Рішення
від 07.05.2012 по справі 5015/708/12
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

79014, м. Львів, вул. Личаківська, 128

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

07.05.12 Справа№ 5015/708/12

Господарський суд Львівської області у складі судді Матвіїва Р.І., при секретарі судового засідання Боржієвській Л.А., розглянув справу

за позовом: Самбірського міжрайонного прокурора Львівської області в інтересах держави в особі Самбірської міської ради, м. Самбір

до відповідача 1: Самбірської квартирно-експлуатаційної частини району, м. Самбір

до відповідача-2: Військової частини А-0807, м. Самбір

про: усунення перешкод у користуванні нерухомим майном

В судовому засіданні взяли участь представники:

прокуратури: не з'явився;

позивача: ОСОБА_1- представник на підставі довіреності;

відповідача 1: ОСОБА_2 - представник на підставі довіреності;

відповідача 2: ОСОБА_3 - представник на підставі довіреності.

Обставини розгляду справи: Ухвалою господарського суду від 23.02.2012 року порушено провадження у справі за позовом Самбірського міжрайонного прокурора Львівської області в інтересах держави в особі Самбірської міської ради про зобов'язання Самбірської квартирно-експлуатаційної частини району до усунення перешкод в користуванні комунальним майном -цілісним майновим комплексом -нежитловою будівлею колишнього військового шпиталю, яке знаходиться за адресою: м. Самбір, вул. Мазепи, 18 та зобов'язання Військової частини А-0807 до усунення перешкод в користуванні комунальним майном -цілісним майновим комплексом -нежитловою будівлею колишнього військового шпиталю, яке знаходиться за адресою: м. Самбір, вул. Мазепи, 18 шляхом зняття військової охорони з зазначеного вище об'єкту нерухомого майна. Розгляд справи призначено на 12.03.2012 року.

Позивач в судовому засіданні 12.03.2012 року позовні вимоги підтримав, з підстав, викладених у позовній заяві. Відповідачі - 1 проти позову заперечив повністю та просив суд відмовити в його задоволенні, з підстав, викладених у відзиві на позовну заяву № 475 від 05.03.2012 року. Відповідач - 2 подав відзив на позовну заяву № 136 від 05.03.2012 року, відповідно до якого він повідомив суд, що оскільки Військова частина А 0807 є структурним підрозділом Міністерства оборони України, і свою діяльність здійснює на підставі Законів України, нормативних актів загально - державного значення та нормативних актів відомчого характеру, командування військової частини самостійно без відповідного рішення вищестоящого командування, або рішення суду зняти військову охорону з нежитлової будівлі -колишнього військового шпиталю, яке знаходиться за адресою: м. Самбір, вул. Мазепи, 18 не може. З метою надання сторонам можливості подання додаткових доказів по суті спору, суд відклав розгляд справи на 04.04.2012 року.

В судове засідання 04.04.2012 року представники прокуратури та позивача не з'явилися, причини неявки не повідомили. Відповідачем - 1 подано клопотання № 623 від 02.04.2012 року про зупинення провадження у справі до вирішення Львівським Апеляційним адміністративним судом пов'язаної із даною справи № 27558/12 за позовом Військового прокурора Західного регіону України о особі уповноважених здійснювати функції у спірних відносинах (позивачів) Кабінету Міністрів України, Міністерства Оборони України, Самбірської квартирно-експлуатаційної частини району до Самбірської міської ради про визнання рішення недійсним. Дане клопотання суд вирішив розглянути в наступному судовому засіданні через необхідність з'ясувати думку прокурора та позивача щодо клопотання. Враховуючи наведене, з огляду на неявку представника позивача, суд прийшов до висновку про необхідність відкладення розгляду справи на 17.04.2012 року.

В судове засідання 17.04.2012 року представники прокуратури та позивача не з'явилися, причини неявки не повідомили. Відповідачем - 1 повторно підтримано клопотання № 623 від 02.04.2012 року про зупинення провадження у справі до вирішення Львівським Апеляційним адміністративним судом пов'язаної із даною справи № 27558/12 за позовом Військового прокурора Західного регіону України о особі уповноважених здійснювати функції у спірних відносинах (позивачів) Кабінету Міністрів України, Міністерства Оборони України, Самбірської квартирно-експлуатаційної частини району до Самбірської міської ради про визнання рішення недійсним. Дане клопотання суд вирішив розглянути в наступному судовому засіданні через необхідність з'ясувати думку прокурора та позивача щодо клопотання. Враховуючи наведене, з огляду на неявку представника позивача, суд прийшов до висновку про необхідність відкладення розгляду справи на 23.04.2012 року.

В судове засідання 23.04.2012 року представники прокуратури та відповідача - 1 не з'явилися, причини неявки не повідомили. Позивач позовні вимоги підтримав. Подав додаткові докази по суті спору, заявив клопотання про відкладення та продовження строку розгляду справи на п'ятнадцять днів. Відповідач-1 позовні вимоги заперечив та просив суд відкласти розгляд справи. Враховуючи наведене, з огляду на клопотання сторін та неявку представника відповідача-1, суд прийшов до висновку про необхідність продовження строку розгляду справи на 15 днів та відкладення розгляду справи на 07.05.2012 року.

В судовому засідання 07.05.2012 року представник позивача позовні вимоги підтримав, клопотання про зупинення провадження у справі заперечив; відповідач -1 позовні вимоги заперечив, повторно підтримав клопотання про зупинення провадження у справі, представник відповідача - 2 позовні вимоги заперечив.

Представникам сторін, що брали участь в судовому засіданні, роз'яснено зміст ст. ст. 20, 22 Господарського процесуального кодексу України щодо його прав та обов'язків, зокрема про право заявляти відводи судді.

Від фіксації судового процесу технічними засобами представник позивача відмовився.

07.05.2012 року судом проголошено вступну та резолютивну частину рішення. Повне рішення складене та підписане 10.05.2012 року.

Суть спору: Позивач звернувся з позовом до відповідачів з вимогами про зобов'язаня відповідача-1 усунути перешкоди в користуванні комунальним майном - цілісним майновим комплексом - нежитловою будівлею колишнього військового шпиталю, яке знаходиться за адресою: м. Самбір, вул. Мазепи, 18 та зобов'язання відповідача-2 усунути перешкоди в користуванні комунальним майном -цілісним майновим комплексом -нежитловою будівлею колишнього військового шпиталю, яке знаходиться за адресою: м. Самбір, вул. Мазепи, 18 шляхом зняття військової охорони з зазначеного вище об'єкту нерухомого майна.

Правова позиція позивача: Позивач вказує, що згідно рішення виконавчого комітету Самбірської міської Ради депутатів трудящих від 29.10.1953 року № 860 «Про затвердження будинковолодінь, як власність комунального фонду Самбірського міськвиконкому»нерухоме майно - нежитлова будівля за адресою: м. Самбір, вул. Костюшка (нинішня назва вул. Мазепи), 18 - віднесено до власності Самбірського міськвиконкому. Крім цього, 21 грудня 2005 року було прийнято рішення Самбірської міської ради № 29 «Про зарахування до комунальної власності», яким зазначене майно зараховано до комунальної власності Самбірської територіальної громади в особі Самбірської міської ради.

Виконавчим комітетом Самбірської міської ради прийнято рішення від 2 серпня 2011 року № 413 «Про оформлення права власності на об'єкти нерухомого майна - нежитлові будівлі по вул.Мазепи, 18 в м.Самборі». На підставі якого було видано Свідоцтво про право власності на зазначене майно серія САЕ № 233222 від 26.09.2011 року.

Проте відповідачем - 1 та відповідачем - 2 здійснюється охорона зазначеного вище об'єкту, що не дає права Самбірській міській раді, як органу місцевого самоврядування і власнику, реалізувати свої права стосовно даного нерухомого майна.

Разом з тим у вказаній вище будівлі до 1939 року знаходилась фінансово - банківська установа Польщі і правових документів про її передачу військовому відомству СССР немає. Згідно архівної інвентаризаційної справи № 2249 від 10.12.1946 року власником будівлі по вул. Костюшка (Мазепи), 18 є міськвиконком (горсовет). Також немає правоустановлюючих документів на зазначену будівлю у відповідачів, а тому вони не в праві розпоряджатися майном.

Позивач вказує, що у ст. ст. 142, 143 Конституції України, ст. 60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»і ст. 327 Цивільного кодексу України закріплене положення про те, що право комунальної власності належить самостійним суб'єктам - територіальним громадам в особі відповідних органів місцевого самоврядування. Відповідно до вимог ст. 400 Цивільного кодексу України недобросовісний володілець (якими на даний час є відповідачі) зобов'язаний негайно повернути майно особі, яка має на нього право власності, або інше право відповідно до договору або закону.

Позивач вказує, що на даний момент відповідачі чинять перешкоди у доступі до зазначеного майна власнику шляхом встановлення військової охорони на даному об'єкті.

Враховуючи вищенаведене та керуючись ст. ст. 121, 142, 143 Конституції України, ст. 36-1 Закону України «Про прокуратуру», ст. ст. 327, 398-400 Цивільного кодексу України, ст. ст. 1, 64-67, 82 Господарського процесуального кодексу України, ст. 60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»прокурор та позивач підтримали позовні вимоги повністю.

Правова позиція відповідача-1: Відповідач-1 позовні вимоги у відзиві заперечив повністю через наступне.

Відповідач-1 вказав, що Самбірська квартирно-експлуатаційна частина району є юридичною особою згідно Довідки з ЄДРПОУ; організаційно-правова форма за КОПФГ - державна установа; головне підприємство - Міністерство оборони України.

Відповідач-1 вказав, що 21.12.2005 року Самбірською міською радою Львівської області винесено рішення № 29 про зарахування до комунальної власності будівлі військового шпиталю в м. Самборі по вул. Мазепи (колишня Костюшка), 18.

Відповідач-1 є балансоутримувачем і з даним рішенням не згоден, оскільки в минулому дана будівля була передана для військових потреб Міністерству оборони. Згідно ст. 1 Закону України від 21.09.1999 № 1075-ХІУ «Про правовий режим майна у Збройних Силах України»військове майно - це державне майно, закріплене за військовими частинами, закладами, установами та організаціями Збройних Сил України. Статтею 2 цього ж закону передбачено, що вирішення питань щодо забезпечення Збройних Сил України військовим майном, а також визначення порядку вилучення і передачі його до сфери управління центральних або місцевих органів належить до компетенції Кабінету Міністрів України. Статтею З передбачено, що з моменту надходження майна до Збройних Сил України і закріплення його за військовою частиною Збройних Сил України воно набуває статусу військового майна. Постановою Кабінету Міністрів України від 29.08.2002 року № 1282 «Про затвердження Порядку вилучення і передачі військового майна Збройних Сил»визначено процедуру вилучення військового майна з оперативного управління військових частин, закладів, установ та організацій Збройних Сил, та його безоплатної передачі до сфери управління центральних або місцевих органів виконавчої влади, інших органів, уповноважених управляти державним майном, самоврядним установам і організаціям, які провадять свою діяльність в інтересах національної безпеки і оборони, та у комунальну власність територіальних громад сіл, селищ, міст або у їх спільну власність.

Крім цього, відповідач-1 подав в матеріали справи копію рішення звуженого засідання Виконкому Самбірської Міськради Депутатів трудящих від 5 січня 1952 року про відведення для потреб Військового Міністерства в м. Самборі будинку по вул. Костюшка № 18.

На підставі викладеного відповідач-1 просив суд відмовити Самбірському міжрайонному прокурору у позові до Самбірської квартирно - експлуатаційної частини району та військової частини А-0807 про усунення перешкод у користуванні нерухомим військовим майном.

Крім цього, відповідач-1 зазначив, що 29.11.2011 року Дрогобицьким міськрайонним судом Львівської області у справі № 2-а-3028/11 за позовом Військового прокурора Західного регіону України в інтересах держави, в особі органів уповноважених здійснювати функції у спірних відносинах Кабінету міністрів України, Міністерства Оборони України, Самбірської квартирно - експлуатаційної частини району до Самбірської міської ради про визнання недійсним рішення Самбірської міської ради Львівської області від 21.12.2005 року № 29 «Про зарахування до комунальної власності»винесено постанову про відмову в задоволенні позову Військового прокурора Західного регіону України.

Військовим прокурором Західного регіону України подано апеляційну скаргу на постану від 29.11.2011 року у справі № 2-а-3028/11, яка 12.01.2012 року Дрогобицьким міськрайонним судом Львівської області направлена на розгляд Львівського апеляційного адміністративного суду. Ухвалою Львівського апеляційного адміністративного суду від 10.02.2012 року у даній справі було відкрито апеляційне провадження .

У зв'язку з цим, клопотанням від 03.04.2012 року позивач просив суд зупинити провадження у справі до вирішення Львівським апеляційним адміністративним судом справи № 27558/12 за позовом Військового прокурора Західного регіону України в інтересах держави, в особі органів уповноважених здійснювати функції у спірних відносинах Кабінету міністрів України, Міністерства Оборони України, Самбірської квартирно - експлуатаційної частини району до Самбірської міської ради про визнання недійсним рішення Самбірської міської ради Львівської області від 21.12.2005 року № 29 «Про зарахування до комунальної власності».

Правова позиція відповідача-2: Відповідач-2 позовні вимоги у відзиві заперечив з підстав, викладених у відзиві. Зокрема, відповідач-2 не вважає себе в даному спорі належним відповідачем.

Відповідач-2 вказує, що військове містечко № 1 - це місце дислокації військової частини А-4557 (колишній військовий шпиталь Самбірського гарнізону). Будинок за № 18 - головний корпус шпиталю. Після ліквідації у 2005 році військової частини А-4557 - військового шпиталю, його правонаступником стала військова частина А-0817, яка дислокується у м. Самбір. ТВО начальника Самбірського гарнізону СУСІДИК С.С. видав наказ начальника Самбірського гарнізону від 29.09.2005 року за № 35 (додаток 1) яким, зобов'язав військову частину А-0807, яка входить до Самбірського гарнізону, прийняти будівлі, споруди, земельні ділянки військового містечка № 1 для забезпечення збереження та надійної охорони, що підтверджує акт № 12 приймання передачі будівель, споруд і території військового містечка № 1 в м. Самбір, Самбірського гарнізону від 29.09.2005 року .

З жовтня місяця 2005 року військова частина А-0807 здійснює охорону військового містечка № 1, яке знаходиться на балансі Самбірської КЕЧ району з 30 серпня 2006 року (акт прийняття - передачі основних засобів) у відповідності до вищевказаного наказу начальника Самбірського гарнізону по теперішній час. Відповідно до наказу МО України № 348 від 14.07.2008 року командир військової частини зобов'язаний організовувати експлуатацію, збереження та використання за призначенням казармено - житлового фонду, комунальних споруд, інженерних мереж наданих в користування та матеріальну відповідальність.

Відповідач-2 вказав, що Військова частина А-0807, будучи структурним підрозділом Міністерства оборони України, свою діяльність здійснює на підставі Законів України, нормативних актів загально - державного значення та нормативних актів відомчого характеру. Командування військової частини А0807 самостійно без відповідного рішення вищестоящого командування або рішення суду зняти військову охорону з нежитлової будівлі колишнього військового шпиталю, яке знаходиться за адресою: 81400, м. Самбір, вул. Мазепи, і 8 не може.

В процесі розгляду справи суд встановив наступне:

Рішенням виконавчого комітету Самбірської міської Ради депутатів трудящих від 29.10.1953 року № 860 «Про затвердження будинковолодінь, як власність комунального фонду Самбірського міськвиконкому»нерухоме майно - нежитлова будівля за адресою: м. Самбір, вул. Костюшка (нинішня назва вул. Мазепи), 18 - віднесено до власності Самбірського міськвиконкому.

21 грудня 2005 року рішенням Самбірської міської ради № 29 «Про зарахування до комунальної власності»зазначене майно зараховано до комунальної власності Самбірської територіальної громади в особі Самбірської міської ради.

Виконавчим комітетом Самбірської міської ради прийнято рішення від 2 серпня 2011 року № 413 «Про оформлення права власності на об'єкти нерухомого майна - нежитлові будівлі по вул. Мазепи, 18 в м. Самборі», на підставі якого було видано Свідоцтво про право власності на зазначене майно серії САЕ № 233222 від 26.09.2011 року.

Відповідачем - 1 та відповідачем - 2 здійснюється охорона зазначеного вище об'єкту, що не дає права Самбірській міській раді, як органу місцевого самоврядування і власнику, реалізувати свої права стосовно даного нерухомого майна.

Дослідивши представлені суду докази, заслухавши пояснення представника сторони, суд вважає позовні вимоги підставними, обґрунтованими та такими що підлягають до задоволення з огляду на наступне:

Відповідно ст. 60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»територіальним громадам міст належить право комунальної власності на рухоме і нерухоме майно, землю, житловий фонд, нежитлові приміщення та інше майно і майнові права, рухомі та нерухомі об'єкти, визначені відповідно до закону як об'єкти права комунальної власності.

Із інветаризаційної справи № 2249, розпочатої 10.12.1946 року Самбірським МБТІ, вбачається, що власником будинку № 18 по вул. Костюшка (теперішня І. Мазепи) в м. Самборі є міська рада.

Згідно рішення виконавчого комітету Самбірської міської Ради депутатів трудящих від 29 жовтня 1953 року № 860 «Про затвердження будинковолодінь як власність комунального фонду Самбірського міськвиконкому»будинковолодіння № 18 по вул. Костюшка вцілому затверджено як комунальний фонд міськвиконкому м. Самбора.

Відповідно до ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»питання про зарахування майна до комунальної власності належить до компетенції міської ради.

Відповідно до ст. 14 Закону України «Про Збройні Сили України»державною власністю є майно, яке закріплене за військовими частинами, військовими навчальними закладами, установами, організаціями Збройних Сил України і належить їм на праві оперативного управління.

Відповідно до ст. ст. 1, 2 Закону України «Про правовий режим майна Збройних Сил України»військове майно - це державне майно, закріплене за військовими частинами, закладами, установами та організаціями Збройних Сил України. Визначення порядку вилучення і передачі його до сфери управління центральних або місцевих органів виконавчої влади, інших органів, уповноважених управляти державним майном, самоврядним установам і організаціям та у комунальну власність територіальних громад сіл, селищ, міст або у їх спільну власність (за згодою відповідних органів місцевого самоврядування з дотриманням вимог Закону України (147/98-ВР) "Про передачу об'єктів права державної та комунальної власності") належить до компетенції Кабінету Міністрів України.

Однак, відповідачем-1 не надано доказів про те, що нерухоме майно-будівлю № 18 по вул. І. Мазепи в м. Самборі було вилучено із комунальної власності та передано Міністерству оборони СРСР і закріплено за військовою частиною А-4557 (військовий госпіталь), а надано копію рішення звуженого засідання Виконкому Самбірської Міськради Депутатів трудящих від 5 січня 1952 року про відведення для потреб Військового Міністерства в м. Самборі будинку по вул. Костюшка № 18.

Зазначена копія рішення звуженого засідання від 5 січня 1952 року на відміну від рішення виконавчого комітету Самбірської міської Ради депутатів трудящих від 29 жовтня 1953 року № 860 «Про затвердження будинковолодінь як власність комунального фонду Симбірського міськвиконкому»не підписана відповідними посадовими особами Самбірської міської ради та за змістом і формою суперечать ст. 57 Конституції Української РСР 1937 року, згідно якої Ради депутатів трудящих ухвалюють рішення і дають розпорядженняв в межах прав, наданих їм законами СРСР і Української РСР і рішення про затвердження будинковолодіння як власність комунального фонду ухвалено пізніше.

У зв'язку з наведеним копія рішення звуженого засідання від 5 січня 1952 року не є належним доказом про правомірне надходження нерухомого майна - будівлі № 18 по вул. І, Мазепи в м. Самборі до військового відомства і закріплення його за військовою частиною,

Крім цього, 21 грудня 2005 року рішенням Самбірської міської ради № 29 «Про зарахування до комунальної власності»спірне майно зараховано до комунальної власності Самбірської територіальної громади в особі Самбірської міської ради. Виконавчим комітетом Самбірської міської ради прийнято рішення від 2 серпня 2011 року № 413 «Про оформлення права власності на об'єкти нерухомого майна - нежитлові будівлі по вул. Мазепи, 18 в м. Самборі», на підставі якого було видано Свідоцтво про право власності на зазначене майно серії САЕ № 233222 від 26.09.2011 року.

Вказані рішення Самбірської міської ради та Виконавчого комітету Самбірської міської ради не скасовані, на момент вирішення даного спору судом встановлюють факт належності і спірного майна до комунальної власності територіальної громади м. Самбора, внаслідок чого суд повинен брати їх до уваги при вирішення спору.

Враховуючи вищенаведене, доводи відповідча-1 та відповідача-2 про те, що спірне майно має правовий статус військового майна, суд вважає недоведеними та безпідставними.

Відповідно до статті 15 Цивільного кодексу України кожна особа має право на захист свого цивільного права у разі його порушення, невизнання або оспорювання.

Відповідно до статті 16 Цивільного кодексу України кожна особа має право звернутися до суду за захистом свого особистого немайнового або майнового права та інтересу. Способами захисту цивільних прав та інтересів можуть бути: 1) визнання права; 2) визнання правочину недійсним; 3) припинення дії, яка порушує право; 4) відновлення становища, яке існувало до порушення; 5) примусове виконання обов'язку в натурі; 6) зміна правовідношення; 7) припинення правовідношення; 8) відшкодування збитків та інші способи відшкодування майнової шкоди; 9) відшкодування моральної (немайнової) шкоди; 10) визнання незаконними рішення, дій чи бездіяльності органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим або органу місцевого самоврядування, їхніх посадових і службових осіб. Суд може захистити цивільне право або інтерес іншим способом, що встановлений договором або законом.

Матеріалами справи підтверджений, відповідачами не заперечувався той факт, що з жовтня 2005 року військова частина А-0807 здійснює охорону військового містечка № 1, яке знаходиться на балансі Самбірської КЕЧ району з 30 серпня 2006 року (акт прийняття - передачі основних засобів) у відповідності до вищевказаного наказу начальника Самбірського гарнізону по теперішній час. Внаслідок наведеного суд прийшов до висновку про вчинення відповідачами перешкод в користуванні позивачем власним майном.

Відповідно до статті 391 Цивільного кодексу України власник майна має право вимагати усунення перешкод у здійсненні ним права користування та розпоряджання своїм майном.

Враховуючи вищенаведене, суд прийшов до висновку про необхідність задоволення позовних вимог повністю.

Також суд вважає, що в задоволенні клопотання від 03.04.2012 року про зупинення провадження у справі до вирішення Львівським апеляційним адміністративним судом справи № 27558/12 за позовом Військового прокурора Західного регіону України в інтересах держави, в особі органів уповноважених здійснювати функції у спірних відносинах Кабінету міністрів України, Міністерства Оборони України, Самбірської квартирно - експлуатаційної частини району до Самбірської міської ради про визнання недійсним рішення Самбірської міської ради Львівської області від 21.12.2005 року № 29 «Про зарахування до комунальної власності»слід відмовити у зв'язку з наступним.

Львівським апеляційним адміністративним судом переглядається постанова від 29.11.2011 року Дрогобицького міськрайонного суду Львівської області у справі № 2-а-3028/11 за позовом Військового прокурора Західного регіону України в інтересах держави, в особі органів уповноважених здійснювати функції у спірних відносинах Кабінету міністрів України, Міністерства Оборони України, Самбірської квартирно - експлуатаційної частини району до Самбірської міської ради про визнання недійсним рішення Самбірської міської ради Львівської області від 21.12.2005 року № 29 «Про зарахування до комунальної власності».

Відповідно до статті 79 Господарського процесуального кодексу України господарський суд зупиняє провадження у справі в разі неможливості розгляду даної справи до вирішення пов'язаної з нею іншої справи, що розглядається іншим судом, а також у разі звернення господарського суду із судовим дорученням про надання правової допомоги до іноземного суду або іншого компетентного органу іноземної держави.

Відповідачами не доведено неможливість розгляду даної справи до пов'язаної з нею іншої справи.

Суд також звертає увагу відповідачів на те, що оскарженою в апеляційному порядку постановою від 29.11.2011 року Дрогобицького міськрайонного суду Львівської області у справі № 2-а-3028/11 судом відмовлено в задоволенні позову Військового прокурора Західного регіону України.

Також суд зазначає, що у випадку скасування даної постанови та прийняття рішення про визнання недійсним рішення Самбірської міської ради Львівської області від 21.12.2005 року № 29 «Про зарахування до комунальної власності», у сторін справи будуть підстави подавати заяву про перегляд рішення за ново виявленими обставинами, якщо такі обставини рішенням Львівського апеляційного адміністративного суду будуть встановлені.

Враховуючи наведене, суд вважає клопотання про зупинення провадження у справі від 02.03.2012 року, подане 03.04.2012 року, безпідставним та таким, що не підлягає до задоволення.

Відповідно до ст. 49 Господарського процесуального кодексу України судові витрати слід покласти на відповідачів.

Керуючись ст. ст. 15, 16, 391 Цивільного кодексу України, ст. ст. 33, 34, 43, 49, 79, 82-85, 116 Господарського процесуального кодексу України, суд -

в и р і ш и в :

Відмовити в задоволенні клопотання від 03.04.2012 року про зупинення провадження у справі до вирішення Львівським апеляційним адміністративним судом справи № 27558/12 за позовом Військового прокурора Західного регіону України в інтересах держави, в особі органів уповноважених здійснювати функції у спірних відносинах Кабінету міністрів України, Міністерства Оборони України, Самбірської квартирно - експлуатаційної частини району до Самбірської міської ради про визнання недійсним рішення Самбірської міської ради Львівської області від 21.12.2005 року № 29 «Про зарахування до комунальної власності».

Позов задоволити повністю.

Зобов'язати Самбірську квартирно-експлуатаційну частину району (м. Самбір, вул. Завокзальна, 13, код ЄДРПОУ 08060912) усунути перешкоди в користуванні Самбірською міською радою Львівської області (81400, м. Самбір, пл. Ринок, 1, код ЄДРПОУ 25562377) цілісним майновим комплексом - нежитловою будівлею колишнього військового шпиталю, яке знаходиться за адресою: м. Самбір, вул. Мазепи, 18

Зобов'язати Військову частину А-0807 (м. Самбір, вул. І.Франка, 33, код ЄДРПОУ 08081972) усунути перешкоди в користуванні Самбірською міською радою Львівської області (81400, м. Самбір, пл. Ринок, 1, код ЄДРПОУ 25562377) цілісним майновим комплексом - нежитловою будівлею колишнього військового шпиталю, яке знаходиться за адресою: м. Самбір, вул. Мазепи, 18 шляхом зняття військової охорони з зазначеного вище об'єкту нерухомого майна.

Стягнути із Самбірської квартирно-експлуатаційної частини району (м. Самбір, вул. Завокзальна, 13, код ЄДРПОУ 08060912) 536 грн. 50 коп. судового збору.

Стягнути з Військової частини А-0807 ( м. Самбір, вул. І.Франка, 33, код ЄДРПОУ 08081972) 536 грн. 50 коп. судового збору.

Наказ видати після набрання судовим рішенням законної сили, в порядку статті 116 Господарського процесуального кодексу України.

Рішення набирає законної сили відповідно до статті 85 Господарського процесуального кодексу України, може бути оскаржене до Львівського апеляційного господарського суду в порядку і строки, передбачені ст. ст. 91-93 Господарського процесуального кодексу України.

Суддя Матвіїв Р.І.

СудГосподарський суд Львівської області
Дата ухвалення рішення07.05.2012
Оприлюднено18.05.2012
Номер документу24023302
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —5015/708/12

Постанова від 16.04.2013

Господарське

Львівський апеляційний господарський суд

Гнатюк Г.М.

Ухвала від 01.04.2013

Господарське

Львівський апеляційний господарський суд

Гнатюк Г.М.

Ухвала від 11.03.2013

Господарське

Львівський апеляційний господарський суд

Процик Т.С.

Ухвала від 27.02.2013

Господарське

Господарський суд Львівської області

Матвіїв Р.І.

Рішення від 14.02.2013

Господарське

Господарський суд Львівської області

Матвіїв Р.І.

Ухвала від 08.11.2012

Господарське

Господарський суд Львівської області

Матвіїв Р.І.

Ухвала від 24.10.2012

Господарське

Господарський суд Львівської області

Матвіїв Р.І.

Рішення від 07.05.2012

Господарське

Господарський суд Львівської області

Матвіїв Р.І.

Ухвала від 23.04.2012

Господарське

Господарський суд Львівської області

Матвіїв Р.І.

Ухвала від 17.04.2012

Господарське

Господарський суд Львівської області

Матвіїв Р.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні