ЛЬВІВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
15 травня 2012 р. Справа № 10302/11
Колегія суддів Львівського апеляційного адміністративного суду в складі:
головуючого судді: Улицького В.З.
суддів: Гулида Р.М., Каралюса В.М.
при секретарі судового засідання: Міхно І.В.
розглянувши у відкритому судовому засіданні м. Львові апеляційні скарги ТзОВ «Феміда-Інтер» та Луцької ОДПІ на постанову Волинського окружного адміністративного суду від 11.02.2011 року у справі за позовом ТзОВ «Феміда-Інтер» до Луцької ОДПІ про скасування податкового повідомлення-рішення,-
встановила:
У грудні 2010 ТзОВ «Феміда-Інтер» звернулося з позовом до Луцької ОДПІ про скасування податкового повідомлення-рішення.
Позивач зазначав, що відповідачем у період з 01.10.2010 року по 21.10.2010 року проведено позапланову виїзну перевірку ТзОВ «Феміда-Інтер» з питань достовірності нарахування суми бюджетного відшкодування податку на додану вартість у зменшення податкових зобов'язань з ПДВ наступних податкових періодів за липень 2010 року, яка виникла за рахунок від'ємного значення з ПДВ, що декларувалося у період з 01.07.2010 року по 31.07.2010 року за результатами якої складено акт №7663/23-3/20136463 від 03.11.2010 року.
На підставі даного акту відповідачем прийнято податкове повідомлення-рішення №0001032302/0 від 12.11.2010 року яким позивачу визначено суму бюджетного відшкодування з податку на додану вартість в сумі 40 748,00 грн. у зв'язку із порушенням підпункту «а» 7.7.2 п. 7.7 ст. 7 Закону України «Про податок на додану вартість».
Вважаючи прийняте відповідачем податкове повідомлення-рішення незаконним, позивач звернувся до суду.
Постановою Волинського окружного адміністративного суду від 11.02.2011 року позов задоволено частково. Визнано протиправним і скасовано податкове повідомлення-рішення Луцької ОДПІ від 12.11.2010 року №0001032302/0 в частині зменшення ТзОВ «Феміда-Інтер» суми бюджетного відшкодування за липень 2010 року в розмірі 37 334,11 грн. В задоволенні решти позовних вимог відмовлено.
Постанову суду оскаржили ТзОВ «Феміда-Інтер» та Луцька ОДПІ. Вважають, що оскаржувана постанова прийнята з помилковим застосуванням норм матеріального та процесуального права та підлягає скасуванню з підстав викладених у апеляційних скаргах. Позивач просить скасувати оскаржувану постанову та прийняти нову, якою позов задоволити у повному обсязі. Відповідач просить у задоволенні позову відмовити повністю.
Заслухавши доповідача, перевіривши матеріали справи, колегія суддів приходить до переконання, що апеляційні скарги апелянтів задоволенню не підлягає з наступних підстав.
Судом встановлено, що з 01.10.2010р. по 21.10.2010р. працівниками відповідача було проведено позапланову виїзну документальну перевірку ТзОВ фірми «Феміда-Інтер» з питань достовірності нарахування суми бюджетного відшкодування податку на додану вартість у зменшення податкових зобов'язань з ПДВ наступних податкових періодів за липень 2010 року, яка виникла за рахунок від'ємного значення з ПДВ, що декларувалось в період з 01.07.2010р. по 31.07.2010р., за результатами якої склдаено акт від 03.11.2010р. №7663/23-3/20136463.
На підставі даного акту відповідачем прийнято податкове повідомлення-рішення №0001032302/0 від 12.11.2010 року яким позивачу визначено суму бюджетного відшкодування з податку на додану вартість в сумі 40 748,00 грн.
Як встановлено судом, позивачем віднесено до податкового кредиту за червень 2010 року суми ПДВ, що сплачувались при придбанні: 1) трактора «Беларус-920» у ТзОВ «Техноторг-Дон» згідно накладної №007575 від 31.05.2010р. на суму 224000грн., в тому числі ПДВ 37333грн. 33коп.; 2) підрядних земляних робіт для будівництва шести тренувальних футбольних полів в с. Дачне Ківерцівського р-ну Волинської області у ВАТ «Луківська ПМК-198», на підставі договору підряду №5 від 10.03.2010р. та згідно податкової накладної №90 від 29.06.2010р. на суму 143000грн., в т.ч. ПДВ 23833грн.40коп.
Представником позивача в судове засідання надано копії наступних документів: договір купівлі-продажу від 26.05.2010р., укладений позивачем з ТзОВ «Техноторг-Дон» на придбання трьох тракторів «Беларус-920» та додаток до нього специфікацію до договору купівлі-продажу, договір на проведення гарантійного обслуговування техніки виробництва РУП «Мінський тракторний завод» від 26.05.2010р., копії свідоцтв про реєстрацію тракторів колісних марки «Беларус-920» на юридичну особу - ТзОВ фірма «Феміда-ІнтерФеміда-Інтер», розрахунок суми податку з власників транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів на 2010 рік за придбані транспортні засоби 3 трактори МТЗ-920, довідку головного управління статистики у Волинській області серії АА №035604/2170 від 28.09.2010р.
Як вбачається з вищевказаної довідки про включення позивача до ЄДРПОУ серед видів діяльності ТзОВ фірма «Феміда-Інтер» за КВЕД вказано й будівництво будівель, тобто придбані трактори марки «Беларус-920» як матеріальний актив, зареєстровані на юридичну особу і використовуються в її господарській діяльності, що підтверджується наданими доказами, а тому включення позивачем до податкового кредиту за червень 2010 року сум ПДВ, сплачених при придбанні трактора «Беларус-920» в розмірі 37333грн. 33коп є правомірним.
Щодо висновку податкового органу про неправомірність віднесення позивачем до складу податкового кредиту сум ПДВ, в розмірі 23833грн.40коп., сплачених при придбанні підрядних земляних робіт для будівництва шести тренувальних футбольних полів в с.Дачне Ківерцівського р-ну Волинської області у ВАТ «Луківська ПМК-198» то такі є правомірними, оскільки жодні з наданих позивачем як при перевірці, так і в судові засідання документи не свідчать про призначення для використання в господарській діяльності зазначених футбольних полів, там більше, що з переліку видів діяльності за КВЕД у довідці головного управління статистики у Волинській області серії АА №035604/2170 від 28.09.2010р. вбачається, що позивач будь-якою діяльністю, що потребували б наявності тренувальних футбольних полів, не займається.
Згідно з абз. «а» пп.7.7.2 п.7.7. ст.7 Закону України №168/97-ВР якщо у наступному податковому періоді сума, розрахована згідно з підпунктом 7.7.1 цього пункту, має від'ємне значення, то бюджетному відшкодуванню підлягає частина такого від'ємного значення, яка дорівнює сумі податку, фактично сплаченій отримувачем товарів (послуг) у попередніх податкових періодах постачальникам таких товарів (послуг);
Як вбачається з поданої позивачем 20.07.2010р. до Луцької ОДПІ податкової декларації з податку на додану вартість за червень 2010 року у рядку 18.2 від'ємне значення різниці між сумою податкового зобов'язання та сумою податкового кредиту з ПДВ поточного звітного податкового періоду) ТзОВ фірма «Феміда-Інтер» вказала суму 175532грн.
Враховуючи правомірність зняття Луцькою ОДПІ з податкового кредиту за червень 2010 року сум ПДВ по придбанню будівництва шести тренувальних футбольних полів в розмірі 23833грн.40коп., від'ємне значення буде складати 151698грн.60коп. (175532грн. 23833грн.40коп.).
Як встановлено податковим органом під час проведення перевірки при аналізі оборотно-сальдової відомості та підтверджено наданими Луцькою ОДПІ документами по пяти контрагентах (Український автомобільний холдинг, ПП «Чабан», Український НДІ Ресурс, МП «Полумя», ТзОВ «Леся») відсутні докази щодо поставки товарів на суму ПДВ 9366грн.49коп.
За таких обставин сума, що підлягала бюджетному відшкодуванню за липень 2010 року повинна бути визначена шляхом віднімання від від'ємного значення різниці між сумою податкового зобов'язання та сумою податкового кредиту з ПДВ за червень 2010 року сум ПДВ, по яких не підтверджена поставка товару: 151698грн.60коп. - 9366грн.49коп., і остання становить 142332грн.11коп.
В податковій декларації з ПДВ за липень 2010 року, поданій позивачем до Луцької ОДПІ 21.08.2010р., в рядку 25 сума, що підлягає бюджетному відшкодуванню, вказано 145746грн.
Таким чином суд першої інстанції прийшов до вірного висновку, що позовні вимоги ТзОВ фірми «Феміда-Інтер» підлягають до задоволення в частині визнання неправомірним та скасування податкового повідомлення-рішення Луцької ОДПІ від 12.11.2010р. №0001032302/0 щодо зменшення товариству з обмеженою відповідальністю фірмі «Феміда-Інтер» суми бюджетного відшкодування за липень 2010 року в розмірі 37334грн.11коп. (40748грн. - 3413грн.89коп.).
З огляду на викладене, судова колегія приходить до переконання, що доводи апеляційних скарг являються безпідставними і необґрунтованими та не спростовують висновків суду першої інстанції.
Керуючись ст. ст. 160 ч. 3, 195, 196, 198, 200, 205, 206, 254 КАС України, колегія суддів -
ухвалила:
Апеляційні скарги ТзОВ «Феміда-Інтер» та Луцької ОДПІ залишити без задоволення, а постанову Волинського окружного адміністративного суду від 11.02.2011 року у справі №2а-3311/10/0370 - без змін.
На ухвалу протягом двадцяти днів з моменту набрання нею законної сили може бути подана касаційна скарга безпосередньо до суду касаційної інстанції.
Головуючий: В. Улицький
Судді: Р. Гулид
В. Каралюс
Суд | Львівський апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 15.05.2012 |
Оприлюднено | 25.05.2012 |
Номер документу | 24196554 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Львівський апеляційний адміністративний суд
Улицький В.З.
Адміністративне
Волинський окружний адміністративний суд
Дмитрук Валентин Васильович
Адміністративне
Волинський окружний адміністративний суд
Дмитрук Валентин Васильович
Адміністративне
Волинський окружний адміністративний суд
Дмитрук Валентин Васильович
Адміністративне
Волинський окружний адміністративний суд
Дмитрук Валентин Васильович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні