ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
м.Вінниця
16 травня 2012 р. Справа № 2а/0270/1432/12
Вінницький окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді: Дмитришеної Руслани Миколаївни,
за участю:
секретаря судового засідання: Дмитрука Михайла Володимировича
представника позивача: Кухаря П.В.
представника відповідача: Гнатюка М.А.
розглянувши у відкритому судовому засіданні матеріали справи
за позовом: Калинівської районної дитячо-юнацької спортивної школи "Авангард"
до: виконавчої дирекції Вінницького обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності
про: скасування рішення
ВСТАНОВИВ:
Калинівською районною дитячою-юнацькою спортивною школою "Авангард" (ДЮСШ) заявлено позов до виконавчої дирекції Вінницького обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності (далі - Фонд) про скасування рішення.
Позов мотивовано тим, що на підставі плану-графіку проведення перевірок страхувальників, затвердженого наказом від 28.12.2011 року №168-ОД виконавчої дирекції Вінницького обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, у період з 06 по 10 лютого 2012 року, працівниками контрольно-ревізійного відділу Вінницького обласного відділення Фонду проведено перевірку цільового використання коштів в Калинівській районній дитячо-юнацькій спортивній школі "Авангард" за період з 01.10.2011 року по 31.12.2011 року.
Результати перевірки оформлено актом від 10 лютого 2012 року, у висновках якого зазначено, що не приймаються до заліку витрати по статті «Проведення навчально-тренувальних зборів і змагань в межах України» в сумі 2591,00 грн.
За результатами перевірки виконавчою дирекцією Вінницького обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності винесено оскаржуване рішення №15 від 13 лютого 2012 року.
Згідно рішення зазначено, що в ході перевірки виявлено порушення п.1.2. ч.1 Порядку №16, а саме безпідставне використання страхових коштів по статті «Проведення навчально-тренувальних зборів і змагань в межах України» на суму 2591,00 грн., що підлягають поверненню Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності. Крім того, відповідачем застосовано до позивача фінансові санкції у розмірі 50% неправомірно використаної суми, а саме 1295,50 грн. Таким чином, загальна сума коштів, за оскаржуваним рішенням становить 3886,50 грн.
Не погоджуючись з прийнятим за результатами перевірки рішенням, позивач звернувся до Фонду зі скаргою від 01.03.2012 року №19, та за результатами розгляду якої Фондом прийнято рішення №05-458 від 19.03.2012 року про відмову у задоволенні скарги.
За змістом абз. 2 ч. 3 ст. 22 Закону України "Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням", у разі, якщо орган Фонду надсилає рішення про повну або часткову відмову у задоволенні скарги, страхувальники та інші отримувачі страхових коштів протягом десяти календарних днів з дня отримання відповіді мають право звернутися з повторною скаргою до органів Фонду вищого рівня або до суду.
Оскільки позивач вважає рішення Фонду №15 від 13 лютого 2012 року протиправним та таким, що підлягає скасуванню, був змушений з позовом звернутись до суду.
Також у позовній заяві позивач наголосив, що відповідно до попереднього рішення Фонду від 09.11.2011 року №10, а також і попередній судовий процес по адміністративній справі 2а/0270/5534/11, де розглядалась ситуація, що виникла протягом перших трьох кварталів 2011 року, і яка напряму пов'язана з 4 кварталом 2011 року, логічно зробити висновок, що Фонд керується квартальним кошторисом на 4 квартал 2011 року.
В свою чергу в оскаржуваному рішенні мова йде про використання коштів неправомірно (не за цільовим призначенням).
В контексті наведеного позивач зазначає, що постановою правління Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності від 22.12.2010 року №30 затверджено Порядок проведення перевірок отримувачів коштів Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності цільового призначення, оформлення, реалізації та оскарження їх результатів (далі - Порядок №30).
У Розділі II Порядку №30 наведено значення терміну «неправомірне (нецільове) використання коштів Фонду», яким є витрачання страхових коштів їх отримувачами з порушенням встановленого законодавством порядку та/або на цілі, що не відповідають цільовому призначенню, визначеному нормативно-правовими актами.
Так, п. 1.1 Порядку №16 визначено, що фінансування ДЮСШ за рахунок коштів Фонду здійснюється відповідно до Закону України «Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням», зокрема ч. 1 ст. 25 даного Закону зазначає, що основним фінансовим документом, який визначає доходи та витрати страхових коштів на матеріальне забезпечення застрахованих осіб і надання їм соціальних послуг є бюджет Фонду.
В свою чергу, відповідно до п. 1.2 Порядку №16, часткове фінансування ДЮСШ за рахунок коштів Фонду здійснюється в межах асигнувань, передбачених бюджетом фонду за статтею «Оздоровчі заходи» та кошторисами програм відділень щодо відновлення здоров'я застрахованих осіб і членів їх сімей із зазначеною метою.
Пунктом 2.2 цього ж Порядку визначено, що правління Фонду відповідно до асигнувань, передбачених бюджетом Фонду за статтею «Оздоровчі заходи», в межах своїх фінансових можливостей та на підставі наданих центральними радами ФСТ проектів зведеного кошторису та кошторисів в розрізі регіональних організацій по кожній ДЮСШ визначає обсяги часткового фінансування ДЮСШ за рахунок коштів Фонду в наступному році з урахуванням усіх джерел їх фінансування.
Водночас, п. 2.1 Порядку №16 встановлює, що проект кошторису по ФСТ (зведений) та кошториси в розрізі регіональних організацій по кожній ДЮСШ подається центральною радою ФСТ до Виконавчої дирекції Фонду за формою, наведеною у додатку 1 цього Порядку. Так, із цього додатку вбачається, що кошторис за коштами Фонду затверджується на рік. Жодних інших форм кошторису законодавством не визначено.
Позивач звертає увагу, що фінансування позивача здійснювалось за Кошторисом на 2011 рік. Водночас поквартальні кошториси (форма яких відповідає Додатку 1 до Порядку №16, за тієї відмінності, що в назві дописано номер відповідного кварталу) не мають під собою жодного правого підґрунтя і носять характер внутрішніх розрахунків під час планування роботи позивача.
На думку позивача, перевитратою можна вважати лише виключно використання коштів поза межами призначень річного кошторису. Використання коштів у обсязі більшому ніж визначено по відповідній статті поквартального кошторису не може бути перевитратою через те, що законодавством вони не передбачені як такі.
Так, витрати на оплату праці та витрати на проведення навчально-тренувальних зборів і змагань у 2011 році здійснені в межах річного кошторису.
Позивач наголошує, що у рішенні відповідача про розгляд скарги поданої позивачем на оскаржуване в рамках цього позову рішення, Фонд, обґрунтовуючи правомірність його, посилається на ст.5 Закону №2240, а саме на принципі цільового використання коштів, але всупереч ст.48 цього ж Закону і вимогам Порядку №16 свої висновки про цільове використання коштів школою робить керуючись даними квартального кошторису на 4 квартал 2011 року.
Наведене вище обґрунтування вказує на відсутність правових підстав застосування до позивача санкцій за неправомірне (нецільове) використання коштів Фонду.
Ухвалою суду від 11.04.2012 року відкрито провадження у даній адміністративній справі.
Представник позивача в судовому засіданні просив задоволити позовні вимоги, виходячи з підстав та доказів, що містяться в матеріалах справи.
Представник відповідача заперечував щодо задоволення позову з підстав, що викладені в письмових запереченнях, які подані до суду через канцелярію 26.04.2012 року, вважає їх необґрунтованими та безпідставними виходячи з наступного.
В результаті перевірки було встановлено порушення порядку використання страхових коштів, а саме перевитрата коштів по статті «Проведення навчально-тренувальних зборів і змагань в межах України відповідно до кошторисів» у четвертому кварталі 2011 року на суму 2591,00 грн., які не передбачені кошторисом. Це є порушенням ст. 48 Закону України «Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням» від 18.01.2001 року №2240-III та п. 1.2 ч. 1 Порядку часткового фінансування дитячо-юнацьких спортивних шкіл за рахунок коштів Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності від 26.05.2010 року №16.
На підставі вказаного акту перевірки та відповідно до статті 30 Закону №2240, Фондом винесено рішення №15 від 13.02.2012 року про повернення коштів Фонду, використаних неправомірно, та застосовано фінансові санкцій у розмірі 1295,50 грн.
Так, перевіркою встановлено перевитрати коштів по статті «Проведення навчально-тренувальних зборів і змагань у межах України відповідно до кошторисів» за 4 квартал 2011 року на 2591,00 грн., оскільки коштів на проведення навчально-тренувальних зборів і змагань у межах України у 4 кварталі не передбачено. Однак, були використані на дану статтю витрат, що становить 2591,00 грн.
Заслухавши пояснення сторін, розглянувши подані документи і матеріали, з'ясувавши обставини, на яких ґрунтується позов, оцінивши належність, допустимість і достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв'язок доказів у їх сукупності, суд приходить до висновку про задоволення позовних вимог у повному обсязі з наступних підстав.
Відповідно до ч.2 ст. 10 Закону України "Про фізичну культуру і спорт" №3808-12, дитячо-юнацькі спортивні школи створюються та діють відповідно до положення про дитячо-юнацьку спортивну школу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 05.11.2008 року № 993.
Пунктом 7 вказаного Положення визначено, що спортивна школа є юридичною особою і діє на підставі статуту, що розробляється на основі цього Положення та затверджується засновником (власником).
Так, п.1.1 Загальних положень Статуту вказує, що Калинівська районна дитячо-юнацька спортивна школа "Авангард" - це позашкільний навчальний заклад спортивного профілю, який забезпечує розвиток здібностей вихованців в обраному виді спорту, що в установленому порядку визнаний в Україні, створює необхідні умови для гармонійного виховання, фізичного розвитку, повноцінного оздоровлення, змістовного відпочинку і дозвілля дітей та молоді, самореалізації, набуття навичок здорового способу життя, підготовки спортивного резерву для збірних команд України.
Передмовою Статуту закріплено, що Калинівська РДЮСШ "Авангард" є правонаступником Калинівської районної міжгосподарської дитячо-юнацької спортивної школи "Авангард" кооперативно-профспілкового фізкультурно-спортивного товариства "Колос" агропромислового комплексу України.
Статут зареєстрований Калинівською міською радою за №702 від 26.11.2003 року та затверджений рішенням 24 сесії районної ради 5 скликання від 30.06.2010 року №304.
У відповідності до свідоцтва, Калинівська РДЮСШ "Авангард" зареєстрована як юридична особа 02. 03. 1995 року за ідентифікаційним кодом 21722453.
За п. п.1.3 та 1.4 Статуту, Калинівська РДЮСШ створена за рішенням і утримується за кошти засновника - Калинівської районної ради, проте в силу змісту п.55 Положення " Про дитячо-юнацьку спортивну школу" №993 та ч.5 ст.10 Закону України "Про фізичну культуру і спорт", фінансування дитячо-юнацьких спортивних шкіл також здійснюється і за рахунок Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності.
Згідно п.1.2 ч.1 Порядку часткового фінансування дитячо-юнацьких спортивних шкіл за рахунок коштів Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, затвердженого постановою правління ФСС з ТВП від 26.05.2010 року №16, часткове фінансування здійснюється в межах асигнувань, передбачених бюджетом Фонду за статтею "Оздоровчі заходи" та кошторисами програм відділень Фонду щодо відновлення здоров'я застрахованих осіб і членів їх сімей із зазначеною метою.
Щодо визначення правомірності проведення перевірки позивача, судом встановлено наступне.
Спеціальний актом законодавства - "Порядком проведення перевірок отримувачів коштів Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності цільового призначення, оформлення, реалізації та оскарження їх результатів", затвердженого постановою правління Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності від 22.12.2010 року №30 (надалі - Порядок №30) - визначено процедуру та механізм проведення перевірок дитячо-юнацьких спортивних шкіл.
Згідно п. 1.2 Порядку №30, перевірки здійснюються з метою забезпечення дотримання отримувачами страхових коштів вимог чинного законодавства з питань загальнообов'язкового державного соціального страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням, ефективного контролю за використанням страхових коштів, своєчасного і повного повернення до Фонду страхових коштів, витрачених з порушеннями або не за цільовим призначенням.
Органи Фонду здійснюють планові та позапланові перевірки.
У даному випадку, здійснено планову перевірку, так як згідно п.3.2 Порядку №30, такі перевірки отримувачів страхових коштів проводяться за підсумками звітного періоду, у якому здійснювалося фінансування отримувачів страхових коштів, згідно з планом, який затверджується керівником органу Фонду. Перевірці підлягають документи за звітні періоди поточного та попереднього років, за які не здійснювалася перевірка.
Зміст п.3.6 вказаного Порядку передбачає, що на проведення кожної перевірки посадовій особі органу Фонду видається направлення на право її проведення, копія якого надається отримувачу страхових коштів з відміткою про отримання на примірнику, що залишається в органі Фонду і долучається до матеріалів перевірки.
Так, матеріали справи свідчать, що перевірка Калинівської ДЮСШ "Авангард" проведена на підставі направлення, виданого виконавчою дирекцією Вінницького обласного відділення Фонду № 44 від 16.01.2012 року.
Відповідно до п.5.1 Порядку, результати перевірки оформляються актом, який підписується посадовою особою органу Фонду, керівником і головним бухгалтером об'єкта контролю. В акті перевірки зазначаються: дата складання акта (останній день перевірки), тип перевірки (планова або позапланова), найменування органу Фонду, а також посада, прізвище, ім'я, по батькові посадової особи органу Фонду, яка здійснила перевірку, повне найменування отримувача страхових коштів, період, за який проведено перевірку, інформація про повідомлення отримувача страхових коштів про проведення перевірки, предмет (питання) перевірки, стан виконання вимог законодавства отримувачем страхових коштів, а в разі невиконання - детальний опис виявленого порушення з посиланням на відповідну норму законодавства.
Положення п. 5.2 визначає, що у разі виявлення фактів порушень нормативно-правових актів посадові особи отримувача страхових коштів надають письмові пояснення. При відмові посадових осіб отримувача страхових коштів у наданні письмових пояснень посадові особи органу Фонду фіксують цей факт в акті перевірки. За необхідності підтвердження фактів порушень, виявлених під час перевірки, на вимогу посадової особи Фонду, отримувачем страхових коштів надаються завірені ксерокопії документів.
В розділі акту перевірки "Використання коштів Фонду" зазначено, що згідно кошторису на статтю "Оплата праці працівників ДЮСШ" на 4 квартал 2011 року передбачено кошти розміром 15300 грн., із них фактично використано за 9 міс. 2011 року - 13892,28 грн., різниця склала 1407,72 грн.
Відповідно до п. 5.6 Порядку № 30, за матеріалами акта перевірки, якою встановлено неправомірне (нецільове) використання страхових коштів та/або неповне, несвоєчасне повернення страхових коштів до бюджету Фонду, керівником органу Фонду або його заступником з урахуванням заперечень (за їх наявності) протягом п'яти робочих днів з дня підписання акта перевірки приймається рішення про повернення коштів Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, використаних неправомірно (не за цільовим призначенням), та застосування фінансових санкцій, що і було зроблено у даному випадку.
Таким чином, суд на підставі вищезазначених положень законодавства, встановив право відповідача на проведення перевірки щодо наданих коштів Фонду стосовно використання їх за цільовим призначенням та винесення рішення, а також те, що процедура перевірки дотримана.
Щодо порушень, визначених Фондом в ході перевірки, судом встановлено наступне.
У відповідності до ст. 48 Закону України "Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням", часткове фінансування санаторіїв-профілакторіїв підприємств, установ, навчальних закладів та організацій, утримання дитячо-юнацьких спортивних шкіл, дитячих оздоровчих таборів і позашкільного обслуговування, у тому числі придбання дитячих новорічних подарунків в порядку, визначеному правлінням Фонду, здійснюється за рахунок коштів загальнообов'язкового державного соціального страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням, у межах асигнувань, що визначаються щорічно при затвердженні бюджету Фонду на наступний фінансовий рік.
Виходячи зі змісту п.2.1 Порядку часткового фінансування дитячо-юнацьких спортивних шкіл за рахунок коштів Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, затвердженого постановою правління Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності №16 від 26.05.2010 року, центральна рада ФСТ подає до виконавчої дирекції Фонду проект кошторису по ФСТ (зведений) та кошториси в розрізі регіональних організацій по кожній ДЮСШ до початку наступного фінансового року (не пізніше 1 листопада поточного року).
Наступний пункт вказаного Порядку визначає, що правління Фонду відповідно до асигнувань, передбачених бюджетом Фонду за статтею "Оздоровчі заходи", у межах своїх фінансових можливостей та на підставі наданих центральними радами ФСТ проектів зведеного кошторису та кошторисів в розрізі регіональних організацій по кожній ДЮСШ визначає обсяги часткового фінансування ДЮСШ за рахунок коштів Фонду в наступному році з урахуванням усіх джерел їх фінансування. Правління відділення Фонду відповідно до кошторису програми відділення Фонду щодо відновлення здоров'я застрахованих осіб і членів їх сімей у межах своїх фінансових можливостей та на підставі наданих проектів кошторисів визначає перелік ДЮСШ та обсяги їх часткового фінансування за рахунок коштів Фонду в наступному році з урахуванням усіх джерел фінансування ДЮСШ.
Після затвердження правлінням Фонду та правлінням його відділення обсягів часткового фінансування ДЮСШ кошториси для погодження подаються: центральною радою ФСТ до виконавчої дирекції Фонду (зведений кошторис по ФСТ та кошториси в розрізі регіональних організацій по кожній ДЮСШ); ДЮСШ, що не підпорядковані регіональним організаціям ФСТ, до виконавчої дирекції відділення Фонду, що передбачено п. 2.3 Порядку.
Відповідно до п. 2.1 Порядку №16, до початку наступного фінансового року (не пізніше 1 листопада поточного року) центральна рада ФСТ подає до виконавчої дирекції Фонду проект кошторису по ФСТ (зведений) та кошториси в розрізі регіональних організацій по кожній ДЮСШ за формою, наведеною у додатку 1 цього Порядку. З огляду на додаток видно, що кошторис затверджується на рік, інших періодів не передбачено. Отже, висновок про перевитрату коштів можна робити виключно при умові виходу за межі річного кошторису, а не поквартального.
В ході судового розгляду встановлено, що по статті "Оплата праці працівників ДЮСШ" фінансування Фондом відбулось останнього дня третього кварталу року, яка склала 2591 грн.
Відповідач у своїх письмових запереченнях проти позову посилається на положення п. 3.3 розділу ІІІ Порядку №16, згідно якого передбачено подання до органів Фонду до 20 числа місяця наступного за звітним кварталом звітів про використання коштів Фонду дитячо-юнацькими спортивними школами, в чому вбачає обов'язок позивача подавати щоквартальний звіт до Фонду соціального страхування.
Так, виходячи зі змісту п.3.3 Порядку №16, до 20 числа місяця, наступного за звітним кварталом, центральна рада ФСТ надає виконавчій дирекції Фонду зведений звіт про використання коштів Фонду по ФСТ, його регіональних організаціях за формою, наведеною у додатку 2 цього Порядку, та звіти по кожній підпорядкованій ДЮСШ за формою, наведеною у додатку 3 цього Порядку.
Відповідачем трактується дана норма як така, що автоматично передбачає виконання щоквартального кошторису. Такий висновок є юридично необґрунтованим, оскільки із самих форм звітів (зокрема, з назви) вбачається лише поквартальне звітування, що не передбачає виконання щоквартальних кошторисів.
Судом звертається увага і на те, що вказаним пунктом встановлено обов'язок щодо подачі звіту не ДЮСШ, а центральною радою ФСТ, що спростовує правову позицію відповідача.
Разом з тим, з акту перевірки від 10.02.2012 року вбачається, що порушення полягає в нецільовому використанні коштів.
З даного приводу слід зауважити, що відповідно до ст. 119 Бюджетного кодексу України, нецільовим використанням бюджетних коштів є їх витрачання на цілі, що не відповідають: бюджетним призначенням, встановленим законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет); напрямам використання бюджетних коштів, визначених у паспорті бюджетної програми (у разі застосування програмно-цільового методу у бюджетному процесі) або в порядку використання бюджетних коштів; бюджетним асигнуванням (розпису бюджету, кошторису, плану використання бюджетних коштів).
Розділ ІІ "Порядку проведення перевірок отримувачів коштів Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності цільового призначення, оформлення, реалізації та оскарження їх результатів", визначає, що неправомірне (нецільове) використання коштів Фонду - це витрачання страхових коштів їх отримувачами з порушенням встановленого законодавством порядку та/або на цілі, що не відповідають цільовому призначенню, визначеному нормативно-правовими актами.
Крім того, судом встановлено, що за наслідками використання коштів за рік, враховуючи кошторис, нецільового використання коштів не допущено.
Очевидним є те, що у даному випадку не було правової та фактичної підстави для винесення оскаржуваного рішення.
Таким чином, здійснивши системний аналіз вищезазначених норм, суд приходить до висновку, що вимоги позивача щодо скасування рішення №15 від 13.02.2012 року виконавчої дирекції Вінницького обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності є законними та обґрунтованими, та такими, що знайшли своє підтвердження в ході судового розгляду справи.
Відповідно до ст. 71 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення.
Згідно ст. 86 КАС України, суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні.
Судом встановлено належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв'язок доказів у їх сукупності, що дало можливість прийняти рішення.
Особливістю адміністративного судочинства є те, що в справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень, тягар доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову. Відповідач, у даному випадку, не довів правомірності своїх дій, не подав суду докази, які свідчили б про законність винесеного рішення.
В силу ч. 1 ст. 9 КАС України, суд при вирішенні справи керується принципом законності, відповідно до якого органи державної влади, органи місцевого самоврядування, їхні посадові і службові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень, та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Враховуючи обставини справи, суд дійшов висновку, що позовні вимоги Калинівської РДЮСШ "Авангард" підлягають задоволенню в повному обсязі.
Оскільки спір вирішено на користь сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, відповідно до ст. 94 КАС України, суд присуджує всі здійснені нею документально підтверджені судові витрати з Державного бюджету України (або відповідного місцевого бюджету, якщо іншою стороною був орган місцевого самоврядування, його посадова чи службова особа).
Керуючись ст.ст. 70, 71, 79, 86, 94, 128, 158, 162, 163, 167, 255, 257 КАС України, суд-
ПОСТАНОВИВ :
Адміністративний позов задовольнити.
Визнати протиправним та скасувати рішення виконавчої дирекції Вінницького обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності №15 від 13 лютого 2012 року про повернення до Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності коштів в сумі 2591 грн. та застосування до позивача фінансових санкцій в сумі 1295,5 гривень.
Стягнути з Державного бюджету України на користь Калинівської районної дитячо-юнацької спортивної школи "Авангард" 107,3 грн. судових витрат зі сплати судового збору шляхом безспірного їх списання органами Державної казначейської служби з розрахункових рахунків виконавчої дирекції Вінницького обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності.
Постанова суду першої інстанції набирає законної сили в порядку, визначеному ст. 254 КАС України.
Відповідно до ст. 186 КАС України, апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 цього Кодексу, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови. Якщо суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбачених частиною четвертою статті 167 цього Кодексу, було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.
Суддя : Дмитришена Руслана Миколаївна
Суд | Вінницький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 16.05.2012 |
Оприлюднено | 28.05.2012 |
Номер документу | 24208758 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Вінницький окружний адміністративний суд
Дмитришена Руслана Миколаївна
Адміністративне
Вінницький окружний адміністративний суд
Дмитришена Руслана Миколаївна
Адміністративне
Вінницький окружний адміністративний суд
Дмитришена Руслана Миколаївна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні