Постанова
від 24.04.2012 по справі 1570/932/2012
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

cправа № 1570/932/2012

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

24 квітня 2012 року м. Одеса

Суддя Одеського окружного адміністративного суду Корой С.М., розглянувши в порядку скороченого провадження позовну заяву державного підприємства «Національна енергетична компанія «Укренерго»до військової частини А 3516 про стягнення штрафу, -

ВСТАНОВИВ:

До Одеського окружного адміністративного суду надійшла позовна заява державного підприємства «Національна енергетична компанія «Укренерго»до військової частини А 3516 в якій позивач просить стягнути з військової частини А 3516, 5440 гривень штрафу.

10.02.2012 року відповідач -військова частина А 3516 отримала копію ухвали про відкриття скороченого провадження у справі, що підтверджується повідомленням про вручення поштових відправлень, проте жодних заяв про визнання позовних вимог чи заперечень на адміністративний позов до суду не надходило.

Відтак, суд прийшов до висновку, що спір підлягає вирішенню на підставі наявних у матеріалах справи доказів, оскільки вони повно та всебічно висвітлюють обставини спірних правовідносин.

Суд, дослідивши матеріали справи та надані докази, вважає, що позов підлягає задоволенню з наступних підстав.

18.05.2011 року державним інспектором з енергетичного нагляду Замараєвим Миколою Миколайовичем відповідно до ст.5 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності», ст.9 Закону України «Про електроенергетику», ст.14 Закону України «Про теплопостачання»та Положення про державний енергетичний нагляд за режимами споживання електричної і теплової енергії, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 07.08.1996 року № 929 (із змінами) у присутності заступника командира -начальника технічної групи військової частини А 3516, майора Баукіна Сергія Олександровича, проведено плановий захід з державного енергетичного нагляду на енергетичному об'єкті: військова частина А 3516, предмет державного нагляду: перевірка виконання: припису від 26.01.2011 року №05/13-01-0010/1, подання про невідповідність займаній посаді від 26.01.2011 року №05/13-01-0010/1, подання про невідповідність займаній посаді від 26.01.2011 року №05/13-01-0010/2, припису від 26.02.2011 року №05/13-01-0010/2

За результатами проведеного заходу складено акт №05/13-02-0087 від 18.05.2011 року (копія а.с.33-41).

Відповідно до зазначеного акта, встановлено не виконання вимог припису від 26.01.2011 року №05/13-01-0010/1 в частині пунктів 1-6; не виконання подання про невідповідність займаній посаді від 26.01.2011 року №05/13-01-0010/2 та не виконання вимог припису від 26.01.2011 року №05/13-01-0010/2 в частині пунктів 1, 2, 9-70, 72-77, 80, 82, 83, 92, 94, 95, 97, 98, 106, 116, 119, 124, що є порушенням згідно ст. 27 Закону України «Про електроенергетику»та ст.ст. 11, 12 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності».

Від підпису зазначеного акту заступник командира -начальника технічної групи військової частини А 3516, майор Баукін Сергій Олександрович відмовився (копія а.с.41).

У зв'язку з відмовою заступника командира -начальника технічної групи військової частини А 3516, майора Баукіна Сергія Олександровича від підписання зазначеного вище акта його було відправлено на адресу відповідача поштою 23.05.2011 року (копія а.с.40).

Зазначений акт отримано відповідачем 27.05.2011 року, про що свідчить повідомлення «Укрпошти»про вручення поштового відправлення (копія а.с.43, зворотній бік).

Приписом Північно-Західного відділення ІДЕН в Одеській області №05/13-02-0087П/2 від 20.05.2011 року на підставі ст.4 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності», ст. 9 Закону України «Про електроенергетику»та акту від 18.05.2011 року № 05/13-02-0087, командиру Військової частини А3516 Плющу Григорію Миколайовичу приписано у термін до 01.09.2011 року усунути виявлені порушення чинного законодавства шляхом вжиття заходів, визначених у пунктах 1-79 цього припису (копія а.с.25-32).

Зазначений припис надісланий на адресу відповідача поштою 23.05.2011 року за вихідним №13/153 та отриманий відповідачем 27.05.2011 року (а.с.32).

04.08.2011 року старшим державним інспектором з енергетичного нагляду Гречкосієм Романом Павловичем відповідно до ст.5 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності», ст.9 Закону України «Про електроенергетику», ст.14 Закону України «Про теплопостачання»та Положення про державний енергетичний нагляд за режимами споживання електричної і теплової енергії, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 07.08.1996 року № 929 (із змінами) у присутності заступника командира -начальника технічної групи військової частини А 3516, майора Баукіна Сергія Олександровича, проведено плановий захід з державного енергетичного нагляду на енергетичному об'єкті: військова частина А 3516, предмет державного нагляду: перевірка виконання: припису від 20.05.2011 року №05/13-02-0087П/1.

За результатами проведеного заходу складено акт №05/13-01-0145 від 04.08.2011 року (копія а.с.18-21).

Відповідно до зазначеного акта, встановлено не виконання вимог припису від 20.05.2011 року №05/13-02-0087П/1 в частині пунктів 1-6, що є порушенням згідно ст.27 Закону України «Про електроенергетику»та ст.ст. 11, 12 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності».

Від підпису зазначеного акту уповноважені посадові особи військової частини А 3516, відмовились (копія а.с.21).

У зв'язку з відмовою уповноважених посадових осіб військової частини А 3516 від підписання та отримання документів, складених за результатами перевірки, акт, акт перевірки (протокол) та припис, складені за результатами здійсненої перевірки, надіслані на адресу відповідача поштою 08.08.2011 року за вихідним №13/229 (копія а.с.23).

Приписом Північно-Західного відділення ІДЕН в Одеській області №05/13-01-0145П від 08.08.2011 року на підставі ст.4 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності», ст.9 Закону України «Про електроенергетику»та акту від 04.08.2011 року № 05/13-01-0145, командиру Військової частини А3516 Плющу Григорію Миколайовичу приписано у термін до 08.09.2011 року усунути виявлені порушення чинного законодавства шляхом вжиття заходів, визначених у пунктах 1-6 цього припису (копія а.с.15-16).

Зазначений припис надісланий на адресу відповідача поштою 08.08.2011 року за вихідним №13/229 та отриманий відповідачем 12.08.2011 року (а.с.17).

19.10.2011 року старшим державним інспектором з енергетичного нагляду Гречкосієм Романом Павловичем відповідно до ст.4 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності», ст.9 Закону України «Про електроенергетику», ст.14 Закону України «Про теплопостачання»у присутності командира Військової частини А3516 Плюща Григорія Миколайовича, у період з 17.10.2011 року до 19.10.2011 року включно, вжито заходів державного енергетичного нагляду (контролю) на енергетичному об'єкті: Військова частина А3516, предмет державного енергетичного нагляду (контролю): перевірка виконання припису від 20.05.11 року № 05/13-02-0087П/2 та припису від 08.08.0211 року №05/13-01-0145П.

За результатами вжиття позапланового заходу складено акт перевірки (протокол) №05/13-01-0027 від 19.10.2011 року (копія а.с.9-12).

Відповідно до зазначеного акту перевірки (протоколу), встановлено невиконання вимог припису від 20.05.11 року № 05/13-02-0087П/2 в частині не виконання вимог пунктів 42, 45-75 та невиконання вимог припису 08.08.0211 року №05/13-01-0145П в частині не виконання вимог пунктів 1-3, що є порушенням згідно ст. 27 Закону України «Про електроенергетику»та ст.ст. 11, 12 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності».

У зв'язку з відмовою уповноважених посадових осіб військової частини А 3516 від підписання та отримання акту перевірки (протоколу), його було надіслано на адресу відповідача поштою 21.10.2011 року та отримано відповідачем 25.20.2011 року (копія а.с.12).

Доказів щодо оскарження відповідачем вищезазначених приписів сторонами не надано.

Постановою Північно-Західного відділення ІДЕН в Одеській області від 08.11.2011 року №05/13-01-0027, за результатами розгляду акту перевірки (протоколу) Північно-Західного відділення інспекції Держенергонагляду в Одеській області №05/13-03-0027 від 19.10.2011 року, на Військову частину А 3516 накладено штраф у розмірі 5440 гривень. У постанові зазначено, що зазначена сума штрафу має бути протягом 30 днів з дня прийняття постанови сплачена до Державного бюджету України (копія а.с.6).

Зазначену постанову надіслано відповідачеві 09.11.2011 року за вихідним №13/296 та отримано ним 15.11.2011 року, про що свідчить повідомлення «Укрпошти»про вручення поштового відправлення (копія а.с.8, зворотній бік).

Станом на момент вирішення справи постанову Північно-Західного відділення ІДЕН в Одеській області від 08.11.2011 року №05/13-01-0027 відповідачем не виконано.

Відповідно до ч. 1 ст. 71 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.

Спірні правовідносини врегульовано законодавством (чинним та у редакції станом на момент виникнення відповідних правовідносин): Законами України «Про електроенергетику» від 16 жовтня 1997 року № 575/97-ВР (далі -ЗУ № 575/97-ВР), «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності»від 5 квітня 2007 року № 877-V (далі -ЗУ № 877-V), «Про теплопостачання»від 2 червня 2005 року № 2633-IV (далі -ЗУ № 2633-IV), Указом Президента України «Про зміни у структурі центральних органів виконавчої влади»від 15 грудня 1999 року № 1573/99 (далі -Указ Президента України), Положенням про Міністерство палива та енергетики України, затвердженим Указом Президента України від 14 квітня 2000 року № 598/2000 (далі -Положення № 598/2000), Положенням про порядок накладення на суб'єктів господарювання штрафів за порушення законодавства в галузі електроенергетики та сфері теплопостачання, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 21 липня 1999 року № 1312 (далі -Положення № 1312), Положенням про державний енергетичний нагляд за режимами споживання електричної і теплової енергії, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 7 серпня 1996 року № 929 (далі -Положення № 929), Наказом Міністерства палива та енергетики «Про державний енергетичний нагляд»від 03.11.2006 року № 422 (далі -Наказ № 422).

Відповідно до п. 7 ч. 1 ст. 3 КАС України суб'єкт владних повноважень -орган державної влади, орган місцевого самоврядування, їхня посадова чи службова особа, інший суб'єкт при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень.

Згідно із Указом Президента України, з метою вдосконалення структури органів виконавчої влади та підвищення ефективності державного управління внесені зміни до структури центральних органів виконавчої влади та затверджена схема організації та взаємодії центральних органів виконавчої влади, якою визначено, що до складу органів виконавчої влади України входить Міністерство палива та енергетики України.

Відповідно до п.п. 1, 2 Положення № 598/2000 Міністерство палива та енергетики України (Мінпаливенерго України) є центральним органом виконавчої влади та головним (провідним) органом у системі центральних органів виконавчої влади з питань забезпечення реалізації державної політики в електроенергетичному, ядерно-промисловому та нафтогазовому комплексах (далі - паливно-енергетичний комплекс), діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України

Відповідно до п. 1 Наказу № 422 Державна інспекція з енергетичного нагляду за режимами споживання електричної і теплової енергії (Держенергонагляд) безпосередньо підпорядкована Мінпаливенерго щодо виконання функцій, покладених на Держенергонагляд Положенням про державний енергетичний нагляд за режимами споживання електричної і теплової енергії, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 07.08.96 N 929, здійснює допоміжні заходи із забезпечення надійного і сталого функціонування об'єднаної енергетичної системи України та діє у складі державного підприємства "Національна енергетична компанія «Укренерго»(НЕК «Укренерго»).

Державне підприємство «Національна енергетична компанія «Укренерго»відповідно Статуту, затвердженого наказом Міністерства палива та енергетики України від 27.02.2007 № 121, є державним унітарним підприємством електроенергетичної галузі та входить до сфери управління Міністерства палива та енергетики, створене відповідно до наказу Міністерства енергетики України від 16.04.1998 № 54 на базі державних підприємств «Національний диспетчерський центр електроенергетики «України»та «Державна електрична компанія «Укрелектропередача».

Відповідно до Статуту Державного підприємства «Національна енергетична компанія «Укренерго», до напрямків його діяльності відноситься здійснення державного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії відповідно до Закону України «Про електроенергетику»та Положення, затвердженого Кабінетом Міністрів України.

Відповідно до ч.ч. 1, 4 ст. 9 ЗУ № 575/97-ВР, державний нагляд в електроенергетиці здійснюють Державна інспекція з експлуатації електричних станцій і мереж та Державна інспекція з енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України, та інші органи, визначені законодавством України. Нагляд за електричними та тепловикористовуючими установками та тепловими мережами споживачів та суб'єктів електроенергетики здійснює Державна інспекція з енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії.

Державний енергетичний нагляд за технічним станом та організацією експлуатації електричних, теплових, тепловикористовувальних установок і мереж, режимами споживання електричної та теплової енергії суб'єктів електроенергетики, суб'єктів відносин у сфері теплопостачання і споживачів електричної енергії здійснює Державна інспекція з енергетичного нагляду за режимами споживання електричної і теплової енергії (Держенергонагляд). (абз. 1 п. 1 Положення № 929)

Споживачами енергії, відповідно до абз. 17 ст. 1 ЗУ № 575/97-ВР, є суб'єкти господарської діяльності та фізичні особи, що використовують енергію для власних потреб на підставі договору про її продаж та купівлю.

Згідно із ч. 5 ст. 9 ЗУ № 575/97-ВР, державні інспектори з енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії мають право:

- безперешкодного доступу до електричних і тепловикористовуючих установок та теплових мереж споживачів та суб'єктів електроенергетики;

- отримувати від споживачів та суб'єктів електроенергетики інформацію, необхідну для виконання покладених на них завдань відповідно до нормативно-правових актів;

- давати споживачам та суб'єктам електроенергетики обов'язкові для виконання приписи про усунення порушень нормативно-правових актів;

- давати споживачам та суб'єктам електроенергетики приписи про приведення засобів обліку, контролю та регулювання споживання електричної і теплової енергії у відповідність з нормами, правилами і стандартами в електроенергетиці;

- надсилати власникам об'єктів споживача подання про невідповідність займаній посаді працівника електротехнічного профілю, який своєчасно не пройшов перевірку знань з електробезпеки та експлуатації струмоприймачів;

- вимагати від споживачів та суб'єктів електроенергетики додержання встановлених нормативно-правовими актами режимів споживання електричної і теплової енергії;

- надавати приписи щодо неприпустимості продовження експлуатації електричних і тепловикористовуючих установок споживачів, якщо це створює загрозу життю обслуговуючого персоналу, здоров'ю населення;

- застосовувати в установленому законодавством України порядку санкції до суб'єктів господарської діяльності за порушення нормативно-правових актів та складати протоколи про адміністративні правопорушення.

Державний нагляд у сфері теплопостачання здійснюють державні інспекції та інші органи у порядку, встановленому законом. Державні інспектори мають право:

- безперешкодно у будь-який час відвідувати об'єкти теплопостачання для перевірки додержання нормативно-правових актів у сфері теплопостачання з питань, що належать до їх компетенції, отримувати від посадових осіб інформацію щодо виконання цих актів;

- надавати в межах своїх повноважень приписи про усунення порушень нормативно-правових актів;

- отримувати інформацію, необхідну для виконання покладених на них завдань;

- надсилати приписи керівникам теплогенеруючих або теплопостачальних організацій про приведення засобів контролю, обліку та регулювання теплової енергії і теплоносія на об'єктах теплопостачання у відповідність із нормами та стандартами у сфері теплопостачання;

- надавати приписи щодо неприпустимості продовження експлуатації об'єктів у сфері теплопостачання, якщо це створює загрозу життю та здоров'ю обслуговуючого персоналу та здоров'ю населення;

- застосовувати в установленому законом порядку санкції до суб'єктів відносин у сфері теплопостачання за порушення нормативно-правових актів з питань, що належать до їх компетенції. (ст. 14 ЗУ № 2633-IV)

Частиною 4 статті 26 ЗУ № 575/97-ВР передбачено, що споживач енергії несе відповідальність за порушення умов договору з енергопостачальником та правил користування електричною і тепловою енергією та виконання приписів державних інспекцій з енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії згідно із законодавством України.

Відповідно до положень ч.ч. 3-7 ст. 27 ЗУ № 575/97-ВР, суб'єкти господарської діяльності несуть відповідальність за правопорушення в електроенергетиці, зокрема за ухилення від виконання або несвоєчасне виконання рішень чи приписів, в тому числі Державної інспекції з енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії та порушення умов ліцензій - штраф у розмірі до п'яти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Державні інспектори з енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії на підставі акта перевірки, оформленого в установленому порядку, за наявності порушень, передбачених цією статтею, видають у межах своєї компетенції суб'єктам господарської діяльності постанови про накладення штрафів за встановленою формою. Оскарження дій щодо накладення штрафів провадиться у судовому порядку. Суми стягнених штрафів зараховуються до Державного бюджету України. Санкції, передбачені частиною восьмою статті 24, частинами третьою, четвертою і п'ятою статті 26 та частиною третьою цієї статті, застосовуються в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

Суб'єкт господарювання під час здійснення державного нагляду (контролю) зобов'язаний:

- допускати посадових осіб органу державного нагляду (контролю) до здійснення заходів державного нагляду (контролю) за умови дотримання порядку здійснення державного нагляду (контролю), передбаченого цим Законом;

- виконувати вимоги органу державного нагляду (контролю) щодо усунення виявлених порушень вимог законодавства;

- надавати документи, зразки продукції, пояснення, довідки, відомості, матеріали з питань, що виникають під час державного нагляду (контролю), відповідно до закону;

- одержувати примірник припису або акта органу державного нагляду (контролю) за результатами проведеного планового чи позапланового заходу. (ст. 11 ЗУ № 877-V)

Невиконання приписів, розпоряджень або інших розпорядчих документів щодо усунення порушень вимог законодавства, виявлених під час здійснення заходу державного нагляду (контролю), тягне за собою застосування до суб'єкта господарювання штрафних санкцій у порядку, встановленому законом. (ч. 1 ст. 12 ЗУ № 877-V)

Згідно із п.п. 7, 8 Положення № 1312 рішення про накладення штрафу приймається на підставі акта перевірки суб'єкта господарювання, складеного посадовими особами НКРЕ, та акта перевірки (протоколу) суб'єкта господарювання, складеного посадовими особами Державної інспекції з експлуатації електричних станцій і мереж або Держенергонагляду. Рішення про накладення штрафу оформляється постановою НКРЕ, Державної інспекції з експлуатації електричних станцій та мереж і постановою (розпорядженням) Держенергонагляду.

Пунктом 10 Положення № 1312 передбачено, що суб'єкт господарювання сплачує штраф за порушення законодавства в галузі електроенергетики протягом 30 днів з дня прийняття постанови (розпорядження) про його накладення, а за порушення законодавства у сфері теплопостачання - у 15-денний строк з дня прийняття постанови (розпорядження) про його накладення. У разі несплати штрафу у зазначений термін він стягується в судовому порядку.

Згідно вимог п.4 ч.1 та ч.2 ст. 183-2 Кодексу адміністративного судочинства України, скорочене провадження застосовується в адміністративних справах стягнення грошових сум, які ґрунтуються на рішеннях суб'єкта владних повноважень, щодо яких завершився встановлений цим Кодексом строк оскарження.

Положеннями ч.3 та 4 ст. 183-2 Кодексу адміністративного судочинства України, передбачено, що суддя розглядає справу в порядку скороченого провадження одноособово, без проведення судового засідання та виклику осіб, які беруть участь у справі. За результатами розгляду справи у скороченому провадженні суддя, оцінивши повідомлені позивачем, відповідачем обставини, за наявності достатніх підстав приймає законне та обґрунтоване судове рішення.

Відповідно до ч. 3, п.2, ч.5 ст. 183-2 Кодексу адміністративного судочинства України справа повинна бути розглянута у порядку скороченого провадження не пізніше трьох днів з дня закінчення десятиденного строку отримання відповідачем адміністративного позову, якщо до суду не було подано заперечення відповідача та за умови, що справа розглядається судом за місцезнаходженням відповідача.

Статтями 11, 71 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, а суд згідно ст.86 цього Кодексу, оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні.

Враховуючи викладене та посилаючись на зазначені вище норми законодавства, суд вважає, що позовні вимоги державного підприємства «Національна енергетична компанія «Укренерго»до військової частини А 3516 про стягнення штрафу є законними, обґрунтованими та підлягають задоволенню.

Відповідно до ч.1 ст. 256 Кодексу адміністративного судочинства України постанови суду, прийняті в порядку скороченого провадження виконуються негайно.

На підставі зазначених норм законодавства та керуючись ст.ст. 2, 4, 6, 9, 11, 69 -71, 86, 94, 160-163, 167, 183-2, 186, 254 КАС України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний позов державного підприємства «Національна енергетична компанія «Укренерго»до військової частини А 3516 про стягнення штрафу -задовольнити повністю.

Стягнути з військової частини А 3516 (юридична адреса: 66502, Одеська область, с.м.т. Любашівка, код ЄДРПОУ - 08377158) 5440 (п'ять тисяч чотириста сорок) гривень штрафу за реквізитами: одержувач Любашівський державний бюджет, код ЄДРПОУ 23214749, ГУДКУ в Одеській області, м.Одеса, МФО 828011, р/р 31113106700329, назва рахунку 21081100.

Постанова підлягає негайному виконанню.

Судові витрати розподілити відповідно до приписів ст.94 Кодексу адміністративного судочинства України.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Постанова за результатами скороченого провадження може бути оскаржена сторонами в апеляційному порядку до Одеського апеляційного адміністративного суду через Одеський окружний адміністративний суд шляхом подання апеляційної скарги. Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку також іншими особами у зв'язку з тим, що суд вирішив питання про їхні права, свободи, інтереси чи обов'язки. Строк для подання апеляційної скарги стороною або іншою особою, яка брала участь у справі, обчислюється з моменту отримання копії постанови.

Суддя С.М.Корой

СудОдеський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення24.04.2012
Оприлюднено10.05.2012
Номер документу23847703
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —1570/932/2012

Ухвала від 18.06.2012

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Романішин В.Л.

Ухвала від 18.06.2012

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Романішин В.Л.

Ухвала від 03.02.2012

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Корой С. М.

Ухвала від 03.02.2012

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Корой С. М.

Ухвала від 28.03.2013

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Романішин В.Л.

Ухвала від 06.06.2012

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Романішин В.Л.

Постанова від 24.04.2012

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Корой С. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні