі якщо придбані та/або виготовлені товари/послуги частково використовуються в оподатковуваних операціях, а частково - ні, до сум податку, які платник має право віднести до податкового кредиту, включається та частка сплаченого (нарахованого) податку під час їх придбання або виготовлення, яка відповідає частці використання таких товарів/послуг в оподатковуваних операціях.
Розрахунок частки використання сплаченого (нарахованого) податку за придбаними (ввезеними) товарами/послугами між оподатковуваними та неоподатковуваними операціями визначається відповідно до п. 199.2 та п. 199.3 ст. 199 Податкового кодексу України.
Так, відповідно до п. 199.2 ст. 199 Податкового кодексу України частка використання сплаченого (нарахованого) податку за придбаними (ввезеними) товарами (послугами) між оподатковуваними та неоподатковуваними операціями визначається у відсотках як відношення обсягів з постачання оподатковуваних операцій (без урахування сум податку) за попередній календарний рік до сукупних обсягів постачання оподатковуваних та неоподатковуваних операцій (без урахування сум податку) за цей же попередній календарний рік. Визначена у процентах величина застосовується протягом поточного календарного року.
Згідно з п.199.3 ст. 199 Податкового кодексу України платники податку, у яких протягом попереднього календарного року були відсутні неоподатковувані операції, а такі неоподатковувані операції почали здійснюватися у звітному періоді, а також новостворені платники податку проводять у поточному календарному році розрахунок частки використання придбаних товарів/послуг між оподатковуваними та неоподатковуваними операціями на підставі розрахунку, визначеного за фактичними даними обсягів з постачання оподатковуваних та неоподатковуваних операцій першого звітного податкового періоду, в якому задекларовані такі операції.
Розрахунок частки використання сплаченого (нарахованого) податку за придбаними (ввезеними) товарами (послугами) між оподатковуваними та неоподатковуваними операціями подається до органу державної податкової служби одночасно з податковою декларацією звітного податкового періоду, в якому задекларовані такі оподатковувані та неоподатковувані операції.
Відповідно до п.1 Розділу V Порядку заповнення і подання податкової звітності з податку на додану вартість, затвердженого Наказом Державної податкової адміністрації України 25.01.2011 N 41, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 16 лютого 2011 р. за N 197/18935, в редакції на час заповнення податкової декларації з ПДВ за звітний 2011 рік (далі - Порядок № 41), декларація складається із вступної частини, службових полів, чотирьох розділів та обов'язкових додатків.
Згідно з 4.1. Розділу V Порядку N 41 до розділу II "Податковий кредит" (рядки 10 - 15 декларації) включаються обсяги придбання (виготовлення, будівництва, спорудження, створення) з податком на додану вартість або без податку на додану вартість товарів/послуг, необоротних активів на митній території України, імпортованих товарів, необоротних активів, отриманих на митній території України від нерезидента послуг з метою їх подальшого використання у межах господарської діяльності платника податку, а також тих, які не призначаються для використання у господарській діяльності або придбані з метою використання для постачання послуг за межами митної території України та послуг, місце постачання яких визначено відповідно до пунктів 186.2, 186.3 статті 186 розділу V Кодексу за межами митної території України, окремо за напрямами використання (здійснення операцій, які підлягають оподаткуванню, звільнені від оподаткування, не є об'єктом оподаткування).
Відповідно до п.п.4.4 Розділу V Порядку N 41 розрахунок частки використання товарів/послуг та/або необоротних активів в оподатковуваних операціях здійснюється за попередній календарний рік. Для новоствореного платника та/або платника, у якого протягом попереднього календарного року були відсутні неоподатковувані операції, - перший звітний (податковий) період, у якому задекларовані такі операції.
Відповідний розподіл суми податку на додану вартість для визначення частини податкового кредиту здійснюється відповідно до визначеної у таблиці 1 (Д7) (додаток 7) частки використання товарів/послуг та/або необоротних активів в оподатковуваних операціях.
При цьому такий розрахунок частки використання здійснюється платником податку по об'ємах постачання за попередній календарний рік, інші платники здійснюють відповідний розрахунок частки використання по об'ємам поставки першого звітного податкового періоду, у якому задекларовані оподатковувані та неоподатковувані операції.
З урахуванням положень п. 199.2 ст. 199 Податкового кодексу України вказана частка залежить від обсягів з постачання оподатковуваних операцій (без урахування сум податку) та сукупних обсягів постачання вказаних операцій за попередній календарний рік.
При розрахуванні об'єму постачання за попередній календарний рік враховується загальний об'єм поставки як сума значень рядку та рядку 8 колонки А декларації за попередній календарний рік та всіх уточнюючих розрахунків.
При розрахунку оподатковуваних операцій за попередній календарний рік враховується сума значень рядків 1, 2.1, 2.2, 8.1, 8.2 колонки А декларацій за попередній календарний рік та всіх уточнюючих розрахунків.
Розрахунок долі використання по об'ємам поставки за попередній рік здійснюється один раз на рік та подається разом з декларацією за останній звітний період такого попереднього року.
З урахуванням набрання чинності Податковим кодексом України з 01.01.11 р., Порядку заповнення і подання податкової звітності з податку на додану вартість, затвердженого Наказом Державної податкової адміністрації України від 25.01.2011 N 41, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 16 лютого 2011 р. за N 197/18935, відсутності порядку розрахунку частки використання у Законі України «Про податок на додану вартість», вказаний розрахунок у 2011 році зазначений у податковій звітності за березень 2011 року.
Тобто розрахований таким чином коефіцієнт (частка) розподілу використовується на протязі всього календарного звітного року - 2011 р.
За даними розрахунку частки використання сплаченого (нарахованого) податку за придбаними (ввезеними) товарами/послугами, необоротними активами між оподатковуваними та неоподатковуваними операціями (Д7) за березень 2011 року частка використання товарів/послуг, необоротних активів в оподатковуваних операціях дорівнює 78%.
Вказаний розмір частки використання не заперечується відповідачем.
Отже саме частка у розмірі 78% повинна використовуватись на протязі календарного 2011 року, при цьому відображуватись вона повинна при заповненні рядка 15.1 декларації; вказана частка застосовується до суми податкового кредиту кожного звітного податкового періоду на протязі календарного року.
Відповідно до п. 4.4 Розділу V Порядку N 41 визначена частка використання товарів/послуг та/або необоротних активів в оподатковуваних операціях застосовується протягом поточного календарного року при визначенні податкового кредиту і заповненні рядка 15.1 (колонка Б) декларації.
З податкової декларації, поданої позивачем до контролюючого органу 20.10.11 р. за вересень 2011 року, вбачається, що позивач відобразив у рядку 10.1А значення суми придбання (виготовлення, будівництво, спорудження, створення) з податком на додану вартість на митній території України товарів/послуг та необоротних активів з метою їх використання виключно у межах господарської діяльності платника податку для здійснення операцій, які підлягають оподаткуванню за основною ставкою та нульовою ставкою, у розмірі 1197653 грн.
Відповідно до п. 4.4 Розділу V Порядку N 41 у рядку 15 (колонка А) вказується обсяг придбання (виготовлення, будівництво, спорудження, ввезення) з податком на додану вартість товарів/послуг та необоротних активів, які частково використовуються в оподатковуваних операціях, а частково в операціях, які не є об'єктом оподаткування (стаття 196 розділу V Кодексу), та/або звільнені від оподаткування (стаття 197 розділу V Кодексу, підрозділ 2 розділу XX Кодексу, міжнародні договори (угоди)), та/або не оподатковуються (постачання послуг за межами митної території України та послуг, місце постачання яких визначено відповідно до пунктів 186.2, 186.3 статті 186 розділу V Кодексу за межами митної території України).
Отже вказана сума у розмірі 1197653 грн. з урахуванням вимог абз. 1) п. 4.4 Розділу V Порядку N 41 повинна бути відображена у рядку 15 (колонка А), тобто у тому рядку, в якому вказується сума придбання товарів/послуг з ПДВ, які частково використовуються в оподатковуваних операціях, частково - в неоподатковуваних, та/або звільнені від оподаткування, та/або не оподатковуються. Значення рядка 10.1А, і відповідно - 10.1Б - у такому разі дорівнюють 0.
У вказаному рядку 15 (колонка А) позивачем самостійно відображено суму у розмірі 520056 грн.
Отже у рядку 15 (колонка А) необхідно було відобразити й суму у розмірі 1197653 грн., загальне значення рядка 15 (колонки А) у такому разі становить 1717709 грн. (1197653 + 520056 = 1717709).
Вказана загальна сума придбання товарів/послуг з ПДВ використовується при визначенні розміру тієї частини, яка включається до складу податкового кредиту, шляхом помноження цієї суми на визначену частку використання (коефіцієнт), тобто: 1717709 * 78% = 1339813,02 грн.
Сума у розмірі 1339813,02 грн. є сумою, яка включається до складу податкового кредиту звітного періоду.
Отже, розмір частини, яка не включається до податкового кредиту звітного періоду, та відображується у рядку 15.2 А, становить різницю між загальною сумою придбання товарів/послуг з ПДВ (рядок 15А) та сумою, яка включається до податкового кредиту (рядок 15.1А), зокрема: 1717709 - 1339813,02 = 377896 грн.
Отже значення рядка 15.2А повинно становити 377896 грн.
При цьому дозволений податковий кредит (рядок 15.1Б), що складає 20 % ПДВ від суми, яка включається до складу податкового кредиту (рядок 15.1А), становить: 1339813 * 20% = 267963 грн.
Значення вказаної суми дозволеного податкового кредиту у звітному податковому періоді у розмірі 267963 грн. застосовується при визначенні загальної суми податкового кредиту у рядку 17 (17Б), а саме шляхом складення значень рядків 15.1Б та 16Б.
Значення рядку 15.1Б дорівнює 267963 грн.
Значення рядку 16Б (коригування податкового кредиту) визначено позивачем у розмірі (-6432 грн.).
Дане значення відповідачем не заперечується.
Отже, сума податкового кредиту у рядку 17 повинна дорівнювати: 15.1Б + 16Б = 267963 + (-6432) = 261531 грн.
Позивачем у податковій декларації за перевіряємий період зазначений податковий кредит у розмірі 314228 грн.
Тобто позивачем завищено значення податкового кредиту за звітний період на суму (-52697) грн.
Відповідно до п. 4.6.1 Розділу III "Розрахунки з бюджетом за звітний період" Розділу V Порядку N 41 якщо в результаті розрахунку різниці між сумою податкових зобов'язань і податкового кредиту отримано позитивне значення, то заповнюється рядок 18 декларації.
З податкової декларації позивача за вересень 2011 року вбачається, що сума податкових зобов'язань позивача (рядок 9) дорівнює 750042 грн.
Відповідачем вказана сума не заперечується.
Сума податкового кредиту (рядок 17) дорівнює 261531 грн.
Отже різниця між сумою податкових зобов'язань і податкового кредиту дорівнює: 750042 - 261531 = 488511 грн., тобто вказана різниця є позитивною, отже - підлягає включенню до рядка 18 податкової декларації.
Позивачем у податковій декларації вказана сума у розмірі 435814 грн., тобто вказане позитивне значення занижено позивачем внаслідок завищення податкового кредиту у рядку 17.
Відтак значення рядка 25 податкової декларації позивача за вересень 2011 року, а саме суми податку на додану вартість, яка підлягає нарахуванню та сплаті в бюджет за підсумками поточного звітного (податкового) періоду з урахуванням залишку від'ємного значення попереднього звітного періоду (рядок 18 - рядок 21) з урахуванням положень п. 4.6.8 розділу ІІІ «Розрахунки з бюджетом за звітний період» Розділу V Порядку N 41 дорівнює 488511 грн.
Тобто з даних декларації позивача вбачається, що останнім внаслідок допущення арифметичної (методологічної) помилки при визначенні обсягів придбання товарів/послуг, які частково оподатковуються, частково не оподатковуються, та/або звільнені від оподаткування, та/або не оподатковуються (значення рядка 15А) допущено помилки при визначенні розміру частини, яка включається до складу податкового кредиту (з урахуванням коефіцієнту у розмірі 78%) по рядку 15.1А, внаслідок чого позивачем невірно був визначений податковий кредит за звітний період по рядку 17 декларації, що вплинуло на визначення суми ПДВ, яка підлягає нарахуванню та сплаті в бюджет по рядку 25 декларації, оскільки позивачем невірно було визначено позитивне значення різниці між задекларованою сумою податкового зобов'язання та сумою податкового кредиту звітного податкового періоду (тобто з урахуванням значення рядка 17 декларації, яке позивачем було завищено, у зв'язку з чим недонарахована сума ПДВ до бюджету склала (-52697) грн.).
Тобто матеріалами справи підтверджуються висновки відповідача за результатами камеральної перевірки в частині визначення суми грошового зобов'язання позивача перед бюджетом, що підлягає донарахуванню; правомірність застосування штрафних (фінансових) санкції на підставі п. 123.1 ст. 123 Податкового кодексу України.
Посилання позивача на протиправність та безпідставність висновків відповідача з огляду на те, що останнім проведено камеральну перевірку, яка не є перевіркою результатів діяльності платника податків, що фактично, на думку позивача, здійснено відповідачем при проведенні перевірки, яка внаслідок цього має ознаки документальної, не відповідають чинному законодавству.
Адже камеральна перевірка проводиться у приміщенні органу державної податкової служби виключно на підставі даних, зазначених у податкових деклараціях (розрахунках) платника податків, протягом 30 календарних днів, що настають за граничним терміном отримання податкової декларації, перевірка заявлених даних по якій проводиться податковим органом.
Тобто камеральна перевірка є перевіркою даних, які самостійно зазначені платником податків у податковій декларації без залучення додаткових документів, які відображують порядок ведення та стан фінансово-господарської діяльності платника податків.
Камеральна перевірка в тому числі включає у себе перевірку зазначення вказаних даних у податковій декларації згідно вимог чинного законодавства, тобто певним способом, у певному порядку, із застосуванням певного методу розрахування значень відповідних рядків декларації по відповідним розділам на підставі задекларованих даних, з огляду на що проводиться також звірювання даних по розділам декларації, зважаючи на наявність безпосереднього їх взаємозв'язку.
Тобто сутність камеральної перевірки складається у застосуванні методологічних засад перевірки (порядку, способу, методу заповнення та розрахунку), оскільки не має на меті перевірку правильності розрахунків платника податків із бюджетом на підставі всієї первинної документації з точки зору відповідності даних останньої задекларованим даним платником податку у податковій декларації.
При цьому у разі допущення платником податків однієї помилки в частині вірного відображення значень окремих рядків декларації, тобто методологічної помилки стосовно порядку заповнення останньої, невідворотнім є наступне допущення арифметичної (методологічної) помилки з огляду на наявність прямого зв'язку розрахунків платника податків з бюджетом від методу (порядку) заповнення податкової декларації згідно вимог чинного законодавства.
Отже встановлення за результатами перевірки арифметичних (методологічних) помилок в податковій декларації, які вплинули на розрахунки з бюджетом платника податків, свідчить не про перевірку господарської діяльності останнього, а про порядок заповнення декларації та - на підставі чого - розрахування податкових зобов'язань платника податків.
За ч.1 ст.11 КАС України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості. Змагальність реалізується передусім шляхом доказування, тобто підтвердженням сторонами обставин, на які вони посилаються для обґрунтування своїх вимог чи заперечень, доказами.
Відповідно до ч. 1 ст. 71 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.
Позивачем не доведено дотримання вимог п. 199.1-199.3 ст. 199 Податкового кодексу України, п. 4.4 Розділу V Порядку N 41; не доведено правильності визначення обсягів придбання товарів/послуг по рядку 15А, визначення податкового кредиту, відсутності завищення податкового кредиту та заниження суми ПДВ, яка підлягає нарахуванню та сплаті в бюджет.
Позовні вимоги задоволенню не підлягають.
У судовому засіданні 22.03.12 р. проголошено вступну та резолютивну частини постанови. У повному обсязі постанову складено 26.03.12 р.
Керуючись ст.ст. 160-163, 167 КАС України, суд
ПОСТАНОВИВ:
Відмовити в задоволенні позову.
Постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її проголошення. Якщо проголошено вступну та резолютивну частину постанови або справу розглянуто у порядку письмового провадження, постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її отримання у разі неподання апеляційної скарги.
У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Апеляційна скарга подається до Севастопольського апеляційного адміністративного суду через Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим протягом 10 днів з дня проголошення. У разі проголошення вступної та резолютивної частини постанови або розгляду справи у порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом 10 днів з дня отримання.
Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Севастопольського апеляційного адміністративного суду.
Суддя Шкляр Т.О.
Суд | Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим |
Дата ухвалення рішення | 22.03.2012 |
Оприлюднено | 03.05.2012 |
Номер документу | 23688266 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Севастопольський апеляційний адміністративний суд
Кобаль Михайло Іванович
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Шкляр Т.О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні