ПОЛТАВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
08 травня 2012 року м. ПолтаваСправа № 2а-1670/1160/12
Полтавський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді - Сич С.С.,
при секретарі - Чухліб Г.О.,
за участю:
представника позивача - Батюти З.Ю.,
представника відповідача - ОСОБА_1,
розглянувши у відкритому судовому засіданні справу за адміністративним позовом Державної податкової інспекції у м. Полтаві Полтавської області Державної податкової служби до Товариства з обмеженою відповідальністю "Агромонтажбудсервіс" про стягнення податкового боргу, -
В С Т А Н О В И В:
28 лютого 2012 року позивач Державна податкова інспекція у м. Полтаві Полтавської області Державної податкової служби звернувся до Полтавського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю "Агромонтажбудсервіс" про стягнення податкового боргу в сумі 2212 грн.
В обґрунтування своїх позовних вимог позивач посилався на те, що за відповідачем рахується заборгованість перед бюджетом по податку на прибуток в сумі 1021 грн. та по комунальному податку в сумі 1191 грн., що підтверджується податковими повідомленнями-рішеннями, актами перевірок та обліковими картками відповідача.
08.05.2012 року до суду надійшли письмові заперечення директора Товариства з обмеженою відповідальністю "Агромонтажбудсервіс" ОСОБА_1, в яких зазначено про те, що відповідач не здійснює діяльність протягом декількох років та у штаті підприємства відсутні працівники; директор Товариства з обмеженою відповідальністю "Агромонтажбудсервіс" ОСОБА_1 є пенсіонером та через стан здоров'я не має можливості працювати. Вказує, що питання про ліквідацію Товаримтва буде вирішено у червні 2012 року. .
Представник позивача в судовому засіданні позовні вимоги підтримав, просив їх задовольнити.
Представник відповідача у судовому засіданні проти позову заперечував, просив відмовити у задоволенні позову.
Суд, заслухавши пояснення представників сторін, вивчивши та дослідивши матеріали справи, прийшов до висновку, що позов підлягає задоволенню з наступних підстав.
Судом встановлено, що Товариство з обмеженою відповідальністю "Агромонтажбудсервіс" зареєстроване як юридична особа розпорядженням Полтавського міськвиконкому № 743р від 04.10.1999 року (ідентифікаційний код 30601271), та знаходиться на податковому обліку у Державній податковій інспекції у м. Полтаві з 18.10.1999 року, що підтверджується довідкою про взяття на облік платника податків № 3850 від 18.10.1999 року.
Матеріалами справи підтверджено, що 02.06.2009 року Державною податковою інспекцією у м. Полтаві проведено невиїзну документальну перевірку Товариства з обмеженою відповідальністю "Агромонтажбудсервіс" з питання своєчасності подання податкової звітності, що оформлена актом № 766/15-139/30601271 від 02.06.2009 року, у якому зафіксовано порушення відповідачем пп. 4.1.4 п. 4.1 ст. 4 Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами", п. 16.4 ст. 16 Закону України "Про оподаткування прибутку підприємств". Зокрема, Товариством з обмеженою відповідальністю "Агромонтажбудсервіс" податкову декларацію з податку на прибуток за І квартал 2009 року по терміну подання 12.05.2009 року до податкового органу станом на 02.06.2009 року не подано.
Згідно із п.п. 17.1.1 п. 17.1 ст. 17 Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" (чинного на момент виникнення спірних правовідносин, далі - Закон № 2181) платник податків, що не подає податкову декларацію у строки, визначені законодавством, сплачує штраф у розмірі десяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян за кожне таке неподання або її затримку.
На підставі акту перевірки № 766/15-139/30601271 від 02.06.2009 року Державною податковою інспекцією у м. Полтаві винесено податкове повідомлення-рішення форми "Р" № 0007641501/0 від 17.06.2009 року, яким до відповідача застосовано штрафну санкцію за платежем "податок на прибуток" в сумі 170 грн. Дане податкове повідомлення - рішення направлено на адресу відповідача, проте повернуто поштовою організацією 21.07.2009 року з відміткою "за закінченням терміну зберігання", та 11.08.2009 року розміщено податковим органом на дошці податкових оголошень, про що складено акт № 1096 від 11.08.2009 року, копія якого наявна у матеріалах справи.
03.11.2009 року Державною податковою інспекцією у м. Полтаві проведено невиїзну документальну перевірку Товариства з обмеженою відповідальністю "Агромонтажбудсервіс" з питання своєчасності подання податкового розрахунку комунального податку, що оформлена актом № 2321/1505 від 03.11.2009 року, у якому зафіксовано порушення відповідачем пп. 4.1.4 п. 4.1 ст. 4 Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами". Зокрема, Товариством з обмеженою відповідальністю "Агромонтажбудсервіс" податкові розрахунки комунального податку за І та ІІ квартали 2009 року по терміну подання 12.05.2009 року та 10.08.2009 року відповідно, до податкового органу станом на 03.11.2009 року не подані.
На підставі акту перевірки № 2321/1505 від 03.11.2009 року Державною податковою інспекцією у м. Полтаві винесено податкове повідомлення-рішення форми "Р" № 0090991505/0 від 13.11.2009 року, яким до відповідача застосовано штрафну санкцію за платежем "комунальний податок" в сумі 340 грн. Дане податкове повідомлення - рішення отримано відповідачем 18.11.2009 року, що підтверджується підписом представника Товариства з обмеженою відповідальністю "Агромонтажбудсервіс" на повідомленні про вручення рекомендованого поштового відправлення, копія якого наявна у матеріалах справи.
01.03.2010 року Державною податковою інспекцією у м. Полтаві проведено невиїзну документальну перевірку Товариства з обмеженою відповідальністю "Агромонтажбудсервіс" з питання своєчасності подання податкової звітності, що відображена у акті № 1443/15-01/30601271 від 01.03.2010 року, у якому зафіксовано порушення відповідачем пп. 4.1.4 п. 4.1 ст. 4 Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами", п. 16.4 ст. 16 Закону України "Про оподаткування прибутку підприємств". Зокрема, Товариством з обмеженою відповідальністю "Агромонтажбудсервіс" податкову декларацію з податку на прибуток за 2009 рік по терміну подання 09.02.2010 року до податкового органу станом на 01.03.2010 року не подано.
На підставі акту перевірки № 1443/15-01/30601271 від 01.03.2010 року Державною податковою інспекцією у м. Полтаві винесено податкове повідомлення-рішення форми "Р" № 0002161501/0 від 24.03.2010 року, яким до відповідача застосовано штрафну санкцію за платежем "податок на прибуток" в сумі 170 грн. Дане податкове повідомлення - рішення отримано відповідачем 29.03.2010 року, що підтверджується підписом представника Товариства з обмеженою відповідальністю "Агромонтажбудсервіс" на повідомленні про вручення рекомендованого поштового відправлення, копія якого наявна у матеріалах справи.
31.05.2010 року Державною податковою інспекцією у м. Полтаві проведено невиїзну документальну перевірку Товариства з обмеженою відповідальністю "Агромонтажбудсервіс" з питання своєчасності подання податкової звітності, що відображена у акті № 5186/15-01/23813421 від 31.05.2010 року, у якому зафіксовано порушення відповідачем пп. 4.1.4 п. 4.1 ст. 4 Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами", п. 16.4 ст. 16 Закону України "Про оподаткування прибутку підприємств". Зокрема, Товариством з обмеженою відповідальністю "Агромонтажбудсервіс" податкову декларацію з податку на прибуток за І квартал 2010 року по терміну подання 11.05.2010 року до податкового органу станом на 31.05.2010 року не подано.
На підставі акту перевірки № 5186/15-01/23813421 від 31.05.2010 року Державною податковою інспекцією у м. Полтаві винесено податкове повідомлення-рішення форми "Р" № 0007261501/0 від 19.08.2010 року, яким до відповідача застосовано штрафну санкцію за платежем "податок на прибуток" в сумі 170 грн. Дане податкове повідомлення - рішення отримано відповідачем 06.09.2010 року, що підтверджується підписом представника Товариства з обмеженою відповідальністю "Агромонтажбудсервіс" на повідомленні про вручення рекомендованого поштового відправлення, копія якого наявна у матеріалах справи.
01.12.2010 року Державною податковою інспекцією у м. Полтаві проведено невиїзну документальну перевірку Товариства з обмеженою відповідальністю "Агромонтажбудсервіс" з питання своєчасності подання податкової звітності, що відображена у акті № 11667/15-01/30601271 від 01.12.2010 року, у якому зафіксовано порушення відповідачем пп. 4.1.4 п. 4.1 ст. 4 Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами", п. 16.4 ст. 16 Закону України "Про оподаткування прибутку підприємств". Зокрема, Товариством з обмеженою відповідальністю "Агромонтажбудсервіс" податкові декларації з податку на прибуток за І півріччя 2010 року та 9 місяців 2010 року по термінам подання 09.08.2010 року та 09.11.2010 року відповідно, до податкового органу станом на 01.12.2010 року не подано.
На підставі акту перевірки № 11667/15-01/30601271 від 01.12.2010 року Державною податковою інспекцією у м. Полтаві винесено податкове повідомлення-рішення форми "Р" № 0013231501/0 від 15.12.2010 року, яким до відповідача застосовано штрафну санкцію за платежем "податок на прибуток" в сумі 340 грн. Дане податкове повідомлення - рішення отримано відповідачем 22.12.2010 року, що підтверджується підписом представника Товариства з обмеженою відповідальністю "Агромонтажбудсервіс" на повідомленні про вручення рекомендованого поштового відправлення, копія якого наявна у матеріалах справи.
01.12.2010 року Державною податковою інспекцією у м. Полтаві проведено невиїзну документальну перевірку Товариства з обмеженою відповідальністю "Агромонтажбудсервіс" з питання своєчасності подання податкового розрахунку комунального податку, що відображена у акті № 11725/15-05/30601271 від 01.12.2010 року, у якому зафіксовано порушення відповідачем пп. 4.1.4 п. 4.1 ст. 4 Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами". Зокрема, Товариством з обмеженою відповідальністю "Агромонтажбудсервіс" податкові розрахунки комунального податку за ІІІ та ІV квартали 2009 року, І - ІІІ квартали 2010 року по термінам подання 09.11.2009 року, 09.02.2010 року, 11.05.2010 року, 09.08.2010 року та 09.11.2010 року відповідно, до податкового органу станом на 01.12.2010 року не подані.
На підставі акту перевірки № 11725/15-05/30601271 від 01.12.2010 року Державною податковою інспекцією у м. Полтаві винесено податкове повідомлення-рішення форми "Р" № 0008801505/0 від 21.12.2010 року, яким до відповідача застосовано штрафну санкцію за платежем "комунальний податок" в сумі 850 грн. Дане податкове повідомлення - рішення отримано відповідачем 25.12.2010 року, що підтверджується підписом представника Товариства з обмеженою відповідальністю "Агромонтажбудсервіс" на повідомленні про вручення рекомендованого поштового відправлення, копія якого наявна у матеріалах справи.
П.п. 5.2.1 п. 5.2 ст. 5 Закону № 2181 встановлено, що податкове зобов'язання платника податків, нараховане контролюючим органом відповідно до пунктів 4.2 та 4.3 статті 4 цього Закону, вважається узгодженим у день отримання платником податків податкового повідомлення, за винятком випадків, визначених підпунктом 5.2.2 цього пункту.
П.п. 6.2.4 п. 6.2 ст. 6 Закону № 2181 визначено, що у разі коли податковий орган або пошта не може вручити платнику податків податкове повідомлення або податкові вимоги у зв'язку з незнаходженням посадових осіб, їх відмовою прийняти податкове повідомлення або податкову вимогу, незнаходженням фактичного місця розташування (місцезнаходження) платника податків, податковий орган розміщує податкове повідомлення або податкові вимоги на дошці податкових оголошень, встановленій на вільному для огляду місці біля входу до приміщення податкового органу. При цьому день розміщення такої податкової вимоги вважається днем її вручення.
П.п 5.3.1 п. 5.3 ст. 5 Закону № 2181 передбачено, що у разі визначення податкового зобов'язання контролюючим органом за підставами, зазначеними у підпунктах "а" - "в" підпункту 4.2.2 пункту 4.2 статті 4, платник податків зобов'язаний погасити нараховану суму податкового зобов'язання протягом десяти календарних днів від дня отримання податкового повідомлення, крім випадків коли протягом такого строку такий платник податків розпочинає процедуру апеляційного узгодження.
Як встановлено із пояснень представників сторін в судовому засіданні, вищезазначені податкові повідомлення - рішення Товариством з обмеженою відповідальністю "Агромонтажбудсервіс" не оскаржувалися.
Відповідно до п.п. 5.4.1. п. 5.4. ст. 5 Закону № 2181 узгоджена сума податкового зобов'язання, не сплачена платником податків у строки, визначені цією статтею, визнається сумою податкового боргу платника податків.
Згідно п. 17.3 ст. 17 Закону України № 2181 сплата (стягнення) штрафних санкцій, передбачених цією статтею, прирівнюється до сплати (стягнення) податку та оскарження їх сум.
Таким чином, сума несплаченого відповідачем податку на прибуток та комунального податку є сумою податкового боргу.
Судом встановлено, що 09.03.2011 року Державною податковою інспекцією у м. Полтаві проведено перевірку Товариства з обмеженою відповідальністю "Агромонтажбудсервіс" з питання своєчасності подання податкової звітності, що оформлена актом № 1624/15-01/30601271 від 09.03.2011 року, у якому зафіксовано порушення відповідачем п. 16.4 ст. 16 Закону України "Про оподаткування прибутку підприємств" та п.п. 49.18.2 п. 49.18 ст. 49 Податкового кодексу України. Зокрема, Товариством з обмеженою відповідальністю "Агромонтажбудсервіс" декларацію з податку на прибуток за 2010 рік по терміну подання 09.02.2011 року до податкового органу станом на 09.03.2011 року не подано.
Відповідно до п. 58.1. ст. 58 Податкового кодексу України, у разі, коли сума грошового зобов'язання платника податків, передбаченого податковим або іншим законодавством, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, розраховується контролюючим органом відповідно до статті 54 цього Кодексу (крім декларування товарів, передбаченого для громадян), або у разі коли за результатами перевірки контролюючий орган встановлює факт невідповідності суми бюджетного відшкодування сумі, заявленій у податковій декларації, або зменшує розмір задекларованого від'ємного значення об'єкта оподаткування податком на прибуток або від'ємного значення суми податку на додану вартість, розрахованого платником податків відповідно до розділу V цього Кодексу, такий контролюючий орган надсилає (вручає) платнику податків податкове повідомлення-рішення.
На підставі акту перевірки № 1624/15-01/30601271 від 09.03.2011 року Державною податковою інспекцією у м. Полтаві винесено податкове повідомлення-рішення форми "Р" № 0004951501 від 25.03.2011 року, яким до відповідача застосовано штрафну санкцію за платежем "податок на прибуток приватних підприємств" в сумі 170 грн. Дане податкове повідомлення - рішення отримано відповідачем 28.03.2011 року, що підтверджується підписом представника Товариства з обмеженою відповідальністю "Агромонтажбудсервіс" на повідомленні про вручення рекомендованого поштового відправлення, копія якого наявна у матеріалах справи.
17.06.2011 року Державною податковою інспекцією у м. Полтаві проведено перевірку своєчасності подання Товариством з обмеженою відповідальністю "Агромонтажбудсервіс" податкового розрахунку комунального податку за ІV квартал 2010 року, що відображена у акті № 5212/15-05/30601271 від 17.06.2011 року, у якому зафіксовано порушення відповідачем пп. 4.1.4 п. 4.1 ст. 4 Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами". Зокрема, Товариством з обмеженою відповідальністю "Агромонтажбудсервіс" податковий розрахунок комунального податку за ІV квартал 2010 року по терміну подання 09.02.2011 року до податкового органу станом на 17.06.2011 року не подано.
На підставі акту перевірки № 5212/15-05/30601271 від 17.06.2011 року Державною податковою інспекцією у м. Полтаві винесено податкове повідомлення-рішення форми "Р" № 0003391505 від 21.06.2011 року, яким до відповідача застосовано штрафну санкцію за платежем "комунальний податок" в сумі 1 грн. Дане податкове повідомлення - рішення отримано відповідачем 24.06.2011 року, що підтверджується підписом представника Товариства з обмеженою відповідальністю "Агромонтажбудсервіс" на повідомленні про вручення рекомендованого поштового відправлення, копія якого наявна у матеріалах справи.
28.09.2011 року Державною податковою інспекцією у м. Полтаві проведено камеральну перевірку податкової звітності Товариства з обмеженою відповідальністю "Агромонтажбудсервіс" з податку на прибуток, що оформлена актом № 7061/15-01/30601271 від 28.09.2011 року, у якому зафіксовано порушення відповідачем п.п. 49.18.2 п. 49.18 ст. 49 Податкового кодексу України. Зокрема, Товариством з обмеженою відповідальністю "Агромонтажбудсервіс" декларації з податку на прибуток за І квартал 2011 року та ІІ квартал 2011 рік по термінам подання 10.05.2011 року та 09.08.2011 року відповідно, до податкового органу станом на 28.09.2011 року не подано.
На підставі акту перевірки № 7061/15-01/30601271 від 28.09.2011 року Державною податковою інспекцією у м. Полтаві винесено податкове повідомлення-рішення форми "Р" № 0014601501 від 28.09.2011 року, яким до відповідача застосовано штрафну санкцію за платежем "податок на прибуток приватних підприємств" в сумі 1 грн. Дане податкове повідомлення - рішення отримано відповідачем 05.10.2011 року, що підтверджується підписом представника Товариства з обмеженою відповідальністю "Агромонтажбудсервіс" на повідомленні про вручення рекомендованого поштового відправлення, копія якого наявна у матеріалах справи.
Положеннями п. 58. 3 ст. 58 Податкового кодексу України передбачено, що податкове повідомлення-рішення вважається надісланим (врученим) юридичній особі, якщо його передано посадовій особі такої юридичної особи під розписку або надіслано листом з повідомленням про вручення.
Пунктом 57.3. ст. 57 Податкового кодексу України передбачено, що у разі визначення грошового зобов'язання контролюючим органом за підставами, зазначеними у підпунктах 54.3.1 - 54.3.6 пункту 54.3 статті 54 цього Кодексу, платник податків зобов'язаний сплатити нараховану суму грошового зобов'язання протягом 10 календарних днів, що настають за днем отримання податкового повідомлення-рішення, крім випадків, коли протягом такого строку такий платник податків розпочинає процедуру оскарження рішення контролюючого органу. У разі оскарження рішення контролюючого органу про нараховану суму грошового зобов'язання платник податків зобов'язаний самостійно погасити узгоджену суму, а також пеню та штрафні санкції за їх наявності протягом 10 календарних днів, наступних за днем такого узгодження.
Як встановлено із пояснень представників сторін в судовому засіданні, вищезазначені податкові повідомлення - рішення Товариством з обмеженою відповідальністю "Агромонтажбудсервіс" не оскаржувалися.
Згідно п.п. 4.1.175 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України податковим боргом є сума грошового зобов'язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), самостійно узгодженого платником податків або узгодженого в порядку оскарження, але не сплачена у встановлений цим Кодексом строк, а також пеня, нарахована на суму такого грошового зобов'язання.
Таким чином, сума несплаченого відповідачем податку на прибуток та комунального податку є сумою податкового боргу.
10.09.2009 року ДПІ у м. Полтава винесено першу податкову вимогу за № 1/1278 на суму 170 грн. Дану вимогу отримано відповідачем 15.12.2009 року, що підтверджується підписом представника Товариства з обмеженою відповідальністю "Агромонтажбудсервіс" на повідомленні про вручення рекомендованого поштового відправлення, копія якого наявна у матеріалах справи. 15.01.2010 року ДПІ у м. Полтава винесено другу податкову вимогу за № 2/32 на загальну суму 510 грн. Дану вимогу отримано відповідачем 30.01.2010 року, що підтверджується підписом представника Товариства з обмеженою відповідальністю "Агромонтажбудсервіс" на повідомленні про вручення рекомендованого поштового відправлення, копія якого наявна у матеріалах справи.
Доказів оскарження відповідачем зазначених податкових вимог суду не надано.
Таким чином, за відповідачем рахується заборгованість зі сплати податку на прибуток в сумі 1021 грн. та зі сплати комунального податку в сумі 1191 грн., що підтверджується обліковими картками Товариства з обмеженою відповідальністю "Агромонтажбудсервіс", наявними у матеріалах справи.
Відповідно до п.п. 20.1.28. п. 20.1 ст. 20 Податкового кодексу України органи державної податкової служби мають право застосовувати до платників податків фінансові (штрафні) санкції, стягувати до бюджетів та державних цільових фондів суми грошових зобов'язань та/або податкового боргу у випадках, порядку та розмірі, встановлених цим Кодексом, стягувати суми простроченої заборгованості суб'єкта господарювання перед державою (Автономною Республікою Крим чи територіальною громадою міста) за кредитом (позикою), залученим державою (Автономною Республікою Крим чи територіальною громадою міста) або під державну (місцеву) гарантію, а також за кредитом з бюджету в порядку, визначеному цим Кодексом.
Пунктом 11 статі 10 Закону України "Про державну податкову службу в Україні" встановлено, що державні податкові інспекції в районах, містах без районного поділу районах у містах, міжрайонні та об'єднані державні податкові інспекції подають до судів позови до підприємств, установ, організацій та громадян про стягнення заборгованості перед бюджетом і державними цільовими фондами за рахунок їх майна.
Граничний строк стягнення податкового боргу дотримано.
З огляду на викладене, суд приходить до висновку, що позовні вимоги є обґрунтованими та підлягають задоволенню.
Згідно до частини 4 статті 94 Кодексу адміністративного судочинства України, у справах, в яких позивачем є суб'єкт владних повноважень, а відповідачем - фізична чи юридична особа, судові витрати, здійснені позивачем, з відповідача не стягуються.
На підставі викладеного, керуючись статтями 7, 8, 9, 10, 11, 71, 160-163 Кодексу адміністративного судочинства України,-
П О С Т А Н О В И В:
Адміністративний позов Державної податкової інспекції у м. Полтаві Полтавської області Державної податкової служби до Товариства з обмеженою відповідальністю "Агромонтажбудсервіс" про стягнення податкового боргу задовольнити.
Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю "Агромонтажбудсервіс" (ідентифікаційний код 30601271):
- на р/р № 31115009700002, код бюджетної класифікації платежу 11021000, одержувач УДКСУ у місті Полтаві Полтавської області, ЗКПО 38019510, банк одержувача: ГУДКСУ у Полтавській області, МФО 831019 податковий борг по податку на прибуток в розмірі 1021 грн. (одна тисяча двадцять одна гривня);
- на р/р № 33219828700002, код бюджетної класифікації платежу 16010200, одержувач УДКСУ у місті Полтаві Полтавської області, ЗКПО 38019510, банк одержувача: ГУДКСУ у Полтавській області, МФО 831019 податковий борг по комунальному податку в розмірі 1191 грн. (одна тисяча сто дев'яносто одна гривня).
Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо таку скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Постанова може бути оскаржена до Харківського апеляційного адміністративного суду через Полтавський окружний адміністративний суд шляхом подання апеляційної скарги протягом десяти днів з дня проголошення постанови з одночасним поданням її копії до суду апеляційної інстанції. У разі складення постанови у повному обсязі відповідно до статті 160 Кодексу адміністративного судочинства України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.
Повний текст постанови виготовлено 14 травня 2012 року.
Суддя С.С. Сич
Суд | Полтавський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 08.05.2012 |
Оприлюднено | 22.05.2012 |
Номер документу | 24081757 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Полтавський окружний адміністративний суд
С.С. Сич
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні