Ухвала
від 07.05.2012 по справі 0870/3175/12
ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

УХВАЛА

ПРО ВІДМОВУ У ВІДКРИТТІ ПРОВАДЖЕННЯ В АДМІНІСТРАТИВНІЙ СПРАВІ

07 травня 2012 року Справа № 0870/3175/12

м. Запоріжжя

Суддя Запорізького окружного адміністративного суду Батрак І.В., перевіривши матеріали адміністративного позову Приватного підприємства «Себор» (позивач 1), ОСОБА_1 (позивач 2)

до відповідача 1: Орджонікідзевського відділу державної виконавчої служби Запорізького міського управління юстиції

до відповідача 2: Товариства з обмеженою відповідальністю «Торговий дім Укрспецреалізація» в особі Запорізької філії

третя особа Відкрите акціонерне товариство «Кредитпромбанк» в особі Запорізької філії

про визнання торгів аукціону та акту про проведення аукціону недійсними

ВСТАНОВИВ:

06.04.2012 Приватне підприємство «Себор» (позивач 1), ОСОБА_1 (позивач 2) звернулися до суду із адміністративним позовом до Орджонікідзевського відділу державної виконавчої служби Запорізького міського управління юстиції (відповідач 1), Товариства з обмеженою відповідальністю «Торговий дім Укрспецреалізація» в особі Запорізької філії (відповідач 2), третя особа Відкрите акціонерне товариство «Кредитпромбанк» в особі Запорізької філії, в якому просять визнати торги аукціону від 04.10.2011 та акт № 11/9 державного виконавця про проведення аукціону від 11.10.2011 недійсними.

Відповідно до ч. 1 ст. 107 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) суддя після одержання позовної заяви з'ясовує, чи: 1) подана позовна заява особою, яка має адміністративну процесуальну дієздатність; 2) має представник належні повноваження (якщо позовну заяву подано представником); 3) відповідає позовна заява вимогам, встановленим статтею 106 цього Кодексу; 4) належить позовну заяву розглядати в порядку адміністративного судочинства; 5) подано адміністративний позов у строк, установлений законом (якщо адміністративний позов подано з пропущенням встановленого законом строку звернення до суду, то чи достатньо підстав для визнання причин пропуску строку звернення до суду поважними); 6) немає інших підстав для повернення позовної заяви, залишення її без розгляду або відмови у відкритті провадження в адміністративній справі, встановлених цим Кодексом.

Ухвалою суду від 09.04.2012 позовну заяву залишено без руху на підставі ст.ст. 106, 108 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) та позивачу наданий строк до 30.04.2012 для усунення недоліків позовної заяви, зазначених в даній ухвалі.

На виконання вимог ухвали суду від 09.04.2012 від позивача надійшла уточнена позовна заява (вх. № 19069 від 03.05.2012) з додатками, зазначеними в уточненій позовній заяві.

Розглянувши надані позивачем документи в сукупності, судом встановлено наступне.

Стосовно першої позовної вимоги, а саме визнання торгів аукціону від 04.10.2011 недійсними судом встановлено наступне.

Виходячи з протоколу ТОВ «Торговий дім Укрспецреалізація» від 04.10.2011 № 1-08028 проведення аукціону по реалізації рухомого майна, яке належить ПП «Себор», торгівельною організацією ТОВ «Торговий дім Укрспецреалізація» проведено аукціон по реалізації рухомого майна, а саме автомобіля легкового марки Mitsubishi Lancer, 2005 р.в., номер шасі (кузова, рами) НОМЕР_2 та визнано переможця аукціону.

Таким чином, позовна вимога про визнання торгів аукціону від 04.10.2011 недійсними звернена до відповідача 2, яким відповідно до позовної заяви є ТОВ «Торговий дім Укрспецреалізація» в особі Запорізької філії.

Отже, сторонами по справі стосовно вищезазначеної позовної вимоги про визнання торгів аукціону від 04.10.2011 недійсними є ПП «Себор» (позивач 1), ОСОБА_1 (позивач 2) та ТОВ «Торговий дім Укрспецреалізація» в особі Запорізької філії (відповідач 2).

Відповідно до ч. 1 ст. 2 КАС України завданням адміністративного судочинства є захист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їхніх посадових і службових осіб, інших суб'єктів при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень шляхом справедливого, неупередженого та своєчасного розгляду адміністративних справ.

Згідно з ч. 2 ст. 2 КАС України до адміністративних судів можуть бути оскаржені будь-які рішення, дії чи бездіяльність суб'єктів владних повноважень, крім випадків, коли щодо таких рішень, дій чи бездіяльності Конституцією чи законами України встановлено інший порядок судового провадження.

За приписами п. 1 ч. 2 ст. 17 КАС України юрисдикція адміністративних судів поширюється на публічно-правові спори, зокрема спори фізичних чи юридичних осіб із суб'єктом владних повноважень щодо оскарження його рішень (нормативно-правових актів чи правових актів індивідуальної дії), дій чи бездіяльності.

Відповідно до ч. 3 ст. 50 КАС України відповідачем в адміністративній справі є суб'єкт владних повноважень, якщо інше не встановлено цим Кодексом.

Враховуючи склад учасників, позовну вимогу про визнання торгів аукціону від 04.10.2011 недійсними не належить розглядати в порядку адміністративного судочинства. Позовна вимога про визнання торгів аукціону від 04.10.2011 недійсними у випадку звернення ПП «Себор» належить розглядати в порядку господарського судочинства Господарським судом Запорізької області.

Стосовно другої позовної вимоги, а саме визнання акту № 11/9 державного виконавця про проведення аукціону від 11.10.2011 недійсним судом встановлено наступне.

В Акті № 11/9 державного виконавця про проведення аукціону від 11.10.2011 зафіксовано факт реалізації автомобіля легкового седан, марки Mitsubishi, модель Lancer, 2005 року випуску, р.н. НОМЕР_1, номер шасі (кузова, рами) НОМЕР_2, що належить на праві власності ПП «Себор», що підтверджується свідоцтвом про реєстрацію НОМЕР_3 виданого РЕВ МРВ ДАІ №1,2 при УМВС України в Запорізькій області.

В оскаржуваному Акті зафіксовано, що Майно було реалізовано ТОВ «Торговий дім Укрспецреалізація» 04.10.2011 на підставі договору про надання послуг по організації і проведенню аукціону з реалізації арештованого рухомого майна № 1-08028 від 29.04.2011 року, за адресою: АДРЕСА_1.

В Акті № 11/9 від 11.10.2011 зазначено особу, яка придбала Майно та вказано, що Акт видано на підставі протоколу про проведення аукціону від 04.10.2011 за № 1-08028.

Виходячи з вищевикладеного, суд дійшов висновку, що Акт № 11/9 державного виконавця про проведення аукціону від 11.10.2011 є лише засобом фіксування та документування дій торгівельної організації ТОВ «Торговий дім Укрспецреалізація» та не є рішенням (актом індивідуальної дії) у розумінні п. 1 ч. 2 ст. 17 КАС України, а тому не може бути предметом оскарження у суді.

Згідно п. 1 ч. 1 ст.109 КАС України суддя відмовляє у відкритті провадження в адміністративній справі якщо заяву не належить розглядати в порядку адміністративного судочинства.

За приписами п. 3 ч. 1 ст. 7 Закону України «Про судовий збір» від 08.07.2011 № 3674-VI сплачена сума судового збору повертається за ухвалою суду в разі відмови у відкритті провадження у справі.

Частиною 2 ст. 7 вищезазначеного Закону встановлено, що у випадках, установлених п. 1 ч. 1 цієї статті, судовий збір повертається в розмірі переплаченої суми; в інших випадках, установлених ч. 1 цієї статті, - повністю. Судовий збір сплачується за місцем розгляду справи та зараховується до спеціального фонду Державного бюджету України (ч. 1 ст. 9 Закону України «Про судовий збір»).

До позовної заяви позивачем додано квитанціїю№ 854 від 03.04.2012, згідно якої позивачем був сплачений судовий збір у сумі 32,19 грн.

На підставі викладеного, суд дійшов висновку, що сплачений судовий збір у сумі 32.19 грн. підлягає поверненню позивачу з Державного бюджету України.

Керуючись п. 1 ч. 1 ст. 109, 160, 165 КАС України, суддя

УХВАЛИВ:

Відмовити у відкритті провадження у адміністративній справі за позовом Приватного підприємства «Себор» (позивач 1), ОСОБА_1 (позивач 2) до Орджонікідзевського відділу державної виконавчої служби Запорізького міського управління юстиції (відповідач 1), Товариства з обмеженою відповідальністю «Торговий дім Укрспецреалізація» в особі Запорізької філії (відповідач 2), третя особа Відкрите акціонерне товариство «Кредитпромбанк» про визнання торгів аукціону та акту про проведення аукціону недійсними.

Роз'яснити позивачу що його повторне звернення до адміністративного суду з таким самим адміністративним позовом, щодо якого постановлено ухвалу про відмову у відкритті провадження, не допускається.

Повернути з Державного бюджету України Приватному підприємству «Себор» (ідентифікаційний код 30687364) судовий збір у сумі 32,19 грн. (тридцять дві гривні 19 копійок).

Ухвала набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо вона не була подана у встановлені строки. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Ухвала може бути оскаржена в апеляційному порядку до Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду через Запорізький окружний адміністративний суд шляхом подачі в 5-денний строк з дня проголошення ухвали (якщо ухвалу було постановлено без виклику особи, яка її оскаржує, то в 5-денний строк з дня отримання цією особою копії ухвали) апеляційної скарги, з подачею її копії відповідно до кількості осіб, які беруть участь у справі.

Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.

Суддя (підпис) І.В.Батрак

Ухвала не набрала законної сили.

Суддя І.В.Батрак

СудЗапорізький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення07.05.2012
Оприлюднено17.05.2012
Номер документу24010857
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —0870/3175/12

Ухвала від 07.05.2012

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Батрак Інна Володимирівна

Ухвала від 09.04.2012

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Батрак Інна Володимирівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні