Справа № 1570/2750/2012
УХВАЛА
28 квітня 2012 року
Суддя Одеського окружного адміністративного суду Стеценко О.О., розглянувши адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю «Сан-Кор Трейд»до Державної податкової інспекції в Київському районі міста Одеси Одеської області Державної податкової служби про визнання протиправними дій та висновків акту перевірки,-
В С Т А Н О В И В:
До Одеського окружного адміністративного суду звернулось Товариство з обмеженою відповідальністю «Українська Чорноморська Індустрія»з адміністративним позовом до Державної податкової інспекції в Київському районі міста Одеси Одеської області Державної податкової служби про визнання протиправними дій Державної податкової інспекції в Київському районі міста Одеси Одеської області Державної податкової служби щодо проведення позапланової документальної виїзної перевірки TOB «Сан-Кор Трейд», про що складено акт від 16 березня 2012 року № 101/22-34/32896290/13; визнання протиправними висновки акту Державної податкової інспекції в Київському районі міста Одеси Одеської області Державної податкової служби «Про результати позапланової документальної виїзної позапланової перевірки TOB «Сан - Кор Трейд», код ЄДРПОУ 32896290 з питань правових відносин з Товариством з обмеженою відповідальністю «Флорена Плюс»код ЄДРПОУ 35851839 за період серпень 2011 року» від 16 березня 2012 року № 101/22-34/32896290/13.
Відповідно до вимог п. 4 ст. 17 КАС України суддя після одержання позовної заяви, з'ясовує, чи належить позовну заяву розглядати в порядку адміністративного судочинства і чи підсудна позовна заява даному адміністративному суду.
Відповідно до ч. 1 ст. 2 КАС України завданням адміністративного судочинства є захист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їхніх посадових і службових осіб, інших суб'єктів при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень.
Згідно з ч. 1 ст. 17 КАС України юрисдикція адміністративних судів поширюється на правовідносини, що виникають у зв'язку з здійсненням суб'єктом владних повноважень владних управлінських функцій, а також у зв'язку з публічним формуванням суб'єкта владних повноважень шляхом виборів або референдуму.
Відповідно до вимог п. 1 ч. 2 ст. 17 КАС України юрисдикція адміністративних судів поширюється на публічно-правові спори, зокрема, спори фізичних та юридичних осіб із суб'єктом владних повноважень щодо оскарження його рішення (нормативно-правових актів чи правових актів індивідуальної дії), дій чи бездіяльності.
За змістом пункту 1 частини першої статті 3 КАС України справа адміністративної юрисдикції -це переданий на вирішення адміністративного суду публічно-правовий спір, у якому хоча б однією зі сторін є орган виконавчої влади, орган місцевого самоврядування, їхня посадова чи службова особа або інший суб'єкт, який здійснює владні управлінські функції на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень.
Кодекс адміністративного судочинства України не містить визначення термінів нормативно - правовий акт та акт індивідуальної дії. Однак, за усталеними в теорії права підходами до класифікації актів, нормативно - правовий акт - це виданий суб'єктом владних повноважень документ, який встановлює, змінює чи припиняє дію обов'язкових правил поведінки, обмежених в часі, просторі та за колом осіб, та призначений для неодноразового застосування. Правовий акт індивідуальної дії - виданий суб'єктом владних повноважень документ, прийнятий з метою реалізації положень нормативно-правового акту (актів) щодо конкретної життєвої ситуації, не містить загальнообов'язкових правил поведінки та стосується прав і обов'язків чітко визначеного суб'єкта, якому він адресований.
На підставі акту перевірки керівником податкового органу приймається податкове повідомлення-рішення, тобто рішенням, яке має обов'язковий характер для позивача та створює правові наслідки для нього є виключно податкове повідомлення-рішення.
З аналізу вказаних норм вбачається, що публічно-правовим спором за Кодексом адміністративного судочинства України є не будь-який публічно-правовий спір, а лише той, який випливає із здійснення суб'єктом владних повноважень своїх владних управлінських функцій.
Таким чином, акт про результати перевірки відповідача та висновки визначені в ньому не є правовим актом індивідуальної дії та, відповідно, не може бути оскарженим в порядку, передбаченому Кодексом адміністративного судочинства України. За таких обставин, суддя вважає, що до зазначеної вимоги підлягають застосуванню приписи п. 1 ч.1 ст.109 КАС України, яким передбачено, що суддя відмовляє у відкритті провадження в адміністративній справі, якщо заяву не належить розглядати в порядку адміністративного судочинства.
Враховуюче викладене, приймаючи до уваги, що позивач не є суб'єктом владних повноважень, проте звернувся до Одеського окружного адміністративного суду з позовними вимогами про визнання протиправними висновків акту Державної податкової інспекції в Київському районі міста Одеси Одеської області Державної податкової служби «Про результати позапланової документальної виїзної позапланової перевірки TOB «Сан - Кор Трейд», код ЄДРПОУ 32896290 з питань правових відносин з Товариством з обмеженою відповідальністю «Флорена Плюс»код ЄДРПОУ 35851839 за період серпень 2011 року»від 16 березня 2012 року № 101/22-34/32896290/13, суддя доходить до висновку, що у відкритті провадження в адміністративній справі в зазначеній частині позивних вимог слід відмовити.
В частині позовних вимог Товариства з обмеженою відповідальністю «Сан-Кор Трейд»до Державної податкової інспекції в Київському районі міста Одеси Одеської області Державної податкової служби про визнання протиправними дій ДПІ у Київському районі м. Одеси Одеської області ДПС щодо проведення позапланової документальної виїзної перевірки TOB «Сан-Кор Трейд», справа підсудна Одеському окружному адміністративному суду.
В даній частині позов подано і оформлено відповідно до вимог статті 106 КАС України.
Передбачені ст.109 КАС України підстави для відмови у відкритті провадження по справі в даній частині позовних вимог не встановлені.
Відповідно до п.5 ч.5 ст.107 КАС України відповідач - суб'єкт владних повноважень зобов'язаний у визначний судом строк у разі заперечення проти позову надати всі матеріали, що були або мало бути взяти ним до уваги при прийнятті рішення, вчинення дії, допущенні бездіяльності, з приводу яких подано позов.
На підставі викладеного, з метою з'ясування можливості врегулювання спору до судового розгляду справи та забезпечення всебічного та об'єктивного вирішення справи протягом розумного строку, керуючись статей 5, 6, 71, 106, 107, 110 КАС України, суддя,-
У Х В А Л И В:
У відкриті провадження в адміністративній справі в частині позовних вимог Товариства з обмеженою відповідальністю «Сан-Кор Трейд»до Державної податкової інспекції в Київському районі міста Одеси Одеської області Державної податкової служби про визнання протиправними висновки акту Державної податкової інспекції в Київському районі міста Одеси Одеської області Державної податкової служби «Про результати позапланової документальної виїзної позапланової перевірки TOB «Сан - Кор Трейд», код ЄДРПОУ 32896290 з питань правових відносин з Товариством з обмеженою відповідальністю «Флорена Плюс»код ЄДРПОУ 35851839 за період серпень 2011 року»від 16 березня 2012 року № 101/22-34/32896290/13- відмовити .
Відкрити провадження по справі за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Сан-Кор Трейд»до Державної податкової інспекції в Київському районі міста Одеси Одеської області Державної податкової служби про визнання протиправними дій Державної податкової інспекції в Київському районі міста Одеси Одеської області Державної податкової служби щодо проведення позапланової документальної виїзної перевірки TOB «Сан-Кор Трейд», про що складено акт від 16 березня 2012 року № 101/22-34/32896290/13.
Розпочати підготовку справи до судового розгляду.
Направити відповідачу-суб'єкту владних повноважень копію позову з додатками, запропонувати відповідачу надати заперечення на позов у строк до 15 травня 2012 року та вказати на обов'язок у разі заперечення проти позову надати у строк до 15 травня 2012 року всі матеріали, що були або мали бути взяті до уваги при прийнятті рішення.
Запропонувати відповідачу, у разі невизнання адміністративного позову, подати до судового засідання, в письмовому виді, нормативно та документально обґрунтовані заперечення проти позову з посланням на конкретні норми права та документальні докази; доручення на представника та документи які посвідчують особу.
Справа розглядатиметься одноособово суддею Стеценко О.О.
Ухвала про відкриття провадження оскарженню не підлягає.
Суддя Стеценко О.О.
Суд | Одеський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 28.04.2012 |
Оприлюднено | 17.05.2012 |
Номер документу | 24011705 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Одеський окружний адміністративний суд
Стеценко О. О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні