Донецький окружний адміністративний суд П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
24 квітня 2012 р. Справа № 2а/0570/1066/2012
Час прийняття постанови: 13:00 год.
Донецький окружний адміністративний суд в складі колегії суддів:
головуючого судді Грищенка Є.І.,
суддів Крилової М.М., Наумової К.Г.,
при секретарі Столяренко Г.С.
за участю сторін:
представника позивача Турутіна В.В.,
представник відповідача не з'явився
розглянувши у відкритому судовому засіданні позовну заяву Телерадіоорганізації «ТРК «Краматорськ» в формі Товариства з обмеженою відповідальністю до Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення про визнання недійсним рішення № 2923 від 21.12.2011 року, -
В С Т А Н О В И В:
Позивач - Телерадіоорганізація «ТРК «Краматорськ» в формі Товариства з обмеженою відповідальністю (далі по тексту ТРК «Краматорськ») звернулась до Донецького окружного адміністративного суду з позовом до Національної Ради України з питань телебачення і радіомовлення (далі по тексту Національна Рада) про визнання недійсним рішення № 2923 від 21.12.2011 року. В обґрунтування заявлених позовних вимог зазначив, що Національною радою була проведена перевірка дотримання позивачем законодавства України та умов ліцензії провайдера програмної послуги. За результатом перевірки було складено акт від 06.12.2011 року, в якому зафіксовані порушення законодавства України та умов ліцензії. На підставі зазначеного акту перевірки 21.12.2011 року відповідачем було ухвалене рішення № 2923 «Про результати перевірки ТРО «ТРК Краматорськ» у формі ТОВ, м. Краматорськ Донецької області. Вказаним рішенням визнано порушення позивачем умов ліцензії в частині загальної компетенції програм для ретрансляції, рішення Національної ради № 2265 від 21.09.2011р. та ч.2 ст.42 Закону України № 3759-ХІІ, у зв'язку з чим оголошено попередження. Позивач вважає рішення відповідача необґрунтованим, безпідставним та протиправним, виходячи з того, що відповідач не оприлюднив рішення № 2265 від 21.09.2011р. в установленому законодавством порядку і не зареєстрував його у Міністерстві юстиції України, а тому чинності воно не набуло. Позивач вважає що Товариство не порушувало положень пунктів «а», «б» статті та 59 Закону України №3759-ХІІ, вимоги частини 1,2 ст. 42 Закону України «Про телебачення і радіомовлення», оскільки відповідно Закону України «Про телебачення і радіомовлення» не є замовником (телеорганізацією). Крім того, ліцензія провайдера програмної послуги не передбачає наявності у її складі переліку програм із частотним присвоєнням. Позивач також зазначив, що до компетенції Відповідача не віднесено вирішувати, які саме програми будуть включені до програмної послуги та визначити у ліцензії провайдера програмної послуги перелік програм, які провайдер може надавати абонентам. Просив визнати рішення Національної ради № 2923 від 21.12.2011р. недійсним.
Представник позивача у судовому засіданні підтримав позовні вимоги у повному обсязі та просив задовольнити позов.
Представник відповідача до судового засідання не з'явився, на адресу суду надіслав клопотання, яким просив розглянути справу без участі повноважного представника Національної ради, у зв'язку із відсутністю можливості забезпечити його участь у судовому засіданні. До суду надіслав додаткові пояснення, в яких зазначив, що відповідно до ч. 3 ст. 7 Закону України «Про телебачення і радіомовлення», єдиним органом державного регулювання діяльності у сфері телебачення і радіомовлення незалежно від способу розповсюдження телепрограм і передач є Національна рада України з питань телебачення і радіомовлення спеціальний конституційний, постійно діючий позавідомчий державний орган. Листом Міністерства юстиції України № 313-08-24 від 20.06.2008 року зазначено, що Національна рада не належить до кола органів, акти яких підлягають державній реєстрації в Мінюсті. Рішення № 2265 від 21.09.2011 року Національної ради не є нормативно-правовим актом і тому не підлягає реєстрації в Міністерстві юстиції. Крім того зазначив, що законодавством не встановлено спосіб оприлюднення, рішення Національної ради оприлюднюються на веб-сайті в всесвітній мережі Інтернет. Відповідно до рішення № 652 від 02.04.2008 року, відповідач зазначив, що внесення змін до Закону України «Про Національну раду України з питань телебачення і радіомовлення» відбулися лише 17.11.2009 року, тому на рішення, які були прийняті до 17.12.2009 року ці зміни не розповсюджуються. Відповідач вважає, що Національна рада здійснює свою діяльність, в межах законодавства України та дії Національної ради відповідають ст. 19 Конституції України, просив відмовити в задоволені позовних вимог у повному обсязі.
Заслухавши пояснення представника позивача, дослідивши матеріали справи, суд зазначає наступне.
Телерадіоорганізація «ТРК Краматорськ» у формі товариства з обмеженою відповідальністю є юридичною особою (ідентифікаційний код 30250426 ), зареєстрованою виконавчим комітетом краматорської міської ради 29.01.1999 року (а.с. 19).
Згідно ліцензії Національної ради України з питань телебачення в радіомовлення НР № 0432 -п позивач є провайдером програмної послуги з 18 липня 2012 року по 18 липня 2012 року (а.с. 20).
6 грудня 2011 року відповідачем було проведена планова перевірка дотримання ТРО «ТРК Краматорськ» законодавства України та умов ліцензії, за результатами якої складно акт № 23/ІІ/Дн/П/11-23 (а.с. 65). В зазначеному акті перевірки зафіксовані ознаки порушення позивачем чинного законодавства України, а саме: ч. ч. 4,9 ст. 39, ч.ч.3,4,5 ст. 42 та ч.7 ст. 27, ч.8 ст. 28, п. а ч. 1 ст. 59 Закону України «Про телебачення і радіомовлення». Крім того відповідач зафіксував невиконання позивачем рішення Національної ради НР № 2265 від 21.09.2011 року (виключення пакету УПП MOSS ТРК «Сат-плюс»/ ТОВ «Інформаційна ТРК «Схід-плюс»). Також в акті перевірки зафіксовані наступні ознаки порушень умов ліцензії та чинного законодавства України:
- в кабельній мережі позивача ретранслюються 60 програм з використанням 58 каналів конвертації, а згідно діючої ліцензії максимальна кількість каналів багатоканальної телемережі передбачена на рівні 45 каналів;
- не ретранслюється 1 канал, ретрансляція якого передбачена ліцензією, а саме: РБК-ТВ;
- без дозволу Національної ради ретранслюється 16 програм: Disney channel, Comedy TV, Футбол+,Qtv, M2, Discovery Travel & Living, Animal Planet, 1 автомобільний, English club TV, Максі ТВ, K1, РТР-Россия, Discovery Channel, 1 канал. Всемирная сеть, UBR;
-в мережі зафіксовано ретрансляцію програм «Первій канал. Всемирная сеть» и «РТР-Россия» ч.1, 2,ст.42 Закону України «Про телебачення і радіомовлення».
За наслідками проведеної планової перевірки позивача Національна рада прийняла рішення № 2923 від 21.12.2011 року, яким визнала порушення ТРК «Краматорськ» умов ліцензії в частині загальної концепції програм для ретрансляції, рішення Національної ради НР № 2265 від 21.09.2011 року та ч. 2 статті 42 Закону України «Про телебачення та радіомовлення» (суб'єкт господарювання, який перебуває під юрисдикцією України, має на меті здійснювати ретрансляцію і отримав на це дозвіл від правовласника (виробника), який не підпадає під юрисдикцію країни, що входить до Європейського Союзу, або країни, яка ратифікувала Європейську конвенцію про транскордонне телебачення, зобов'язаний адаптувати зміст призначених для ретрансляції програм до вимог законодавства України) (а.с. 14,15). Крім того, вказаним рішенням позивачу оголошено попередження та зобов'язано протягом місяця привести свою діяльність у відповідності до умов діючої ліцензії та чинного законодавства, надавши після цього протягом двох місяців звіт.
Позивач не погодився з прийняти рішенням та оскаржив його до суду.
Суд, заслухавши пояснення позивача в судовому засіданні, дослідивши заперечення, надані відповідачем, обставини справи та перевіривши їх доказами, які були надані сторонами, вважає за необхідне позовну заяву задовольнити частково, виходячи з наступних підстав.
Згідно ч. 1 Закону України «Про Національну раду України з питань телебачення і радіомовлення» Національна рада є конституційним, постійно діючим колегіальним органом, метою діяльності якого є нагляд за дотриманням законів України у сфері телерадіомовлення, а також здійснення регуляторних повноважень, передбачених цими законами.
Відповідно до ст. 2 зазначеного Закону Національна рада у своїй діяльності керується Конституцією України, Законом України «Про телебачення і радіомовлення», цим Законом, іншими законами України.
Згідно ст.17 Закону Національна рада в межах своїх повноважень приймає регуляторні акти, у тому числі нормативно-правові, а також інші акти індивідуальної дії. Регуляторні, у тому числі нормативно-правові, акти мають проходити всі стадії прийняття та порядок оприлюднення актів, визначені Законом України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності». Рішення Національної ради, які відповідно до закону є регуляторними актами, розробляються, розглядаються, приймаються та оприлюднюються з урахуванням вимог Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності».
Положеннями ст. 1 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» регуляторний акт-це прийнятий уповноваженим регуляторним органом нормативно-правовий акт, який або окремі положення якого спрямовані на правове регулювання господарських відносин, а також адміністративних відносин між регуляторними органами або іншими органами державної влади та суб'єктами господарювання; прийнятий уповноваженим регуляторним органом інший офіційний письмовий документ, який встановлює, змінює чи скасовує норми права, застосовується неодноразово та щодо невизначеного кола осіб і який або окремі положення якого спрямовані на правове регулювання господарських відносин, а також адміністративних відносин між регуляторними органами або іншими органами державної влади та суб'єктами господарювання, незалежно від того, чи вважається цей документ відповідно до закону, що регулює відносини у певній сфері, нормативно-правовим актом;
Вказаною нормою також закріплено, що до регуляторного органу серед інших відноситься Національна рада України з питань телебачення і радіомовлення.
Відповідно до Наказу Міністерства юстиції України від 12 квітня 2005 року № 34/5 «Про вдосконалення порядку державної реєстрації нормативно-правових актів у Міністерстві юстиції України та скасування рішення про державну реєстрацію нормативно-правових актів», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 12 квітня 2005 року за № 381/10661 під нормативно-правовим актом слід розуміти офіційний письмовий документ, прийнятий уповноваженим на це суб'єктом нормотворення у визначеній законодавством формі та за встановленою законодавством процедурою, спрямований на регулювання суспільних відносин, що містить норми права, має неперсоніфікований характер і розрахований на неодноразове застосування. Прийняття нормативно-правових актів у вигляді листів і телеграм не допускається.
Виходячи з системного аналізу зазначених правових норм суд приходить до висновку, що рішення Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення № 2265 від 21.09.2011 року «Про внесення змін до додатків 1,10, 17, 24, 28 до рішення Національної ради від 29.11.2006 № 1037 «Про затвердження переліків програм універсальної програмної послуги для багатоканальних телемереж, розташованих на території Донецької області» є регуляторним актом Національної ради, оскільки воно було прийнято уповноваженим регуляторним органом, по своїй суті змінює та встановлює нові норми права, що застосовуються неодноразово та щодо невизначеного кола осіб. Положення цього рішення спрямовані на правове регулювання господарських відносин, а також адміністративних відносин між Національною радою України з питань телебачення і радіомовлення та суб'єктами господарювання, розташованих на території Донецької області.
Відповідно до ст. 12 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» регуляторні акти, прийняті Національною радою України з питань телебачення і радіомовлення офіційно оприлюднюються в "Офіційному віснику" та у газеті "Урядовий кур'єр" не пізніш як у десятиденний строк після їх державної реєстрації або прийняття та підписання, у випадку, якщо ці регуляторні акти не підлягають державній реєстрації.
Рішення Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення № 2265 від 21.09.2011 року відповідно до ст.12 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» оприлюднене не було. Даний факт підтверджений самим відповідачем у своїх додаткових поясненнях. Так відповідач зазначає, що рішення № 2265 від 21.09.2011 року не є нормативно-провавим актом і тому на підлягає реєстрації в Міністерстві юстиції України. Крім того, в листі Міністерства юстиції України № 313-08-24 від 20.06.2008 року «Щодо державної реєстрації нормативно-правових актів» зазначено, що Національна рада не належить до кола органів, акти яких підлягають державній реєстрації.
Суд не погоджується з такою позицією відповідача, оскільки Міністерство юстиції України в своєму листі на який посилається відповідач роз'яснює питання щодо реєстрації актів Національної ради, а не питання їх оприлюднення та доведення до відома осіб.
Враховуючи викладене, суд приходить до висновку, що Національна рада в рішенні № 2923 від 21.12.2011 року, безпідставно визнала порушення ТРК «Краматорськ» рішення Національної ради НР № 2265 від 21.09.2011 року, оскільки в свою чергу саме рішення Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення № 2265 від 21.09.2011 року, відповідно до ст.12 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» оприлюднене у встановленому порядку не було. У зв'язку викладеним суд вважає за необхідним визнати рішення № 2923 від 21.12.2011 року в частині визнання порушення ТРК «Краматорськ» рішення Національної ради № 2265 від 21.09.2011 року недійсним.
В решті рішення № 2923 від 21.12.2011 року слід залишити без змін виходячи з наступного.
В зазначеному рішенні відповідач визнав також порушення ТРК «Краматорськ» умов ліцензії в частині загальної концепції програм для ретрансляції та ч. 2 статті 42 Закону України «Про телебачення та радіомовлення» (суб'єкт господарювання, який перебуває під юрисдикцією України, має на меті здійснювати ретрансляцію і отримав на це дозвіл від правовласника (виробника), який не підпадає під юрисдикцію країни, що входить до Європейського Союзу, або країни, яка ратифікувала Європейську конвенцію про транскордонне телебачення, зобов'язаний адаптувати зміст призначених для ретрансляції програм до вимог законодавства України).
Посилання позивача, про те що він не вчиняв зазначених порушень не знайшли свого підтвердження в ході розгляду справи.
Так, відповідно до отриманої ліцензії від 18 липня 2002 року серії НР № 0432-п позивач є провайдером програмної послуги з 18 липня 2002 року по 18 липня 2012 року.
Відповідно до ст. 1 Закону України «Про телебачення та радіомовлення» провайдер програмної послуги - це суб'єкт господарювання, який на підставі ліцензії, виданої Національною радою України з питань телебачення та радіомовлення, на договірних засадах надає абонентам можливість перегляду пакетів програм, використовуючи для передавання цих програм ресурси багатоканальних телемереж.
Згідно з положеннями статті 27 вказаного Закону у ліцензії на мовлення вказуються:
а) назва телерадіоорганізації, її реквізити та інші вихідні дані (логотип, позивні, емблема тощо);
б) місцезнаходження, юридична та фактична адреси організації;
в) вид мовлення та територія розповсюдження програм згідно з додатком до ліцензії;
г) загальні характеристики каналу мовлення, мережі мовлення, багатоканальної телемережі (для багатоканальних телемереж вказується оператор телекомунікацій);
ґ) періодичність, час, обсяги та сітка мовлення;
д) мова (мови), якою (якими) вестимуться передачі;
е) дата набрання ліцензією чинності;
є) строк дії ліцензії.
Обов'язковими додатками до ліцензії на мовлення є:
програмна концепція мовлення;
організаційно-технічні, фінансові, інвестиційні зобов'язання, взяті організацією-ліцензіатом під час конкурсного відбору або під час розгляду її заяви Національною радою при отриманні ліцензії на позаконкурсних засадах;
докладні характеристики каналу мовлення, мережі мовлення, багатоканальної телемережі: частота (частоти), місцезнаходження та потужність передавача (передавачів), територія розповсюдження програм, місцезнаходження головної станції багатоканальної телемережі, максимальна кількість каналів (ресурс) багатоканальної телемережі, територія розташування (прийому) багатоканальної мережі;
відомості про власників (співвласників) організації-ліцензіата та розподіл часток її статутного капіталу, для акціонерного товариства - повний список акціонерів, які володіють пакетами акцій більш як по п'ять відсотків;
відомості про органи управління організації-ліцензіата: керівник організації, члени органів управління організації - правління, ради директорів, наглядової ради тощо (для кожної з осіб - прізвище, ім'я, по батькові, дата народження, громадянство, адреса).
Визначені ліцензією на мовлення та додатками до ліцензії організаційні, технологічні та змістовні характеристики мовлення, а також організаційно-технічні, фінансові, інвестиційні зобов'язання ліцензіата становлять умови ліцензії на мовлення.
Умови ліцензії визначаються Національною радою за погодженням з претендентами на отримання ліцензії в порядку, визначеному цим Законом, та затверджуються рішенням Національної ради.
Ліцензіат зобов'язаний виконувати умови ліцензії. Національна рада контролює виконання ліцензіатами умов ліцензій, а в разі їх порушення - застосовує штрафні санкції відповідно до вимог цього Закону.
Виходячи з аналізу зазначеної норми суд зазначає, що визначені ліцензією від 18 липня 2002 року серії НР № 0432-п та додатками до неї умови є обов'язковими для виконання ТРК «Краматорськ».
Додатком № 6 від 8 липня 2011 року до ліцензії визначена загальна концепція (принципи, підстави) добору програм для ретрансляції (пропозиції абонентам).
Згідно вказаного додатку максимальна кількість каналів багатоканальної мережі для позивача передбачена на рівні 45 каналів.
В свою чергу 24 листопада 2011 року під час моніторингу програм у багатоканальній телемережі встановлена ретрансляція позивачем 60 програм з використанням каналів конвертації, замість 45, як це передбачено умовами діючої ліцензії. За результатами моніторингу посадовою особою відповідача був складений відповідний акт (а.с. 66).
Крім того, згідно вказаного акту ТРК «Краматорськ» ретранслював 16 програм, які ліцензією не передбачені: Disney channel, Comedy TV, Футбол+,Qtv, M2, Discovery Travel & Living, Animal Planet, 1 автомобільний, English club TV, Максі ТВ, K1, РТР-Россия, Discovery Channel, 1 канал. Всемирная сеть, UBR.
З огляду на надані докази суд зазначає, що позивачем доведено правомірність ретрансляції каналу РТР-Россия. Так згідно листа ТОВ «ТОРСАТ» від 21 березня 2012 року за № 96/03 з 1 січня 2010 року логотип телеканалу «РТР-Планета» має графічне зображення «Россия | РТР», який до дати написання листа не змінювався. Згідно додатку № 6 до ліцензії позивач має право на розповсюдження каналу «РТР-Планета». Враховуючи, що відповідачем зворотне доведено не було, суд приходить до висновку, що позивач на час проведення моніторингу ретранслював канал «РТР-Планета» зі зміненим логотипом, що не порушує умов ліцензії.
Право на ретрансляцію решти 15 каналів, які зазначені в акті перевірки: Disney channel, Comedy TV, Футбол+,Qtv, M2, Discovery Travel & Living, Animal Planet, 1 автомобільний, English club TV, Максі ТВ, K1, Discovery Channel, 1 канал. Всемирная сеть, UBR позивачем доведено не було.
Стосовно встановлення порушення ч. 2 статті 42 Закону України «Про телебачення та радіомовлення» суд зазначає наступне.
Під час проведення моніторингу серед іншого було встановлено ретрансляцію позивачем ретрансляцію програми «Первый канал. Всемирная сеть».
Відповідно до статті 42 Закону України «Про телебачення та радіомовлення» ретрансляція телерадіопрограм та передач, зміст яких відповідає вимогам Європейської конвенції про транскордонне телебачення, на території України не обмежується. Порядок ретрансляції регулюється цим Законом.Суб'єкт господарювання, який перебуває під юрисдикцією України, має на меті здійснювати ретрансляцію і отримав на це дозвіл від правовласника (виробника), який не підпадає під юрисдикцію країни, що входить до Європейського Союзу, або країни, яка ратифікувала Європейську конвенцію про транскордонне телебачення, зобов'язаний адаптувати зміст призначених для ретрансляції програм до вимог законодавства України.Право на ретрансляцію теле- та/чи радіопрограм визначається ліцензією на мовлення або ліцензією провайдера програмної послуги. Максимальні обсяги ретрансляції та орієнтовний перелік (за жанрами) передбачених до ретрансляції програм та передач визначаються програмною концепцією мовлення згідно з вимогами цього Закону. Провайдери програмної послуги здійснюють ретрансляцію телерадіопрограм та передач у багатоканальних телемережах відповідно до переліку телерадіопрограм та передач, які передбачено надавати у складі програмної послуги.
Рішенням Національної ради від 02.04.2008 року № 652 був затверджений Перелік програм, зміст яких відповідає вимогам Європейської конвенції про транскордонне телебачення і ретрансляція яких на території України не обмежується згідно з ч. 1 ст. 42 Закону України «Про телебачення і радіомовлення» (а.с. 91-93). Програма «Первый канал. Всемирная сеть» до вказаного переліку не ввійшла. Рішеннями відповідача від 05.11.2008р. року № 1870 та № 1960 від 12.11.2008 р. у зв'язку з здійсненням комплексу заходів з адаптації програми «Первый канал. Всемирная сеть» до вимог законодавства України, було дозволело ретрансляцію програми «Первый канал. Всемирная сеть» до прийняття остаточного рішення щодо ліцензування цієї програми на території України. Вказане право було надане провайдерам програмної послуги, які на момент прийняття рішення ретранслювали вказану програму у відповідності до рішень Національної ради, (а.с. 94, 95).
На підставі рішення Національної ради від 14.04.2009 року № 694 рішення відповідача від 05.11.2008р. року № 1870 втратило чинність та провайдерам програмної зобов'язано до 01.06.2009 року привести свою діяльність відповідно до вимог чинного законодавства (а.с. 85).
Враховуючи викладене, суд зазначає, що позивачем були порушені вимоги частини 2 статті 42 Закону України «Про телебачення та радіомовлення», оскільки на момент ретрансляції програма «Первый канал. Всемирная сеть» до вимог законодавства України адаптована не була.
Крім того, колегія суддів зазначає, що ретрансляція програми «Первый канал. Всемирная сеть» взагалі не передбачена умовами діючої ліцензії.
Відповідно до ч. 3 ст. 2 Кодексу адміністративного судочинства України (далі за текстом - КАС України) у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони:
1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України;
2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано;
3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії);
4) безсторонньо (неупереджено);
5) добросовісно;
6) розсудливо;
7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації;
8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія);
9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення;
10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.
На підставі викладеного, колегія суддів приходить до висновку, що позивачем не доведено незаконності та неправомірності рішення № 2923 від 21.12.2011 року в частині визнання порушення ТРО «ТРК Краматорськ» у формі ТОВ умов ліцензії в частині загальної концепції програм для ретрансляції та ч. 2 статті 42 Закону України «Про телебачення та радіомовлення», у зв'язку з чим решта позовних вимог задоволенню не підлягають.
На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 11, 94, 158-164, 167 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,-
П О С Т А Н О В И В:
Позов Телерадіоорганізації «ТРК «Краматорськ» в формі Товариства з обмеженою відповідальністю до Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення про визнання недійсним рішення № 2923 від 21.12.2011 року - задовольнити частково.
Визнати недійсним рішення Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення № 2923 від 21.12.2011 року в частині визнання порушення Телерадіоорганізацією «ТРК «Краматорськ» в формі Товариства з Обмеженою відповідальністю, м. Краматорськ Донецької області рішення Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення № 2265 від 21.09.2011 року.
В іншій частині позовних вимог-відмовити.
Постанова прийнята у нарадчій кімнаті, її вступну та резолютивну частини проголошено у судовому засіданні 24 квітня 2012 року.
Постанова в повному обсязі складена 28 квітня 2011 року.
Дана постанова суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого КАС України, якщо таку скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.
Якщо строк апеляційного оскарження буде поновлено, то вважається, що постанова суду не набрала законної сили.
Зазначена постанова може бути оскаржена до Донецького апеляційного адміністративного суду.
Апеляційна скарга подається до адміністративного суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який ухвалив оскаржуване судове рішення.
Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.
Головуючий суддя Грищенко Є.І.
Судді Крилова М.М. Наумова К.Г.
Суд | Донецький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 24.04.2012 |
Оприлюднено | 23.05.2012 |
Номер документу | 24078697 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Донецький апеляційний адміністративний суд
Геращенко Ігор Володимирович
Адміністративне
Донецький апеляційний адміністративний суд
Геращенко Ігор Володимирович
Адміністративне
Донецький окружний адміністративний суд
Грищенко Є.І.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні