ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01601, м.Київ, вул. Командарма Каменєва 8, корпус 1 П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
м. Київ
20 квітня 2012 року № 2а-4066/12/2670
Окружний адміністративний суд міста Києва у складі судді Пащенка К.С. при секретарі судового засідання Шмігелю Т.В., розглянувши адміністративну справу за позовомТовариства з обмеженою відповідальністю «Організація медичного бізнесу» доКиївської регіональної митниці, проскасування рішення, ВСТАНОВИВ:
Позивач звернувся до суду з позовною заявою, в якій просить скасувати податкове повідомлення-рішення Київської регіональної митниці №50 «Р»від 07.03.2012.
В судовому засіданні представник позивача позовні вимоги підтримав, просив задовольнити позов у повному обсязі.
Не зважаючи на належне повідомлення про час та місце розгляду справи відповідач явку своїх представників у судове засідання 10.04.2012 не забезпечив, з урахуванням чого адміністративна справа відповідно до ч.ч. 4, 6 ст. 128 КАС України розглядається у порядку письмового провадження на підставі наявних у ній доказів.
Розглянувши подані сторонами документи і матеріали, заслухавши пояснення представників сторін, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об'єктивно оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив наступне.
06.02.2012 за результатами документальної невиїзної перевірки ТОВ «Організація медичного бізнесу»Київською регіональною митницею було складено Акт № н/5/12/100000000/32734138 (далі -Акт перевірки), яким, зокрема, встановлено порушення позивачем вимог Закону України «Про податок на додану вартість»в частині безпідставного застосування пільги по сплаті податку та, як наслідок, заниження суми податкового зобов'язання з ПДВ на загальну суму 554979,96 грн.
07.03.2012 на підставі Акту перевірки відповідачем винесено податкове повідомлення-рішення №50, яким у зв'язку з порушенням Закону України «Про податок на додану вартість»позивачу визначено суму податкового зобов'язання з податку на додану вартість у розмірі 516169,90грн., а також застосовані штрафні (фінансові) санкції у розмірі 645212,38 грн.
Як видно з Акту перевірки, підставою для твердження відповідача про порушення позивачем вимог Закону України «Про податок на додану вартість»у вигляді безпідставного застосування пільги по сплаті податку став висновок про неправильне заповнення ТОВ «Організація медичного бізнесу»граф 33 вантажно-митних декларацій від 13.02.2009 № 100000010/2009/254021, від 17.03.2009 100000010/2009/255804, від 10.04.2009 № 100000010/2009/257292, від 21.05.2009 № 100000010/2009/259762, від 24.06.2009 № 100000010/2009/262027, від 24.06.2009 № 100000010/2009/262029, від 07.07.2009 № 100000010/2009/262852, від 21.07.2009 № 100000010/2009/263858, від 19.08.2009 № 1000000/2009/265912, від 21.08.2009 № 10000010/2009/266017, від 09.2009.2009 № 100000010/2009/267228, від 09.10.2009 № 100000010/2009/269437, від 13.10.2009 № 100000010/2009/269697 та від 11.11.2009 № 100000010/2009/271848 внаслідок визначення коду за УКТ ЗЕД товару «ТЕСТ-РЕАГЕНТИ ДО ІМУНОХЕМІЛЮМІНІСЦЕНТНОЇ СИСТЕМИ «IMMULITE»як 3822000000.
Відповідно до пп. 5.1.7 п. 5.1 ст. 5 Закону України «Про податок на додану вартість», чинного на момент виникнення спірних правовідносин, звільняються від оподаткування операції з поставки (у тому числі аптечними закладами) зареєстрованих та допущених до застосування в Україні лікарських засобів та виробів медичного призначення за переліком, що щорічно визначається Кабінетом Міністрів України до 1 вересня року, попереднього звітному. Якщо у такий строк перелік не встановлено, діє перелік минулого року.
Згідно з постановою Кабінету Міністрів України «Про перелік лікарських засобів та виробів медичного призначення, операції з продажу яких звільняються від обкладення податком на додану вартість»від 17.12.2003 № 1949, до виробів медичного призначення, операції з продажу яких звільняються від обкладення податком на додану вартість, належать зокрема «реагенти діагностичні або лабораторні на підкладках і приготовлені, діагностичні або лабораторні реагенти на підкладці або без неї»(код УКТ ЗЕД 3822 00 00 00).
Крім того, належність товару «ТЕСТ-РЕАГЕНТИ ДО ІМУНОХЕМІЛЮМІНІСЦЕНТНОЇ СИСТЕМИ «IMMULITE»до коду УКТ ЗЕД 3822000000 підтверджується, по-перше, Свідоцтвом Державної служби лікарських засобів і виробів медичного призначення МОЗ України про державну реєстрацію №6383/2007, відповідно до якого «ТЕСТ-РЕАГЕНТИ ДО ІМУНОХЕМІЛЮМІНІСЦЕНТНОЇ СИСТЕМИ «IMMULITE»віднесено до виробів медичного призначення та медичної техніки та визначено код за УКТ ЗЕД як 3822000000, по-друге, експертним висновком Київської торгово-промислової палати №К-2821 від 06.07.2006, яким встановлено, що ТЕСТ-РЕАГЕНТИ ДО ІМУНОХЕМІЛЮМІНІСЦЕНТНОЇ СИСТЕМИ «IMMULITE»являють собою набір для хемілюмінестного аналізу, об'єднані загальною упаковкою, складається з тест-одиниць і рідкого хімічного реагента для люмінісценції, і відповідають коду 3822000000.
Враховуючи викладене, заповнення ТОВ «Організація медичного бізнесу»граф 33 вантажно-митних декларацій від 13.02.2009 № 100000010/2009/254021, від 17.03.2009 100000010/2009/255804, від 10.04.2009 № 100000010/2009/257292, від 21.05.2009 № 100000010/2009/259762, від 24.06.2009 № 100000010/2009/262027, від 24.06.2009 № 100000010/2009/262029, від 07.07.2009 № 100000010/2009/262852, від 21.07.2009 № 100000010/2009/263858, від 19.08.2009 № 1000000/2009/265912, від 21.08.2009 № 10000010/2009/266017, від 09.2009.2009 № 100000010/2009/267228, від 09.10.2009 № 100000010/2009/269437, від 13.10.2009 № 100000010/2009/269697 та від 11.11.2009 № 100000010/2009/271848 шляхом визначення коду за УКТ ЗЕД товару «ТЕСТ-РЕАГЕНТИ ДО ІМУНОХЕМІЛЮМІНІСЦЕНТНОЇ СИСТЕМИ «IMMULITE»як 3822000000, за висновком суду, є правомірним та повністю відповідає вимогам чинного законодавства. Відтак, викладений в Акті перевірки висновок Київської регіональної митниці про порушення ТОВ «Організація медичного бізнесу»положень Закону України «Про податок на додану вартість»є необґрунтованим та таким, що не відповідає дійсним обставинами справи, а винесене на його підставі спірне податкове повідомлення-рішення №50 від 07.03.2012 -безпідставним та неправомірним.
Відповідно до ч. 1, 2 ст. 71 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.
Всупереч наведеним вимогам відповідач як суб'єкт владних повноважень не надав суду достатніх беззаперечних доказів в обґрунтування обставин, на яких ґрунтуються його заперечення, і не довів правомірності оскаржуваного податкового повідомлення-рішення №50 від 07.03.2012.
Дослідивши обставини справи, проаналізувавши вищезазначені правові норми, суд приходить до висновку, що вимоги позивача є обґрунтованими і підлягають задоволенню повністю.
За таких умов, судові витрати, здійснені позивачем, присуджуються відповідно до ч. 1 ст. 94 КАС України на його користь з Державного бюджету України.
Керуючись статтями 9, 69-71, 94, 158-163, 167, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, Окружний адміністративний суд міста Києва, -
ПОСТАНОВИВ:
1. Позов Товариства з обмеженою відповідальністю «Організація медичного бізнесу»задовольнити повністю.
2. Скасувати податкове повідомлення-рішення № 50 від 07.03.2012, прийняте Київською регіональною митницею.
3. Зобов'язати відповідний підрозділ Державної казначейської служби України стягнути судові витрати в сумі 2146 грн. (дві тисячі сто сорок шість гривень) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «Організація медичного бізнесу»(03148, м. Київ, вул. Тимофія Строкача, 6; ЄДРПОУ 32734138) за рахунок Державного бюджету України шляхом їх безспірного списання із рахунків Київської регіональної митниці за рахунок бюджетних асигнувань.
Постанова відповідно до ч. 1 ст. 254 КАС України набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого цим Кодексом, якщо таку скаргу не було подано.
Постанова може бути оскаржена до суду апеляційної інстанції протягом десяти днів з дня її складення в повному обсязі за правилами, встановленими ст.ст. 185-187 КАС України, шляхом подання через суд першої інстанції апеляційної скарги.
СуддяК.С. Пащенко
Суд | Окружний адміністративний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 20.04.2012 |
Оприлюднено | 14.05.2012 |
Номер документу | 23928098 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд міста Києва
Пащенко К.С.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні