Постанова
від 10.05.2012 по справі 2а-1314/12/1370
ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД 79018, м. Львів, вул. Чоловського, 2 П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

10 травня 2012 р. № 2а-1314/12/1370

Зал судових засідань № 7

Львівський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого-судді Карп'як О.О.

при секретарі судового засідання Голуб О.Є.

за участю представників сторін:

від позивача -Навроцький А.І.

від відповідача - Дорош А.Б.

розглянувши у відкритому судовому засіданні у м. Львові адміністративну справу за позовом

ТзОВ "Софегар Україна" до Державна податкова інспекція у Сихівському районі м.Львова про про скасування податкових повідомлень-рішень ,

в с т а н о в и в :

ТзОВ «Софегар Україна» звернулося до Львівського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Державної податкової інспекції у Сихівському районі м. Львова Львівської області ДПС про скасування податкових повідомлень - рішень від 13.07.2011 року № 0001822321 та від 13.07.2011 року № 0001812321 в частині застосування штрафних санкцій.

Позовні вимоги мотивовані тим, що на підставі акту перевірки були прийняті податкові повідомлення -рішення від 13.07.2011 року № 0001822321 про збільшення суми грошового зобов'язання за платежем податок на додану вартість у розмірі 24 516 грн. (за основним платежем на 19 605 грн. і за штрафними (фінансовими) санкціями на 4901 грн.), від 13.07.2011 року № 0001812321 про збільшення суми грошового зобов'язання за платежем податок на прибуток у розмірі 38 445 грн. (за основним платежем на 30 756 грн., і за штрафними (фінансовими) санкціями на 7 689 грн. ТзОВ «Софегар Україна»частково не погоджується з податковими повідомленнями -рішеннями ДПІ у Сихівсьокму районі м. Львова від 13.07.2011 року № 0001812321, № 0001822321 та вважає що вони прийняті з порушенням норм діючого законодавства та підлягають скасуванню, у зв'язку з п. 7 підрозділу 10 розділу ХХ Податкового кодексу України, передбачено, що штрафні санкції за порушення податкового законодавства за період з 1 січня по 30 червня 2011 року застосовуються у розмірі не більше 1 гривні за кожне порушення. Оскільки, порушення щодо заниження податку на прибуток і податку на додану вартість є окремими порушеннями та вчинені вони в період з 01 січня по 30 червня 2011 року, то штрафні санкції по податку на додану вартість у розмірі 4900 грн., та по податку на прибуток у розмірі 7688 грн. відповідачем нараховані неправомірно.

В судовому засіданні представник позивача підтримав позовні вимоги з тих самих міркувань, просить позов задоволити.

Відповідач проти позову заперечив, просить в задоволенні позову відмовити з підстав, викладених у запереченнях на адміністративний позов.

Повний текст постанови виготовлений і підписаний 15.05.2012 року.

Розглянувши подані документи та матеріали, заслухавши пояснення представників сторін, сукупно оцінивши докази, які мають значення для справи, суд встановив наступне.

Державною податковою інспекцією у Сихівскому районі м. Львова (далі - відповідач) проведено виїзну планову перевірку ТзОВ «Софегар Україна» (далі - позивач) з питань дотримання вимог податкового законодавства за період з 01.04.2010 р. по 31.03.2011 року валютного та іншого законодавства за період з 01.04.2010 р. по 31.03.2011 р., за наслідками перевірки складено акт від 08.07.2011 року № 2749/23-209/36248695 (далі -акт перевірки).

На підставі акта перевірки податковим органом винесено податкові повідомлення -рішення від 13.07.2011 року № 0001822321, яким визначено позивачу занижено суму грошового зобов'язання з податку на додану вартість у розмірі 24 516 грн. (за основним платежем у розмірі 19 605, за штрафними (фінансовими) санкціями у розмірі 4901 грн.), та від 13.07.2011 року № 0001812321 яким позивачу занижено суму грошового зобов'язання з податку на прибуток у розмірі 38 445 грн. (за основним платежем у розмірі 30756, за штрафними (фінансовими) санкціями у розмірі 7689 грн.).

Перевіркою встановлені такі порушення: п.п. 5.2.1 п. 5.2, п. 5.9 ст. 5 Закону України «Про оподаткування прибутку підприємства»від 28.12.94 р. за № 334/94-ВР, в редакції Закону України № 283/97-ВР від 22.05.97 р. із змінами та доповненнями, що привело до заниження податку на прибуток на загальну суму 30756, грн.., а саме в І кв. 2011 р. на суму 30756, 0 грн., п. 198.3 ст. 198 Податкового кодексу України від 02.12.2010 року за № 2755- VI, що привело до заниження податку на додану вартість за лютий 2011 року на суму 19605, 0 грн.

Позивач частково не погоджується з податковими повідомленнями -рішеннями ДПІ у Сихівському районі м. Львова від 13.07.2011 року № 0001812321, № 0001822321 а саме в частині застосування до нього штрафних (фінансових) санкцій по податку на додану вартість у розмірі 4900 грн., та по податку на прибуток у розмірі 7688 грн.

Згідно з п. 113.3 Податкового кодексу України штрафні (фінансові) санкції (штрафи) за порушення норм законів з питань оподаткування або іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на органи державної податкової служби, застосовуються у порядку та у розмірах, встановлених цим Кодексом та іншими законами України.

Відповідно до пункт 7 підрозділу 10 розділу XX Податкового кодексу України штрафні санкції за порушення податкового законодавства за період з 1 січня по 30 червня 2011 року застосовуються у розмірі не більше 1 гривні за кожне порушення. Однак, всупереч вказаних положень, відповідачем винесено податкові повідомлення -рішення від 13.07.2011 року № 0001812321 та № 0001822321, відповідно до яких до позивача застосовано штрафні (фінансові) санкції по податку на додану вартість у розмірі 4900 грн., та по податку на прибуток у розмірі 7688 грн. за порушення податкового законодавства у 1 кв.2011 року та лютому 2011 року.

Відповідно до ст. 21 Податкового кодексу України, посадові особи контролюючих органів зобов'язані дотримуватися Конституції України та діяти виключно у відповідності з Податковим кодексом та іншими законами України, іншими нормативними актами.

Стаття 19 Конституції України встановлює, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Враховуючи вищенаведене суд дійшов до висновку, що позов підлягає задоволенню в межах позовних вимог.

Оскільки позовні вимоги задоволені в повному обсязі, відповідно до ст. 94 КАС України на користь позивача слід стягнути з Державного Бюджету України 125 грн. 88 коп. судового збору.

Керуючись ст. ст. 7-14, 71, 86, 94 158, 160-163, 167 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -

п о с т а н о в и в :

1. Адміністративний позов задоволити повністю.

2. Визнати противним та скасувати податкове повідомлення -рішення від 13.07.2011 року № 0001822321 в частині нарахування штрафних санкцій у розмірі 4900 грн.

3. Визнати противним та скасувати податкове повідомлення -рішення від 13.07.2011 року № 0001812321 в частині нарахування штрафних санкцій у розмірі 7688 грн.

4. Стягнути з Державного бюджету України на користь ТзОВ «Софегар Україна»125 грн. 88 коп. судового збору.

Постанова може бути оскаржена в порядку та строки, передбачені статтею 186 Кодексу адміністративного судочинства України:

Апеляційна скарга подається до Львівського апеляційного адміністративного суду через Львівський окружний адміністративний суд протягом десяти днів з дня проголошення судового рішення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 цього Кодексу, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.

Постанова набирає законної сили в порядку та строки, передбачені статтею 254 Кодексу адміністративного судочинства України.

Суддя Карп'як Оксана Орестівна

СудЛьвівський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення10.05.2012
Оприлюднено23.05.2012
Номер документу24124881
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-1314/12/1370

Ухвала від 26.02.2014

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Мікула О.І.

Постанова від 10.05.2012

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Карп'як Оксана Орестівна

Ухвала від 16.02.2012

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Карп'як Оксана Орестівна

Ухвала від 16.02.2012

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Карп'як Оксана Орестівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні