Постанова
від 13.12.2010 по справі 2а-2951/10/1170
КІРОВОГРАДСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

cpg1251 Копія Справа № 2а-2951/10/1170

Категорія статобліку 2.11.12

КІРОВОГРАДСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

13 грудня 2010 року м. Кіровоград

Кіровоградський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого -судді Флоренка О.Ю.

при секретарі -Галушко О.І.

розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовною заявою приватного підприємства «Авто-Шанс»до Кіровоградської об'єднаної державної податкової інспекції про скасування рішення про застосування штрафних санкцій,

ВСТАНОВИВ:

Приватне підприємство «Авто-Шанс»(далі по тексту -позивач) звернулося до суду з позовом до Кіровоградської об'єднаної державної податкової інспекції (далі по тексту -відповідач) про скасування рішення про застосування штрафних (фінансових) санкцій № 0003002320 від 02.08.2010 р. про застосування штрафних (фінансових) санкцій в розмірі 5815,00 грн.

Позивач обґрунтував позовні вимоги порушенням відповідачем порядку проведення перевірки встановленого вимогами Закону України «Про державну податкову службу»та Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій в сфері торгівлі, громадського харчування та послуг», що виявилося у не наданні особами, що здійснювали перевірку на господарській одиниці позивача копії наказу про проведення позапланової перевірки, про проведення перевірки посадові особи позивача не повідомлялися, акт перевірки посадовими особами не підписувався, не вручався директору позивача, а вручений та підписаний лише особами, що були присутніми при проведені перевірки -директором та майстром СТО. Також, в обгрунтування позовних вимог позивач зазначив, що розрахункова операція при наданні послуги регулювання ручного гальма автотранспортного засобу KIA Cerato посадовим особам податкового органу оприбуткована майстром СТО і розрахунковий документ виданий посадовим особам податкового органу, про що свідчить копія видаткового касового ордеру однак даний факт перевіряючими особами до уваги не взятий. Вмотивовуючи позовні вимоги позивач вказав на той факт, що з незрозумілих позивачу причин акт контрольної закупки датований 08.07.2010 р., а акт перевірки датований 09.07.2010 р.

Відповідач не визнав позовні вимоги та заперечив проти їх задоволення у зв'язку з тим, що в процесі здійснення перевірки дотримання господарюючою особою порядку проведення розрахунків за товари (послуги), вимог з регулювання обігу готівки, наявності торгових патентів та ліцензій органами державної податкової служби у відповідності до вимог Закону України «Про державну податкову службу в Україні»та Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій в сфері торгівлі, громадського харчування та послуг»не передбачено повідомляти суб'єкта господарювання про проведення перевірки. Також, заперечуючи проти задоволення позовних вимог відповідач зазначив, що податковий орган в процесі здійснення перевірки діяв в межах наданих повноважень та у відповідності до Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій в сфері торгівлі, громадського харчування та послуг»та п. 3 додатку 1 Методичних рекомендацій щодо порядку взаємодії між підрозділами органів державної податкової служби України при організації та проведенні перевірок платника податків, затверджених наказом ДПА України від 27.05.2008 р. № 355 у зв'язку з чим підстави для задоволення позовних вимог відсутні.

У судовому засіданні представники приватного підприємства «Авто-Шанс» ОСОБА_1 (довіреність від 15.01.2010 р.), ОСОБА_2 (довіреність від 29.09.2010 р № 29/1) позовні вимоги підтримали в повному обсязі та просили позов задовольнити пославшись на обставини, викладені в позовні заяві а також надавши в обгрунтування позовних вимог додаткові пояснення наступного змісту. Господарська одиниці -станція технічного обслуговування відкрита позивачем у кризисний період, дохід СТО малий, обороти коштів незначні у зв'язку з чим на СТО відсутній бухгалтер та директор, СТО не має коду підприємства, печатка СТО тільки для внутрішніх потреб, обслуговуванням клієнтів займаються лише слюсар та механік, які повинні запропонувати клієнту сплатити вартість послуги СТО згідно виписаного рахунку -фактури через банк на рахунок позивача. Бухгалтерський облік СТО ведеться позивачем у Кіровограді шляхом виписки прибуткового касового ордеру. Також представник позивача ОСОБА_2 зазначила, що оприбуткування 08.08.10 р. готівки в сумі 30 грн. та в сумі 1133,00 грн. підтверджується прибутковими касовими ордерами № 144 та № 145 (а.с. 10, 11) та «Заказ-Нарядом № 110»(а.с. 40)

ОСОБА_3, викликаний судом за клопотанням представника відповідача для надання свідчень по справі, в судовому засіданні пояснив наступне. На час проведення перевірки свідок займав посаду старшого державного податкового інспектору сектору РРО Світловодської об'єднаної державної податкової інспекції і особисто приймав участь у здійсненні перевірки СТО на предмет дотримання господарюючою особою позивача СТО «Автошанс»порядку проведення розрахунків за товари (послуги), вимог з регулювання обігу готівки, наявності торгових патентів та ліцензій. В процесі наданні послуг по обслуговуванню особистого автомобіля свідка KIA Cerato працівник СТО отримав оплату у розмірі 30 грн. за надані послуги але будь-якого розрахункового документа при цьому не надав. Також свідок зазначив, що працівники СТО не пропонували йому оплатити вартість робіт через відділення банку згідно «Заказ-Наряда № 110»і підпис у графі «Автомобіль после ТО принял Претензий к выполненным работам не имею С особенностями эксплуатации ознакомлен Заказчик:»проставлений не свідком у якості замовника робіт, у факті невідповідності особистого підпису свідка підпису в «Заказ-Наряде»можна пересвідчитися оглянувши підпис свідка в акті перевірки (а.с. 13) Відносно невідповідності дати перевірки 09.07.10 р. зазначеної в акті перевірки (а.с. 12, 13) та дати 08.07.10 р. зазначеної в акті перевірки правильності проведення розрахункової операції на місці реалізації товарів (надання послуг) (а.с. 14) свідок пояснив, що розбіжності викликані відсутністю на СТО бухгалтерії у зв'язку з чим перевіряючими особами наданий час працівникам СТО для надання відповідних документів бухобліку.

Представник Кіровоградської об'єднаної державної податкової інспекції ОСОБА_4 (довіреність № 1 від 04.06.2010 р.) в судовому засіданні проти задоволення позовних вимог заперечив , пославшись на обставини, викладені у письмових запереченнях та поясненнях свідка.

Заслухавши представників сторін, дослідивши у судовому засіданні подані суду докази, оцінивши їх за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об'єктивному розгляді у судовому процесі всіх обставин справи в їх сукупності, суд вважає, що позов не підлягає задоволенню з наступних підстав.

Приватне підприємство «Авто-Шанс», ідентифікаційний код 32718760, зареєстроване 13.11.2003 р. виконавчим комітетом Кіровоградської міської ради, номер запису 1 444 120 0000 002533, Свідоцтво про державну реєстрацію серія А00 № 078695 (а. с. 9).

З 15 годин 15 хвилин 8 липня 2010 року по 9 липня 2010 року 12 годин 05 хвилин посадовими особами Світловодської об'єднаної податкової інспекції у Кіровоградській області проведено перевірку господарської одиниці -СТО «Автошанс», вул.Лісозаводська, 3, що належить суб'єкту господарської діяльності ПП «Автошанс», код за ЄДРПОУ 32718760, юридична адреса м. Кіровоград, вул. Кропивницького, 116/3, щодо дотримання порядку проведення розрахунків за товари (послуги), вимог з регулювання обігу готівки, наявності торгових патентів і ліцензій. . За наслідками перевірки 09.07.2010 р. складений акт перевірки щодо контролю за здійсненням розрахункових операцій у сфері готівкового та безготівкового обліку суб'єктами підприємницької діяльності ( а.с. 12, 13)

В процесі перевірки відповідно до ч. 3 п.п. 2.2.14 (а.с. 13) акту встановлені наступні факти: відсутність на станції технічного обслуговування реєстратора розрахункових операцій, розрахункових квитанцій, книги обліку розрахункових операцій; в процесі наданні послуг при проведенні розрахунків в готівковій формі прибуткові і видаткові касові ордери не оформлюються, відповідні квитанції не видаються, видається заказ-наряд; згідно заказу-наряду № 110 від 08.08.10 р. виконано роботи з регулювання ручного гальма на суму 30 грн., згідно заказу-наряду № 109 від 08.07.2010 р. ТО-3 на суму 250 грн. запчастини та матеріали на суму 883 грн. Загальна сума проведених 08.07.09 р. розрахунків за надані послуги без використання реєстратора розрахункових операцій, прибуткового-касових ордерів, касових книг та книг обліку розрахункових операцій становить 1163 грн. Із 1163 грн., згідно пояснення, працівниками 646 грн. витрачено на господарські потреби.

Відповідно до п. 3.1 акту під час перевірки встановлено порушення п. 1 ст. 3 Закону України № 265/95 ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій в сфері торгівлі, громадського харчування та послуг», зі змінами та доповненнями.

8 липня 2010 року згідно акту перевірки правильності проведення розрахункової операції на місці реалізації товарів (надання послуг) (а.с. 14) службовими особами які проводили перевірку в присутності майстра виробництва Куян В.А. встановлений факт не використання суб'єктом господарської діяльності СТО ПП «Авто-Шанс»при здійснені розрахункової операції реєстратора розрахункової операції, книги обліку розрахункових операцій та розрахункової книжки. Також встановлений факт не видачі розрахункового документа (фіскального чеку, розрахункової квитанції) на суму 30,00 грн. вартості отриманої послуги. Згідно пояснювальної записки майстра СТО ПП «Авто-Шанс»Куян В.А. (а.с. 38) при проведенні ремонтно-відновлювальних робіт в процесі розрахунку з клієнтом використовується книга нарядів -заказів, а не касова книга, клієнту видається наряд-заказ, а не прибутковий касовий ордер, вся документація знаходиться у м. Кіровограді. Відповідно до наданої майстром виробництва ПП «Авто-Шанс»Куян В.А. розписки (а.с. 37) на момент перевірки 08.07.2010 р. на місці розрахунку сума наявних коштів склала 517,00 грн.

14 липня 2010 року на адресу Кіровоградської об'єднаної державної податкової інспекції надійшов лист Світловодської об'єднаної державної податкової інспекції від 12.07.2010 р № 8836/7/23-20 (а.с. 39) відповідно до змісту якого на адресу відповідача направлений акт від 09.07.2010 р. № 72/11/27/2300/32718760 з додатками по перевірці господарської одиниці, розташованої за адресою вул. Лісозаводська, 3 м. Світловодськ яка належить ПП «Авто-Шанс», код за ЄДРПОУ 32718760, юридична адреса м. Кіровоград, вул. Кропивницького, 116/3, для застосування відповідачем штрафних, фінансових санкцій та притягнення до адміністративної відповідальності посадових осіб.

На підставі акту перевірки від 09.07.2010 р. відповідачем до позивача рішенням № 0003002320 від 02.08.2010 р. (а.с. 15) за порушення п. 1 ст. 3, Закону України «Про застосування РРО у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг», згідно з п. 1 ст. 17 зазначеного Закону застосовано штрафні санкції в сумі 5815, 00 грн.

Відповідно до ст.ст. 8, 9, 10 Закону України від 04.12.90 р. № 509-ХІІ «Про державну податкову службу в Україні»в редакції чинній на момент проведення перевірки визначені функції органів державної податкової служби, до яких належать, зокрема, здійснення контролю за додержанням порядку проведення готівкових розрахунків за товари (послуги) у встановленому законом порядку.

Наказом Державної податкової адміністрації України від 12.08.2008, № 534 затверджено Методичні рекомендації щодо оформлення матеріалів перевірок за дотриманням суб'єктами господарювання порядку проведення розрахунків за товари (послуги), вимог з регулювання обігу готівки, наявності торгових патентів і ліцензій (далі -Методичні рекомендації). Відповідно до розділу 8 Методичних рекомендацій датою акта перевірки є дата підписання акта посадовими особами органу ДПС, що проводили перевірку, та посадовими особами (особами) суб'єкта господарювання. Датою реєстрації акта перевірки в органі ДПС за місцем здійснення діяльності суб'єкта господарювання є дата його реєстрації (не пізніше наступного робочого дня після його складання) у журналі реєстрації матеріалів перевірки підрозділу контролю за розрахунковими операціями органу ДПС (додаток 2 до Методичних рекомендацій), посадові особи якого здійснювали перевірку такого суб'єкта. Датою реєстрації акта перевірки в органі ДПС за місцем державної реєстрації суб'єкта господарювання є дата його реєстрації (у день отримання такого акта) у журналі реєстрації матеріалів перевірки підрозділу контролю за розрахунковими операціями органу ДПС за місцем державної реєстрації такого суб'єкта господарювання.

У разі якщо суб'єкт господарювання здійснює свою діяльність не за місцем, яке зазначене у свідоцтві про державну реєстрацію такого суб'єкта, акт перевірки, складений посадовими особами органу ДПС, реєструється у журналі реєстрації актів перевірок і протягом трьох робочих днів після його реєстрації направляється до органу ДПС за місцем державної реєстрації вказаного суб'єкта. Копія акта перевірки з відміткою про реєстрацію у журналі реєстрації актів перевірки зберігається в органі ДПС за місцезнаходженням суб'єкта господарювання.

Рішення про застосування сум штрафних (фінансових) санкцій за наслідками розгляду матеріалів перевірки приймає керівник органу ДПС (або його заступник) за місцем реєстрації суб'єкта господарювання протягом десяти робочих днів від дня реєстрації акта перевірки. Рішення про застосування сум штрафних (фінансових) санкцій вручається керівнику суб'єкта господарювання (або особі, що його заміщає) або надсилається рекомендованим листом з повідомленням про вручення в установленому порядку та визначені терміни.

Згідно ч. 4 ст. 16 Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій в сфері торгівлі, громадського харчування та послуг»в редакції чинній на момент проведення перевірки планові або позапланові перевірки осіб, що використовують реєстратори розрахункових операцій, розрахункові книжки або книги обліку розрахункових операцій, здійснюються у порядку, передбаченому законодавством України.

Відповідно до змін внесених Законом України від 25.03.2005 р. № 2505 ст. 11-1 Закону України «Про державну податкову службу в Україні»доповнено ч. 7 відповідно до якої позаплановими перевірками вважаються також перевірки в межах повноважень податкових органів, визначених Законами України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій в сфері торгівлі, громадського харчування та послуг», «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв і тютюнових виробів».

Водночас статтею 11-1 Закону України «Про державну податкову службу в Україні»визначені підстави та порядок проведення органами державної податкової служби планових та позапланових виїзних перевірок своєчасності, достовірності, повноти нарахування та сплати податків та зборів(обов'язкових платежів). Зокрема, позаплановою виїзною перевіркою вважається перевірка, яка не передбачена в планах роботи органу державної податкової служби і проводиться за наявності хоча б однієї з наведених цією статтею Закону обставин.

З аналізу норм законів України «Про державну податкову службу в Україні», «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг»судом вбачається відсутність норм якими встановлена періодичність проведення перевірок з метою здійснення контролю за додержанням суб'єктами господарювання порядку проведення готівкових розрахунків за товари (послуги) та визначений обов'язок контролюючого органу попередньо повідомляти суб'єкта господарювання про проведення такої перевірки.

З огляду на викладене суд прийшов до висновку про безпідставність тверджень позивача щодо порушення посадовими особами відповідача порядку проведення перевірки та відповідності дій осіб, що здійснювали перевірку законам України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг», «Про державну податкову службу в Україні».

Згідно ч. 4 ст. 16 Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій в сфері торгівлі, громадського харчування та послуг»в редакції чинній на момент проведення перевірки планові або позапланові перевірки осіб, що використовують реєстратори розрахункових операцій, розрахункові книжки або книги обліку розрахункових операцій, здійснюються у порядку, передбаченому законодавством України.

Контроль за додержанням суб'єктами підприємницької діяльності порядку проведення розрахунків за товари (послуги), інших вимог цього Закону шляхом проведення планових або позапланових перевірок згідно із законодавством України покладено на органи державної податкової служби України відповідно до статті 15 Закону України «Про застосування РРО у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг».

Відповідно до п. 1 ч. 1 статті 3 Закону України "Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг" суб'єкти підприємницької діяльності, які здійснюють розрахункові операції в готівковій та/або в безготівковій формі (із застосуванням платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг зобов'язані проводити розрахункові операції на повну суму покупки (надання послуги) через зареєстровані, опломбовані у встановленому порядку та переведені у фіскальний режим роботи реєстратори розрахункових операцій з роздрукуванням відповідних розрахункових документів, що підтверджують виконання розрахункових операцій, або у випадках, передбачених цим Законом, із застосуванням зареєстрованих у встановленому порядку розрахункових книжок. Статтею 1 Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг»визначено, що встановлення норм щодо застосування або незастосування реєстраторів розрахункових операцій в інших законах не допускається.

Наказом Державної податкової адміністрації України від 01.12.2000, № 614 "Про затвердження нормативно-правових актів до Закону України "Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг", зареєстровано в Міністерстві юстиції України 5 лютого 2001 р. за N 105/5296, затверджено «Положення про форму та зміст розрахункових документів»(далі -Положення). Це Положення розроблено на виконання Закону України "Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг". Положенням визначено форми і зміст розрахункових документів, які повинні видаватися при здійсненні розрахунків суб'єктами господарювання для підтвердження факту продажу (повернення) товарів, надання послуг, отримання (повернення) коштів у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, крім розрахунків при здійсненні операцій з купівлі-продажу іноземної валюти. Положення не поширюється на розрахункові проїзні та перевізні документи на залізничному (крім приміського) й авіаційному транспорті. Відповідно до абзацу 11 частини 1 Положення терміни «розрахунковий документ», «розрахункова операція», «реєстратор розрахункових операцій», «розрахункова книжка», «книга обліку розрахункових операцій»вживаються у значенні - згідно зі статтею 2 Закону України "Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг".

Статтею 2 Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг»визначені значення термінів застосованих у Законі, зокрема,; розрахункова операція - приймання від покупця готівкових коштів, платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо за місцем реалізації товарів (послуг), видача готівкових коштів за повернутий покупцем товар (ненадану послугу); розрахунковий документ - документ встановленої форми та змісту (касовий чек, товарний чек, розрахункова квитанція, проїзний документ тощо), що підтверджує факт продажу (повернення) товарів, надання послуг, отримання (повернення) коштів, купівлі-продажу іноземної валюти, надрукований у випадках, передбачених цим Законом, і зареєстрованим у встановленому порядку реєстратором розрахункових операцій або заповнений вручну; місце проведення розрахунків - місце, де здійснюються розрахунки із покупцем за продані товари (надані послуги) та зберігаються отримані за реалізовані товари (надані послуги) готівкові кошти, а також місце отримання покупцем попередньо оплачених товарів (послуг) із застосуванням платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо.

Постановою Національного банку України від 15.12.2004, № 637, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 13 січня 2005 р. за N 40/10320, затверджено «Положення про ведення касових операцій у національній валюті в Україні". Відповідно до абзацу третього пункту 4.2 глави 4 Положення про ведення касових операцій у національній валюті в Україні, із змінами і доповненнями, відокремлені підрозділи підприємств, які проводять операції з приймання готівки за продану продукцію (товари, роботи, послуги) з оформленням її прибутковим касовим ордером, а також з видачі готівки на виплати, пов'язані з оплатою праці, виробничі (господарські) потреби, інші операції з оформленням їх видатковими касовими ордерами і відомостями, ведуть касову книгу, що видається і оформляється підприємством - юридичною особою, до складу якого вони входять.

За порушення вимог Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг», зокрема, у разі непроведення розрахункових операцій через реєстратори розрахункових операцій, у разі нероздрукування відповідного розрахункового документа, що підтверджує виконання розрахункової операції, або проведення її без використання розрахункової книжки

згідно норм п. 1 ст. 17 цього Закону до суб'єктів підприємницької діяльності, які здійснюють розрахункові операції за товари (послуги), за рішенням відповідних органів державної податкової служби України застосовуються фінансові санкції у п'ятикратному розмірі вартості проданих товарів (наданих послуг), на які виявлено невідповідність.

Суми фінансових санкцій, які визначені статтями 17 - 24 цього Закону, підлягають згідно норм статті 25 Закону України «Про застосування РРО у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг»перерахуванню суб'єктами підприємницької діяльності до Державного бюджету України в десятиденний термін з дня прийняття органами державної податкової служби України рішення про застосування таких фінансових санкцій.

В судовому засіданні знайшов своє підтвердження факт непроведення суб'єктом господарювання -станцією технічного обслуговування приватного підприємства «Авто-Шанс»розрахункової операції на суму 1163,00 грн. через реєстратор розрахункової операції, нероздрукування відповідного розрахункового документа, що підтверджує виконання розрахункової операції та проведення розрахункової операції без використання розрахункової книжки

Загальна сума фінансових санкцій, що підлягають застосуванню за порушення, виявлені працівниками органу державної податкової служби під час проведення перевірки з 8 по 9 липня 2010 року СТО відповідача, відповідно до норм п. 1 ст. 17 Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг»становить 5815,00 грн., розмір застосованих оскаржуваним рішенням штрафних (фінансових) санкцій підтверджується відповідним розрахунком (а.с. 36).

З огляду на викладені норми діючого законодавства та фактичні обставини справи, суд дійшов висновку про доведеність відповідачем правомірності своїх дій в процесі проведення перевірки з метою здійснення контролю за додержанням суб'єктом господарювання відповідача порядку проведення готівкових розрахунків за товари (послуги) та в процесі нарахування штрафних (фінансових) санкцій позивачу в сумі 5815 грн. оскаржуваним рішенням № 0003002320 від 02.08.2010 р., необґрунтованість вимог позивача та відсутність підстав для задоволення позовних вимог.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 69, 71, 86, 94, 158 - 164 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,

ПОСТАНОВИВ:

У задоволенні адміністративного позову відмовити повністю.

Постанова суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги. Постанова суду може бути оскаржена до Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду шляхом подачі апеляційної скарги через Кіровоградській окружний адміністративний суд протягом десяти днів з дня складання постанови у повному обсязі.

Суддя (підпис) О.Ю. Флоренко

Згідно з оригіналом:

Суддя Кіровоградського окружного

адміністративного суду О.Ю. Флоренко

Дата ухвалення рішення13.12.2010
Оприлюднено04.05.2012
Номер документу23714418
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-2951/10/1170

Постанова від 13.12.2010

Адміністративне

Кіровоградський окружний адміністративний суд

О.Ю. Флоренко

Постанова від 13.12.2010

Адміністративне

Кіровоградський окружний адміністративний суд

О.Ю. Флоренко

Ухвала від 12.08.2010

Адміністративне

Кіровоградський окружний адміністративний суд

О.Ю. Флоренко

Ухвала від 29.09.2010

Адміністративне

Кіровоградський окружний адміністративний суд

О.Ю. Флоренко

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні